“Dahilik dahiyanə bir
işi görməyi, həlli qeyri-mümkün görünən
vəzifənin öhdəsindən gəlməyi
bacarmaqdır”. –Böyük alman mütəfəkkir şairi
Höteyə məxsus bu meyarla yanaşsaq, müstəqil Azərbaycan
Respublikasının memarı, qurucusu və xilaskarı olan
ümummilli liderimiz Heydər Əliyev dahiliyin ən yüksək
zirvəsində qərar tutmuşdur.
Ulu öndər
böyük iradə və qətiyyət sahibi, müdrik insan
idi. Ən çətin vəziyyətdən belə
çıxmaq üçün düzgün yol tapmağı
bacarırdı. Ona
görə də həmişə başladığı
işi uğurla sona çatdırırdı.
Heydər Əliyevi zirvələrə
qaldıran, ümummilli lider məqamına yüksəldən
keyfiyyətlərdən birincisi onu xalqına bağlayan
qırılmaz tellər idi. O, heç zaman, özünün
dediyi kimi, nə yüksək dövlət vəzifəsinin
imkan verdiyi şəraitdə, nə də Naxçıvanda
kasıb bir daxmada yaşadığı yerdə xalqından
uzaq düşmədi. Onunla birgə oldu, yaxşı
günündə də, yaman günündə də. Azərbaycanlı
olmağı ilə həmişə fəxr edən
böyük öndərimiz bütün ömrünü
xalqının rifahına, ölkəsinin tanınmasına,
onun güclü dövlət olmasına sərf etdi. Bundan
heç vaxt yorulub-usanmadı, bədxahlarının əməllərinə,
böhtanlarına əhəmiyyət vermədi, xalqa xidməti
hər şeydən uca tutdu. Güclü və yenilməz bir dövlət qurdu.
1969-cu ilin ortalarında
Heydər Əliyev Azərbaycan KP MK-nın birinci katibi
seçildi. O vaxta qədər Azərbaycan geridə
qalmış aqrar respublika idi. Zəngin təbii sərvətləri
olan xalq ehtiyac içində yaşayırdı. Odur ki,
respublikanın yeni rəhbəri rayonlara səfər edir,
adamlarla görüşür, onların problemlərini, aqrar
sahənin geridə qalmasının səbəblərini
öyrənir, onu inkişaf etdirməyin yollarını
araşdırırdı. Tezliklə respublikada çox
böyük islahatlar həyata keçirilməyə
başlandı. Qısa müddətdə hər şey dəyişdi.
Hara baxırdınsa, həyat qaynayırdı. Bir neçə
ilə bölgələrdə insanların yaşayış
şəraiti yaxşılaşdı, rayonların büdcələrinə
xeyli vəsait toplandı. Və bu vəsaitlər rayonların
inkişafına və sosial problemlərin həllinə
yönəldilirdi. O illər uzaq tariximiz deyil. Həmin
islahatları həyata keçirən insanlar müasirlərimizdir.
Azərbaycanın elə bir şəhəri, qəsəbəsi,
kəndi yox idi ki, orada tikinti-quruculuq işləri
aparılmasın, yollar çəkilməsin, məktəblər,
xəstəxanalar, yaşayış binaları tikilməsin. Elə
paytaxtımız da görkəmini Heydər Əliyevin birinci
dəfə Azərbaycana rəhbərlik etdiyi illərdə dəyişdi.
Yüzlərlə “göydələn”lər tikildi və həmin
evlərdə uzun illərdən bəri mənzil növbəsində
dayanmış insanlar yaşamağa başladılar.
O illərdə respublikamızda inşa edilən nəhəng
obyektlərin əksəriyyəti ümumittifaq büdcəsindən
maliyyələşirdi. Bu, yalnız Heydər Əliyevin
gücü, qətiyyəti, təkzibolunmaz dəlilləri sayəsində
reallaşırdı. Həmin illərdə ümummilli
liderimiz respublikamız üçün mümkün olan nə
vardısa, onu etdi. Qurdu, yaratdı, elmi inkişaf etdirdi,
bütün sahələr üzrə milli kadrlar yetişdirdi.
Müstəqilliyimizi
qazananda məlum oldu ki, o illərdə həyata keçirilən
ən adi iş də bu gün üçün çox gərəklidir.
Deməli, Heydər Əliyev Azərbaycanın müstəqilliyini
30 il əvvəl görürmüş.
