AZƏRBAYCAN
NAMİNƏ ÇALIŞAN BÖYÜK ŞƏXSİYYƏT
XX əsrdə
xalqımızın yetişdirdiyi ən böyük tarixi
şəxsiyyət-Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
müasir dövlətimizin ideoloji-siyasi əsaslarını
tarixi irs və milli-mənəvi dəyərlər zəminində
yaradaraq onu praktik surətdə gerçəkləşdirmiş
dahi strateqdir. Yalnız bir yolla-bütöv və tam həqiqətin
yolu ilə gedən və böyük uğurlar qazanan Ulu
öndərimiz Azərbaycan xalqının tarixində
şanlı salnamələr açmışdır. Reallıq və
həqiqət böyüklük və qüvvət əlamətidir.
Öz təbiəti etibarilə cəmiyyəti
həmişə irəli aparan, qabaqcıl və mütərəqqi
qüvvələrə dayaq olan, insanların xoş gələcəyi,
gözəl arzular və xəyallar haqqında
düşünən və onları reallığa çevirən
şəxsiyyətlərin həyat amalı ancaq həqiqət
konsepsiyasına bağlıdır.
“Mənim
həyat amalım bütün varlığım qədər
sevdiyim Azərbaycan xalqına, dövlətçiliyimizə,
ölkəmizin iqtisadi, siyasi, mənəvi inkişafına
xidmət olub”, - deyən dahi rəhbərin dövlətçiliyimizin
ən ağır günlərində göstərdiyi misli
görünməmiş qətiyyət bu sözlərdəki
gerçəkliyi dəfələrlə təsdiqləyib. Əsl
vətəndaş, tarixi şəxsiyyət və Ümummilli
lider kimi Heydər Əliyev millətini, torpağını fəlakətdən
qurtarıb, onu çevriliş, qiyam cəhdlərindən hifz
edərək dirçəliş və inkişafa doğru
yönəldib, cəmiyyətdə özünəinam hissini
bərpa edib, ölkəmizdə sabitlik və
firavanlığa təminat yaradıb.
Tarixi reallıqlar təsdiqləyir ki, xalqları
dünya miqyasında tanıdan, məşhurlaşdıran təkcə
onların zəngin təbii sərvətləri və maddi mədəniyyət
inciləri deyil, həm də dünya siyasətində
mühüm rol oynamış fenomenal tarixi şəxsiyyətləridir. Məhz belə
fenomenal şəxsiyyətlərin müəyyənləşdirdiyi
mütərəqqi yol hər bir millətin strateji inkişaf
konsepsiyasına çevrilməklə onun beynəlxalq aləmdə
özünəlayiq yer tutmasını təmin edir. Bu mənada, Ulu öndərin Azərbaycanla,
xalqımızla bağlı arzuları bitib-tükənməz
idi, məhz bu istəklə dövlətimizin gələcəyi
üçün misilsiz əhəmiyyəti olan böyük
layihələrin, nəhəng işlərin təməli
qoyulmuşdur. Həmin layihələr, Ulu
öndər Heydər Əliyevin xeyir-duası ilə başlanmış
işlər hələ uzun illər Azərbaycanın
inkişafını, güclənməsini, rifah və
firavanlığını təmin edəcəkdir.
Tarix boyu şəxsiyyətlərin cəmiyyətdəki
rolunu aydınlaşdırmağa çalışmış
böyük mütəfəkkirlər daim bu fenomeni dərindən
öyrənməyə, obyektiv elmi-politoloji nəticələr
çıxarmağa çalışmışlar. Çoxsaylı
nəzəriyyələrə, geniş fikir müxtəlifliyinə
rəğmən, ümumi qənaət bundan ibarətdir ki, hər
bir xalqın milli inkişaf yolunu müəyyənləşdirərək
onu dünya miqyasında tanıdan, layiqli mövqelərə
çıxaran məhz xarizmatik liderlərdir. Müəyyən
mürəkkəb və taleyüklü siyasi mərhələdə
məsuliyyətdən çəkinməyərək dövlət
idarəçiliyi missiyasını üzərinə
götürmüş belə liderlər xalqlarının daim
can atdığı azadlıq, müstəqillik və milli
dövlətçilik kimi müqəddəs idealların
gerçəkləşməsində əvəzsiz rol
oynayır, tarixdə əbədiyaşarlıq hüququ
qazanırlar.
