Azərbaycanda
polad magistralın inkişafı Ulu öndər Heydər Əliyevin
adı ilə bağlıdır
“Azərbaycan
Dəmir Yolları” Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin sədri
Arif Əsgərov www.yap.org.az saytına müsahibə verib:
-
Arif müəllim, hazırda respublikamızın hər bir
guşəsində Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin
anadan olmasının 89-cu ildönümü münasibətilə
genişmiqyaslı tədbirlər keçirilməkdədir. Məlum
olduğu kimi, ölkəmizdə bütün sahələrin
inkişafı Heydər Əliyev siyasətinin uğurları
ilə bağlıdır. Bu baxımdan, Azərbaycan polad
magistralının inkişafında Heydər Əliyev siyasətinin
rolu haqqında fikirlərinizi bilmək istərdik...
- Bir
əsrdə ikinci dəfə müstəqilliyinə
qovuşan Azərbaycan indi yeni inkişaf dönəmini
yaşayır. Bütün sahələrdə olduğu kimi, nəqliyyat
sektorunda da irihəcmli layihələr
reallaşdırılır, beynəlxalq aləmə inteqrasiya
sürətləndirilir. Ölkə nəqliyyat sisteminin əsas
qollarından olan Azərbaycan polad magistralı
özünün sürətli inkişaf mərhələsindədir.
Bu nəhəng işlər, şübhəsiz ki,
böyük siyasi xadim, anadan olmasının 89 illik yubileyini təntənə
ilə qeyd etməyə hazırlaşdığımız
Ümummilli lider Heydər Əliyevin şəxsi köməyi,
dəmir yoluna daim qayğısı sayəsində həyata vəsiqə
almışdır. Ölkəyə rəhbərlik etdiyi
bütün zamanlarda Onun rəhbərliyi altında həyata
keçirilən məqsədyönlü iqtisadi islahatlar,
uğurlu daxili və xarici siyasət, demokratikləşmə
Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafının sürətlənməsini
reallaşdırdı.
XX əsrin
90-cı illərində Ümümmilli liderimiz Heydər Əliyev
iqtisadiyyatın əsas qollarından biri olan polad magistralda
yaranmış gərgin vəziyyəti çox düzgün
qiymətləndirdi. 18-19 iyul 1996-cı ildə Ulu öndər
Heydər Əliyevin sədrliyi ilə Nazirlər Kabinetinin
yığıncağı keçirildi və dəmir
yolundakı neqativ hallar ölkə başçısı tərəfindən
kəskin tənqid olunaraq prinsipial qiymət verildi.
Yaranmış gərgin vəziyyətin aradan
qaldırılması üçün ciddi tədbirlər
görüldü. Ümummilli liderimiz öz səriştəli
kadr seçmək bacarığından istifadə edərək
peşəkar dəmiryolçu Ziya Ərzuman oğlu Məmmədovu
dəmir yoluna rəis təyin etdi. Bu, dəmir yolunun tarixinə
dönüş ili kimi daxil oldu.
Polad
magistralda çalışanlar insanlar yaxşı bilirlər
ki, istər keçmiş İttifaq illərində, istərsə
də müstəqillik illərində bu dahi şəxsiyyət
dəmir yoluna, onun inkişafına daim diqqət və
qayğı göstərmişdir. Heydər Əliyev hər
sahəni mükəmməl bilən, yüksək intellektual səviyyəyə
malik bir şəxsiyyət idi. Heydər Əliyev hələ
imperiya dövründə Azərbaycana rəhbərlik etdiyi
zamanlarda milli dəyərlərə böyük önəm
verərək milli kadrların hazırlanması işini
yüksək səviyyədə həll etmişdir. Məhz bu
böyük insanın qayğısı və təşəbbüsü
ilə azərbaycanlı gənclər keçmiş
SSRİ-nin müxtəlif ali məktəblərində
oxumağa göndərilmişdir. Təsadüfi deyil ki, həmin
gənclərin bir çoxu, məhz, dəmir yolu mühəndisi
ixtisasına yiyələnmişdilər və onların əksəriyyəti
bu gün nəqliyyat sektorunun müxtəlif sahələrində
mühüm vəzifələri ləyaqətlə icra edirlər.
