Vergilər Nazirliyinin əsas vəzifələrindən
biri sahibkarlığın inkişafının daha da
stimullaşdırılmasıdır
Natiq Əmirov: Vergi dərəcələrinin
azaldılması iqtisadiyyatın real sektoruna müsbət təsir
göstərərək, onun davamlı, məqsədəuyğun
və uzunmüddətli inkişafını təmin edib
Vergilər nazirinin birinci
müavini, 3-cü dərəcəli dövlət vergi xidməti
müşaviri Natiq Əmirovun müsahibəsi:
- Dünya maliyyə-iqtisadi
böhranı dövründə Azərbaycanda real sektorun
inkişafını stimullaşdırmaq üçün vergi
sistemində islahatlar aparıldı, vergi güzəştləri
tətbiq edildi, bir sıra vergi dərəcələri
azaldıldı. Bu tədbirlər nə dərəcədə
səmərəli olub?
- Məlum olduğu kimi, Azərbaycan
iqtisadiyyatının dirçəlişi, gələcək
artımı və hərtərəfli inkişafını təmin
edən köklü islahatlar, əsası Ümummilli lider Heydər
Əliyev tərəfindən qoyulan və Prezident İlham Əliyev
tərəfindən uğurla davam etdirilən iqtisadi
inkişaf strategiyası ilə bağlıdır. Azərbaycan
iqtisadiyyatının inkişaf yolunun düzgünlüyü
və səmərəliliyi ona gətirib çıxardı
ki, dünya maliyyə böhranı əksər ölkələrin
iqtisadiyyatından fərqli olaraq, ölkəmizin
iqtisadiyyatına əhəmiyyətli təsir göstərmədi.
Məlum olduğu kimi, maliyyə
böhranının dünya iqtisadiyyatına mənfi təsirlərinə
baxmayaraq, ölkə Prezidenti İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə Azərbaycanda vergi yükünün azaldılması
yolu ilə real sektorun təşviqi haqqında qərar qəbul
edilib. Dövlət başçısının təşəbbüsü
ilə 2009-cu ildə vergi qanunvericiliyində ciddi dəyişikliklər
edilib. Ötən il bu dəyişikliklər qüvvəyə
minib və nəticədə 2010-cu ilin yanvarından mənfəət
vergisi 22 faizdən 20 faizə, fiziki şəxslər
üçün gəlir vergisinin maksimal dərəcəsi 35
faizdən 30 faizədək azaldılıb, fərdi sahibkarlar
üçün isə bu dərəcə 20 faizədək
endirilib.
Vergi siyasətinin əsas məqsədlərindən
biri iqtisadiyyatın real sektorunun inkişafının
stimullaşdırılmasıdır. Vergi dərəcələrinin
azaldılması real sektorda büdcə gəlirinin bir hissəsinin
saxlanılması məqsədilə qəbul edilmişdi.
Başqa sözlə, bu tədbirlər real sektorun
stimullaşdırılmasına yönəlmişdi, onun sayəsində
müəssisələrin gəlir və mənfəəti
artmış, nəticədə vergitutma bazasının
genişlənməsi hesabına dövlət büdcəsinə
daxilolmalar artmışdır. Bu gün əminliklə deyə
bilərik ki, vergi dərəcələrinin azaldılması
iqtisadiyyatın real sektoruna müsbət təsir göstərərək,
onun davamlı, məqsədəuyğun və uzunmüddətli
inkişafını təmin edib, istehsalın rentabelliyini
yüksəltmək və iqtisadiyyatın müxtəlif sahələrinə
investisiya qoyuluşlarını artırmaq üçün əlavə
imkanlar yaradıb. Ötən il və cari ilin birinci
rübünün yekunları üzrə vergi
daxilolmalarının artımı da ümumilikdə vergitutma
bazasının hiss olunan dərəcədə genişləndiyini
təsdiq edir. Bu, dövlət başçısının təşəbbüsü
ilə qəbul edilən qərarların səmərəliliyinin
bariz sübutudur.
- Azərbaycanın Vergi Məcəlləsinə
əlavə və dəyişikliklərə əsasən,
2010-cu ilin yanvarından bir ildən çox müddətə
vergi borcunun vaxtında ödənilməməsi ilə
bağlı faizlərin hesablanması dayandırılıb.
