Prezident İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi
siyasi kurs Azərbaycanı
yeni inkişaf mərhələsinə
çıxarmışdır
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev 2003-cü ildən
bu günə kimi həyata keçirdiyi tədbirlər,
gördüyü işlərlə xalqın etimadını,
məhəbbətini qazanmış, dövlətin idarə
olunmasının bütün məsuliyyətini şərəflə
öz üzərinə götürməyə layiq
olduğunu sübut etmiş və ulu öndərimiz Heydər
Əliyevin etimadını doğrultmuşdur. Bu il oktyabr
ayının 15-də xalqımızın mütəşəkkil
iştirakı ilə keçirilən prezident seçkilərində
qazanılan yüksək qələbə bunun əyani təzahürü
idi.
Böyük uğurlarla zəngin olan beş il ərzində əsası ümummilli liderimiz, dahi şəxsiyyət Heydər Əliyev tərəfindən qoyulmuş və ciddi elmi prinsiplərə əsaslanan çoxşaxəli sosial-iqtisadi inkişaf strategiyası inamla davam etdirilmiş, müstəqil Azərbaycan Respublikası bütün həyati əhəmiyyətli sahələrdə dinamik tərəqqi yolu keçmişdir. Hələ 2003-cü ilin prezident seçkilərində xalqımızın mütləq əksəriyyətinin etimadını qazanaraq dövlət başçısı seçilmiş cənab İlham Əliyev respublikamızın yeni dövr prioritetlərini açıqlamış, çevik və işlək mexanizmlər üzərində proqressiv islahatları reallaşdırmaqla dərin ictimai rəğbət qazanmış, hər bir azərbaycanlının layiqli Prezidenti olduğunu sübuta yetirmişdir.
Builki prezident seçkiləri nəticə etibarı ilə Heydər Əliyev siyasi kursunun alternativsizliyini bir daha təsdiqlədi, eyni zamanda xalqımızın bu kursun davam etdirilməsində nə qədər maraqlı olduğunu açıq-aşkar göstərdi. Son beş ildə Azərbaycanın sosial-iqtisadi həyatında mühüm keyfiyyət dəyişikliklərinin baş verməsi, şəhər və kəndlərimizin simasının dəyişməsi, yeni infrastruktur layihələrinin reallaşdırılması, əhalinin həyat səviyyəsinin gündən-günə yaxşılaşması, bir sözlə, möhtərəm dövlət başçımızın çoxşaxəli, səmərəli, vətənpərvər, praqmatik fəaliyyəti onun Azərbaycan cəmiyyətində alternativsiz lider olduğu qənaətini gücləndirdi.
İlham Əliyevin son beş ildəki fəaliyyətini bir vətəndaş, bir sahibkar kimi sərf-nəzər etdikdə belə qənaətə gəlirəm: Dövlət başçımız vaxt, zaman baxımından o qədər də uzun bir müddəti əhatə etməyən birinci prezidentlik dövründə əgər belə demək mümkünsə, cəmiyyətin bütün arzu və istəklərini reallaşdırmış, bu yolda ən düzgün, çevik, qətiyyətli qərarlar qəbul etmişdir.
Sevindirici, eyni zamanda diqqəti çəkən, qibtə doğuran bir məqamı da xatırlatmaq yerinə düşər. Cənab İlham Əliyevin zəruri liderlik keyfiyyətlərindən biri odur ki, dövlət başçımız ölkənin taleyüklü məsələlərinin həlli zamanı mövcud reallığı obyektiv şəkildə qiymətləndirir, yaranmış ən ekstremal şəraitdə belə dəqiq variantlar seçir, ən optimal, düzgün qərarlar qəbul edir.
Prezident İlham Əliyevin son beş ildəki fəaliyyətində bir cəhəti də xüsusi vurğulamaq istərdim. Bu da Azərbaycanın qüdrətli dövlətə çevrilməsi yolunda son dərəcə mühüm amil olan ictimai-siyasi sabitliyin qorunub saxlanılması ilə bağlıdır. Belə ki, istər 2003-cü ilin məlum 15-16 oktyabr hadisələri dövründə, istərsə də 2005-ci ilin 6 noyabr parlament seçkiləri ərəfəsində cənab İlham Əliyev ictimai-siyasi sabitlik və qanunçuluq naminə qətiyyət və yüksək prinsipiallıq nümayiş etdirdi. Azərbaycan dövlətçiliyinə qarşı yönəlmiş xəyanətkar qəsdlərin qarşısını xalqın dəstəyilə aldı. Bununla da hər bir vətəndaş sabit ölkədə yaşadığına, baş verə biləcək hər hansı təhlükədə dövlətimizin başçısına arxalana biləcəyinə əmin oldu.
