Dağlıq Qarabağ problemində
bəzi anlayışlar barəsində
1988-ci ildən Ermənistan
millətçi dairələrinin Azərbaycanın
Dağlıq Qarabağ bölgəsinə olan iddiası ilə
başlayan problem hələ də həll edilməmiş
qalmaqdadır. Sovet İttifaqı dağılana qədər həm
SSRİ-nin, həm də Ermənistan SSR-nin
Konstitusiyalarını, sonradan isə beynəlxalq hüquq
normalarını kobud surətdə pozan Ermənistan
1990-1994-cü illər ərzində Azərbaycanın 20 faizə
qədər torpağını işğal etdi.
Aktiv hərbi əməliyyatların
dayandığı dövrdən 17 il keçsə də vəziyyət
qeyri-müəyyən olaraq qalmaqdadır. Atəşkəs
elan olunsa da müharibə dayanmamışdır və cəbhə
xəttindəki gərginlik hər an müharibənin
başlaması ehtimalından xəbər verir. Ermənistan
qonşu dövlətin öz ərazisinin yarısından
çoxunu işğal etsə də, onu öz inkişafı
üçün istifadə edə bilmir. Eyni zamanda,
reallıqdır ki, bütün səylərə baxmayaraq, Ermənistanın
işğalçı rəhbərliyi zəbt edilmiş
torpaqları ölkələrinə birləşdirə bilmədilər.
Hətta orada yaratdıqları oyuncaq rejimə hər hansı
beynəlxalq hüquqi don da geyindirmək mümkün
olmadı. İşğal faktoru ötən müddət ərzində
Ermənistan dövlətçiliyinə, iqtisadiyyatına,
diplomatiyasına, ordu quruculuğuna ciddi zərbələr
vurmaqdadır.
Torpaqlarının bir hissəsinin
işğalına baxmayaraq, Azərbaycanın düzgün
seçdiyi inkişaf xətti onu bütün parametrlər
üzrə inkişafda Ermənistandan əhəmiyyətli dərəcədə
önə çıxartdı. Demokratiya, güclü
iqtisadiyyat, güclü sosial müdafiə sistemi, güclü
ordu Azərbaycanı problemin həllində qətiyyətli
etməyə imkan verdi. Ötən müddətdə beynəlxalq
birlik, onun nüfuzlu beynəlxalq təşkilatları - BMT,
Avropa Şurasının Parlament Assambleyası, Avropa Parlamenti,
İslam Konfransı Təşkilatı və digərləri
Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü
müdafiə edən çoxsaylı qətnamələr qəbul
etdilər.
Bu gün Azərbaycanın
işğal olunmuş torpaqları məsələsi daim beynəlxalq
siyasətin gündəliyindədir. Ölkəmizin ərazi
bütövlüyü məsələsi başa
düşülür və müdafiə edilir. Problemin həllinə
dair ölkəmizin ədalətli mövqeyi tamamilə
aydındır. ATƏT-in Minsk qrupu adlı beynəlxalq vasitəçi
qurum və onun ABŞ, Rusiya və Fransa kimi nüfuzlu ölkələrdən
ibarət həmsədrlər institutu müntəzəm olaraq
bu problemin həlli ilə məşğuldurlar. Onların fəaliyyəti
Azərbaycan cəmiyyətini tam təmin etməsə də,
ortada Azərbaycan dövlətinin ərazi
bütövlüyünü tanıyan və Ermənistanı
beynəlxalq hüquq müstəvisinə çəkmək
istəyən üç dövlətin birgə səyi
vardır.
Bu istiqamətdə Rusiya
Federasiyasının Prezidenti Dmitri Medvedevin problemin həllinə
diqqəti xüsusi qeyd edilməlidir. 2008-ci ildən bəri
onun təşəbbüsü və şəxsi
iştirakı ilə Azərbaycan və Ermənistan prezidentlərinin
yeddi görüşünün keçirilməsi problemin beynəlxalq
birlik üçün aktuallığını göstərir.
