Könül duyğuları

 

Bu sətirləri “Könlünə ”Ruhani” havası düşən kitab” cümləsiylə başlayırıq. Kitabdakı şeirlərin biri belə adlanır. Əslində kitabın könlü yoxdur və olsa da kağız “Ruhani” havasını necə sevər, arzulayar, gözləyər? Amma bizim gözümüzdə Zaməddin Ziyadoğlunun özü gündən-günə, vərəq-vərəq oxunan kitabdır. Üstəlik, bukitabınbütün səhifələrində bir qorumaq missiyası var.

Lap erkən yaşlarındanQazax şairlər diyarıdır” — ifadəsindəki həqiqəti qorumağa çalışıb. Qazaxdan Bakıya gələndən sonra 25 ilneftçi peşəsi ən şərəfli peşədir” — kəlamının mükəmməlliyini qoruyub. Neft Qaz Sənayesi İşçiləri Respublika Həmkarlar Komitəsində adi hüquqşünasdan komitə sədrinədək müxtəlif vəzifələrdə işlədiyi illərdə neftçilərin hüquqlarını qoruyub. Ə.Əmirov adına Neft Qazçıxarma İdarəsi rəisinin ekologiya üzrə müavini işlədiyi dövrdə ətraf mühitin təmizliyini qoruyur. Neftçi Ədəbi Məclisini yaradıb sözə-şeirə meylli mədən işçilərini başına toplayandan bəri bu zümrədən olan insanların öz səsini oxuculara çatdırmaq hüququnu qoruyur. Ən başlıcası isə, özünü tanıdığı gündən sözün saflğını, şeirin ülviliyini, sənətin ecazkarlığını qorumağa çalışıb. yaxşı ki, bu sahədə arzularının böyük əksəriyyətini reallaşdıra bilir.

Bu yaxınlardaŞirvannəşr işıq üzü görmüşİzim, sorağımkitabı neftçi şair Zaməddin Ziyadoğlunun doqquzuncu kitabıdır. Professor Nizaməddin Şəmsizadənin yazdığıTorpaq ətri, səma aydınlığıadlı ön sözdə qeyd edildiyi kimiZaməddin Ziyadoğlu öz varlığı ilə yerlə göy arasında körpü salan bir insandır, o, yerdən neft, göydən söz çıxarır. Bəlkə elə buna görə onun şeirlərində torpaq ətri səma aydınlığı var”. Hörmətli professor şair dostumuzun kitabı haqqında bu fikirləri söyləsə öz qənaətini konkret olaraqfaktlarlasübut eləməyə tələsmir. Daha doğrusu bu addımı qəsdən atmır ki, oxucunun özü təqdim edilən şeirlərdəki torpaq ətrini, səma aydınlığını tapsın, duysun. Ancaq qəzetin əsas vəzifələrindən biri məhzfaktları”, “sübutlarıortaya çıxarmaq, oxuculara təqdim etməkdir. Ona görə ...

 

Çoban” “Vəli Baba” ocağımburda,

Ziyası nur saçır mahala,yurda.

QədimBabadərviştarixdir burda

Yadigar ocaqdı, yada salan var,

Hara yurd yerimdi

orda qalam var”.

 

Maraqlıdır, “Mən kəndli övladıyam” — deyən şair gözünü dünyaya açanda gördüyü, uşaqlıq illərini yaşadığı Qazaxdakı hər daşı, qayanı, dağı özü üçün qala hesab edir. Bu, sadəcə yurda bağlılıq, torpağa sədaqət deyil, həm insanın Vətən adlı torpağın ətrini duymasıdır. Eləcə Atamın ocağında tənha yaşayır anam” — ifadəsiylə başlanan şeirdə torpağın ətri var, səsi : “ o kənddən əl çəkir, ki, mən şəhərdən”. Dünya görmüş ağsaqqallar, ağbirçəklər vərdiş etdikləri, on illər boyu yaşadıqları torpaqdan, bu torpağın ətrindən əl çəkə bilməzlər.

Səma aydınlığı məsələsinə gəlincə isə qeyd edək ki, bu ifadə bütün dövrlərdə bütün xalqlarda sülh, əmin-amanlıq, firavanlıq kimi qəbul edilib. İndi belədir. Səmanın tutqunluğu buludlardan olanda, bu, yağmura, ruziyə doğrudur. Səmalar tüstüdən tutulursa, bu, fəlakətdən xəbər verir. Qeyd edim ki, bu fikirlərin Zaməddinin son 10 ildə xidmət etdiyi ekologiya məsələsinə dəxli olsa da, əsas məqsədimiz onun şeirlərindəki aydınlıq arzusunu dilə gətirməkdir:

 

Şairin azaddır ilham karvanı,

Aşıb sərhədləri ellərdən keçər.

Könül duyğuları, səyyar sarvanı,

Qəlbini titrədən tellərdən keçər”.

 

Təki keçilməli ellər olsun, şair qəlbini titrədən tellər olsun təki, səma aydın, arzular böyük, şair ömrü uzun olsun. Bütün bunları vəsf eləməyə qələmin qüdrəti çatacaq.

 

 

İ. MİRZƏBƏYLİ

 

Xalq qəzeti.-2009.-3 fevral.-S.7.