“Azərbaycan — dünyam mənim” Ümumbakı müsabiqəsi böyük
uğurla başa çatdı
“Təhsil millətin gələcəyidir”
— deyən sosial həyatın bu mühüm sahəsinə
daim böyük önəm verən ulu öndər Heydər Əliyev
milli təhsilimizin inkişaf etdirilməsi üçün
möhtəşəm tarixi layihələr
reallışdırmışdır. Onun həm 1969- 82-ci illərdəki,
həm də 1993-2003-cü illərdəki gündəlik
iş qrafikinə nəzər salan tədqiqatçılar
çox qətiyyətli bir ifadə işlədirlər: “Heydər
Əliyev Azərbaycan xalqının və dövlətimizin
dünəninin dəqiq öyrənilməsi, bu
gününün müasir inkişaf prinsipləri üzərində
qurulması, sabahı üçün isə böyük zəmin
yaradılması məqsədiylə daim milli təhsilin
sürətli inkişafına çalışıbdır”. Hətta,
bəzi tarixçilər açıq şəkildə etiraf
edirlər ki, zamanın müəyyən dönəmlərində
öz elmi və təhsili ilə Azərbaycan xalqını
üstələməyə çalışan bəzi
qonşular Heydər Əliyevin təhsil siyasətinin nəticələrini
ölçüyəgəlməz bir qısqanclıqla
qarşılayırdılar. Bunun əsas səbəbi o idi ki,
Heydər Əliyev Azərbaycan təhsil sisteminin region ölkələrinin
təhsil sistemləri arasında ən yüksək səviyyəyə
qaldırılmasına nail olmuşdur.
Bu fikirlər Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin Azərbaycan Təhsil İşçiləri
Azad Həmkarlar İttifaqı Respublika Komitəsi ilə
birlikdə təşkil etdiyi “Azərbaycan-dünyam mənim”
yaradıcılıq müsabiqəsinin yekun tədbirində səsləndirilmişdir.
Ümummilli lider Heydər Əliyevin anadan olmasının
86-cı ildönümünə həsr edilmiş müsabiqənin
mayın 7-də keçirilmiş yekun konfransı bir daha
sübut etdi ki, ölkə gəncliyi böyük tarixi şəxsiyyət,
ölməz lider və uzaqgörən dövlət xadimi olan
ulu öndərin siyasi irsinin daha dərindən öyrənilməsinə
böyük maraq, vətəndaş təəssübkeşliyi
nümayiş etdirir.
Konfransdan sonra Bakı
Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
müdiri, respublikanın Əməkdar müəllimi Nailə
xanım Rzaquliyevaya müraciət edərək bu tarixi hadisəyə
həsr edilmiş müsabiqənin keçirilməsi və nəticələri
barədə fikirlərini öyrəndik.
—
Nailə xanım, Bakı Şəhəri üzrə Təhsil
İdarəsinin yarandığı gündən bəri
uğurları çox olub. Rəhbərlik etdiyiniz qurum paytaxt
təhsil sistemində məhz bu şəkildə struktur
islahatı aparılmasının nə qədər məqsədəuyğun
addım olduğunu dönə-dönə sübut edib. Ancaq
bizim fikrimizcə, ulu öndərin anadan olmasının
növbəti ildönümü münasibəti ilə təşkil
etdiyiniz paytaxt miqyaslı bu müsabiqə və yekun
konfransı daha möhtəşəm bir tədbir oldu.
— Biz bu müsabiqəyə
başlayanda cəmi iki məqsədimiz var idi: Birinci: orta məktəb
şagirdlərinin Heydər Əliyev siyasi irsinin öyrənilməsinə
göstərdiyi marağı stimullaşdırmaq. İkinci:
istedadlı uşaqların araşdırılıb üzə
çıxarılması. Birinci məsələni hər bir
azərbaycanlının vəzifə borcu kimi qəbul edirik. Hamımız
xalqımıza nicat, dövlətimizə qurtuluş gətirmiş
böyük liderin siyasi irsinin məhz gənclər tərəfindən
öyrənilməsinə yardımçı
olmalıyıq. İkinci məsələni — istedadlı
uşaqların üzə çıxarılması,
onların inkişafının dəstəklənməsi isə
ulu öndərin bizim üzərimizə qoyduğu ən
mühüm vəzifələrdən biridir. Yəni bu
müsabiqənin təməlində böyük dövlət
xadiminin siyasi irsinə ehtiram və onun göstərdiyi yola sədaqət
hissləri dururdu.