Problemin həllinə beynəlxalq
səylər göstərilib, mövqelər aydınlaşsa
da bir sıra yanaşmalar ciddi etiraz doğurmaya bilməz.
Burada söhbət məsələnin həllində Azərbaycanla
Ermənistanın məsuliyyətini tərəzinin eyni
gözünə qoymaqla yanaşı, məsələnin bilərəkdən
səhv qiymətləndirilməsi cəhdindən də gedir.
Bu, sadəcə, terminologiya məsələsi olmayıb,
onların doğurduğu siyasi nəticələr də deməkdir.
Səhv terminologiya beynəlxalq ictimaiyyətdə Azərbaycanın
mövqeyini təhrif edir və məsələnin mahiyyətini
dəyişməyə xidmət edir.
Aşağıda göstərilən
nümunələr əsasən Azərbaycandan kənarda
kök salsa da, öz cəmiyyətimizdə də bəzən
yanlış yanaşmalara rast gəlinir. Beləliklə,
etiraz doğuran ifadələrə və adlandırmalara
aşağıdakıları aid etmək olar: “Azərbaycan-Ermənistan
Dağlıq Qarabağ problemi” - Termin ATƏT-in Minsk qrupunun təklifi
ilə tərəflər arasında bir kompromis variant kimi qəbul
edilmişdir. Termin tərəflərin məsələyə
yanaşmalarında xeyli güzəşt və ortaq məxrəcə
gəlmə kimi qəbul edilə bilər. Əslində isə,
problemi dərindən bilməyən xarici ölkə ictimaiyyəti
üçün termin ortada olan “Dağlıq Qarabağ”
adlanan ərazi uğrunda Azərbaycan və Ermənistanın
mübarizəsi kimi başa düşülür. Burada
Dağlıq Qarabağın əvvəlki və indiki statusu və
nə səbəbdən bu problemin yaranması bilinmir.
Ancaq məsələni bir qədər
araşdıran istənilən tədqiqatçı DQ-nin
1991-ci ildə SSRİ-nin dağılmasına qədər Azərbaycanın
tərkibində olmasını və 1991-1994-cü illərdə
bu ərazinin və onun ətrafında ondan üç dəfə
çox olan əlavə ərazinin Ermənistan
Respublikasının Silahlı Qüvvələri tərəfindən
işğal etdiyini üzə çıxarır. Bu fakt həmin
dövrdə BMT Təhlükəsizlik Şurasının qərarlarında,
bir çox ölkələrin məsələyə rəsmi
münasibətlərində və hətta Ermənistanın
bəyanatlarında da öz əksini tapıb. Həmin
dövrdə Dağlıq Qarabağ ərazisində
yaşayan 50-100 minlik erməni icmasının
özünümüdafiə dəstələrinin 6 milyonluq
Azərbaycan dövlətinin silahlı qüvvələrinə
qalib gəlməsi iddiası isə, sadəcə olaraq,
gülüncdür.
Problemin adı isə: “Ermənistanın
Azərbaycan ərazisinin bir hissəsini işğalından
doğan problem”dir.
“Dağlıq Qarabağda
yaşayan erməni icmasına yüksək muxtariyyət verilməsi”.
Azərbaycan problemin həllini
işğal edilmiş ərazilərdən Ermənistan
Silahlı Qüvvələrinin çıxarılmasında və
Dağlıq Qarabağa yüksək muxtariyyət verilməsində
görür. Yüksək muxtariyyət öhdəliyi
mübahisə predmeti deyil və bu bəyanat dəfələrlə
ən yüksək səviyyədə Azərbaycan tərəfindən
səsləndirilib. Bu zaman dünyada mövcud olan muxtariyyət
formalarının ən geniş formatları daima
danışıqlar stolunun üstündədir.
