XALQ
ÜÇÜN QURULMUŞ DÖVLƏT
Müstəqillik hər bir xalqın tarix boyu can atdığı ən ali dəyərdir. Çünki bu dəyər xalqların azadlıq əzmini, demokratik inkişafını, milli ideyalar üzərində mədəni yüksəlişini özündə ifadə edir. Böyük dövlətçilik ənənələrinə malik Azərbaycan xalqı da bu amal uğrunda çətin sınaqlardan keçmiş, tarixin müxtəlif dönəmlərində istiqlal mübarizəsinin şərəfli salnamələrini yaratmışdır. Tarixi keçmişimizdən soraq gətirən mənbələr, şifahi-yazılı ədəbi nümunələr Azərbaycan xalqının istiqlal ruhunu özündə əks etdirən məqamlarla zəngindir.
Bəşər mədəniyyətinə verdiyi misilsiz töhfələrlə, tarixdəki yeri və rolu ilə xalqımız dövlət müstəqilliyini hələ yüz illər əvvəldən öz milli haqqına çevirmiş, bu haqqın əldə edilməsinə doğru aparan yol isə heç də asan olmamışdır. Geostrateji baxımdan kifayət qədər mürəkkəb regionda yerləşən, zəngin təbii sərvətlərə malik Azərbaycan xalqına tarix müstəqil dövlətə sahib olmaq xoşbəxtliyini bir neçə dəfə nəsib etsə də, xarici təhdidlər üzündən bu xoşbəxtliyin ömrü uzun sürməmiş, xalq yenidən əsarətə məhkum edilmişdir. Müsəlman Şərqində ilk demokratik dövlət olaraq 1918-ci ildə öz istiqlalını bütün dünyaya bəyan edən Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin cəmi 23 aydan sonra süquta uğraması və Cümhuriyyəti yaratmış dəyərli ziyalılarımızın Azərbaycanın demokratik gələcəyi ilə bağlı ideyalarının təqiblərə məruz qalması da milli dövlətçilik tariximizin daim təəssüflə xatırladığımız məqamlarındandır.
Şükürlər olsun ki, ötən əsrin sonlarına doğru tarix “səhvlərini düzəltdi” və Azərbaycan xalqı 20 il öncə, 1991-ci ilin 18 oktyabrında istiqlalına qovuşdu. 1991-ci ildə dünyaya gəlmiş körpələri indi müstəqil Azərbaycan dövlətinin sərhədlərini qoruyan əsgərlər, ölkəmizin sosial-iqtisadi, mədəni tərəqqisi üçün yaşlı nəslin nümayəndələri ilə çiyin-çiyinə çalışan gənc vətəndaşlar kimi görmək müstəqilliyin ağır sınaqlarını öz həyatında yaşamış insanlar üçün böyük məmnuniyyətdir. O gənclərdən ötrü bu gün, müstəqilliyinin hər növbəti ildönümünü ardıcıl sosial-iqtisadi nailiyyətləri ilə qeyd edən, beynəlxalq aləmdə yüksək nüfuza malik, getdikcə abadlaşan, sabit, nizamlı, demokratik bir Azərbaycan dövləti var. Bu dövlətin çətin və şərəfli müstəqillik yolu isə Azərbaycanın daha da qüdrətlənməsinə, ölkəmizin qloballaşan dünyanın çağırışlarına uyğun gələcək inkişafının təmin olunmasına görə məsuliyyət daşıyan hər kəsin zaman-zaman xatırlayıb öyrənməli olduğu şanlı tarixdir.
Ötən əsrin 80-ci illərinin sonlarına doğru SSRİ-nin iflası ilə nəticələnən milli-azadlıq hərəkatının keçmiş Sovet respublikaları arasında məhz Azərbaycanda başlanması o dövrə qədərki proseslərin məntiqi nəticəsi idi. Tarix cəmiyyətin milli ideyalar ətrafında həmrəylik nümayişinə əsaslanan bu cür hərəkatların birdən-birə deyil, uzun illər ərzində formalaşmış zəminlər üzərində ortaya çıxdığını öyrədir. Bu mənada, Azərbaycan milli azadlıq hərəkatının xalqımızın Ümummilli lideri, Ulu öndər Heydər Əliyevin ölkəmizə birinci rəhbərliyi dövründə formalaşmış milli zəminlərdən güc aldığını qeyd edən tədqiqatçılar öz mövqelərində tam haqlıdırlar.
