Azərbaycan
siyasi sabitlik şəraitində yüksək iqtisadi
inkişaf xəttini davam etdirir
Bu, danılmaz bir həqiqətdir ki, hər bir ölkədə
iqtisadi inkişafın, yüksək rifahın əsasında
sosial-siyasi sabitlik, cəmiyyətdaxili harmoniya,
qarşılıqlı etimad və razılığa söykənən
vətəndaş-dövlət münasibətləri
dayanır. Siyasi, sosial, iqtisadi sahələrdə sabitliyin və
davamlı inkişafın əldə olunması bilavasitə hərtərəfli
düşünülmüş, rasional daxili və milli
maraqların müdafiəsinə xidmət edən uzaqgörən
xarici siyasətə əsaslanır. Azərbaycanın 20
illik müstəqillik tarixinə nəzər salsaq, ölkəmizin
sosial-siyasi və iqtisadi baxımdan Sovet hakimiyyəti
dövrünün totalitarizm, birtərəfli ekstensiv
inkişaf, mülkiyyət məhdudiyyətləri
qalıqlarından qurtularaq müasir dövlətçiliyin,
demokratik sistemin, vətəndaş cəmiyyətinin əsaslarının
qurulmasınadək böyük inkişaf yolu keçdiyini
söyləmək olar.
Məlum olduğu kimi, müstəqilliyinin ilk dövrlərində
Azərbaycanda dərin sosial, siyasi, iqtisadi böhran hökm
sürürdü. Tez-tez baş verən hakimiyyət çevrilişləri,
qanunsuzluq və özbaşınalıq, daxildən
parçalanma təhlükəsi, xarici hərbi təcavüz
ölkənin gələcəyini ciddi təhlükə
altına qoymuşdu. Dünya təcrübəsi
göstərir ki, belə situasiyalarda vaxtında vahid siyasi
hakimiyyətin yaradılmaması, böhranlı vəziyyətə
müdaxilə edilməməsi, cəmiyyətdə
harmoniyanın yaradılmasına xidmət edən
addımların atılmasının gecikdirilməsi daha
böyük fəsadlarla müşayiət olunan faciəli nəticələrə
gətirib çıxara bilər.
Vətəndaş müharibəsinin
dayandırılması və XİLASKARIN Bakıya tarixi
qayıdışı
Azərbaycanda da müstəqilliyin ilk illərində bu
cür mənfi halların gündəmə gəldiyi sirr
deyil. Məlum olduğu kimi, müstəqilliyin ilk illərində
cəmiyyətdə xaos, qarşıdurma hökm
sürürdü. Bir tərəfdən
Ayaz Mütəllibov hakimiyyətinin qətiyyətsiz siyasəti
nəticəsində torpaqlarımız işğal olunur, erməni
vəhşiliyinin qarşısı alınmırdı. Bu da xalq tərəfindən ciddi etirazla
qarşılanırdı və bu hakimiyyətə
qarşı etimadsızlıq yaranmışdı. Digər tərəfdən, o vaxtkı müxalifət
xalqın bu etiraz dalğasından öz məqsədləri
üçün yararlanmağa çalışırdı.
Beləliklə, həmin qüvvələr vəziyyətdən
istifadə edərək A.Mütəllibovu istefaya göndərib
özləri hakimiyyətə gəldilər.
