Heydər
Əliyev qeyri-adi idarəetmə bacarığına malik olan
hakimiyyət ustadı idi
İsmayıl Hacıyev: Heydər
Əliyev siyasi tariximizə qurucu və xilaskar kimi daxil
olmuş görkəmli dövlət xadimi, milli lider və xalq
məhəbbətini qazanan dahi bir şəxsiyyətdir
AMEA Naxçıvan bölməsinin sədri, Milli
Məclisin deputatı, akademik İsmayıl Hacıyev
www.yap.org.az saytına müsahibə verib:
- İsmayıl
müəllim, məlum olduğu kimi, 1991-ci ildə öz
müstəqilliyini elan edən Azərbaycan dövləti
bundan cəmi bir neçə ay sonra ötən əsrin əvvəllərində
yaşadığı acı taleyi növbəti dəfə
yaşamaq təhlükəsi ilə üz-üzə
qalmışdı. Eynilə 1920-ci ildə olduğu kimi,
Azərbaycan dövlət müstəqilliyini itirmək
ərəfəsində idi. Məhz belə bir
məqamda, mübaliğəsiz demək olar ki, Ulu
öndərin Naxçıvan Muxtar Respublikasında siyasi
hakimiyyətə gəlməsi, MR Ali Məclisinin Sədri
seçilməsi Azərbaycan dövlətinin inkişaf yolunu,
gələcəyini müəyyənləşdirən mühüm
qərarlardan biri idi. İstərdik, həmin
tarixi qərarlara, o dövrdə atılmış addımlara
yenidən nəzər salaq.
- Azərbaycan dövlət müstəqilliyini 1991-ci il oktyabrın 18-də elan etsə də,
sonrakı il yarım ərzində çox çətin
vəziyyətə düşdü, dövlət
müstəqilliyini itirmək təhlükəsi ilə
üz-üzə qaldı. Sanki XX əsrin 20-ci
illərindəki hadisələr təkrar olunurdu.
Müstəqilliyimizin ilk illərində Azərbaycanın
başına gələn ağır bəlaların, o
cümlədən, torpaqlarımızın Ermənistan
tərəfindən işğalının əsas
səbəbi, hətta dövlət müstəqilliyinin
itirilməsi təhlükəsi, məhz, başabəla
rəhbərlərin ölkənin, xalqın taleyinə
biganəliyi, səriştəsiz fəaliyyətlərinin
məntiqi nəticəsi idi. Hakimiyyət
uğrunda çəkişmələr ölkəni
uçuruma aparırdı, torpaqlarımız işğal
olunur, dövləti “idarə edənlər” isə bundan
nəticə çıxarmırdılar. Qarşıdurma
qüvvələri zəiflədir, bundan da məkrli
düşmənlərimiz istifadə edirdilər.
Bilirsiniz ki, 1990-cı il iyulun
22-də görkəmli dövlət xadimi Heydər Əliyev
Naxçıvana gəldi. Naxçıvanlılar
bu dahi şəxsiyyəti çox böyük coşqu və
ruh yüksəkliyi ilə qarşıladı. Ulu öndərin Naxçıvanda yaşayıb
fəaliyyət göstərməsi, ilk növbədə, bu
bölgəni böyük bəlalardan xilas etdi. Xalq-Heydər Əliyev birliyi özünün ilk
təsdiqini tapdı. Bir neçə aydan
sonra Azərbaycan SSR Ali Sovetinə və Naxçıvan MSSR
Ali Sovetinə seçkilər keçirildi. Naxçıvanlı seçicilər Heydər
Əliyevi yekdilliklə Azərbaycan SSR və Naxçıvan
MSSR Ali Sovetinə deputat seçdilər. 1990-cı il noyabrın 17-də Naxçıvan MSSR Ali
Sovetinin sessiyası öz işinə başladı. Xalq deputatı Heydər Əliyevin sədrliyi ilə
keçirilən həmin sessiyanın qəbul etdiyi siyasi
əhəmiyyətli qərarlar müstəqillik tariximizə
qızıl hərflərlə yazıldı.