Ulu öndər Heydər Əliyevin ötən əsrin 70-ci illərinin əvvəllərindən başlayaraq Azərbaycan milli-mənəvi dəyərlərinin qorunması, tariximizin düzgün istiqamətdə öyrənilməsi, ana dilimizin rolunun artırılması, xalqın azadlıq istəyinin təcəssümü kimi ortaya çıxan ədəbi-bədii nümunələrin hücumlardan qorunması yönündə apardığı məqsədyönlü siyasət cəmiyyətdə milli ruhun oyanışına təkan verdi. Sovet ideologiyasının ziyanlı təsirləri nəticəsində öz milli kimliyini unutmaq təhlükəsi ilə üz-üzə qalmış insanları tədricən milli ideyalar ətrafında səfərbər etdi.
Heydər Əliyev bir neçə ildən sonra öz
istiqlalını elan edəcək Azərbaycanın gələcək
müstəqilliyi üçün zəruri sosial-iqtisadi əsasları,
infrastruktur təminatını, milli kadr potensialını
formalaşdırdı. İnsanlarımıza milli dövlətçilik
düşüncəsi aşıladı. Hər
bir azərbaycanlı özünü bəlli bir
coğrafiyanın gələcəyinə görə məsuliyyət
daşıyan vətəndaş kimi dərk etməyə
başladı. Ölkə üçün gərəkli
mütəxəssislərin hazırlanması məqsədilə
1970-1982-ci illər arasında və daha sonralar minlərlə
azərbaycanlı gənc məhz Heydər Əliyevin təşəbbüsü
əsasında SSRİ-nin müxtəlif şəhərlərindəki
nüfuzlu ali məktəblərdə təhsil
almağa göndərildilər. Sadalananlar Heydər
Əliyevin sovet Azərbaycanına rəhbərliyi
dövründə Ulu öndərin siyasi iradəsi əsasında
görülmüş işlərin yalnız məhdud bir hissəsidir
və bütün bunların ötən əsrin 80-ci illərinin
sonlarına doğru Azərbaycanın istiqlal mübarizəsi
tarixinin hərəkətverici qüvvəsi rolunda
çıxış etdiyi qətiyyən şübhə
doğurmur.
Əfsuslar
olsun ki, müstəqillik tarixinin ilk mərhələlərini
Heydər Əliyev kimi müdrik siyasət ustadının qətiyyətli
addımları deyil, çoxsaylı itkilərə, Azərbaycan
ərazisinin 20 faizinin Ermənistan silahlı birləşmələri
tərəfindən işğalına, cəmiyyətdə
ağır sarsıntılara səbəb olan təsadüflər
idarə etdi. Ölkəmizin müstəqilliyinə
qarşı çıxan qüvvələr tərəfindən
Heydər Əliyevin ölkənin idarəçiliyi prosesindən
mümkün qədər kənarda saxlanması Azərbaycanı
yenicə qazandığı dövlət müstəqilliyini
itirmək təhlükəsi ilə üz-üzə qoydu.
“Müstəqilliyin əldə olunması nə qədər
çətindirsə, onun saxlanılması, daimi, əbədi
olması bundan da çətindir”. Müstəqilliyin ilk
illərində baş verənlər Ulu öndər Heydər
Əliyevin bu kəlamındakı həqiqəti hər
addımda sübuta yetirirdi. O zaman Azərbaycanın həyatında
həlledici bir mərhələ yaşanmaqda idi. Azərbaycan
dövlət müstəqilliyinə nail olmuş, lakin
respublikanın müstəqilliyini təmin edəcək əsaslar
formalaşdırılmamışdı. Qısa
müddətdə konkret qərarların qəbulunu tələb
edən taleyüklü məsələlər dövlət
maraqlarından daha çox, şəxsi mənafelər
uğrunda mübarizə aparan siyasi qüvvələrin
mübahisə predmetinə çevrilmişdi.