Müsabiqənin
hazırlanması, təşkili və bugünkü konfrans
prosesində isə məlum oldu ki, biz öncədən
qarşımıza qoyduğumuz həmin iki vəzifə ilə
yanaşı daha bir neçə mühüm vəzifəni də
yerinə yetirmişik. Əvvəla, paytaxtdakı bütün
rayonların rəhbərləri, icra hakimiyyəti
aparatları və digər müvafiq qurumlar bu mühüm tədbirin
keçirilməsində bizə yaxından kömək etdilər.
Hətta Səbail Rayon İcra Hakimiyətinin
başçısı Sahib Ələkbərov və Binəqədi
Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı Alı
Qocayev müsabiqənin yekun konfransında iştirak etməklə
bizə böyük dəstək verdilər. Məlum həqiqətdir
ki, bir neçə qurumun birlikdə
reallaşdırdığı tədbir, layihə və ya
proqram daha böyük nəticələr verir. İkinci, biz
müsabiqəyə start verəndə Azərbaycan Təhsil
İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı
Respublika Komitəsi ilə birlikdə
başlamışdıq. Ancaq gördüyünüz kimi
yekun konfransında Respublika Həmkarlar İttifaqları
Konfederasiyasının sədri, millət vəkili hörmətli
Səttar Mehbalıyev də iştirak edirdi. Bu isə o deməkdir
ki, gündən-günə inkişaf edən Azərbaycanda
istənilən uğurlu addım ən yüksək səviyyələrdə
dəstəklənir və təqdir edilir. Respublika Həmkarlar
İttifaqları Konfederasiyasının bu mühüm layihədə
bizi yüksək səviyyədə dəstəkləməsi
şagirdlərimizin və müəllimlərimizin yadından
heç zaman çıxmayacaqdır.
Üçüncü,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
yarandığı gündən bu qurumun fəaiyyətinə
daim yardımçı olan Təhsil Nazirliyi, xüsusən,
inkişafa, tərəqqiyə xidmət edən istənilən
təklifə dəstək verən cənab nazir Misir Mərdanov
bu müsabiqənin təşkilində və konfransın
keçirilməsində yenə də bizim ən böyük
dayağımız kimi çıxış etdi. Konfransı
öz nitqi ilə yekunlaşdıran cənab nazir Heydər Əliyev
siyasi irsinin daha dərindən öyrənilməsinin zərurətini,
Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
bu istiqamətdə həyata keçirdiyi tədbirlərin əhəmiyyətini
vurğuladı və qalibləri şəxsən təbrik edərək
şagirdlərimizin sabahkı fəaliyyətinə
böyük stimul verdi. Elə hörmətli nazirimiz də
bizim həm şəhər rayonlarının rəhbərlikləri
ilə, həm də sahə həmkarlar təşkilatı ilə
birgə fəaliyyətimizin nəticələrini təqdir
etdi. Yəni, yuxarıda qeyd etdiyim kimi müsabiqəyə
başlayanda ikicə məqsədimiz var idi. Sonda isə məlum
oldu ki, daha bir neçə mühüm məqsədə nail
olmuşuq.
— Bəs
müsabiqənin təşkili və bugünkü konfransa
hazırlıq prosesi necə keçdi?
— Azərbaycan
xalqının ümummilli lideri Heydər Əliyev daim
istedadlı uşaqlara qayğı ilə yanaşmağı,
onların gələcək inkişafına diqqət yetirməyi
tələb edərdi. Hələ Azərbaycana birinci rəhbərliyi
dövründə ulu öndər istedadlı gənclərin
SSRİ-nin müxtəlif ali məktəblərində təhsil
almasına nail olmaqla bugünkü kadrların yetişməsində
əvəzsiz xidmət göstərmişdir. İkinci dəfə
hakimiyyətə gəldikdən sonra da ağır iqtisadi, gərgin
siyasi vəziyyətə baxmayaraq ilk növbədə
istedadların qayğısına qalan, onların yaxşı
təhsil alması üçün maddi və mənəvi dəstəyini
əsirgəməyən böyük şəxsiyyət bizlərə
zəngin bir irs qoymuşdur.