Son beş ildə cənab İlham Əliyevin xarici siyasəti də ona böyük nüfuz qazandırmışdır. Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin xarici siyasət kursunun davamlılığının təmin olunması nəticəsində ölkəmizin sivil dünyanın siyasi-iqtisadi mənzərəsini müəyyən edən aparıcı dövlətlərlə və beynəlxalq təşkilatlarla münasibətləri yeni müstəvidə daha da inkişaf etdirilmişdir. Dəqiq müəyyənləşdirilmiş prioritetlər, elmi əsaslara söykənən fundamental qərarlar, diplomatik münasibətlərdə balanslaşdırma prinsipinin qorunması Azərbaycanın beynəlxalq imicini daha da möhkəmləndirmişdir.
Beş il müddətində atılan məqsədyönlü addımlar, imzalanan çoxsaylı dövlət proqramları, fərman və sərəncamlar dövlət başçısının xalqın mənafeyinin daim qorunmasını öz fəaliyyətinin başlıca prinsipi kimi götürdüyünü bir daha təsdiqləmişdir. Prezident İlham Əliyev vətəndaşlarımız qarşısında verdiyi bəyanatlara sadiqliyini, yürütdüyü siyasətin reallığa adekvat olduğunu əməli işi ilə sübuta yetirərək formalaşdırdığı işlək mexanizmlər əsasında islahatların davamlılığını, ardıcıllığını təmin etmiş, Azərbaycan həyatında yeni bir intibah mərhələsinin başlanmasına nail olmuşdur.
Bu dövrdə qazanılan sosial-iqtisadi nailiyyətlərdən söhbət gedərkən, cənab İlham Əliyevin prezidentlik fəaliyyətinin ilk aylarına təsadüf edən 24 noyabr 2003-cü il tarixli “Azərbaycan Respublikasında sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsi tədbirləri haqqında” fərmanın əhəmiyyətini xüsusi qiymətləndirmək lazımdır. Çünki keçid dövrünə xas bir sıra köklü problemlərin həlli prosesinə məhz bu sənədlə start verilmişdir. Sözügedən fərman sonrakı mərhələlərdə imzalanaraq bu gün də uğurla icra edilən dövlət proqramları üçün bir növ baza rolunu oynamış, qısa zaman ərzində ölkə iqtisadiyyatında mütərəqqi inkişaf meyllərinə böyük təkan vermişdir. Bu çərçivədə atılan ardıcıl addımlar Azərbaycanda işsizlik probleminin aradan qaldırılması, regionların tarazlı inkişafı, qeyri-neft sektoruna diqqətin artırılması, yeni iş yerlərinin açılması istiqamətində konkret nəticələrlə müşayiət olunmuşdur.
Prezident İlham Əliyevin 11 fevral 2004-cü il tarixdə imzaladığı “Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı (2004—2008-ci illər) Dövlət Proqramı” isə Azərbaycan regionlarının tarazlı və davamlı inkişafı, sosial infrastrukturun yenidən qurulması, mərkəzdə və əyalətlərdə özəl sektorun inkişafı, iqtisadiyyatın neft amilindən asılılığının qeyri-neft sektorunun inkişafı hesabına aradan qaldırılması üçün kompleks tədbirlər müəyyənləşdirilmiş, uğurlu göstəricilərlə nəticələnmişdir. Dövlət Proqramı çərçivəsində atılmış ardıcıl addımlar indiyə qədər regionların sosial-iqtisadi tərəqqisinə mane olan köklü problemləri aradan qaldırmış, yerlərdə infrastrukturun yeniləşdirilməsinə maddi zəmin yaratmışdır. Kənd təsərrüfatının inkişafına diqqətin artırılması, hər regionun malik olduğu təbii resurslardan məqsədyönlü istifadə, sərmayələrin qeyri-neft sektoruna cəlb edilməsi, yeni emal müəssisələrinin yaradılması, xidmət və digər infrastruktur obyektlərinin, turizmin inkişafı yerlərdə yüz minlərlə yeni iş yerlərinin açılmasına imkan vermişdir.
