Demokratik islahatlar sosial-iqtisadi yüksəlişi daha da
gücləndirir
Prezident İlham ƏLİYEV: Mən öz fəaliyyətimdə
xalqa güvənirəm, xalqdan güc alıram
Prezident İlham Əliyevin ölkəmizə rəhbərlik
etdiyi illərdə Azərbaycan həyatının
bütün sahələrində — istər dövlət
quruculuğunun möhkəmləndirilməsində, istərsə
də sosial-iqtisadi sferanın əsas istiqamətlərinin, o
cümlədən qeyri-neft sektorunun, sahibkarlığın
inkişafında, regionlarda iqtisadi fəallığın və
təşəbbüskarlığın artmasında, yeni
iş yerlərinin açılmasında, əhalinin məşğulluğunun
artırılmasında, yoxsulluğun səviyyəsinin
azaldılmasında müsbət nəticələr əldə
edilmişdir. Dövlət başçısı İlham Əliyevin
xarici siyasətində Qərbə geniş inteqrasiya,
Dağlıq Qarabağ probleminin beynəlxalq hüquq normaları
və Azərbaycanın ərazi bütövlüyü
çərçivəsində ədalətli həlli,
ölkəmizin mənafeyinə uyğun
balanslaşdırılmış müstəqil xarici siyasətin
yürüdülməsi və bu kimi məsələlərin
prioritet təşkil etməsi dövlətimizin dünya
ölkələri arasında mövqeyini möhkəmləndirmiş,
nüfuzunu artırmışdır.
Dövlət
başçımızın həyata keçirdiyi daxili və
xarici siyasəti istər yerli, istərsə də xarici
politoloqlar, dünyanın aparıcı dövlət
başçıları birmənalı şəkildə təqdir
edir, onun şəxsi keyfiyyətlərini, praqmatizmini yüksək
dəyərləndirirlər. ABŞ-ın çox nüfuzlu
konqresmeni Kurt Ueldonun Prezident İlham Əliyevin fenomenal keyfiyyətləri
barədə səmimi sözlərini xatırlayaq: “...Bir
çox xalqlar arzulayırlar ki, onların da cənab İlham Əliyev
kimi bacarıqlı, beş dildə danışa bilən, müxtəlif
mövzulara dair geniş bilgilərə malik bir lideri olsun.
Hesab edirəm bu baxımdan Azərbaycan xoşbəxt ölkədir,
çünki bu ölkəyə İlham Əliyev kimi lider
qismət olmuşdur”.
Yuxarıda qeyd edilən fikirlərin təsdiqi
kimi ölkənin sosial-iqtisadi inkişafını əks etdirən
bəzi göstəricilərə diqqət yetirək. Son
beş ildə ümumi daxili məhsul (ÜDM) 2,6 dəfə,
sənaye istehsalı 2,8 dəfə artmışdır.
Dünyadakı qlobal maliyyə böhranına və bir
sıra xarici ölkələrdə iqtisadi artım tempinin enməsinə
baxmayaraq, Azərbaycanda bu ilin doqquz ayında ÜDM 6,1 faiz, sənayedə
məhsul istehsalı 5 faiz, kənd təsərrüfatında
isə 3 faiz artmışdır. Əhalinin gəlirləri təxminən
10 faiz çoxalmış, orta aylıq əmək haqqı 15
faiz artmış, inflyasiya isə cəmi 2,1 faiz olmuşdur.
Aparılan düzgün siyasət nəticəsində
manatın məzənnəsi sabit saxlanılmış, əhalinin
banklarda qoyduğu əmanətin məbləği 11 faiz
artmışdır.
Dünya Bankının ötən il dərc
etdiyi hesabata görə, Azərbaycan 181 ölkə
arasında 97-ci yerdən 33-cü yerə yüksəlmiş,
biznes mühitinin yaxşılaşdırılması üzrə
dünyada lider ölkə adını qazanmışdır.
Belə mühüm nailiyyətlər isə respublikanın
iqtisadi və sosial həyatında son illərdə
islahatların aparılması, qanunvericiliyin təkmilləşdirilməsi,
beynəlxalq aləmdə əldə edilən uğurlar və
s. nəticəsində mümkün olmuşdur.
Onu da xatırladım ki, son illərdə
Azərbaycan orta gəlirli ölkəyə çevrilmiş və
yoxsulluğun azaldılması istiqamətində mühüm
uğurlar əldə edilmişdir. Eyni zamanda, ölkədə
infrastrukturun təkmilləşdirilməsi sahəsindəki
nailiyyətlər respublikamızın gələcək
inkişafında böyük əhəmiyyətə malik
olacaqdır.