SSRİ deyilən
dövlətin hələ mövcud olduğu bir dövrdə,
onun tərkibində olan Naxçıvan MSSR-in adından
“Sovet”, “Sosialist” sözləri çıxarıldı. Naxçıvan
MSSR Ali Sovetinin adı dəyişdirilərək Ali Məclis
adlandırıldı. Azərbaycan Demokratik
Respublikasının üçrəngli dövlət
bayrağı Naxçıvan Muxtar Respublikasının
dövlət bayrağı kimi qəbul edildi. Digər dövlət rəmzləri müzakirə
olundu. 20 Yanvar faciəsinə ilk dəfə siyasi
qiymət verildi, bu tarixin Naxçıvan Muxtar
Respublikasında Milli Matəm günü kimi qeyd edilməsi
qərara alındı və s. Ulu öndərin
qətiyyətli mövqeyi, siyasi iradəsi, böyük
uzaqgörənliyi bu qərarlarda öz ifadəsini bir daha
göstərdi.
Beləliklə,
görkəmli dövlət xadimi, dahi siyasətçi
Heydər Əliyevin siyasi hakimiyyətə
qayıdışı Naxçıvandan başladı. Muxtar
Respublikanın əhalisi böyük uzaqgörənlik
nümunəsi göstərərək Heydər
Əliyevdən Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali
Məclisinin Sədri vəzifəsini öz üzərinə
götürməsini təkidlə xahiş etdilər. Ulu öndər belə bir arzuda
olmadığını dönə-dönə bildirsə
də, meydana toplaşan əhali bu məsələdə
israrlı idi. 1991-ci il sentyabrın
3-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin
fövqəladə sessiyasında Heydər Əliyev
Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri
seçildi. Bu vəzifədə, O, 1993-cü
ilin iyunun 9-a qədər fəaliyyət göstərdi. Prezident İlham Əliyevin qeyd etdiyi kimi, “Heydər
Əliyev Naxçıvanı xilas etdi, Naxçıvan da
Heydər Əliyevi qorudu”.
Heydər Əliyev çox
çətin şəraitdə, Azərbaycan
rəhbərliyinin Naxçıvana biganə və ögey
münasibət bəslədiyi, hətta mane olduğu bir
şəraitdə fəaliyyət göstərdi. Ulu öndər qonşu
Türkiyə Cümhuriyyəti və İran İslam
Respublikası ilə əlaqələri genişləndirdi,
“Ümid” körpüsünün açılışına
nail oldu. Muxtar Respublikanın
təhlükəsizliyi qorundu, müdafiəsi təşkil
edildi, Dövlət Milli Müdafiə Komitəsi
yaradıldı. Naxçıvanın vahid
inkişaf və müdafiə fondu təsis edildi. Heydər Əliyevin qətiyyətli və prinsipial
siyasəti nəticəsində rus hərbi hissələri
Naxçıvan ərazisindən çıxarıldı.
Sərhəd dəstəsi ləğv olundu,
silah və sursat Azərbaycan tərəfinə verildi,
özəlləşmə həyata keçirildi. Zərərlə işləyən
təsərrüfatlar özəlləşdirildi, onlara
məxsus torpaqlar, ictimai əmlak və mal-qara əhaliyə
paylanıldı. Ölkəmizin gələcək siyasi
həyatında çox böyük rol oynayacaq Yeni
Azərbaycan Partiyası 1992-ci il
noyabrın 21-də Naxçıvanda təsis olundu. Naxçıvan Muxtar Respublikasının
beynəlxalq əlaqələri genişləndirildi,
ictimai-siyasi sabitlik qorundu. “Dünya
azərbaycanlılarının həmrəyliyi haqqında”
Qanun qəbul edildi, milli-mənəvi dirçəliş
və mədəni inkişafa xüsusi diqqət yetirildi
və bu qəbildən olan bir çox vacib işlər
görüldü.
