Avropa Parlamentinin qətnaməsi
qeyri-ciddi və iftira xarakteri daşıyır
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının Hüquq
mühafizə orqanları ilə iş şöbəsinin
müdiri Fuad Ələsgərovun AzərTAc-a müsahibəsi:
-
Avropa Parlamenti mayın 24-də Azərbaycanla bağlı qətnamə
qəbul etmişdir. Qətnaməyə münasibətiniz?
- Qətnamə
qeyri-ciddi və iftira xarakteri daşıyır. Bu sənəddə
əks olunan məsələlərin tam əksəriyyəti
təhrif edilmişdir. Qətnamənin çıxarılma
vaxtı da sənədin müəyyən sifariş xarakterli
olduğunu deməyə əsas verir. Avropa KİV-lərində
gedən intensiv anti-Azərbaycan kampaniyası, “Human Rights
Watch”, “Amnesty International” təşkilatlarının,
qonşularımızın davranışı, Azərbaycandakı
radikal müxalifət və bəzi QHT-lərin bu istiqamətdə
sinxron fəaliyyəti bunu bir daha təsdiqləyir. Elə həmin
qətnamədə “Azərbaycan hüquq müdafiəçilərinin
“Eurovision” mahnı müsabiqəsi ərəfəsində 10
aylıq kampaniya başlaması”na edilən istinad da bunu təsdiqləyir.
Digər
tərəfdən, qətnamə Avropa Parlamentinin təxirəsalınmaz
prosedurları çərçivəsində qəbul
olunmuşdur. Təxminən 30 dəqiqə davam edən dinləmələr
nəticəsində tələm-tələsik şəkildə
qəbul edilmiş qətnamədə çoxsaylı
yanlış, yoxlanılmamış müddəalar qeyd
olunmuşdur.
Hesab edirəm
ki, Avropa Parlamenti səhv mövqedədir. Faktiki olaraq Avropanın
cənub sərhədində
yerləşən Azərbaycan
Avropa üçün
alternativ enerji mənbəyi olmaqla, bu qitənin iqtisadi müstəqilliyi və təhlükəsizliyinin
mühüm komponentlərindən
biri kimi çıxış edir.
Eyni zamanda, Azərbaycan Avropaya inteqrasiya yolunu tutmuş və hər zaman öz öhdəliklərinə
sadiq qalan bir ölkədir. Belə bir
ölkəyə dar siyasi maraqlardan çıxış edərək
qərəzli münasibətin
göstərilməsi ən
azı təəssüf
hissi doğurur. Məsələn, Avropa Xalq Partiyasının Almaniyadan
olan üzvü Bernd Posseltin mövqeyi Almaniya KİV-lərinin tutduğu mövqedən heç də fərqlənmir.
Azərbaycana münasibəti, Azərbaycan
barədə təfəkkürü
uşaqlıqdan ailəvi
erməni dostlarının,
erməni ətrafının
təsiri altında formalaşan “Amnesty International”ın
Cənubi Qafqaz və Orta Asiya
üzrə nümayəndəsi
John Dalhuiseinin də fikirləri həddən artıq subyektiv xarakter daşıyır.
- Hansı məqamları qərəzli sayırsınız?
- Qətnamə bütövlükdə
qərəzlidir. Bir neçə misalı
göstərmək kifayətdir.
Məsələn, Qətnamədə
15 may mitinqinin polis tərəfindən
dağıdıldığı göstərilir və dinc protest aksiyalarının
keçirilməsinə çağırılır.
Bu müddəa reallığı
əks etdirmir. Birincisi, qətnamədə
qeyd olunduğu kimi, mayın 15-də heç bir nümayiş keçirilməmişdir.
Mayın
14-də cəmi 20-30 nəfərin
iştirakı ilə
piket keçirilmişdir.
Məsələ ilə əlaqədar
qeyd etmək istərdim ki, həmin toplantılar razılaşdırılmamışdır.
“İctimai Palata”
deyilən qurumda təmsil olunan radikal müxalifət Bakı şəhər İcra Hakimiyyəti tərəfindən təklif
olunan yerlərdən imtina etmişdir. Halbuki, bundan əvvəl radikal müxalifətin nümayəndələri bir
neçə razılaşdırılmış
mitinq keçirmişlər.