Aydınlıq gətiriləsi
məsələ isə odur ki, muxtariyyət həmin ərazidə
yaşayan erməni icmasına deyil, bütün əraziyə
veriləcək və bütün əhaliyə şamil ediləcək.
1991-1994-cü illərdə
Ermənistan Silahlı Qüvvələri Dağlıq
Qarabağın 5 min kvadrat kilometr ərazisi ilə
yanaşı, Azərbaycanın əlavə 12 min kvadrat
kilometr ərazisini də işğal etdilər. Aparılan
danışıqlar nəticəsində keçmiş DQMV ətrafındakı
ərazinin qeyd-şərtsiz azad edilməsi, Dağlıq
Qarabağ ərazisinə isə məcburi köçkünlərin
geri qaytarılması və əraziyə əvvəlkindən
də geniş muxtariyyət verilməsi nəzərdə
tutulur. Həmin ərazidə yaşayan hər bir kəs
muxtariyyətin daşıyıcısı olacaq və yüksək
zəmanətin arxasında isə müstəqil Azərbaycan
dövləti duracaq.
“Dağlıq
Qarabağın separatçı rejimi”. Bu ifadə
yaranmış situasiya üçün nə hüquqi, nə
də məntiqi cəhətcə düzgün deyildir.
Separatçı rejim hansısa ölkənin bir hissəsi mərkəzi
hökumətə tabe olmadıqda və o, de-yure daxil
olduğu dövlətin de-fakto heç bir
razılığı olmadan idarə edildikdə mövcud
olur. Separatçı rejim öz resursları hesabına
yaşayır, hakimiyyəti həmin ərazinin əhalisindən
alır, dünya birliyi ilə birbaşa dialoqda olur və
konflikt həmin ərazi rəhbərliyi ilə ölkə rəhbərliyi
arasında həll edilməyə
çalışılır.
Dağlıq Qarabağ
nümunəsində isə həm DQ, həm də ətraf
zona qonşu Ermənistan tərəfindən işğal
edilmişdir. Fakt Ermənistan tərəfindən də dəfələrlə
təsdiqini tapıb. İşğal zonasında qeyri-qanuni
şəkildə Ermənistan Silahlı Qüvvələrinin
nizami hissələri yerləşdirilmişdir. Zonanın
büdcəsi Ermənistanın büdcəsində
oturdulmuş, əhalisi Ermənistan rəsmi sənədləri
ilə təmin edilmişdir. Ona görə də, həmin ərazi
çox düzgün olaraq Azərbaycan tərəfindən
“İşğal edilmiş Azərbaycan ərazilərində
Ermənistanın işğalçı rejimi”
adlandırılır.
“Dağlıq Qarabağ
xalqı” - Bu termin ancaq Ermənistan rəsmi leksikonunda və
kütləvi informasiya vasitələrində işlədilir.
Əslində isə, “Dağlıq Qarabağ” adlı xalq ola
bilməz. Elmi ədəbiyyatda “xalq” dedikdə “etnos” (eyni
ictimai əlamətlər üzrə birləşən
insanlar) başa düşülür. Eyni əlamətlər
- vahid dil, mədəniyyət, din, tarix və bu kimi digər
amillərdir. Bunlardan ən vacibi dil qəbul edilir.
Qeyri-elmi anlayış kimi
“xalq” dedikdə “cəmiyyət”, “əhali” və “kütlə”
də başa düşülür.
İşğal faktına qədər
Azərbaycanın Dağlıq Qarabağ bölgəsində
həm Azərbaycan, həm də digər xalqların nümayəndələri
ermənilərlə bərabər geniş şəkildə
təmsil olunurdular. 1991-1993-cü il Qarabağ müharibəsi
dövründə Ermənistan Silahlı Qüvvələri tərəfindən
Dağlıq Qarabağ və ətraf ərazilərdən
bütün qeyri-erməni millətlərindən olanlar
doğma torpaqlarından qovulublar. İndi orada ancaq erməni
millətindən olan insanlar yaşayırlar.
