Sabitlik və inkişafı təmin
edən ideyalar
Lider amili cəmiyyətin ümumi inkişafının,
milli tərəqqiyə xidmət edən dayanıqlı əsasların
yaradılmasının, bütöv bir ölkənin,
xalqın gələcək taleyini müəyyən edən
ideyaların reallığa çevrilməsinin ən
mühüm şərtidir. Bir çox hallarda cəmiyyətin
xilası, dövlətin tərəqqisi məhz lider amilindən
asılı olur. Xalqın yetirdiyi liderlər
milli ideyaların yaradıcıları kimi
çıxış edir və cəmiyyəti bu ideyaların
həyata keçirilməsi uğrunda səfərbər edə
bilir. Azərbaycanın çağdaş
tarixində bu missiyanı xalqımızın Ümummilli
lideri Heydər Əliyev yerinə yetirmişdir. Azərbaycanın milli dövlətçilik
konsepsiyasını irəli sürən Ulu öndər, tarixi
ənənələrə və müasir inkişaf meyillərinə
əsaslanaraq bu konsepsiyanı böyük uğurla reallaşdırmış,
ölkəmizin inkişaf strategiyasının əsasını
qoymuşdur.
Azərbaycanın müstəqilliyinin daha da möhkəmləndirilməsi,
dünya birliyində öz layiqli yerini tutması, dövlətin
xalqa xidmət missiyasını həyata keçirməsi Heydər
Əliyevin tarixi xidmətləridir. Ulu öndər qurub
yaratdığı dövlətin hərtərəfli
inkişafı üçün iqtisadi, siyasi, hüquqi zəminin
yaradılması, onun güclü daxili potensiala malik olması
yönündə möhtəşəm nailiyyətlərə
imza atmış, dövrün
çağırışlarına adekvat reaksiya verərək
Azərbaycanın dünyaya uğurlu inteqrasiyasını təmin
etmişdir.
Hələ
sovet Azərbaycanına rəhbərlik etdiyi dövrdə gələcəkdə
dövlət müstəqilliyinə qovuşacaq Azərbaycanın
gələcək inkişafı üçün zəruri əsasları
formalaşdıran Heydər Əliyevin 1993-cü ildə
xalqın təkidli tələbi ilə yenidən hakimiyyətə
qayıdışı təkcə iqtisadi, sosial sferada sürətli
inkişaf, daxili siyasi sabitliyin yaranması, Azərbaycanın
beynəlxalq birliyin həqiqi müstəqil subyektinə
çevrilməsi ilə məhdudlaşmamış, milli,
ideoloji zəmində də heyrətamiz nəticələrin əldə
olunmasına, bəşəri idealların cəmiyyətdə
daha sürətlə intişar tapmasına gətirib
çıxarmışdır. Bununla da Azərbaycan
1990-cı illərin əvvəllərində hakimiyyətdə
olan qüvvələrin səriştəsizliyi ucbatından
üzləşdiyi anarxiyadan, siyasi hərc-mərclikdən,
çoxsaylı digər problemlərdən, ən əsası
isə yenicə qazandığı suverenliyini itirmək təhlükəsindən
xilas olmuş və demokratik özüllər üzərində
dayanan, Avroatlantik məkana inteqrasiya kursu seçən milli
dövlətçiliyinə qovuşmuşdur. Bununla
yanaşı, ölkənin ictimai-siyasi, sosial, iqtisadi, elmi-mədəni
həyatında əsl dönüş yaranmış, beynəlxalq
norma və prinsiplərə uyğun
müstəqil dövlət quruculuğu prosesi
başlanmışdır.
Ulu öndər Heydər Əliyevin siyasi hakimiyyətə
qayıdışı ilə Azərbaycanda yeni bir siyasi mərhələ
başlanmış, ölkəmiz vahid Avropa ailəsinə qəbul
edilmişdir.
Azərbaycan dövlətçiliyi ona
qarşı yönəlmiş qəsdlərdən xilas
olmuş, Ümummilli liderin qətiyyəti xalqa ruh yüksəkliyi
gətirmiş, insanlarda gələcəyə inam
formalaşmış, cəmiyyətdə sabitlik və əmin-amanlıq
yaranmışdır.