Ümumiyyətlə, iqtisadiyyatın
şaxələndirilməsi, iş yerlərinin
yaradılmasında özəl sektorun rolunun gücləndirilməsi,
Azərbaycanın insan kapitalının reallaşdırılması,
yerli və xarici investisiya təşəbbüslərinin təşviqində
və tarazlaşdırılmış regional sosial-iqtisadi
inkişafın təmin olunmasında hökumətin roluna
önəm verilməsi, qeyri-neft büdcə kəsirinin tədricən
azaldılması və dayanıqlı səviyyəyə
çatdırılmasına şərait yaradılması
ölkəmizin iqtisadi qüdrətini, qlobal miqyasda nüfuzunu
artırmışdır.
Yeri gəlmişkən, bir məqama da
diqqət yetirməyi vacib bilirəm. Azərbaycanda əsas
institusional islahatların prioritetlərinə xüsusi əhəmiyyət
verilir. Prioritetlər isə infrastrukturun
yaxşılaşdırılmasının davam etdirilməsi
və regional inkişaf, insan kapitalına sərmayələr
və qeyri-neft sektoruna xarici investisiyaların cəlb
olunmasıdır. Bu addımlar iqtisadiyyatın şaxələndirilməsinə
və qlobal iqtisadiyyatda Azərbaycanın mövqeyini qorumaq
üçün zəruri olan bünövrəni
formalaşdırmağa gətirib çıxaracaqdır.
İş adamı olaraq Azərbaycanda
özəl sektorun, sahibkarlığın tərəqqisinə
göstərilən diqqət və qayğı barədə
də ətraflı danışmaq istərdim. Dövlətimizin
başçısı prezidentlik fəaliyyətinin
bütün məqamlarında özəl sektorun
inkişafına, yerli və xarici iş adamlarının fəaliyyətinə
hərtərəfli imkanların yaradılması, iqtisadi
mühitin liberallaşdırılması yolu ilə əlverişli
biznes və investisiya mühitinin formalaşdırılması
istiqamətində bütün zəruri tədbirləri həyata
keçirmişdir. Yeridilən iqtisadi siyasətin nəticəsi
olaraq Azərbaycanın investisiya cəlbediciliyinə görə
dünya ölkələri arasında ön sıralarda
olduğunu son illərdə müxtəlif beynəlxalq təşkilatların
hazırladıqları hesabatlar da təsdiqləyir.
Ümumdünya İqtisadi Forumu (Davos Forumu), Beynəlxalq
Valyuta Fondu, Dünya Bankı, “Qoldman Saks” Təşkilatı,
Beynəlxalq Maliyyə Korporasiyası, Müstəqil Dövlətlər
Birliyinin Statistika Komitəsi və digər qurumların
hesabatlarında Azərbaycanda investisiyalar üçün
münasib biznes mühitinin yaradılması, əcnəbi sərmayəçilər
üçün hökumət tərəfindən əlverişli
sərmayə imkanlarının təmin edilməsi, eləcə
də digər tədbirlərin intensiv xarakter alması əksini
tapmışdır.
Davos Forumunun “2009- 2010-cu illərdə
dünya ölkələrinin rəqabət qabiliyyətli
iqtisadiyyatları haqqında hesabat”ı respublikamızda əlverişli
biznes və investisiya mühitinin mövcudluğunu bir daha təsdiqləyir.
Hesabata əsasən, respublikamız rəqabət qabiliyyətli
iqtisadiyyata malik dövlətlər sırasında 34-cü
pillədən 13-cü pilləyə yüksəlmiş və
iqtisadi göstəricilərinə görə, hətta bir
çox inkişaf etmiş ölkələri geridə
qoymuşdur. Məlumdur ki, dünya ölkələrinin
iqtisadi inkişaf parametrlərinin müəyyənləşdirilməsində
Davos Forumunun hazırladığı hesabatlar xüsusi çəkiyə
malikdir. 30 ildən artıq müddətdə dövlətlərin
rəqabətə davamlılıq səviyyəsini öyrənən
qurum 1979-cu ildən Qlobal Rəqabət Hesabatlarında dövlətlərin
iqtisadiyyatının davamlı inkişafını,
uzunmüddətli çiçəklənməsini şərtləndirən
amilləri araşdırır. 2004-cü ildə dövlətlərin
rəqabətə davamlılığının
ölçülməsi üçün təkmil göstəricilər
toplusu yaradılmış və Qlobal Rəqabət İndeksi
kimi Ümumdünya İqtisadi Forumuna təqdim edilmişdir.
