Gələcəyə
aparan yolla
Builki mayın
təbiəti qeyri-adi idi. Hava qaşqabaq tökür, tez də xoş və
istiqanlı olurdu. Külək də az idi, yağış da.
Elə bil, təbiət də
maya planlaşan çoxsaylı tədbirlərin və layihələrin
uğuruna kömək olmaq istəyir, onların miqyasını
himayə edirdi. Mənə elə gəlir ki, bu may biz iyirmi
illik müstəqillik yolunu adlayıb yeni bir dövrə
keçdik.
Buna, bəlkə,
yeni keyfiyyət dövrü də demək olar. Bu keçidin əvvəlini
mən 2003-cü ildə görürəm. Həmin ildə
hakimiyyətə gələn Prezident İlham Əliyev öz
xəyalında 2012-ci ilin Bakısını- yeni Bakını
görürdü. XX1 əsrin Bakısını. Biz bu şəhəri
həmişə sevmişik, səxavətli
torpağımızın rəmzi kimi sevmişik. İndi də
sevirik və fəxr edirik. Amma şəhərimizlə fəxr
edənlərin, onun tərəqqisi ilə yaşayanların
birincisi Prezidentimiz özüdür. Bu gün isə
hamımız fəxr edirik. Doqquz
milyon vətəndaş
birlikdə fəxr edir. Ona görə fəxr edirik ki,
Bakının görkəmi xalqımızın həyat
keyfiyyətinin, mən deyərdim, yeni həyat keyfiyyətinin
güzgüsü olub.
Bu may mənə
daha bir şey aydın oldu: xalqın, ölkənin həyat
keyfiyyətini müxtəlif cür təsvir eləmək
olar: kitablar, albomlar, filmlər, sərgilər yaratmaq, rəqəmləri
təbliğ etmək olar. Amma xalqın həyat keyfiyyətinin
ən yaxşı təbliğatçısı var: onun
doğma şəhərinin
görkəmi. Bu görkəm həm göstərir, həm
inandırır, həm heyran qoyur, həm də təsdiq edir.
Elə buna görə, arxitektorlar qədim memarlıq abidəsindən
söz açanda birinci onu tikdirmiş hökmdarın, sonra isə
dövrü səciyyələndirən tərəqqinin ünvanını
deyirlər.
Bu, paradoksdur: insanların
iş yeri, ev-eşiyi, hətta zövqü də təzələnə
bilir. Amma ən gec və ən çətini onların
qoynunda yaşadıqları şəhərin simaca təzələnməyidir.
Bu çətinliyin bir səbəbi odur ki, evi sahibi təzələyir.
Qonşuların təmirinə baxıb təzə təmir
aparır. Amma milyonlarla adamın yaşadığı şəhər
heç kimin deyil. Ona görə onun təzələnməsi
müşküldür. Çox səbəbə görə
müşküldür. Birincisi, şəhərdən əvvəl
cəmiyyət dəyişməlidir. Deməli, son iyirmi ildə
cəmiyyətimiz də dəyişib, bəlkə, biz bunu
lazımi qədər duymuruq. İkincisi, şəhərin təzələnməsi
üçün maliyyə lazımdır. Amma bu da cəmiyyətə
bağlıdır. Ancaq həqiqətən, təzələnən
cəmiyyətdə maliyyə peyda olur.
İkinci
müşkül siyasi iradədir, axı şəhər
heç kimin deyil. Siyasi iradə adamları, ölkə rəhbərləri
çox olur, cürbəcür olur. Onlardan tək-təki öz doğma şəhərinin
yenidən quranı olur. Adətən rəhbərlər bir
neçə simvolik bina tikdirməklə kifayətlənirlər. Amma zamanla
zamanın fərqi var. Elə zaman gəlir ki, ölkəni
yenidən qurmaq, yenidən yaratmaq zərurət olur. 1993-cü
ildə Ulu öndər Heydər Əliyev yenidən siyasi
hakimiyyətə qayıdıb dövlətimizi, cəmiyyətimizi
yenidən yaratdı. Bu həm də tarixin hökmü idi. Azərbaycan
əsrlərcə həsrətdən sonra öz müstəqilliyinə
qovuşmuşdu. Ulu öndər bu müstəqilliyin
konstitusiyasını, qanun bazasını, iqtisadi
bazasını, müstəqil xarici siyasət yolunu, ideoloji əsaslarını
yaratdı. Azərbaycanın özəl mənəvi mədəniyyətinin,
təhsilinin, ana dilinin çiçəklənməsi
üçün bütün tədbirləri gördü.
