Dövlət qayğısı Azərbaycan
təhsilini dünya standartları səviyyəsinə
qaldırır
Bu gün Azərbaycan cəmiyyəti
özünün ən əziz bayramlarından birini qeyd edir. Sayı
yüz minlərlə ölçülən öyrənənlər
— məktəbəqədər tədris müəssisələrindən
ali məktəblərin magistratura mərhələsinə qədər
və sayı on minlərlə olan öyrədənlər —
bağça tərbiyəçilərindən ali məktəblərin
professor-müəllim heyətinə qədər — hər bir
soydaşımız, vətəndaşımız “Bilik”
Gününün həyəcanını növbəti dəfə
yaşayır. Bu həyəcanı ilk dəfə yaşayan birincilər
isə öz valideynlərinin çoxsaylı
arzularının daha birini həyata keçirmiş olurlar. Ata-ana,
baba-nənə birinci sinifə qədəm basan körpəni
bir günlüyə uşaq kimi yox, ümid kimi görür,
öz ümidlərinin əlindən tutub gələcəyə
— məktəbə aparırlar. Tanrının xalqımıza
bəxş etdiyi xoşbəxtlikdir ki, bu gün həmin GƏLƏCƏYİN
— MƏKTƏBİN bütün problemlərini dövlət həll
edir, məktəb də, şagird də, bütövlükdə
təhsil prosesi başdan-başa dövlətin
qayğısı ilə əhatələnib.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin ölkəyə
rəhbərlik etdiyi dövrdə 1700-dən çox yeni məktəb
binasının tikilməsi, mövcud məktəblərin
böyük əksəriyyətinin əsaslı şəkildə
təmir edilməsi, təhsil sistemi ilə bağlı 16
Dövlət Proqramının təsdiq edilməsi, Heydər Əliyev
Fondunun təşəbbüsü ilə başlanılmış
“Yeniləşən Azərbaycana yeni məktəb” layihəsinin
uğurla icra edilməsi, bu fondun bütün birinciləri dərs
ləvazimatı ilə təmin etməsi, yeni dərs ili ərəfəsində
15 ildən bəri gözlənilən Təhsil Haqqında
Qanununu qəbul edilməsi... bütün bunlar müasir Azərbaycan
həqiqətləridir. Bu həqiqətlər Azərbaycanda təhsilə
dövlət qayğısının miqyası barədə təsəvvür
yaratmaq üçün kifayət qədər yetərlidir. Ancaq
böyük fəxr və məmnunluqla deyə bilərik ki,
bütün bunların təməlində ümummilli liderimiz
Heydər Əliyevin titanik siyasi kursunun mühüm tərkib
hissəsi olan “Biz sabahı düşünərkən
heç nəyi əsirgəməməliyik” — tezisi
dayanır.
Ulu öndər Heydər
Əliyev 1969-cu ilin yayından başlayaraq Azərbaycanda elmin
və təhsilin inkişafına xüsusi diqqət və
qayğı göstərmiş, ölkə daxilində təhsil
müəssisələrinin yeniləşdirilməsinə,
onların maddi-texniki bazasının möhkəmləndirilməsinə,
təhsilin keyfiyyətinə şəxsən özü nəzarət
etmişdir. İstedadlı və xüsusi qabiliyyətli gənclərin
üzə çıxarılması, o zaman
üıçün müasir və yeni sayılan texnologiyaların
tətbiqi ölkə rəhbərinin daim diqqət mərkəzində
olmuşdur. Ancaq ulu öndərin daha çox maraq və diqqət
ayırdığı məsələ azərbaycanlı gənclərin
SSRİ-nin və xarici ölkələrin nüfuzlu ali məktəblərində
oxumaq üçün göndərilməsi idi. Fikrimizi konkret
faktlarla əsaslandıraq. 1980-ci ildə SSRİ-nin 49 şəhərinin
170 ali məktəbində 244 ixtisas üzrə 3500 nəfərdən
çox azərbaycanlı tələbə və 100 nəfərdən
çox aspirant təhsil alırdı. Heydər Əliyev hər
il həmin tələbələrin başqa şəhərlərə
göndərilməsindən əvvəl onlarla
görüşmək ənənəsi yaratmışdı. 1980-ci
ildə təşkil edilmiş həmin görüşlərdən
birində ulu öndər demişdi: “Siz həyatda pak
olmalı, real gerçəkliyin həll edilməmiş
problemlərinə ictimai həyat qanunlarını dərindən
dərk etməklə yanaşmalısınız”. Biz və
bizdən böyüklər o zaman sadəlövhcəsinə
şərh vermişdik ki, Heydər Əliyev “həll edilməmiş
problemlər” dedikdə o zamankı dövlətin daha da
qüdrətləndirilməsini nəzərdə tutur. Ancaq
zaman sübut etdi ki, ulu öndər həmin illərdə Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinə hazırlaşırmış.