Dövlətlərin rəqabətə
davamlılığı – Qlobal Rəqabət İndeksi 12 əsas
üzrə müəyyənləşdirilir. Burada təhsil və
təlim (insan kapitalı), texniki tərəqqi, makroiqtisadi
sabitlik, səmərəli idarəetmə, qanunun aliliyi, şəffaf
və mükəmməl işləyən qurumlar,
korrupsiyanın olmaması, bazara yönümlülük,
şirkətlərin təkmilləşdirilməsi, tələbat,
bazarın həcmi və bir çox başqa istiqamətlər
əsas götürülür. Bu göstəricilərin hər
biri güclü nəzəri əsaslara malikdir və biri digərini
istisna etmir. Davos Forumunun yaydığı sənəddə
qeyd edilir ki, Azərbaycanın 34-cü pillədən 13-cü
pilləyə irəliləməsi ilk növbədə
makroiqtisadi sabitlik, yüksək milli yığımlar,
böyük büdcə profisitit və dövlət
borclarının azaldılması ilə bağlıdır.
Dünya Bankının və Beynəlxalq
Maliyyə Korporasiyasının tərtib etdikləri “Doing Business-2010"
reytinqində isə Azərbaycan investisiya cəlbediciliyinə
görə 183 ölkə arasında 38-ci yeri tutmuşdur.
Hesabat müəllifləri qeyd edirlər ki, biznes sahəsində
son islahatlar Azərbaycanda sahibkarlıq fəaliyyəti
üçün əlverişli şərait
yaradılmasına imkan vermişdir. Hesabatda Azərbaycan
biznesin həyata keçirilməsi indikatoruna görə 38-ci,
biznesin başlanmasına görə 17-ci, işə qəbula
görə 33-cü, əmlakın qeydiyyatına görə
9-cu, kreditlərin alınmasına görə 15-ci,
investorların qorunmasına görə 20-ci, müqavilələrin
icrasının təmin edilməsinə görə 26-cı
olmuşdur. Müqayisə üçün bildirək ki, həmin
reytinqdə Qafqaz ölkələrindən Gürcüstan
90-cı, Ermənistan 97-ci yerləri tutmuşdur.
Şübhəsiz, hər iki hesabatda Azərbaycanda
əlverişli biznes və investisiya mühitinin
mövcudluğu faktının xüsusi vurğulanması bir
sıra real əsaslara söykənir. Ölkə rəhbərliyinə
gəlişinin ilk günlərindən yerli və xarici
sahibkarların hamisinə çevrilmiş dövlət
başçısının həyata keçirdiyi məqsədyönlü
siyasət hesabına özəl sektor yeni inkişaf dönəminə
qədəm qoymuş, sahibkarlıq fəaliyyətinin
genişlənməsinə diqqət
artırılmışdır. Kiçik və orta
sahibkarlığın güzəştli kreditləşdirilməsi,
sahibkarların fəaliyyətinə yersiz müdaxilələrin
qarşısının alınması, özəl sektorda
inkişafa mane olan problemlərin həlli istiqamətində
mühüm addımlar atılmışdır.
Azərbaycan Prezidenti hələ 1 fevral
2004-cü il tarixdə Bakı Biznes Mərkəzində yerli
sahibkarlarla keçirdiyi görüşdə bu sahədə
mövcud problemlərin həlli ilə bağlı konkret
tapşırıqlar vermiş, sonrakı mərhələdə
bu məqsədlə imzaladığı bütün fərman
və sərəncamların icrasını daim diqqət mərkəzində
saxlamışdır. Həmin görüşdən az sonra,
11 fevral 2004-cü ildə imzalanaraq qüvvəyə minmiş
“Azərbaycan Respublikası regionların sosial-iqtisadi inkişafına
dair Dövlət Proqramı”nın icrası isə
regionların tarazlı, davamlı inkişafına, onların
potensialının bir-birinə kömək mexanizmi üzərində
qurulmasına, qeyri-neft sektorunun möhkəmlənməsinə,
infrastrukturun yeniləşməsinə müsbət təsir
etməklə yanaşı, bölgələrdə özəl
sektorun və sahibkarlığın inkişafını
sürətləndirmişdır.
