İNKİŞAFIN
AZƏRBAYCAN MODELİ: HƏDƏFLƏR VƏ VƏZİFƏLƏR
Dövləti
uzun ömürlü edən, tarixi və sosial-iqtisadi fenomenə
çevirən ən başlıca xüsusiyyət onun
üçölçülü zaman, yəni
keçmiş-indiki-gələcək zaman prizmasından
müqayisəli şəkildə təhlil imkanının
olması, ən başlıcası, futuroloji baxımdan dəyərləndirmənin
mümkünlüyüdür. Yəni bir dövlətin ali məqsədini müəyyənləşdirmək
üçün onun dünənki, bugünkü və
sabahkı milli həfədlərini öyrənmək vacib
şərtdir. Azərbaycan timsalında isə görkəmli
dövlət xadimi, möhtərəm Prezidentimiz İlham Əliyevin
vurğuladığı kimi, bu hədəflər cəsarətli
və ölkəmizin dünya xəritəsindəki yeri ilə
müqayisədə müsbət mənada ambisiyalıdır. Faktlar da bunu təsdiq
edir.
Belə
ki, ötən hər il qarşıya yeni vəzifələr
qoyur. Dövlət başçısı İlham Əliyev
Dünya Azərbaycanlılarının Həmrəylik
Günü və Yeni il münasibətilə Azərbaycan
xalqına təbrikində bir daha 2011-ci ildə qazanılan
uğurların fonunda qarşıda duran vəzifələri
diqqətə çatdırdı. Sözsüz ki, cari ilin
prioritetləri müəyyənləşdirilərkən
ötən ildə əldə olunan uğurların təhlilinə
ehtiyac yaranır. Bu reallıq inkaredilməzdir ki, dövlətimizin
düzgün təmələ əsaslanan siyasəti nəticəsində
arxada qalan il əvvəlki ildən daha böyük
uğurlarla zəngin olur. Ölkənin hərtərəfli
inkişafında iqtisadi amilin rolunu önə çəksək,
Azərbaycanın iqtisadi inkişaf strategiyasının bu
gün digər ölkələrə nümunə göstərilməsi
uğurlarımızın təsdiqidir. Prezident İlham Əliyevin
daim vurğuladığı kimi, hər sahə üzrə
proqramların mövcudluğu, onların xalq tərəfindən
dəstəklənməsi uğurların
davamlılığına böyük stimul verir. Həmin
proqramlarda prioritetlər müəyyənləşdirilir,
onların icra mexanizmləri və sərf olunacaq maliyyə vəsaitləri
öz əksini tapır.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu
müstəqil və çoxşaxəli enerji siyasəti, əslində,
inkişafın Azərbaycan modelinin təməlini qoyaraq
ölkədə modernləşməni başlatdı və
milli iqtisadiyyatımızın inkişafını şərtləndirdi.
Heç şübhəsiz, Heydər Əliyevin rəhbərliyi
ilə həyata keçirilən inkişaf və tərəqqi
strategiyasının mühüm istiqamətlərindən
birini də müstəqil enerji siyasəti təşkil edir.
Ümummilli liderin uzaqgörən enerji siyasətinin fonunda
milli sərvətimiz milli mənafeyə yönləndirildi və
bunun sayəsində ölkəmizin sosial-iqtisadi
inkişafı daha da sürətləndi, eyni zamanda, Azərbaycan
beynəlxalq münasibətlər sistemində etibarlı
strateji tərəfdaş imici qazandı və bununla da
dünya siyasətinin nüfuz və güc iyerarxiyasına
doğru sürətli irəliləyişin əsası
qoyulmuş oldu.
Ümummilli
liderin gərgin əməyi və qətiyyəti sayəsində
neft müqaviləsi üzrə müzakirələrə,
danışıqlara yenidən başlandı və nəhayət,
çətin danışıqlar prosesindən sonra Azərbaycanın
maraqlarına daha çox cavab verən saziş şərtləri
hazırlandı. 1994-cü il sentyabrın 20-də Bakıda
“Gülüstan” sarayında dünyanın 8 ölkəsindən
11 iri neft şirkəti ilə “Əsrin müqaviləsi”
adlanan beynəlxalq saziş imzalandı. Bununla da Azərbaycanın
dünya iqtisadi sisteminə inteqrasiyasının və ölkənin
enerji təhlükəsizliyinin möhkəm təməli
qoyuldu. Ulu öndər həmin sazişin respublikamızın
iqtisadi, siyasi, sosial, humanitar, ictimai həyatında
böyük dəyişikliklərə səbəb
olacağını bildirirdi: “1994-cü ildən Azərbaycan
dövləti özünün yeni neft strategiyasını həyata
keçirir və bu strategiyanın da əsas mənası, əsas
prinsipləri Azərbaycanın zəngin təbii sərvətlərindən,
o cümlədən, neft və qaz sərvətlərindən
Azərbaycan xalqının rifahı naminə daha da səmərəli
istifadə etməkdən ibarətdir”.