Beləliklə, Ulu
öndər Heydər Əliyevin Naxçıvanda
yaşayıb fəaliyyət göstərdiyi 1990-1993-cü
illərdə Azərbaycan xalqının milli
dirçəlişi, milli ənənələrinin bərpa
olunması istiqamətində çox ciddi və
əhəmiyyətli qərarlar qəbul edildi. Heydər
Əliyevin Naxçıvanda gördüyü işlər,
müəyyənləşdirdiyi proqramlar bu gün də
Naxçıvan Muxtar Respublikası rəhbərliyi
tərəfindən uğurla davam etdirilir.
- Ulu öndər Heydər Əliyev 1993-cü ildə
xalqın tələbi ilə yenidən hakimiyyətə
dönərkən Azərbaycan dövləti olduqca
çətin günlər yaşayırdı. Yeni
yaranan dövlət möhkəmlənmədən süquta
uğramaq üzrə idi. Bütün fəaliyyətini
Azərbaycan dövlətinə, xalqımıza xidmətə
həsr edən Ulu öndər Heydər Əliyev yenidən xalqına
dayaq oldu, bütün hədələrə,
təhlükələrə baxmayaraq, xalqımızın
çağırışlarına müsbət cavab verdi. Ulu öndərin böyük
qayıdışı o dövrdə Azərbaycana nə verdi?
- Bilirsiniz ki, 1992-93-cü illərin
əvvəllərində Azərbaycan qarşıdurma
meydanına çevrilmişdi. Ölkəni
xaos, anarxiya, dərəbəylik bürümüşdü.
Erməni cəlladları Xocalı
soyqırımını törətmişdilər,
torpaqlarımız işğal olunur, rayonlarımız və
ərazilərimiz itirilirdi. Üstəlik,
ölkəmiz vətəndaş qarşıdurması ilə
üzləşmişdi. Səriştəsiz
və qabiliyyətsiz adamlara böyük
səlahiyyətlərin verilməsi onların
iddialarını artırmışdı. Onların
bəziləri xarici dövlətlərin “buyruq quluna”
çevrilmiş, ölkə, xalq və milli maraqları
unutmuşdular. Vəzifə hərisliyi,
şəxsi maraqlar vətəndaş qarşıdurmasına
gətirib çıxarmışdı. Ölkə
rəhbərliyi isə bunların qarşısını ala
bilmirdi. Vaxtı ilə (1992, 24 oktyabr)
Naxçıvanda dövlət çevrilişi
həvəsinə düşənlər, Heydər Əliyevin
kölgəsini belə qamçılayanlar, indi Ulu öndərin
kölgəsinə sığınmalı oldular. Xalq isə belə vəziyyətdən yeganə
çıxış yolunu görkəmli siyasi xadim Heydər
Əliyevi hakimiyyətə dəvət etməkdə
gördü. Heydər Əliyev xalqın
tələbinə, dövlət müstəqilliyinin qorunub
saxlanmasına biganə qalmayaraq, 1993-cü ilin iyun ayında
Bakıya gəldi. İyunun 15-də Onun
Milli Məclisin sədri seçilməsi ilə
müstəqil dövlətçilik tariximizin ikinci
dövrü başlandı. 1991-ci ildə
Müstəqillik Aktının qəbul olunmasına baxmayaraq,
Azərbaycan xalqı bu sevinci yalnız 1993-cü ildən, Ulu
öndər Heydər Əliyevin xalqın təkidli tələbi
ilə hakimiyyətə qayıdışından sonra yaşamağa
başladı. Görkəmli dövlət
xadiminin qayıdışı Azərbaycana elə
Azərbaycanın özünü qaytardı. Lakin Azərbaycan Heydər Əliyevin 1982-ci ildə
keçmiş SSRİ rəhbərliyinə gəldiyi vaxt
qoyub getdiyi Azərbaycan deyildi. Azərbaycanı
çətin vəziyyətə salan, siyasi, iqtisadi, hərbi
böhrana düçar edənlər yenə də
ölkəmizin gələcək inkişafını
istəsələr də, istəməsələr də bu
dahi şəxsiyyətdə görürdülər. Xalq isə bütün ümidini Heydər
Əliyevə bağlamış, “Xalqı
düşdüyü bu bəlalardan qurtar!” şüarı
ilə meydanlara çıxmışdı. Təcrübəli və uzaqgörən
siyasətçi, mahir dövlət xadimi Heydər Əliyev
xalqın inamını özünə qaytardı. Xalq başa düşürdü ki, Heydər
Əliyev Azərbaycanı xilas edəcək.