1969-cu ilədək Azərbaycan hansı vəziyyətdəydi,
bunu orta və yaşlı nəsil yaxşı
xatırlayır. Bakıda əhalinin, demək olar ki, xeyli hissəsi
başqa millətlərin nümayəndələrindən
ibarət idi. Dövlət strukturlarında, inzibati və
partiya- sovet orqanlarında işləyənlərin də əksəriyyəti
qeyri-azərbaycanlılar idi.
Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevin rəhbərliyinin birinci dövründə
(1969-1982-ci illər) Azərbaycan Sovet İttifaqının ən
qabaqcıl respublikalarından birinə çevrildi. kənd təsərrüfatı
ilə yanaşı, sənaye də inkişaf etməyə
başladı. Bakı kondisioneri zavodunu Yaponiyadan gəlmiş
mütəxəssislər inşa edirdilər. Halbuki, bu zavod
Ukraynanın Zaporojye şəhərində tikilməli
imiş, lakin Heydər Əliyevin təkidi ilə həmin
müəssisəni Azərbaycanda tikməli oldular. O dövrlərdə
çox adam bunun əhəmiyyətini o qədər də dərk
etmirdi. Ancaq zavodun tikintisi, orada minlərlə insanın, hətta
müttəfiq respublikalardan nümayəndələrin gəlib
işləməsi və sonralar böyük istehsal sahəsinə
çevrilməsi Azərbaycana şöhrət gətirdi. Azərbaycanın
o dövrdə bütün şəhərlərində —
Sumqayıtda, Əli Bayramlıda, Mingəçevirdə və
başqa şəhər və rayonlarında inkişaf
geniş vüsət aldı. Yetmişinci illərdən etibarən
respublikada tikinti-quruculuq işləri yeni mərhələyə
qədəm qoydu. Bu gün ümummilli liderimizin adını
daşıyan Respublika Sarayının tikintisi
başlanmışdı, lakin yarımçıq
qalmışdı. Heydər Əliyev respublika rəhbərliyinə
gələndən bir neçə li sonra bu möhtəşəm
sarayın tənətənəli açılışı
oldu. Bundan sonra Gülüstan Sarayı tikildi. Əhmədli qəsəbəsinin
yaranması, bugünkü Bakıxanov qəsəbəsi, Yeni
Günəşli və mikrorayonların tikilib istifadəyə
verilməsi də həmin dövrün yadigarlarıdır. Paytaxtda
azərbaycanlıların xüsusi çəkisi 80 faizi
ötdu. Rayonlardan adamlar gəldi, Bakıda mənzil
aldılar. Bu, həmin dövrlərdə Heydər Əliyevin
uzaqgörən siyasəti idi.
Etiraf edək ki, Heydər
Əliyev hakimiyyətə gələnədək Bakı
şəhərində hamı rus dilində
danışırdı. İdarə və müəssisələrdə
Azərbaycan dilində danışmaq və yazmaq, sanki yasaq
olunmuşdu. Adamlar öz ana dilində danışmaqdan çəkinirdilər.
Belə vəziyyət az müddət ərzində dəyişildi.
Həmin dövrdə Azərbaycanda
təhsil sahəsində çox böyük uğurlar
qazanıldı. Hər il yüzlərlə azərbaycanlı
gənc başqa şəhərlərə oxumağa göndərildi.
Azərbaycanda ali təhsil ocaqlarının sayı 12-dən
17-yə çatdırıldı.
Heydər Əliyev
birinci dəfə Azərbaycanda rəhbər olduğu illərdə
respublikamız hərtərəfli inkişaf etdi,
tanındı. Hətta xarici ölkələrlə də əlaqələr
quruldu. Azərbaycanda istehsal olunan məhsullar dünyanın
onlarca ölkəsinə göndərilirdi.
Hələ də
keçmişindən qopub ayrıla bilməyən Azərbaycanda
gender siyasəti ümummilli liderimizin xüsusi diqqət
yetirdiyi məsələ idi. Qadınlarımız SSRİ və
dünya miqyaslı yarışlarda, müsabiqələrdə
və digər tədbirlərdə iştirak edir, fəxri
yerlər tuturdular. Başqa respublikaların nümayəndələri
deyirdilər ki, Heydər Əliyev Azərbaycan
qadınının imkanlarını, intellektual səviyyəsinin
nəyə qadir olduğunu sübut etdi. Yəni bunları təkcə
biz demirdik, bu reallıq kənardan daha yaxşı və
aydın görünürdü.