AXC-Müsavat cütlüyünün hakimiyyəti
dövründə vəziyyət nəinki düzəlmədi,
əksinə ölkə vətəndaş müharibəsi ilə
üz-üzə qaldı. Belə ki, 1993-cü ilin 4 iyun
tarixində Gəncədə hərbi qiyam baş verdi, dövlətə tabe olmaq istəməyən
709 saylı hərbi hissənin komandiri Surət Hüseynov
qiyam qaldıraraq paytaxta doğru irəliləməyə
başladı. Həmin gün bir-birinə
qarşı silah işlətməklə hər iki tərəf
ölkədə vətəndaş müharibəsinə gedən
təhlükəli yolun əsasını qoydular. Artıq dövlətin qorunması üçün
heç bir şey edə bilməyən, səriştəsizliyi
ilə Azərbaycan dövlətçiliyini və milləti
uçuruma sürükləyən AXC-Müsavat hökuməti
vəziyyəti kritik həddə gətirib
çıxarmışdı. Zor
gücü ilə hakimiyyətə gəlmiş bu komanda
yarıtmaz, səriştəsiz fəaliyyəti ilə ölkəni
parçalanıb məhv olmaq təhlükəsinə məhkum
etmişdi. Müharibə gedən ölkədə
qeyri-nizami ordunun varlığı, vahid komandanlığın
olmaması azmış kimi, hətta Müdafiə Nazirliyi hərbi
təhlükəsizlik məsələləri ilə məşğul
olmaq yerinə ambisiyalı savaş aparır, şəxsi
maraqların girovuna çevrilirdi. Maraqlıdır
ki, AXC-dən ayrılan bütün partiyalar öz silahlı dəstələrini
yaradır, partiya sədrləri, hətta parlamentdə belə
özlərini batalyon komandiri kimi aparırdı. Siyasi böhrandan istifadə edərək hakimiyyətə
gəlmək istəyən bu siyasi qüvvələrin hakimiyyət
hərisliyi həmin könüllü birləşmələrin
Bakıya gətirilməsinə səbəb olmuşdu və
beləliklə, düşmənlə üz-üzə duran
ön xətt zəiflədilirdi. Yanlış
kadr siyasəti, daxili qarşıdurmaların get-gedə
böyük miqyas alması, vəzifə uğrunda aparılan
mübarizə sərhəd bölgələrindəki
qüvvələr nisbətini, demək olar ki, hər gün
Azərbaycanın ziyanına dəyişirdi.
Məhz belə bir məqamda Gəncədə yerləşən
709 saylı hərbi hissənin ləğv edilməsi ilə
bağlı qərar çoxdan gözlənənlərin
baş verməsi istiqamətində katalizator rolunu oynamağa
başladı.
Milli Qvardiya ilə qarşıdurmaya gedən və Bakıya tərəf
yol alan silahlı birləşmələr
hakimiyyəti ölkədə vətəndaş müharibəsi
yaratmaqda günahlandırırdı. Bakıda
isə vəziyyət olduqca pis idi. Demək
olar ki, hər gün cəbhə xəttindən
torpaqlarımızın işğalı xəbərləri gəlirdi,
hökumət isə yiyəsiz idi. Bu azmış kimi cənub
bölgəsində separatçı Əlikram Hümbətov
tərəfindən “Talış Muğan Respublikası”nın yaradıldığı elan olunmuş,
şimal zonasında isə “Sadval”çılar fəallaşmışdı.
Belə bir məqamda Azərbaycan xalqı artıq vəziyyətin
son dərəcə ağırlaşdığını,
yalnız bir çıxış yolu olduğunu gördü. Bu
çıxış yolu isə, görkəmli dövlət
və siyasi xadim, Naxçıvan Muxtar Respublikasının Ali
Məclisin Sədri, Yeni Azərbaycan Partiyasının Sədri
Heydər Əliyevin Bakıya dəvət olunmasından ibarət
idi. Beləliklə, Azərbaycan dövlətçiliyinin
yaşamasını istəyən, ölkənin
separatçı rejimlər tərəfindən
bölüşdürülməsini sakit şəkildə izləyə
bilməyən ziyalılar Ulu öndər Heydər Əliyevə
müraciət etdilər. Azərbaycan xalqının
böyük oğlu 1993-cü il iyunun 9-da
Bakıya döndü. Bu dönüş
xalqın istəyi, tarixin zərurəti idi. Çünki Azərbaycan dövləti XX əsrdə
ikinci dəfə əldə etdiyi müstəqilliyini yenidən
itirə bilərdi. Bu qayıdış
insanların qəlbinə bir inam və rahatlıq toxumu səpdi,
ölkənin xilas olduğuna inamı artırdı.
