Milli maraqları
təmin edən mütərəqqi xarici siyasət
Qloballaşma
şəraitində Azərbaycan vacib layihələrin həyata
keçirilməsində, o cümlədən dövlətlər
və regionlar arasında fasiləsiz və təhlükəsiz
əlaqələrin yaradılmasını səmərəli
şəkildə təmin etməyə imkan verən
transregional infrastrukturun formalaşdırılmasında əsas
rol oynamaqda davam edir. Ümummilli lider Heydər Əliyevin rəhbərliyi
ilə həyata keçirilən sistematik strategiyanın
fonunda milli təhlükəsizliyə real və potensial təhdid
yaradan ünsürlərin neytrallaşdırılması,
münasibətləri sürüşkən müstəvidə
cərəyan edən qüvvələrarası antaqonist əlaqələrə
son qoyularaq ümumi konsensusun əldə edilməsi, parlament və
hökumət böhranı şəklində təzahür
edən və mürəkkəb siyasi-hüquqi kataklizmlərlə
müşayiət edilən daxili siyasi böhranın aradan
qaldırılması və ümumilikdə ictimai-siyasi
sabitliyin təmin edilməsi artıq qeyri-formal milli dövlət
və modern cəmiyyət quruculuğu vəzifəsinin fonunda
növbəti strateji istiqamətlərin müəyyən
edilməsini diktə edirdi. Bu istiqamətlər sırasına
siyasi sistemin təməl atributları və struktur elementlərinin
dirçəldilməsi və təkmilləşdirilməsi,
ictimai-siyasi institutlaşma prosesinin sürətləndirilməsi,
inzibati səciyyə daşıyan struktur islahatlarının
həyata keçirilməsi, legitimləşdirmə
tendensiyasının sürətləndirilməsi fonunda siyasi
plüralizmin təmin edilməsi və bütün bunların
əsasında demokratik transformasiyanın milli dəyərlərə
və maraqlara müvafiq surətdə baş tutması kimi
fundamental strateji vəzifələr aid idi. Zəngin dövlətçilik
təcrübəsinə, rasional təfəkkürə və
praqmatik fəaliyyət mexanizminə malik olan Ümummilli lider
Heydər Əliyev tətbiq etdiyi strategiya sayəsində mərhələli
şəkildə bütün bu vəzifələrin həllinə
nail ola bildi.
Qürur
hissi ilə qeyd edə bilərik ki, Prezident İlham Əliyevin
apardığı mütəşəkkil və praqmatik xarici
siyasət nəticəsində Azərbaycanın regional və
qlobal səviyyədə mövqeləri daha da möhkəmlənməkdədir.
Həyata keçirilən hücumçu diplomatiya kursunda bir
çox uğurlu çalarlar, yalnız qələbələrə,
müvəffəqiyyətlərə doğru istiqamətlənmiş
qəti addımlar özündə bir sıra xüsusiyyətləri
ehtiva etməklə yanaşı, Azərbaycanın regionda
lider dövlət olduğunu bir daha sübut edir. Təbii ki,
hazırda yürüdülən mükəmməl siyasi
kursun zamanında Ulu öndər Heydər Əliyev tərəfindən
müəyyənləşdirilməsi və məhz bu əhəmiyyətli
faktorun dövlət başçısı tərəfindən
mütərəqqi ardıcıllıqla davam etdirilməsi
qeyd edilən məfhumları özündə yetərincə
əks etdirməkdədir. Və bu siyasət zəfərlərə
hesablanmış siyasət olaraq bütövlükdə Azərbaycanın
tükənməz perspektivlərini, potensialını, siyasi
gücünü dünya dövlətləri
qarşısında sərgiləyir.
Təsadüfi
deyil ki, Prezident İlham Əliyevin yürütdüyü
uğurlu daxili-xarici siyasət dünyanın aparıcı
dövlətləri tərəfindən etiraf olunmaqdadır və
bu gün Azərbaycanın gerçəkləşdirdiyi beynəlxalq
əhəmiyyətli layihələr, o cümlədən nəhəng
enerji layihələri çərçivəsində
iştirak etmək istəyən nüfuzlu şirkətlər
Bakıya rəsmi müraciətlər edir, həmin layihələrin
real iştirakçısına çevrilməyi
arzulayırlar.