“Əsrin
müqaviləsi”nin həyata keçirilməsinə
başlanan vaxtdan Azərbaycan iqtisadiyyatında
dönüş yarandı və böyük işlərə
başlanıldı. Birinci növbədə 1995-ci ildə
ilkin neft hasilatı layihəsi çərçivəsində
“Çıraq-1” özülü Qərb standartlarına
uyğun olaraq bərpa olundu və böyük mailli
quyuların qazılması məqsədilə bu
özülün üst modulu modernizə edilərək yeni
qazma avadanlıqları ilə təchiz olundu. 1997-ci ilin noyabr
ayının 12-də “Çıraq-1” özülündən
qazılmış quyudan ilkin neft alındı. 1999-cu ilin
dekabrında Azərbaycanın ilk mənfəət nefti ilə
doldurulmuş tanker dünya bazarlarına
çıxarıldı.
Ulu
öndər Heydər Əliyev neft strategiyasının əsas
istiqamətlərindən biri kimi, Azərbaycan neftinin dünya
bazarlarına nəqlini vacib hesab edirdi. Bu sahədə Azərbaycanın
mənafelərinin uzunmüddətli şəkildə
qorunması, genişmiqyaslı beynəlxalq iqtisadi əməkdaşlığın
inkişafı, regionda neft hasilatının artması ilə əlaqədar
neftin dünya bazarlarına nəqlinin təmin edilməsi məqsədi
ilə strateji əhəmiyyətli Şərq-Qərb
marşrutunun yaradılması başlıca məqsədlər
idi. Məhz bu məqsədlə “Azəri-Çıraq-Günəşli”
yataqlarından hasil olunan yanacağın Avropaya boru kəmərləri
ilə nəqlini təmin edə biləcək transkommunikasiya
dəhlizinin yaradılması olduqca vacib sayılırdı.
Ulu öndər Heydər Əliyev dünyanın ən
nüfuzlu siyasi liderləri, müxtəlif ölkələrin
dövlət və hökumət başçıları,
işgüzar dairələrin nümayəndələri, neft
şirkətlərinin rəhbərləri ilə mütəmadi
danışıqlar apararaq Azərbaycan neftinin Türkiyə
vasitəsilə Qərbə ixracını nəzərdə
tutan strateji boru kəmərinin çəkilməsi
üçün dövlətlərarası sazişin
imzalanmasına çalışırdı. Bunun
üçün regionda ən təhlükəsiz və
uzunömürlü, rentabelli marşrut olan Bakı-Tbilisi-Ceyhanın
(BTC) çəkilməsi təklif olunurdu. Həmin dövrdə
Bakı-Novorossiysk və Bakı-Supsa neft kəmərləri Azərbaycan
neftinin dünya bazarlarına çıxarılmasında rol
oynasa da, BTC qədər beynəlxalq əhəmiyyətli ixrac
dəhlizi sayıla bilməzdilər. İlkin dövrlərdə
BTC-nin reallaşmasını istəməyən qüvvələr
çox idi və onlar neftin digər marşrutlarla nəqlinə
çalışırdılar. Lakin həmin qüvvələrin
müxtəlif təxribatlarına və təzyiqlərinə
baxmayaraq, Heydər Əliyevin əzmkarlığı və qətiyyəti
nəticəsində Bakı-Tbilisi-Ceyhanın çəkilməsinə
dair sazişin imzalanması mümkün oldu. Türkiyə-Gürcüstan-Azərbaycan
dövlətlərinin birliyi, Amerika Birləşmiş
Ştatlarının dəstəyi nəticəsində, ən
əsası isə, Ulu öndərin qəti əzmkarlığı
sayəsində bəzilərinin əfsanə hesab etdiyi layihə
reallığa çevrildi.