Lider faktoru milli inkişaf və həmrəyliyin
fundamental təminatçısı kimi...
Tarixdən məlumdur ki, bu və ya digər ölkənin
milli inkişafının əsasının qoyulması və
onun davamlılığının təmin edilməsində
fundamental amil kimi çıxış edən birinci dərəcəli
məsələ lider faktoru ilə bağlıdır. Rasional təfəkkürə
və praqmatik fəaliyyət mexanizminə malik olan liderin rəhbərliyi
ilə müəyyənləşdirilən və tətbiq
edilən milli inkişaf konsepsiyası milli tərəqqinin və
həmrəyliyin şərtləndirici substratı qismində
çıxış etməklə bərabər, milli
dövlət və modern cəmiyyət quruculuğunun təminatçısı
səciyyəsi daşıyır. Belə
ki, müəyyənləşdirilmiş strateji hədəflərə
müvafiq surətdə qarşıya qoyulmuş məqsədlərə
çatmaq üçün milli resurslardan səmərəli
surətdə istifadə edən ümummilli liderlər milli
qurtuluş və inkişafin banisi statusu daşıyırlar.
Bu məsələnin
Azərbaycan təcrübəsinə gəldikdə isə,
qeyd edə bilərik ki, müstəqilliyin ilk iki ilində
olduqca mürəkkəb siyasi-hüquqi və sosial-iqtisadi
kataklizmlər burulğanında olan Azərbaycana siyasi proseslərin
mahiyyətini dərindən mənimsəyən, müəyyən
və tətbiq edəcəyi milli inkişaf strategiyası ilə
tərəqqini təmin edə biləcək lider siyasətçinin
rəhbərlik etməməsi keçid dövrünü
yaşayan ölkəmizin böhranların ağuşuna
atılmasını şərtləndirmişdi. 1991-1993-cü illər ərzində ölkəyə
rəhbərlik edən şəxslərin korporativ maraqlar əsasında
atdıqları addımların qanunauyğun nəticəsi
kimi, Azərbaycan müxtəlif qüvvələrin ideoloji
qarşıdurma və destruktiv mübarizə meydanına,
poliqonuna çevrilmişdi. Bu isə nəinki
milli inkişaf strategiyasının hazırlanıb, tətbiq
edilməsini mümkün etmədi, hətta ölkəmizi
uçurumun astanasına gətirib çıxardı.
Amma Ulu öndər Heydər Əliyevin 1993-cü ildə
ikinci dəfə hakimiyyətə gəlməsi ilə siyasi,
iqtisadi, hüquqi, sosial və digər sahələrdə
hökm sürən dərin tənəzzül meyilləri və
tendensiyalarının qarşısı alındı. Beləliklə,
ictimai-siyasi sabitliyin təmin edilməsi milli dövlət və
modern cəmiyyət quruculuğu prosesinin
başlanmasını təmin etmiş oldu. Bundan sonra dövrün tələblərinə,
reallıqlarına və qanunauyğunluqlarına müvafiq surətdə
həyata keçirilən milli inkişaf konsepsiyasının
fonunda siyasi, hüquqi, sosial, iqtisadi və digər sahələrdə
əhəmiyyətli nailiyyətlər əldə edildi.
Ulu öndər Heydər Əliyevin fəaliyyətinin
strateji detalları bir daha onu göstərdi ki, öz fəaliyyətində
milli maraqları əsas tutaraq rasional və praqmatik surətdə
fəaliyyət göstərən lider milli inkişafın
banisi və qarantı qismində çıxış edir. Təsadüfi
deyil ki, Azərbaycan xalqı Heydər Əliyevi Ümummilli
lider statusu ilə qiymətləndirir.