- Məcburi müharibəyə cəlb edilmiş,
iqtisadiyyatı dağıdılmış, daxili
mübarizələr nəticəsində parçalanmaq
ərəfəsində olan bir ölkəni az bir zamanda
ayağa qaldırmaq, onun müstəqilliyini daimi,
əbədi, sarsılmaz etmək üçün Ulu
öndərimiz Heydər Əliyev hansı zəruri
addımları atdı?
- Heydər Əliyev siyasi tariximizə qurucu və xilaskar
kimi daxil olmuş görkəmli dövlət xadimi, milli lider
və xalq məhəbbətini qazanan Dahi bir
şəxsiyyətdir. Xalqımızın tarixi
taleyində, mənəvi, siyasi və ictimai həyatında
Onun qədər misilsiz xidmətlər göstərən
şəxs tapmaq çətindir. Hakimiyyət
hərisləri Azərbaycanı parçalamaq həddinə
gətirib çıxardılar, çıxış yolunu da
tapa bilmədilər. Heydər Əliyev
isə qeyri-adi idarəetmə bacarığına malik olan
hakimiyyət ustadı idi. Belə dahi insanları
nəzərdə tutan böyük fransız
mütəfəkkiri Pol Anri Holbax yazırdı ki,
hakimiyyət yalnız o vaxt böyük nemət olur ki, onu
əldə edən adama təbiət və tərbiyə
alicənablıq, qüvvətli ruh, geniş ürək,
dərin ağıl, böyük təcrübə vermiş
olsun.
Ona görə də,
Heydər Əliyev Azərbaycanı çətin
vəziyyətə salan daxili və xarici amilləri çox
yaxşı bilirdi. Onun aradan qaldırılması
yollarının mükəmməl bilicisi idi. Ulu öndər, ilk növbədə,
müharibənin qarşısını almaq,
atəşkəs rejimini tətbiq etmək üçün bu
işin açıq və gizli iştirakçıları
ilə danışıqlar apardı. 1994-cü
ilin mayında atəşkəs əldə edildi, vaxt
qazanıldı. Bundan istifadə
edərək qeyri-qanuni silahlı dəstələr
tərk-silah edildi, ictimai-siyasi sabitlik yaradıldı. Ordu quruculuğuna başlanıldı. Ölkəni parçalamaq istəyən
qüvvələrlə danışıq aparıldı, bu
sahədə respublika ziyalılarının,
ağsaqqallarının qüvvəsindən istifadə edildi.