Ölkədə xaos, anarxiya baş alıb gedir,
sosial-iqtisadi böhran, inflyasiya gündən-günə dərinləşir,
bir-birini əvəz edən iqtidarların səriştəsiz
siyasəti Azərbaycanı fəlakətə sürükləyirdi. Qeyri-qanuni
silahlı birləşmələr arasında tez-tez baş verən
toqquşmalar vəziyyəti vətəndaş
qarşıdurması həddinə gətirib
çıxarırdı. Bakıda hakimiyyət
uğrunda silahlı mübarizə gücləndikcə Ermənistan
silahlı qüvvələri tərəfindən işğal
olunan Azərbaycan ərazilərinin coğrafiyası genişlənir,
xarici ölkələrlə münasibətlər gərginləşir,
çoxmillətli respublika olan Azərbaycanın müxtəlif
bölgələrində xarici qüvvələrin təhriki
ilə separatizm meyilləri baş qaldırırdı. Belə çətin bir dönəmdə Azərbaycan
xalqının kömək umduğu yeganə qüdrət
sahibi yenə də məhz Heydər Əliyev idi. Xalq öz Ümummilli liderini Azərbaycanı bu fəlakətlərdən
xilas etməyə çağırırdı. Nəhayət, 1993-cü ilin 15 iyununda Ulu öndərin
xalqın təkidli tələbi ilə hakimiyyətə
qayıdışı Azərbaycanın müstəqillik
tarixində dönüş nöqtəsinə çevrildi.
Heydər Əliyevin 1993-cü ildən başlayaraq həyata
keçirdiyi qətiyyətli və məqsədyönlü tədbirlər
nəticəsində ölkədə
özbaşınalığa, xaosa son qoyuldu. İctimai-siyasi
sabitlik təmin edildi. Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin beynəlxalq hüquq normaları və
Azərbaycanın ərazi bütövlüyü çərçivəsində
həlli istiqamətində danışıqların
başlanması və cəbhə bölgəsində atəşkəsin
əldə olunması insan tələfatının
qarşısını aldı. Xarici
dövlətlərlə, müvəqqəti hakimiyyətlər
dövründə pozulmuş münasibətlər qaydaya
salındı. Azərbaycanın hərtərəfli
sosial-iqtisadi inkişafı, respublikamızın beynəlxalq
iqtisadi sistemə inteqrasiyası üçün məqsədyönlü
tədbirlər görüldü.
1994-cü
il sentyabrın 20-də Bakıda “Əsrin
müqaviləsi”nin imzalanmasına nail olan Azərbaycan MDB məkanında
Qərbin aparıcı neft şirkətləri ilə
irimiqyaslı saziş imzalayan ilk dövlət kimi Xəzər
dənizində beynəlxalq əməkdaşlığın
bünövrəsini qoydu. Bu saziş təkcə ölkəmiz
üçün deyil, Qərbin bir sıra aparıcı
dövlətləri, habelə Cənubi Qafqaz və Orta Asiya
regionu üçün strateji əhəmiyyətli sənəd
kimi Azərbaycanda demokratik inkişaf proseslərinin
başlanmasına böyük təkan verdi.
1995-ci ilin 12 noyabrında ümumxalq səsverməsi
ilə qəbul edilən müstəqil Azərbaycan
Respublikasının Konstitusiyası hüquqi dövlət
quruculuğu prosesinin təməlinə çevrildi. Azərbaycanda hakimiyyət bölgüsü müəyyənləşdi.
İnsan hüquq və azadlıqları təmin
edildi. Vətəndaş cəmiyyəti
institutları formalaşdı. Azad bazar
iqtisadiyyatı prinsiplərinin tətbiqi ölkənin gələcək
iqtisadi inkişaf yolu kimi müəyyənləşdirildi, bu
xətt qısa müddətdə özünü
doğrultmağa başladı. Torpaq
islahatı, dövlət mülkiyyətinə aid əmlakların
özəlləşdirilməsi prosesi uğurla həyata
keçirildi. Ölkə iqtisadiyyatında
özəl sektorun rolu artdı, azad sahibkarlar sinfi
formalaşdı.