Azərbaycan Prezidentinin 14 aprel 2009-cu il
tarixdə imzaladığı “Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2009-2013-cü illərdə inkişafı
Dövlət Proqramın” da sahibkarlığın inkişafına
xüsusi diqqət yetirilir. Proqramda xüsusi qeyd olunur ki,
sahibkarlığın inkişafı ölkə
iqtisadiyyatının diversifikasiyası baxımından həyata
keçirilən dövlət siyasətinin aparıcı
istiqamətlərindən birini təşkil edəcəkdir.
Bu siyasət iqtisadiyyatın bütün sahələrində,
xüsusilə prioritet inkişaf sahələrində
işgüzar fəaliyyət üçün
normativ-hüquqi, təşkilati və maliyyə təminatı
səviyyəsinin yüksəldilməsinə yönəldiləcəkdir.
Dövlət proqramında davamlı iqtisadi inkişafın təmin
edilməsi baxımından kiçik və orta
sahibkarlığın (KOS) dünya iqtisadiyyatına
inteqrasiyasının sürətləndirilməsi, ixrac
potensialının artırılmasında və cəmiyyətin
sosial problemlərinin həllində KOS- un rolunun gücləndirilməsi,
sahibkarlıq fəaliyyətinin sahə, regional və texnoloji
baxımdan strukturunun optimallaşdırılması,
kiçik, orta və iri müəssisələr arasında
qarşılıqlı səmərəli əməkdaşlığın,
o cümlədən istehsal-kooperasiya əlaqələrinin
genişləndirilməsi, sahibkarlığın dəstəklənməsinin
müasir təşkilati modellərinin yaradılması, o
cümlədən sahibkarlar üçün məsləhət
xidməti, informasiya təminatı, marketinq xidməti və
sair strukturların yaradılmasının davam etdirilməsi,
ticarət yarmarkalarının təşkili, yerli
iqtisadiyyatın yönümünü nəzərə almaqla
rayonlarda işsizlər üçün kadrların peşə
hazırlığının təkmilləşdirilməsi mərkəzlərinin
yaradılması, sahibkarlıq fəaliyyətinə
müdaxilələrin qarşısının alınması
və s. mühüm vəzifələr qarşıya
qoyulmuşdur.
Beynəlxalq təşkilatların
hesabatlarında Azərbaycanda biznesə başlama
prosedurlarının sadələşdirilməsi
faktının önə çəkilməsi təsadüfi
deyildir. Azərbaycan Prezidentinin 30 aprel 2007-ci il tarixdə
imzaladığı “Azərbaycan Respublikasında
sahibkarlığın inkişafı ilə bağlı bəzi
tədbirlər haqqında” fərmanla təsdiq olunmuş
qaydalara əsasən, 2008-ci il yanvarın 1-dən etibarən
vahid qeydiyyat orqanı funksiyasını Vergilər Nazirliyi həyata
keçirir. Sahibkarlıq fəaliyyəti subyektlərinin
qeydiyyatının “bir pəncərə” prinsipi üzrə təşkili
nəticəsində qeydiyyatdan keçmiş hüquqi şəxslərin
sayı 30 faiz artmışdır, 2009-cu il yanvarın 1-dən
gömrükdə də bu sistemin tətbiqinə
başlanılmışdır.
“Vahid pəncərə” sisteminin tətbiqindən
sonra Azərbaycanın investisiya cəlbediciliyi əhəmiyyətli
dərəcədə artmış, sahibkarlığın
inkişafı və biznes mühitinin təkmilləşdirilməsi
istiqamətində aparılan islahatlar beynəlxalq təşkilatlar
tərəfindən də yüksək qiymətləndirilmişdir.
2008-ci ildə Dünya Bankı və Beynəlxalq Maliyyə
Korporasiyası tərəfindən hazırlanan və biznes
mühitinin əlverişliliyi üzrə qiymətləndirməni
özündə əks etdirən nüfuzlu “Doing Business”
hesabatında Azərbaycan biznes mühitinin təkmilləşdirilməsi
sahəsində “İslahatçı ölkə” elan
edilmişdir.
Xatırlatmaq yerinə düşər
ki, ixracın stimullaşdırılması, xarici bazarlara
çıxış imkanlarının genişləndirilməsi
məqsədilə görülmüş tədbirlər nəticəsində
Azərbaycan ABŞ və Norveçin “CSP”, Avropa
İttifaqının “CSP+” proqramlarına da daxil edilmişdir.