“Biz Azərbaycanda demokratik, müstəqil respublika quraraq
sivilizasiyalı cəmiyyət uğrunda mübarizə apararaq
ümumi, dünyəvi, bəşəri dəyərlərin
hamısından istifadə etməliyik. Biz
çalışmalıyıq ki, Azərbaycan uzun illərdən,
əsrlərdən sonra ilk dəfə müstəqilliyini qazandıqdan
sonra bütün dünyaya öz tarixi nailiyyətlərini,
milli ənənələrini nümayiş etdirə bilsin.
Güman edirəm ki, Azərbaycan xalqının
həm tarixi, həm müasir potensialı olduqca
böyükdür. Bunların hamısından səmərəli
istifadə olunarsa, Azərbaycan həm tam müstəqil,
demokratik dövlət olacaq, həm də cəmiyyətimiz tam
demokratik, hüquqi, ümumbəşəri dəyərlərin
əsasında qurulan demokratik bir cəmiyyət olacaq” - deyə,
müstəqil dövlətimizin gələcək inkişaf
yollarını müəyyənləşdirən Ulu öndər,
ən dəyərli milli sərvət hesab olunan dövlət
müstəqilliyinin əbədiliyini, dönməzliyini,
sarsılmazlığını təmin etmişdir.
Ötən
əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində Azərbaycanda
dövlətin ümumi maraqlarından daha çox,
ayrı-ayrı şəxslərə və siyasi
qruplaşmalara xidmət edən silahlı birləşmələrin
ləğvi, ölkədə vətəndaş müharibəsinin
qarşısının alınması, nizami silahlı
qüvvələrin yaradılması ilə bağlı təxirəsalınmaz
tədbirlərin görülməsi, hərbi nizam-intizamın
möhkəmləndirilməsi, Milli Ordunun
formalaşdırılması məhz Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevin siyasi iradəsi sayəsində mümkün
olmuşdur.
Təcrübəli
dövlət xadimi kimi xarici siyasət məsələlərinə
həmişə xüsusi önəm verən böyük
tarixi şəxsiyyətin dünyanın müxtəlif
ölkə və təşkilatlarında etdiyi qətiyyətli
çıxışlar, ən nüfuzlu beynəlxalq tribunalardan
milli məqsədlər üçün məharətlə
istifadə etməsi Azərbaycan dövlətçiliyinin həm
bu günü, həm də gələcəyi
baxımından müstəsna rol oynamışdır.
Ümummilli liderin xarici sferada həyata keçirdiyi siyasətin
əsasını sülh, sərhədlərin
bütövlüyünə və toxunulmazlığına,
dövlətlərin ərazi bütövlüyünə
hörmət kimi fundamental məsələlər, o cümlədən,
mehriban qonşuluq prinsipləri, qarşılıqlı surətdə
faydalı əməkdaşlıq məsələləri təşkil
etmiş, bu istiqamətdə də konkret addımlar
atılmışdır.
İdarəçilikdə humanizm prinsiplərini rəhbər
tutan Heydər Əliyev demokratik və sivil cəmiyyətin
qurulmasının fundamental əsaslarından olan qanunun
aliliyinin təmin edilməsinə daim xüsusi diqqət
yetirmişdir.
Bu kontekstdə hakimiyyət
bölgüsünü xarakterizə edən islahatların həyata
keçirilməsi istiqamətində konkret addımlar
atmış, imzaladığı hüquqi sənədlərlə
mülki cəmiyyətin formalaşmasında mühüm
nailiyyətlərin əldə olunmasını təmin
etmişdir. Ölkədə insan hüquq
və azadlıqlarının başlıca prinsiplərinin bərqərar
olması üçün real zəmin yaratmışdır.
Ulu öndərin rəhbərliyi ilə
hazırlanan müstəqil Azərbaycan Respublikasının
ilk Konstitusiyası, bu baxımdan, Azərbaycanın milli
dövlətçilik tarixinin ən əhəmiyyətli
faktlarından biridir. Dövlətin idarə
olunmasında hakimiyyət bölgüsünün Avropa təcrübəsinə
uyğun həyata keçirilməsini özündə ehtiva
edən Konstitusiya hüquqi, demokratik dövlət quruculuğu
işində mükəmməl bir sənəd rolunu oynayaraq
demokratik cəmiyyətin başlıca prinsip və
meyarlarını müəyyən etmişdir.