Azərbaycanın beynəlxalq mövqeyi gücləndi,
ölkəmizin suverenliyinə, demokratik inkişaf yoluna dəstək
verən dövlətlərin sırası genişləndi. Respublikamız
dünyanın nüfuzlu beynəlxalq qurumlarına
tamhüquqlu üzv qəbul edildi. Ölkəmizdə
yaradılan ictimai-siyasi sabitlik, əlverişli biznes mühiti
bütün dünyada Azərbaycanın etibarlı tərəfdaş
imicini formalaşdırdı. Respublikanın
iqtisadi həyatının ən müxtəlif sahələrinə
sərmayə axını başlandı. Azərbaycanın
ideya müəllifliyi və yaxından iştirakı ilə
qlobal əhəmiyyətli enerji-kommunikasiya layihələri
reallığa çevrildi.
Ulu
öndər Heydər Əliyev bu nailiyyətlərlə Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinə qarşı yönələ
biləcək bütün təhdidlərin
qarşısını aldı, müstəqilliyin əbədiliyini
təmin etdi. Azərbaycanın siyasi taleyinin gələcəkdə
hər hansı təsadüflərin
asılılığına düşməsinə imkan vermədi.
Azərbaycanda inkişaf proseslərinin
ardıcıllığına, dönməzliyinə təminat
yaradan məqsədyönlü strategiya müəyyənləşdirdi
və əsası Ulu öndər tərəfindən
qoyulmuş strategiya bu gün Heydər Əliyevin mənəvi-siyasi
irsinin layiqli davamçısı, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev tərəfindən
böyük əzmlə həyata keçirilməkdədir.
2003-cü
ilin prezident seçkiləri ərəfəsində - tarixi
taleyimizin məsuliyyətli günlərində xalqa müraciət
edən Ulu öndər, cənab İlham Əliyevi yeni mərhələdə
ölkəyə rəhbərlik etməyə qadir şəxsiyyət
kimi gördüyünü, respublikanın gələcək
taleyi baxımından vacib olan bir çox işlərin Onun tərəfindən
uğurla başa çatdırılacağına
inandığını ifadə edərək demişdi: “Sizi əmin
edirəm ki, həm İlham Əliyev, həm də Yeni Azərbaycan
Partiyası bundan sonra da xalqımızın ən layiqli
övladlarını öz ətrafında sıx birləşdirərək
Azərbaycan dövlətinin inkişafı və
xalqımızın firavanlığı yolunda çox
işlər görəcəklər. İnanıram ki, mənim
axıra çatdıra bilmədiyim taleyüklü məsələləri,
planları, işləri sizin köməyiniz və dəstəyinizlə
İlham Əliyev başa çatdıra biləcək. Mən
ona özüm qədər inanıram və gələcəyinə
böyük ümidlər bəsləyirəm”.
Həmin
seçkilər nəticə etibarilə cəmiyyətin
bütün təbəqələrinin mənafelərini
özündə ehtiva edən Heydər Əliyev siyasi kursunun
davamlılığını və alternativsizliyini şərtləndirən
amillərin sosial sifarişə əsaslandığını
sübuta yetirdi. Xalqın böyük etimadını qazanaraq
dövlət başçısı seçilmiş cənab
İlham Əliyevin Azərbaycana rəhbərliyi
dövründə ölkəmizin qazandığı misilsiz
nailiyyətlərin üstünlüyü, obyektiv xarakteri və
alternativsizliyi Ulu öndər Heydər Əliyevin hakimiyyətdə
olduğu illər ərzində dəfələrlə təsdiqini
tapmış bu siyasi kursun Azərbaycanın dövlətçilik
əsaslarının daha da möhkəmləndirilməsinə,
müstəqilliyimizin əbədiliyinə, dövlətin hərtərəfli
yüksəlişinə ən etibarlı təminat
olduğunu bir daha sübuta yetirdi.