Dövlət müstəqilliyimizi
qazananda Heydər Əliyev Azərbaycandan uzaqda — Moskvada
xüsusi nəzarət altında yaşayırdı. Ancaq 20
Yanvar faciəsinin ertəsi günü həyatını
açıq təhlükə qarşısında qoyaraq Azərbaycanın
Moskvadakı daimi nümayəndəliyinə gəlib, sərt
bəyanatla çıxış etməsi göstərdi ki,
bu böyük şəxsiyyət üçün Vətənindən,
xalqından əziz heç nə yoxdur.
Xalqın,
ziyalıların çağırışı ilə
doğma Vətəninə qayıdan Heydər Əliyevə
qaragüruhçular, mənsəb və vəzifə
düşkünləri Bakıda qalmağa imkan vermədilər.
Odur ki, həmin dövr — müstəqilliyimizin ilk illəri Azərbaycan
üçün çox ağır keçdi. Vaxtı ilə
Heydər Əliyevin qurub-yaratdıqlarını dövlət
quruculuğunda və idarəçiliyində heç bir səriştəsi,
bacarığı olmayanlar talan elədilər. Bu,
azmış kimi, cəmiyyətin ayrı-ayrı zümrələrinə
də münasibət dəyişdi. İkinci Dünya
müharibəsi veteranlarına, az qala, düşmən kimi
baxırdılar. Vaxtı ilə respublikamızın
inkişafı üçün böyük əmək sərf
edən, adlı-sanlı insanlar unuduldu. Hər şeyə, hər
kəsə bolşevikcəsinə yanaşılırdı.
“Sən sovet hökuməti üçün işləmisən,
get köməyi kommunistlərdən istə”— deyirdilər. Daha
insanlar cana doymuşdular. Geri çəkilməyə yer yox
idi. Uçurumun kənarındaydıq. Xalq ayağa qalxdı,
Heydər Əliyevi təkid və tələblə hakimiyyətə
gətirdi.
Ölkənin nizamı
tamam pozulmuşdu. Heç nə yerində deyildi. İqtisadiyyat
tamam dağılmışdı. Xarici siyasət Azərbaycanın
əleyhinə aparılırdı. Dostlarımızı
itirmişdik.
Torpaqlarımız
işğal olunurdu. Dövlətçilik əldən gedirdi.
Belə bir vaxtda Heydər Əliyev xilaskar kimi Vətəninin
və xalqının dadına yetişdi. Ölkəni fəlakətdən
xilas etdi, 10 ildə, az qala, 30-40 ilə mümkün olan
inkişafa nail ola bildi.
Ümummilli liderimiz
hakimiyyətə qayıdan kimi, həyatımızın
bütün sahələrində dönüş yaratdı. İstər
insan haqlarının qorunması, istər cinayətkarlığa
qarşı mübarizə, istər iqtisadiyyatın inkişaf
etdirilməsi, istərsə də ordu quruculuğu sahəsində
böyük islahatlar apardı. İqtisadi inkişafa əngəl
olan məsələləri yoluna qoydu, ciddi tədbirlər həyata
keçirdi. 1994-cü il 9 avqust tarixli “Cinayətkarlığa
qarşı mübarizənin gücləndirilməsi,
qanunçuluğun və hüquq qaydasının möhkəmləndirilməsi
tədbirləri haqqında” fərmanı ilə korrupsiyaya
qarşı mübarizə sahəsində ölkənin
strateji kursunun əsaslarını müəyyənləşdirdi.
2000-ci ilin 8 iyununda “Azərbaycan Respublikasında korrupsiyaya
qarşı mübarizənin gücləndirilməsinə dair”
fərmanı ilə ümummilli liderimiz korrupsiya ilə
mübarizədə dövlətin dəyişməz və qətiyyətli
mövqeyini nümayiş etdirdi. “İstehsal, xidmət, maliyyə-kredit
fəaliyyətinə dövlət nəzarətinin qaydaya
salınması və əsassız yoxlamaların qadağan
edilməsi barədə” 1996-cı il 17 iyun, “Dövlət nəzarəti
sisteminin təkmilləşdirilməsi və
sahibkarlığın inkişafı sahəsində süni
maneələrin qaldırılması haqqında” 2002-ci il 28
sentyabr tarixli fərmanları işgüzar insanların,
xüsusi ilə sahibkarların böyük sevincinə və
məhəbbətinə səbəb oldu.