Bütün bunlar gələcəyə hesablanmış mətin
addımlar idi. Azərbaycanın indi dünyanın
bütün hegemon dövlətləri ilə bir sırada
dayanması, beynəlxalq qurumlara tam hüquqlu üzv
olması, haqq səsimizin beynəlxalq kürsülərdən
eşidilməsi də bu dahi siyasət adamının
mübarizəsinin nəticəsidir. Sevindirici haldır ki, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev Ulu
öndərin siyasi kursunu uğurla davam etdirir.
-
Ümummilli lider Heydər Əliyevin bilavasitə təşəbbüsü
ilə dəmir yolu nəqliyyatında həyata keçirilən
tədbirlərin miqyası haqqında nə deyərdiniz? Bu
sahənin inkişaf tempini necə səciyyələndirərdiniz?
- Azərbaycan
dəmir yolunda istifadəyə verilən mühüm obyektlərin
böyük əksəriyyəti, məhz, Ulu öndərimizin
təşəbbüsü və ciddi nəzarəti sayəsində
istismara verilmişdir. Böyük öndərin
qayğısı ilə dəmir yolunda həyata vəsiqə
alan yenilikləri sadalamaqla qurtarmaq olmaz. Aşağıda təqdim
etdiyimiz qısa xronologiya Ümummilli liderin qayğısı və
nəzarəti ilə reallaşan tədbirlərin hələ
tam siyahısı deyil. Burada mən Heydər Əliyevin 1969-cu
ildə Azərbaycanda hakimiyyətə gəldikdən sonra bu
sahə ilə bağlı gördüyü işləri diqqətinizə
çatdıracağam. Ümumiyytlə, 1969-1999-cu illəri
Azərbaycan dəmir yolunun texniki tərəqqi və hərtərəfli
inkişaf dövrü adandırmaq olar. Məhz bu illərdə
istehsalatda əsas fəaliyyətlə yanaşı, 14300
texniki yeniləşmə metodları tətbiq edilmiş və
bunlar dəmir yolunun bütün sahələrini əhatə
etmişdir.
Sovetlər
birliyində rəhbər vəzifədə olarkən uzaq
Sibir torpaqlarında inşa edilən Baykal-Amur Magistralı, eləcə
də Azərbaycan BAM-ı adlanan Yevlax-Balakən yolu Heydər
Əliyevin birbaşa qayğısı ilə çəkilmişdir.
1970-ci ildən başlayaraq şəhərətrafı
qatarları müasir tələblərə cavab verən, yeni
seriyalı ER-2 tipli elektrik qatarları ilə əvəz
olunmağa başlandı. 1970-ci illərdə
Sumqayıt-şəhər, Sabunçu, Goran, Ağstafa, Əli
Bayramlı, Ucar, Gəncə, Tovuz, Qazax, Kürdəmir,
Baş Ələt, Poylu stansiyalarında yeni vağzal
binaları, məhz, o böyük şəxsiyyətin şəxsi
nəzarəti altında tikilmişdir.
Konteynerlərin
təmiri üzrə Keşlə vaqon deposu Zaqafqaziyada bu sahədə
ixtisaslaşdırılmış yeganə müəssisədir.