Azərbaycanın sürətli tərəqqisini şərtləndirən
mühüm cəhətlərdən biri də Ulu öndərin
rəhbərliyi ilə iqtisadi sahədə aparılan
islahatlardan ibarət olmuşdur. Özəlləşdirmə prosesinə
start verilməsi, torpaq islahatlarının uğurla başa
çatdırılması, xarici investisiyaların ölkəmizə
axınını təmin edən strategiyanın həyata
keçirilməsi Azərbaycanın azad bazar iqtisadiyyatı
mühitində ilk uğurlu addımlarına təkan
vermişdir. Bütün bu addımlar sayəsində
ölkədə makroiqtisadi sabitlik təmin edilmiş, əvvəlki
hakimiyyətlərin səriştəsiz siyasəti nəticəsində
böhran mərhələsinə qədəm qoymuş
inflyasiyanın qarşısı alınmışdır.
“Güclü iqtisadiyyatı olan dövlət hər
şeyə qadirdir” deyən Ulu öndərin həyata
keçirdiyi siyasət nəticəsində ölkədə
yaranmış daxili sabitlik və dünya miqyasında Azərbaycanın
artan nüfuzu 1994-cü ilin sentyabrında “Əsrin müqaviləsi”
adı ilə yeni tariximizə düşən ilk transmilli
xarakterli neft müqaviləsinin imzalanması ilə nəticələnmişdir.
Belə bir müqavilənin imzalanması və
müqavilədə dünyanın əksər qütblərini
təmsil edən transmilli korporasiyaların özünə yer
alması Azərbaycanın iqtisadi inkişaf
konsepsiyasının əsasını təşkil edən
strategiyanın təntənəsi idi.
Ulu öndər Heydər Əliyevin neft
strategiyasının əsasını ölkənin malik
olduğu bu və digər zəngin təbii sərvətlərdən
xalqın rifahı naminə istifadə olunması, müstəqilliyin
əsas özüllərindən birini təşkil edən
iqtisadi suverenliyin möhkəmləndirilməsi təşkil
edirdi. Həyata
keçirdiyi neft strategiyasının mahiyyətini
açıqlayarkən, əvəzsiz təbii sərvətimiz
olan neftin ölkənin iqtisadi inkişafında hansı rol oynayacağından
danışarkən Ulu öndər demişdir: “Azərbaycan
dövləti 1994-cü ildən özünün yeni neft
strategiyasını həyata keçirməyə
başlayır. Bu strategiyanın əsas mənası,
mahiyyəti və prinsipləri ölkənin təbii sərvətlərindən,
o cümlədən, neft və qaz yataqlarından Azərbaycan
xalqının rifahı naminə daha səmərəli istifadə
etməkdən ibarətdir”.
Geosiyasi baxımdan kifayət qədər mürəkkəb
vaxtda imzalanan “Əsrin müqaviləsi” Heydər Əliyevin qətiyyəti
sayəsində ərsəyə gəlməsəydi, Azərbaycanda
hər hansı sürətli iqtisadi inkişafdan söhbət
gedə bilməzdi.
Ulu öndər Heydər Əliyevin Azərbaycana rəhbərlik
etdiyi dövrdə milli-mənəvi dəyərlərimiz bərpa
edilmiş, Onun qətiyyəti, apardığı uğurlu
daxili və xarici siyasət sayəsində ölkəmiz
xaosdan xilas olmuş, sivil demokratik inkişaf yolu ilə inamla irəliləyərək
böyük nailiyyətlər qazanmışdır. Heydər Əliyev öz
gücünə, təcrübəsinə güvənən
dahi siyasətçi kimi dəfələrlə söylədiyi
məşhur kəlamına sadiq qaldığını
sübuta yetirmişdir: “Azərbaycanın dövlət
müstəqilliyi daimidir, əbədidir, dönməzdir”.
