Prezident İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi siyasi kurs regionların mənzərəsini
dəyişmişdir
Azərbaycan Prezidenti cənab
İlham Əliyevin son 5 illik inamlı fəaliyyəti onun Heydər
Əliyev ideyalarının, sadəcə,
davamçısı deyil, eyni zamanda, bu ideyaları yeni
dövrün nəbzinə, zamanın ruhuna uyğun həyata
keçirən, təkmilləşdirən qətiyyətli
siyasi lider olduğunu təsdiqləmişdir. Liderlik
xüsusiyyətinin xalqın mütləq əksəriyyəti
tərəfindən qəbul edilmək, geniş siyasi spektrin
inamını qazanmaq, beynəlxalq səviyyədə cərəyan
edən proseslərə nüfuz etmək, cəlbedici və
real ideyalarla, işlək proqramlarla cəmiyyəti ümumi
rifah və tərəqqi naminə səfərbərliyə
almaq kimi vacib məqamları özündə ehtiva etdiyini nəzərə
alsaq, bu termini bütün kateqoriyalar üzrə cənab
İlham Əliyevə şamil etmək olar. Siyasətə
ideyaların reallaşdırılması vasitəsi kimi
yanaşan və “Əsl siyasət konkret, real iş görməkdən
ibarətdir” deyən dövlət başçısı
hakimiyyətə xalqa təmənnasız xidmət vasitəsi
kimi yanaşmış, hər bir fərdin maraq və mənafeyini
uca tutmuşdur.
Mütərəqqi idarəçilik
prinsipləri ilə cəmiyyətdə böyük nüfuz
sahibinə çevrilmiş cənab İlham Əliyev dövlət
başçısı kimi məsuliyyətli və şərəfli
vəzifədə xalqın ona bəslədiyi ümidləri
tam doğrultmuşdur. Yüksək siyasi iradəsi, qətiyyətliliyi,
məqsədə doğru inamla irəliləməsi, milli
maraqlara sadiqliyi, praqmatizmi, təvazökarlığı və
sadəliyi cənab İlham Əliyevi dövlət rəhbəri
olaraq xalqa sevdirən, şəxsiyyətinə yüksək rəğbət
və etimad formalaşdıran xarakterik cizgilər
sırasında xüsusi vurğulanmalıdır.
Ümumiyyətlə,
son beş il ərzində sosial-iqtisadi sahələrdə
müsbət göstəriclərin əldə edilməsinin,
ölkənin tərəqqi və dinamik inkişaf yolu
keçməsinin ən mühüm səbəbi yuxarıda
sadaladığım keyfiyyətlərə malik Azərbaycan
Prezidenti cənab İlham Əliyevin dəqiq sosial-iqtisadi
strategiya əsasında qarşıda duran hədəfləri
düzgün müəyyənləşdirməsi ilə
bağlıdır. Elə buna görə də möhtərəm
dövlət başçımızın həyata
keçirdiyi məqsədyönlü tədbirlər nəticəsində
Azərbaycanın qüdrətli dövlətə çevrilməsi
yolunda mühüm amil olan icimai-siyasi sabitlik, vətəndaş
sülhü və həmrəyliyi qorunub
saxlanılmış, cəmiyyətin ümumi
potensialının ümummilli məqsədlər naminə səfərbər
olunması inkişaf prosesində yüksək dinamizmi təmin
etmişdir. Dəqiq müəyyənləşdirilmiş
prioritetlər, elmi əsaslara söykənən fundamental qərarlar,
xalqın mənafeyinə uyğun sosial-iqtisadi siyasət,
çevik idarəçilik mexanizminin
formalaşdırılması, diplomatik münasibətlərdə
balanslaşdırma prinsipinin qorunması, vətəndaşlarımızın
rifahı naminə mövcud imkanlardan maksimum səmərəli
istifadə dövlət başçımızın 5 illik
prezidentlik fəaliyyətini səciyyələndirən
xarakterik xüsusiyyətlər kimi mühüm əhəmiyyətə
malik olmuşdur.