Lakin həmin mitinqlərin xaricdə lazımi rezonans doğurmadığını
görərək, “Eurovision” mahnı müsabiqəsi ərəfəsində ölkəmizə
gəlmiş jurnalistlərin
diqqətini cəlb etmək məqsədilə
razılaşdırılmamış piket taktikasına keçmişlər. Bununla ermənipərəst
qüvvələrin anti-Azərbaycan
kampaniyasına qoşulmuşlar.
İstənilən beynəlxalq miqyaslı tədbir keçirən ölkədə təhlükəsizlik
məsələləri baxımından
belə tədbirlər
ərəfəsində və
gedişində mitinq və piketlərin keçirilməsi bir çox hallarda müvəqqəti məhdudlaşdırılır
və hətta qadağan olunur. NATO-nun son Çikaqo Sammitində də antiqlobalistlərin toplantıları güc tətbiq edilməklə dağıdılmış, mitinq
iştirakçılarına çoxsaylı xəsarətlər
yetirilmiş, 60 nəfər
isə saxlanılmışdır.
Azərbaycanda da mahnı müsabiqəsi
gedişində müvafiq
təhlükəsizlik tədbirləri
görülür. Hazırkı mürəkkəb geosiyasi
vəziyyəti və
səslənən saysız
təhdidləri nəzərə
alsaq, bizim hüquq mühafizə orqanlarının üzərinə
nə qədər ağır yük düşdüyünü görmək
olar. Lakin onlar bunun öhdəsindən layiqincə
gəlirlər.
Əvvəlki müsahibələrimdə də
qeyd etdiyim kimi, belə bir məqamda, razılaşdırılmamış piketlərin keçirilməsi
artıq gərginlik yaradır. Güc tətbiqi məsələsinə
gəldikdə isə,
polis sadəcə ictimai
qaydanın təmini üzrə öz vəzifələrini yerinə
yetirmişdir. Piket iştirakçılarına
qarşı heç bir zorakı hərəkətə yol verilməmiş, piket iştirakçılarından heç
biri həbs olunmamış, hətta bəzi şəxslərin
polisi təhqir etməsi müqabilində
onlar həmin şəxslərlə çox
təmkinli davranmışlar.
“Azadlıq radiosu”nun
Bakı bürosunun müxbiri Xədicə İsmayılovanın şantaj
edilməsi ilə bağlı qətnamədə
irəli sürülən
müddəa heç
bir hüquqi əsası olmayan uydurma mülahizələrə
əsaslanır. Özünə hörmət edən
belə mötəbər
beynəlxalq qurum ən azı hüquqi baxımdan əsaslandırılmış mövqedən çıxış
etməlidir. Xatırlatmaq istərdim ki, Xədicə İsmayılovanın
işi ilə bağlı istintaq hələ başa çatmamışdır. Belə halda hər hansı sübuta əsaslanmayan uydurma ittihamların irəli sürülməsi qərəzli
mövqedən başqa
bir şey deyildir. Belə iftira və
yalan mülahizələrin
irəli sürülməsində
məqsəd aydındır.
Azərbaycanın sürətli iqtisadi
inkişafı, Azərbaycanın
zənginləşməsi bir
çoxlarının gözünü
çıxarır. Əminəm ki, belə də
olacaq. Bəzi siyasi-iqtisadi dairələrin
isə öz məqsədlərinə çatmaması
anti-Azərbaycan kampaniyasını
bir qədər də qızışdırmışdır.
Qətnamədə Ştrasserə öz mandatını həyata keçirmək məqsədi
ilə Azərbaycana səfər etməsi üçün vizanın
verilməsinə çağırış
səslənir. Halbuki, Azərbaycan tərəfi
hələ mart ayının
sonunda “siyasi məhbus” anlayışının
müəyyən edilməsi
üçün meyarların
müzakirə edilməsi
məqsədi ilə məruzəçini onun mandatı çərçivəsində
Azərbaycana səfərə
dəvət etmişdir.
Lakin o, səfərdən imtina edərək, öz mandatına laqeyd münasibət göstərmişdir.
Mayın
21-də isə Avropa Şurasının Parlament
Assambleyasının Hüquqi
məsələlər və
İnsan hüquqları
Komitəsi məruzəçinin
hazırlamalı olduğu
hesabatın iki hissəyə bölünməsi
barədə qərar
qəbul etmişdir.