Bunlar müstəqilliyin milli məzmunu idi, zahirən
görünməyən tərəfləri idi.
2003-cü ildən
qurulanların əsas xətlərindən biri isə müstəqilliyin
milli forması idi, onun görümlü özəlliyi idi. Məlumdur,
təzə məzmun köhnə formada da olur. Özünə
yol və biçim axtarır. Amma yenilik öz məxsusi
formasını, biçimini tapandan sonra yeni bir keyfiyyət səviyyəsinə
keçir. Bu gün biz, həqiqətən, yeni Azərbaycanda,
müstəqil Azərbaycanda yaşayırıq. Bu yeniliyi hər
bir mənzildə, məktəbdə,
xəstəxanada, hətta ucqar rayondakı ərzaq
mağazasında da görə bilirik. Mən hələ muzeyləri,
teatrları, universitetləri, inzibati binaları demirəm. Ən
nəhayət, biz həyatımızın yeni keyfiyyət səviyyəsini
Bakının gündən-günə dəyişən
görkəmində, arxitektura simasında görürük.
İndi mən
uzun illər ədəbiyyat müəllimi kimi tədris etdiyim
“Firuzə” hekayəsini daha yaxşı anlayıram. İndi
daha yaxşı bilirəm: insanların həyatını və
bu həyatın iri yuvası olan şəhərlərin
keyfiyyət dəyişikliyini, hətta ədəbi obrazla təsvir
etmək, göstərmək, əyaniləşdirmək nə
qədər çətindir. Böyük C.Cabbarlı balaca
bir hekayədə Azərbaycanı müasirləşdirən
Mədəni İnqilabın nəticələrini göstərmək
istəmişdi. Yəqin, buna nail olmuşdu. Yoxsa onun hekayəsi
bolşeviklərin bir saylı qəzeti olan “Pravda”da
özünə yer ala bilməzdi. C.Cabbarlının hekayəsi
də təəccüb effekti üzərində qurulub: Firuzə
balaca fasilədən sonra öz şəhərini tanıya
bilmir və təzəliklərə
təəccüblənir.
“Eurovision-2012”
mahnı müsabiqəsinə gələn qonaqlar da Bakıda
gördüklərindən danışanda ən çox “təəccüb”,
heyranlıq epitetindən istifadə
edirdilər. Bəli, Bakı və Azərbaycan yeni bir həyat
keyfiyyətinə adlayıb və bunu sübut etməyə
ehtiyac yoxdur. Mən “Eurovision -2012” mahnı müsabiqəsini
yeni Azərbaycanın “prezentasiya məclisi”nə bənzədərdim.
Əslində, mahiyyətdə belə də oldu.
Dünyanın 46 ölkəsindən gələn qonaq və
iştirakçılar, 20 mindən artıq qonaq bu
prezentasiyanın xoşbəxt günlərini bizimlə
bölüşdülər. Bu həm də bir milli bayram, milli
birlik günü oldu.
Əfsanəvi may
ayı bayramı bayrama, sevinci sevincə qatdı, son on
ilin nailiyyətlərinə baxışa çevrildi.