Fransız mütəfəkkiri Şarl Montöskye
yazırdı ki, xalqlarının taleyində mühüm rol
oynamış şəxsiyyətlər bir qayda olaraq tarixin
gedişinə təsir göstərir və xilaskar
missiyaları ilə yeni bir tarix yaradırlar. XX əsrdə
xalqımızın yetişdirdiyi qeyri-adi və fenomen şəxsiyyət-Ümummilli
liderimiz Heydər Əliyev də məhz hər zaman
böyük rəğbət və ehtiramla xatırlanır.
Xalqımız qərinələr boyu
qazandığı dövlətçilik ənənələrini
məhz Heydər Əliyev epoxasında təkmilləşdirərək
sistem halına salmış, millət kimi mövcudluğunu,
dövlət qurmaq haqqını, özünü idarə etmək
bacarığını ən yüksək həddə
nümayiş etdirmişdir. Azərbaycanın
müstəqil dövlət quruculuğuna aparan keşməkeşli
və şərəfli yol, əslində, məhz Ulu öndərimizin
hakimiyyətə gəlişindən sonra
başlamışdır.
Etiraf etməliyik ki, Azərbaycanın son onilliklər ərzində
qazandığı uğurlar Ulu öndər Heydər Əliyevin
həyat və fəaliyyəti ilə birbaşa
bağlıdır. 1969-cu ildə Onun Azərbaycanın rəhbəri
seçilməsi, əslində, çağdaş tariximizə
ölkəmizin sürətli və uzunmüddətli
inkişafının əsasının qoyulması kimi daxil
olmasıdır. Azərbaycanın Heydər
Əliyevin adı ilə bağlı olan sürətli
inkişafının bu günün özündə də
daha yüksək dinamika ilə davam etməsi 1969-cu ildən
başlayan yüksəliş strategiyasının böyük
zaman kəsiyini əhatə edən dövlətçilik
konsepsiyası funksiyasını yerinə yetirdiyini qətiyyətlə
təsdiq edir.
Ulu
öndərin hələ 1970-1980-ci illərdə
xalqımız üçün həyata keçirdiyi möhtəşəm
quruculuq, inkişaf və tərəqqi işlərinə nəzər
salmağa çalışan hər bir insan bu sualı
özü-özünə ünvanlamalı olur: görəsən,
xalqının əbədiyaşar liderinə
çevrilmiş Heydər Əliyev fenomeninin qüdrəti nədə
idi? Bu sualın hər cür mübaliğə və pafosdan
uzaq bir cavabı var: Haqq-ədalət uğrunda mücadiləni
özünün həyat kredosuna çevirməklə,
hakimiyyətdə olduğu bütün dövrlərdə
xalqının maraq və mənafeyini üstün tutmaqla və
bununla da kütləvi ictimai rəğbət qazanmaqla.
Azərbaycan
ictimai şüurunda insanların can atdığı ali ideallardan birinə çevrilmiş “ədalətli
rəhbər” arzusu məhz Heydər Əliyev
dühasının nurlu şəxsiyyətində öz təsdiqini
tapmışdır. Ulu öndərimiz Azərbaycanda
dövlət-vətəndaş münasibətlərinin
hüquq müstəvisində tənzimləndiyi, bütün
dəyər və azadlıqların maksimum dərəcədə
qorunduğu, liberal ideyaların möhkəm təmələ
çevrildiyi sivil cəmiyyətin yaradılması, demokratik ənənələrin
ictimai şüurda möhkəmlənməsi uğrunda hər
zaman misilsiz xidmətlər göstərmişdir. Yüksək bəşəri dəyərlərə
hörmət Heydər Əliyevin daxilən azad şəxsiyyət
olmasından, demokratizmindən, vətəndaşlıq məsuliyyətindən
irəli gəlmiş, böyük strateq hər bir fərdin
maraq və mənafeyinin ödənməsini, qanuni
hüquqlarının qorunmasını dövlətin
başlıca vəzifəsi saymışdır.