Birinci hissə məhz bütün Avropa ölkələrinə tətbiq
edilə biləcək
universal meyarların müəyyən
edilməsi ilə bağlı olacaqdır və yalnız bu meyarlar müəyyən
edildikdən sonra hesabatın konkret ölkələrə həsr
olunacaq ikinci hissəsi hazırlanacaqdır.
Görünür ki, Avropa Parlamentinin
bu məsələlərdən,
o cümlədən AŞ PA komitəsinin cəmi 3 gün əvvəl qəbul edilmiş qərarından xəbəri
yoxdur. Halbuki, hər iki struktur Strasburqda qonşu binalarda yerləşir.
Qətnamənin daha bir bəndində
Avropa Məhkəməsinin
bütün qərarlarının
Azərbaycan hökuməti
tərəfindən icra
edilməsinə çağırış
səslənir. Belə abstrakt çağırışı
istisnasız olaraq Avropa Şurasının üzvü olan bütün ölkələrə
etmək olar. Azərbaycan ona münasibətdə qəbul edilmiş qərarların icrası ilə bağlı bütün zəruri tədbirlər görür.
İnsan
hüquqlarının təmin
edilməsi istiqamətində
kompleks işlər aparır, bu sahədə irəliləyişlər
əksər beynəlxalq
sənədlərdə öz
əksini tapmışdır.
Əslində Avropanın bir
çox ölkəsində
icrası tamamlanmamış
qərarların sayı
Azərbaycanla müqayisədə
dəfələrlə çoxdur.
Jurnalistlərin siyasi ittihamlarla tutulduğu yazılır. Qətnamədə
bir tərəfdən
radikal islam
təşkilatlarının səsləndirdiyi təhdidlər
ittiham edilir, digər tərəfdən
isə, həmin təhdidlərin yayımlanması
ilə məşğul
olan 2 nəfərin azad edilməsi tələb olunur. Bu müddəalar tamamilə bir-birinə ziddir və absurddur. Qeyd edim ki, bu təhdidlər yalnız Azərbaycana deyil, həm də “Avropa dəyərlərinin qızğın
tərəfdarları olan”
Avropa parlamentarilərinin
təmsil etdiyi dövlətlərə və
xalqlara qarşı yönəlmişdir.
Qətnamədə belə yanlışlıqlar,
iftiralar, ziddiyyətlər
demək olar ki, hər bənddə
görünür.
- Bu qətnamə Avropa Parlamenti ilə münasibətlərə necə
təsir edəcək?
- Avropa onsuz da
iqtisadi böhran içində çapalayır,
hətta parçalanmaq
təhlükəsi ilə
üz-üzədir. Belə bir
məqamda emosiya və paxıllıq hissləri əsasında çıxarılan bu cür qərar ağılsız qərardır.
Bu cür qərarlar
Avropa İttifaqının
“Yaxın qonşuluq” və “Şərq Tərəfdaşlığı” siyasətinin böhranına
gətirib çıxara
bilər. Hətta bu
qurumla əməkdaşlığın
məqsədəmüvafiqliyi məsələsini gündəmə
gətirə, assosiativ
üzvlük məsələsi
barədə qərarın
qəbuluna təsir göstərə bilər.
Hesab edirəm
ki, həmin qətnamənin lehinə səs verənlər strateji düşüncə
tərzinə malik, siyasi cəhətdən uzaqgörən deyillər. Bu, Avropa Parlamentinin nüfuzuna da təsir edəcəkdir.
Demokratiya dəyərlərinin
“qoruyucusu” olmalı olan Avropa Parlamenti
qurum kimi özünün nüfuzunu
düşünməli, mövzu
üzrə yalnız hökumətə qarşı
aqressiv münasibətilə
seçilən, şəxsi
maddi maraqlarından çıxış edən
bəzi kvazi hüquq müdafiəçilərinin
Azərbaycan əleyhinə
səsləndirdiyi fikirlərə
və qeyri-obyektiv hesabatlara deyil, obyektiv mənbələrə
əsaslanan araşdırma
aparmalı və ən əsası sifarişli və ya hansısa maraqlar naminə həqiqəti təhrif etməməlidir.
Bildirmək istərdim ki, heç bir şəxs, heç bir beynəlxalq təşkilat Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin
xalqın naminə apardığı siyasətə
təsir göstərə
bilməz.
Yeni Azərbaycan.- 2012.- 26 may.- S.3.