Bütün bunlar bir daha təsdiqləyir ki, Azərbaycan
rəhbərliyi məqsədyönlü şəkildə
istiqamətləndirilmiş siyasət yürüdür və
ümumilikdə ölkənin inkişaf perspektivini aydın
şəkildə görür. Ölkə
başçısı vurğulamışdır ki, Azərbaycanın
hərbi gücünün-qüdrətinin artmasına, neft
strategiyasının bəhrələrindən bacarıqla
faydalanmağa və qeyri-neft sektorunda inkişafa nail olmaq ən
prioritet vəzifələrdən biridir. Digər
tərəfdən bir amil də hər zaman önəm kəsb
etmişdir ki, istənilən dövlətin xarici siyasəti
ölkənin sosial-iqtisadi və ictimai-siyasi inkişaf səviyyəsi,
coğrafi mövqeyi və milli-tarixi ənənələri, o
cümlədən suverenliyin və təhlükəsizliyin təmin
edilməsi faktorları ilə müəyyən olunur. Bütün bunlar da xarici siyasətin kontekstində
milli maraqlar konsepsiyanın əsasını
formalaşdırır. Dövlətin milli
maraqları geosiyasi parametrlərə və çoxsaylı
qarşılıqlı əlaqədə olan və bir-birini
tamamlayan faktor baxımından resurs imkanlarına uyğun
formalaşır. Tarix göstərir ki, istənilən
dövlətin xarici siyasətinin uğuru təkcə milli
maraqların dəqiq müəyyənləşdirilməsindən
deyil, o cümlədən milli maraqların təmin edilməsinə
aparan yolun və vasitələrin aydın şəkildə
anlaşılmasından asılıdır. Məhz bu kontekstdən də bəllidir ki, Prezident
İlham Əliyevin Azərbaycanın milli maraqlarının təmin
olunmasına yönəlmiş qətiyyətli fəaliyyəti
daim yüksək qiymətləndirilir.
Qeyd
etdiyimiz kimi, Azərbaycanın xarici siyasətinin prioritetləri
ölkənin ərazi bütövlüyünün tezliklə
bərpa edilməsindən, Ermənistanın Azərbaycana
qarşı hərbi təcavüzünün nəticələrinin
aradan qaldırılmasından, qonşu ölkələrlə
mehriban qonşuluq və qarşılıqlı fayda kəsb
edən münasibətlərin inkişaf etdirilməsindən,
NATO, Avropa İttifaqı, Avropa Şurası, Transatlantik təhlükəsizlik
və əməkdaşlıq strukturlarına inteqrasiyadan,
ölkənin Qərb və Şərqin qovuşuğunda yerləşməsindən
faydalanmaqla mühüm strateji-coğrafi mövqeyindən bəhrələnərək,
ölkə iqtisadiyyatının müxtəlif sahələrinin
inkişafını sürətləndirməkdən, regionda
təhlükəsizliyin və sabitliyin gücləndirilməsindən
ibarətdir.
Vurğuladığımız kimi ölkəmizin beynəlxalq
aləmdə etibarlı tərəfdaş mövqeyi ildən-ilə
möhkəmlənir. “Azərbaycan etibarlı tərəfdaşdır.
Bu cümlədə çox böyük məna vardır... Etibarlı tərəfdaş olmaq çox
böyük məsuliyyətdir və böyük nailiyyətdir”.
Nazirlər Kabinetinin 2011-ci ilin doqquz
ayının sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına həsr
olunmuş iclasında dövlət başçısı
İlham Əliyev Azərbaycanın etibarlı tərəfdaş
kimi qəbul olunmasını şərtləndirən amilləri
diqqətə çatdırdı. Dünya
əhəmiyyətli enerji layihələrinin təşəbbüsçüsü
olan Azərbaycan eyni zamanda onları gerçəkləşdirən
ölkə kimi tanınır və nüfuz qazanır. Bu məsələ də hər zaman bəyan edilir
ki, layihələrin, təşəbbüslərin
davamlılığını təmin etmək
üçün bölgədə mövcud olan münaqişələrin,
xüsusilə Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ probleminin həlli vacibdir. Məsələ
ilə bağlı güclü hüquqi baza mövcud olsa da,
beynəlxalq təşkilatların qəbul etdikləri qərar
və qətnamələrin kağız üzərində
qalması problemin həllinin uzanmasına səbəb olur.