Vergi borcunun ödənilməsi ilə bağlı tədbirlər
hansı müsbət nəticələrə gətirib
çıxarıb?
- Bir ildən çox olmayan
müddətə vergi borcuna görə faizlərin tətbiqinə
dair Vergi Məcəlləsinə dəyişikliklər vergi
ödəyicilərinin hüquqlarının genişlənməsi
və maraqlarının qorunması üzrə dövlətin
özəl sektora dəstəyi çərçivəsində
edilib və ötən ilin əvvəlindən qüvvəyə
minib. Vergi qanunvericiliyinə edilən dəyişikliklərdən
çıxış edərək, Azərbaycan
Respublikasının Nazirlər Kabineti vergi ödəyicilərinin
maliyyə imkanlarının
yaxşılaşdırılması, onların rəqabət
qabiliyyətliliyinin möhkəmləndirilməsi və
investisiya fəaliyyətinin stimullaşdırılması məqsədilə
20 avqust 2010-cu il tarixli qərar qəbul edib. Həmin qərara
əsasən, vergi borcları olanlar üçün bir ildən
çox müddətə tətbiq edilən bütün faizlər
ləğv edilib. Bu tədbir səmərəli olubmu? Birmənalı
şəkildə, bəli. Əvvəllər vergi borcları
yarandıqda vergi ödəyiciləri faiz ödəməli
olurdular ki, bu da borc məbləğinin xeyli artmasına gətirirdi,
bunun nəticəsində isə müəssisələrin
maliyyə vəziyyəti daha da pisləşirdi. Bu gün
borcu olan şirkətlər borclarını faiz ödəmədən
qaytara bilərlər. Yalnız bir rəqəmi nümunə
göstərim - cari ilin əvvəlinə ölkədə
vergi borclarının məbləği 29,6 faiz azalıb.
Güman edirəm ki, bu göstərici çox şeydən xəbər
verir.
- Məlumdur ki, hazırda
Vergilər Nazirliyində Vergi Məcəlləsinə əlavə
və dəyişikliklərlə bağlı layihə üzərində
iş aparılır. Bu il vergi dərəcələrində
dəyişikliklər nəzərdə tutulubmu və Azərbaycanın
vergi inzibatçılığı sahəsində hansı
islahatlar gözlənilir?
- Vergi Məcəlləsi
daim təkmilləşdirilir. Vergilər Nazirliyinin aidiyyəti
qurumları qüvvədə olan qanunvericiliyi və ölkə
iqtisadiyyatının potensial imkanlarını təhlil edirlər,
paralel şəkildə qabaqcıl beynəlxalq təcrübə
öyrənilir. Daha çevik və səmərəli vergi
sisteminin yaradılması məqsədilə Vergi Məcəlləsinin
təkmilləşdirilməsi, vergitutma bazasının
genişləndirilməsi, paytaxt və regionlarda
sahibkarlığın inkişafının
stimullaşdırılması gələcəkdə də
davam etdiriləcək. Qanunvericiliyə dəyişikliklərin
əsas istiqamətlərindən biri qüvvədə olan
vergi dərəcələrinin mərhələli
azaldılmasıdır. Bu, vergi ödəyicilərinin vergi
yükünün azaldılmasına və vergitutma
bazasının genişləndirilməsinə xidmət edir.
Son illər ərzində vergilərin əksər növlərinin
dərəcəsi xeyli azaldılıb, gəlir vergisinin
ödənilməsi mexanizmi də xeyli sadələşdirilib,
fərdi sahibkarlar üçün gəlir vergisinin və
hüquqi şəxslər üçün mənfəət
vergisinin dərəcələri uzlaşdırılıb,
rezident və qeyri-rezidentlər üçün vergi
yükü bərabərləşdirilib.
Xatırladım ki, bu
yaxınlarda vergilər naziri Fazil Məmmədov elektron audit
sisteminin tətbiqi layihəsinin təqdimatı zamanı bəyan
etmişdi ki, hazırda vergi dərəcələri və
onların sayı optimal, hesablaşma formaları sadədir.
