Mahnılar zamanla uzlaşmalıdır
Haqqında söhbət açdığım peşəkar
musiqiçi-mahir akkordeon ifaçısı Eldar Hüseynovun əslində
xüsusi təqdimata bir o qədər də ehtiyacı yoxdur. Şou-biznes
aləmində tanınmasa da, musiqi ictimaiyyətinə öz sənətindən
əlavə bir müğənni, bəstəkar kimi də
yaxşı tanışdır.
Naxçıvanda
doğulub boya-başa çatıb. Erkən yaşlarından
musiqiyə həvəs göstərib. Az bir zamanda fitri
istedadı və bacarığı sayəsində peşəkar
musiqiçi kimi özünü təsdiqləyib. İlk əmək
fəaliyyətinə Naxçıvan Dövlət “Araz” mahnı
və rəqs ansamblında akkordeon ifaçısı kimi
başlayıb. Bu kollektivlə doğma respublikamızda, eləcə
də onun hüdudlarından çox-çox uzaqlarda Azərbaycan
musiqisini ləyaqətlə təmsil edib.
Akkordeonun adı Azərbaycan milli
musiqi alətləri sırasında yoxdur. Necə ki, fortepiano,
klarnet, gitara, qaboy və s. kimi. Lakin zaman axarında bu alətlərin
dilini mükəmməl öyrənən, öz əvəzsiz
ifalarıyla onu xalqımıza sevdirən bir çox sənətkarlarımız
olub. Onlar bu alətləri bizə
doğmalaşdırmaqla milli musiqi mədəniyyəti tariximizə
layiqli töhfələr vermişlər. Şəmsi
İmanovun klarnetdə ifa etdiyi “Vağzalı”, Kamil Cəlilovun
qaboyda – “Bayatı Kürd”ü, Zaur Əliyevin pianoda “Humayun”u,
Rəmişin gitarada “Segah”ı dediklərimizə əyani
sübutdur. Artıq bu sənətkarlar Azərbaycan
musiqi ifaçılığında öz layiqli yerlərini
tutmuşlar.
Eldar Hüseynov da akkordeon ifaçılığında ilk uğurlu addımlar atdığı gündən xalq tərəfindən sevilir. Dövrün bir çox tanınmış musiqiçi və ansambl rəhbərlərinin diqqətini özünə cəlb edir. Məhz həmin illərdə qonşuluqda yaşayan ustad xanəndə, muğam sənətinin sirlərinə yaxından bələd olan xalq artisti Abdulla Babayev Eldarın ifaçılıq məharətini görüb bəyənir. Onu öz kollektivinə dəvət etdir. Naxçıvanda keçirilən əksər mədəni-kütləvi tədbirlərdə, el şənliklərində tez-tez çıxış edən Eldar Hüseynov Abdulla Babayevdən muğam sənətinin də sirrlərini öyrənir. Lakin ali təhsil almağı da unutmur. 1968-ci ildə Bakıda Pedaqoji İnstitutun kimya-biologiya fakültəsinə daxil olur. İnstitutun müəllimlərindən ibarət “Təhsil” xalq çalğı alətləri ansamblının üzvü kimi məşhurlaşır.
Daha çox mahir akkordeon ifaçısı kimi
populyarlıq qazanan Eldar Hüseynovu artıq Bakı ictimaiyyəti
də tanıyır. Dövrün ən populyar müğənniləri
İslam Rzayev, Anatollu Qəniyev, Məmməd Salmanov, Eyvaz Həsənov,
Təranə Vəlizadə, mahir nağara ustası, əməkdar
artist Çingiz Mehdiyev və bir çox digər sənətçilər
onunla yaradıcılıq əlaqələri saxlayırlar.
Ümumittifaq “Melodiya” səsyazma studiyası tərəfindən
müxtəlif illərdə Azərbaycan müğənnilərinin
ifasında yazılmış vallarda Eldarın özünəməxsus
mahir solo ifası mahnılara xüsusi şirinlik gətirir.