Bu işi törədənlər haqqında
qanuni ölçü götürüldü. Ölkənin müstəqilliyinə
təhlükə yaradan səbəblər müəyyən
edildi, onlar mərhələ-mərhələ
zərərsizləşdirildi. Lakin dövlət
müstəqilliyini gözü götürməyən,
hakimiyyətə silah gücünə can atan
qüvvələr Ümummilli lider Heydər Əliyevin
Azərbaycanın azad, müstəqil şəraitdə
yaşaması üçün göstərdiyi
səylərə hər vəchlə mane olurdular. Dövlət çevrilişinə cəhdlər
edilirdi. Bunların qarşısı
qətiyyətlə alındı. Bununla
belə, Ulu öndər iqtisadiyyatın inkişafına, xarici
şirkətlərin Azərbaycana cəlb olunmasına
böyük diqqət yetirirdi. Belə ardıcıl
səylər nəticəsini verdi. Dünyanın tanınmış
şirkətləri ilə neft müqavilələri
imzalandı, müstəqil dövlətimizin ilk
Konstitusiyası qəbul edildi, prezident, parlament və
bələdiyyə seçkiləri keçirildi, hüquqi
dövlət quruculuğunu sürətləndirmək
üçün qanunlar qəbul olundu. Bir
sözlə, Azərbaycanın müstəqilliyini daimi,
əbədi, sarsılmaz etmək üçün lazım
olan tədbirlər həyata keçirildi, siyasi və iqtisadi
böhran aradan qaldırıldı, ölkənin
hərtərəfli inkişafına başlandı.
- İsmayıl
müəllim, məlum olduğu kimi, 1993-cü ilə
qədər Azərbaycanda bütün sahələrdə
dərin böhran hökm sürürdü. O cümlədən, ideoloji
cəhətdən də bir boşluq yaranmışdı. Köhnə kommunist düşüncəsi tam olaraq
sıradan çıxmışdı. Yeni
düşüncə tərzinin yaranması və
inkişafı üçün baza qıtlığı
mövcud idi. Belə bir şəraitdə
Ulu öndərin atdığı addımları necə
xarakterizə edərdiniz?
- 1993-cü ilin yayına kimi Azərbaycan dərin
böhrana düşmüşdü. Nə
xarici, nə də daxili siyasətdə elə bir uğur
qazanılmamışdı. Həyatın
bütün sahələri böhran halı ilə
üz-üzə idi. İqtisadiyyatda nə
qədər geriləmələr var idisə, bu mənfi
meyillər siyasətdə, mənəvi həyatda da
özünü göstərirdi. Kommunist
ideologiyasına inam yox idi. Çünki
sözlə əməl arasında böyük uçurum
yaranmışdı, ikili siyasət xalqın kommunist
ideologiyasına inamını sarsıtmışdı. Mənəvi aşınmalar
günü-gündən artırdı. Milli-mənəvi
dəyərlər sanki əhəmiyyətini itirirdi. Əhali çaş-baş qalmışdı.
Kimə inanmalı, nə etməli, hansı
ideologiyaya yiyələnməli kimi fikirlər əhalini
yormuşdu.
Belə bir
şəraitdə Ulu öndər hakimiyyətə gəldi,
xalqın inamını özlərinə qaytardı. Azərbaycançılıq
ideologiyası - yeni milli ideologiya xalqın inamına,
əqidəsinə çevrilməyə başlandı.
Ulu öndər qeyd edirdi ki, dünya
azərbaycanlıları hansı ölkədə
yaşamalarından asılı olmayaraq, Azərbaycanın
müstəqilliyi, ərazi bütövlüyü, xalqımızın
bu günü və gələcəyi haqqında
düşünməlidirlər. Bu birliyi
şərtləndirən əsas prinsip isə
dövlətçilik maraqlarının qorunması, milli
mənafeyin hər şeydən öndə dayanmasıdır.