Ulu öndər Heydər Əliyevin xalq
qarşısında göstərdiyi misilsiz xidmətlər
sırasında xüsusi diqqətçəkən məqamlardan
biri də Ümummilli liderin formalaşdırdığı və
inkişaf etdirdiyi azərbaycançılıq fəlsəfəsi,
ölkə sərhədlərindən kənarda yaşayan
soydaşlarımız da daxil olmaqla azərbaycanlıların
vahid ideologiya ətrafında bir araya gəlməsi məqsədilə
Onun gördüyü işlərdir. Bu, bir tərəfdən
soydaşlarımız arasında milli-mənəvi dəyərlər
sisteminin sabitləşməsinə xidmət edən
mühüm addım idisə, digər tərəfdən, yenicə
müstəqillik qazanan bir dövlətin müasir dünya
nizamının formalaşmasında heç də az rola malik olmayan diaspor, lobbi qüvvələrinin
təşəkkül tapması demək idi. Milli
dirçəliş problemi Heydər Əliyevin fəaliyyəti
ilə strateji dövlət siyasətinə, elmdən, sosiologiyadan
və fəlsəfədən əməli siyasət müstəvisinə
keçmişdir. Azərbaycan həqiqətlərinin
dünyaya çatdırılmasında diasporun rolu qənaətbəxş
səviyyəyə yüksəlmişdir. Aparılan məqsədyönlü
iş sayəsində dünya azərbaycanlılarının
həmrəyliyi üçün möhkəm zəmin yaranmış,
bu məqsəd uğrunda mübarizə geniş vüsət
almışdır. Ulu öndərin memarı
olduğu Azərbaycan isə dünyanın müxtəlif
ölkələrində məskunlaşan
soydaşlarımız üçün güvənc, milli
iftixar mənbəyinə çevrilmişdir.
Tarixi təcrübə belə bir həqiqəti
sübuta yetirir ki, varislik prinsipi gözlənilmədən
dinamik inkişaf, xalqın rifahına xidmət edən
ideyanın və ya ideyalar məcmusunun davamlı xaratker
alması mümkün deyil. Yəni, varislik prinsipi gözlənilmədiyi
halda mövcud olan mütərəqqi ideya aşınmalara məruz
qala, beləliklə məhvə məhkum ola
bilər. Lakin xalqa, cəmiyyətə xidmət
edən ideyaların sivil qaydada varislik prinsipi əsasında
ötürülməsi cəmiyyətin inkişafı
üçün vacib amildir. Sevindirici haldır ki, Ulu
öndərin ideyaları, inkişaf strategiyası bu gün Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilir, yeni yüzilliyin tələblərinə
uyğun olaraq daha da zənginləşdirilir, dövlət
başçısının yorulmaz və gərgin fəaliyyəti
ilə ölkəmizin malik olduğu müasirlik, demokratiklik,
hüquqilik, dünyəvilik kimi parametrlər daha da güclənir.
Ulu
öndər Heydər Əliyevin irəli sürdüyü
strateji inkişaf kursunu yeni dövrün tələblərinə
uyğun şəkildə, yüksək dinamizmlə həyata
keçirən Prezident İlham Əliyev əsl vətənpərvər
və qurucu lider əzmi ilə xalq qarşısında verdiyi
vədlərin böyük əksəriyyətini əməli
işi ilə doğruldaraq hər bir vətəndaşın
layiqli Prezidenti olduğunu sübuta yetirmiş, milli ideyalara
sadiqliyin mükəmməl nümunəsini
yaratmışdır. Son illərdə
respublikada uğurla həyata keçirilən siyasət, ilk
növbədə, ölkədəki ictimai-siyasi sabitliyin
möhkəmləndirilməsinə, Azərbaycanın
demokratik və sosial-iqtisadi inkişafı məqsədinə
yönəlmişdir. Yüksək siyasi
iradəsi, qətiyyəti, məqsədə doğru inamla irəliləməsi,
praqmatizmi, təvazökarlığı və sadəliyi, ən
əsası Heydər Əliyev siyasi kursunun ən layiqli
davamçısı olması möhtərəm Prezidentimizə
xalqın böyük rəğbətini
qazandırmışdır.