Orada yaşayan ermənilərlə,
Ermənistan və digər ölkələrdə yaşayan
ermənilərin dillərində, dinlərində, mədəniyyət
və tarixi köklərində heç bir fərq yoxdur. Ona
görə də, onlar “xalq” yox, “Dağlıq Qarabağ əhalisinin
erməni icması”dırlar. Çünki Dağlıq
Qarabağ bölgəsinin əhalisinin tərkibinə yerli əhali
olan, bu gün qaçqın həyatı yaşayan və
sayı artıq 110 min nəfərə çatan azərbaycanlılar
və 10 minə qədər digər xalqların nümayəndələri
də daxildir.
“Məsələnin həlli
filan ölkənin istəyindən asılıdır”. Kənar
baxışda bu belə də görünə bilər. Ancaq
bütün ağır problemlər kimi, Dağlıq Qarabağ
probleminin də həlli hansısa konkret şərtdən
deyil, müvafiq şəraitin yetişməsindən
asılıdır. Dağlıq Qarabağ problemi erməni
millətçi dairələri tərəfindən təxminən
iki əsr ərzində yaradılmışdır. Onun 1988-ci
ildə başlaması aysberqin isti qatı idi. Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinin olmaması, SSRİ-nin
dağılma mərhələsinə daxil olması və
onun siyasi rəhbərliyinə və güc strukturlarına
erməni millətçilərinin güclü təsiri
problemin partlamasına səbəb oldu. Burada əvvəldən
məqsədli surətdə Azərbaycan SSR rəhbərliyinə
milli təəssübkeşliyi olmayan şəxslərin yerləşdirilməsi
də böyük rol oynadı.
Məsələnin dərin
təhlili göstərir ki, Dağlıq Qarabağ probleminin
başlaması kimi bitməsi də müvafiq şəraitin
yetişməsi ilə bağlıdır. Həmin şərait
isə aşağıdakı amillərdən
asılıdır:
1. Dünya ictimaiyyətinin
torpaq işğalını qəbul etməməsi və ona
siyasi, hərbi, diplomatik dəstək mexanizmlərindən
imtina edilməsi, məsələlərə ikili standartla
yanaşma praktikasına yol verilməməsi.
2. Azərbaycanın dövlət
müstəqilliyinin daha da möhkəmlənməsi, onun
dünya birliyinə inteqrasiyası, iqtisadi, siyasi qüdrətinin
artması, hərbi gücünün ərazi
bütövlüyünün təmin edilməsində yetərli
olması.
3. Azərbaycan dövlətinin
ərazi bütövlüyü məsələsində
prinsipial mövqeyi, cəmiyyətdə vətənpərvərlik
və milli düşüncənin daima yüksək səviyyədə
olması.
4. Ermənistan cəmiyyətində,
xaricdəki erməni diaspor dairələrində Azərbaycan
torpaqlarının işğalının heç bir fayda verməməsi
qənaətinə gəlinməsi. İşğal faktorunun
erməni dövlətçiliyinə ağır zərbə
vurması, Ermənistanın Azərbaycanın təşəbbüskarı
və təşkilatçısı olduğu
çoxmilyardlı gəlirlər verən regional layihələrdən
kənarda qalmasının əks-sədası və s.
5. Azərbaycanın lider
dövlət olduğu Cənubi Qafqaz regionunun dünya siyasətində,
iqtisadi quruluşunda, təhlükəsizlik sistemində rolunun
artması.
6. Dünyanın
aparıcı dövlətlərinin rəsmi və siyasi dairələrində
region, Dağlıq Qarabağ problemi və erməni millətçi
ideologiyası haqqında obyektiv informasiyanın
çoxalması.
Həmsədr ölkələr
- ABŞ, Rusiya və Fransa tərəfindən edilən təkliflər
isə yuxarıda sadalanan prinsiplərin tətbiqinə edilən
yeni variantlar deməkdir. Vasitəçilər onları bir
paketdə birləşdirməyə və konfliktin güzəştlərlə
həllinə cəhd edirlər.
