Azərbaycan regionun lider dövləti
kimi özünü birmənalı şəkildə təsdiqləyib
Əli Əhmədov: Ölkəmizdə hökm sürən
ictimai-siyasi sabitlik Azərbaycan vətəndaşlarının
təhlükəsiz və rahat həyatının təmin
edilməsinin əsasını təşkil edir
SəsTV-nin qonağı Yeni
Azərbaycan Partiyasının Sədr müavini-İcra katibi,
millət vəkili Əli Əhmədovdur:
- Əli müəllim,
ölkəmizdəki ictimai-siyasi vəziyyəti ümumilikdə
necə şərh edərdiniz?
- Hesab edirəm ki, Azərbaycanda
ictimai-siyasi vəziyyət kifayət qədər sabitdir. Ölkəmizdə hökm sürən ictimai-siyasi
sabitlik Azərbaycan vətəndaşlarının təhlükəsiz
və rahat həyatının təmin edilməsinin əsasını
təşkil edir. Buna görə də, Azərbaycan
cəmiyyəti, bütövlükdə, ölkəmizdəki
ictimai-siyasi sabitliyi çox yüksək dəyərləndirir.
Artıq uzun illərdir ki, insanlar ictimai-siyasi
sabitliyin, dincliyin, əmin-amanlığın faydasını
görür və əmin olublar ki, ölkəmizdə
qazanılan bütün uğurların kökündə
dayanan fundamental dəyərlərdən biri də ictimai-siyasi
sabitlikdir. Sabitlik, rahatlıq, əmin-amanlıq
olmayan yerdə hər hansı bir inkişafdan söhbət gedə
bilməz. Azərbaycanın yaxın
tarixində baş vermiş qeyri-sabit ictimai-siyasi sabitlik bunu,
birmənalı şəkildə, sübuta yetirir. Ölkəmizdəki bütün ab-hava, əhval-ruhiyyə
ictimai-siyasi sabitlik üzərində köklənibdir. Digər bir məqamı da qeyd etmək istəyirəm
ki, bu da ölkəmizin iqtisadi və digər sahələrdə
sürətli inkişafı ilə əlaqədardır.
Artıq bir neçə ildir ki, Azərbaycan
ardıcıl surətdə iqtisadi cəhətdən yüksək
dinamika ilə inkişaf edir. Bu artım
ölkənin iqtisadiyyatını gücləndirir, dövlətçiliyin
fundamentini möhkəmləndirir. Bundan əlavə,
Azərbaycanın nəinki regionda, bütün dünyada
mövqeyi daha da güclənir. Digər
bir tərəfdən isə, iqtisadiyyatın inkişafı
insanların güzəranının, sosial rifahının
yaxşılaşmasına gətirib çıxarır.
İqtisadiyyatın inkişafı, yeni-yeni iş yerlərinin
açılması, çoxlu sayda insanların işlə təmin
olunması bütövlükdə ailələrin,
insanların güzəranına və güzəranı vasitəsilə
əhval-ruhiyyəsinə bilavasitə təsir edir. Ölkədə ictimai-siyasi durumu müəyyənləşdirən
səbəblərdən biri olaraq, Azərbaycanın
dünyada mövqelərinin möhkəmlənməsini
vurğulamaq istərdim. Məlum məsələdir
ki, müstəqil dövlətin vətəndaşları
öz ölkəsinin həm regionda, həm də dünyada
hansı mərtəbədə dayanmasını xüsusi bir
duyğu ilə qavrayır. Və buna
münasib olaraq da, insanlarda əhval-ruhiyyə təsir edən
məqamlar ortaya çıxmış olur. Azərbaycan artıq regionun lider dövləti kimi
özünü birmənalı şəkildə təsdiqləyib.