Milli ideologiyanın, dəyərlər sisteminin
yaradıcısı olan Heydər Əliyev bu sistemin qorunub
saxlanılmasına, onun gələcək nəsillərə
çatdırılmasına öz töhfəsini verdi. Heydər Əliyevin xalqımız
qarşısındakı xidmətlərindən
danışarkən ölkəmizin bu gün əldə etdiyi
siyasi və iqtisadi uğurlarla yanaşı, özünəməxsus
vətəndaşlıq həmrəyliyi fəlsəfəsi
olan azərbaycançılıq ideologiyası, bütün
türk dünyasının birliyi ideyası, dilimiz,
milli-mənəvi, dini dəyərlərimiz,
vətəndaş cəmiyyətinin formalaşması,
dünya azərbaycanlılarının
təşkilatlanması və s. kimi məsələlər
göz önünə gəlir. Ulu öndər
bütün dünya azərbaycanlılarını bir ideya -
azərbaycançılıq ideyası ətrafında sıx
birləşməyə çağırırdı. Onun siyasətinin fəlsəfi kökündə
milli təfəkkür, milli şüur, milli
düşüncə, azərbaycançılıq
məfkurəsi dayanırdı. Heydər Əliyev
xalqın birliyində, həmrəyliyində Azərbaycan
dilinin, milli-mənəvi dəyərlərin
əhəmiyyətini yüksək
qiymətləndirərək deyirdi: “Xalqları dil
qədər, milli-mənəvi ənənələr
qədər, dəyərlər qədər
birləşdirən başqa bir vasitə yoxdur. Biz bu vasitədən daim istifadə etməliyik”.
Ümummilli liderimizin
1993-2003-cü illərdə atdığı addımlar,
həyata keçirdiyi tədbirlər Azərbaycanın
hərtərəfli inkişafına, müstəqilliyinin
möhkəmləndirilməsinə, həmrəylik və
birliyin, milli-mənəvi dəyərlərin inkişafına
yönəldilmişdi.
- “Təhsil millətimizin
gələcəyidir” deyən Ümummilli liderimiz bu sahənin
inkişafı üçün hələ Azərbaycan KP
MK-nın birinci katibi kimi fəaliyyət göstərdiyi
1969-82-ci illərdə böyük islahatlar həyata
keçirmişdir. 1993-cü ildə müstəqil
respublikamızda hakimiyyətə gəldikdən sonra isə
bu islahatları davam etdirdi. İstərdik
bir elm xadimi kimi, Ulu öndərin təhsil siyasətinin
üstünlüklərindən də bəhs edəsiniz.
- Millətin gələcək uğurlarını
təhsildə görən Heydər Əliyev hakimiyyətinin
hər iki dövründə bu sahənin inkişafına
hər cür diqqət və qayğı
göstərmişdir. 1969-1982-ci illərdə
Azərbaycanın bütün sahələrindəki
uğurlarla yanaşı, təhsil sahəsindəki
nailiyyətlər, təhsil siyasəti, təhsildəki
islahatlar ölkəmizin gələcək inkişafına
yönəldilmişdi. Orta və ali
məktəblərin, orta ixtisas və texniki-peşə
məktəblərinin böyük şəbəkəsi
yaradılmış, onların maddi-texniki bazasının
möhkəmləndirilməsinə xüsusi diqqət
yetirilmişdir. Azərbaycanda bu gün də
“tipovoy məktəb” terminini özündə ehtiva edən
yeni məktəb binaları 70-80-ci illərdə
tikilmişdir. Tikilən
məktəblərin sayı 700 idi. Ali
məktəblərin sayı 12-dən 17-yə,
tələbələrin sayı 70 mindən 100 minə
çatmışdı. Uşaq
bağçaları - məktəbəqədər
müəssisələr və məktəbdənkənar
müəssisələr çox inkişaf etdirildi.
Regionlarda elm və ali təhsil, orta ixtisas
təhsili müəssisələrinin yeni strukturu
yaradıldı. Respublikamızın xalq
təsərrüfatı üçün yeni kadr
hazırlığına başlandı. Nadir ixtisaslara
sahib olmaq üçün ali təhsil
müəssisələrinin bir qrup tələbə və
gəncləri təhsil üçün keçmiş
SSRİ-nin ən nüfuzlu ali məktəblərinə
göndərildi. Belə tələbələrin sayı
artıq hər il 1000-1400 nəfərə
çatırdı. Eyni siyasət
azərbaycanlı hərbi kadrların yetişdirilməsi
sahəsində də həyata keçirildi.