1993-cü ilə qədər
iqtisadiyyat iflic olmuşdu. Müəssisələr fəaliyyətini
dayandırmışdı, iqtisadi əlaqələr
qırılmışdı. Ölkə vətəndaş
müharibəsi ilə üz-üzəydi. Yanlış xarici
siyasət nəticəsində bir sıra ölkələr Azərbaycana
düşmən kəsilmişdi.
Təcrübəli siyasətçi
və dövlət xadimi Heydər Əliyev öz nüfuzuna,
bacarığına və xalqına arxalanıb insanları azərbaycançılıq,
müstəqil dövlətçilik və demokratik ideyalar ətrafında
birləşdirib, yeni dövlət quruculuğuna
başladı.
Dünya siyasət
meydanında cərəyan edən proseslərə təsir
baxımından Azərbaycan rəhbəri həmişə
öz sözü, öz çəkisi, öz sanbalı ilə
seçilmişdir. Ümumxalq məhəbbəti qazanan Heydər
Əliyevin bitməz-tükənməz enerjisi xalqı
yaradıcılıq uğurlarına
ruhlandırmışdır.
Tarixin yetirdiyi görkəmli
şəxsiyyətlərdən olan Heydər Əliyevin parlaq
siyasi zəkası sayəsində iki əsrin və iki
minilliyin qovuşuğundakı Azərbaycan öz milli-mənəvi
dəyərlərini qoruyaraq üçüncü minilliyə
inamla qədəm qoylmuşdur. Heydər Əliyev zəkası
bütün sədləri yararaq qarşıya çıxan
bütün çətinliklərə baxmayaraq, Azərbaycanı
olduqca mürəkkəb zamanın dalğaları arasından
salamat çıxarıb ona həm bölgədə, həm
də dünyada layiqli yer qazandırmışdır.
Olduqca mürəkkəb
bir dövrdə xalqın xidmətində
dayandığını nümayiş etdirən Heydər Əliyev
bir çox siyasi xadimin edə bilmədiyini və edə bilməyəcəyini
gerçəkləşdirmiş, müasir dünyanın ən
aktual çağırışlarına cavab vermək
bacarığı ilə XX və XXI əsrlərin
tanınmış siyasi xadimləri sırasında həmişəlik
öz layiqli yerini tutmuşdur. Heydər Əliyev
yaşadığı fırtınalı həyatı boyu hər
zaman xalqını, Vətənini
düşünmüşdür. Onun ürəyi daim Azərbaycanın
müstəqilliyinin möhkəmləndirilməsi, doğma
xalqının xoşbəxtliyi üçün
çırpınmışdır. Heydər Əliyev bir
dövlət başçısı kimi, Azərbaycanın ən
çətin anlarında onu xilas etmək üçün
misilsiz fədakarlıqlar göstərmiş, ölkəsini bəlalardan
qurtarmağı bacarmışdır. 1993-cü ilin
ortalarında xalqın təkidi ilə xilaskar missiyası ilə
hakimiyyətə qayıdarkən də belə olmuşdur. Vəziyyəti
nəzarətdə saxlamaq üçün ilk növbədə
ölkədə sabitlik lazım idi. Sabitliyə nail
olunmasaydı, heç bir işə başlamaq mümkün
deyildi. Heydər Əliyev özünün humanizm və ədalət
prinsiplərinə, qanunçuluğa söykənən
ardıcıl və qətiyyətli siyasəti ilə bu sahədə
böyük işlər həyata keçirdi. Artıq
1996-cı ilin ortalarında ölkədə dönməz
sabitliyə nail olundu. Onu da qeyd edək ki, bu humanizm və ədalət
prinsipləri tədricən dövlətin prinsiplərinə
çevrildi.
İkincisi, ölkədə
müharibə gedirdi. Ordu yox idi. Belə bir vaxtda dövlətçiliyi,
müstəqilliyi qoruyub saxlamaq üçün müharibəni
dayandırmaq zəruri idi. 1994-cü il mayın 12-də Ermənistanla
atəşkəs haqqında saziş imzaladı.