Bu, regionda və regiondan kənarda da qəbul
olunan reallıqdır. Azərbaycan dövlətinin,
mütəmadi olaraq, mövqeləri dünya səviyyəsində
möhkəmlənməkdədir. Azərbaycanın
Avropanın enerji təhlükəsizliyini təmin
olunmasındakı rolundan tutmuş, digər bir sıra beynəlxalq
məsələlərin həllinə qədər əhəmiyyətinin
artması, bütövlükdə, beynəlxalq müstəvidə
Azərbaycanın yerini, rolunu möhkəmləndirir. Bu reallığın dərk olunması da müstəqil
bir dövlətin vətəndaşları kimi
insanlarımızın əhval-ruhiyyəsini müəyyənləşdirir
və ictimai ovqatı təyin etmiş olur. Xüsusi olaraq, son günlərdə dövlətimizin
ictimai ovqatını müəyyənləşdirən və
yüksək əhval-ruhiyyəsini formalaşdıran bir hadisəni
də vurğulamaq istəyirəm. Bir
neçə gün bundan öncə Azərbaycan
dünyanın ən mötəbər musiqi yarışı
olan “Eurovision” yarışımasında qalib oldu. Düşünürəm ki, bu, Azərbaycan vətəndaşlarının
iftixar edəcəyi bir hadisədir. Bu
xoş əhval-ruhiyyə bu günə qədər Azərbaycanda
yaşanmaqdadır. Güman edirəm ki, ən
azı, bu ovqat və bu ovqatı yaratmış əhval-ruhiyyə
növbəti mahnı müsabiqəsinin keçirilməsinə
qədər davam edəcək. Çünki bu müddət
ərzində Azərbaycan növbəti mötəbər
musiqi yarışının keçirilməsini təmin və
ev sahibliyi etməlidir. Təbii
ki, bütün bu proseslərin hamısı Azərbaycan cəmiyyətinin,
xüsusi olaraq, gənclərimizin yüksək ictimai
ovqatını müəyyənləşdirir. Beləliklə, Azərbaycanda ictimai-siyasi sabitlik
üzərində formalaşan çox əhəmiyətli və
hər birimizin xüsusi olaraq qeyd edə biləcəyi bir əhval-ruhiyyə
mövcuddur. Mövcud olmuş bu əhval-ruhiyyə,
bütövlükdə, Azərbaycanın müasir
inkişafını və inkişafımızın gələcək
perspektivlərini müəyyənləşdirir.
- Radikal müxalifət xarici
qüvvələrin maddi və mənəvi dəstəyinə
arxalanaraq, bu sabitliyi pozmağa cəhd göstərir. Sizcə, buna onların gücü, ictimai dəstəyi
yetərlidirmi?
- Burada bir neçə məqamı
xüsusi vurğulamalıyıq. Ola bilsin ki, Azərbaycanda
mövcud olan müxalifətin müəyyən bir hissəsi
ölkəmizdəki ictimai-siyasi sabitliyi pozmaq və müəyyən
bir gərginlik yaratmaq niyyətindədirlər. Lakin müəyyən bir müxalifət dəstəsindən
Azərbaycandakı ictimai-siyasi sabitliyi pozmaq cəhdi ilə
sabitliyin pozulma ehtimalları arasında çox böyük fərqlər
var. Yəni müxalifətin radikal qanadı ölkədə
ictimai-siyasi sabitliyi pozmağa cəhdlər göstərir.
Amma bu cəhdlərin ölkəmizdəki
ictimai-siyasi vəziyyəti pozmaq həddində olması ilə
əlaqədar hər hansı bir müsbət fikir söyləmək
qətiyyən mümkün deyil. Yəni
ölkəmizdəki mövcud ictimai-siyasi sabitlik o dərəcədə
möhkəm, fundamental dayaqlara söykənir ki, müxalifətin
bunu pozmağa heç bir gücü, qüvvəsi yoxdur.
Doğrudur, radikal müxalifətin Azərbaycandakı
ictimai-siyasi sabitliyi pozmaq arzusu var, amma bu arzuların həyata
keçmə imkanları qətiyyən mövcud deyil və
olmayacaq da. Müxalifət
özünün kifayət qədər zəif olan mövqelərini
xaricdən kimlərinsə dəstəyi ilə konpensasiya etməyə
çalışır. Lakin onların
ictimai-siyasi sabitliyi pozmaq cəhdləri həmişə iflasa
uğrayacaqdır. Azərbaycandakı
ictimai-siyasi sabitlik o dərəcədə möhkəm
dayaqlar üzərində qərar tutubdur ki, nə radikal
müxalifət, nə də onlara kənardan kimlərinsə
dəstək verməsi, ölkəmizdə gərginlik yaratmaq
arzuları reallaşmayacaq. Ölkəmizdə
mövcud olmuş bu sabitliyin ən möhkəm, əyilməz
qarantı və təminatçısı isə, Azərbaycan
vətəndaşları və onların sabitliyə, əmin-amanlığa
olan sədaqətidir.