Azərbaycan Prezidenti cənab
İlham Əliyev yüksək siyasi qətiyyət
nümayiş etdirərək ötən 5 ildə Azərbaycan
üçün bir sıra taleyüklü məsələlərin
həllinə nail olmuşdur. Bakı—Tbilisi—Ceyhan,
Bakı—Tbilisi—Ərzurum və Bakı—Tbilisi—Qars kimi nəhəng
transmilli layihələr ölkəmizin siyasi və iqtisadi
mövqelərini yüksək dərəcədə möhkəmləndirmişdir.
Xəzərin karbohidrogen ehtiyatlarının dünya
bazarlarına nəqli məqsədilə həyata keçirilən
tədbirlər respublikamızın,bütövlükdə
Avropa məkanının enerji təhlükəsizliyi sisteminin
əsas təminatçılarından birinə çevrilməsini
təmin etmişdir. 2006-cı ilin noyabrında Avropa
İttifaqı ilə enerji sahəsində anlaşma memorandumu
imzalamış respublikamız bu gün bütövlükdə
MDB və Avropa məkanında Rusiyadan enerji
asılılığı olmayan, müstəqil siyasət
yeridən dövlətlərdən biridir. Bu fakt
özlüyündə Azərbaycanın dünya birliyi
üçün önəmini xeyli artırmış, respublikamızın
Avratlantik strukturlara inteqrasiya prosesini sürətləndirmişdir.
Ötən ildən
başlayaraq dünyada dərinləşən maliyyə
böhranının təsiri nəticəsində hətta bir
çox aparıcı ölkələrin iqtisadiyyatında
yaranan durğunluğa baxmayaraq, Azərbaycan iqtisadiyyatı
inkişaf etməkdədir. Bu, 2008-ci ilin statistik rəqəmlərində
də öz ifadəsini tapmışdır. Belə ki,
sözügedən dövrdə ÜDM-də özəl
sektorun payı 85,5 faiz təşkil etmişdir. İl ərzində
ÜDM-in real artımı 10,8 faiz, o cümlədən neft
sektoru üzrə 7 faiz, qeyri-neft sektoru üzrə isə 15,7
faiz olmuşdur. ÜDM-in adambaşına düşən
nominal həcmi 2003-cü ilə nisbətən 5 dəfə
artaraq, 4.440 manat təşkil etmişdir.
Beynəlxalq Valyuta Fondunun və Dünya Bankının hesabatlarında Azərbaycanda həyata keçirilən sistemli iqtisadi islahatlar və 2009-cu il üçün ölkəmizin iqtisadi inkişaf perspektivləri, hazırlanmış büdcə sənədləri, dünya maliyyə böhranının ölkə iqtisadiyyatına təsirinin qarşısının alınması ilə bağlı görülən tədbirlər müsbət qiymətləndirilmişdir.
İqtisadi yüksəlişin əsas bazası olan sənaye sahəsində 2008-ci ildə istehsal olunmuş məhsulun həcmi 28 milyard manat təşkil etməklə, il ərzində 7 faiz, son beş ildə isə 2,5 dəfə artmışdır. Neft strategiyasının uğurla davam etdirilməsi nəticəsində Azərbaycanın tarixində rekord səviyyədə — kondensat da daxil olmaqla, 44,5 milyon ton neft hasil edilmiş və 16,3 milyard kubmetr qaz təhvil verilmişdir. Bu, ötən ildəkinə nisbətən müvafiq olaran 4,6 faiz və 50,4 faiz çoxdur.
Ölkə
iqtisadiyyatının inkişafına qoyulmuş
investisiyaların həcmi son beş ildə 38 milyard manat təşkil
etmişdir. Bunun 16
milyard manatı daxili, 22 milyard manatı isə xarici
investisiyalar olmuşdur. Diqqətəlayiq məqam budur ki,
2003-cü ildə daxili investisiyaların payı 25 faiz
olduğu halda, 2008-ci ildə bu göstərici 75 faiz təşkil
etmişdir. Qeyri-neft sektoruna qoyulan investisiyalar son beş ildə
6,2 dəfə artmış və onun xüsusi çəkisi
2003-cü ildəki 26,8 faizdən, 2008-ci ildə 69 faizdən
artıq olmuşdur. Bu da onu göstərir ki, hökumət
iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi və qeyri-neft
sektorunun inkişafı istiqamətində əməli tədbirlər
həyata keçirmişdir.