Mühüm məsələlərdən
biri də ölkənin sərvətlərinin
başlı-başına qalması, talanması idi. Digər tərəfdən,
dənizin və yerin təkindəki sərvətlərdən
səmərəli istifadə edilməli, xalqın sərvətinə
çevrilməliydi ki, inkişafa, rifaha nail olunsun. Bunun
üçün böyük öndər çox ciddi
müqavimətləri sındıraraq, “Əsrin müqaviləsi”ni
reallaşdırdı. Əfsanə sayılan
Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft və Bakı-Tbilisi-Ərzurum qaz kəməri
layihələrinin tam reallığa çevrilməsi
ümummilli liderimizin uzaqgörənliyinin, qətiyyətinin,
zəkasının, müdrikliyinin və böyük siyasətinin
nəticəsi idi. Danılmaz faktdır ki, “Əsrin müqaviləsi”
Azərbaycan iqtisadiyyatını sürətlə irəli
apardı və bu inkişaf indi də geniş qol-budaq
atmaqdadır.
Azərbaycanın
düşmənləri ölkəmizin iqtisadiyyatına ciddi zərbələr
vurmaq üçün dəridən-qabıqdan
çıxdıqları bir vaxtda böyük siyasi xadim Tarixi
İpək yolunun bərpası məsələsini
qaldırdı. Və subut etdi ki, ulularımız müdrik
olublar, dünyada Şərqlə Qərbi birləşdirən
ən səmərəli yol elə Tarixi İpək yoludur. O,
dünya dövlətlərini məntiqlə inandırdı.
Onların elmi institutlarının on illərlə işləyib
bir nəticəyə gələ bilmədiyi problemin Heydər
Əliyev Bakıda keçirilən bir beynəlxalq konfransda
söylədiyi çıxışında elmi əsaslarla
şərhini verdi.
Ümummilli lider müstəqil
Azərbaycanın iqtisadiyyatının təkcə neft sənayesi
üzərində qurulmasının da gələcəkdə
yaxşı nəticələr verməyəcəyini bilirdi. Məhz
ona görə də neft gəlirləri hesabına
iqtisadiyyatın digər sahələrini inkişaf etdirmək,
infrastruktur layihələrin reallaşdırılmasına
çalışmağın vacib olduğunu qeyd edir və
buna səy göstərirdi. Keçmiş postsovet məkanında
ilk dəfə Azərbaycanda dövlət
başçısı Heydər Əliyevin göstərişi
ilə torpaq islahatına start verildi. Aqrar islahatın bu
fazası ilə bərabər kolxoz və sovxozların şəxsi
və fermer təsərrüfatalrına keçməsi kənd
təsərrüfatına yeni həyat verdi. Onun təşəbbüskarlığı,
qətiyyətli və prinsipial qərarları Azərbaycan
iqtisadiyyatını tədricən dirçəldir, ona yeni nəfəs
verirdi. Az bir zaman içində bazar iqtisadiyyatına
keçidin qanunvericilik bazası formalaşmağa, iqtisadi həyatımızda
sahibkarlıq fəaliyyəti yaranmağa başladı. Kommunist
rejimindən yenicə ayrılmış Azərbaycanda
sahibkarlığın inkişafına bööyük maneələrin
olacağını çox dəqiq bilən Heydər Əliyev,
onları şəxsən himayə edir, vaxtaşırı
görüşlər keçirir, problemlərini öyrənir
və onlara dəstək olurdu. Məhz bu baxımdan bu gün
Azərbaycan iqtisadiyyatının böyük bir
yükünü çiynində aparan
sahibkarlarımızı tərəddüd etmədən Heydər
Əliyev siyasətinin yetirmələri adlandıra bilərik.
1995-ci ildə müstəqil
Azərbaycan Respublikasının ilk Konstitusiya aktı qəbul
edildi. Bilavasitə ümummilli liderin təşəbbüsü
və rəhbərliyi ilə hazırlanan bu sənəd Azərbaycanda
insan hüquq və azadlıqlarının qorunması və təmin
olunmasında yeni mərhələ açdı. Şərqdə
ilk dəfə olaraq Azərbaycanda ölüm hökmü ləğv
olundu.
Azərbaycan
xalqının taleyi ilə aparılan pərdəarxası
oyunlara, siyasi anarxiya və eksperimentlərə Heydər Əliyevin
rəhbərliyi altında son qoyulmuş, ölkədə
cinayətkarlığın qarşısı tam
alınmış, bütün qanunsuz silahlı dəstələr
ləğv olunmuşdu ki, bunlar da bütövlükdə Azərbaycanda
dövlət quruculuğu prosesinin uğurla aparılması
üçün şərait yaratmışdı.