Sözügedən Dövlət Proqramının uğurla yerinə yetirilməsi nəticəsində eyni zamanda iş adamlarının ölkəmizdə normal fəaliyyəti üçün də əlverişli biznes mühiti formalaşdırılmışdır. Respublikamızın mərkəzində olduğu kimi, ucqar rayonlarımızda, kəndlərimizdə belə nəqliyyat-kommunikasiya sisteminin bərpası, elektrik enerjisi, qaz, su, rabitə təminatı kimi sosial problemlərin həlli, müasir informasiya texnologiyalarının tətbiqi mədəni-intellektual yüksəlişə yol açmışdır. Azərbaycanın regionları öz simasını dəyişmiş, vətəndaşlarımızın maddi-rifah halı yaxşılaşmış, əhalinin mərkəzə doğru axını səngimişdir.
Ötən müddətdə dövlət rəhbəri böyük uğurla icra edilən “Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı (2004—2008-ci illər) Dövlət Proqramı”nın icrasını ciddi nəzarətdə saxlamışdır. Vaxtaşırı ayrı-ayrı bölgələrə səfər edərək proqramın yerlərdə icrası vəziyyəti ilə tanış olmuş, vətəndaşların arzu və istəklərini onların özündən eşitmişdir. Mövcud problemlərin həlli, görülən işlərin səmərəliliyinin daha da artırılması üçün yerli icra orqanlarının rəhbərlərinə müvafiq tapşırıqlar vermişdir. Məmurlar qarşısında vəzifə məsuliyyətini, vətəndaşlara həssas münasibət məsələsini aktuallaşdırmışdır.
Azərbaycan Prezidenti bu beş il ərzində ölkəmizdə fəaliyyət göstərən yerli və xarici sahibkarların ən qüdrətli hamisi, qayğıkeşi kimi çıxış etmişdir. Sərbəst bazar iqtisadiyyatı münasibətlərinin tərəfdarı olan cənab İlham Əliyevin dövlətə rəhbərliyinin ilk mərhələsindən atdığı addımlar onun iqtisadiyyatın inkişaf perspektivlərində sahibkarlığın rolu barədə əsaslı konsepsiyaya malik olduğunu göstərmişdir. “Azərbaycan Respublikasında sosial-iqtisadi inkişafın sürətləndirilməsi tədbirləri haqqında” fərmanda sahibkarlığın inkişafı ilə bağlı çoxsaylı məsələlər nəzərdə tutulmuş, “Azərbaycan Respublikası regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı”nda sahibkarlığın inkişafına yönələn bir sıra zəruri tədbirlər əksini tapmışdır.
Minimum əməkhaqlarının, büdcə təşkilatlarında çalışan vətəndaşların məvaciblərinin, pensiya və müavinətlərin, tələbə, magistr və aspirantların təqaüdlərinin davamlı olaraq artırılması, sosial müdafiə sisteminin getdikcə təkmilləşdirilməsi dövlətin, cənab İlham Əliyevin Azərbaycan vətəndaşlarına diqqət və qayğısının bariz təcəssümüdür. Azərbaycanda mövcud iqtisadi potensialın insan kapitalına çevrilməsi üçün bütün imkanlar səfərbər edilmişdir. Bütün respublika boyunca səhiyyə, mədəniyyət obyektlərinin, yeni məktəblərin tikintisi geniş vüsət almışdır. Yeni məktəblərin inşası, təmiri, təhsil ocaqlarının maddi-texniki bazasının təkmilləşdirilməsi, təhsil müəssisələrində informasiya texnologiyalarının tətbiqi, bir sözlə, təhsil sisteminin müasir standartlar çərçivəsində yenidən qurulması ümummilli hərəkata çevrilmişdir. Bu mədəni hərəkatın təşkilində Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, YUNESKO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin deputatı Mehriban xanım Əliyevanın xidmətləri də xüsusi təqdir edilməlidir.