2008-ci ildə dövlət əsaslı
vəsait qoyuluşunun ümumi məbləği 4,4 milyard
manat təşkil etmişdir. Bu vəsaitlərin 60 faizə qədəri
infrastruktur layihələrinə, 20 faizə qədəri isə
sosialyönümlü layihələrə
yatırılmışdır. Beynəlxalq maliyyə
qurumları ilə nəqliyyat, energetika, su təchizatı, kənd
təsərrüfatı, ekologiya, sosial təminat sahələri
üzrə ümumi məbləği 1,3 milyard ABŞ
dolları olan 8 layihə imzalanmışdır. Ölkəmizin
strateji valyuta ehtiyatları 2003-cü ilə nisbətən 11 dəfə
artmış və 18 milyard dollar təşkil edir. Bu isə
2008-ci ilin sonuna olan 2,9 milyard dollar məbləğində
dövlət borcundan 6,2 dəfə çoxdur.
Dövlət
başçısının son 5 ildə
sosialyönümlü siyasət strategiyasına
üstünlük verməsi bir tərəfdən insan amilinə,
insan hüquqları sisteminə yüksək həssaslıq
nümunəsidirsə, digər tərəfdən bazar
iqtisadiyyatı yolu ilə inkişaf etmiş bir sıra
qabaqcıl dünya dövlətlərinin təcrübəsinə
əsaslanır. Azərbaycan Prezidenti hesab edir ki, bəşər
cəmiyyəti sivilizasiyanın yüksək mərhələsinə
çatdıqca, cəmiyyətdə formalaşmış mənəvi
dəyərləri qoruyub saxlamaqla sosial müdafiəyə
ehtiyacı olan insanlara daha diqqətlə
yanaşılmalı, həmin insanların sosial tələbatının
ödənilməsi bir növ cəmiyyətin mənəvi
göstəricisinə çevrilməlidir. Büdcədən
maliyyələşən təşkilatlarda məvaciblərin,
pensiya və müavinətlərin, tələbə təqaüdlərinin
mütəmadi olaraq artırılması da deyilənlərin əyani
təcəssümüdür.
Prezident İlham Əliyevin
yeritdiyi sosialyönümlü siyasətin məqsədi
heç də sosial bərabərsizliyi aradan götürmək
deyil, sadəcə, onu tarazlaşdırmaq, vətəndaşların
maddi vəziyyətindəki fərqliliyi aradan qaldırmaq, kəskin
təbəqələşməyə yol verməmək, cəmiyyətin
bütün üzvlərinin layiqli həyat səviyyəsini təmin
etməkdir. Dövlət başçısı sosial ədalət
prinsipinin cəmiyyətdə bərqərar olması
vacibliyini dəfələrlə önə çəkmişdir:
“Bu gün biz öz işimizi bazar iqtisadiyyatı prinsipi əsasında
qururuq. Ancaq bununla bərabər, sosial ədalət prinsipləri
də tam şəkildə təmin olunmalıdır... Heydər
Əliyevin siyasətinin əsas istiqamətləri məhz
bunlar idi. Azərbaycanda sosial ədalət prinsipləri tam
şəkildə bərqərar olmalıdır.
İnsanları narahat edən problemlər aradan
qaldırılmalıdır. Biz hamımız insanlara
böyük diqqət və qayğı ilə münasibət
bəsləməliyik. Prezidentdən tutmuş onun yerlərdəki
nümayəndələrinə qədər hamımız bu
amala qulluq etməliyik. Azərbaycanın hərtərəfli
inkişafı, əlbəttə ki, həm ölkəmizi
gücləndirəcək, həm yeni iş yerlərinin
açılmasına imkan yaradacaq və insanların
yaşayış səviyyəsini
yaxşılaşdıracaqdır”.
Son beş ilin diqqətçəkən
ən mühüm məqamlarından birinə də toxunmaq
istərdim. Bu da cənab İlham Əliyevin ciddi səyi,
düzgün müəyyənləşdirilmiş iqtisadi
strategiyası nəticəsində işsizlik probleminin aradan
qaldırılması, regionların tarazlı inkişafı,
qeyri-neft sektoruna diqqətin artırılması, yeni iş
yerlərinin açılması ilə bağlıdır.