Bu proqramlar Azərbaycan sahibkarlarına Avropanın 27 ölkəsinə,
ABŞ və Norveç bazarlarına rüsumsuz və ya
çox aşağı rüsumlarla ixrac imkanları
yaradır. 2008-ci ildən Dünya Ticarət Təşkilatına
üzvolma ilə bağlı işlər davam etdirilmiş, 11
ölkə ilə ikitərəfli danışıqlar
aparılmış, 2 ölkə ilə ikitərəfli
protokol imzalanmışdır.
Azərbaycan Dövlət İnvestisiya
Şirkətinin yaradılması isə ölkəyə
investisiya axınının təşviqi sahəsində həyata
keçirilən dövlət siyasətinin vahid mərkəzdən
tənzimlənməsi, respublikanın investisiya cəlbediciliyinin
daha da artırılması məqsədindən irəli gəlmişdir.
Başlıca vəzifə kimi ölkə iqtisadiyyatına
investisiyaların təşviqini təmin edərək bu sahədə
mövcud problemlərin aradan qaldırılmasına
çalışan şirkət, eyni zamanda, xarici sərmayədarlarla
birgə layihələr həyata keçirməklə onlarda
inam və etimadın güclənməsinə nail
olmalıdır. Eyni zamanda, şirkət Azərbaycanın sənaye
potensialının güclənməsi yönumündə
müəyyən addımlar atır.
Biznes mühitinin
yaxşılaşdırılması istiqamətində həyata
keçirilən tədbirlər nəticəsində
2003-2008-ci illərdə ölkə iqtisadiyyatına 44 milyard
dollar investisiya qoyulmuşdur və bu da müstəqillik illərində
Azərbaycan iqtisadiyyatına investisiya qoyuluşunun 77 faizi deməkdir.
Bu dövrdə bütün maliyyə mənbələri
hesabına əsas kapitala qoyulmuş investisiyanın həcmi
son beş ildə 33,5 milyard manat təşkil etmiş, bunun
53,2 faizi daxili, 46,8 faizi isə xarici investisiyalar olmuşdur.
2008-ci ildə istifadə edilmiş investisiyanın həcmi
2003-cü il səviyyəsini 3 dəfə üstələmiş,
adambaşına düşən investisiyanın həcmi
2003-cü illə müqayisədə 605,8 manat çox
olmuşdur. 2003-cü ildə ümumi investisiyaların həcmində
daxili investisiyaların payı 24,8 faiz olduğu halda, 2008-ci ildə
bu göstərici 78,6 faiz təşkil etmişdir.
2009-cu ilin 6 ayında isə əsas
kapitala yönəldilmiş investisiyalarda daxili sərmayələr
üstünlük təşkil etmişdir. Bunun 82,4 faizi
daxili, 17,6 faizi isə xarici sərmayələrdir. Daxili sərmayələrin
ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə
11,6 faiz artması Azərbaycanda güclü sərmayədarlar
təbəqəsinin formalaşdığına dəlalət
edir.
2010-cu ildən Azərbaycanda bir sıra
sahələrdə vergilərin aşağı
salınması planlaşdırılır və bu da
sahibkarlığın inkişaf etdirilməsi, daxili bazarın
qorunması baxımından son dərəcə əhəmiyyətli
addımdır. Gələn ilin yanvarından fərdi
sahibkarların gəlirinin vergiyə cəlbedilmə dərəcəsinin
35 faizdən 20 faizə, müəssisələrin mənfəət
vergisinin dərəcəsinin 22 faizdən 20 faizə endirilməsi,
sadələşdirilmiş vergi ödəyicisi hüququ əldə
etmək məqsədi üçün vergi tutulan əməliyyatların
həcminin 90 min manatdan 150 min manatadək artırılması
nəzərdə tutulur. 2010-cu ildən fiziki şəxslərdən
tutulan gəlir vergisinin yuxarı həddi 35 faizdən 30 faizə
endiriləcək, ödənişli məktəbəqədər
müəssisələrin xidmətləri əlavə dəyər
vergisindən azad ediləcəkdir.