Cəmiyyətin ən müxtəlif sahələrində
nizam-intizamın, haqq-ədalətin təminatına
çalışan Heydər Əliyev yalnız belə bir
yolla dövlətlə xalq arasında möhkəm mənəvi,
siyasi və hüquqi bağlantıya, qarşılıqlı
etimada nail olmağı mümkün saymışdır. Dərin zəkası, lider
xarizması, milli ideallara sıx bağlılığı,
unikal idarəçilik məharəti, zəngin mənəviyyatı
ilə hər zaman xalqının sevimli şəxsiyyəti
olmuş Ulu öndərimiz bu ucalığa hakimiyyət
sükanının arxasına keçdiyi ilk gündən-qanunsuzluğa,
ədalətsizliyə və nihilizmə qarşı
apardığı prinsipial mübarizə ilə yüksələ
bilmişdir.
1969-cu il iyulun 14-də Azərbaycana rəhbərliyə
başlayan Heydər Əliyev hüquqi mexanizmləri gücləndirmiş,
məmur özbaşınalığına, korrupsiyaya və
rüşvətxorluğa qarşı amansız mübarizə
aparmış, xalqımızın milli və iqtisadi
inkişafını təmin etmişdir. “Qoy ədalət
zəfər çalsın!” devizindən
çıxış edən Ümummilli liderimiz qanuna,
hüquq qaydalarına riayət edilməsi istiqamətində
ardıcıl tədbirlər həyata keçirmiş,
xalqın bəşəri hüquqlarının əzmkar və
cəfakeş müdafiəçisinə çevrilmiş,
milli ruh, iradə və özünüdərk meyillərinin
ictimai şüurda möhkəmlənməsinə nail
olmuşdur. Heydər Əliyev hələ
o zaman sərt ideoloji buxovlar şəraitində
xalqının hüquqları uğrunda keçmiş ittifaq
rəhbərliyi ilə mübarizə aparmış, haqqı
nahaqa verməmiş, milliləşdirmə siyasəti yeritməklə
mütərəqqi fikirli ziyalıları amansız təqib və
təzyiqlərdən qorumuşdur. Bir sıra müttəfiq
respublikalardan fərqli olaraq, həmin illərdə Azərbaycanda
nəinki dissident olmamış, əksinə,
tanınmış ziyalı və şairlər xalqda
özünüdərk hissinə ciddi impulslar verən əsərlər
yaratmış, Ulu öndərimizin xalqına bağlılığı
onları həbs olunaraq zindana atılmaq təhlükəsindən
hifz etmişdir.
Ulu öndər respublikamızın üzləşdiyi
problemləri ilk gündən düzgün müəyyənləşdirməklə
onların həlli üçün lazımi iradə, qətiyyət
və prinsipiallıq göstərmiş, hər cür riskə
rəğmən, o dövrün naqisliklərini açıq
deməkdən çəkinməmişdir. Bu baxımdan, Heydər Əliyevin
Azərbaycan KPMK-nın 5 avqust 1969-cu il tarixli plenumundakı dərin
məzmunlu, eyni zamanda, tənqidi ruhlu
çıxışı Sovet Azərbaycanını problemlər
məngənəsindən dinamik inkişaf yoluna
çıxaran pozitiv prosesin başlanğıcı kimi
ehtiramla xatırlanır. Plenumda
çıxış edən Heydər Əliyev mövcud
problemləri konkret şəkildə,
çılpaqlığı ilə önə çəkmiş,
dövlət idarəçiliyi sistemində
formalaşmış bürokratiya və korrupsiya kimi neqativ
tendensiyaların yolverilməz olduğunu bəyan etmişdir.
Ulu öndər, eyni zamanda, çoxsaylı
problemlərin həllində bir sıra rəhbər şəxslərin
məsuliyyət daşıdığını da aşkar
şəkildə bildirmişdir.
Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin tarixi missiyası
həm də o dövrdə xalqın daxilində toplanan milli
ruhu və idealları keçmiş rejimin hücumlarından
qoruyaraq xalqın milli yüksəlişini təmin etmək,
hüquqlarını qorumaq olmuşdur. Böyük
strateq keçmiş ideologiyanın sərt qəlibləri
çərçivəsində belə, Azərbaycanda milli
ruhun tamamən sıxışdırılmasına yol verməmiş,
əksinə, onu yüksəltmək yolunda bütün
imkanlardan maksimum dərəcədə istifadə etməyi
bacarmışdır. Təsadüfi
deyildir ki, Heydər Əliyevin respublika rəhbərliyinə gəlişindən
sonrakı dövr həm də milli özünüdərk və
özünəqayıdışın başlanğıcı
kimi qəbul edilir. Tarixi məhz bu dövrdən
başlanan Heydər Əliyev idarəetmə fəlsəfəsinin
başlıca ideya-siyasi istiqamətini də məhz xalqın
milli özünüifadəsinin bütün forma və vasitələrinin
geniş vüsət alması, milli qürur hissinin güclənməsi,
azərbaycanlı məfkurəsinin yüksəlişinə təkan
verən sürətli inkişaf strategiyasının gerçəkləşdirilməsi
təşkil etmişdir.
Heydər Əliyev peşəkar strateq kimi daim qeyd
etmişdir ki, intellektual baza istənilən ölkədə
dövlət müstəqilliyinin əsasını təşkil
edən ən mühüm amillərdən biridir. Böyük
öndər hələ o dövrlərdən milli
inkişafın yeganə yolunu xalqın yüksək təhsil
almasında, maariflənməsində görmüş,
respublikada elmin inkişafı üçün bütün zəruri
tədbirləri həyata keçirmişdir. Ümummilli liderimizin yeritdiyi siyasətin dərinliyi
və uzaq hədəflərə hesablanması da məhz onun
elmi prinsiplər üzərində qurulması, zəngin
intellektual potensiala söykənməsi ilə şərtlənir.
Həmin illərdə respublikamızda məktəb tikintisi
prosesinin sürətlənməsi, maarif işinin yüksək
səviyyədə təşkili, ixtisaslı kadrlar
hazırlayan yeni ali məktəblərin
açılması, fundamental və humanitar elmlərin
inkişafı, əldə olunan kəşflərin
iqtisadiyyatın bütün sahələrində tətbiqi Ulu
öndərimizin təhsil siyasətinin əsas leytmotivini təşkil
etmişdir. Eyni zamanda, Ulu öndərimiz milli-hərbi
kadrların hazırlanmasını da öz siyasətinin
prioritet istiqamətlərindən biri elan etmişdir. Məhz
Ümummilli liderimizin şəxsi müdaxiləsi və
qayğısı ilə 70-ci illərdən başlayaraq
Bakıdakı ali hərbi məktəblərə
qəbul olunan gənclərin sırasında azərbaycanlıların
sayı intensiv şəkildə artmağa başlamış,
bu sahədə milliləşdirmə prosesinə start
verilmişdir.
Daim elmin, təhsilin inkişafına xüsusi diqqət
yetirən Ulu öndərimiz Heydər Əliyevin şəxsi
təşəbbüskarlığı, qətiyyəti və
iradəsi nəticəsində 1969-1982-ci illərdə 700-dən
artıq məktəb binası tikilərək istifadəyə
verilmişdir.
Bu illərdə respublikada ali təhsil
müəssisələrinin sayı 12-dən 17-yə, burada təhsil
alan tələbələrin sayı isə 70 mindən 100 minə
çatmışdır. Heydər Əliyevin
böyük uzaqgörənliklə əsasını
qoyduğu dəyərli ənənələr sırasında
azərbaycanlı gənclərin keçmiş SSRİ-nin
qabaqcıl elm və təhsil mərkəzlərinə
göndərilməsi təcrübəsi mühüm yer tutur.
Ümummilli liderimiz təhsil sistemində
saflıq, obyektivlik, ədalət prinsiplərinin
qorunmasını da daim diqqətdə saxlamışdır.
Ümummilli liderin birbaşa nəzarəti altında ali və orta ixtisas məktəblərinə qəbul
olunan tələbələrin, həmçinin, istehsalatın
müxtəlif sahələrinə, eləcə də, elm-təhsil
mərkəzlərinə təyinat alan məzunların sosial
tərkibi imkansız ailələrin hesabına daim
sağlamlaşdırılmışdır.