Mayın 10-da Ulu öndər Heydər Əliyevin anadan
olmasının 89-cu ildönümü qeyd olundu, son
iki-üç ildə inşa edilərək qurulan Heydər Əliyev
Mərkəzinin təntənəli
açılışı oldu. Dünyada analoqu olmayan bu Mərkəzin
arxitektura həlli beynəlxalq müsabiqə yolu ilə müəyyən
edilmişdi. Zaha Hadidin qalib çıxmış layihəsi əsasında
tikilmiş bu abidə həm də ölkəmizin müasirləşməsinin
rəmzi olacaqdır. Beş hektara yaxın ərazidə,
Bakının ən hündür nöqtələrindən
birində olan bu Mərkəz çoxfunksiyalı olacaq, elmi
araşdırmaları, kitabxanası, informasiya mərkəzi,
muzeyi ilə insanlara, müstəqil Azərbaycanın gəncliyinə
xidmət edəcəkdir. Mərkəzin
açılışında çıxış edən
Prezident İlham Əliyev qeyd etmişdir: “Heydər Əliyev
bütün dövrlərdə öz xalqına xidmət
edib”.
Bu yığcam kəlam şəhərə
hədiyyə edilən Mərkəzin də fəaliyyət
devizi olacaqdır. Açılışda Prezidentin Azərbaycan
Respublikasının artan beynəlxalq nüfuzundan, BMT Təhlükəsizlik
Şurasına üzv seçilməsindən
danışması da rəmzi səsləndi.
Heydər Əliyev Mərkəzinin
açılışının davamı kimi Ulu öndərin
adını daşıyan fondun fəaliyyətinin səkkizinci
ildönümü fərəh hissləri ilə qeyd olundu. Mərasimdə
çıxış edən Heydər Əliyev Fondunun
prezidenti Mehriban xanım Əliyeva fondun yaranma tarixindən və
çoxsahəli fəaliyyətindən danışdı, təhsil
proqramları üzərində xüsusi dayanaraq qeyd etdi ki, fond bundan sonra da təhsilin
inkişafına birinci dərəcəli əhəmiyyət
verəcəkdir. Fondun təhsil proqramlarını fəal dəstəklədiyinə
görə Litva Respublikasının Azərbaycandakı səfiri
Keshutis Kudzmanası fondun təsis etdiyi “Qızıl
Çinar” beynəlxalq mükafatı ilə təltif etdi.
Bir gün sonra - mayın 11-də “012 BAKI
PUBLİC ART Festivalı”nda Heydər Əliyev Fondunun
vitse-prezidenti Leyla Əliyevanın “Beyin” əsərinin təqdimetmə mərasimi oldu. Bu mərasim həvəskar rəssamlara və sənətə
ölkəmizdə verilən qiymətin, qayğının təcəssümü
idi. Monumental sənətin
gözəl nümunəsi olan bu əsər də insan və
zaman, insan və müasir dünya probleminə həsr
edilmişdi və müasirləşən şəhərimizin
arxitektura görkəminə hədiyyə oldu.
Mahnı müsabiqəsinin final
yarışının gərgin, həyəcanlı, lakin
gözəlliklə dolu olan gedişinə dünyanın 46
ölkəsində canlı yayımda baxdılar. Prezident
İlham Əliyev, ölkənin birinci xanımı Mehriban Əliyeva,
ailə üzvləri ilə birgə final
çıxışlarını Kristal Sarayın
lojalarında izlədilər. Bütün Avropanın,
dünya musiqisevərlərinin diqqəti və gözü
Bakıda idi. Xüsusilə, final müsabiqəsinə vəsiqə almış 26 ölkənin
nümayəndələri. Bunlar Böyük Britaniya, Fransa,
İtaliya, Macarıstan, Norveç, Danimarka, Yunanıstan və
başqa ölkələr idi.
Deyirlər, təsadüfdən heç nə
yaranmır. Hər şey nəticədir. Bizim may ayında
yaşadığımız bayram da nəticədir. Ölkəmizdə
son iyirmi ildə aparılan düzgün, uzaqgörən, Vətənin
çiçəklənməyinə, yenidən
yaradılmasına yönələn siyasətin nəticəsidir.