- Gəncləri qeyri-qanuni əməllər
törətməyə çağıran bir necə nəfər
haqqında cinayət işi qaldırılıb. Maraqlıdır ki, bu məsələdə siyasi
şou yaradanlar da var. Bununla bağlı nə deyə bilərsiniz?
- Hesab edirəm ki, Azərbaycanda
istənilən şəxsin və ya ayrı-ayrı siyasi
qurumlarda təmsil olunan vətəndaşların hərəkətlərinə
qanun prizmasından yanaşaraq, qiymətləndirməyə
çalışmalıyıq. Siyasətçi
və ya qeyri-siyasətçi, fərqi yoxdur, hər hansı
bir qanun pozuntusuna yol verilirsə, onun hərəkətlərinə
qanun prizmasından qiymət verilməlidir. Bu mənada kimlərinsə qeyri-qanuni hərəkətlərinə
qanun çərçivəsində qiymət verilməsini
siyasiləşdirmək kontekstindən yanaşmasını
perspektivsiz sayıram. Baxmayaraq, illərdir
ki, ikili standartlar deyilən mövqedən yanaşaraq Azərbaycanda
siyasi məhbus axtarışında olan qüvvələr var.
Və bu qüvvələrə Azərbaycanın daxilindəki
bəzi müxalifətçilər və hüquq müdafiəçisi
kimi bir adı öz üzərinə götürmüş
ayrı-ayrı insanlar köməklər edirlər. Bu isə yolverilməzdir. Gənclərin
kimlər tərəfindənsə aldadılıb, qeyri-qanuni
hərəkətlərə sövq edilməsi isə ciddi
qanun pozuntusu hesab olunur. Bütövlükdə,
gənclər daha çox oxumağa, təhsil almağa,
öz potensialından Azərbaycanın inkişafı
üçün istifadə etməyə
çalışmalıdır. Ümumiyyətlə,
gəncləri aldadaraq öz siyasi maraqlarının həyata
keçiriliməsi üçün istifadə etməyə
çalışanların hərəkətlərinə haqq
qazandırmaq mümkün deyil. Yeni Azərbaycan
Partiyasının sıralarında kifayət qədər gənclər
var. Amma bizim gənclərlə bağlı
yürütdüyümüz siyasət və əldə
tutduğumuz prinsip onların mövcud olan potesialından
özləri üçün daha faydalı şəkildə
istifadə etməyə çalışmalarından ibarətdir.
Çalışırıq ki,
partiyamızın sıralarında olan gənclər daha
çox biliyə yiyələnsinlər, müxtəlif dillər
öyrənsinlər və Azərbaycanın gələcəkdə
layiqli vətəndaşları kimi formalaşsınlar. Gənclərin Yeni Azərbaycan Partiyasının
sıralalarında olmasının mənasını və məqsədini,
hər şeydən əvvəl, bunda görürük.
Xüsusilə, vurğulamaq istəyirəm ki,
digər partiyalarda gənclərin özlərinin həyata
keçirməsi mümkün və məqsədə
uyğun olmayan, bəzi hallarda qanunsuzluqlarla müşahidə
olunan ambisiyalarının reallaşması üçün
istifadə edilməyə cəhdlər göstərilir.
Bununla da onlar səhv yollara sövq edilir. Bu mənada, radikal müxalifətin gənclərə
olan münasibətinə, hesab edirəm ki, heç bir halda
haqq qazandırıla bilməz.
- Onları az
qala “siyasi məhbus” kimi təqdim etmək istəyənlər
də var.