Mən bu yazıda yuxarıda deyilənlərin təsdiqi kimi son beş ilin rəsmi statistikasından bəzi məqamlara da diqqət yetirməyi zəruri sayıram. 2003-2008-ci illərdə ümumi daxili məhsul 2,7 dəfə artmışdır. Hazırda adambaşına düşən ümumi daxili məhsulun həcmi 5800 dollardır. Bu, keçid dövrünü yaşayan ölkələr üçün çox böyük göstəricidir. Azərbaycanda sənaye istehsalı beş il ərzində 2,7 dəfə artmışdır. Bu, onu göstərir ki, ümumi daxili məhsulun artmasının əsas hissəsi sənaye ilə bağlıdır. Belə dinamika təsadüfi deyil. Prezident İlham Əliyevin dediyi kimi, ötən beş ildə ölkədə böyük sənaye potensialının yaradılması, sənayeləşdirmə layihələrinin uğurla icrası yüksək nailiyyətlərlə müşayiət olunmuşdur.
Bundan əlavə, dövlət büdcəsinin xərcləri 2003-cü ildə 1 milyard 200 milyon dollar olduğu halda hazırda isə Azərbaycanın icmal büdcəsi 15 milyard dollardan çoxdur. Gələn ilin proqnozlarına görə isə bu göstərici 17-18 milyard dollar təşkil edəcəkdir.
Son beş ildə iqtisadiyyata
təxminən 44 milyard dollar investisiya qoyulmuşdur. Bu barədə
Prezident İlham Əliyev demişdir: “... Bütün müstəqillik
illərində Azərbaycana investisiya qoyuluşu 57 milyard
dollar olubdur. Onun 44 milyardı, yəni 77 faizi son beş il ərzində
təmin edilibdir. 2003-cü ildə Azərbaycanın valyuta
ehtiyatları 1 milyard 600 milyon dollar təşkil edirdi. 2008-ci
ilin oktyabr ayında təxminən 17 milyard dollardır və
bu ilin sonuna qədər daha da artacaqdır... Bu çox
böyük nailiyyətdir, çox böyük göstəricidir.
Bu, bizə əlavə güc verir, əlavə
arxayınlıq verir. Bizim valyuta ehtiyatlarımız dünya miqyasında
artıq ən ciddi rəqəmlərlə
ölçülür və növbəti illərdə bu məbləğ
daha da artacaqdır. Çünki bizim enerji layihələrindən
əldə edilmiş və gələcəkdə gözlənilən
gəlirlər daha da çox olacaq və Azərbaycan valyuta
ehtiyatları baxımından dünya miqyasında ən
qabaqcıl ölkələrdən birinə çevriləcəkdir.
Adambaşına düşən məbləğ isə hesab
edirəm ki, dünya miqyasında birinci yerdədir...”.
Azərbaycan Prezidenti
İlham Əliyevin inamla davam etdirdiyi yeni neft
strategiyasının uğurları bu gün getdikcə
özünü daha qabarıq göstərir və milli
iqtisadiyyatın inkişafına ciddi təkan verir. Dövlət
başçısı neftdən əldə olunan gəlirlərin
iqtisadiyyatın digər vacib sahələrinə yönəldilməsini,
qeyri-neft sektorunda yeni istehsal müəssisələrinin
açılması yolu ilə yeni iş yerlərinin yaradılmasını,
bir sözlə, əhalinin sosial müdafiə tədbirlərinin
daha da gücləndirilməsini özünün iqtisadi siyasətində
prioritet vəzifə kimi nəzərdə tutur. Cənab
İlham Əliyev dəfələrlə bəyan etmişdir
ki, neft Azərbaycan üçün son məqsəd deyil,
iqtisadiyyatı inkişaf etdirmək üçün bir vasitədir.
Neftdən əldə olunan gəlirlərin düzgün idarə
edilməsi, hasilatda şəffaflığın təmin edilməsi
də hökumətin xüsusi diqqət yetirdiyi məsələlərdəndir.