Yaxın gələcəkdə vergi dərəcələrində
dəyişikliklər gözlənilmir. Digər mümkün
dəyişikliklərə gəldikdə, bu gün Azərbaycanın
sosial-iqtisadi inkişafında daha bir mühüm və həlledici
məqam yetişib. Ölkə keçid dövrünü
uğurla arxada qoyub və istehsalın inkişaf dərəcəsinə
görə iqtisadiyyatı orta inkişaf səviyyəli
dövlətlər kateqoriyasına daxil olub. Nazirliyimiz qüvvədə
olan qanunvericiliyin və inzibatçılığın modernləşdirilməsi
məqsədilə artıq Vergi Məcəlləsinə dəyişikliklərlə
bağlı müvafiq təkliflər paketi hazırlayıb.
Qanunvericiliyə mümkün dəyişikliklər
nağdsız hesablaşmaların
stimullaşdırılması, elektron audit sisteminin tətbiqi,
sahibkarlıq fəaliyyəti ilə məşğul olan
fiziki şəxslərin elektron formatda qeydiyyatı üzrə
tədbirlərin aparılması ilə əlaqədardır.
Yaxın vaxtlarda, təklif olunan dəyişikliklər
hökumətdə baxıldıqdan sonra, ictimaiyyətin
müzakirəsinə veriləcək.
- Qeyd etdiyiniz kimi, Azərbaycan
iqtisadi inkişafın yeni səviyyəsinə keçib.
Fikrinizcə, bu mərhələdə hansı vergi siyasəti
aparılmalıdır?
- Qeyd edildiyi kimi, ölkə
rəhbərliyi iqtisadi sahəyə hərtərəfli diqqət
yetirir və keyfiyyətcə yeni inkişaf mərhələsinə
keçid üçün iqtisadi modelin
formalaşdırılmasına daim yeni effektiv yanaşmalar
hazırlayır. Hazırda Vergilər Nazirliyi
qarşısında duran əsas vəzifələrdən
biri, digər addımlarla yanaşı, həm də
regionların sosial-iqtisadi inkişafı hesabına kiçik
və orta sahibkarlığın inkişafının daha da
stimullaşdırılmasıdır. Hörmətli cənab
Prezident 2011-ci il üçün dövlət büdcəsi
haqqında qanunun tətbiqinə dair Fərmanı ilə digər
dövlət qurumları ilə yanaşı, Vergilər
Nazirliyi üçün də konkret vəzifələr
müəyyən edib. Bu vəzifələrə, ilk növbədə,
dövlət büdcəsinin gəlir hissəsinin qeyri-neft
sektorundan daxilolmalar hesabına təmini, eləcə də,
sahibkarlığın inkişafına dəstəyin göstərilməsi
və nağdsız hesablaşmaların
stimullaşdırılması daxildir. Bu istiqamətlərdə
artıq müəyyən işlər görülüb və
bu sahədə maksimal şəffaflığın təmin edilməsi
üçün ictimaiyyəti bütün dəyişikliklər
haqqında mərhələlərlə məlumatlandırırıq.
Yaxın illər üçün strateji məqsəd həm
də Azərbaycanın vergi qanunvericiliyinin Avropa
İttifaqına üzv ölkələrin analoji sənədlərinə
uyğunlaşdırılmasıdır. Bu məqsədə
nail olmaq üçün əlavə dəyər vergisinin dərəcəsinin
optimallaşdırılması və bu vergi üçün
güzəştlər siyahısının dəqiqləşdirilməsi
istiqamətində araşdırmalar aparılır. Qeyd edim
ki, Aİ-nin ölkəmizlə siyasi, iqtisadi və hüquqi,
o cümlədən, vergitutma sahəsində əməkdaşlığının
əsası 1996-cı ildə qoyulub. 10 il sonra əməkdaşlığın
ikinci mərhələsinin başlanğıcını qoyan
müvafiq fəaliyyət planı qəbul edilib. Avropa
İttifaqı ölkələri ilə
qarşılıqlı münasibətlərimizi gələcəkdə
də genişləndirmək və bu dövlətlərin
nailiyyətlərindən faydalanaraq ölkənin vergi sistemini
və qanunvericiliyini inkişaf etdirmək vacibdir.
- Bu yaxınlarda nazirlik
elektron auditin tətbiqi layihəsinin təqdimatını
keçirib. Bu layihənin vergi
inzibatçılığının təkmilləşdirilməsi
baxımından əhəmiyyəti nədən ibarətdir?