Prezident
İlham Əliyev öz tükənməz enerjisi, quruculuq fəlsəfəsi
ilə hakimiyyətdə varisliyin yeni, daha bitkin, konkret, əyani
və universal modelini ortaya qoydu. Bu model qarşıdakı illərdə
Azərbaycanın aqrar, sənaye, sosial-mədəni, humanitar,
bir sözlə, bütün sferalarda yüksək keyfiyyət
sıçrayışını nəzərdə tutduğu
üçün xalqa çox yaxındır. Güclü,
çevik və yüksək iş qabiliyyətli komandaya malik
olan dövlət başçısı hökumət
qarşısında duran prioritet vəzifələri
düzgün müəyyənləşdirməklə yeni
dövrün ən səciyyəvi cəhəti kimi, ilk
növbədə, milli iqtisadiyyatda struktur dəyişikliklərinə
nail olmağın, kəmiyyət dəyişikliklərini
keyfiyyət müstəvisinə keçirməyin zəruriliyini
önə çəkdi və bunu reallığa çevirməyi
bacardı.
Sosialyönümlü
siyasət yeridən Prezident İlham Əliyev qəbul etdiyi
fundamental qərarlarla, imzaladığı fərman və sərəncamlarla
daim xalqın mənafeyindən çıxış etdiyini,
verdiyi vədlərin sırf əməli fəaliyyətə,
praqmatizmə söykəndiyini sübuta yetirməkdədir. O,
ictimai həyatın bütün sahələrində yeni
dövrün tələblərinə uyğun islahatların
aparılması, qeyri-neft sektorunun ümumi daxili məhsuldakı
çəkisinin artırılması, regionların proporsional
inkişafı, yeni istehsal müəssisələrinin
açılması, işsizlik, yoxsulluq probleminin tam aradan
qaldırılması istiqamətində effektiv nəticələrə
hesablanmış cəsarətli addımlar atır.
Dövlət
müstəqilliyini yenicə əldə etmiş hər bir
dövlətə xas sosial-iqtisadi problemlərin həlli mərhələsini
qısa müddətdə başa çatdıran Azərbaycan
bu gün tarixinin böyük yüksəliş
dövrünü yaşayır. Respublikamızda bir
iqtisadi-ictimai formasiyadan digərinə keçid dövrü
başa çatdırılmış, bir çox problemlər
tam həllini tapmışdır. Azərbaycan sosial-iqtisadi
inkişaf göstəricilərinə görə
dünyanın ən qabaqcıl ölkələri ilə eyni
sıradadır. Həyata keçirilən dövlət
proqramları ölkənin hərtərəfli
inkişafını, vətəndaşlarımızın
firavan həyatını təmin edir. Azərbaycanda qeyri-neft
sektorunun inkişafı, təbii resurslardan əldə edilən
gəlirlərin insan kapitalına çevrilməsi, respublikada
elektron hökumətin formalaşması üçün
dövlət mərhələ-mərhələ icra edilən
aydın fəaliyyət planına malikdir.
Möhtərəm
Prezidentimiz Azərbaycanın dövlət müstəqilliyini
qoruyan, milli dövlətçilik əsaslarını möhkəmləndirən,
ölkədə demokratik ənənələrin təsbit
olunmasına şərait yaradan Ulu öndər Heydər Əliyevin
ən yaxın silahdaşı kimi gənc müstəqil
dövlətimizin rifahı naminə bütün
bacarığını sərf edir. Onun böyük diplomatik
məharətlə həyata keçirdiyi
balanslaşdırılmış xarici siyasət xətti
bütün məsələlərdə Azərbaycanın
milli maraqlarının qorunmasına, ölkəmizin beynəlxalq
nüfuzunun daha da yüksəlməsinə xidmət göstərir.
Cənab
İlham Əliyev o dövlət rəhbərlərindəndir
ki, fəaliyyət qrafikinin xeyli hissəsini bölgələrə
səfərlərdə, bilavasitə vətəndaşlar
arasında keçirir, ölkənin sosial-iqtisadi infrastrukturu
üçün mühüm əhəmiyyət
daşıyan obyektlərin açılışında
iştirak edir və gələcək inkişaf
üçün öz tapşırıqlarını verir.