Ümummilli liderimiz Azərbaycanın
ikinci dəfə dövlət müstəqilliyi
qazanmasından, ikinci dəfə siyasi hakimiyyətə gətirilməsindən
sonra da (birinci dəfə onu SSRİ rəhbərliyi hakimiyyətə
gətirmişdi, ikinci dəfə isə Azərbaycan xalqı
gətirdi) ən böyük qayğı və diqqət
ayırdığı sahə məhz təhsil sistemi idi. Diqqət
yetirin, Heydər Əliyev 1993-cü ilin oktyabrında (prezident
seçkisindən dərhal sonra — red.) tələbə gənclərlə,
1994-cü ilin avqustunda ali məktəb rektorları ilə, həmin
ayın sonunda ümumtəhsil işçiləri ilə,
sentyabrın ortalarında birinci kurs tələbələri ilə,
1995-cii ilin yazında təhsil işçilərinin nümayəndələri
ilə görüşlər keçirmiş, onların
problemlərini öyrənmişdi. 1993- 96-cı illərdə
respublikanın iqtisadi və siyasi çətinliklərinə
baxmayaraq 20 min 432 yerlik 45 məktəb binası tikilib istifadəyə
verilmişdi. 1995-ci ildə “Təhsilin inkişaf fondu”
yaradılmış, dövlət
başçısının imzaladığı müvafiq sənədlə
həmin fonda Prezidentin xüsusi hesabından 35 milyard manat
(indiki hesabla o qədər də böyük məbləğ
olmasa belə) əlavə vəsait ayrılmışdı. Yeni
tikilən məktəblərin əksəriyyətinin
açılışında və yeni dərs ilinin
başlanmasında ulu öndər şəxsən iştirak
etmək ənənəsi yaratmışdı.
Azərbaycan xalqı
xoşbəxtdir ki, bu gün Prezident İlham Əliyev
ümummilli liderin yaratdığı həmin tendensiyanı
uğurla davam etdirir. Prezident İlham Əliyev dövlət
başçısı seçiləndə Azərbaycanda təhsilə
ayrılan illik vəsait (2003-cü il nəzərdə tutulur
— red.) 235 milyon manat idi. 2008-ci ildə bu göstərici 974
milyon manat oldu. 2009-cu ildə həmin məbləğ daha
sürətlə artırıldı. Bu vəsait təkcə
yeni məktəb binalarının, əlavə tədris
korpuslarının tikilməsinə və ya təhsil
işçilərinin sosial rifah halının
yaxşılaşdırılmasına sərf edilmir. Həmin
vəsait eyni zamanda yeni nəsil dərsliklərin hazırlanmasına
(dərsliklərin hamısı şagirdlərə pulsuz
verilir), tədris müəssisələrinin
informasiya-kommunikasiya texnologiyaları ilə təchiz edilməsinə
xərclənir. Bu gün Azərbaycan məktəblərinin
90 faizdən çoxu kompyuter və digər İKT
avadanlığı ilə təchiz edilmişdir. Ölkədə
15 mindən çox İKT üzrə treninq-kursdan
keçmiş müəllim vardır. Artıq respublikada 29
şagirdə bir kompyuter nisbəti həll edilmişdir.
Müəllimlərin fəaliyyətinin
stimullaşdırılması istiqamətində də Heydər
Əliyev ənənələri uğurla davam etdirilir. Həm
onların peşə bayramları günündə, həm də
yeni dərs ilinin başlanması münasibətilə müəllimlər
dövlətin müəyyən qayğısını
görürlər. Bu sırada orta, orta ixtisas və ali məktəblərin
yubileylərinin qeyd edilməsi kimi stimulverici məqamlar da
vardır.
Təhsil ictimaiyyətinin
fikrincə son zamanlar cənab İlham Əliyevin ölkə təhsilinin
inkişafı üçün atdığı
çoxsaylı addımlardan üçünü xüsusi
qeyd etmək zərurəti yaranır. Birinci addım ondan ibarətdir
ki, Prezidentin sərəncamı ilə ölkədə “Ən
yaxşı müəllim” və “Ən yaxşı ümumtəhsil
məktəbi” müsabiqəsi keçirilir və qaliblər
yüksək səviyyədə
mükafatlandırılırlar. Bu il sentyabrın 1-də
növbəti müsabiqəyə yekun vuruldu və qaliblər
mükafatlandırıldılar. İkinci addım paytaxt məktəblərinin
fəaliyyətinin səmərəliləşdirilməsi,
Bakı təhsil sisteminin daha mükəmməl şəkildə
idarə edilməsi məqsədiylə Bakı Şəhəri
üzrə Təhsil İdarəsinin yaradılmasıdır. Bu
addımın öz müsbət nəticələrini verməsi
barədə çoxsaylı təqdiredici fikirlər səsləndirilməkdədir.
Üçüncü addım isə yuxarıda qeyd etdiyimiz
kimi, Təhsil Haqqında Qanunun qəbul edilməsidir. Bu tarixi
hadisə barədə təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələrinin
ürək sözlərini eşitmək hamımızda məmnunluq
hissləri yaradır.
Ölkəmiz bu gün
“Bilik” bayramını qeyd edir. Heç bir statistikadan, heç
bir konkret rəqəmdən istifadə etmədən,
könül xoşluğu ilə yazırıq: bu gün
öz övladını birinci sinfə göndərənlər
də, övladının növbəti sinfə keçməsinə
sevinənlər də, 11 il gözlədiyi günün —
balasının tələbə kimi ilk dəfə evdən
çıxmasının sevincini yaşayanlar da, daha çox
isə təhsil ictimaiyyətinin nümayəndələri — məktəbə,
şagirdə, tələbəyə, təhsilə daim
qayğı göstərən dövlətə və
dövlət başçısına minnətdarlıq edir, təşəkkürlərini
bildirirlər. Fikirlərimizi isə ənənəvi olaraq
Prezident İlham Əliyevin sözləri ilə tamamlayırıq:
“Təhsil bizim...inkişaf perspektivlərimizi müəyyən
edən ən başlıca sahədir”.
İttifaq MİRZƏBƏYLİ
Xalq qəzeti.- 2009.- 15 sentyabr.- S. 5.