İlk dəfə olaraq 1986-cı il Azərbaycan Dövlət
Televiziyasında keçirilən “Mavi işıq”da Eldar
Hüseynov müğənni kimi çıxış edərək xalq artisti Rafiq Babayevin rəhbərlik
etdiyi kollektivin müşayiətilə Faiq Sücəddinovun
“Durnalar qayıdanda” və Ələkbər Tağıyevin “Mənim
dünyam” mahnıların oxuyur. Şirin, ürəyəyatımlı
səsi o gecə hamının könlünü
oxşayır. Artıq bir müğənni
kimi də özünü təsdiqləyən Eldar
Hüsçeynovu çox çəkmir ki, Nadir Babayev
özünün rəhbərlik etdiyi “Xəyal” instrumental
ansamblına dəvət edir və ilk dəfə olaraq 1988-ci
ilin bir qış gecəsi Filarmoniyada özünün ilk və
son solo konsertini verir.
Yaradıcılığının
ən parlaq dövründə bədnam
qonşularımızın ölkəmizə qarşı
qondarma torpaq iddiasına başlaması bir çoxları kimi
Eldar Hüseynovun da incəsənətə olan həvəsini
soyutdu. O bir daha sənət aləmində görünmədi.
Lakin illər ötdükcə ölkədəki
əmin-amanlığı, dövlət
başçımızın muğam sənətinə, incəsənətə
olan böyük qayğısını görüncə
torpaqlarımızın tezliklə yağı düşməndən
azad olacağı günün uzaqda olmadığına onda
bir yəqinlik yaranır. İllərdən bəri
ürəyində közərən sənət atəşi
yenidən alovlanır . Əslində sənətdən
ayrı düşən onun cismi idi, ruhu isə daim sənətlə
idi.
Vaxtilə bu sənət fədaisi
haqqında dövri mətbuatda kifayət qədər
yazılıb. Mən də nəsə yeni bir söz demək
fikrindən uzağam. Lakin bu mövzuya
qayıtmağımın başlıca səbəbi Eldar
Hüseynovun artıq bir bəstəkar kimi də
tanınması olub. Son zamanlar radio, efir dalğalarında,
televiziyada Eldar Hüseynovun mahnıları bir çox populyar
müğənnilərin ifasında tez-tez səslənir. Yazıçı-dramaturq Əmir Pəhləvanın
sözlərinə Eldarın bəstələdiyi və
özünün ifa etdiyi “Naxçıvanım”,
“Qaraçıyam”, Nüsrət Kəsəmənlinin sözlərinə
“Bəhanəsiz get” və bir çox digər mahnılar
siyahısına bu günlərdə daha biri – öz sözlərinə yazdığı “Vətən səsləyir”
mahnısı daxil olub. İlk gündən geniş dinləyici
auditoriyasının rəğbətin qazanmış bu
mahnı bu gün şou-biznes aləmində daha çox səslənən
mahnılardan xeyli fərqlidir, dinləyicilərə vətən
sevgisi, mərdlik, sabaha, gələcəyə ümid,
igid döyüşçülərimizə nikbin ruh,
gümrahlıq aşılamağa çalışır. “Bu
gün bütün mahnılar zamana uyğun
yazılmalıdır. Günlərini kefdə, damaqda,
kafe-barlarda keçirən gənclərin səviyyəsinə,
zövqünə uyğun olmamalı, xalqı öz səviyyəsinə
qaldırmalıdır. Bunu vətən tələb edir. Nə
qədər ki, vətən həsrəti, yurd həsrəti
var, yazılan əsərlər də, bəstələnən
mahnılar da bu ruhda köklənməlidir” – deyir Eldar
Hüseynov. Bəlkə elə bu səbəbdən də
öz bəstələrini özü ifa edir. Və bu ifalarda
özünü bir daha vətən təəssübkeşi
kimi təsdiqləyir. Elə güman edirik ki, Eldarın bu
mahnısı da digərləri kimi seviləcək və onu
tezliklə qələbəmizi vəsf edəcək
mahnıları yazmağa ruhlandıracaqdır.
Rafiq SALMANOV
Xalq qəzeti.- 2009.- 25 sentyabr.- S. 12.