Xatırladım ki, möhtərəm
dövlət başçımızın 11 fevral 2004-cü
il tarixdə təsdiqlədiyi “Azərbaycan Respublikası
regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı (2004-2008-ci illər)”
Dövlət Proqramı Azərbaycan regionlarının
tarazlı və davamlı inkişafı, sosial infrastrukturun
yenidən qurulması, mərkəzdə və əyalətlərdə
özəl sektorun yüksəlişi, milli iqtisadiyyatın
neft amilindən asılılığının qeyri-neft
sektorunun inkişafı hesabına aradan qaldırılması
üçün kompleks tədbirlər müəyyənləşdirilmiş,
uğurlu nəticələr əldə edilmişdir. Artıq
icrası yekunlaşan adı çəkilən dövlət
proqramı çərçivəsində atılmış
ardıcıl addımlar indiyə qədər
regionlarımızın sosial-iqtisadi tərəqqisinə mane
olan köklü problemləri nəzərəçarpacaq səviyyədə
aradan qaldırılmış, yerlərdə infrastrukturun
yeniləşdirilməsinə maddi zəmin
yaratmışdır. Respublikanın paytaxtında olduğu
kimi, əyalət şəhərlərində, hətta ən
ucqar rayonlarda, kəndlərdə nəqliyyat-kommunikasiya
sisteminin bərpası, elektrik enerjisi, qaz, su, rabitə təminatı
kimi sosial problemlərin həlli, müasir informasiya
texnologiyalarının tətbiqi mədəni-intellektual
yüksəlişə yol açmışdır.
Yuxarıda qeyd etdiyim kimi, Azərbaycan
regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı məsələsi
cənab Prezidentin daim diqqət mərkəzində
olmuşdur. Dövlət başçımız ötən
il oktyabrın 24-də keçirilmiş andiçmə mərasimindəki
çıxışında da bölgələrə səfərlərinə
toxunmuş, son beş il ərzində rayonlarla paytaxt
arasındakı sosial-iqtisadi fərqin azaldığını
xüsusi vurğulamışdır: “Bölgələrdəki
vəziyyətlə çox yaxından tanışam və
göstərilən bütün təşəbbüslər,
atılan bütün addımlar Azərbaycan xalqı tərəfindən
dəstəklənmişdir. Son beş il ərzində əksər
rayonlarda ümumi daxili məhsul 2,5 dəfə, 2,7 dəfə,
3 dəfə artıbdır. Bizim rayonlarda neft hasilatı
yoxdur. Yəni nəyin hesabına artıbdır? Bax,
yaradılan yeni iş yerlərinin hesabına, qoyulan
investisiyaların hesabına, açılan zavodların,
fabriklərin hesabına. Bu gün Azərbaycanda işləmək
istəyən iş tapa bilər”.
Bəli, bu gün tam əminliklə
deyə bilərəm ki, regionların sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramının uğurlu
icrası ölkə iqtisadiyyatında mütərəqqi
inkişaf meyllərinə böyük təkan vermişdir. Bu
çərçivədə atılan ardıcıl və məqsədyönlü
addımlar Azərbaycanda işçizlik probleminin həllinə,
yoxsulluğun azaldılmasına müsbət təsir göstərmişdir.
Bu məqamla bağlı cənab Prezidentin Nazirlər
Kabinetinin 2008-ci ildə sosial-iqtisadi inkişafın
yekunlarına həsr olunmuş iclasında dediklərinə
diqqət yetirək: “...İndi bizim bölgədə, postsovet
məkanında və bütövlükdə dünyada
işsizlik və yoxsulluq ən böyük problemə
çevrilir. İnkişaf etmiş ölkələrdə
işsizlərin sayı yüz minlərlə, bizim bölgədə
isə on minlərlə, Azərbaycanda isə keçən il
iş yerlərinin açılması istiqamətində
çox vacib addımlar atılmışdır.
Bütün bunlar bizim
uğurlu iqtisadi siyasətimizin nəticəsidir. Azərbaycanda
aparılan iqtisadi islahatların, sosial məsələlərin
həllinin nəticəsidir... Ölkədə hökm sürən
siyasi sabitlik, xalqla iqtidar arasında olan birlik, regionların
sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramının
reallaşdırılması, çoxsaylı sosial obyektlərin
tikilməsi, insanların həyat səviyyəsinin
yaxşılaşdırılması, infrastruktur layihələri
— bu siyahını davam etdirmək mümkündür —
bütün bu amillər bir-birilə bağlıdır. Budur,
bizim uğurlarımızın əsas səbəbi və
növbəti illərdə biz bu siyasəti davam etdirəcəyik".