Bu gün isə Ulu öndər Heydər Əliyevin
siyasi kursu zamanın aktual çağırışlarına
müvafiq surətdə Prezident İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilməkdədir. Prezident İlham Əliyevin
rəhbərliyi ilə həyata keçirilən milli
inkişaf strategiyasının fonunda bütün sahələrdə
mütəmadi uğurlar əldə edilməkdədir ki, bu da
Azərbaycanı sürətlə inkişaf edən müasir
məmləkətə çevirib.
Beləliklə, sadaladıqlarımızın fonunda belə
bir nəticəyə gələ bilərik ki, müstəqilliyin
ilk iki ilində hökm sürən dərin kataklizmlər
fonunda ölkəyə rasional və praqmatik lider siyasətçinin
rəhbərlik etməməsi Azərbaycanı çox ciddi
problemlərin məngənəsinə saldı. Amma Ulu öndər Heydər
Əliyevin ikinci dəfə hakimiyyətə gəlişi
sadalanan missiyaların yerinə yetirilməsini mümkün
etdi və milli inkişaf prosesi start götürdü.
Ümumi həmrəylik
formulasının tətbiqi məsələləri
Ulu öndər Heydər Əliyev hakimiyyətə
qayıtdıqdan sonra qısa müddət ərzində
ölkədə sabitliyi bərpa etdi, separatçı
qüvvələri zərərsizləşdirdi, 1994, 1995-ci
illərdə dövlət çevrilişi cəhdlərinin
qarşısını qətiyyətlə aldı. Məhz bu mərhələdən
sonra xalqımız sakit həyat tərzi sürməyə
başladı. Əlbəttə ki, bunun
kökündə Ümummilli liderimiz tərəfindən
müəyyənləşdirilmiş milli birlik və həmrəylik
konsepsiyası dayanırdı. Ulu öndər
Heydər Əliyevin müəllifi olduğu azərbaycançılıq
ideologiyası nəinki azərbaycanlıları, ölkəmizdə
yaşayan bütün xalqları, dünyada yaşayan
soydaşlarımızı vahid ideya uğrunda birləşdirib.
Əminliklə demək olar ki, bu gün
dünyanın harasında yaşamasından asılı
olmayaraq, hər bir azərbaycanlı Azərbaycan dövlətini
özünün Vətəni hesab edir və ölkəmizi
dünyada təbliğ edir. Azərbaycanlılar
öz dövlətinin olmaları ilə qürur duyur və
sahibi olduqları ölkənin inkişafı
üçün bütün addımları atır. Bunun nəticəsində də Azərbaycan
dünyanın ən dinamik inkişaf edən ölkələrindən
birinə çevrilib.
Eyni zamanda, Azərbaycan Respublikasında yaşayan hər
bir vətəndaş milliyyətindən, dinindən, dilindən,
irqindən asılı olmayaraq, bərabərhüquqludur. Azərbaycan
tarixən müxtəlif dini, irqi, milləti təmsil edən
xalqların birgə yaşadığı, sabitliyin hökm
sürdüyü ölkə olub. Baxmayaraq
ki, ölkə əhalisinin əsas hissəsi İslam dininə
sitayiş edir, ölkəmizdə digər dini qruplara,
onların öz qayda-qanunlarının yerinə yetirilməsində
heç bir problem yoxdur. Hətta dövlətin
qəbul etdiyi qərar və qanunlarda digər dinlərə
aid xalqların yaratdıqları birliklərin fəaliyyəti
üçün münbit zəmin yaradılıb, onların
qeydiyyatı proseduru kifayət qədər sadələşdirilib.
Ölkəmizin ali qanunu olan Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyasında insanların vicdan
azadlığı təsbit edilib. Belə ki,
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin müəllifi
olduğu ilk milli Konstitusiyamızda dinindən, dilindən
asılı olmayaraq, bütün vətəndaşların
qanun qarşısında bərabərliyinin təsbit
olunması Azərbaycandakı tolerantlığın bariz
sübutu idi.