Prezident İlham Əliyev özəl
sektorun dinamik inkişafına təkcə sosial-iqtisadi yüksəliş
xəttinin deyil, həm də demokratikləşmə prosesinin
ardıcıllığını, vətəndaş hüquq
və azadlıqlarının etibarlı şəkildə
qorunmasını təmin edən başlıca vasitələrdən
biri kimi yanaşır. Azad sahibkarlığın
inkişafı istiqamətində atılan ardıcıl
addımlar həm də demokratik islahatların iqtisadi yüksəlişlə
paralel şəkildə davam etdirilməsinə, ölkəmizin
siyasi, hüquqi, iqtisadi və digər sahələrdə beynəlxalq
əlaqələrinin genişlənməsinə,
qloballaşan dünyada etibarlı tərəfdaş kimi
mövqelərini möhkəmləndirməsinə
yaradılan etibarlı zəmindir.
Bu gün Azərbaycan beynəlxalq
qurumların hesabatlarında ilk növbədə sabit
iqtisadiyyatı və sosial həyatı dinamik inkişaf edən,
mühüm geostrateji mövqeyə malik olan, qlobal enerji təhlükəsizliyinin
təminatında getdikcə vacib rol oynayan bir dövlət kimi
xarakterizə olunur. Cənubi Qafqazın lideri statusunu
daşıyan ölkəmiz artıq mövcud olduğu regionda
hadisələrin inkişaf istiqamətini müəyyən edən
aparıcı rola malikdir və təsadüfi deyil ki, bölgəyə
iqtisadi, siyasi maraq göstərən dünya dövlətləri,
beynəlxalq təşkilatlar, ilk növbədə, Azərbaycanın
mövqeyini nəzərə alır, onunla hesablaşırlar.
Bütün bunlar bir daha təkrar
bildirirəm ki, ulu öndərimiz Heydər Əliyev siyasi xəttinin
Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam
etdirilməsinin, millətimizin və dövlətimizin parlaq gələcəyi
naminə düşünülmüş düzgün və qəti
addımlar atılmasının, tarazlı daxili və xarici
siyasət yeridilməsinin nəticəsidir.
Bəli, Prezident İlham Əliyevin
regionda, dünyada sülhün bərqərar olması
üçün çoxşaxəli siyasi-diplomatik fəaliyyəti,
Azərbaycanın siyasi-iqitsadi müstəqilliyinin daha da
möhkəmlənməsi istiqamətində
reallaşdırılan mühüm tədbirlər, qəbul
edilən strateji proqramlar dövlət
başçımızın dünya miqyasında nüfuzunu
gücləndirir. Bu baxımdan İlham Əliyevin bu ilin
oktyabr ayının əvvəllərində Kanadanın
türkdilli diasporlarının Torontoda keçirilən
forumunda “İlin adamı” seçilməsi də təqdirəlayiq
faktdır.
Xatırladaq ki, sözügedən
forumda Kanadanın türkdilli diasporları ilə
yanaşı, Gürcüstan, Latviya, Litva və Estoniya
diasporlarının nümayəndələri, habelə Beynəlxalq
Niaqara Musiqi Festivalının rəhbəri də iştirak
etmişdir. Forum iştirakçılarının Prezident
İlham Əliyevə ünvanlanmış müraciətində
onun çoxmilyonlu türk dünyasında şəksiz lider
olması, bütün planetdə sülhü bərqərar
etmək, Cənubi Qafqaz regionunda və onun hüdudlarından
kənarda siyasi vəziyyəti sabitləşdirmək səyləri
vurğulanır. Müraciətdə deyilir: “Siz Azərbaycanın
qarşısında duran ən ümdə problemləri həll
etmək, müasir dövrün aktual geosiyasi məsələləri
müzakirə edilərkən müsbət nəticələr
əldə edilməsinə kömək göstərmək,
siyasi, iqtisadi və mədəni baxımdan optimal həll
variantlarını operativ tapmaq bacarığınız sayəsində
zəmanəmizin görkəmli dövlət və siyasi xadimləri
sırasına çıxmısınız...”
Sözügedən forum
iştirakçıları tərəfindən Azərbaycanın
dövlət başçısına ünvanlanmış
müraciətdə daha sonra bildirilir: “Dünyada Sizi tarixi
”İpək yolu" qlobal layihəsinin əsas memarlarından
və ideya-siyasi baxımdan bu layihəni həyata keçirənlərdən
biri hesab edirlər. Bu layihənin nəcib ideyaları Yer
üzündə tərəqqi və sülh naminə
sivilizasiyaların hərtərəfli inteqrasiyasına, mədəni
sintezə, mənəvi cəhətdən qarşılıqlı
zənginləşməyə, qarşılıqlı iqtisadi
əlaqələrə xidmət edir..."