2003-cü ildən sonra gedən dəyişikliklərin əsası
- Azərbaycanın qloballaşan dünyaya, ilk növbədə,
Avropaya inteqrasiyasına yeni dinamika verilməsi oldu. Ölkə
Prezidenti ilk xarici səfərini Fransaya, Avropanın mənəvi
paytaxtına etdi. Bu, Ulu öndər Heydər Əliyevin
qoyduğu ənənə idi,
amma həm də ondan fərqli
bir hadisə idi.
Bu fərq, ilk növbədə, Azərbaycanın
Avropa siyasətinin fəallaşmasındə, özünə
xas hədəflər kəsb etməsində oldu. Prezident Azərbaycanın
Avropa siyasətində öz yerini, dəsti-xəttini, öz dəyərlər
sırasını aydınladırdı. Amma tale özü
Prezident İlham Əliyevə bu siyasətində köməkçi,
himayəçi vermişdi. Bu, ölkənin birinci
xanımı Mehriban Əliyeva idi. Mehriban xanım Əliyeva Azərbaycanın
mənəvi dəyərlərinin, onun mədəniyyət və
əxlaqının canlı təcəssümü idi. Bu dəyərlər
onun qanında və iliyində idi və tale onu, sanki, Azərbaycan
dəyərlərini himayə etmək, qorumaq və
artırmaq üçün ərsəyə gətirmişdi.
Mehriban Əliyevanın nəcib və
humanist təbiəti, yüksək şəxsi mədəniyyəti,
milli dəyərləri həm mütəfəkkir, həm də
insan kimi sevmək bacarığı Azərbaycanın yeni Qərb siyasətinin leytmotivi və
məzmunu üçün bir əsas, bir impuls bazası oldu.
Avropada Azərbaycanın həqiqətlərini axtarmaq yox, Avropaya öz dəyərlərimizlə
getmək. Öz dəyərlərimizi Avropaya aparıb tədricən
onları tanıtmaq və bu yolla ölkənin xaricdə yeni
obrazını yaratmaq. Çox zaman bəhrəsiz tarixi
diskussiyaları bir kənara qoyub bu günə qayıtmaq və
ölkənin bugünkü mənəvi potensialından, mədəni arsenalından istifadə
etmək. İnandırmaq,
sübutlar axtarmaq yox, mənəvi dəyərləri və
onların gücünü göstərmək. İlk
baxışda, yeni mədəni siyasət xəttinin əvvəlkindən
fərqi xırda şeylərdədir. Amma nəticələrə
baxanda görürsən: Prezident İlham Əliyev və
Mehriban xanım Əliyevanın xarici mədəni siyasətinin
möhtəşəm, heyrətləndirici nəticələri
ortadadır. Deməli, əvvəlki və sonrakı mədəni
xarici siyasətdəki fərqlər fundamental səciyyə
daşıyır. Olsun ki, bu kənardan diqqəti çəkmir.
Lakin nəticələr heyranedicidir və
ortadadır, bununla hesablaşmamaq olmaz. Mənim xatirimdədir
ki, 2004-2005-ci illərdə bu siyasətin ilk kövrək
addımları atılanda nəticələrə inanmayanlar,
hətta xərcləri sayanlar da var idi. Amma bu gün nəticələrə
baxın: “Eurovision-2012” mahnı müsabiqəsinin nəticələri
ortaya üç-beş il qabaq heç kəsin inanmadığı
reallığı qoydu. Bu reallıq
isə nə az, nə çox, Müstəqil Azərbaycan
Respublikasının yeni beynəlxalq imicidir! Bu imici heç
bir maliyyə ilə hesablamaq olmaz. Amma şübhəsiz, bu
imic də real maliyyə-iqtisadi dəyərə malikdir. Hər
bir şirkət öz imici üzərində əsir, çünki imic gəlir
deyil. Gəliri gətirən obyektiv qüvvədir. Deməli,
Azərbaycan Respublikasının da dinamik tərəqqisi və
varlanması üçün ən zəruri aləti
ortadadır: bu, azad, müasir, çox mədəniyyətli
dövlət imicidir, ölkəmizin Avropanın ayrılmaz
hissəsinə çevrilməsi faktıdır. Bu faktın
ortaya gəlməsində ölkənin birinci xanımı
Mehriban Əliyevanın ardıcıl fəaliyyəti, misilsiz
bir mədəniyyət səfiri olmaq istedadı həlledici
rol oynamışdır. Bunu görmək, bunu qiymətləndirmək
və bununla fəxr etmək lazımdır.