Müstəqilliyimizin ilk illərində ölkəmizdə
bütün istiqamətlərdə müşahidə olunan
geriləmə, xaos və böhran milli-mənəvi dəyərlərin
qorunması istiqamətində də neqativ mənzərəni
ortaya çıxarmışdı. Lakin Azərbaycanda
bütün istiqamətlərdə cərəyan edən
böhran 1993-cü ildə Ümummilli lider Heydər Əliyevin
hakimiyyətə qayıdışından sonra dayandı, Azərbaycan
xalqı öz mənəvi və dini köklərinə
qayıtdı. O tarixdən başlayaraq milli-mənəvi
dəyərlərin təbliği, vicdan
azadlığının, tolerantlıq mühitinin möhkəmlənməsi
istiqamətində hakimiyyətin atdığı addımlar
öz məntiqi nəticəsini verdi. O da
bir faktdır ki, bu gün beynəlxalq ictimaiyyət də
ölkəmizdə tolerantlıq sahəsində görülən
işləri yüksək qiymətləndirir, Azərbaycanın
bu sahədə əldə etdiyi nailiyyətlərin
bütün dünya üçün örnək ola biləcəyini qətiyyətlə
vurğulayır.
Bütün bunların əsasında isə ümumi həmrəyliyin
əsas formulası olan azərbaycançılıq
ideologiyası dayanır.
Azərbaycanda ictimai-siyasi sabitliyin
dönməzliyini uğurlu sosial-iqtisadi inkişaf
strategiyası təmin etdi
Ümummilli lider Heydər Əliyevin müəyyən
etdiyi iqtisadi inkişaf doktrinası müstəqil Azərbaycanın
ötən 20 illik tarixində mühüm sosial dinamikanın
möhkəmlənməsinə və iqtisadi tərəqqinin
yeni mərhələyə qədəm qoymasına səbəb
olub. Ulu öndərin hakimiyyətə gəlişi ilə
öz həqiqi dövlət müstəqilliyinə
qovuşmuş Azərbaycanın inkişaf
strategiyasının hazırlanması və həyata
keçirilməsi ölkəmizin potensial imkanlarının
dünya birliyinə təqdim olunması üçün əsaslı
zəmin yaradıb. Ölkəmizin milli mənafeləri,
qlobal iqtisadi meyillər, geosiyasi reallıqlar və bu qəbildən
olan digər vacib amillər nəzərə alınmaqla
hazırlanan inkişaf konsepsiyası milli iqtisadiyyatın
bütün komponentlərini əhatə etdi və müstəqil
Azərbaycanın parlaq gələcəyi üçün
fundamental dayaqlara çevrildi.
Liberal bazar iqtisadiyyatının bütün komponentlərini
həyata keçirməyi islahatların başlıca hədəflərinə
çevirən Azərbaycan hökuməti 1994-cü ildən
başlayan bərpa və dinamik inkişaf dövrünün tələblərinə
uyğun qətiyyətli addımlar atdı. Dövlətin
tabeçiliyində olan torpaq mülkiyyəti kəndlilərə
verildi ki, bu sahədə respublikamız MDB-də ilk islahat
aparan ölkə hesab olunur. Digər sahələrdə
də özəlləşdirmənin həyata keçirilməsi
nəticəsində iqtisadiyyatın strukturunda ciddi keyfiyyət
dəyişiklikləri baş verdi və
liberal iqtisadiyyatın formalaşması üçün əlverişli
zəmin yarandı. Bunun nəticəsində
ölkədə maliyyə vəziyyəti sabitləşdi,
iqtisadiyyata cəlb olunan investisiyaların həcmi ildən-ilə
artdı, xalqın həyat səviyyəsi
yaxşılaşmağa başladı. İqtisadi
transformasiyanın sürətləndirilməsi sayəsində
planlı iqtisadi sistemdən liberal bazar iqtisadiyyatına
keçid üçün münbit şərait
formalaşdı. İqtisadiyyatın əsasını
təşkil edən neft sektoru ilə yanaşı, digər
sahələrdə də genişmiqyaslı islahatlara
başlanıldı. Bazar iqtisadiyyatına
uyğun qanunvericiliyin, büdcə, vergi, bank sistemlərinin
formalaşdırılması, aqrar islahatların həyata
keçirilməsi, dövlət əmlakının özəlləşdirilməsi,
sahibkarlığın inkişafı üçün əlverişli
biznes mühitinin yaradılması nəticəsində bazar
iqtisadiyyatına keçidin əsası qoyuldu və
sahibkarlıq sinfi formalaşdı.