Kanadanın türkdilli
diasporlarının forumunda çıxış edən
nümayəndələr Azərbaycan Prezidentinin mükəmməl
savada, nadir erudisiyaya malik olmasını da qeyd edərək
vurğulamışlar ki, bu keyfiyyətlər onun ən
müxtəlif beynəlxalq tribunalardan müxtəlif auditoriya
qarşısında nitq söyləməsinə, ölkəmiz
üçün mühüm mədəni və iqtisadi layihələrə
diqqəti cəlb etməsinə, hamıda həmin layihələrə
maraq hissi oyatmasına kömək edir. Kanadadakı türkdilli
diasporların forumunun iştirakçıları bütün
bunları əsas tutaraq Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevi
yekdilliklə “İlin adamı” seçmişlər.
Azərbaycanda aparılan islahatlar, insan
haqlarının daim ön planda tutulması, ölkə vətəndaşlarının
maraqlarının həm siyasi, həm maddi mənada təminatı
üçün atılan konkret addımlar bu gün ölkə
rəhbərliyi tərəfindən həyata keçirilən
siyasətin xalq tərəfindən tam dəstəklənməsinə
gətirib çıxarmışdır. Bu göstərici
üzrə də postsovet məkanında liderlik Azərbaycana
məxsusdur. Bu istiqamətdə görülən işlərin
davamı xalq və hakimiyyət arasında birliyi daha da
möhkəmləndirməkdə, Azərbaycanda
demokratiyanın inkişaf tempini bir qədər də sürətləndirməkdədir.
Prezident İlham Əliyev bununla bağlı demişdir: “Azərbaycanda
siyasi islahatlar uğurla gedir. Azərbaycan demokratik dövlətdir
və demokratiya yolunu seçibdir. Bizim hüquqi dövlət
quruculuğu işində böyük uğurlarımız
var. Qanunun aliliyinin tətbiq edilməsində böyük
addımlar atılıbdır. Azərbaycanda bütün
azadlıqlar var — həm iqtisadi, həm siyasi azadlıqlar”.
Bütün bunların məntiqi nəticəsidir
ki, ABŞ-da yerləşən və dünya üzrə insan
təbiətini və davranışlarını öyrənən
“Gallup” təşkilatının elan etdiyi sorğuya görə,
Azərbaycanda əhalinin 77 faizi ölkə rəhbərliyinin
işindən razıdır və bu, postsovet məkanında ən
yüksək göstəricidir.
“Gallup” təşkilatı bildirir ki, 12
postsovet ölkəsində hər min nəfərlə üzbəüz
söhbətdə onlara belə bir sual verilib: “Sizcə,
ölkə rəhbərliyi işinin öhdəsindən necə
gəlir?” Bu suala cavabda “Rəhbərliyin işini bəyənirəm”
deyənlərin sayına görə Azərbaycan ilk sırada
gəlib və qeyd edildiyi kimi, respondentlərin 77 faizi ölkə
rəhbərliyinin həyata keçirdiyi siyasəti dəstəkləyib.
Sorğunun nəticələri bir daha əyani şəkildə
nümayiş etdirir ki, Azərbaycanda ölkə rəhbərliyinə
xalqın etimadı kifayət qədər yüksəkdir və
həyata keçirilən siyasət geniş xalq kütlələri
tərəfindən tam dəstəklənir.
Qeyd edilənlər ümumilikdə belə
bir nəticəyə gəlməyə əsas verir ki, Azərbaycan
təkcə iqtisadi inkişafına görə yox, digər
mühüm sahələr üzrə də dünya liderləri
sırasındadır. Bu isə Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi
altında həyata keçirilən siyasətin rasional xarakter
daşıması, sosial liberailzmə əsaslanması, milli
maraqların qorunmasına yönəlməsi, beynəlxalq
sferada ölkəmizin mövqelərinin güclənməsini
təmin etməsi, həmçinin bu siyasətin qlobal miqyasda
da inkişaf və sülhə xidmət etməsinin məntiqi
nəticəsidir.
Yeri gəlmişkən, bir maraqlı
faktı da oxucuların diqqətinə çatdırmaq istərdim.