Təsadüfi deyil ki, “Eurovision-2012”
mahnı müsabiqəsini Bakıda keçirmək
üçün Prezident tərəfindən yaradılan Təşkilat
Komitəsinin sədri məhz
Mehriban Əliyeva oldu.
Çünki Mehriban xanım Azərbaycanın baş mədəniyyət
səfiridir, UNESCO-nun xoşməramlı səfiridir. Mədəniyyətimizin
bütün sahələri - musiqi, rəssamlıq, teatr-kino, tətbiqi
incəsənət, təhsil, muzey işi, arxeoloji
axtarışlar, idman, ekologiya - öz beynəlxalq əlaqələrini
onun zəhməti və ardıcıllığı sayəsində tapıb. Mədəniyyət, incəsənət
və idmanda isə insanların şəxsi keyfiyyətləri
və münasibətləri daha önəmli rol oynayır.
Bütün bunlar sanki onun taleyinə
yazılmışdır.
Hələ uşaqlıqdan onun ev tərbiyəsinin
iki qanadı oldu: mərhəmət və idman. Mərhəmət
onun ziyalı köklərindən,
babalarının professional fəaliyyətindən gəlirdi.
Hər iki tərəfdən babaları humanist
yazıçı və jurnalist, Azərbaycanda Mədəni
İnqilabın, sonra isə 50-60-cı illər mədəniyyət
quruculuğunun fəalları idilər: unudulmaz Mir Cəlal
müəllim - yazıçı, müəllim və
böyük alim və Nəsir İmanquluyev -jurnalist,
maarifçi, mədəniyyət hamisi. Bu mənbələrdən
gələn mərhəmət xətti Mehriban xanımı həkimlik
peşəsinə aparıb çıxardı, insanların
sağlamlığına xidmət
etməyə sövq etdi.
Azərbaycanın birinci xanımı kimi
onun üçün sadə insanlara,
köməksiz qocalara, uşaqlara hamilik etmək
üçün yeni imkanlar yarandı. Onun ən çox getdiyi
yer, məşğul olduğu problem xəstə və sahibsiz
uşaqların internatları oldu. Sovetlərdən qalma bu
internat müəssisələri Mehriban xanımın, Heydər
Əliyev Fondunun qayğısı və imkanları
hesabına təmir edilib yeni bir görkəmə gətirildi.
Onun nümunəsi bütün cəmiyyətdə təqlid yaratdı:
indi tələbə-gənclərimiz, orta sinifə aid
ziyalılar arasında internat məktəblərini
hamiliyə götürmək, oranın sakinlərinə
imkanca dayaq durmaq ölkəmizdə ayrıca hərəkata
çevrilib. Heydər Əliyev Fondu milli təbiətimizin,
fauna və floramızın da qorunması üçün
gücünü və enerjisini əsirgəmir, ekoloji
strukturlar və xeyriyyə qurumları yaradır.
Çünki Azərbaycanın gələcəyi həm də onun sağlam təbiətindədir,
bu təbiəti qorumaq müqəddəs vəzifədir.
Gənclik ölkənin gələcəyidir.
Ona görə Heydər Əliyev Fondunda ən böyük
diqqət balalarımızın təhsilinə və
sağlamlığına verilir. Son on ildə tikilən məktəb
və xəstəxanaların tam əksəriyyəti Heydər
Əliyev Fondunun, şəxsən Mehriban xanım Əliyevanın
Azərbaycanın gənc balalarına şəfqətli
münasibətinin bəhrələridir. Mən bir xalq müəllimi
kimi əminəm: Mehriban Əliyevanın təhsil layihələri
Azərbaycanın tarixində intibah gücü olan bir hadisədir,
ayrıca bir mərhələdir.