2006-cı
il mayın 28-də Azərbaycan nefti Ceyhan limanına
çatdı və iyulun 4-də neftlə yüklənmiş
ilk tanker buradan yola salındı. İyulun 13-də Türkiyənin
Ceyhan şəhərində XXI əsrin ən böyük
enerji layihəsi olan Heydər Əliyev adına Bakı-Tbilisi-Ceyhan
əsas ixrac boru kəmərinin təntənəli
açılış mərasimi keçirildi. BTC dünya
dövlətləri ilə Azərbaycan dövlətinin yeni
münasibətlərinin yaranmasına, dünya xalqları ilə
Azərbaycan xalqının əlaqələrinin yenidən
qurulmasına təkan verdi, Azərbaycanın xarici siyasətinin
güclənməsinə və inkişaf etməsinə səbəb
oldu. Ümummilli lider Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu neft strategiyası, çəkilişinə nail
olduğu Bakı-Tbilisi-Ceyhan neft boru kəməri ölkəmizin
müstəqilliyinin möhkəmlənməsi, təhlükəsizliyinin
etibarlı təmin olunması, zəngin və qüdrətli
dövlətə çevrilməsi, eləcə də regionun
və dünyanın enerji təhlükəsizliyində əsas
yer tutan dövlət kimi nüfuzunun artmasına səbəb
oldu. Azərbaycan hazırda çoxşaxəli enerji siyasəti
həyata keçirərək Avropanın enerji təhlükəsizliyinin
təmin edilməsində başlıca rol oynamaqdadır.
Beləliklə,
Ulu öndər Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu müstəqil enerji siyasəti və gerçəkləşdirilən
nəhəng layihələr həm də milli
iqtisadiyyatımızın inkişafına fundamental töhfələr
bəxş etmiş oldu.
Ölkə
iqtisadiyyatının inkişafında neft-qaz amilinin rolu
inkaredilməzdir. Lakin cənab İlham Əliyev Prezident kimi fəaliyyətə
başladığı gündən iqtisadi artımın
qeyri-neft sektorunun hesabına olmasını qarşıya
mühüm vəzifə kimi qoydu. Regional inkişaf
proqramlarının uğurlu icrası da bu məqsədə
xidmət edir. Belə ki, ötən il qeyri-neft sektorunda
artım 10 faizdən çox olmuşdur. ÜDM-də özəl
bölmənin payının 85,5 faiz olması da bu diqqətin
bariz nümunəsidir.
İqtisadiyyatın
şaxələndirilməsi istiqamətində atılan
addımların nəticəsi olaraq, paytaxt və bölgələrdə
quruculuq-abadlıq işləri geniş vüsət
almış, regionlarımız sosial-iqtisadi inkişafı ilə
dünyanın diqqətində olmuşdur. Ölkənin hərtərəfli
tərəqqisində regionların inkişafını vacib
amil kimi önə çəkən dövlət
başçısı İlham Əliyev bildirir ki, inkişaf
etmiş ölkələrdə də paytaxtla bölgələr
arasında fərq olmur. Biz də buna
çalışırıq.
Bu
gün Azərbaycanın iqtisadi inkişaf modelinin geniş təhlil
olunması, ölkəmizin təcrübəsinin öyrənilməsinə
dünya dövlətlərinin xüsusi maraq göstərməsi
bir daha bu gerçəkliyi təsdiqləyir ki, qarşıya
qoyulan məqsədlərə yüksək səviyyədə
nail olunub. Bir faktı da qeyd etmək kifayətdir ki, 2008-ci ildən
dünyanı iqtisadi və mailyyə böhranı
bürüsə də Azərbaycan iqtisadiyyatının
düzgün təməl üzərində qurulması sayəsində
ölkəmiz bu problemləri yaşamadı. Əksinə,
ölkəmiz iqtisadi artımın sürətinə görə
yenə də dünyada birinciliyini qorudu.