1975-ci ildə Ümummilli lider Heydər Əliyevin respublikaya rəhbərlik
etdiyi dövrdə yaradılmış bu depo hazırda dəmir
yolunun istismar fəaliyyətində aparıcı rol oynayaraq
bütün konteyner parkının əsaslı və
planlı cari təmirini həyata keçirir. 1975-79-cu illərdə
Bakı elektrik dairəsində yoldəyişdirici və
siqnalların mərkəzləşdirilməsi sahəsində
böyük işlər görülmüşdür. 7
stansiyada 33 yoldəyişdirici mərkəzləşdirilmiş,
5 keçid avtomatlaşdırılmış, yarım
avtobloklama 33 km xəttin 8 stansiyasında
quraşdırılmışdır. Ulu öndər Heydər
Əliyevin köməyi sayəsində Gəncə şəhərində
1978-ci ildə texnikanın son nailiyyətlərinə uyğun
müasir texnologiyalı yük vaqonlarının təmiri və
istismarı deposu tikilib istifadəyə verildi. 1979-cu ildə
sutka ərzində 60 ədəd elektrovoza texniki baxış
keçirməyə imkanı olan Şirvan dövriyyə
deposu tikilmişdir.
Respublikanın
şimal-qərb zonasının iqtisadi inkişafında
böyük əhəmiyyətli işlərdən biri də
onun böyük nüfuzu sayəsində 1980-ci ildən
başlanan Yevlax-Balakən dəmir yolu xəttinin tikintisi
olmuşdur. Bütün tikinti işləri 1985-ci ildə
başa çatdırılmışdır.
1970-1985-ci
illər ərzində yolun daxilində və qonşu dövlətlərin
dəmir yolları sərhədlərində sərnişin və
yük qatarlarının kütləvi
buraxılışı üçün böyük işlər
aparılmışdır.
1970-1987-ci
illərdə Ulu öndər Heydər Əliyevin
qayğısı ilə yüzlərlə Azərbaycanlı
gənc respublikadan kənara oxumağa göndərildi.
Hazırda dəmir yolunun aparıcı sahələrində məsul
vəzifələrdə çalışanların
böyük bir hissəsi vaxtilə Ulu öndərimiz Heydər
Əliyevin xeyir-duası ilə respublikadan kənarda oxumağa
göndərilən gənc mütəxəssislərdir. Onu
deyim ki, həmin ərəfədə respublikadan kənarda təhsil
alıb gənc mütəxəssis kimi bu gün polad
magistralda çalışanların sayı 180 nəfərə
yaxındır.
1981-ci
ildə Ələt qəsəbəsində müasir tələblərə
cavab verən refrijerator vaqon deposu tikilib istifadəyə
verildi. Azərbaycan dəmir yolunun vaqon təsərrüfatının
inkişaf illəri 1969-cu ildən sonra
başlamışdır. Belə ki, 1969-cu ilədək vaqon təsərrüfatı
cəmi 2 vaqon deposu və bir yuyucu-buxarlayıcı stansiyadan
ibarət olduğu halda, hal-hazırda 9 vaqon deposu və 1
yuyucu-buxarlayıcı stansiya fəaliyyət göstərir.
Bundan əlavə 1998-ci ilin yanvar ayında Dübəndi
stansiyasında vaqonların texniki müayinə məntəqəsi
fəaliyyətə başlamışdır.
Keçmiş
SSRİ respublikalarının cəmi bir neçəsində
konteynerlərin təmiri üzrə depo olduğu halda, 1975-ci
ildə Bakıda konteynerlərintəmiri üzrə
ixtisaslaşmış müasir texnologiyalı depo tikilib
istifadəyə verilmişdir.
Böyük
öndərin qayğısı ilə bu dövr ərzində
fədakarlıq göstərən dəmiryolçuların əməyinin
qiymətləndirilməsi istiqamətində də bir sıra
işlər görülmüşdür. Belə ki, 1970-ci ildən
1988-ci ilədək üç nəfər dəmiryolçu-maşinist
- Qəzənfər Əliyev, qazançı Qənbər
Balayev və qatar tərtibatçısı Danil Bondaryov
Sosialist Əməyi Qəhrəmanı kimi yüksək ada
layiq görülmüş, 21 nəfər Lenin ordeni, 241 nəfər
“Qırmızı Əmək Bayrağı”, 302 nəfər
“Şərəf Nişanı”, 27 nəfər “Xalqlar
Dostluğu”, 24 nəfər “Oktyabr İnqilabı” ordeni ilə
təltif olunmuşdur. Cəmi 843 dəmiryolçu ordenlərlə,
380 nəfər isə medallarla təltif olunmuşdu.