- Hansısa beynəlxalq təşkilatlar
tərəfindən onların siyasi məhbuslar kimi qəbul
olunması məsələsi düşünürəm ki,
bu, perspektivi olmayan bir məşğuliyyətdir. Ən azı, ona görə ki, Azərbaycanda kiminsə
əqidəsinə, düşüncəsinə, siyasi
baxışına görə həbs edilməsi ilə əlaqədar
bir faktı ortaya qoymaq mümkün deyil. Əgər
ölkəmizdə kimsə qanunları pozubsa, siyasi əqidəsindən
asılı olmayaraq, Azərbaycan qanunları
qarşısında digər vətəndaşlar kimi onlar da
cavab vermək məcburiyyətindədir. Hesab
edirəm ki, Azərbaycan öz mövqeyini dəfələrlə
beynəlxalq strukturlara və təşkilatlara
çatdırıbdır. Bu gün də
həmin fikirdəyəm ki, insanların qanun pozuntusuna yol
verdikdən sonra ikili standartlar mövqeyindən yanaşaraq,
siyasi məhbuslar kimi beynəlxalq təşkilatlara təqdim
edilməsi praktikası Azərbaycanda perspektivlərini
itirmiş bir məşğuliyyətdir.
- Əli müəllim,
hərbi xidmətdən yayındığına görə,
Bəxtiyar Hacıyev adlı birinin cinayət məsuliyyətinə
cəlb olunması nəyə görə bəzi xarici qurumlar
tərəfindən bu qədər geniş müzakirə olunur?
- Yəqin ki, biz burada bu və
ya digər dairələrin Azərbaycana təzyiq göstərmək
cəhdlərini yada salmalıyıq və bunu mütləq
şəkildə qeyd etməyi vacib sayıram. Birmənalı
şəkildə, hər bir Azərbaycan vətəndaşı
və ilk növbədə, Azərbaycan gənci hərbi
mükəlləfiyyətçi olduğu halda, hərbi
borcunu da vətən qarşısında ödəməlidir.
Kimliyindən və ya hansı siyasi əqidənin
daşıyıcısı olmasından asılı olmayaraq,
eləcə də, hansı siyasi partiyanın üzvü
olmasından asılı olmayaraq, o cümlədən də,
B.Hacıyev Azərbaycan vətəndaşı kimi hərbi
mükəlləfiyyətçi olduğuna görə, hərbi
borcunu da ödəməlidir. Amma təəssüf
hissi ilə qeyd etmək lazımdır ki, o, bu vətən
qarşısındakı borcunu icra etmək istəmədiyinə
görə, Azərbaycan qanunvericiliyinin tələblərinə
uyğun olaraq, müvafiq şəkildə ona qarşı
sanksiya tətbiq edilib. Bunu tamamilə normal
hal hesab edirəm. Təkcə Azərbaycanda
deyil, dünyanın istənilən ölkəsində gənc
bir insanın hərbi mükəlləfiyyətçi
olduğu halda, vətən qarşısında borcunu verməkdən
imtina etməsi ortaya çıxarsa, onlara qarşı
sanksiyalar tətbiq edilir. B.Hacıyevə də
qarşı olunan sanksiya onun etdiyi əmələ tamamilə
adekvat tətbiq edilmiş bir sanksiyadır. Burada hər hansı edilən hərəkətə
adekvat olmayan sanksiyadan söhbət gedə bilməz. Bu kontekstdə yanaşdıqda B.Hacıyevə
qarşı tətbiq edilən sanksiyanı qeyri-qanuni elan etməyə
nə Azərbaycanın daxilində, nə də kənarda hər
hansı bir qüvvənin gücü çatmır. Bu, Azərbaycan vətəndaşının öz
dövləti və ölkəsi qarşısında borcunu
yerinə yetirmədiyi halda, qanunla nəzərdə
tutulmuş sanksiya kimi qiymətləndirilə bilər. O
ki qaldı, bunun siyasiləşdirilməsi məsələsi,
düşünürəm ki, bununla istər-istəməz bəzi
kənar qüvvələr Azərbaycana qarşı təzyiq
etməyə ümid bəsləyirlər. Amma
proseslər təsdiqləyir ki, onların bu niyyəti iflasa
uğrayır. Təəssüf hissi ilə
qeyd etməliyəm ki, müstəqil bir dövlətə bu
üsullarla, vasitələrlə təzyiq etmək niyyətinə
düşən bəzi qüvvələr var. Bundan əvvəl
də olub, indi də bəzi hallarda bunları müşahidə
edirik. Azərbaycan dövləti kifayət
qədər güclü, qüdrətlidir və möhkəm
dayaqlar üzərində qərar tutur. Dövlətimiz
kifayət qədər müstəqil xarici və daxili siyasətini
yürüdür. Ona görə də, bu və ya digər
uydurma “fakt”lara istinad edərək, bəzi
maraqlı dairələrin Azərbaycana təzyiq göstərmək
niyyətləri tamamilə puça uğrayır. İndiyə
qədər də müxtəlif dairələrin uydurma “fakt”lar əsasında Azərbaycana qarşı təzyiq
göstərmək cəhdləri iflasa uğrayıb, bu
gün də onlar bu taleyi yaşamağa məhkumdur. Bundan sonra da əgər belə cəhdlər
olunarsa, hesab edirəm ki, onlar səhvlərə yol vermiş
olacaqlar.
