Qubadlı rayon
məktəbləri yeni
dərs ilinə hazırdır
Rayon təhsil işçilərnini yüksək
işgüzarlıq şəraitində
keçən konfransında
geniş məruzə-təqdimatla çıxış
edən rayon təhsil şöbəsinin
müdiri Afət Allahverdiyeva ilkin olaraq ölkə Prezidenti cənab İlham Əliyevin təhsilə göstərdiyi
qayğıdan danışdı.
Qeyd etdi ki, son illər
təhsil sahəsində,
eləcə də qaçqın və məcburi köçkünlərin
sosial vəziyyətinin
yaxşılaşdırılmasına dair dövlət proqramları milli təhsilimizin inkişafında
yeni dövrün əsasını qoymuşdur.
Ulu öndər Heydər
Əliyevin başladığı təhsil islahatı
artıq böyük uğurla həyata keçirilməkdədir.
Cənab Prezidentimiz İlham Əliyev bu islahatları sürətlə
həyata keçirmiş, ötən beş ildə 1600-ə
yaxın yeni məktəb binası və mövcud məktəblərə
əlavə korpuslar tikilmiş, təhsilin məzmunu yeniləşmiş,
məktəblərimizə informasiya texnologiyaları gətirilmiş,
onlar müasir tipli yeni avadanlıqlarla təmin olunmuş,
kurrikulum islahatına başlanılmış, şagird
biliyinin qiymətləndirmə konsepsiyası təsdiq
olunmuşdur.
Afət xanım YUNESKO-nun
və İSESKO-nun xoşməramlı səfiri, Heydər Əliyev
Fondunun prezidenti, Milli Məclisin deputatı Mehriban xanım Əliyevanın
milli təhsilimizin inkişafındakı xidmətlərindən
də bəhs etdi. Bildirdi ki, Heydər Əliyev Fondunun vəsaiti
hesabına neçə-neçə məktəb
tikilmişdir. Mehriban xanım Əliyevanın təşəbbüsü
ilə 30 ölkənin nümayəndələrinin iştirak
etdiyi “Dünyada savadlılığın dəstəklənməsi”
mövzusunda Bakı şəhərində keçirilən
YUNESKO-nun regional konfransı və İSESKO ilə birgə təşkil
olunmuş İslam ölkələri ali təhsil və elm
nümayəndələrinin 4-cü konfransı da Azərbaycanın
qabaqcıl təhsil tendensiyalarını dəstəkləməklə,
ölkə imicini daha da yüksəltmişdir.
Son illər təhsilə dövlət
büdcəsindən daha
çox vəsait ayrılmağa başlanmışdır.
Bütün bunlar bir daha təsdiq
edir ki, dövlətimiz və onun Prezidenti cənab İlham Əliyev təhsilə qayğını ildən-ilə artırır. Söz yox ki,
bu qayğıdan Qubadlı təhsilinə də pay düşüb.
Məruzəçi bildirdi ki, ötən dərs ilində Qubadlı rayonu üzrə 34 ümumtəhsil
məktəbi fəaliyyət
göstərmişdir. Onların
31-i orta, 2-si əsas,
1-i isə ibtidai məktəbdir. Bu il həmin məktəblərdən
10-u yeni binada yerləşmişdir. Bunlar
Çaytumas məktəb-liseyi, Qaralar, Mahruzlu, Çardaxlı, Xanlıq 3 saylı, Aşağı Mollu, Qəzyan, Saray orta məktəbləridir.
11 məktəb isə
əsaslı təmir
olunmuşdur.
Ötən dərs ilində bir sıra tədbirlər keçirilmişdir. Mənimsəmə,
keyfiyət göstəriciləri
və müəllimlərin
fəaliyyətini aşkarlayan
monitorinqlərin keçirilməsi
ardıcıl xarakter almışdır. Təcrübə
göstərir ki, bu cür monitorinqlər
müəllimin fəaliyyətinin
konkret nəticəsini
üzə çıxardığından
böyük əhəmiyyətə
malikdir.
Afət xanım monitorinqlərin nəticələrini
ekranda əks olunan cədvəl vasitəsi ilə konfrans iştirakçılarının
diqqətinə çatdırdı.
Həmçinin, konfransda
qeyd olundu ki, ötən il 6638 nəfər şagird dərs ilini başa vurmuş, onlardan 6147 nəfəri sinifdən-sinifə keçirilmişdir.
462 nəfər imtahanları
uğurla verərək
orta təhsil haqqında attestat əldə etmişdirlər.
27 nəfər isə
attestat ala bilməmişdir. 31 məktəbdən
15-i 100 faiz nəticə
göstərmişdir. Bu,
rayon üzrə 95 faiz nəticə deməkdir ki, o da respublika
üzrə yüksək
göstərici hesab olunur.