1994-cü
il sentyabrın 20-də dünyanın 8
ölkəsini təmsil edən 11 transmilli neft şirkəti
ilə “Əsrin müqaviləsi”nin imzalanması və
icrasına başlanması ilə Azərbaycanın dünya
iqtisadi sisteminə inteqrasiyasının və ölkənin
enerji təhlükəsizliyinin möhkəm təməli
qoyuldu. “Əsrin müqaviləsi”ni
imzalamaqla respublikamızın yaxın illər
üçün güclü maliyyə resurslarının
formalaşmasına baza yaratdı. Ötən dövrdə
uğurlu torpaq islahatlarının həyata keçirilməsi,
özəlləşdirməyə start verilməsi,
çoxmülkiyyətli bazar strukturlarının formalaşdırılması,
maliyyə-bank sektorunun inkişafı ilə bağlı
strateji qərarların qəbul olunması Azərbaycanın
1995-2000-ci illərdə siyasi və iqtisadi gücünün
artmasına imkan verdi. 1995-ci ildən
başlayaraq iqtisadiyyatın artım tempi hər il əhəmiyyətli dərəcədə
yüksəlməyə başladı. İqtisadiyyatda
aparılan islahatlar ölkənin maliyyə vəziyyətinin
yaxşılaşmasını, dövlət büdcəsinin
gəlirlərinin ildən-ilə artmasını təmin etdi.
2002-ci ildə dövlət büdcəsinin bütün mənbələrdən
daxil olan gəlirləri 1993-cü ilə nisbətən 85 dəfə
artaraq 4,6 trilyon manata (köhnə manatla)
çatdı.
1995-2003-cü illər ərzində ölkəmizdə
böyük sosial-iqtisadi dəyişikliklər müşahidə
olunmağa başladı. Bu illər ərzində ümumi
daxili məhsul 95 faiz, sənaye məhsulunun həcmi 25,7 faiz, kənd
təsərrüfatı istehsalının həcmi 53,9 faiz,
dövlət büdcəsinin gəlirləri 3 dəfə,
ölkənin valyuta ehtiyatları 85 dəfə, xarici ticarət
dövriyyəsi 4 dəfə, orta aylıq real əməkhaqqı
5,1 dəfə artdı. İnflyasiya səviyyəsi
isə 2-3 faizə endirildi. Büdcə gəlirləri
1995-ci ildə 500 milyon manat olduğu halda 2003-cü ildə 1,5 milyard manatı ötdü. 2003-cü ildə
dövlət büdcəsinin gəlirləri 1,5
milyard manatı, xərcləri isə 1,7 milyard manat təşkil
etdi. İqtisadiyyata yönəlmiş
investisiyaların ümumi həcmi 20 milyard ABŞ
dollarını ötdü.
İqtisadi siyasətin ana xəttini təşkil edən
sosial islahatların həyata keçirilməsi mühüm
pozitiv dəyişikliklərlə müşayiət
olunmağa başladı. İqtisadiyyatda
sosialyönümlülüyün gözlənilməsi beynəlxalq
standartlara uyğun sosial müdafiə modelinin təşəkkül
tapmasına səbəb oldu.