Nazirlər
Kabinetinin iclasında bir daha diqqəti Dağlıq Qarabağ
probleminə yönəldən dövlət
başçısı İlham Əliyev Azərbaycanın
prinsipial mövqeyinin tarixi həqiqətlərə və beynəlxalq
hüquq normalarına əsaslandığını önə
çəkərək, ölkəmizin iqtisadi
inkişafının, demoqrafik durumunun, hərbi
potensialının münaqişənin tezliklə öz ədalətli
həllini tapacağına böyük əminilk
yaratdığını bildirdi.
Bu gün işğalçı Ermənistan heç bir
sahədə Azərbaycanla rəqabət aparmaq imkanında
deyil. Ölkəmizin etibarlı tərəfdaş kimi qəbul
edilməsini şərtləndirən əsas amillərdən
biri iqtisadi inkişafıdır.
Təkcə ötən ilin sosial-iqtisadi göstəricilərinə
diqqət yetirmək kifayətdir ki, Azərbaycanın iqtisadi
inkişafı barədə aydın təsəvvür
yaransın. Belə ki, ölkəmizdə müxtəlif sahələrin
inkişafına yönələn məqsədyönlü
proqramların sayı 50-dən çoxdur. Məlumdur ki, Azərbaycan neft və qazla zəngin
olan ölkədir. Ölkəmizin enerji
daşıyıcılarının dünya bazarlarına
çıxarılması üçün yeni yolların
müəyyənləşdirilməsi istiqamətində
göstərdiyi səylər əldə olunan uğurlu nəticələrdə
özünü aydın şəkildə göstərir.
Bu gün Azərbaycanın iştirakı olmadan
regionda hansısa iqtisadi və siyasi layihənin həyata
keçirilməsinin mümkünsüzlüyü ölkəmizin
artan nüfüzunun, siyasi çəkisinin təsdiqidir.
Yeni yataqların aşkarlanması ölkəmizin
neft-qaz ehtiyatlarının artmasına, qarşıya qoyulan məqsədlərə
nail olmağa geniş imkanlar açır. Dövlət başçısı İlham Əliyev
“Abşeron” blokunda iri qaz yatağının kəşf edilməsini
xüsusi önə çəkərək bildirdi ki, təqribən
300-350 milyard kubmetr səviyyəsində yeni qaz ehtiyatları
yaradılmış, həmçinin “Ümid” yatağı kəşf
edilmişdir. “Beləliklə, bizim təsdiq edilmiş
qaz ehtiyatlarımız 2,6 trilyon kubmetr səviyyəsindədir.
Bu, dünya miqyasında çox böyük rəqəmdir”,
söyləyən dövlət başçısı
bildirmişdir ki, coğrafi vəziyyətimizi nəzərə
alsaq, bu, nəinki bizim üçün, tərəfdaşlarımız
üçün, Avropa üçün yeni imkanlar
açır.
Uğurlu neft-qaz layihələri Azərbaycanın
iqtisadi və maliyyə imkanlarının artmasına stimul
verir. Bu tərəqqi isə öz növbəsində digər,
xüsusilə hərbi sənayenin inkişafına da öz
müsbət təsirini göstərir. Ölkəmizin
hərbi büdcəsi 3 milyard dollardan artıqdır. Ordunun maddi- texniki bazası günbəgün
möhkəmlənir. Dövlət
başçısı İlham Əliyev Ermənistanla Azərbaycanda
keçirilən hərbi paradın müqayisəli təhlilini
aparmaqla hazırda işğalçı dövlətin
silahlı qüvvələrində vəziyyətin nə qədər
açınacaqlı olduğunu diqqətə
çatdırdı. İqtisadiyyatı
iflic vəziyyətində olan bir dövlətin güclü
ordudan danışması təbii ki, gülüncdür.
Ölkəmizin bu uğurları, eyni zamanda real faktlara əsaslanan
təbliğatı, diplomatik mübarizədə qələbəsi
beynəlxalq birliyin Azərbaycana artan diqqət və
marağında da özünü qabarıq şəkildə
göstərir.
