Xarici investorlar Azərbaycandakı ictimai-siyasi sabitliyin
uzun müddət davam etməsini arzulayırlar
Konstitusiyaya nəzərdə tutulan dəyişikliklər
ölkəmizdə demokratiyanın inkişafı prosesinə
yeni töhfələr verəcək
Azərbaycan
Respublikası Konstitusiyasına əlavələr və dəyişikliklər
edilməsi haqqında Referendum Aktı layihəsi ictimaiyyət
arasında böyük əks-səda doğurub. Siyasi partiya və qurumlar,
ziyalılar, müxtəlif təşkilatlar, ictimai-siyasi xadimlər
Referendum Aktı layihəsindəki müddəaların insan
hüquq və azadlıqlarının müdafiəsinə
daha geniş şərait yaradacağına və Əsas
Qanunumuzu daha da möhkəmləndirəcəyinə əminliklərini
bildirirlər.
Azərbaycan Sahibkarlar
(İşəgötürənlər) Təşkilatları
Milli Konfederasiyasının prezidenti, professor Ələkbər
Məmmədovla söhbətimiz zamanı ona Referendum Aktı
layihəsində təklif edilən müddəaların rəhbərlik
etdiyi kollektivdə necə qarşılanması ilə əlaqədar
bir neçə sualla müraciət etdik:
— Ələkbər müəllim,
Konstitusiyaya əlavə və dəyişikliklər edilməsi
ilə əlaqədar irəli sürülmüş təkliflərə
sizin də münasibətinizi bilmək maraqlı olardı.
– Konstitusiyaya əlavə və
dəyişikliklərlə əlaqədar irəli
sürülmüş 29 təkliflə yaxından
Azərbaycanda
iqtisadiyyatın sürətli inkişafında, yeni iş yerlərinin
yaradılmasında sahibkarlıq fəaliyyətinin rolu
çox böyükdür. Azad sahibkarlar
Referendum Aktı layihəsini məmnunluqla
qarşılayıblar. Ölkəmizdə
4 min sahibkarlıq subyekti fəaliyyət göstərir. Hər subyektdə 10 nəfərin olmasını nəzərə
alsaq, demək, bizim əhatəmizin yarım milyon olması
özünü büruzə verir. Kiçik
və orta sahibkarlıq isə 80 faiz təşkil edir. Azərbaycanın 36 regionunda ofisimiz fəaliyyət
göstərir. Ötən dövr ərzində
sahibkarlıq təbəqəsi daha da formalaşıb. Sahibkarlıq subyektinin 80 minə yaxını
hüquqi şəxslər, qalanları isə fiziki şəxslərdir.
Beynəlxalq aləmdə 130-dan artıq dövlətlə
ticarət əlaqəsi yaratmışıq. Ümumilikdə, 50 milyard dollarlıq dövriyyəmiz
var. Sahibkarlıq fəaliyyəti kəmiyyətcə və
keyfiyyətcə yeni mərhələyə qədəm qoyub.
Ümumi daxili məhsul istehsalının 86 faizi
sahibkarlığın payına düşur. Əhalinin
məşğulluğunun artırılmasının 72 faizi də
bizim zəhmətimizin bəhrəsidir. Bütün
bunların hamısına azad sahibkarlıq fəaliyyətinə
yaradılmış şərait, ölkədə
ictimai-siyasi sabitliyin davamlılığının qorunub
saxlanılması, dövlət başçısının
uğurlu daxili və xarici siyasəti sayəsində nail
olunub. Sahibkarlar dövlətimizin siyasətini
dəstəkləyir və bu siyasətin uzunmüddətli
olmasını arzulayır.
— Demək, təklif olunan
101-ci maddənin V bəndi sizi qane edir.
— Qane edir, azdır. Biz hamılıqla bu maddənin yeni redaksiyada verilməsini
dəstəkləyirik. Hər şeydən
əvvəl bu, vətəndaşların seçmək və
seçilmək hüququ ilə əlaqədar meydana
çıxmış məhdudiyyəti aradan qaldıracaq.
Ölkədə tez-tez hakimiyyət dəyişikliyi
bütün sahələrdə olduğu kimi
sahibkarlığın inkişafı istiqamətində də
görülən işlərin yarımçıq
qalmasına və ya inamsızlığa gətirib
çıxara bilər. Məsələn,
bu gün Azərbaycanda sahibkarlığın inkişafı
ilə əlaqədar çox önəmli addımlar
atılıb. Biz artıq Ümumdünya
Ticarət Təşkilatına daxil olmaq ərəfəsindəyik.
Başqa ölkələrlə bu sahədə
danışıqlar aparırıq və yaxud Azərbaycana
xarici investisiya qoyuluşu getdikcə artır. Bunların hamısına qarant kimi ölkə lideri,
dövlət başçısı nəzərdə tutulur.
Xarici investorlar dövlət
başçısına inanır və ona güvənirlər.
Hansı xarici investor bilsə ki, 4-5 ildən
sonra dövlət başçısı dəyişəndə
o, müəyyən problemlərlə üzləşəcək,
o zaman xarici investisiya qoyuluşunu azalda bilər. Əsas fakt ondan ibarətdir ki, bu gün xarici
sahibkarlar Azərbaycan hakimiyyətinə, onun dövlət
başçısına inanır. Açığını
deyim ki, dövlət başçımız xarici ölkələrdə
çox böyük nüfuz sahibidir. Bir
faktı oxucuların diqqətinə çatdırmaq istərdim.