Respublikanın polad magistralının yüzlərlə
işçisi keçmiş SSRİ Yollar Nazirliyinin ən ali
mükafatı olan “Fəxri dəmiryolçu” döş
nişanı ilə mükafatlandırılmışdır.
- Siz
Ümummilli lider Heydər Əliyevin sovetlər dönəmində
bu sahədə həyata keçirdiyi tədbirləri
sadaladınız. Bəs müstəqillik illərində Azərbaycan
dəmir yolunun inkişafı istiqamətində hansı
addımlar atılmışdır?
- Əlbəttə,
müstəqillik illərində Azərbaycan dəmiryolunun
inkişafında yeni uğurlu mərhələ
başlamışdır. Bu inkişaf prosesi də Ulu öndər
Heydər Əliyevin adı ilə bağlıdır. Mən
burada müstəqillik illərində görülən
işləri diqqətinizə çatdırmaq istəyirəm.
Belə ki, 1996-cı ildə Şirvan, 1997-ci ildə Culfa və
İmişli vaqon depoları yaradılmışdır.
Dübəndi terminalı və neftdoldurma stansiyası 1998-ci
il yanvarın 4-də açılmışdır. 1997-ci ildə
ilk dəfə olaraq Bakı vaqon deposunda vaqonların əsaslı
təmiri işinə başlanılıb. 1998-ci ildə isə
Azərbaycan Dəmir yolunda ilk dəfə olaraq Bakı
lokomotiv deposunda elektrovoz və elektrik qatarlarının əsaslı
təmiri təşkil olunmuşdur.
Böyük
öndər Heydər Əliyevin gərgin əməyi və
qonşu dövlətlərin rəhbərləri ilə
apardığı intensiv danışıqlar sayəsində
1997-ci ilin may ayından etibarən Bakıdan Moskvaya gedən
qatarların hərəkəti bərpa edildi. Böyük
öndər hələ o vaxt demişdir: “Rusiya Federasiyası
ilə bütün sahələrdə əlaqələri
inkişaf etdirmək çox əhəmiyyətlidir. Azərbaycanla
Rusiya arasında dəmir yolu əlaqələrinin
böyük tarixi əhəmiyyəti var və bu əlaqələr
qısa müddət ərzində inkişaf etmişdir. Bu iki
ölkə arasında nəqliyyat sahələrində əlaqələr
daha da inkişaf etdirilməlidir”.
4
dekabr 1997-ci ildə isə Bakı-Rostov istiqamətində yeni
sərnişin qatarı xəttə buraxıldı. Yüksək
standartlara cavab verən bu qatar dəmir yolunun daxili imkanları
hesabına qısa müddət ərzində təmir olunaraq
istismara verilmişdir. Kupe, plaskart vaqonlardan və vaqon-restorandan
ibarət olan qatarda sərnişinlərin rahatlığı
üçün hər cür şərait
yaradılmışdır. Ondan sonra Kiyev, Brest, Xarkov, Həştərxan,
Sverdlovsk, Sankt-Peterburq, Novosibirsk, Voronej, Lvov, Brest, Simferopol,
Odessa, Saratov, Ufa, Çelyabinsk şəhərlərinə hərəkət
edən sərnişin qatarları və qoşma vaqonlar hərəkətə
buraxıldı.
28
dekabr 1996-cı ildə bütün ölkə ictimaiyyətinin
sevincinə səbəb olan Azərbaycan Dövlət Dəmir
Yolunun ilk firma qatarlı olan Bakı-Ağstafa qatarı sərnişinlərin
istifadəsinə verildi. 4 mart 1998-ci ildə isə
Bakı-Xankəndi firma sərnişin qatarını istismara
buraxıldı. 1996-cı ildən başlayan yeniləşmə
prosesi sonrakı illərdə də davam etdirildi. 1999-cu ildə
Bakı-Gəncə istiqamətində “Ekspress” tipli firma sərnişin
qatarı sərnişinlərin istifadəsinə verilmişdir.