Möhtərəm
Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin 2006-cı ildə
imzaladığı “Xüsusi istedada malik uşaqların (gənclərin)
yaradıcılıq potensialının inkişafı üzrə
Dövlət Proqramı (2006-2010-cu illər)” həmin siyasətin
davamı kimi böyük əhəmiyyətə malikdir. Bu
mühüm sənədin qəbulundan sonra istedadlara
qayğı və diqqət daha da artmış, onların gələcək
inkişafı üçün tədbirlərin həyata
keçirilməsində əsaslı dönüş
yaranmışdır. İstedadlar ilk növbədə əlverişli
təhsil mühitində yetişir. Dövlətimizin təhsil
siyasətinin əsasını da bu mühitin
yaradılması təşkil edir.
Artıq ənənə
halını almış birgə tədbirlərimiz nəticə
etibarilə gənclərimizin istedadını üzə
çıxarmaqla yanaşı, həm də onlarda milli vətənpərvərlik
hisslərinin, azərbaycançılıq ideyalarının
inkişafına imkan yaradır. Bu tədbirlər gənclərimizin
Azərbaycan tarixi, musiqisi və ədəbiyyatı, yeni
texnologiyaları mənimsəyib tətbiq etmək sahəsində
qabiliyyətlərinin inkişaf etdirilməsində
mühüm əhəmiyyət daşıyır.
İlk dəfə ulu
öndərin 85 illik yubileyinə həsr edilmiş “Biz Heydər
Əliyev irsini öyrənirik” müsabiqəsində 60 min
müəllim, tərbiyəçi və şagirdin
iştirak etməsi, çox yüksək nəticələrin
qazanılması bizi sevindirməklə yanaşı, belə
tədbirlərin daha geniş formatda təşkilinə inam
yaratdı. “Azərbaycan – dünyam mənim”
yaradıcılıq müsabiqəsinin keçirilməsi də
bu inamın təsdiqi olmaqla bərabər,
qazandığımız təcrübənin davam və
inkişaf etdirilməsi oldu.
Rayon turunun yekununda
müxtəlif tədbirlər keçirildi. Bu tədbirlərdə
hər bir rayonun rəhbərliyinin fəal iştirakı,
müsabiqənin keçirilməsinə hər cür dəstəyi
təqdirəlayiq haldır.
Nəhayət, ən
yaxşı işlər şəhər mərhələsinə
təqdim edildi. Tərkibində respublikanın
tanınmış mütəxəssisləri və görkəmli
sənətkarlarımız olan münsiflər heyəti təqdim
edilən 594 işi qiymətləndirdi. 7 nominasiya üzrə
74 ən yaxşı iş mükafata təqdim edildi. Bu
gün qaliblər elan edildi, mükafatlar təqdim olundu.
Mən bir daha qeyd edirəm
ki, gənclərimizdə yaradıcılıq qabiliyyətini
inkişaf etdirən, onlarda özlərinə, öz
istedadlarına inam hissi aşılayan bu tədbir də tək
bizim – Bakı Şəhəri üzrə Təhsil İdarəsinin
işi olmadı. Sevindirici haldır ki, bizim bu təşəbbüsümüz
rayon icra hakimiyyəti başçıları, Həmkarlar
İttifaqının rayon komitələri səviyyəsində
dəstəkləndi. Bir daha aydın oldu ki, bizim gənclərimiz
Vətənə və milli-mənəvi dəyərlərimizə
sədaqət ruhunda böyüyürlər. İstər qalib
yerlər tutan, istərsə də tutmayan hər bir gəncimizin
vətənpərvər ruhda böyüməsi bizi sevindirir. Əlbəttə
ki, musiqinin və poeziyanın dili ilə bu hissləri tərənnüm
etmək bir qədər asandır. Lakin kimya, kompyuter,
coğrafiya, fizika və astronomiya fənləri üzrə
elmi-tədqiqat layihələri hazırlamış gənclərimiz
öz yaradıcılıq məhsulunu Azərbaycan dövlətinə,
onun qurucusu olan böyük tarixi şəxsiyyətə həsr
etməklə, gələcəkdə daha böyük tədqiqatlar
aparmaq imkanlarını göstərdilər.