Siyasi liderlik, şübhəsiz, kütlələri ətrafında
birləşdirmək bacarığında ifadə olunur. Bu nöqteyi-nəzərdən
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin şəxsiyyət və
lider kimi böyüklüyü Onun ideyalarının
inteqrativ-birləşdirici mahiyyətindən, ilk növbədə
hər bir vətəndaşın maraqlarına
hesablanmasından irəli gəlir. Dövlət
başçısının milli birlik və həmrəylik
konsepsiyası dərin məzmun yükü ilə cəmiyyətin
mənəvi bütövlüyündə və monolitliyində
aparıcı amilə çevrilməkdən savayı, həm
də ona xalqı öz ətrafında birləşdirmək,
milli ideallar ətrafında səfərbər etmək
imkanı verir. Cənab İlham Əliyev səlahiyyətlərinin
icrasına başladığı ilk gündən cəmiyyətin
bütün siyasi qüvvələrinin, sosial
qruplarının, dini-etnik konfessiyalarının birliyini təmin
etmək istiqamətində ardıcıl siyasət
yürütmüşdür.
Müasir dövrdə daxili və xarici siyasətin
effektivlik əmsalı eyni zamanda fərdin iqtisadi və siyasi
azadlıqlarını maksimum dərəcədə təmin
edən liberal mühitin formalaşdırılmasından, eləcə
də, iqtidarla vətəndaşların mənəvi birliyindən
bilavasitə asılıdır. Xalq üçün
çalışan, onun mənafeyini mümkün dərəcədə
qoruyan hakimiyyət daxildə ciddi elektoral dəstəyə
malik olduğunu daim hiss edir, bu da öz növbəsində
onun apardığı siyasətdə inamlı, qətiyyətli
və prinsipial addımlar atmasına, kənar təsir və təhdidləri
neytrallaşdırmasına əlverişli imkanlar
açır.
İqtisadi cəhətdən inkişaf etmiş dövlətlərin
sınaqdan çıxmış təcrübəsi göstərir
ki, siyasi hakimiyyətin müəyyən zaman intervalında əldə
etdiyi uğur və nailiyyətləri şərtləndirən
başlıca amil məhz sosial məsuliyyət prinsipidir. Cəmiyyət
qarşısında götürdüyü öhdəliklərə
sadiqlik nümayiş etdirən hakimiyyət komandası xalqa
layiqli xidmət məramını əsas tutmaqla, ölkənin
bütün mövcud resurslarını qarşıya
qoyduğu strateji məqsədlərin gerçəkləşdirilməsi
naminə səfərbər edir, siyasətində hər bir fərdin
maraq və mənafeyini nəzərə almağa
çalışır. Fəaliyyətini
hər zaman ictimai inam və etimadı doğrultmaq məramı
üzərində quran, hakimiyyətin mütəmadi olaraq
gördüyü işlərlə bağlı xalqa hesabat
verməsini idarəçilikdə mütərəqqi ənənə
kimi formalaşdıran Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev
də məhz fenomenal liderlik keyfiyyətləri sayəsində
respublikamızı qısa müddətdə bütün sahələrdə
sürətli inkişaf yoluna çıxarmışdır.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev dəfələrlə
vurğulamışdır ki, sosial-iqtisadi hüquqların
müdafiəsi sahəsində dövlətin əsas vəzifəsi
mütərəqqi iqtisadi və sosial islahatları həyata
keçirmək, iqtisadi inkişaf prosesində hər bir vətəndaşın
iştirakını təmin etmək, mövcud potensialdan hər
bir fərdin bacarıq və qabiliyyətinə görə, ədalətli
şəkildə yararlanmasına şərait yaratmaqdır. Dövlətin öz vətəndaşlarının
həyati tələbatlarının ödənilməsinə
göstərdiyi qayğı özünü bilavasitə
sosial təminat sistemində büruzə verir.
Cənab İlham Əliyevin fəaliyyəti ölkə
həyatı üçün strateji əhəmiyyət kəsb
edən inkişaf proqramlarının hazırlanması və
işlək mexanizmlər əsasında həyata keçirilməsi,
ən müxtəlif sahələrdə intibah və tərəqqi
prosesinin geniş vüsət alması ilə səciyyəvidir. Qlobal enerji və nəqliyyat-kommunikasiya
layihələrinin uğurla gerçəkləşdirilməsi,
Avropanın enerji təhlükəsizliyinin təminatında Azərbaycanın
rolunun artırılması, neft strategiyasının milli mənafelərə
uyğun davam etdirilməsi, eyni zamanda, qeyri-neft sektorunun
ümumi daxili məhsuldakı çəkisinin yüksəldilməsi,
regionların tarazlı və davamlı inkişafı, yeni
istehsal müəssisələrinin açılması,
işsizlik, yoxsulluq problemlərinin tədricən aradan
qaldırılması, əhalinin sosial müdafiəsi tədbirlərinin
gücləndirilməsi, infrastrukturun bütün sferalarda
yeniləşdirilməsi məsələləri ötən
müddətdə cənab Prezident İlham Əliyevin yeritdiyi
iqtisadi siyasətin əsas qayəsini təşkil etmişdir.