Böyük öndərimiz Heydər Əliyev Azərbaycan
mədəniyyətinin inkişafında ədəbiyyatın
rolunu yüksək qiymətləndirdiyi qədər, ana dilinin
də ictimai həyatımızdakı müstəsna
mövqeyinə daim böyük əhəmiyyət
vermişdir. Öz xalqını və dilini dərindən sevən
Ümummilli liderimiz rəhbərliyə gəldiyi ilk günlərdən
başlayaraq respublika iqtisadiyyatının, mədəniyyətinin
yüksəlişi, xalqın güzəranının
yaxşılaşması uğrunda apardığı
mübarizədə Azərbaycan dilinin fəaliyyət dairəsinin
genişlənməsinə və inkişafına xüsusi
diqqət yetirmişdir. Məhz Heydər Əliyevin
prinsipiallığı və qətiyyəti sayəsində
1978-ci ildə Azərbaycan dili Konstitusiyada dövlət dili
kimi təsbit olunmuşdur.
Bütün
bunlarla yanaşı, Ulu öndərimiz Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında 1969-cu ildən etibarən ölkədə iqtisadi
quruculuq siyasətinə start verilmiş, məhz Heydər Əliyevin
qətiyyəti sayəsində Bakıda və respublikanın
digər bölgələrində keçmiş ittifaq və
dünya əhəmiyyətli sənaye müəsissələrinin
əsası qoyulmuş, xalqımızın gələcək
iqtisadi müstəqilliyini təmin edən faktorlar təmin
edilmişdir. Ulu öndərin şəxsi təşəbbüsü
və iradəsi nəticəsində qurulan Dərin
Özüllər Zavodu, Bakı Məişət Kondisenerləri
Zavodu, bu gün Ulu öndərin adını daşıyan
möhtəşəm Saray kompleksi və onlarla bu cür
obyektlər Azərbaycan xalqı qarşısında Dahi
öndərin tarixi xidmətləri sayılır.
Beləliklə,
bu gün Heydər Əliyev dühası ilə milli dövlətçilik
ideyaları arasındakı bağlılığın 35-40 il əvvələ təsadüf etdiyini
bütün obyektiv araşdırmalar etiraf edir. Birmənalı
olaraq təsdiqlənir ki, Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev
hələ Sovet Azərbaycanına rəhbərlik etdiyi illərdə
böyük strateq kimi dövlət müstəqilliyinə zəmin
yaradan bir sıra tədbirləri həyata keçirmiş, bu
istiqamətdə ciddi nailiyyətlər əldə
etmişdir. Həmin illərdə Azərbaycanda
aparılan misli görünməmiş quruculuq işlərini
dövlət müstəqilliyimizə təminat yaradan
başlıca faktor kimi nəzərdən keçirmək
lazımdır.
Əsl şəxsiyyətlərə xas qətiyyətlilik
və prinsipiallıq, heç nədən çəkinmədən
məqamında mövqe ortaya qoymaq cəsarəti Heydər Əliyevin
özünəməxsus yüksək keyfiyyətləri
sırasında xüsusi vurğulanmalıdır. Ümummilli
liderimiz 1982-ci ildən sonrakı mərhələdə də
milli maraqlarla bağlı məsələlərdə daim əzmkarlıq
göstərmiş, mərkəzin yeritdiyi siyasətin
ayrı-ayrı çalarları ilə bağlı tənqidi
fikirlərini, mülahizələrini açıq şəkildə
bildirmişdir. Qeyd etmək lazımdır
ki, 1982-ci ildə Kremlə, SSRİ Nazirlər Soveti Sədrinin
birinci müavini kimi məsul vəzifəyə dəvət
olunan Heydər Əliyevin qəlbi daim xalqımızın
qayğı və istəkləri ilə
döyünmüşdür. O dövrdə üzləşdiyi
haqsızlıqlara baxmayaraq, Ulu öndərimizin
xalqımıza təmənnasız xidmətlərini bir kimsə
əngəlləyə bilməmişdir.
Beləliklə,
əgər Heydər Əliyevin respublikamıza birinci rəhbərliyi
dövründə xalqımızın sosial-iqtisadi-mədəni
yüksəlişi üçün həyata keçirilən
tədbirlər, milli şüurun oyanışı istiqamətində
istər açıq, istərsə də gizli şəraitdə
görülən işlər olmasaydı, bu gün Azərbaycanın
müstəqil xəttə malik, heç bir dövlətdən
asılı olmayan təsisat kimi mövcudluğu şübhə
altında olardı. Keçmiş imperiya
daxilində hansı qlobal proseslərin getdiyini daha dərindən
müşahidə etmək imkanına malik olan Heydər Əliyev
Azərbaycanın nə vaxtsa müstəqillik əldə edəcəyini
öncədən görür, bunun üçün
iqtisadi-siyasi, intellektual və hüquqi baza formalaşdırırdı.