1988-ci ildən yaranan problem
1992-ci ildən ATƏT-in Minsk qrupu formatında həll edilməyə
başlanır. Azərbaycan beynəlxalq hüquq prinsiplərinə
əsaslanaraq münaqişənin “ərazi
bütövlüyü prinsipi” əsasında həll edilməsinə
çalışır. Çünki problem Ermənistanın
Azərbaycan torpaqlarının bir hissəsinin
işğalı nəticəsində yaranmışdır.
Ermənistan isə “xalqların müqəddəratını
təyin etməsi prinsipini” əsas gətirərək
işğal edilmiş torpaqları Azərbaycandan qoparmağa
çalışır. Ermənistan işğal etdiyi Azərbaycan
torpaqlarında yaşayan erməni icmasının millət
kimi öz müqəddəratını təyin etməsində
təkid edir. Vasitəçilər isə problemi ancaq “güc
tətbiq etməmə prinsipi” əsasında həll etməyə
üstünlük verirlər.
Prinsiplərin hər biri beynəlxalq
hüquq normalarına daxildir. Və 1975-ci ildə
Finlandiyanın paytaxtı Helsinki şəhərində
keçirilmiş Avropada təhlükəsizlik və əməkdaşlıq
müşavirəsinin yekun xartiyasında öz əksini
tapmışdır.
Ancaq Ermənistanın
düşüncəsindən asılı olmayaraq, “müqəddəratı
təyin etmə” heç də müstəqillik demək
deyildir. Dünya təcrübəsində və beynəlxalq
hüquq normalarında bu anlayışa müstəqil dövlətdən
başqa muxtariyyət və mədəni muxtariyyət
variantları da daxildir. Azərbaycan isə ərazi
bütövlüyü prinsipi ilə səsləşən
yüksək muxtariyyət modeli təklif edir. Çünki
erməni xalqı artıq öz müqəddəratını
təyin edib və tarixi Azərbaycan torpaqlarında Ermənistan
adlı müstəqil dövlət yaradıb. İkincisi isə
dünyada müstəqil dövləti olan 50-100 min nəfərlik
milli icmanın yeni bir müstəqil dövlət yaratması
təcrübəsi yoxdur. Bu ənənə yaranarsa, dünya
siyasi xəritəsini yenidən çəkmək və
dünyanı yenidən ərazi uğrunda qanlı müharibələrə
sürükləmək demək olardı.
Keçmiş sovetlər məkanında
yaşayan bəzi milli azlıqlar bitərəfli sesessiyaya
meyil edirlər. Sesessiya hər hansı bir dövlətin tərkibində
yaşayan milli qrupun həmin dövlətin tərkibindən
ayrılaraq lakin həmin dövlətin ərazisi üzərində
müstəqil dövlət yaratmaq istəyidir. Beynəlxalq
hüquq isə sesessiya hüququnu tanımır və Millətlər
Cəmiyyətinin hüquqşünaslar komissiyasının
1928-ci ildə Alan adaları ilə bağlı qərarı və
Kanada Ali Məhkəməsinin Qebeklə bağlı qərarı
buna misaldır. Hətta Beynəlxalq Ədalət Məhkəməsi
Kosovo ilə bağlı məlum rəyində sesessiya
anlayışına münasibət bildirməkdən çəkindi.
Güc tətbiq etməmək
prinsipinə gəldikdə isə Azərbaycan
danışıqların getdiyi dövrdə bu prinsipi gözləməyi
öhdəsinə götürür. Danışıqlar
qarşı tərəfdən məqsədli surətdə
uzadıldıqda və Ermənistan Madrid prinsiplərinin
birinci bəndinə - ərazi bütövlüyünə
hörmət etmədiyi şəraitdə Azərbaycanın
ümumilikdə özünün təmin prinsiplərdən
azad olma hüququ vardır. Suveren dövlət kimi Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünü təmin etmək
üçün bütün müasir üsullardan, o cümlədən,
hərbi yolla torpaqlarını işğaldan azad etmək
hüququ vardır. İndiki dövrdə Madrid prinsiplərinə
bağlılıq heç də ölkəmizin öz ərazisini
qoruyacaq güclü Silahlı Qüvvələr yaratmaq istəyinə
maneçilik yaratmır.