- Siyasi fəaliyyətləri
dönəmində Dağlıq Qarabağ kimi ümummilli bir
problemlə bağlı konsepsiya irəli sürə bilməyən
radikal müxalifət Nazirlər Kabinetinə təkliflər
paketi təqdim etməyi planlaşdırır. Bu
anormallığın görünən və görünməyən
tərəfləri nədən ibarətdir?
- Hesab edirəm ki, əgər
təklif vermək müxalifətin yadına yalnız indi
düşübsə, onu deyə bilərəm ki, onlar həddindən
artıq gecikiblər. Azərbaycan hökuməti
həyatımızın bütün sferaları ilə əlaqədar
bir neçə ildir ki, ardıcıl surətdə həyata
keçirilən düşünülmüş proqramlar həyata
keçirilməkdədir. Ölkəmizin
bugünü və gələcəyi ilə bağlı
çox geniş, əhatəli həyata keçirilən və
insanlarımıza fayda gətirən proqramlar var və bu
proqramlar ardıcıl surətdə həyata keçirilir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab
İlham Əliyevin təşəbbüsü ilə hökumətimiz
tərəfindən müəyyənləşdirilib həyata
keçirilən proqramlar kifayət qədər uğurlara gətirib
çıxarıb. Həyatımızın
digər sahələrindəki inkişafın kökündə
dayanan gerçəkliklərdən biri də
bütövlükdə siyasətimizin çox ciddi proqramlara
istinad etməsidir. Ölkə rəhbəri
cənab İlham Əliyev dəfələrlə qeyd edib ki,
bütün sahələrlə əlaqədar Azərbaycan
hökumətinin fəaliyyəti ciddi proqramlara istinad edir.
Bu proqramlar ardıcıl surətdə həyata
keçirilir və insanlar da bunun faydasını görür.
Göründüyü kimi, Azərbaycan
hökumətinin fəaliyyəti çox ciddi proqramlara istinad
edir və bu proqramlar həyatımızın bütün sahələrini
əhatə edir. Müxalifət bu günə
qədər real konsepsiyanı ortaya qoya bilməyib. İstər Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin
nizama salınmasında, istərsə də, bu və ya digər
sferalarla bağlı Azərbaycan müxalifəti
bugünkü Azərbaycan hökumətinin həyata
keçirdiyindən fərqli olacaq proqramı ortaya qoya bilməyib.