Beynəlxalq qurumların hesabatlarına əsasən Azərbaycanda
yeridilən modernləşdirmə xəttinin iqtisadi nailiyyətlərlə
düzgün şəkildə əlaqələndirilməsi,
özəl sektorun inkişafına stimul yaradılması,
ölkəmizin dünya bazarında rəqabət
imkanlarının genişləndirilməsi nəticəsində
respublikamız rəqabətə davamlılıq
baxımından nəinki regionda liderdir, hətta postsovet məkanında
əsas dövlətlər sırasındadır. Beynəlxalq
Valyuta Fondunun məlumatına görə, qarşıdakı
6 ildə Azərbaycanda adambaşına düşən gəlir
dünyada ən yüksək sürətlə (252,6 faiz)
artacaqdır. Belə ki, Azərbaycanda adambaşına
ÜDM-in həcmi 2007-ci ildəki 3663 ABŞ dollarından
2013-cü ildə 12915 ABŞ dollarına çatacaqdır.
Beləliklə, əgər 2003-cü ildə Azərbaycanda
adambaşına milli gəlirin həcmi (888 ABŞ dolları)
Ermənistandakı müvafiq göstəriciyə (873 ABŞ
dolları) təxminən bərabər idisə, 2013-cü ildə
Azərbaycan həmin göstərici üzrə adı çəkilən
dövləti üç dəfədən çox
qabaqlayacaqdır. Hesablamalara görə, 2013-cü ildə
respublikamız adambaşına ÜDM üzrə BVF-nin
hesabatında təmsil olunmuş 181 ölkə arasında
56-cı yeri tutacaqdır. Azərbaycan siyahıda Avropa
İttifaqı ölkələri, Şimali Amerika və
Asiyanın inkişaf etmiş, Yaxın Şərqin neft hasil
edən ölkələrindən sonra gələcəkdir.
Prezident İlham Əliyevin
düzgün, əsaslandırılmış xarici və
daxili siyasəti nəticəsində Azərbaycan son illərdə
əsas parametrlər üzrə ciddi irəliləyişə
nail olmuş, sosial-iqtisadi inkişafın dinamikası təmin
edilmişdir. Bütün bunlar onu göstərir ki, möhtərəm
dövlət başçımız Azərbaycanın modernləşməsi
xəttini, müasirləşməsi prinsipini yeritməklə
ilk növbədə ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
ideyalarını reallaşdırır. İlham Əliyevin
fikirlərindən bir neçə məqamı oxucuların
diqqətinə çatdırmaqla elə bilirəm ki,
yazının əsas məqsədini daha aydın
açıqlayaram. Möhtərəm İlham Əliyev
demişdir: “...İnsan tarixə öz əməlləri ilə
düşür. Heydər Əliyev tarixin böyük bir hissəsidir.
Onun əməlləri, bütün təşəbbüsləri
bir məqsəd daşıyırdı — Azərbaycan
xalqına xidmət etmək, ölkəmizi gücləndirmək,
müstəqilliyimizi möhkəmləndirmək, ölkəmizdə
demokratik cəmiyyət qurmaq. Hamımız, Azərbaycan
xalqı bu siyasətə sadiqdir. Biz bu siyasəti davam etdirəcəyik.
Azərbaycanda bu siyasətin alternativi yoxdur. Xalqımız da,
beynəlxalq ictimaiyyət də bunu çox yaxşı
bilir...
...Azərbaycan xalqına vəd
etmişəm ki, Heydər Əliyevin siyasətini davam etdirəcəyəm,
çünki o, yeganə düzgün siyasətdir. Bu siyasət
ona gətirib çıxardı ki, Azərbaycan xaos, hərc-mərclik,
vətəndaş müharibəsi vəziyyətindən
quruculuq və tərəqqi, sülh və sabitlik mərhələsinə
keçdi. Mən ondan çox şey öyrənmişəm
və onun təcrübəsini, məsələlərə
baxışını öyrənməklə hələ
çox şeyi əxz edəcəyəm. Hər hansı bir
qərar qəbul etməzdən əvvəl
düşünürəm ki, bu vəziyyətdə Heydər
Əliyev necə hərəkət edərdi.
Çalışıram ki, mənə inanan, mənə səs
verən adamlar məndən razı qalsınlar. Prezident
üçün ən yüksək mükafat onun
ideyalarına inamdır, bunsuz işləmək çox
çətindir. Ona görə də mən
çalışacağam ki, Heydər Əliyevin bütün
prinsipləri həyatda öz təcəssümünü
tapmaqda davam etsin..."
Elşad ABBASOV,
“EMBAWOOD” MMC-nin
prezidenti
Xalq qəzeti.- 2009.- 17 noyabr.- S. 3.