2011-ci ildə xarici siyasət sahəsində əldə
edilən ən ciddi uğur heç şübhəsiz Azərbaycanın
BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi
üzvü seçilməsi oldu. Məlum olduğu kimi,
Azərbaycan Sloveniya və Macarıstan ilə birgə Avropa
ölkələrindən BMT Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvlüyünə bir yer
üzrə öz namizədliyini irəli
sürmüşdü. Keçirilən seçkilərin
birinci günü Macarıstan ilk turda az
sayda səs toplayaraq mübarizəni davam etdirə bilmədi. 9 raund səsvermədən sonra bu yer uğrunda Azərbaycan
və Sloveniya mübarizə apardı. Son
raundda Azərbaycan daha yüksək səs qazanaraq Təhlükəsizlik
Şurasının qeyri-daimi üzvü seçildi.
Prezident
İlham Əliyev Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasına üzv seçilməsi münasibətilə bəyanatında
bu hadisəni xalqımızın, dövlətimizin qələbəsi,
həyata keçirilən siyasətin təntənəsi kimi
dəyərləndirərək, bir daha bildirdi ki, 155 ölkənin
Azərbaycana dəstəyi ölkəmizin artan mövqeyinin,
siyasi çəkisinin təsdiqidir. 20 illik
müstəqillik tarixində Azərbaycan biri-birindən əhəmiyyətli
uğurlara imza atıb. Daxili siyasətin
davamı kimi qəbul olunan xarici siyasətdə əldə
olunan uğurlar göz qabağındadır. Ulu öndər Heydər Əliyev müstəqillik
yollarında ilk addımlarını atan hər bir dövlətin
özünü beynəlxalq aləmdə təsdiqləməsində
xarici siyasətin düzgün qurulmasını vacib amil kimi
önə çəkirdi. Azərbaycan
ötən bu dövrdə ikitərəfli və beynəlxalq
təşkilatlar çərçivəsində əməkdaşlıqda
çox mühüm uğurlar əldə edib. Dövlətimizin bayrağının dünyanın
nüfuzlu təşkilatlarının qarşısında
dalğalanması qürurverici hadisədir. Azərbaycan bu qurumlarda təmsil olunmaqla həqiqətlərinin
dünya ictimaiyyətinə çatdırılması
üçün tribuna əldə edir.
Dövlət
başçısı İlham Əliyev bəyanatında Azərbaycana
artan diqqət və inamı şərtləndirən amillərdən
biri kimi həyata keçirilən müstəqil siyasəti
önə çəkir: “Bizim xarici siyasətimizin əsas
mahiyyəti ondan ibarətdir ki, Azərbaycan müstəqil
siyasət aparır. Bu siyasət Azərbaycan
xalqının maraqlarını təmin edir. Bu siyasət əməkdaşlığı
genişləndirmək, artırmaq üçün
aparılan siyasətdir”.
Ölkəmizin BMT Təhlükəsizlik Şurasına
qeyri-daimi üzv seçilməsi ən mühüm problemimiz
olan Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ probleminin
həllinə təsirsiz olmayacaq.
Məlumat üçün qeyd edək ki, BMT Təhlükəsizik
Şurası 15 üzvdən ibarətdir. Bunlardan 5-i, yəni ABŞ,
Çin, Rusiya, Böyük Britaniya və Fransa daimi üzvlərdir
və veto hüququna malikdirlər. Digər 10 üzv isə 2 il müddətinə seçilir. Yeni seçilən ölkələr 2012-ci ilin yanvarın
1-dən səlahiyətlərinin icrasına başlayıb.
Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilməsi dünya
dövlətlərinin, təşkilatlarının təmsilçiləri
tərəfindən də ölkəmizin beynəlxalq aləmdə
böyük nüfuza sahib olduğunun təsdiqi kimi qiymətləndirilir. Bu gün
ölkəmizin inkişaf modelinin digər ölkələrə
nümunə göstərilməsi bir daha belə bir həqiqəti
təsdiqləyir ki, düzgün müəyyənləşdirilən
siyasət ölkəni daim inkişafa aparar. 2009-cu ildən dünyanı bürüyən
iqtisadi və maliyyə böhranından Azərbaycanın
uğurla çıxması bu faktı bir daha təsdiqlədi.