Ali məktəblərə
qəbul sahəsində
də Qubadlı rayon məzunları müəyyən nəticələr
əldə edə bilmişlər. Belə ki, onların 90,5 faizi, yəni 418 nəfəri ali məktəblərə qəbul
üçün TQDK-ya
sənəd vermiş,
bunlardan 118 nəfəri
tələbə adını
qazanmışdır. Həmin abituriyentlərin
16 nəfəri 500-700 arası
bal toplamışdırlar.
Ən yüksək göstərici isə Fərcan və Yuxarı Mollu kənd orta məktəblərinə aiddir.
Ən yüksək balı Xələc kənd orta məktəbinin şagirdi
Türkanə Həsənova
toplamışdır (665). 3 məzun isə 600-dən yuxarı bal toplaya bilmişdir.
Afət xanım
rayonda təhsilin problemlərindən də
danışdı. Qeyd
edildi ki, bu il “ən
yaxşı müəllim”,
“ən yaxşı məktəb” müsabiqələrində
rayon təhsil müəssisələri və
müəllimlərinin adlarının
olmaması təəssüf
doğurur. Fənn olimpiadalarında da elə bir nəticə
əldə olunmamışdır.
Xüsusi istedada malik şagirdlərin aşkara çıxarılması
tədbirləri ilə
əlaqədar 2009-cu ilin
mayında Təhsil Nazirliyinin keçirdiyi təkrar seçim zamanı rayon məktəbləri 50 balı
ötə bilməmişlər.
Məruzəçi mövcud problemlərin
bir hissəsinin əhalinin məcburi köçkünlüyü ilə
əlaqədar olduğunu
xüsusi olaraq vurğuladı. Qeyd etdi ki, bu
problemlər ildən-
ilə azalmaqdadır,
yaxın gələcəkdə
onlar tamamilə aradan qaldırılacaqdır.
Yeni dərs ilinə hazırlıqla bağlı məsələyə
toxunan şöbə
müdiri bildirdi ki, məktəblərdə
təmir işləri
başa çatmış,
onlar xeyli yeni avadanlıqlarla təchiz olunmuşlar. Aztəminatlı, imkansız və
şəhid ailələrindən
olan şagirdlərin məktəbli geyimləri
ilə təmin olunması üçün
tədbirlər görülmüşdür.
Əlavə olaraq rayon icra hakimiyyətinin
təşəbbüsü ilə Qaçqınkom tərəfindən 731 dəst
məktəbli geyimi təhsil müəssisələrinə paylanmışdır.
Təhsil Nazirliyindən
23 adda 18905 nüsxə
dərslik, eyni zamanda Milli Elmlər
Akademiyası və Heydər Əliyev Fondundan 34 adda 1674 nüsxə bədii ədəbiyyat, həmçinin
tələb olunan məktəb ləvazimatların
da məktəblərə
çatdırılması konfransda diqqətə çatdırıldı.
Afət xanım qarşıda duran vəzifələrdən də
danışdı. Qeyd
etdi ki, hər bir təhsil
müəssisəsi öz
fəaliyyətinin müasir
tələblər nəzərə
alınmaqla yenidən
qurulmasına nail olmalıdır. Bu il müasir
idarəetmə mexanizmlərinin
tətbiqi, təhsilin
keyfiyyətinə nəzarəti
təmin etmək məqsədilə sınaqdan
çıxmış vasitələrdən
səmərəli istifadə
olunacağı, kurrikulumun
tətbiqinə diqqətin
artırılacağını xüsusi olaraq qeyd etdi. Sonra o, konfransın
keçirildiyi Qubadlı
1 saylı yeni orta məktəbinin tikintisini rayon təhsilinə yüksək
qayğı kimi qiymətləndirdi. O bildirdi
ki, rayon icra hakimiyyətinin başçısı Malik
İsakov, təhsil naziri Misir Mərdanov
Qubadlı təhsilinin
inkişafına yüksək
qayğı ilə yanaşmış və həmişə lazımi
köməkliklər göstərmişlər.
Sonra çıxış
edənlər məcburi
köçkün həyatı
yaşayan Qubadlı məktəblərinin nailiyyətlərindən
və problemlərindən
danışdılar. Belə
bir əminlik ifadə olundu ki, cənab Prezidentimizin apardığı
siyasət tezliklə torpaqlarımızın azad
olunmasını təmin
edəcək və Qubadlı məktəbləri
yenidən doğma torpaqda öz fəaliyyətlərini bərpa
edəcəklər.
M.MÜKƏRRƏMOĞLU
Xalq qəzeti.- 2009.- 15 sentyabr.- S. 4.