Ötən müddətdə
ölkəmizin neft sənayesində böyük uğurlar əldə
edilmişdir. Bu sahədə hasilat 2003-cü ildə 15,4 milyon
ton təşkil edirdi. Cari ildə də ölkəmizdə
neft hasilatı 52 milyon tonu ötüb keçəcək.
Göründüyü kimi, son beş il ərzində neft
hasilatı 3 dəfədən çox artmışdır.
Qaz hasilatında da dinamika
müşahidə olunmuşdur. Belə ki, 2003-cü ildə
ölkədə 5,5 milyard kubmetr qaz istehsal olunmuşdur. Bu ilin
sonuna kimi isə 26 milyard kubmetr qaz hasilatı gözlənilir.
Onu da deyək ki, ötən ilə qədər Azərbaycan
xaricdən qaz alırdı və buna görə böyük
vəsait ödənilirdi. Lakin həyata keçirilən tədbirlər
nəticəsində ölkə idxal
asılılığından tam azad olundu, eyni zamanda xaricə
qaz ixrac edilməyə başlandı.
Bundan əlavə, Azərbaycanda
qazlaşdırma sahəsində mühüm uğurlar
qazanılmışdır. Bunu müvafiq rəqəmlərdən
də aydın görmək olar. Belə ki, əgər 2003-cü
ildə ölkə üzrə qazlaşdırma 62 faiz idisə,
bu il 84 faiz təşkil etmişdir. Son beş ildə 14 rayonun
qaz təchizatı təmin olunmuşdur. Onlardan isə bəziləri
heç vaxt qaz almamışdır. Bununla bağlı
dövlət başçımızın fikirləri diqqət
çəkir: “... Bu gün Azərbaycanda, işğal
olunmuş rayonlardan başqa, elə rayon yoxdur ki, ora qaz verilməsin...
Növbəti illərdə daha çox kəndlərə qaz
veriləcəkdir...”
Ulu öndərimiz Heydər Əliyevin
uzaqgörən və düşünülmüş siyasətinin
məntiqi nəticəsi olan qlobal enerji layihələri də
ötən beş ildə uğurla həyata
keçirilmişdir. Cənab İlham Əliyev 2003-cü ildə
xalqın etimadı ilə prezident seçiləndən sonra
isə bu layihələrin sırasına Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu layihəsi də daxil edildi. Artıq bu mühüm, beynəlxalq
səviyyəli nəqliyyat və infrastruktur layihəsinin
reallaşdırılmasına başlanılıb. Bu da,
heç şübhəsiz, uzun müzakirələrin,
xüsusən də Prezident İlham Əliyevin qətiyyətli
mövqeyi sayəsində mümkün olmuşdur. Bununla əlaqədar
cənab İlham Əliyevin dedikləri xüsusi maraq
doğurur: “...Bu da layihə kimi qala bilərdi. Əgər tədbirlər
görülməsəydi, maliyyə məsələləri həll
olunmasaydı, Azərbaycana Bakı-Tbilisi-Ceyhan, Bakı-Tbilisi-Ərzurum
neft-qaz kəmərlərindən əldə edilmiş gəlirlər
gəlməsəydi, biz 200 milyon dollardan çox krediti necə
verə bilərdik? Heç vaxt! Nəyin hesabına verə
bilmişik? Bax, bu layihələrin icrası nəticəsində!
Bax, bu layihələr, neft-qaz layihələri başqa layihələrin
icrasına gətirib çıxarıb, Azərbaycanın
müstəqilliyini möhkəmləndiribdir. Bakı-
Tbilisi-Qars dəmir yolu o layihələrdəndir ki, Azərbaycanın
uzunmüddətli iqtisadi və siyasi maraqlarını təmin
edəcəkdir. Mən çox şadam ki, layihə icra
olunmağa başlamışdır və şübhə
etmirəm ki, biz bunun tikintisinə vaxtında nail
olacağıq...”.
Bütün bunlarla
yanaşı, ötən müddətdə ölkə
daxilində də nəhəng infrastruktur layihələrinin
reallaşdırılmasına başlanılmışdır.