Dörd aydan artıq
davam edən müsabiqəyə artıq yekun vuruldu. Bu müddətdə
həm müsabiqənin təşkilat komitəsinin üzvləri,
həm də münsiflər heyətində fəaliyyət
göstərən müəllimlər, respublikamızın
görkəmli sənətkarları çox böyük bir
işin öhdəsindən uğurla gələ bildilər. Yeri
gəlmişkən, təşkilat komitəsinin və
münsiflər heyətinin bütün üzvlərnə təşəkkür
edirəm.
Ən istedadlı, ən
qabiliyyətli gənclərimizin əl işləri, kompyuter
layihələri, elmi-tədqiqat layihələri, gözəl
inşa yazıları, şeirləri və rəsm əsərləri
hər birimizin qəlbini fərəhlə doldurur. Biz də bu
istedadların həqiqi qiymətini verməli, onların
istedadının inkişafı qayğısına
qalmalıyıq. İlk dəfə olaraq Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin və Təhsil
İşçiləri Azad Həmkarlar İttifaqı
Respublika Komitəsinin təsis etdiyi təqaüd bu müsabiqədə
birinci yeri tutan uşaqlara verildi. İnanıram ki, öz
istedadı ilə seçilən bu gənclər gələcəkdə
də bizim fəxrimiz olacaqlar. Ulu öndərimizin arzu etdiyi
möhtəşəm və sarsılmaz Azərbaycanın
qurulmasında öz səylərini əsirgəməyəcəklər!
Əsası ümummilli liderimiz tərəfindən qoyulan, cənab
Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam
etdirilən azərbaycançılıq ideyasının,
dövlətçiliyimizin inkişafına öz töhfələrini
verəcəklər!
—
Nailə xanım, müsabiqənin əhatə etdiyi konkret sahələri
qeyd etmək olarmı?
— Heydər Əliyev
siyasi irsindəki bütün sahələr bizim müsabiqənin
predmeti idi. Diqqət yetirin, həm ulu öndər özü,
həm də cənab Prezident İlham Əliyev Azərabycan
elminin inkişafı üçün informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının daha geniş öyrənilməsini və
əhatəli şəkildə tətbiqini bir vəzifə
kimi qarşıya qoyublar. Bizim müsabiqənin əsas istiqamətlərindən
biri belə idi: “Kompyuter layihələri üzrə”. Bakı
məktəblilərindən iki nəfəri bu layihə
üzrə birinci yeri tutmuşdur. Təqdim edilən
çoxsaylı işlərdən hər biri
ayrı-ayrılıqda yüksək qiymətləndirilirdi. Ancaq
mütəxəssislər yaxşıların ən
yaxşısını seçməyə nail oldular.
Yaxud, ulu öndər
Heydər Əliyev dönə-dönə
vurğulayırdı ki, gənclər bütün digər
sahələrdən fərqli olaraq elmi-tədqiqat işlərinə
daha erkən yaşlarından cəlb edilməlidirlər. Çünki
elmi tədqiqat işi fərdi yaradıcılığın
çox ciddi bir sahəsidir. Ona görə də biz
müsabiqəni təşkil edəndə “Elmi-tədqiqat
layihələri üzrə” adlı ayrıca bir bölmə
yaratdıq. Həmin bölmənin tərkibinə isə
“Fizika və astronomiya üzrə”, “Coğrafiya və
iqtisadiyyat üzrə”, “Kimya üzrə”, “Tarix üzrə”,
“Biologiya və ekologiya üzrə”, “Ədəbiyyat üzrə”
və nəhayət “Azərbaycan dili üzrə” adlı yeddi
yarımbölmə müəyyənləşdirdik. Nəticələri
nəzərdən keçirəndə yarımbölmələr
üzrə qaliblər müəyyən edilsə də,
şagirdlərin hansı sahə üzrə elmi tədqiqata
daha çox meyl etdiyini müəyyən etmək o qədər
də asan olmadı. Fikrimizcə, bu, çox müsbət
haldır. Yəni o deməkdir ki, paytaxt şagirdləri
arasında bütün elm sahələrinə böyük
maraq göstərilir.
Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, millət vəkili, YUNESKO-nun və İSESKO-nun
xoşməramlı səfiri Mehriban xanım Əliyevanın
təşəbbüsü ilə milli-mənəvi dəyərlərimizin,
xüsusən, muğamlarımızın daha geniş şəkildə
qorunması istiqamətində həyata keçirilən tədbirlər
şagirdlərimiz tərəfindən də yüksək qiymətləndirilir.
Ona görə də biz müsabiqəyə “Ədəbi-bədii
layihələr” adlı bölmə daxil etmişdik. Orada
muğam və vokal, musiqi (çalğı alətləri), bədii
qiraət və müəlif şeiri, rəsm və nəhayət,
inşa yazı üzrə beş yarımbölmə var idi. Bu
layihələr bizim şagirdlərimizin nə qədər
istedadlı olduğunu, ədəbi-bədii
yaradıcılığa necə böyük həvəslə
və məsuliyyətlə yanaşdıqlarını
sübut etdi. Təbii ki, bütün bunlar uşaqların
istedadını üzə çıxartdı. Amma unutmayaq
ki, bu istedadların inkişaf etdirilərək üzə
çıxarılması üçün aylarla, illərlə
çalışmış müəllimlərimiz də var. Biz
istənilən uğurlarımıza görə müəllimlərimizə
minnətdar olmalıyıq.
—
İcazənizlə bir az qeyri-ənənəvi sual verim. “Kompyuter
layihələri”ndən və ya uşaqların elmi-tədqiqat
işlərindən olmasa da ədəbi-bədii layihələrdən
hansısa sizin yadınızda qalıbmı?
— Nə
üçün qeyri-ənənəvi olur? Mən elə bu
sualı gözləyirdim. “Bədii qiraət və müəllif
şeiri” üzrə nominasiyanın qalibi, 276 saylı məktəbin
X sinif şagirdi Məhəmməd İsmayılzadənin “Azərbaycan”
şeirinin sonuncu misrası çox təsirli idi:
“Ey
doğma Vətənim, nə qədər sağam,
Mən
sənin uğrunda vuruşacağam!”
Bu fikiri 17 yaşlı
bir yeniyetmə söyləyir.
Yaxud rəsm üzrə
nominasiyada yüksək yerlərdən birini tutmuş Rəfiqə
Quliyevanın (5 saylı məktəb, IX sinif) çəkdiyi
şəkildə milli ornamentimiz olan buta, Qız qalası, neft
buruqları, çağlayan dəniz, aydın səma və
onların önündə ulu öndərimizin abidəsi təsvir
edilir. Ən maraqlısı isə odur ki, bütün bu
elementləri üç rəngli Azərbaycan bayrağı
bir-birinə qovuşdurur. Uğurlu iş idi.
— Nəhayət,
sonuncu sual. Bu qəbildən olan müsabiqələr ənənəvi
xarakter alacaqmı?
— Əlbəttə, bu ənənə
davam etdiriləcəkdir. Bunu həm də zaman tələb edəcəkdir.
Çünki bizi qabaqda müstəqil Azərbaycanın daha
böyük sosial-iqtisadi uğurları və Heydər Əliyev
siyasi irsinin qat-qat geniş miqyaslı təntənələri
gözləyir. Odur ki, daha əhatəli və daha möhtəşəm
müsabiqələr təşkil edəcəyik. Elə
uğurlarımız da getdikcə daha böyük
olacaqdır.
—
Maraqlı müsahibəyə görə təşəkkür
edirik!
— Sağ olun.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ,
Xalq qəzeti.- 2009.- 9 may.- S. 13.