Müasir siyasi lider və menecer təfəkkürlü
hakimiyyət başçısına xas olan məziyyətlərin
uğurlu təcəssümü özünü Azərbaycan
Prezidentinin idarəetmə təcrübəsində bu cür
pozitiv və novatorçu yöndən nümayiş etdirir.
Vətəndaşlarla
birbaşa təmaslara üstünlük verən, özünəməxsus
təmkin və həssaslıqla onların problemlərini dinləyən,
bu problemlərin həlli üçün qəti
tapşırıqlar verən cənab Prezident İlham Əliyevin
tələbkarlığı ictimaiyyət tərəfindən
yüksək qiymətləndirilir, xalqın öz Prezidentinə
olan inamını, etimadını daha da artırır.
Xalqla
dialoq, möhtəşəm layihələrin geçəkləşdirilməsində
bu tükənməz güc mənbəyi Prezidentin nitqlərində
həmişə əsas istinad nöqtəsidir: “Bizim
bütün proqramlarımız xalq tərəfindən dəstəklənir.
Əks təqdirdə onların heç biri həyata
keçirilə bilməzdi. Əgər bu dəstək
olmasaydı, əgər həmrəylik olmasaydı, bizim təşəbbüslərimiz
xalq tərəfindən dəstəklənməsəydi,
bunların heç birini edə bilməzdik. Azərbaycanın
müasir tarixi, bizimlə eyni taleyi yaşayan digər ölkələrin
tarixi onu göstərir ki, harada iqtidar tərəfindən irəli
sürülmüş təşəbbüslər xalq tərəfindən
dəstəklənirsə, orada həm həmrəylik var, həm
sabitlik, həm də inkişaf var”.
Praqmatizm,
səmimilik, siyasi iradə və qətiyyətlilik, məqsədyönlülük,
mütərəqqi islahatlara meyillilik, öz siyasətini
reallaşdırarkən hər bir fərdin, qrupun, ümumilikdə
toplumun maraqlarını nəzərə almaq qabiliyyəti
kimi mühüm keyfiyyətlər Prezident İlham Əliyevin
fenomen siyasi lider obrazını şərtləndirən
mühüm elementlər sırasında xüsusi
vurğulanmalıdır. Azərbaycan Prezidentinin ötən
dövr ərzində inamla davam etdirdiyi sosial-iqtisadi inkişaf
strategiyası, böyük əzmlə həyata keçirdiyi
islahatlar həm də Onun yüksək idarəçilik
qabiliyyətinin və mükəmməl iş təcrübəsinin
əyani təzahürüdür.
Ölkə
başçısının ötən illər ərzində
Azərbaycanda siyasi barışığın, vətəndaş
həmrəyliyi və sülhünün təmin olunması, əksqütblü
qüvvələr arasında etimad mühitinin
formalaşdırılması istiqamətində
atdığı addımlar onun ədalətli rəhbər
obrazını şərtləndirən amillər
sırasında xüsusi yer tutur.
Ölkədə
kadr siyasəti və dövlət idarəçiliyi məsələlərində
Azərbaycanın bütün vətəndaşlarının
iştirakının təmin edilməsi, müxalifətin
sağlam, konstruktiv dialoqa dəvət olunması, əldə
edilən iqtisadi nailiyyətlərdən hamının öz bacarıq,
zəhmət və əqli imkanlarına görə bəhrələnməsi
Prezidentin milli birliyin möhkəmləndirilməsi istiqamətində
atdığı addımlardır.
Dövlət
başçısının çevik və işlək
mexanizmlər üzərində gerçəkləşdirdiyi
uğurlu sosial-iqtisadi siyasət nəticəsində bu gün
Azərbaycanın dövlət büdcəsinin,
respublikamızın valyuta ehtiyatlarının, ölkəyə
investisiya qoyuluşunun artımındakı, yeni iş yerlərinin
açılmasındakı dinamika sosial-iqtisadi inkişaf
strategiyasının uğurlu nəticələri kimi dəyərləndirilməlidir.