Qeyd
edək ki, Azərbaycan bu gün Cənubi Qafqaz regionunun
iqtisadiyyatının 85 faizinə sahibdir. Hazırda Azərbaycanın
iştirakı olmadan bölgədə hansısa iqtisadi və
siyasi layihənin həyata keçirilməsi
mümkünsüzdür. Ölkəmizin təşəbbüsçüsü
və iştirakçısı olduğu layihələr
dövlətlər arasında körpü rolunu oynayır. Azərbaycan
bu təşəbbüsləri gerçəkləşdirməklə
iqtisadi imkanlarını genişləndirir, yeni-yeni layihələrin
gündəmə gətirilməsinə, enerji
daşıyıcılarının dünya bazarlarına
çıxarılması üçün yeni
marşurutların müəyyənləşdirilməsinə
maraq göstərir.
Qeyd
edək ki, cari ildə istifadəsi nəzərdə tutulan, əhəmiyyətinə
görə BTC və BTƏ neft-qaz boru kəmərlərindən
geri qalmayan, dünyaya açılan “üçüncü
qapı” kimi dəyərləndirilən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir
yolu layihəsi də Azərbaycanın səyləri nəticəsində
gerçəkləşir. Məlum olduğu kimi, maliyyə
probleminin mövcudluğu layihənin icrasını
mümkünsüz etmişdi. Lakin Azərbaycan dövləti dəmir
yolunun Gürcüstan hissəsinin də maliyyəsini öz
üzərinə götürməklə layihənin
reallaşmasına stimul verdi. Gürcüstan tərəfi həmin
vəsaiti kredit əsasında ödəyəcək.
Neft-qaz gəlirlərinin
idarə olunmasında şəffaflığın yüksək
səviyyədə təmin edilməsinin nəticəsidir ki,
bu kimi beynəlxalq əhəmiyyətli layihələrin
icrasına zəmin yaranır. Qeyd edək ki, Dövlət Neft
Fondunun vəsaitlərinin həcmi 32 milyard dollardan çoxdur.
Dövlət başçısı İlham Əliyev bu
uğurlara əsaslanaraq bildirir ki, bu gün Azərbaycan
dövləti öz qüvvəsi, maliyyə imkanları
hesabına ən mürəkkəb layihələri icra edə
və onu məntiqi sonluğa çatdıra bilər.
İqtisadi
tərəqqi güclü sosial siyasətin həyata
keçirilməsinə stimul verir. İşsizlik, yoxsulluq
problemlərinin həlli dövlətin siyasətində
prioritet məsələdir. Ötən il 100 minə qədər
yeni iş yeri açılıb. Ümumilikdə isə, son səkkiz
ildə yeni iş yerlərinin sayı bir milyondan
artıqdır. İşsizliyin səviyyəsi 5,5 faizdir.
Yoxsuluğun azaldılmasına xidmət edən Dövlət
Proqramlarının uğurlu icrası əldə olunan nəticədən
də aydın görünür. Yoxsulluğun səviyyəsi
8 faizdən aşağıdır. Əhalinin pul gəlirləri
təxminən 20 faiz artıb. Əhalinin sosal müdafiəsinin
gücləndirilməsinə yönələn tədbirlər
davamlılığı ilə diqqət çəkir.
Dövlət başçısı İlham Əliyevin 1
dekabr 2011-ci il tarixli Sərəncamı ilə əhalinin maddi
rifahını daha da yaxşılaşdırmaq və sosial
müdafiəsini gücləndirmək məqsədi ilə həmin
aydan minimum aylıq əməkhaqqının məbləğinin
10 faiz artırılaraq 93,5 manat müəyyən edilməsi də
deyilənlərin təsdiqidir. Ötən il 900 minə
yaxın pensiyaçının orta pensiyası təxminən
40 faiz artırıldı. Ünvanlı Sosial Yardım
Proqramı 113 min ailəni, 500 mindən çox insanı əhatə
edir. Digər sosial proqramlar da uğurla icra edilir. Paytaxt və
bölgələrdə yeni məktəblər, xəstəxanalar,
idman kompleksləri tikilib, istifadəyə verilib. Bütün
bunlar Azərbaycanın hərtərəfli
inkişafını təsdiqləyir.
Ölkəmizin
valyuta ehtiyatları 40 milyard dollardan artıqdır. Son 15 ildə
ölkə ictisadiyyatına 97 milyard dollardan artıq vəsait
qoyulub. Bu, sözsüz ki, Azərbaycanın bu gününə
və gələcəyinə olan inamdan irəli gəlir.