Təkcə 1982-ci ildə keçmiş SSRİ-nin ali hərbi məktəblərinə qəbul
olunan 1000 nəfərdən 550 nəfəri milliyyətcə
azərbaycanlı olmuşdu. Heydər Əliyevin
Azərbaycan rəhbərliyinə qayıdışından
sonra təhsilə göstərilən diqqət və
qayğı elə ilk günlərdən bir daha
özünü göstərdi. Azərbaycanın
iqtisadi vəziyyəti o qədər də
ürəkaçan olmasa da, Ulu öndər qeyd edirdi ki,
dövlət hardan olursa-olsun kəsib təhsilə
xərcləməlidir. Dövlət
başçıları içərisində Heydər
Əliyev qədər elmə, təhsilə,
mədəniyyətə, ziyalıya bağlı olan, onun
inkişafı üçün hər cür kömək
göstərən ikinci rəhbər tapmaq mümkün
deyildir.
Heydər Əliyevin bu
sahəyə üstün yer verməsinin nəticəsi idi ki,
“Azərbaycan Respublikasının təhsil sahəsində
islahat Proqramı” 1999-cu ilin iyunundan həyata keçirildi
və bu milli təhsil ənənələrimizə
sədaqətin və varisliyin parlaq təzahürünə
çevrildi.
Ümumi orta təhsilin dövlət standartları və bazis
tədris planı hazırlandı, dərsliklər
yaradıldı, yeni əlifbaya keçildi, yeni tipli tədris
müəssisələrinə, təmayüllü
siniflərə diqqət artırıldı, orta və ali təhsil, məktəbəqədər
təhsil müəssisələrinin geniş
şəbəkəsi yaradıldı, texniki peşə
məktəblərinin qorunub saxlanılması, təhsilin
inkişafına ayrılan büdcə vəsaitinin
artırılması diqqətdə saxlanıldı. 1995-ci ildə ümumi dövlət büdcəsinin
17 faizi, 2001-ci ildə isə 23 faizi təhsilə
ayrıldı.
Heydər Əliyevin
təhsil siyasətinin ən üstün cəhətləri
onun zəngin mütərəqqi ənənələrə,
milli-mənəvi və ümumbəşəri
dəyərlərə, beynəlxalq təcrübəyə
əsaslanmasıdır. Azərbaycanda təhsil islahatının
memarı və qurucusu Heydər Əliyevin müdrik
tövsiyələri hazırda respublikamızda uğurla davam
etdirilir.
- Ümummilli liderimizin Azərbaycan
dövlətçiliyi qarşısında ən böyük
xidmətlərindən biri də şübhəsiz ki,
Prezident İlham Əliyev kimi böyük bir siyasətçi
yetişdirməsi idi. Məlum olduğu kimi, Ulu
öndərimiz 2003-cü ildə xalqa müraciət
edərkən dövlətimizin inkişafı,
müstəqilliyimizin daha da möhkəmlənməsi
üçün Onun yarımçıq qalmış
işlərini, başa çatmamış planlarını
məhz cənab İlham Əliyevin həyata
keçirəcəyinə inandığını bildirmişdi.
Bu gün isə ölkəmizin yüksək inkişafı
Ulu öndərimizin nə qədər doğru qərar
qəbul etdiyini bir daha sübuta yetirir...
- İlk növbədə,
hər bir azərbaycanlı bu mənada özünə sual
verə bilər - Ümummilli liderimiz Azərbaycan
dövləti və dövlətçiliyi üçün
nələr etməmişdir? Təbii və obyektiv
cavab belədir - nə isə etməmiş qalıbmı?
Suala sual xarakterli cavab verilir və təsdiq edir
ki, vaxtında hər şey edilmişdir.