Azərbaycan dövlətçiliyinin
mövcudluğuna böyük təhlükə olan 1994-cü
il oktyabr və 1995-ci il mart dövlət çevrilişi cəhdlərinin
qarşısı Heydər Əliyevin qətiyyəti sayəsində
alınmış, dövlət müstəqilliyi qorunub
saxlanmışdır. Məhz buna görə də ölkəmizdə
müstəqil dövlət təsisatlarının
yaranması və dövlət quruculuğu prosesi böyük
vüsət aldı. Ümumiyyətlə ki, Azərbaycanda
dövlətçiliyin möhkəmlənməsi və
demokratik prinsiplərin bərqərar olması, demokratik,
hüquqi, dünyəvi dövlət quruculuğu prosesinin
uğurla, sürətlə həyata keçirilməsi şəxsən
Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır.
Heydər Əliyevin Azərbaycan
rəhbərliyinə qayıdışı ilə
başlıca qayəsini müstəqillik, azərbaycançılıq,
dövlətçilik, ədalətlilik, demokratiya, milli tərəqqi,
dünyəvilik kimi ümumbəşəri dəyərlər
təşkil edən yeni bir ideologiyanın əsası
qoyulmuşdur. Heydər Əliyevin apardığı daxili
siyasət Azərbaycanın hər bir vətəndaşına
azad, sərbəst yaşamaq hüquqlarını təmin etmək
və öz rifahını yaxşılaşdırmaq
imkanları yaratmaqdan ibarət olmuşdur.
Ulu öndərin rəhbərliyi
altında Azərbaycan dövlətinin xarici siyasəti,
dünyanın aparıcı dövlətləri və beynəlxalq
təşkilatları ilə əlaqələri milli maraqlara
ıə üzaqgörən siyasi perspektivlərə əsaslanan
xətlə inkişaf etməyə başlamışdır.
Heydər Əliyevin
xarici siyasət məsələlərinə müstəsna əhəmiyyət
verməsi, beynəlxalq miqyasda etiraf olunan uğurlu və cəsarətli
addımlar atması, milli məqsədlər naminə ən
nüfuzlu tribunalarından bacarıq və məharətlə
istifadə etməsi Azərbaycan dövlətçiliyinin
bugünü və gələcəyi baxımından son dərəcə
əhəmiyyətli olmuşdur.
Heydər Əliyevin fəal
diplomatiyası nəticəsində Azərbaycan
dünyanın demokratik dövlətlərinin və
aparıcı ictimai təşkilatlarının ölkəmizə,
onun zorla cəlb olunduğu silahlı münaqişəyə
münasibətinin əsaslı surətdə dəyişməsinə
nail ola bilmişdir. Heydər Əliyevin xarici siyasətinin əsasını
sülh, beynəlxalq hüquq normalarına, sərhədlərin
bütövlüyünə və toxunulmazlığına,
dövlətlərin ərazi bütövlüyünə
hörmət və qarşılıqlı surətdə
faydalı əməkdaşlıq prinsipləri təşkil
etmişdir. Onun dünya təcrübəsinin bütün
nailiyyətlərini, sivil beynəlxalq normaları özündə
tam əks etdirən sülhsevər xarici siyasətinin əsasında
isə, ilk növbədə, milli müstəqilliyin möhkəmləndirilməsi,
dövlətlərin hüquqlarına hörmətlə
yanaşılması, bütün mübahisəli məsələlərin
sülh və danışıqlar yolu ilə həll edilməsi,
qarşılıqlı surətdə faydalı iqtisadi, elmi və
mədəni əməkdaşlıq yaradılması,
dövlətlərarası əlaqələrə mane olan hər
cür məhdudiyyətlərin aradan qaldırılması
prinsipləri dayanırdı.
Şübhəsiz, bir
yazıda bu siyasət nəhənginin gördüyü
misilsiz və hüdudsuz xidmətləri sadalamaqda və
onların qiymətini verməkdə çox acizik. Heydər Əliyev
üçün müstəqil Azərbaycan fəlsəfəsinin
təməlində, azadlıq, demokratiya, iqtisadi tərəqqi,
sosial ədalət və rifah dururdu və bu fəlsəfə
onun memarı olduğu müstəqil Azərbaycanda öz real əksini
tapdı.