İqtisadiyyatda
mütərəqqi inkişaf meyillərinin daha da sürətləndirilməsi,
bu prosesdə yüksək dinamizmin təmin olunması
yollarının nəzəri-praktiki və konseptual əsaslarını
özündə əks etdirən dövlət
proqramlarının qəbul olunması Prezidentin öz
qarşısına qoyduğu məqsədlərin reallaşdırılmasında
etibarlı və işlək bir vəsilədir.
Regionların
tarazlı və davamlı inkişafı, sosial infrastrukturun
yenidən qurulması, bölgələrdə
sahibkarlığın, özəl sektorun tərəqqisi,
iqtisadiyyatın neft amilindən
asılılığının qeyri-neft sektorunun inkişafı
hesabına aradan qaldırılması üçün kompleks
tədbirlər sistemi müəyyənləşdirən
dövlət proqramlarında cənab İlham Əliyevin həyata
keçirdiyi sosial-iqtisadi siyasətin prioritet istiqamətləri
elmi dəlillərlə əsaslandırılmışdır.
Həyata
keçirilən tədbirlər nəticəsində əhalinin
maddi-rifah halı yaxşılaşır, vətəndaşların
sosial müdafiəsi tədbirləri gücləndirilir,
respublikanın bütün regionlarında aparılan
tikinti-abadlıq tədbirləri ilə ölkədə
mükəmməl infrastruktur sistemi qurulur, yeni məktəblər,
səhiyyə müəssisələri, mədəniyyət
ocaqları inşa edilir. Azərbaycanın birinci
xanımı, Heydər Əliyev Fondunun prezidenti, UNESCO-nun və
İSESCO-nun xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin
deputatı Mehriban Əliyevanın irəli sürdüyü
sosial-mədəni layihələr də dövlətin bu sahədə
apardığı siyasətə ictimai dəstək nümunəsi
kimi böyük rəğbət doğurur.
Cənab
İlham Əliyevin irəli sürdüyü “Ən
böyük siyasət real, konkret işdir” prinsipi
özünün bariz təcəssümünü qısa bir
zaman ərzində şəhər və kəndlərimizin
abadlaşan simasında, paytaxtda və regionlarda işə
salınan müəssisə və sənaye nəhənglərinin
timsalında, açılmış yüz minlərlə
iş yerində çalışıb ailəsinə
çörək aparan həmvətənlərimizin məmnunluq
yağan çöhrəsində, inşa olunmuş, yaxud
yenidən qurulmuş minlərlə məktəbin
işıqlı sinif otaqlarından eşidilən xoşbəxt
uşaq səslərində, istifadəyə verilmiş
yüzlərlə müasir səhiyyə ocağında
müalicə alanların şükranlıq
duyğularında tapır. Bu sıraya paytaxtın qürur mənbəyinə
çevrilən möhtəşəm tikililəri,
körpüləri, yeraltı keçidləri, təzə
salınan yolları, yenidən qurulan bağ və parkları
da əlavə etsək, böyük quruculuq salnaməsi
yaranar.
Bu gün
Azərbaycanın mədəniyyətlərarası dialoq məkanına
çevrilməsi, milli-mənəvi dəyərlərimizin
qorunması və bütün dünyada təbliği, cəmiyyətdə
sivil ənənələrin bərqərar olması,
müasir bilik və vərdişlərə yiyələnmiş
milli ruha bağlı gənc nəslin formalaşması
müstəqil Azərbaycanın gələcəyinə ən
qiymətli töhfələrdir.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin dövlətçilik fəlsəfəsi
öyrədir: “Xalq dövlət üçün yox, dövlət
xalq üçündür. Dövlət onun ərazisində
yaşayan əhalinin təminatçısı
olmalıdır”.
Bu gün
müstəqil Azərbaycan dövləti öz vətəndaşlarının
təhlükəsizliyinin, maddi-rifahının, mədəni
inkişafının qüdrətli təminatçısıdır
və ölkəmizin müstəqillik tarixi dövründə
əldə edilmiş ən böyük nailiyyət də elə
məhz budur...
İmamverdi İSMAYILOV,
Milli Məclisin deputatı
Yeni Azərbaycan.- 2012.- 21 aprel.- S.5.