Ötən ilin noyabrında biz Rumıniyada
işgüzar səfərdəydik. Bu səfərimiz
Azərbaycanda keçirilən prezident seçkilərindən
sonraya təsadüf edirdi. İnanın ki, möhtərəm
Prezidentimiz cənab İlham Əliyevin yenidən dövlət
başçısı seçilməsinə rumıniyalı
iş adamları çox sevinirdilər və onlar bunu bayram
edirdilər. Rumıniyada fəaliyyət göstərən
Rumıniya — Türkiyə Ticarət Palatasında cənab
İlham Əliyevin yenidən prezident seçilməsi ilə əlaqədar
böyük bir tort hazırlanmışdı. Sanki bayram əhval-ruhiyyəli bir mərasimdə
olduğu kimi tort kəsildi. Bütün
bunlar indiki hakimiyyətin daxili və xarici siyasətinin
yüksək səviyyədə qəbul edildiyini təsdiqləyən
faktlardan biridir. Xarici investorların Azərbaycana
gəlməsi və böyük inamla investisiya qoyması
ölkədə yaradılmış sabitlik və həmin
dövlətin birinci şəxsi ilə bağlıdır.
Əgər tez-tez hakimiyyət dəyişikliyi
baş verərsə, investorların tanımadıqları
şəxslər hakimiyyətə gələrsə,
inamsızlıq yaranar. Bu inamsızlığın
ölkəmizə ziyanlı cəhətləri nə ola bilər? Birincisi, uzunmüddətli
investisiya qoyuluşu azala bilər. İkincisi,
Ümumdünya Ticarət Təşkilatına daxilolma prosesi ləngiyə
bilər, üçüncüsü, yerli sahibkarların
özlərinin daxili investisiyalarının həcminin
artırılmasına meylliyi azalar. Xarici
investorlar fikirləşirlər ki, mən bu gün
kapitalımı daxili investisiyaya yönəldərəm, bir
müddət sonra hakimiyyət dəyişikliyi baş verər
və hər şey dəyişə bilər. Bu da indiki dövlət başçısına
inamdan irəli gəlir. Bu inam Azərbaycanda
biznes fəaliyyətini getdikcə
yaxşılaşdırır və beynəlxalq təşkilatların
bu sahədəki inamlı fəaliyyətinə təkan verir.
Diqqətinizə
çatdırım ki, 2008-ci ildə Azərbaycan dünyada ən
islahatçı ölkə kimi tanındı. Bu sahədə
96-cı yerdən 33-cü yerə yüksəldik. Beynəlxalq
Bankın və Ümumdünya Maliyyə Təşkilatının
birgə apardıqları “Bizness—2009"-un
hesabatında bu qənaətə gəlindi. 181
ölkə arasında 33-cü olduq. Azərbaycan
dünyada birinci islahatçı ölkə kimi
tanındı. Bu, ölkədə biznes
mühitinin yaxşılaşdırılmasına
yaradılmış şəraitin nəticəsi idi. Azərbaycanın beynəlxalq layihələrdə
iştirakını da xüsusi qeyd etmək vacib şərtlərdən
biridir. Beynəlxalq təşkilatlar bunu
çox yüksək qiymətləndirmiş, Azərbaycanın
iqtisadi-sosial infrastrukturunun
yaxşılaşdırılmasına dəstək vermiş
və həmin layihələrin reallaşmasında birbaşa
iştirak etmişlər. Məsələn,
müstəqil dövlətimizdə layiqli əmək üzrə
ölkə proqramı həyata keçirilir. Bu proqram birbaşa beynəlxalq təşkilatların
texniki dəstəyi ilə həyata keçirilir. Belə proqramlar Azərbaycanda onlarladır. Təsəvvür edin ki, əgər növbəti
illər üçün hakimiyyətə qarşı
inamsızlıq yaranarsa, beynəlxalq təşkilatlar, iri
layihələrin reallaşmasında Azərbaycan hökuməti
ilə iştiraka meylli olmayacaqlar.
Dediklərimdən belə qənaətə
gəlirəm ki, beynəlxalq təşkilatların Azərbaycan
dövləti ilə gələcək birgə fəaliyyəti
məsələsində xarici ölkələrin ölkəmizə
cəlb olunması, Azərbaycanın Ümumdünya Ticarət
Təşkilatına daxil olması, biznes mühitinin möhkəmləndirilməsi
və daxili investisiyaların artırılması bu gün
çox vacibdir. Bu vacib məsələlərin
daha davamlı olması da 101-ci maddənin 5-ci hissəsinin yeni
redaksiyada verilməsindən çox asılıdır.
Xalq intellektual səviyyəsinə, siyasi
dünyagörüşünə, idarəetmədəki
qabiliyyətinə daha yaxından
Digər əlavə
və dəyişikliklərdə dövlət rəmzlərinə
hörmətdən, insanların hüquq və
azadlıqlarının müdafiəsində daha səmərəli
tədbirlərdən istifadə olunmasından bəhs edilir. Məsələn,
Milli Bankın Mərkəzi Bank adlandırılması
dövrün tələblərindən irəli gəlir.
Bu gün Milli Bank Mərkəzi Bank
funksiyasını yerinə yetirir. Azərbaycanda
çoxlu sayda banklar fəaliyyət göstərir. Bunların mərkəzləşdirilməsi zərurəti
artıq yaranıb. Təklif olunan
bütün əlavə və dəyişikliklər obyektiv zərurətlərdən
yaranıb. İnanıram ki, xalq martın 18-də təklif
olunan əlavə və dəyişikliklərə “hə” deməklə
həm ölkəmizin gələcək inkişafına, beynəlxalq
aləmdəki nüfuzunun artmasına, həm də ölkədə
yaradılmış, davamlı ictimai-siyasi sabitliyin qorunub
saxlanılmasına nail olacaq.
Söhbəti qələmə aldı:
Əliqismət BƏDƏLOV,
Xalq qəzeti.-2009.-13
iyun.-S.3.