- Hər yeni gün digər
dövlət qurumları kimi, Vergilər Nazirliyinin də
qarşısında müəyyən vəzifələr qoyur
ki, onların yerinə yetirilməsi dövlətimizin hərtərəfli
inkişafına müsbət təsir göstərir. Ən
müasir texnologiyalardan istifadə edilməklə mütəmadi
yeniliklərin tətbiqi və fəaliyyətin səmərəliliyinin
artırılması üzrə dəqiq
düşünülmüş tədbirlər vergilər xidməti
qarşısında duran vəzifələr sırasında
prioritet məsələlərdəndir. Müasir
texnologiyaların tətbiqi vasitəsilə elektron xidmətlərin
göstərilməsi çox mühüm və gərəkli
islahatdır. Xatırladım ki, bir neçə il əvvəl
tətbiq edilən Avtomatlaşdırılmış Vergi
İnformasiya Sistemi (AVIS) sənəd dövriyyəsinin və
məlumat emalının sürətinin dəfələrlə
artmasını stimullaşdırdı, operativ və
çevik vergi nəzarətinin
formalaşdırılmasına səbəb oldu. Öz növbəsində,
vergi bəyannamələri və hesab-fakturaların elektron
formata keçirilməsi, eləcə də, “on-layn
kargüzarlıq” sisteminin tətbiqi vergi orqanları əməkdaşları
və vergi ödəyiciləri arasında maksimal şəffaflığa
nail olmağa imkan verdi. Xüsusilə, bu gün vergi ödəyicilərinin
90 faizindən çoxunun vergi bəyannamələrini məhz
elektron şəkildə təqdim etdiyini nəzərə
alsaq, əminliklə demək olar ki, ölkədə artıq
elektron audit sisteminin tətbiqi üçün zəmin
yaradılıb.
Sizin qeyd etdiyiniz kimi, aprelin əvvəlində
nazirliyimiz Avropa Komissiyası ilə birgə və Niderland
Krallığının vergi adminstrasiyasının dəstəyi
ilə həyata keçirilən “Kompüter əsaslı
audit sistemi sahəsində Azərbaycan Respublikası Vergilər
Nazirliyinə dəstəyin göstərilməsi” tviniq-layihəsinin
təqdimatını keçirib. Layihə Avropa Komissiyası
tərəfindən maliyyələşdirilir və 6 komponentdən
ibarətdir: elektron auditin tətbiqi üçün lazım
olan hüquqi bazanın hazırlanması, lazımi proqram təminatının
seçilməsi, elektron audit üçün məlumat
bazasının yaradılması, metodologiyanın
hazırlanması və auditorlar üçün treninqlərin
keçirilməsi, orta və iri müəssisələr tərəfindən
tətbiq edilən elektron mühasibatlığın tətbiqi
təcrübəsinin inkişafı, Azərbaycanda elektron
audit sisteminin tətbiqi. Bu layihənin həyata keçirilməsi
Azərbaycana MDB ölkələrində ən müasir
elektron audit sistemini tətbiq etməyə imkan verəcək və
sözsüz ki, ölkədə vergi orqanlarının fəaliyyətinin
təkmilləşdirilməsinə xidmət edəcək.
Başqa sözlə, elektron auditin tammiqyaslı tətbiqi,
müəssisələrdə mühasibat uçotunun elektron
şəkildə aparılması, iri və orta müəssisələrdə
auditin aparılması üçün analitik, texniki,
metodoloji yanaşmanın təkmilləşdirilməsi
üçün imkan yaranacaq. Bundan başqa, elektron audit
sisteminin tətbiqi səyyar vergi yoxlamalarının
sayının xeyli azaldılmasına, vergi ödəyiciləri
və vergi orqanlarının əməkdaşları
arasında birbaşa təmasların minimuma endirilməsinə
xidmət edəcək.
- Azərbaycanda “bir pəncərə”
sisteminin tətbiqindən artıq 3 il ötür. Vergi xidmətinin
bu istiqamətdə fəaliyyətinin nəticələrini
necə qiymətləndirirsiniz və bu sahədə hansı
yeniliklər gözlənilir?
- Artıq qeyd olunduğu
kimi, ölkəmizdə sahibkarlığın inkişafı
dövlətin iqtisadi siyasətinin prioritet istiqamətlərindəndir.
