Rabitə incə sənətdir
2010-cu ildə Londonda, məşhur
“Sotbis” auksionunda bir rəsm əsəri rekord qiymətə -
69 milyon dollara satıldı. Bu rəsmin müəllifi Amedeo
Modilyani sağlığında qiymətini almayan sənətkarlardan
biri olub. Az qala heç bir rəsminə alıcı tapa bilməyən
dahi rəssam vərəmdən, cəmi 35 yaşında
ölüb.
Ümumən sənət aləminə
münasibətdə belə bir stereotip var ki, guya sənətkar,
rəssam ac olmalıdır. Ancaq rəssam o halda sənət
haqda deyil, yemək haqda düşünür axı! Nə
yaxşı indiki dövrdə sənətkarların qədrini
bilənlər tapılır. Bəlkə də gələcəyin
bir “Modilyanisi” bu saat Bakıdakı emalatxanasında rəsmlər
yaradır, amma onun taleyinin acı olmayacağına
böyük ümidlərimiz var.
Mayın 13-dən 20-nə qədər
Bakıda Art Festival keçirildi. “Alış-veriş incəsənətdir”
şüarı altında keçirilən festivalda gənc və
tanınmış rəssamlar, heykəltəraşlar öz əsərlərini
göstərmək, satmaq imkanı qazandılar. 18 may – Beynəlxalq
Muzeylər Günü münasibətiylə dünyanın
inkişaf etmiş ölkələrində belə tədbirlərin
keçirilməsi ənənə halını alıb.
Ölkəmiz də Art Festivalla bu şərəfli sıraya
qoşulur. Sərginin məkanı da yetərincə uğurlu
seçildi – paytaxt sakinlərinin sıx
toplaşdıqları yerlərdən olan Dənizkənarı
Milli Parkdakı “Park Bulvar” kompleksi. Tədbirdə həm yerli,
həm xarici sənətkarların əsərləri göstərildi,
xeyriyyə hərracı, xarici səfirliklərin nümayəndələri
iştirak etdi.
Festivala maliyyə dəstəyini
kim verdi? Biz bu suala uzun zaman düşünmədən cavab
verə bilərik, çünki ölkəmizdə incəsənətlə
bağlı belə xeyriyyəçilik layihələrinin
altında demək olar həmişə bir şirkətin
imzasını görürük. Bu, Azercell Telekom MMC-dir.
“Qara Qarayevin şəxsi
royalı satışa çıxarılıb, xalqın sərvəti
izsiz it-bata düşə bilər!” Problem yoxdur, Azercell
royalı alır və Milli Konservatoriyaya
bağışlayır.
“Görkəmli tarixçi
alim Nəsiman Yaqublu qəhrəman türk ordusunun
Bakını xilas etməsi haqda kitab hazırlayıb,
çapına kömək lazımdır” – Azercell-ə zəng
edin...
Tanınmış sənətçilərimizin
yubiley gecələri, konsertlərinin təşkili, disk və
kliplərinin maliyyələşdirilməsi – bunlar şirkətin
incəsənət sahəsində davamlı kömək siyasətinin
az bir hissəsidir. Mobil rabitə şirkətləri öz
reklamlarında adətən bir sloqanı səsləndirməyi
sevərlər: “Biz hər yerdəyik”. Bu şüar Azercell-in
timsalında çox simvolik və yerində səslənir. Əslində
Azercell abunəçiləri üçün də çox
xoşdur ki, bu gün telefon danışığına sərf
elədiyin pulun hansısa hissəsi sənətin
yaşamasına gedir. “Danışmaq yox, iş görmək
lazımdır” məsəli arxaikləşir, çünki sən
danışırsan, bunun sayəsində rəssam şəkil
çəkmək, heykəltəraş daş yonmaq,
musiqiçi oxumaq imkanı qazanır. Danışmaq işə
çevrilir. Mobil rabitə sanki gözəgörünməz
dünya harmoniyasının simvoludur, harmoniya isə həm də
incəsənətdir. “Sənət sənət
üçündür” – bəlkə bu məşhur
konsepsiya, bu sloqan da elə çağdaş zəmanəmizdə
telekommunikasiya şirkətinin sənətə dəstəyinin
şüarı ola bilər?
Haşiyə olaraq qeyd edək
ki, sənətə yardım Azercell-in sosial layihələrində
bir hissədir, şirkətin bu seqmenti o qədər rəngarəngdir
ki... Kimsəsiz və valideyn himayəsindən məhrum
uşaqlara yardımlar, idmançılara sponsorluq, intellektual
yarışlara maliyyə ayrılması, tələbələrə
təqaüd, alimlərə dəstək, tibbi və ekoloji
layihələr... Saydıqca bitmir. Ölkədə başqa
hansı özəl şirkət bu qədər sosial layihə
ilə öyünə bilər?
Qayıdaq rəssamlıqla bağlı layihəyə. Park Bulvar-da keçirilən Art Festivalı Azercell-in bu ilə nəzərdə tutulan incəsənətə dəstək proqramındakı başqa bir istiqamətin qaranquşu sayıla bilər. İyunda Venesiyada “Biennale-2011” sərgisi keçiriləcək. Orda Azərbaycanın da öz pavilyonu olacaq, dünya ölkəmizin avanqard rəssamlığı ilə yaxından tanış olacaq. Ölkəmizin bu çox nüfuzlu, sayca 54-cü sərgi-forumda iştirakına Azercell əsas dəstək verir.
Aydın
olsun deyə bu sərgi haqda məlumat verək, çünki
sənətdən bir qədər uzaq insanlar Venesiya
festivalının tanımaya bilərlər. Bu festival təsəvvür edin ki,
ilk dəfə 1893-cü ildə keçirilib! O vaxtdan
davamlı olaraq hər iki ildən bir (“biennale” elə
italyancadan bizim dilə çevriləndə “iki ildən bir”
deməkdir) dünya sənətkarlarının, avanqard rəssamların
diqqəti Venesiyaya yönəlir. Pikasso, Renuar, Kurbe, Repin,
Montiçelli, Roden, Klimt, Sezann, Matiss, Endi Uorholl, Yoko Ono...
Bunlar Venesiya Biennale-sinin tarixinə adını
yazdırmış böyük sənətkarlardan çox az
hissəsidir. Təəssüf ki, girişdə adını
çəkdiyimiz Modilyani Venesiya Biennalesində sərgilənmək
şərəfinə yalnız ölümündən 2 il
sonra layiq bilinmişdi.
İndi bizim rəssamlar da
öz avanqard əsərləri ilə bu nüfuzlu sənət
festivalında yarışmaq imkanı qazanıblar. Azərbaycan
rəssamları isə tarixən Qafqazda sayılıb-seçilən
olubdur. Səttar Bəhlulzadə, Mircavad, Rasim Babayev – bunlar
vaxtilə öz dövrlərinin avanqard rəssamları
olublar. İndi onların yolunu Teymur Daimi, Tərlan Qorçu
kimi istedadlı rəssamlarımız davam etdirir.
Deni Didronun bir müdrik fikri
var: “Rəssam pul haqda düşünməyə başlayanda
gözəllik hissini itirir”. Qoy onlar gözəl əsərlərini
yaratmağa davam eləsinlər, onların yaşaması, sərgiləri,
festivallarda iştirakı haqda düşünən başqa
xeyirxahlar var. Modilyaninin acı taleyi haqda isə yalnız bunu
deyə bilərik: onun bəxti gətirməmişdi...
Səlim
Yeni Azərbaycan.- 2011.- 27 may.- S.4.