Hələ körpə vaxtlarından
balaca Mehribanın ayaq açdığı ilk yer idman
sarayları, məşq meydançaları oldu. Valideynlər
onu gimnastika seksiyasına qoydular və nə qədər də
uzaqgörən hərəkət etdilər. Bu, idmanın, yəqin
ki, ən gözəl, ən zərif, həm də incəsənətə,
yaradıcılığa, gözəllik sənətinə ən
yaxın növüdür. Gimnastikada bu çəlimsiz
qız həm sağlamlıq qazandı, həm gözəlliyi
öyrəndi, həm də insanlarla təmiz mənəvi
münasibətlər yaratmaq vərdişlərinə yiyələndi.
Bütün bunlar gələcək fəaliyyətində, mədəniyyət
və idmanımıza hamiliyində ona gərək olacaqdı
və oldu.
Nəhayət, 2002-ci ildə tale Mehriban
xanımı Azərbaycan Gimnastika Federasiyasına gətirdi.
Amma bu dəfə artıq Federasiyanın prezidenti seçildi.
Ölkənin birinci xanımı
balaca Azərbaycan gözəllərinin hamisi oldu,
onların məktəbdarı oldu. Buradan Mehriban xanım
üçün həyatının ilk arzularından birinə
yol vardı: azad, müasir Azərbaycan qızını
dünya arenasına çıxarmaq, onun necə qoçaq və
müstəqil olduğunu hamıya göstərmək!
Çünki o, həmişə inanırdı: Azərbaycanlı
qadının varlığında gizlənən potensial
güc, potensial iradə misilsiz bir yaradıcı qüvvədir.
Ona yol və imkan yaratmaq lazımdır. Sonra o bütün
dünyanı heyran qoyacaq.
Mehriban Əliyevanın rəhbərlik
etdiyi Gimnastika Federasiyasının hədəfləri belə idi və onlar
üç-dörd ilə çin oldu! O bilirdi ki, adamlar
öz ölkəsində peyğəmbər olmur. Ona görə,
o, üzünü böyük dünyaya, ilk növbədə,
Qərbə tutdu. Hələ 1995-ci ildə Azərbaycanın
Dostları fondunu qurmuşdu. Əlaqələr yaratdı,
yarışlara getdi və özü də yarışlar təşkil
elədi. Bunlar hələ ilk addımlar idi. Gimnastika
Federasiyasına prezident seçiləndən bir il sonra Bədii
Gimnastika üzrə 2003 və 2004-cü illərin Dünya
Kuboku yarışları Bakıda keçirildi.
Bir müsəlman ölkəsinin Bədii
Gimnastika yarışlarının paytaxtına çevrilməsi
asan deyildi: axı
avropalıların da öz
stereotipləri var! Mehriban Əliyeva məqsədyönlü
idi: həm Avropada, həm də öz evimizdə bütün
stereotipləri dağıdırdı.
Həmişəki kimi deyilənlər də
oldu, amma 2005-ci ildə Gimnastika üzrə Dünya
Çempionatı Bakıda keçiriləndə, bunun
informasiya nəticələri dünyaya yayılanda hamı,
xüsusilə, sadə adamlarımız anladı: tale Mehriban Əliyevanı
Azərbaycan dəyərlərini XXI əsrdə dünyaya
tanıtmaq üçün meydana atıb. Birinci
xanımın, xalq, xüsusilə, sadə insanlar arasında
reytinqi artdı, sevgi və pərəstişə
çevrildi. Çoxlu insanlar problemləri ilə
bağlı ona müraciət etdilər. O da
bacardığı xeyirxahlığı əsirgəmədi,
yorulmaq bilmədən insanlara əl uzatdı, qayğı
göstərdi. Nəticədə,
2005-ci ilin noyabrında Milli Məclisə seçkilərdə onun namizədliyi 92 faizdən
artıq səs topladı! Bu, Mehriban xanımın cəmiyyətə,
dəyərlərimizə xidmətlərinin
qarşılığı idi.