Ölkəmizlə iqtisadi əməkdaşlıqda maraqlı
olan dövlətlərin sayı günbəgün artır.
Ötən il neft-qaz sektorunda əldə olunan uğurlara diqqət
yetirməklə qarşıdakı illərdə əldə
ediləcək uğurlar barədə aydın təsəvvür
yarana bilər. Yeni neft-qaz yataqlarının aşkarlanması,
müxtəlif ölklərlə imzalanan sazişlər,
Anlaşma Memorandumları bunu söyləməyə əsas
verir. Dövlət başçısı İlham Əliyev bu
əminliyi ifadə edir ki, ölkəmiz qarşıdakı
illərdə regionun və Avropa ölkələrinin enerji təhlükəsizliyinin
təminatında rolunu daha da artıracaq: “Azərbaycanda
aşkar edilmiş neft-qaz yataqları bundan sonra da uzun illər,
ən azı, 100 il ölkəmizi təmin edəcək, bizim
ixrac imkanlarımızı təmin edəcək, etibarlı tərəfdaş
kimi Azərbaycan gələcəkdə də öz müsbət
rolunu oynayacaqdır”.
Azərbaycanın
artan iqtisadi imkanları siyasi mövqeyinin möhkəmlənməsinə
də öz müsbət təsirini göstərir. Bu gün
yeganə problemimiz Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ münaqişəsidir. Azərbaycan dövlətinin
uğurlu siyasəti nəticəsində erməni yalanları
ifşa olunur, dünyanın nüfuzlu təşkilatları qəbul
etdikləri qərar və qətnamələrdə Ermənistanın
işğalçılıq siyasətini pisləyir,
münaqişənin Azərbaycanın ərazi
bütövlüyü çərçivəsində həll
olunmasının vacibliyini bildirirlər. Münaqişənin
həlli üçün hüquqi baza mövcud olsa da,
işğalçı dövlət qeyri-konstruktiv mövqeyi
ilə məsələnin həllinin uzanmasına səbəb
olur. Dövlət başçısı İlham Əliyev
Yeni il təbrikində əsas diqqəti bu məsələyə
yönəldərək bildirib: “Bizi ən çox narahat edən
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin həll olunmamasıdır. Azərbaycan
bütün dövrlərdə, xüsusilə son dövrdə
öz səylərini daha da gücləndirir. Ancaq bildiyiniz
kimi, bu məsələnin həlli təkcə bizdən
asılı deyildir. Əfsuslar olsun ki, Ermənistanın
qeyri-konstruktiv mövqeyi, danışıqlar prosesində
göstərdiyi riyakarlıq, danışıqlardan faktiki
olaraq imtina etməsi bu prosesə böyük zərbə
vurmuşdur. Əfsuslar olsun ki, hələ də dünya
birliyi və bu məsələ ilə birbaşa məşğul
olan tərəflər birmənalı şəkildə
danışıqların pozulmasında günahkarın kim
olduğunu açıq demirlər”.
Rəsmi
Bakı dünyanın ən nüfuzlu təşkilatlarının
tribunalarından bəyan edir ki, bəyanatlardan konkret əməli
işə keçməklə münaqişənin ədalətli
həllinə nail olmaq olar. Prezident İlham Əliyev xalqa təbrikində
də bildirib: “Biz bu bəyanatları dəstəkləyirik.
Ancaq bəyanatlardan sonra konkret addımlar
atılmalıdır. Əfsuslar ki, bu addımlar
atılmır”.
Azərbaycanın
dəyişməz mövqeyini bir daha bəyan edən dövlət
başçısı İlham Əliyev bildirib ki, biz bu
mövqedən bir addım geri çəkilməyəcəyik.
Dağlıq Qarabağ Azərbaycanın tarixi
torpağıdır. Birləşmiş Millətlər Təşkilatının
Təhlükəsizlik Şurasının 4 qətnaməsində
Azərbaycanın ərazi bütövlüyü dəstəklənir,
erməni işğalçılarının bu ərazilərdən
qeyd-şərtsiz çıxarılması qeyd olunur. Dövlət
başçısı bir daha bəyan edib ki, “Biz heç vaxt
imkan verə bilmərik ki, ikinci dəfə əzəli Azərbaycan
torpağında ikinci qondarma erməni dövləti
yaradılsın. Bu, bizim prinsipial mövqeyimizdir. Bir daha demək
istəyirəm ki, bu mövqe həm tarixə, həm hüquq
normalarına, həm də ədalətə əsaslanır”.