İqtisadi tərəqqi və müstəqillik
siyasi müstəqillik üçün əsasdır. Vaxtilə çoxlarına əfsanə kimi
görünən layihələr bu gün reallığa
çevrilməklə ölkəmizin uzunmüddətli
iqtisadi inkişafına zəmin yaradıb. Yeni-yeni layihələrin təşəbbüsçüsü
olan Azərbaycan eyni zamanda onları gerçəkləşdirən
ölkə kimi nüfuz qazanır. İnvestisiya
cəlbediciliyini yüksək səviyyədə qoruyan Azərbaycan
həm də bu və ya digər ölkələrdə
uğurlu investisiya layihələri həyata keçirir.
“PETKİM” kimi nəhəng müəssisə
artıq Azərbaycan Dövlət Neft Şirkətinin
mülkiyyətidir. Bu müəssisəyə
və Kulevi terminalına qoyulan sərmayələr öz səmərəsini
verir. Gürcüstanda, Ukraynada və digər
ölkələrdə yanacaqdoldurma stansiyalarının
tikintisini, qaz təsərrüfatında idarəçilik
prinsiplərini Azərbaycan Dövlət Neft Şirkəti icra
edir. Bütün bunlar
imkanlarımızı genişləndirir. Dövlət
başçısı İlham Əliyev bildirir ki, ARDNŞ-in
beynəlxalq şirkətə çevrilməsi məhz bu
yoldan keçir. Bir sözlə, iqtisadi
uğurlarımız bir-birini əvəzləməkdədir.
Bu gün yeganə problemimiz Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsidir. Bugünkü
reallıqlarımız- iqtisadi tərəqqi, güclü
ordu, beynəlxalq dəstək, ən əsası xalq-iqtidar
birliyi bu prbolemin də tezliklə öz ədalətli həllini
tapacağına əminlik yaradır.
Azərbaycan dövləti bütün beynəlxalq təşkilatlarda
problemin müzakirəsinə səy göstərir. BMT-də
mütəmadi olaraq Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq
Qarabağ probleminin müzakirəyə
çıxarılması da Azərbaycan dövlətinin
uğurlu xarici siyasətinin və səylərinin nəticəsidir.
Rəsmi Bakı hər zaman bildirir ki,
münaqişənin həllində vasitəçilik
missiyasını ATƏT-in Minsk qrupu yerinə yetirsə də,
bütün beynəlxalq təşkilatların
potensialından səmərəli istifadə etmək niyyətindədir.
Xatırlatmaq istərdik ki, Azərbaycan dövləti
Faktaraşdırıcı Missiyanın yaradılması ilə
bağlı BMT-yə müraciət etmişdir. Rəsmi Bakının bu addımını ATƏT-in
Minsk qrupunun vasitəçiliyindən imtina kimi dəyərləndirən
həmsədrlər Faktaraşdırıcı Missiyanın
qurum tərəfindən yaradılmasının vacibliyini
bildirdilər. Bu missiya 2005-ci ildə ATƏT
tərəfindən yaradıldı.
Bu gün Dağlıq Qarabağla bağlı bir
sıra beynəlxalq təşkilatların qərar və qətnamələri
var. Avropa Şurası, ATƏT, İƏT, Avropa Parlmenti qəbul
etdikləri qətnamələrdə Ermənistanın
işğalçılıq siyasətini pisləyir, tarixi
saxtalaşdırmamağa çağırır. BMT Təhlükəsizlik
Şurasının müxtəlif vaxtlarda qəbul etdiyi 4 qətnaməsində
Dağlıq Qarabağın Azərbaycanın tarixi ərazisi
olduğu, erməni işğalçılarının bu
torpaqlardan qeyd-şərtsiz çıxarılmasının
vacibliyi öz əksini tapıb. Nə
üçün işğalçı Ermənistan bu sənədlərə
məhəl qoymur, onların yerinə yetirilməsi barədə
düşünmür? Rəsmi
Bakını narahat edən, sərt bəyanatlarla
çıxış etməyə məcbur edən də məhz
Ermənistana dünyanın göstərdiyi dəstək, bir
sözlə, ikili siyasətdir.