Bu addımlar respublikamızın müstəqilliyinin
mövcudluğunun təmin edilməsinə yönəldiyindən
1991-ci ildə müstəqillik qazanan Azərbaycanın iqtisadi
potensialı bir sıra dövlətlərdə qibtə
doğururdu.
Halbuki, müstəqilliyin ilk illərində hakimiyyətdə
olan naşı və səriştəsiz qüvvələrin
yeritdiyi yarıtmaz siyasət üzündən respublikanın
hər bir vətəndaşının mənafeyinin uca
tutulduğu hüquqi, demokratik və qüdrətli dövlətin
yaradılması sadəcə xoş ideya olaraq qalırdı. 1991-1993-cü
illərdə Azərbaycanda iqtisadi tənəzzül güclənmiş,
siyasi böhran dərinləşmiş, cəbhə bölgəsində
hərbi uğursuzluqlar artmış, ölkə vətəndaş
qarşıdurması, parçalanma həddinə
çatmış, insan hüquq və azadlıqlarının
müdafiəsi sahəsində acınacaqlı vəziyyət
yaranmışdı. 1993-cü ilin məlum Gəncə
hadisələri fonunda Azərbaycan dövlətçiliyinin məhv
olmaq təhlükəsini daha dərindən hiss edən
müdrik xalqımız yaranmış acınacaqlı şəraitdə
çıxış yolunu məhz Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevin şəxsində görmüşdür. Bu sarsıntı və təlatümlər təsdiqlədi
ki, yalnız dəmir iradəyə, fitri idarəçilik
keyfiyyətlərinə, geniş siyasi
dünyagörüşünə malik xarizmatik lider Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyini qorumaq və yaşatmaq kimi
ağır bir missiyanın öhdəsindən gələ bilər.
Ölkə vətəndaşlarının mütləq əksəriyyəti
yaxşı başa düşürdü ki, vətənimizi
sürətlə fəlakətə sürükləyən məkrli
planların qarşısını almağa, Azərbaycanı
düçar olduğu böyük fəlakətlərdən
qurtarmağa qadir yeganə şəxsiyyət məhz Heydər
Əliyevdir!
1993-cü
ilin 9 iyununda xalqın təkidli tələbi ilə Bakıya
qayıdan Ulu öndərimiz Azərbaycanı iflasdan, fəlakətdən
qurtarmış, dövlətçiliyi möhkəmlətmiş,
onu xain əllərdən, çevriliş, qiyam cəhdlərindən
hifz edərək dirçəliş və inkişafa
doğru yönəltmişdir. Bu
qayıdış əsrlərin sınağından keçə-keçə
min bir əziyyətlə məqsədinə doğru
addımlayan bir millətin özünə
qayıdışına çevrilmiş, bununla da Azərbaycan
özünün müstəqillik tarixinin daha şərəfli
və əzəmətli mərhələsinə qədəm
qoymuşdur. Ulu öndərin müdrik fəaliyyəti
ilə cəmiyyətdə özünəinam hissini bərpa
etmiş, sabitlik və firavanlığa ciddi təminat
yaratmışdır. Azərbaycanın
sosial-iqtisadi və diplomatik sahədə üzləşdiyi
bir çox problemlərin həlli məhz Ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin xalqın təkidli tələbi ilə
hakimiyyətə qayıdışından sonrakı mərhələdə
mümkün olmuşdur.