1999-cu
ildə Bakı-Gəncə istiqamətində “Ekspress” tipli
firma sərnişin qatarı sərnişinlərin istifadəsinə
verilmişdir. “Mingəçevir-Bakı” “Ekspress” tipli firma sərnişin
qatarının istimara verilməsi isə 7 mart 2002-ci il tarixinə
təsadüf edir. 7 aprel 2003-cü ildə Bakı-Dərbənd
(indi Bakı-Mahaçqala) “Ekspress” qatarı sərnişinlərin
istifadəsinə verildi.
- Bu
dövrdə Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatında təmir-bərpa
işlərinin həyata keçirilməsi prosesi nə kimi nəticələr
vermişdir?
-
Yeri gəlmişkən, qeyd edim ki, müxtəlif istiqamətlərə
hərəkət edən sərnişin qatarlarının
sayının artması ilə əlaqədar, sərnişinlərə
bilet satışının tezləşdirilməsi, əl əməyinin
yüngülləşdirilməsi, mövcud
narazılıqların aradan qaldırılması məqsədilə
1997-ci il sentyabrın 1-dən etibarən Bakı
vağzalında bilet satışı tam kompüterləşdirilmişdir.
1999-cu ilin dekabrında bu sistem daha da təkmilləşdirilmiş
və eyni zamanda Gəncə vağzalında da tətbiq
edilmişdir. 1998-ci ildən başlayaraq Bakı lokomotiv
deposunda elektrovozlvarın və elektrik qatarlarının əsaslı
və II həcmli (qaldırma) təmiri texnologiyası təcrübəyə
tətbiq edildi. 1998-ci ildən etibarən Biləcəri və
İmişli lokomotiv depolarında manevr teplovozlarının
III həcmli cari təmirinə başlanılmış,
1998-ci və 1999-cu illər ərzində 3 ədəd teplovoz əsaslı,
24 ədəd teplovoz isə cari təmir edilərək
istismara yararlı hala salınmışdır.
1998-1999-cu
illərdə və 2000-ci ilin birinci rübündə 17804
vaqon depo təmirindən, 1588 vaqon əsaslı təmirdən,
35695 yük vaqonu isə cari təmirdən
buraxılmışdır. Vaqonların keyfiyyətli təmirinə
görə, Bakı vaqon təmiri zavodu kollektivinin əməyi
1996-cı ildə Meksikanın təsis etdiyi Beynəlxalq
Brilliant Keyfiyyət Ulduzu və 1998-ci ildə isə
İspaniyanın Madrid şəhərində “Nəqliyyat
üzrə Beynəlxalq Priz” nişanı kimi yüksək
mükafatlarla qiymətləndirilmişdir.
7 mart
2003-cü ildə Avropa Birliyinin qrantı hesabına alınan
102 çən vaqonu Azərbaycan dəmiryolçularının
ixtiyarına verilmişdir. 5 aprel 1999-cu ildə yolun Qərb
istiqamətində yerləşən Baş-Mingəçevir
və Mingəçevir-şəhər stansiyaları
arasındakı 16 km uzunluğu olan əsas dəmir yolu xətti
tam təmir edilmişdir.
Təhlükəli
kilometrlərin təmiri üçün 20 km rels, 12,5 min ədəd
dəmir-beton və 27,5 min ədəd ağac şpal, 41 ədəd
krestovin və digər lazımi materialar alındı. Həmin
materialların hesabına 35,5 km yol əsaslı və orta təmir
edildi. Bu dövrdə, eyni zamanda, 10 böyük körpü,
3 orta körpü və 2 viaduk (gediş-gəliş
körpüsü) təmir edilmiş, Moskva prospektindəki
böyük körpünün tac tikililəri dəyişdirilmişdir.