İndiyə qədər müxalifətin Azərbaycan
cəmiyyətinə məlum olan yeganə məşğuliyyət
növü yalnız tənqidçilik etmək, şər və
böhtan atmaqdır. Bu isə, konsepsiya
deyil. Bir az da geniş prizmadan
yanaşsaq, bu, əslində, müxalifətçilik deyil. Müxalifətçilik hakimiyyətdə olan siyasətdən
fərqli olan bir konsepsiyanı ortaya qoyulmasıdır ki, bu konsepsiyanın
da indiyə qədər Azərbaycan müxalifəti ortaya qoya
bilməyib. Ona görə də,
onların hansısa proqramı irəli sürməsi ilə
bağlı ciddi arqumentlərə əsaslanıb
danışmaq da çətindir. Digər
bir tərəfdən, müxalifətin vəzifəsi
hökumətə proqram təqdim etmək deyil. Azərbaycan müxalifəti həmişə səhvlərə
yol verir. Hökumətə proqram təqdim
etməklə də müxalifət yenə də ciddi, siyasi cəhətdən
haqq qazandırılması mümkün olmayan bir səhvə
yol verib. Müxalifət insanlara, hökumətin
həyata keçirdiyi proqramdan fərqli olan bir
proqramını ortaya qoymalıdır ki, müxalifətçi
olduğunu təsdiqləsin. Hökumət
isə, təbii ki, insanların verdiyi səslər hesabına
hakimiyyətə gəlir. Bu səsləri
almaq üçün təqdim etdiyi proqramı həyata
keçirmək şansı qazanır. Ona
görə də, Azərbaycan vətəndaşları Azərbaycan
hökumətinin hansı proqramı həyata keçirdiyini
çox gözəl bilir və bu proqramın həyata
keçirilməsinin bəhrələrini də görməkdədir.
Əgər müxalifət öz
proqramını hökumətə təqdim edirsə, bu, o deməkdir
ki, müxalifət özünə inanmır. Hesab edirəm ki, bu real siyasətdən daha çox,
sadəcə olaraq, insanları çaşdırmaq və guya
müxalifət nə isə edir görüntüsü
yaratmaq niyyətindən başqa bir şey deyil.
-
İqtidar-müxalifət dialoqunun keçirilməsi ilə
bağlı təkliflər irəli sürülür. Amma
zamanında da belə təkliflər irəli sürüləndə,
radikal müxalifət konstruktiv dialoqdan yayınıb. Bu dəfə də belə vəziyyət yarana bilərmi?
- Prinsip etibarilə dialoqun tərəfdarıyıq.
Amma dəfələrlə Yeni Azərbaycan
Partiyasının dialoq sədaqətini nümayiş etdirməsinə
baxmayaraq, opponentlərimiz olan müxalifətin radikal qanadı
birlikdə hakimiyyət-müxalifət partiyaları
arasında dialoq əhval-ruhiyyəsinin pozulması
üçün istənilən addımları atdılar.
Dialoq ab-havasının yaranması
üçün, ilk növbədə,
qarşılıqlı etimad olmalıdır. Əgər müxalifət heç bir əsası
olmadan Azərbaycan hökumətinin həyata keçirdiyi
siyasəti tənqid edirsə, ölkəmizdə əldə
olunan uğurlara inanmırsa, şər-böhtan atırsa,
bunların hamısı tərəflər arasına dialoqun təşkil
olunmasına yox, ciddi şəkildə pozulmasına xidmət
edir. Bu mənada, müxalifət hakimiyyət
partiyası ilə dialoq aparmaq niyyətinə
düşübsə, hər şeydən əvvəl,
konstruktiv mövqe nümayiş etdirməlidir. Biz heç də müxalifətin YAP-ın
yürütdüyü siyasəti tərifləməsini istəmirik.
Amma ən azından dialoq əhval-ruhiyyəsinin
yaranması naminə hadisələrə obyektiv, qərəzsiz
və düzgün münasibətin fərqlənməsini
arzulayırıq. Bir tərəfdən
onlar Yeni Azərbaycan Partiyasının yürütdüyü
siyasəti təhrif edir, siyasətimizə böhtan
atırlar, əldə olunan uğurlara qara yaxırlar. Digər tərəfdən isə, yenə də
bizimlə dialoq aparmaq haqqında təkliflər irəli
sürürlər. Biz isə onlara
konstruktivlik təklifini irəli sürürük. Əgər
müxalifətin radikal qanadı konstruktivlik əhval-ruhiyyəsinə
gəlib çata bilərsə, YAP ilə onlar arasında bu və
ya digər milli maraqlar zəminində çox ciddi fikir
mübadiləsi aparmaq lazımdır. Bir
sıra hallarda müxalifət
Yeni Azərbaycan.- 2011.- 25 may.- S.3