Bakını təmiz su ilə təchiz edəcək
Oğuz-Qəbələ-Bakı su kəmərinin tikintisi
hazırda uğurla aparılır və gələn il
istismara verilməsi nəzərdə tutulmuşdur. Bundan
başqa Samur-Abşeron su kanalı, Taxtakörpü su
anbarının inşası davam etdirilir. Son beş ildə
Naxçıvan, Gəncə, Zaqatala, Lənkəran hava
limanları istifadəyə verilmişdir. Hazırda
Bakını üç sərhədlə birləşdirən
avtomobil yolları salınır. Şəhərlərarası,
kənd yolları yenidən, beynəlxalq standartlara uyğun
qurulur.
Son beş ildə Azərbaycanın
hərbi qüdrəti güclənmişdir. Bu, əlbəttə,
mövcüd sahəyə diqqət və qayğının nəticəsidir,
büdcədən bu sahəyə ayrılan xərclərin
getdikcə artırılması ilə əlaqədardır.
Bir faktı deyim: 2003-cü ildə Azərbaycanın ümumi
hərbi xərcləri 163 milyon dollar olmuşdur. 2008-ci ildə
isə 1 milyard 850 milyon dollar təşkil edir.
Cənab İlham Əliyev hərbi
sahəyə göstərilən bu diqqətin təsadüfi
olmadığını belə əsaslandırmışdır:
“Bunun nə demək olduğunu hamı yaxşı başa
düşür. Əminəm ki, bizim torpaqlarımızı
işğal edən Ermənistan yaxşı başa
düşür və daha da yaxşı başa düşməlidir.
Onlar hərbi xərclərə imkan daxilində vəsait
ayıra bilərlər. Biz isə istədiyimiz qədər”.
* * *
Yazının sonunda bir qədər
keçmişə qayıtmaq istəyirəm. Ulu öndərimiz
Heydər Əliyev Azərbaycan xalqına 2003-cü il 1 oktyabr
tarixli müraciətində deyirdi: “...Sizi əmin edirəm ki,
həm İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan
Partiyası bundan sonra da xalqımızın ən layiqli
övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirərək
Azərbaycan dövlətinin inkişafı və
xalqımızın firavanlığı yolunda çox
işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri Sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm”.
Bəli, o vaxt çoxcəhətli
fəaliyyətilə özünü peşəkar,
bacarıqlı və vətənpərvər siyasətçi
kimi təsdiqləyən, intellektual imkanlarını, biliyini,
təcrübəsini xalqının mənafeyi naminə səfərbər
edən cənab İlham Əliyev xalqın ciddi istəyi, tələbi,
ulu öndərimiz Heydər Əliyevin isə xeyir-duası ilə
seçki marafonuna qoşuldu və şəksiz qələbə
qazandı — ölkə Prezidenti seçildi. İlk dəfə
dövlət başçısı olmaq etimadını
qazanan möhtərəm İlham Əliyev inauqurasiya mərasimində
dedi: “Bu gün yüksək kürsüdən
çıxış edərkən mən Azərbaycan
xalqına söz verirəm ki, bu siyasətə sadiq
qalacağam, heç vaxt bu yoldan dönməyəcəyəm,
Heydər Əliyevin siyasətini davam etdirəcəyəm. Mən
bu gün bu yüksək kürsüdən əziz Prezidentimiz
cənab Heydər Əliyevə müraciət edərək
deyirəm: ”Əziz Prezident, əsərin olan müasir Azərbaycanı
gücləndirəcəyik, zənginləşdirəcəyik,
hərtərəfli inkişaf etdirəcəyik, Sizin yolunuzla
yeni qələbələrə doğru gedəcəyik...".
İndi həmin vədlərin
verildiyi gündən beş ildən çox vaxt keçir.
Prezidentlik illəri cənab İlham Əliyevin öz
sözünün sahibi olduğunu, xalqımızın dərin
etimadını qazandığını, ulu öndərimizin
yuxarıda adı çəkilən müraciətinə ləyaqətlə
əməl etdiyini təsdiqlədi. Məhz elə buna görə
də cənab İlham Əliyevin bu ilin oktyabr ayında
keçirilən prezident seçkilərindəki ikinci tarixi qələbəsi
də elə bu inamın, bu ümidin məntiqi nəticəsi
idi...
Elşad ABBASOV,
“EMBAWOOD”
şirkətinin
prezidenti
Xalq qəzeti.-2008.-27 dekabr.- S.5.