Azərbaycanın
diplomatiya sahəsində uğurları göz
qabağındadır. Ötən il ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi onun bir daha
artan nufuzunu və siyasi çəkisini təsdiqlədi. Azərbaycanın
dünyanın 155 ölkəsinin dəstəyini qazanması
böyük uğurdur. Artıq ölkəmiz yeni ilin ilk
ayından BMT Təhlükəsizlik Şurasının
qeyri-daimi üzvü kimi öz səlahiyyətlərinin
icrasına başlayıb. Düşünürük ki, bu
uğurumuz ən mühüm problemimiz olan Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin ədalatli həllinə
öz müsbət təsirini göstərəcək.
Müharibə
şəraitində olan ölkə üçün diplomatik
uğurlarla yanaşı, hərbi qüdrətin də
artırılması vacib amillərdəndir. Azərbaycanın
hərbi büdcəsini artırması
işğalçı Ermənistan və ona havadarlıq edən
dövlətlər tərəfindən daim narahatlıqla
qarşılanır. Onlar belə fikir yaratmağa
çalışırlar ki, Azərbaycan dövləti
münaqişənin sülh yolu ilə həllində
maraqlı deyil. Rəsmi Bakı buna cavab olaraq hər zaman bəyan
edir ki, hərbi büdcənin artırlması Azərbaycanın
suveren hüququdur. Digər tərəfdən, ölkəmizdə
yalnız hərbi sahəyə deyil, təhsilə, səhiyyəyə,
mədəniyyətə və digər istiqamətlərə
yönələn vəsaitlər də artırılır. Bu
ölkəmizin hərtərəfli inkişafının
göstəricisidir. İqtisadiyyatın güzgüsü olan
dövlət büdcəmizin 20 milyard dollardan artıq
olması böyük uğurdur. Azərbaycanın hərbi
büdcəsi Ermənistanın ümumi büdcəsinə bərabərdir.
İqtisadiyyatı böhran içərisində olan
işğalçı dövlətin güclü ordudan
danışması gülüncdür. Ötən il Ermənistanda
keçirilən hərbi parad bu dövlətin ordusunun
hansı imkanlara malik olduğunu, eyni zamanda hansı ölkədən
asılılığını nümayiş etdirdi.
Eyni
zamanda, bu fakt da inkaredilməzdir ki, Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli
prosesinin 23 ildir uzanması dövlətimizin sulh siyasətinə
sadiqliyinin göstəricisidir. Azərbaycanın tam haqqı
var ki, işğal altında olan torpaqlarını istənilən
yolla azad etsin. Ölkəmizin hərbi büdcəsi 3 milyard
dollardan artıqdır. Son 8 ildə hərbi sahəyə
ayrılan vəsaitin həcmi 25 dəfəyə yaxın
artıb. Qeyd edək ki, 2003-cü ildə hərbi büdcəmiz
135 milyon dollar idi.
Azərbaycan
Ordusu müasir silah-sursat və hərbi texnika ilə təchiz
edilmiş, Müdafiə Sənayesi Nazirliyi
yaradılmışdır. Bu gün Azərbaycanda artıq 600
növ hərbi yönümlü məhsullar istehsal edilir. Bu
gün Azərbaycan ordusunun gücü imkan verir ki, doğma
torpaqlarımızı işğalçılardan azad edək.
Xalqımız tam əmindir ki, dövlətimizin uğurlu
siyasəti nəticəsində yeganə problemimiz olan
Dağlıq Qarabağ münaqişəsi öz ədalətli
həllini tapacaq, soydaşlarımız doğma
yurd-yuvalarına qayıdacaq, müstəqil Azərbaycanımız
daha da qüdrətlənəcək, möhkəmlənəcək.
Dövlət
başçısı bu əminliyi belə ifadə edib ki,
2012-ci ildə də ölkəmizi yalnız və yalnız
uğurlar gözləyir.