Hökumət məqsədyönlü şəkildə
dövlət qurumları və biznes sektoru arasında
qarşılıqlı münasibətlərin
inkişafına yönələn tədbirlər
görür, qanunvericilik bazası və inzibati prosedurlar təkmilləşdirilir,
özəl sektorun dəstəklənməsinin dövlət
mexanizmləri formalaşdırılır. Belə tədbirlərdən
biri 2008-ci il yanvarın 1-dən kommersiya hüquqi şəxslərin
“bir pəncərə” prinsipi ilə qeydiyyatının təşkili
oldu. Ölkə Prezidenti İlham Əliyevin Fərmanı ilə
bu mühüm və məsuliyyətli iş Vergilər
Nazirliyinə həvalə edildi. “Bir pəncərə” prinsipi
tətbiq olunmamışdan əvvəl hüquqi şəxsin
qeydiyyatı üçün 2 aya yaxın vaxt lazım idi.
İşə başlayan sahibkar 13 prosedurdan keçməli,
müxtəlif strukturlara eynitipli sənədləri təqdim
etməli idi ki, bu da bürokratik maneələrin yaranmasına
səbəb olurdu. Ölkə Prezidentinin Fərmanı radikal
dəyişikliklərə səbəb oldu - biznesə
başlamaq üçün qeydiyyat prosedurlarının
sayı 6-dək, tələb olunan vaxt 8 günədək, o
cümlədən, qeydiyyat üçün lazım olan vaxt 3
günədək, təqdim olunan sənədlərin sayı
isə 5 dəfə azaldıldı. “Bir pəncərə”
prinsipinin tətbiqi dərhal sahibkarların, ictimaiyyətin və
kütləvi informasiya vasitələri nümayəndələrinin
müsbət reaksiyasına səbəb oldu. Prosedurun şəffaflığı
və operativliyi Dünya Bankı, Beynəlxalq Maliyyə
Korporasiyası və digər beynəlxalq təşkilatlar tərəfindən
müsbət qiymətləndirildi ki, bu da öz növbəsində
Azərbaycanın iqtisadi reytinqinə müsbət təsir
göstərdi.
Qeyd etmək istəyirəm
ki, “bir pəncərə”nin tətbiq edildiyi 3 il ərzində
Vergilər Nazirliyində 140 000 təsərrüfat subyekti qeydə
alınıb. Bunun 16 000-dən çoxu kommersiya hüquqi
şəxslərdir. Təkcə cari ilin birinci rübü ərzində
bu sistem vasitəsilə 14 000-dən çox sahibkar qeydiyyatdan
keçib. Bu, ötən ilin anoloji göstəricisindən
46,1 faiz çoxdur. Buna baxmayaraq, Vergilər Nazirliyi əldə
olunmuş nəticələrlə kifayətlənmir və
qeydiyyat prosesinin daha da təkmilləşdirilməsi məqsədilə
işləri davam etdirir. Hazırda başlıca məqsəd
kommersiya hüquqi şəxslərin “on-layn”
qeydiyyatının təşkilidir ki, bu proses qanunvericilik
bazasında müvafiq dəyişikliklərdən sonra
başlayacaq. Bu, biznesə başlamaq üçün şərtlərin
maksimal sadələşdirilməsinə gətirib
çıxaracaq.
- Siz 2011-ci ilin birinci
rübü ərzində dövlət büdcəsinə
vergi daxilolmaları ilə bağlı vəziyyəti necə
qiymətləndirirsiniz? Qeyri-neft sektorunda, o cümlədən,
ölkə regionlarında vergi yığımları ilə
bağlı vəziyyət necədir?
- Azərbaycan rəhbərliyi
tərəfindən yürüdülən uzaqgörən və
uğurlu iqtisadi siyasət nəticəsində ölkə
iqtisadiyyatı mənfi maliyyə amilləri
qarşısında dözümlülük göstərib və
öz sürətli inkişafını davam etdirib. Həyata
keçirilən islahatlar və ölkənin sosial-iqtisadi
inkişafının dinamikası ilin birinci rübü üzrə
vergi proqnozlarını artıqlaması ilə yerinə yetirməyə
imkan verib. Dövlət büdcəsinə 1 milyard 161,5 milyon
manat vergi köçürülüb ki, bu da ötən ilin
müvafiq göstəricisindən 15,1 faiz çoxdur.