1998-1999-cu
illər ərzində yolun sağlamlaşdırıması
prosesi davam etdi və təmir olunmuş körpülərin
sayı 29-a çatdı və yolların orta bal qiyməti 75
bal yaxşılaşdı. 1998-ci ildə “Azərdəmiryoltikintiservis”
İstehsalat Birliyinin kollektivi Bakı lokomotiv deposunda elektrik
maşınlarının təmiri sexinin tikintisinə
başlamış və qısa zamanda istifadəyə
verilmişdir. 1996-1997-ci illər ərzində rabitə və
işarəvermə qurğularının təftişi
keçirilmiş, Böyük Kəsik-Ağstafa sahəsində
12 kanallı rabitə sistemi quraşdırılmış,
Bakı-Aşqabad, Bakı-Kiyev teleqraf rabitə sistemi istifadəyə
verilmişdir. Təhlükəsizliyin təmin
olunmasını gücləndirmək məqsədi ilə
Qaradağ-Səngəçal və Şəmkir-Dəllər
sahələri avtomatlaşdırılmış quruğularla
təchiz olunmuşdur. Üç rabitə distansiyasında
rabitə xətləri tamamilə tənzimlənmişdir.
Horadiz stansiyası bərpa edilərkən qatar dispetçeri
ilə əlaqə yaratmaq üçün birkanallı sistem
və 12 elektrik xətti, Hacılı-Horadiz arasında
radioqatar və stansiyalararası rabitə sistemi
yaradılmışdır.
15 oktyabr
2001-ci ildən etibarən “TASİS” proqramı üzrə dəmir
yolunun Bakı-Böyük Kəsik istiqamətində 503 km
uzunluğunda fibrooptik kabelin çəkilişinə və
müasir rabitə sisteminin qurulmasına
başlanılmış və qısa zamanda başa
çatdırılmışdır.
4 yanvar
1998-ci ildə Dübəndi terminalının və stansiyasının
açılış mərasimi keçirilmişdir. Həmin
mərasimdə Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
iştirak etmiş, burada görülən işləri, dəmir
yolunun fəaliyyətini yüksək qiymətləndirmişdir.
Ulu öndər tədbirdə çıxış edərkən
demişdir: “Mən bu gün burada verilən məlumatları
çox məmnuniyyət hissi ilə qəbul edirəm ki, Azərbaycan
Dövlət Dəmir Yolu İdarəsi buraxılmış səhvləri
artıq aradan qaldırır və öz işinin keyfiyyətini
yaxşılaşdırır, yaxşı iqtisadi nəticələr
əldə edir. Bu, çox vacib məsələdir.
Çünki dəmir yolu Azərbaycan iqtisadiyyatının
böyük bir hissəsidir. Azərbaycan dəmir yolunu on illərlə
yaratmışıq, onun maddi texniki bazasını qurmuşuq.
Təəssüflər olsun ki,1990-cı ildən başlayaraq
Azərbaycan Dövlət Dəmir Yolunda da çox şeylər
dağılıbdır, itirilibdir. Yaxşı ki, indi bunların
qarşısı alınır. Mən indi Azərbaycan
Dövlət Dəmir Yolunda inkişafı hiss edirəm”.
- Azərbaycan
dəmir yolunun beynəlxalq nəqiliyyat dəhlizi kimi əhəmiyyəti
nədən ibarətdir?
-
1996-cı ildən etibarən Azərbaycan dəmir yolu tranzit
yol kimi bir neçə beynəlxalq nəqliyyat dəhlizlərində
iştirak etməyə başladı. Lakin əsas
daşıma dəhlizi TRACECA dəhlizi hesab edilir. Bu sahə
Böyük İpək Yolunun Bakıdan Böyük-Kəsik
stansiyasına (Gürcüstanın dövlət sərhədlərinə)
qədər məsafəni və daha sonra
üçüncü dövlətlərə
çıxışı əhatə edir. Sonralar bu nəqliyyat
dəhlizi Qədim İpək Yolundan TRACECA-yadək yol
keçdi (əslinə qalsa, nəqliyyat dəhlizlərinin fəaliyyətinin
bərpa olunması işi 1994-cü ildə “Əsrin
müqaviləsi”nin imzalanması ilə
başlanmışdır).