Avrotlantik
məkana inteqrasiya, demokratikləşmə və vətəndaş
cəmiyyəti quruculuğu prosesi, liberal iqtisadi-siyasi
mühitin yaranması, habelə ölkədə güclü
insan kapitalının formalaşdırılmasına xidmət
edən milli maarifçilik hərəkatının
başlanması, cəmiyyətdə informasiya-kommunikasiya
texnologiyalarının geniş tətbiqi və s. məsələlər
də daim dövlət başçısının xüsusi
diqqət mərkəzində olmuşdur.
Möhtərəm Prezidentimizin rəhbərliyi
altında həyata keçirilən siyasət sayəsində
ölkənin kompleks inkişafı təmin olunmuş,
sosial-iqtisadi, siyasi, hüquqi sahədə modern sistem
qurulmuş, cəmiyyətdə demokratik dəyərlər
daha geniş miqyasda bərqərar edilmiş və onların
daim təkmilləşdirilməsi prioritet məqsədlərdən
biri kimi qarşıya qoyulmuşdur.
Ötən illər ərzində Prezident İlham Əliyevin
rəhbərliyi altında Azərbaycanın əldə etdiyi
uğurların miqyası kifayət qədərdir. Ən möhtəşəm
nailiyyətlərdən biri Azərbaycanın iqtisadi sahədə
keçid dövrünü vaxt baxımından o qədər
də böyük olmayan zaman kəsiyində başa
çatdırmasıdır. Postsovet məkanına
daxil olan bir çöx ölkələrdə keçid
dövrü hələ davam etməkdədir. Azərbaycan isə həmin ölkələrdən
fərqli olaraq iqtitsadi keçid mərhələsini başa
vurmuş, bazar iqtisadiyyatının prinsipləri ölkəmizdə
tam bərqərar olmuşdur.
İqtisadi sahədə keçid dövrünü
müvəffəqiyyətlə başa vurmuş Azərbaycanda
bu gün əhalinin maddi rifah halının yüksəldilməsi,
sosial müdafiəsinin möhkəmləndirilməsi
üçün real imkanlar yaradılmışdır. İdarəetmə sisteminə
novator düşüncə tərzi, dinamizm və müasirlik
çalarları gətirən dövlət
başçısı hər yeni il üçün
hökumətin həyata keçirməli olduğu tədbirlərin
əhatə dairəsini və vaxtını dəqiq müəyyənləndirməklə
onların icra prosesini şəxsi nəzarətində
saxlayır, habelə ölkənin strateji resurslarını
milli inkişafa təkan verən qlobal layihələrin
reallaşdırılması yönündə səfərbər
edir.
Son illər
hökumətin maliyyə sabitliyinin təmini
yönümündə həyata keçirdiyi tədbirlər
praktik baxımdan özünü doğrultmuş, Azərbaycan
qlobal böhranın təsirinə ən az
məruz qalan dövlətlərdən olmuşdur. Bir tərəfdən uğurla gerçəkləşdirilən
antiböhran tədbirləri, digər tərəfdənsə
əvvəlki illərdə yaradılmış möhkəm
maliyyə-iqtisadi potensial hesabına ölkə
iqtisadiyyatının dayanıqlığı qorunub
saxlanılmış, onun mənfi xarici təsirlərə
müqavimət qabiliyyəti sınaqdan uğurla
çıxmışdır.