Dağlıq Qarabağ
probleminin yaranmasından 23 il keçməsinə baxmayaraq, o
yenə də Azərbaycan cəmiyyətinin bir nömrəli
məsələsi olaraq qalır. Aparılan bütün fəaliyyət
onun tezliklə həll edilərək ölkəmizin ərazi
bütövlüyünün təmin edilməsinə yönəldilmişdir.
Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi
ilə yanvarın 14-də Nazirlər Kabinetinin 2010-cu ilin
sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və 2011-ci ildə
qarşıda duran vəzifələrə həsr olunmuş
iclasında dövlətimizin başçısı məsələ
ilə bağlı bildirmişdi: “Əfsuslar olsun ki, 2010-cu ildə
biz Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin həlli işində irəliləyişə
nail ola bilməmişik. Bunun da təkcə bir səbəbi
var. Bu da ondan ibarətdir ki, Ermənistan tərəfi, demək
olar ki, danışıqları pozmaq istəyir.
Danışıqlar masasında əvvəlcə
razılaşdırılmış məsələlərə
yenidən qayıtmaq istəyir, vaxt uzatmaq istəyir. Bir
sözlə, bizdə belə fikir yaranır ki, Ermənistan
işğal olunmuş torpaqları azad etmək istəmir,
çalışırlar nə qədər
mümkündürsə, o torpaqları işğal altında
saxlasınlar. Beləliklə də, bundan istifadə edib Azərbaycandan
Dağlıq Qarabağın statusu ilə bağlı onlara
xeyir gətirən şərtləri əldə etsinlər.
Bu isə mümkün deyildir. Biz bunu dəfələrlə bəyan
etmişik: Dağlıq Qarabağ əzəli Azərbaycan
torpağıdır, beynəlxalq birlik tərəfindən Azərbaycan
torpağı kimi tanınır. Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü bütün beynəlxalq aləm tərəfindən
tanınır, BMT tərəfindən tanınır,
bütün beynəlxalq təşkilatlar bizim ərazi
bütövlüyümüzə hörmətlə
yanaşır. Azərbaycan dövləti heç vaxt imkan verməz
ki, ikinci erməni dövləti yenə də Azərbaycanın
tarixi torpaqlarında yaradılsın. Yəni, bu,
danışıqlar mövzusu deyil və heç vaxt
olmayacaqdır. Məsələnin həlli üçün
Ermənistan öz işğalçı qüvvələrini
zəbt edilmiş torpaqlardan çıxarmalıdır. Ondan
sonra sülh yarana bilər. Azərbaycan vətəndaşları
öz doğma torpaqlarına qayıtmalıdırlar, o
cümlədən, Dağlıq Qarabağa
qayıtmalıdırlar, Dağlıq Qarabağda muxtariyyət
şəraitində yaşamalıdırlar. Bütün sivil
ölkələrdə olduğu kimi, orada da işlər
bütün demokratik prinsiplər əsasında təşkil
edilməlidir. Bundan kənarda məsələnin heç bir
başqa istiqamətdə həlli mümkün deyildir. Azərbaycan
buna razılaşmayacaqdır”.