Ölkənin birinci xanımı öz
humanitar missiyasını icra etməkdə ardıcıl idi.
Xalq üçün, mənsub olduğu Vətənin mədəniyyəti
üçün real işlər görməkdə qətiyyətli
idi. Gimnastikadan onun qazandıqlarından biri iradə idi.
İradənin əks üzü isə
ardıcıllıqdır. İdman tədbirləri təşkilindəki
təcrübəsini mədəniyyətimizin digər sahələrinə
də köçürməyə çalışdı.
İdman onun üçün Azərbaycan
mədəniyyətinin qapısı və qanadı idi. Bu
qanadla, milli dəyərlərin gücü ilə
silahlanıb Avropa saraylarının qapılarını mədəniyyətimizin
üzünə açdırdı. Onun öz fəaliyyəti
də tezliklə beynəlxalq səviyyədə etiraf edildi,
beynəlxalq qiymət aldı. UNESCO-nun və İSESCO-nun
xoşməramlı səfiri adına layiq görüldü.
Bu ölkəmizin başını uca etdi, Azərbaycanın
qoca bir mədəniyyət ölkəsi imicinin möhkəmlənməsinə
səbəb oldu. Mehriban xanımın da
böyüklüyü, ucalığı kənarda
tanındı və etiraf edildi.
Mən bu faktları sadalayıb, uzatmaq istəmirəm.
“Eurovision-2012” mahnı müsabiqəsinin Bakıda
keçirilməsinə gələn yolun nə qədər
uzaqdan başladığını aydınlatmaq istəyirəm.
Bu gün Azərbaycan Avropada və MDB-də beynəlxalq mədəni
tədbirlər paytaxtı kimi tanınır və qiymət
alır. Bu ardıcıl mədəni siyasətin, məqsədyönlü
iradənin, Vətənə hədsiz məhəbbətin bəhrəsidir.
Bu, ölkənin birinci xanımı Mehriban Əliyevanın
Prezidentimizlə çiyin-çiyinə yorulmaz fəaliyyətinin
nəticəsidir.
Biz hamımız yeni və müasir bir Azərbaycan
qurmaqda Prezidentimizə və Onun xanımına dayaq
olmalıyıq! “Eurovision-2012” mahnı müsabiqəsinə
hazırlıq, onun uğurlu gedişi daha bir faktı ortaya
qoydu: Azərbaycanın yeni mədəni simasını
xalqımız birlikdə, həmrəylikdə qurur! Bu kənardan
gələsi bir şey deyildir.
Biz hamımız Vətənimizin yeni siması ilə, yeni həyat
keyfiyyəti ilə fəxr etmək istəyirik və bilməliyik:
yeni həyat ancaq bizim zəhmətimizdən, təzələnmək
əzmimizdən, qabaqcıl ölkə mövqelərinə
çıxmaq iradəmizdən doğur. Bu iradəni qoruyaq və
artıraq.
“Eurovision-2012” mahnı müsabiqəsi bizə
nə verdi? Bu, ritorik bir sualdır. Müsabiqə bizi daha
müasir və olduğumuzdan yaxşı olmağa sövq
etdi. Bizə böyük beynəlxalq tədbirlərə ev
sahibi olmağı öyrətdi. Biz dünyaya, dünya da bizə
daha yaxın oldu. Bir sözlə, biz firavan gələcəyimizə
doğru böyük bir addım da atdıq. Onu
yaratmağın özümüzə aid iş olduğunu bir
daha anladıq.
Nurlana ƏLİYEVA,
YAP Qadınlar
Şurasının sədri
Yeni Azərbaycan.-
2012.- 12 iyun.- S.6.