Ulu öndərimizin ən
böyük xidmətlərindən biri də Prezident İlham
Əliyev kimi böyük bir siyasətçi
yetişdirməsidir. Tarixi zərurətə əsaslanan
müdrik seçim Ulu öndərimizin adı ilə
bağlıdır. Prezident seçkiləri
ərəfəsində Azərbaycan xalqına
müraciətində Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
ölkəmizin gələcək inkişafının,
dövlət müstəqilliyimizin möhkəmliyinin
yüksək intellektli, praqmatik düşüncəli,
müasir dünya siyasətini və iqtisadiyyatını
gözəl bilən, enerjili və təşəbbüskar
bir şəxsiyyətin - cənab İlham Əliyevin
simasında etibarlı əldə olacağına qəti
inamını ifadə etmişdi: “İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü
məsələləri, planları, işləri Sizin
köməyiniz və dəstəyinizlə İlham Əliyev
başa çatdıra biləcək”. Həqiqətən
də, bu inamın, etibarın arxasında cənab İlham
Əliyevin uzun illər ərzində topladığı
sanballı siyasi dividendlər və Onun tükənməz
enerjisi dururdu.
Siyasi analitiklər Prezident
İlham Əliyevin yeddiillik hakimiyyət dövrünü
Azərbaycanın müasir tarixinin həlledici illəri kimi
səciyyələndirirlər. Xalqımız
2003-cü ilin prezident seçkilərində də belə bir
inamla iştirak etmişdi ki, Heydər Əliyev siyasəti
yaşamalıdır. Xalqın
xoşbəxt gələcəyinə hesablanmış bu
siyasətin alternativi yoxdur. Seçkilərdən
ötən müddət təsdiqlədi ki, xalqımız
öz seçimində yanılmayıb. Bu
baxımdan cənab İlham Əliyevə ən yüksək
qiyməti Onu özünə 2008-ci ildə növbəti
dəfə rəhbər seçmiş xalq veribdir. Xalqın inam və dəstəyini ən
yüksək səviyyədə qazanan Prezident İlham
Əliyev artıq dünyada qəbul olunmuş görkəmli
siyasi liderdir. O, müstəqil Azərbaycan
dövlətini həm mükəmməl şəkildə
idarə edir, həm də istənilən mötəbər
tədbirlərdə böyük ləyaqətlə təmsil
etmək vəzifəsini yüksək səviyyədə
gerçəkləşdirir. Son günlər
NATO-nun Lissabon və ATƏT-in Astana sammitlərində
Azərbaycanın milli maraqlarını qətiyyətlə
və yüksək səviyyədə müdafiə edən
ölkə Prezidenti İlham Əliyev dünyanın
görkəmli siyasi xadimlərindən olduğunu bir daha
təsdiq etdi. Elə bunun nəticəsidir ki, İlham
Əliyev 2005-ci ildə “Avrasiyada ilin siyasət adamı -
Prezidenti”, 2006-cı ildə Ukrayna Ümummilli
Proqramının Ali Akademik Şurası tərəfindən
“İlin adamı”, 2009-cu ildə Kanadanın türkdilli
diasporlarının Torontoda baş tutan forumunda “İlin
adamı”, yenə həmin ildə Rusiyada “İlin adamı -
2009”, 2010-cu ildə Cənub-Şərqi Avropanın,
eləcə də, Rumıniyanın nüfuzlu “Balkanlar və
Avropa” jurnalı tərəfindən “İlin adamı - 2010”
mükafatlarına layiq görülmüşdür.
Prezident İlham Əliyevin
xidmətləri dünya miqyasında yüksək
qiymətləndirilir, o zəmanəmizin görkəmli dövlət
və siyasi xadimləri sırasına aid edilir. İlham
Əliyevin uğurlu siyasəti Azərbaycanı
islahatçı, lider ölkələr səviyyəsinə
çıxarıb və hərtərəfli inkişafına
nail olub. Bu gün ölkəmizin
beynəlxalq aləmdə rol və nüfuzunun artması,
yüksək inkişafı Ulu öndərimizin nə
qədər doğru qərar qəbul etdiyini bir daha təsdiq
edir.
Hacıyev
İsmayıl
Yeni
Azərbaycan.- 2010.- 11 dekabr.- S.4