Ötən dövrdə qlobal böhrana qarşı
etibarlı sipər rolunu oynayan, habelə, iqtisadi inkişafa zəmin
yaradan başlıca amillərdən biri də milli
iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi siyasətinin
uğurla davam etdirilməsi, habelə, prioritet istehsal sahələrinin
uzlaşdırılması, inkişaf potensialının
qarşılıqlı kömək mexanizmi əsasında
realizə olunmasıdır. Bir sıra dövlətlərin
təcrübəsində uğurla sınaqdan
çıxmış, özünü doğrultmuş bu
iqtisadi strategiya neftdən əldə olunan gəlirlərin
qeyri-neft sektoruna, istehsal sahibkarlığının
inkişafına yönəldilməsini, özəl sektorun
ümumi daxili məhsulda xüsusi çəkisinin
artırılmasını nəzərdə tutur. İqtisadiyyatın bütün sahələrinin
inkişafı, həm də makroiqtisadi sabitliyin qorunub
saxlanılması və maliyyə təhlükəsizliyinin təmini
baxımından vacib əhəmiyyət kəsb edən bu
yanaşma Azərbaycanda da mühüm tarixi nailiyyətlərlə
müşayiət olunmaqdadır.
Bu siyasətin mahiyyətində duran önəmli cəhətlərdən
biri Azərbaycanın öz inkişafında təkcə təbii
sərvətlərdən yox, həm də malik olduğu digər
potensialdan, elmi-texniki tərəqqinin nailiyyətlərindən,
insan resurslarından faydalanması, təhsilin, elmin
inkişafıdır. Bu istiqamətdə həyata keçirilən
siyasətin tərkib hissəsi kimi son illərdə Azərbaycanda
minlərlə yeni məktəb tikilmiş, yaxud yenidən
qurulmuş, bu sahədə genişmiqyaslı layihələr
həyata keçirilmişdir. Aparılan elm və təhsil
islahatlarının davamlılığı, bu fonda
insan kapitalının formalaşması isə Azərbaycanın
qarşısında daha geniş inkişaf imkanları
açır.
Məlum olduğu kimi, iqtisadi cəhətdən
güclü olmayan dövlətin nəinki hüquqi dövlət
və vətəndaş cəmiyyəti quruculuğu prosesində,
eləcə də, xarici siyasətdə hansısa ciddi
uğurundan danışmaq mümkün deyildir. Ona görə
də, Azərbaycanın dövlət başçısı
davamlı siyasi sabitliyə, təhlükəsizliyə, vətəndaş
sülhünə, habelə, güvənli xarici siyasətə
nail olmaq üçün, ilk növbədə,
iqtisadiyyatın sürətli inkişafına
çalışır, bu sahədə həlledici uğurlara
imza atır. Praqmatik və rasional baxışlı siyasi
lider kimi dövrün mövcud reallıqlarını
düzgün dəyərləndirən cənab İlham Əliyev
Azərbaycanın sosial-iqtisadi inkişafı ilə paralel surətdə
gerçəkləşdirilən demokratikləşmə
proseslərini bir-birindən təcrid olunmuş şəkildə
götürmədən hər iki xətti respublikanın gələcək
yüksəlişinin, habelə, effektiv xarici siyasətinin
vahid istinad nöqtəsi kimi əsaslandırır və həyata
keçirir. Azərbaycan Prezidentinin
dünyanın siyasi mənzərəsinin tələblərinə
maksimum dərəcədə cavab verən bu mütərəqqi
inkişaf konsepsiyası kifayət qədər təkmil səciyyə
daşımaqla, inkişaf etmiş dünya dövlətlərinin
təcrübəsindən qaynaqlanır.
Siyasətə
ideyaların reallaşdırılması vasitəsi kimi
yanaşan və “Əsl siyasət konkret, əməli iş
görməkdən ibarətdir” - deyən dövlət
başçısı hakimiyyətə xalqa təmənnasız
xidmət vasitəsi kimi yanaşır, hər bir fərdin
maraq və mənafeyini uca tutur. Ölkə vətəndaşları
isə əmindirlər ki, Azərbaycanın hərtərəfli
tərəqqi və yüksəlişinə xidmət edən
bu siyasət qarşıdakı illərdə də xalqın
dəstəyi ilə inamla davam etdiriləcək və Azərbaycanın
yeni-yeni nailiyyətlərinin təntənəsinə
çevriləcək.
“Yeni Azərbaycan”ın Analitik Qrupu
Yeni Azərbaycan.- 2012.- 3 may.- S.4.