Dövlət
başçısı iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi
və iqtisadi risklərin minimuma endirilməsi məqsədilə
Vergilər Nazirliyi qarşısında bir sıra vəzifələr
qoyub. Onların arasında qeyri-neft-qaz sektorundan vergi
daxilolmalarının artırılmasına xüsusi diqqət
yetirilir. Bu ilin birinci rübü ərzində qeyri-neft-qaz
sektorundan büdcəyə 680,2 milyon manat vəsait daxil olub
ki, bu da proqnozlaşdırılan məbləğdən 17,1
faiz çoxdur. Qeyri-neft-qaz sektorunun inkişafı ilə
yanaşı, ölkənin regionlarında da irəliləyiş
müşahidə olunur. Birinci rüb ərzində dövlət
büdcəsinə vergi daxilolmalarında regionların payı
14,4 faiz təşkil edib ki, bu da ötən ilin müvafiq
göstəricisindən çoxdur. Bundan əlavə,
qeyri-neft-qaz sektorundan daxilolmalardakı artımın 23,4 faizi məhz
ölkə regionlarının payına düşür.
- Bu gün ölkədə
korrupsiya və bu kimi digər neqativ hallara qarşı
mübarizə tədbirləri çərçivəsində
müxtəlif effektiv addımlar atılmaqdadır. Vergilər
Nazirliyinin bu prosesdə iştirakı barədə də bilmək
istərdik.
- Vergilər Nazirliyi həmişə
rüşvətxorluq və korrupsiya ilə mübarizəyə
böyük diqqət ayırıb və ayırmaqda davam edir.
Nazirlikdə Daxili Təhlükəsizlik Baş İdarəsi
fəaliyyət göstərir və həmin idarə vergi
ödəyicilərindən daxil olan və neqativ hallarla
bağlı siqnallar olan bütün müraciət və
şikayətlərə operativ şəkildə baxır.
Bundan sonra nazirliyin rəhbərliyi tərəfindən
müvafiq qərarlar qəbul edilir. Təkcə vergi ödəyicilərinin
müraciətlərinə baxılması nəticəsində
aşkar edilən müxtəlif pozuntularla bağlı ötən
il vergi orqanlarının 30 əməkdaşına xəbərdarlıq
edilib, 81 nəfərə töhmət elan olunub, 40 nəfərə
sonuncu dəfə xəbərdarlıq edilməklə ciddi
töhmət verilib, iki nəfərin xüsusi rütbəsi
bir pillə aşağı salınıb, iki nəfər daha
aşağı vəzifəyə keçirilib, 6 nəfər
tutduğu vəzifədən azad edilib.
Son vaxtlar bəzi mətbu
orqanlarında vergi daxilolmalarının guya qanunsuz bank
hesablarına köçürüldüyü barədə əsassız
və həqiqəti əks etdirməyən, müəyyən
şəxslər tərəfindən ortaya atılan şayiələr
meydana çıxıb. Bütün məsuliyyətimlə bəyan
edirəm ki, ölkə başçısının təşəbbüsü
və rəhbərliyi altında həyata keçirilən
antikorrupsiya tədbirlərinə kölgə salmaq məqsədi
güdən bu şayiələrin heç bir əsası
yoxdur. Bütün vergilər və dövlət
rüsumları, istisnasız olaraq, Dövlət Xəzinədarlığının
hesablarına keçirilir. Ödəyicilər ilk gün deyil
ki, vergi ödəyirlər və buna görə də, vergi
ödənişlərinin hansı hesaba, hansı rekvizitlərlə
və hansı banklara köçürüldüyünü
çox gözəl bilirlər. Bu məsələ ilə
bağlı məlumat hamı üçün əlçatandır
və tamamilə şəffafdır. Ölkənin hər bir
şəhərinin və regionunun vergi ödəyiciləri və
bütün arzuedənlər Dövlət Xəzinədarlığının
rekvizitləri ilə Vergilər Nazirliyinin rəsmi saytında
tanış ola bilərlər. Nazirliyin rəsmi internet səhifəsində
vergilər nazirinə və nazirliyin rəhbər vəzifəli
şəxslərinə istənilən şikayətlə
bağlı birbaşa müraciət etmək imkanı
yaradılıb. Bundan əlavə, vergi ödəyiciləri
“195” Telefon Xidmətinə, yaxud nazirliyin istənilən
struktur bölməsinə yazılı şəkildə
müraciət edə bilərlər. Bütün müraciətlər
operativ şəkildə və ətraflı təhlil olunur və
müvafiq qərarlar qəbul edilir.
Yeni Azərbaycan.- 2011.- 3 may.- S.5.