Prezident İlham Əliyevin
ötən beş illik fəaliyyətində qeyri-neft
sektorunun inkişafı, iqtisadiyyatın neftdən
asılılıq dərəcəsinin azaldılması məqsədilə
sahibkarlığın inkişafı istiqamətində
atdığı addımlar öz
ardıcıllığı, səmərəliliyi və
sistemliliyi ilə diqqəti xüsusilə cəlb edir. Ölkə
rəhbərliyinə gəlişinin ilk günlərindən
Azərbaycandakı yerli və xarici sahibkarların
böyük hamisinə çevrilmiş dövlət rəhbərinin
həyata keçirdiyi məqsədyönlü siyasət
hesabına Azərbaycanda özəl sektor yeni inkişaf
dönəminə qədəm qoymuş,
sahibkarlığın inkişafına diqqət daha da
artırılmışdır. Kiçik və orta
sahibkarlığın güzəştli kreditlərlə
maliyyələşdirilməsi, sahibkarların fəaliyyətinə
yersiz müdaxilələrin qarşısının
alınması, özəl sektorda inkişafa mane olan problemlərin
həlli istiqamətində mühüm addımlar
atılmışdır. Dövlət başçısı
iqtisadiyyatın liberallaşdırılması, bazarın
inhisardan, haqsız rəqabətdən azad olunması, özəl
sektorun dəstəklənməsi, sahibkarlara güzəştli
kreditlərin verilməsi sahəsində ciddi addımlar
atmış, verdiyi bütün vədlərə sadiqlik
nümayiş etdirmişdir. Cənab İlham Əliyevin son
beş ildə imzaladığı “Azərbaycan Respublikası
regionlarının sosial-iqtisadi inkişafı (2004—2008-ci illər)”
Dövlət Proqramı", Korrupsiyaya qarşı mübarizə
üzrə Dövlət Proqramı (2004-2006-cı illər),
“Korrupsiyaya qarşı mübarizə haqqında”,
“Sahibkarlığa dövlət maliyyə dəstəyinin
göstərilməsi sahəsində əlavə tədbirlər
haqqında”, Azərbaycan Respublikası Sahibkarlığa
Kömək Milli Fondunun vəsaitinin istifadəsi
qaydalarının təkmilləşdirilməsi
haqqında", “Hüquqi şəxslərin dövlət
qeydiyyatı və dövlət reyestri haqqında”, “Azərbaycan
Respublikasının azad iqtisadi zonaların yaradılması
haqqında”, “Azərbaycan Respublikasında
sahibkarlığın inkişafı ilə bağlı bəzi
tədbirlər haqqında” və başqa fərman və sərəncamlar,
qanunlar, dövlət proqramları sahibkarlığın
inkişafına təkan vermiş, qeyri-neft sektorunun yüksəlişini
stimullaşdırmışdır.
Azərbaycanda Dövlət
İnvestisiya Şirkətinin yaradılması barədə
verilən qərar da Prezident İlham Əliyevin bu sahədə
həyata keçirilən dövlət siyasətinin vahid mərkəzdən
tənzimlənməsi, respublikanın investisiya cəlbediciliyinin
daha da artırılması məqsədindən irəli gəlmişdir.
Başlıca vəzifə kimi ölkə iqtisadiyyatına
investisiyaların təşviqini təmin edərək bu sahədə
mövcud problemlərin aradan qaldırılmasına
çalışan şirkət, eyni zamanda, xarici sərmayədarlarla
birgə layihələr həyata keçirməyi, onlarda inam
və etimadın güclənməsinə nail olmağı
qarşıya mühüm vəzifə kimi qoymuşdur. Eyni
zamanda, şirkət Azərbaycanın sənaye
potensialının güclənməsi yönümündə
müəyyən addımlar atır. Əlbəttə,
ölkənin sənaye potensialının gücləndirilməsi
məqsədilə istehsal-emal müəssisələrinin
yaradılması heç də dövlətin vəzifəsi
deyildir. Dövlət bu prosesi həyata keçirən xarici və
yerli sərmayədarlara yalnız dəstək verməyə
çalışır. Yerlərdə icra edilən
infrastruktur layihələri, sahibkarlığa kömək
yönündə atılan addımlar, xarici sərmayədarlarla
birgə qlobal layihələrin reallaşdırılması
üçün etibarlı təminat mexanizmlərinin
yaradılması dövlətin bu sahədə üzərinə
düşən missiyanı uğurla yerinə yetirdiyini
göstərir.