Bu günədək
işğalçılıq siyasətinə, beynəlxalq
hüquq norma və prinsiplərinə məhəl
qoymadığına görə heç bir təzyiqə məruz
qalmadığının nəticəsidir ki, Ermənistan rəhbərliyi
dünyanın ən nüfuzlu təşkilatlarının
tribunalarından utanmadan Dağlıq Qarabağın Ermənistan
ərazisi olduğunu bildirməklə yanaşı,
torpaqlarımızın işğalında bilavasitə
iştirakçı olduqlarını böyük sevinc hissi
ilə qeyd edirlər. BMT Baş
Assambleyasının 66-cı sessiyasında da Ermənistan
prezidenti Dağlıq Qarabağın müstəqil qurum
olduğunu bəyan edərək, bu yalanının həqiqət
olduğunu sübut etmək üçün əsassız
fikirlər səsləndirdi. Lakin
sessiyanın gedişi zamanı bu reallığı dərk
etmək məcburiyyətində olduğunu müəyyənləşdirdi.
Faktlara əsaslanmayan təbliğat heç
zaman inandırıcı görünə və qəbul oluna
bilməz. Tarix faktlara əsaslanır.
Tarixi inkar etməklə nəyəsə nail olmaq
mümkünsüzdür. Müstəqilliyi
formal xarakter daşıyan, forpost olduğunu hər
addımında təsdiqləyən işğalçı
dövlət Azərbaycanla müqayisə olunmaz səviyyədə
olduğunu aydın dərk edir.
Dövlət
başçısı İlham Əliyev BMT Təhlükəsizlik
Şurasına üzv olmaq üçün Ermənistanın
da ilkin mərhələdə namizədliyini irəli
sürdüyünü, sonrakı mərhələdə Azərbaycanla
diplomatik sahədə rəqabət aparmaq imkanında
olmadığını dərk edib namizədliyini geri
götürdüyünü önə çəkərək
bu inamı ifadə etdi ki, işğalçı dövlət
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin həllində də eyni
yanaşmanı göstərəcəkdir. “Nəhayət,
anlayacaqlar ki, Azərbaycanla heç bir sahədə onlar rəqabət
apara bilmirlər və bilməyəcəklər. Nə qədər tez bunu anlasalar, onlar
üçün bir o qədər yaxşı olacaqdır.
Çünki onların BMT Təhlükəsizlik
Şurasına seçkilərdə siyasi və diplomatik
iflası, uğursuzluğu istisna edilmir ki, təkcə
diplomatik meydanla məhdudlaşmayacaqdır. Azərbaycan
güclü dövlətdir və güclü dövlətlərlə
qonşular adətən dost olmaq istəyirlər”.
Dövlət başçısı İlham Əliyev Azərbaycanın
BMT Təhlükəsizlik Şurasının qeyri-daimi
üzvü seçilməsi üçün qurum üzvlərinin
göstərdiyi dəstəyi ölkəmizin hərtərəfli
inkişafının, beynəlxalq münasibətlərin təzahürü
kimi qeyd edir. Bu gün Azərbaycan etibarlı tərəfdaş
kimi mövqeyini möhkəmləndirir. Xarici
siyasətində qarşılıqlı əməkdaşlıq
əlaqələrinə xüsusi önəm verən ölkəmiz
heç bir dövlətin daxili işinə müdaxilə
etmir və bu müdaxiləni qəbuledilməz hesab edir.
Dövlət başçısı İlham Əliyevin
“Siyasi gücündən, yaxud da ki, böyüklüyündən,
ərazilərindən asılı olmayaraq, bütün
ölkələrlə bərabərhüquqlu münasibətlər
qura bilmişik”, fikri də münasibətlərdə
qarşılıqlı maraqlar və hörmət prinsipinin əsas
götürüldüyünün təsdiqidir.
Müstəqli Azərbaycan bu gün biri-birindən əhəmiyyətli
uğurları ilə dünyanın diqqətindədir. Artıq bir daha inamla demək
olar ki, Prezident İlham Əliyevin apardığı mütəşəkkil
və praqmatik xarici siyasət nəticəsində Azərbaycanın
regional və qlobal səviyyədə mövqelərinin
möhkəmlənməsi davam edəcək və bu faktorun nəticəsi
olaraq ölkəmizin artan nüfuzu növbəti qələbələrə,
zəfərlərə doğru atılan nəhəng
addım kimi bütün dünyaya səs salacaq.
Mirkazım KAZIMOV,
Milli Məclisin deputatı,
YAP Siyasi Şurasının
üzvü
Yeni Azərbaycan.- 2012.- 18 aprel.-
S.4.