1998-ci il
sentyabrın 7-9-də Böyük İpək Yolunun dirçəldilməsinə
həsr olunmuş beynəlxalq konfrans Ümummilli lider Heydər
Əliyevin təşəbbüsü ilə Bakı şəhərində
keçirilmişdi. Bu mötəbər tədbirdə 13
dövlətin və 32 beynəlxalq təşkilatın
nümayəndələri iştirak etmişdir. İki gün
davam edən konfransda Bakı bəyannaməsi qəbul edildi. Qəbul
edilən sənədlər sırasında beynəlxalq tranzit
daşınmaları haqqında Əsas Çoxtərəfli
Razılıq, həmçinin beş texniki Əsasnamə, o
cümlədən, dəmir yolu daşımaları sahəsində
əməkdaşlıq barədə müqavilə də
vardır.
- Arif
müəllim, bu gün ölkəmizdə nəqliyyat
infrastrukturunun modernləşdirilməsi prosesi həyata
keçirilir. Bu baxımdan, “Azərbaycan Resrublikasında dəmir
yolu nəqliyyat sisteminin 2010-2014-cü illərdə
inkişafına dair Dövlət Proqramı”nın əhəmiyyətini
necə səciyyələndirərdiniz?
- Azərbaycanda
Ümummilli lider Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
yaradılmış nəqliyyat infrastrukturunun inkişaf
etdirilməsi və modernləşdirilməsi prosesi
hazırkı ölkə başçısı İlham Əliyevin
zamanında yeni mərhələyə qədəm qoydu. Bu
gün dövlət başçısının birbaşa
qayğısı və nəzarəti ilə Azərbaycan,
onun nəqliyyat strukturları “Şimal-Cənub” və
“Bakı-Tbilisi-Qars” beynəlxalq və regional layihələrin
reallaşması proseslərində yaxından iştirak edir.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev 6 iyul 2010-cu ildə
Azərbaycan Respublikasının sosial-iqtisadi həyatında
mühüm əhəmiyyətə malik olan dəmir yolu nəqliyyat
sisteminin daha da inkişaf etdirilməsini, əhalinin və
iqtisadiyyatın dəmir yolu nəqliyyatı xidmətlərinə
olan tələbatlarının ödənilməsini,
daşımaların təhlükəsizliyini, onun
infrastrukturunun yeniləşdirilməsini, ölkəmizin ərazisindən
keçən nəqliyyat dəhlizlərinin rəqabət
qabiliyyətinin yüksəldilməsini, tranzit
daşımaların həcminin artırılmasını, dəmir
yolu sahəsi üçün kadrların hazırlanmasını
təmin etmək məqsədilə “Azərbaycan
Respublikasında dəmir yolu nəqliyyat sisteminin
2010-2014-cü illərdə inkişafına dair Dövlət
Proqramı”nın təsdiq edilməsi haqqında Sərəncam
imzaladı. Bu, tarixi bir sənəddir. Çünki bu sənəddə
Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatının sürətli
inkişafını təmin edən bütün məqamlar
öz əksini tapıb. Vaqon və lokomotv parkının yeniləşdirilməsi,
yol, elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə
və s. təsərrüfatların əsaslı təmiri,
sabit cərəyandan dəyişən cərəyana
keçid, texniki vasitələrin modernləşdirilməsi və
digər mühüm vəzifələr Dövlət
Proqramının icrası üçün Tədbirlər
Planında öz əksini tapmışdır. Artıq bu
istiqamətdə bir sıra layihələr həyata
keçirilməkdədir. Ulu öndər Heydər Əliyevin
müəyyən etdiyi inkişaf strategiyası nəticəsində
“Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC dünyanın inkişaf
etmiş ölkələrinin dəmir yolları arasında
özünün layiqli yerini tutacaqdır.
Yeni Azərbaycan.-
2012.- 1 may.- S.6.