Ümummilli liderimizin böyük müdrikliklə irəli
sürdüyü dövlətçilik konsepsiyası mahiyyət
etibarilə Azərbaycanın tarixi ənənələrini və
müasir Avropa dəyərlərini özündə birləşdirən
yeni bir inkişaf modeli kimi özünü doğrultmuşdur. İctimai-siyasi sabitliyi və
sosial-iqtisadi inkişafı bu modelin əsas dayağına
çevirən Heydər Əliyev cəmiyyətdə
dayanıqlı milli birliyə nail olmaq üçün, hər
şeydən öncə, insan hüquq və
azadlıqlarının maksimum təminatı məsələsinə
xüsusi diqqət yetirmişdir. Ulu öndərimiz
özünəməxsus müdrikliklə bəyan etmişdir
ki, siyasi sabitliyi təmin etmədən yeni idarəetmə
sisteminə keçidi reallaşdırmaq, bazar iqtisadiyyatı
və demokratiya kimi fundamental prinsiplərin tətbiqinə nail
olmaq mümkün deyildir. Heydər Əliyev
Azərbaycanda milli dövlətçiliyin prioritet inkişaf
istiqamətlərini müəyyənləşdirərkən
xalqın milli mentalitetinin səciyyəvi cəhətlərini
də nəzərə almışdır.
Böyük şəxsiyyət olaraq Heydər Əliyev
cəmiyyətin sivil inkişafını hər bir fərdin
maraq və mənafelərinin etibarlı təminatında
görərək bunun üçün bütün zəruri
tədbirləri həyata keçirmişdir. Məhz Ulu
öndərin gərgin səyləri nəticəsində
hüquqi, demokratik, dünyəvi dövlət quruculuğu
yolu ilə irəliləyən müstəqil respublikamızda
vətəndaş cəmiyyətinin formalaşması,
insanların azad, sərbəst yaşaması, qanunun aliliyinin
təmin edilməsi üçün ən yüksək tələblərə
cavab verən normativ-hüquqi baza yaradılmışdır.
Hüquqa və ədalətə söykənən
vətəndaş cəmiyyətinin əsası qoyulmuş,
onun təkmilləşdirilməsi prosesi uğurla davam
etdirilmişdir. Ulu öndərimizin rəhbərliyi
altında hazırlanaraq 1995-ci ilin 12 noyabrında ümumxalq səsverməsi
yolu ilə qəbul edilmiş müstəqil Azərbaycanın
ilk Konstitusiyası ölkənin gələcək inkişaf
prioritetlərini müəyyənləşdirməklə
yanaşı, insan hüquq və azadlıqlarının təminatını
dövlətin ali məqsədi kimi ön
plana çıxarmışdır.
Ulu öndərimiz Heydər Əliyev Azərbaycanın
güclü və qüdrətli dövlətə
çevrilməsi üçün ölkənin malik
olduğu zəngin karbohidrogen ehtiyatlarından səmərəli
istifadəni son dərəcə vacib sayaraq ilk gündən
yeni neft strategiyasının işlənib hazırlanması və
uğurla həyata keçirilməsi üçün əzmlə
çalışmışdır. Azərbaycanın məhdud
maliyyə imkanları ilə zəngin neft-qaz
yataqlarının mənimsənilməsinin, bu əvəzsiz təbii
sərvətin Qərb bazarlarına
çıxarılmasının
qeyri-mümkünlüyünü düzgün qiymətləndirən
Heydər Əliyev çıxış yolunu Qərb şirkətləri
ilə milli maraqlara söykənən əməkdaşlığın
qurulmasında görmüşdür. Azərbaycan
rəhbərliyi həmin illərdə, həqiqətən də,
heç bir səhvə yol vermədən iri Qərb şirkətləri
ilə aparılan danışıqların məntiqi sonluqla
yekunlaşmasına nail olmuşdur. 1994-cü ilin 20
sentyabrında Bakıda dünyanın 11 transmilli neft şirkətinin
iştirakı ilə çağdaş tariximizə “Əsrin
müqaviləsi” adı ilə düşmüş qlobal neft
müqaviləsinin təntənəli imzalanma mərasimi
keçirilmişdir. Bununla da Azərbaycan MDB məkanında
Qərbin iri neft şirkətləri ilə irimiqyaslı
saziş imzalayan ilk dövlət olmaqla, Xəzər dənizində
beynəlxalq əməkdaşlığın bünövrəsini
qoymuşdur. Eyni zamanda, bu müqavilənin
imzalanması respublikamızın bugünkü və gələcək
iqtisadi uğurlarının əsasını qoymuşdur.