Fikrini davam etdirən Prezident
İlham Əliyev bütün məsuliyyəti ilə bildirdi:
“Biz çalışacağıq ki, 2011-ci ildə öz
mövqeyimizi daha da möhkəmləndirək. Deyə bilərəm
ki, 2010-cu ildə beynəlxalq təşkilatlarda bu məsələ
ilə bağlı çox mühüm hadisələr
baş vermişdir. Avropa Parlamenti Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinə dair çox ədalətli
qətnamə qəbul etmişdir. Bu məsələ digər
beynəlxalq təşkilatlarda da müzakirə olunur və
bizim mövqeyimiz dəstəklənir. NATO-nun zirvə
görüşündə bu məsələ ilə
bağlı çox dəyərli, ədalətli, Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünü dəstəkləyən
qətnamə qəbul olunmuşdur. Dünən Avropa
Komissiyasının sədri cənab Barrozu ilə birgə mətbuat
konfransında bu məsələ ilə bağlı Avropa
Komissiyasının və Avropa İttifaqının mövqeyi
ifadə edilmişdir. Bu da ondan ibarətdir ki, Avropa
İttifaqı Azərbaycanın ərazi bütövlüyünü
dəstəkləyir.
Yəni, məsələnin həlli üçün beynəlxalq çərçivələr budur və o, yalnız bu çərçivələr daxilində öz həllini tapa bilər. Heç bir başqa variant müzakirə mövzusu deyildir. Mən hesab edirəm ki, Azərbaycan danışıqlar prosesində konstruktiv mövqe nümayiş etdirir. Biz çalışırıq ki, məsələ sülh yolu ilə həll olunsun. Ancaq beynəlxalq hüquq normaları burada əsas rol oynayır. Azərbaycanın ərazi bütövlüyünün bərpası qeyd-şərtsiz öz həllini tapmalıdır.
Digər tərəfdən, o da heç kim üçün sirr deyil, biz danışıqlar apardığımız zaman, eyni zamanda, ordu quruculuğuna böyük diqqət göstəririk, ordumuzu gücləndiririk. Bu sahədə böyük uğurlara nail ola bilmişik. Düşmən də bunu bilir və qorxudan əsir. Onların son aylarda verdikləri isterik və əsəbi, qorxu ilə dolu çıxışlar bunun əyani sübutudur.
Onlar da yaxşı bilirlər ki, Azərbaycan ordusu istənilən anda düşmənə sarsıdıcı zərbə endirə bilər. O zərbə nəticəsində nəinki Dağlıq Qarabağda, Ermənistanda da vəziyyət başqa istiqamətdə inkişaf edə bilər. Sadəcə olaraq, biz istəyirik ki, bu məsələ sülh yolu ilə həll olunsun. Ancaq biz özümüzü çox əmin hiss edirik. Son illərdə ordu quruculuğuna ayrılan vəsait artır, yeni müasir silahlar, texnika - təyyarələr, artilleriya, hava hücumuna qarşı ən müasir qurğular, zirehli maşınlar alınır, onların hamısını sadalamaq üçün bəlkə də bir neçə saat lazımdır. Azərbaycanda istehsal olunan hərbi məhsullar, 500 növə qədər məhsul həm ordumuza xidmət edir, həm də biz artıq xarici bazarlara da çıxırıq, beynəlxalq sərgilərdə iştirak edirik. Bu sahədə 2011-ci ildə də çox mühüm hadisələr baş verəcək, Azərbaycanda ən müasir avadanlığın, texnikanın, döyüş sursatının istehsalı başlanmalıdır”.
Dövlət başçısı, Azərbaycan Silahlı Qüvvələrinin Ali Baş Komandanı bəyan etdi: “2011-ci ildə ordu xərcləri, müdafiə xərcləri 3 milyard dollardan çox olacaqdır. Onun böyük hissəsi yenə də silah-sursat, hərbi texnika alınmasına sərf olunacaq, biz bu prosesi bundan sonra da davam etdirəcəyik. Əminəm ki, Azərbaycanın güclü ordusu Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli üçün öz sözünü deməlidir və vaxt gələndə deyəcəkdir”.
Aydın Mirzəzadə,
Milli Məclisin deputatı,
siyasi elmlər namizədi
Yeni Azərbaycan.- 2011.- 28 yanvar.- S.6.