Atılan
addımların, görülən işlərin əsasında
Azərbaycan vətəndaşı, Azərbaycan ailəsi
dayanır. 2012-ci ilin prioritetlərini açıqlayan dövlət
başçısı onların həlli yollarını da
diqqətə çatdırdı. Yeri gəlmişkən,
dövlət başçısı İlham Əliyevin 29
noyabr 2011-ci il tarixli “Azərbaycan 2020: gələcəyə
baxış” İnkişaf Konsepsiyasının
hazırlanması barədə Sərəncamında da qeyd
edilir ki, hazırda Azərbaycan yeni inkişaf mərhələsinə
qədəm qoyur. Bu mərhələnin əsas hədəfi
çoxşaxəli, səmərəli və innovasiya
yönümlü iqtisadiyyatın
formalaşdırılması, sosial sahədə önləyici
inkişaf trendinin təmin olunması və əhalinin
rifahının layiqli, qabaqcıl beynəlxalq standartlara
uyğun səviyyəyə çatdırılması, habelə
elmin, mədəniyyətin inkişafında, ictimai həyatın
bütün istiqamətlərində yeni nailiyyətlərin əldə
olunmasıdır.
“Azərbaycan
2020: gələcəyə baxış” İnkişaf
Konsepsiyasının hazırlanması ilə əlaqədar
keçirilən “dəyirmi masa”da Prezident
Administrasiyasının rəhbəri, akademik Ramiz Mehdiyev
bildirmişdir ki, müzakirəyə
çıxarılmış mövzunun fövqəl əhəmiyyət
kəsb etməsi hamı üçün aydındır. Təbii
ki, hər dövrün öz
çağırışları, tələbləri olur. Azərbaycanın
öz müstəqilliyinin 20 ili ərzində çox mürəkkəb
və eyni zamanda, şərəfli yol keçdiyini
vurğulayan akademik R.Mehdiyev ölkəmizin müstəqilliyimizin
ilk illərində üzləşdiyi ağır durumu diqqətə
çatdırıb. Həmin çətin anda xalqın təkidli
və tələbi ilə hakimiyyətə qayıdan Ulu
öndər Heydər Əliyev düzgün müəyyənləşdirdiyi
siyasəti ilə ölkədə sabitliyi, müstəqilliyimizin
daimiliyini təmin etdi, Azərbaycanı inkişaf, tərəqqi
yoluna çıxardı. Bu gün həmin siyasətin
Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam
etdirilməsi müvəffəqiyyətlərimizin
davamlılığına, gələcəyə daha
böyük inamla irəliləməyimizə, yeni vəzifələrin
müəyyən edilərək, onların həlli istiqamətində
əhəmiyyətli addımların atılmasına stimul
verir. Yeni dövrün çağırışı olaraq təhsilin,
elmin və iqtisadiyyatın vəhdətinin
yaradılmasının vacibliyi bildirilir.
“Azərbaycan
2020: gələcəyə baxış” İnkişaf
Konsepsiyasının hazırlanması barədə Prezident
İlham Əliyevin Sərəncamının əhəmiyyətindən
geniş bəhs edən akademik bildirmişdir ki, bu sənəd
ölkəmizin yeni inkişaf mərhələsinə qədəm
qoyması ilə bağlıdır. Yeni inkişaf mərhələsinin
əsas xüsusiyyəti qarşımızda duran məqsədlərin
daha yüksək səviyyəli, çoxşaxəli
olması və zamanın
çağırışlarını nəzərə
alınması ilə bağlıdır. Bu məqsədlərə
nail olmaq üçün ciddi elmi əsaslara söykənən
ən müasir idarəetmə üsullarının tətbiqi
tələb edilir, strateji yanaşmaların daha uzunmüddətli
dövrü əhatə etməsi zərurəti yaranır.
Dünyanın qabaqcıl ölkələrinin təcrübəsinin
öyrənilməsində və tətbiqində maraqlı
olan dövlətimiz Konsepsiyanın hazırlanmasında da bu
meyarlara önəm verməkdə qərarlıdır.
Bütün
bunlar onu deməyə əsas verir ki, tərəqqi, inkişaf
dövlətimizin siyasətinin əsasını təşkil
edir. Eyni zamanda, Prezident İlham Əliyev
uğurlarımızı qeyd edərkən bu fikri də hər
zaman bəyan edir ki, qazanılan uğurlarla kifayətlənməməli,
hər zaman irəliyə baxmalıyıq.
İlqar ƏLİYEV,
ARDNŞ
Aparatının şöbə müdiri
Yeni Azərbaycan.-
2012.- 13 aprel.- S.4.