Ümummilli liderimiz ölkədə ictimai-siyasi sabitliyi
təmin etməklə yanaşı, demokratik dövlət
modeli konsepsiyasını uğurla həyata keçirmiş,
bu siyasi kurs bütün istiqamətlərdə Azərbaycanın
dövlət müstəqilliyinin möhkəmləndirilməsi
və inkişaf etdirilməsi məqsədinə xidmət
etmişdir. Hüquqi dövlət quruculuğu, ölkənin
sosial-iqtisadi inkişafı, vətəndaş cəmiyyətinin
qurulması, milli təhlükəsizlik və xarici siyasət
kursunun uğurla aparılması, milli-mənəvi inkişaf
istiqamətində görülən işlər
bütünlüklə müstəqilliyimizin möhkəmlənməsinə,
əhalinin rifahının yüksəlməsinə yönəlmişdir.
Onu da etiraf edək ki, bütün xalqların həyatında
dövlətin varislik tarixi ciddi əhəmiyyətə
malikdir. Tarixin konkret məqamında Ümummilli lider Heydər
Əliyev siyasi kursunun davam etdirilməsinin
labüdlüyünü şərtləndirən amillər
isə, heç şübhəsiz ki, bu kursun
bütünlüklə Azərbaycanın dövlətçilik
maraqlarının həyata keçirilməsinə yönəldilməsindən
ibarət idi. Belə bir zamanda Ulu öndərimiz
Heydər Əliyevin müəyyənləşdirmiş
olduğu siyasi kursun, milli dövlətçilik
konsepsiyasının varisliyinin təmin olunması zərurəti
sosial sifarişi kimi ortaya çıxmışdır. Üstünlüyü, obyektiv xarakteri və
alternativsizliyi Heydər Əliyev hakimiyyətdə olduğu
illər ərzində dəfələrlə öz təsdiqini
tapmış bu konsepsiyanın tətbiqi, Azərbaycanın
dövlətçilik əsaslarının daha da möhkəmləndirilməsi,
bütün zamanlarda müstəqilliyimizin əbədiliyi, Azərbaycan
dövlətinin yüksəlişi deməkdir.
Heydər
Əliyev siyasi kursunun dövlət idarəçiliyi sistemi
üçün öz əhəmiyyətini itirəcəyi təqdirdə,
cəmiyyətimizdə baş verə biləcək
mümkün təlatümləri, ağır faciələri
isə Azərbaycan xalqı Ulu öndərimizin siyasi hakimiyyətdən
kənarda olduğu ötən əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində
artıq bir dəfə yaşamışdır. Ona görə də Azərbaycan xalqı Ümummilli
lider Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi
siyasi kursun varisliyinin təmin olunması zərurətindən
çıxış edərək öz müdrikliyini bir daha
nümayiş etdirdi.
Ümumiyyətlə, Ümummilli lider Heydər Əliyev
tərəfindən nəzəri olaraq irəli
sürülmüş bütün ideyaların bu gün
Prezident İlham Əliyev tərəfindən yaradıcı
şəkildə reallığa çevrilməsi Azərbaycan
həyatının sevindirici gerçəklikləridir. Müasir
dövlətimizin memarı Heydər Əliyevin
başlatdığı böyük işlər və
taleyüklü məsələlər, planlar, gənc dövlətimizin
milli mənafeyinə tam uyğun müstəqil daxili və
xarici siyasət Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab
İlham Əliyevin rəhbərliyi altında uğurla davam
etdirilir. Cənab İlham Əliyev dövlət
başçısı kimi fəaliyyətinin ilk günlərindən
respublikanın müxtəlif regionlarında
seçkiqabağı görüşlərində verdiyi vədlərinə
əməl edərək ölkə iqtisadiyyatının daha
sürətlə inkişaf etdirilməsi və əhalinin
maddi rifah halının yaxşılaşdırılması
istiqamətində çox mühüm tədbirlər həyata
keçirmişdir.
Dövlətimizin və xalqımızın gələcəyi
naminə görülən bütün bu işlər isə
insanlarımızın Ulu öndər Heydər Əliyev
kursuna inamını daha da artırır və bu kursun əbədiyaşarlığını
təmin edir.
Sözsüz ki, Prezident İlham Əliyevin fəaliyyəti
təsdiqləyir ki, Heydər Əliyev siyasəti Azərbaycanda
daim yaşayacaqdır.
Bəhruz QULİYEV,
“Səs” qəzetinin Baş redaktoru
Yeni Azərbaycan.-
2012.- 4 may.- S.5.