2008-ci il 1 yanvar tarixindən
sahibkarlıq subyektlərinin dövlət qeydiyyatının
“vahid pəncərə” prinsipi əsasında
aparılması, bu məqsədlə Vergilər Nazirliyində
çox çevik fəaliyyət göstərən sistemin
yaradılması da son dərəcə təqdirəlayiq
addımlardan biridir. Dövlət başçısı
İlham Əliyevin 30 aprel 2007-ci il tarixdə
imzaladığı “Azərbaycan Respublikasında sahibkarlığın
inkişafı ilə bağlı bəzi tədbirlər
haqqında” fərmanı ilə gerçəkləşdirilən
bu sistem çoxpilləli biznesə başlama
prosedurlarının sadələşdirilməsini, bu sahədə
mövcud olan bürokratik əngəllərin,
süründürməçilik hallarının aradan
qaldırılmasını nəzərdə tutur. Əvvəllər
dövlət qeydiyyatından keçmək üçün
müxtəlif bürokratik maneələrlə üzləşən
sahibkar artıq 3 gün müddətində bu problemini
asanlıqla həll edə bilir.
Gömrük sistemində də
“vahid pəncərə” sisteminin tətbiq olunması
sahibkarlara idxal-ixrac əməliyyatları zamanı üzləşdikləri
çətinlikləri, habelə süni maneələri aradan
qaldırmıq məqsədi daşıyır. Yeni sistemə
əsasən, sənədləri qaydasında olan yüklərin
cəmi 20 dəqiqə ərzində gömrük məntəqələrindən
keçirilməsi nəzərdə tutulur və bu da iş
adamlarının mənafeyinə uyğun atılmış
addımdır.
Sahibkarlığın
inkişafı istiqamətində həyata keçirilən
ardıcıl tədbirlər Azərbaycanın beynəlxalq səviyyədə
islahatçı ölkə kimi tanınmasını təmin
edir, ölkə xarici investisyaların cəlbinə imkan
yaradır. Son illərdə Ümumdünya İqtisadi Forumu,
Davos Forumu, Beynəlxalq Valyuta Fondu, Dünya Bankı, “Qoldman
Saks” təşkilatı, Beynəlxalq Maliyyə
Korporasiyası, Müstəqil Dövlətlər Birliyinin
Statistika Komitəsi və digər qurumların hesabatlarında
Azərbaycanda investisiyalar üçün əlverişli biznes
mühitinin yaradılması, sahibkarlıq subyektlərinin
qeydiyyat prosesinin təkmilləşdirilməsi, əcnəbi sərmayəçilər
üçün hökumət tərəfindən əlverişli
sərmayə imkanlarının təmin edilməsi, eləcə
də digər tədbirlərin intensiv xarakter alması əksini
tapmışdır.
Ümumilikdə, son 5 ilin
yekunları deməyə əsas verir ki, dövlət
başçısı İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi çoxşaxəli siyasətin ən ali məqsədi
Azərbaycanın hər bir vətəndaşı
üçün layiqli və firavan həyat tərzinin təmin
olunması, ölkədə azad və demokratik cəmiyyətin
qurulmasıdır. Bütün bu proseslərdə Azərbaycan
Prezidentinə ən böyük dəstək xalqdan, son
seçkilərdə öz taleyini yenidən İlham Əliyevə
etibar etmiş Azərbaycan vətəndaşlarından gəlir.
Azərbaycan xalqı İlham Əliyevi intibahın, siyasi
sabitliyin, əmin-amanlığın və sülhün
qarantı hesab edir, ona tam güvənir, respublikanın mənafelərinə
xidmət göstərən amalların həyata
keçirilmsində öz dəstəyini əsirgəmir.
Qüdrət KƏRİMOV,
“Xəzər” Səhmdar
Cəmiyyətinin sədri, iqtisad
elmləri doktoru
Xalq qəzeti.-2009.-12 fevral.-S.4.