Möhkəm siyasi sabitlik-davamlı
iqtisadi islahatlar düsturu Azərbaycanın
inkişafını sürətləndirir
Azərbaycanda siyasi sabitliyin təmin edilməsi yeni əsrdə
ölkənin iqtisadi inkişafının dinamikasının
daha da sürətlənməsinə səbəb oldu. Ulu öndər
Heydər Əliyevin layiqli davamçısı Prezident
İlham Əliyevin həyata keçirdiyi siyasət nəticəsində
Azərbaycan tamamilə keçid iqtisadiyyatını arxada
qoydu və ölkəmizdə yeni inkişaf mərhələsi
başlandı. Azərbaycanın iqtisadi
modelinin konturları müəyyən olundu və milli
inkişaf modelinin tətbiq olunması iqtisadiyyatın
strukturunda tam yeni meyillərə gətirib
çıxardı. Ölkəmizin
ümumi inkişaf səviyyəsi daha da yüksəldi.
2004-2010-cu ildə ölkədə ÜDM istehsalı 3 dəfə,
dövlət büdcəsinin gəlirləri 5,1 dəfə,
orta aylıq əməkhaqqı 3,5 dəfə, minimum
pensiyanın məbləği 5 dəfə, minimum əməkhaqqı
7 dəfə artdı, 35 mindən artıq yeni müəssisə,
950 minə yaxın yeni iş yeri açıldı,
yoxsulluğun səviyyəsi 4,5 dəfə azalaraq 9 faizə
endirildi.
Göründüyü kimi, Azərbaycanın iqtisadi
modeli çoxşaxəli iqtisadiyyatın inkişafına və
innovativ iqtisadiyyatın möhkəmlənməsinə
geniş yol açdı. Qeyd edək ki, bu
modelin baza sütunları diversifikasiya siyasətinin dərinləşdirilməsi
nəticəsində iqtisadiyyatda liberalizmin daha dərin xarakter
almasından, innovasiyaların iqtisadi idarəetmədə
möhkəmlənməsindən ibarətdir.
Bu gün Azərbaycan siyasi sabitlik şəraitində
yüksək iqtisadi inkişaf xəttini davam etdirir. Hazırda
tarixi qanunauyğunluqlardan biri olan siyasi sabitlik-sistemli və
davamlı iqtisadi islahatlar düsturu respublikamızın ictimai
həyatında başlıca faktora çevrilib. Bu gün bütün dünya dövlətlərinin
sosial-iqtisadi inkişaf yolu onu göstərir ki, proqressiv meyillərin
yaranmasının başlıca səbəbi birbaşa
sabitliklə bağlıdır. Yəni,
siyasi sabitlik olmayan yerdə nə iqtisadi islahatlardan, nə
inkişafdan, nə də iqtisadi uğurlardan danışmaq
olar. Qeyri-sabit olan ölkə həmişə
böhranlarla, inqilablarla üzləşməyə məhkumdur.
İnqilablar olan yerdə isə iqtisadi inkişaf ola bilməz. İnqilablar əksinə
ölkəni inkişafdan geri qoyur, dövlətin milli iqtisadi
dayaqlarını daha da zəiflədir. İnkişafa
isə düşünülmüş kompleks islahatlarla, təkamül
yolu ilə nail olmaq mümkündür. Bu
gün Azərbaycanın inkişafının da əsas səbəbi
məhz düşünülmüş iqtisadi strategiyanın
həyata keçirilməsidir. Bu gün
ölkəmizdə hökumətin apardığı siyasət
xalq tərəfindən dəstəklənir, iqtidarın həyata
keçirdiyi islahatlar vətəndaşların milli mənafelərinə,
sosial vəziyyətlərinə cavab verir və xalq-iqtidar olan
birlik daha da möhkəmlənib. Bu isə
siyasi sabitliyi daha da möhkəmləndirir və
inkişafı sürətləndirir.
“Yeni Azərbaycan”ın Analitik Qrupu
Yeni Azərbaycan.- 2011.- 30
sentyabr.- S.4.