2003-cü ildə
böyük dahinin qurduğu bu Azərbaycan tərəqqiyə
və inkişafa istiqamət götürüb irəliləyirdi.
Böyük realist və praqmatik siyasətçi olan Heydər
Əliyev isə insan üçün əbədi olmayan
dünyanın təbii qanunlarına bələd idi. Elə bu
səbəbdən də müstəqilliyinin ən məsul
dövründə olan Azərbaycanı xoşbəxt gələcəyə
aparacaq liderin kim olacağı sualı onu çox
düşündürür və narahat edirdi. O, bu məsələni
həll etməli idi. Onun sözü hər şey idi. Bu, Vətənə
xidmətin ən ali nümunəsi idi və Heydər Əliyev
bunu özünə son müqəddəs borc bilirdi.
Onun analitik
düşüncələrində bütün
xırdalıqlara, qaranlıqlara və sual doğuran problemlərə
aydınlıq gələndən sonra Heydər Əliyev o
vaxtlar hökumətə uğurla rəhbərlik edən
İlham Əliyevin üzərində dayandı və uzaq
Klivlenddən doğma xalqına müraciət
ünvanladı: “O, yüksək intellektli, praqmatik
düşüncəli, müasir dünya siyasətini və
iqtisadiyyatını gözəl bilən, enerjili və təşəbbüskar
bir şəxsiyyətdir... İnanıran ki, mənim axıra
çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm”.
Tarix bu böyük
dahinin uzaqgörənliyini yenə təsdiqlədi. Bunun təsdiqi
üçün elə də böyük bir vaxt lazım gəlmədi.
Çünki siyasi varis İlham Əliyev millət
atasının missiyasını davam etdirməyin sirrini
çox gözəl bilirdi. Ümummilli lider Heydər Əliyevin
siyasi orientirlərinə, daxili və xarici siyasət prinsiplərinə,
idarəçilik ənənələrinə sədaqət —
müstəqil Azərbaycanın uğurlu idarəçiliyi və
inkişafının əsas təminatları bunlar idi. Prezident
İlham Əliyev beləcə başladı, uğurlara imza
atdı və xalqın sonsuz rəğbət və hörmətini
qazandı. O uğurlar böyük qələbələrin
estafeti kimi bu gün də davam edir və xalqımızı xoşbəxt
gələcəyə doğru aparır.
Azərbaycan Prezidenti cənab
İlham Əliyevin sədrliyi ilə keçən Nazirlər
Kabinetinin 2009-cu ilin ilk rübünün sosial-iqtisadi
inkişafının yekunlarını müzakirə edən
iclasında dövlət başçısının dediyi
kimi, son beş il ərzində iqtisadiyyatımız çox
sürətlə inkişaf etmişdir və Azərbaycan tarixə
2003-2008-ci illərdə iqtisadi cəhətdən ən
sürətlə inkişaf etmiş ölkə kimi daxil ediləcəkdir.
Bu, böyük nailiyyətdir. Ölkəmiz son beş il ərzində
böyük yol keçə, böyük uğurlar əldə
edə bilmişdir. İqtisadiyyat 2,6 dəfə, sənaye
potensialı 2,5 dəfə artmışdır. Yoxsulluğun səviyyəsi
3-4 dəfə aşağı düşmüş, büdcə
xərcləri 10 dəfədən çox
artmışdır. Ölkədə böyük sosial
proqramlar icra edilməyə başlanmışdır. Bir
sözlə, son beş il ərzində Azərbaycan çox
böyük addım atmışdır və bu möhkəm
zəmin əsasında biz gələcəyə ümidlərlə
baxırıq.
Bir sözlə, bu
nailiyyətlər bir daha göstərir ki, Heydər Əliyevin
siyasi kursu alternativi olmayan yeganə düzgün siyasətdir. Bu
siyasət Azərbaycanı qoruyur, Azərbaycan xalqına xeyir
gətirir, Azərbaycan dövlətini, onun müstəqilliyini
daha da möhkəmləndirir.
Niyazi İSMAYILOV,
Teymur ZEYNALOV,
Azərbaycan Dövlət İqtisad
Universitetinin iqtisadi təhlil
və audit kafedrasının dosentləri
Xalq qəzeti.- 2009.- 9 may.- S. 8.