Xəyanətin və vandalizmin
qurbanı -Şuşa
Azərbaycanın
dilbər guşələrindən biri olan Şuşa
şəhərinin Ermənistan silahlı qüvvələri
tərəfindən işğalından 20 il keçir. Məlum olduğu kimi, Azərbaycan
Respubikasının Prezidenti İlham Əliyev 2012-ci ilin 9 aprel
tarixində “Şuşa şəhərinin Ermənistan
silahlı qüvvələri tərəfindən
işğalının iyirminci ildönümü haqqında”
Sərəncam imzalayıb. Sərəncamda
unikal mədəniyyət mərkəzlərindən biri olan
Şuşanın işğalı ilə Azərbaycan mədəniyyətinə,
təhsilinə, səhiyyəsinə zərər vurulduğu
qeyd olunur. Həmçinin, Sərəncamda Azərbaycanda
və ölkənin hüdudlarından kənarda Şuşa şəhərinin Ermənistan
silahlı qüvvələri tərəfindən
işğalının 20-ci ildönümü ilə əlaqədar
müvafiq anma mərasimlərin keçirilməsi nəzərdə
tutulub.
Silahlı birləşmələrə
nəzarət uğrunda mübarizə
Tarixdən də bəlli olduğu kimi, uzun illər
ölkəmizə qarşı ərazi iddiaları ilə
çıxış edən ermənilər SSRİ-nin
dağılması ərəfəsində yenidən bu istiqamətdə
fəaliyyətə keçdilər. Daha doğrusu, 1991-ci
ilin sentyabrında Yuxarı Qarabağda qeyri-qanuni bir qurum,
oyuncaq-”Dağlıq Qarabağ Respublikası” yaradıldı.
Beynəlxalq ictimaiyyət tərəfindən,
demək olar ki, heç bir müqavimətə rast gəlməyən,
əksinə bəzi yaxın və uzaq dövlətlərin
himayəsini açıq-aşkar hiss edən ermənilər
daha da azğınlaşaraq məkrli planlarının
reallaşması istiqamətində növbəti addımlar
atmağa başladılar. Və məhz həmin ərəfədə,
1991-ci il oktyabrın 9-da Azərbaycan
Respublikasının Ali Soveti “Azərbaycanın milli
özünümüdafiə qüvvələri haqqında”
Qanun qəbul etdi. Bu qüvvələrin ilk hissələri
dekabrın 8-də cəbhəyə yola salındı. Lakin təəssüflər olsun ki, bu qüvvələrdən
real nəticələrin əldə olunması istiqamətində
deyil, başqa məqsədlərlə istifadə edilməyə
başlandı. Belə ki, həmin hərbi
hissələrə müxtəlif siyasi qüvvələrin təsiri
böyük idi.
Eyni zamanda, bəzi təşkilatların, məsələn
AXC-nin, hətta ayrı-ayrı şəxslərin hərbi dəstələri
vardı. Bu azmış kimi ölkədə hərb sənətini
mükəmməl bilən komandirlər
çatışmırdı. Baş qərargahın
işi pis qurulmuşdu. Hərbi hissələrə
pozuculuqla məşğul olan satqınlar soxula bilmişdi.
Məhz bu proseslərin fonunda noyabrın 19-da 22 rayon və
şəhərdə özünümüdafiə
batalyonlarının yaradılması haqqında əmr verildi. Tərkibi
yerli əhalidən formalaşan bu qüvvələr müvəqqəti
hesab olunurdu və sonradan ordu hissələri çağırışçılar
hesabına komplektləşdiriləndə könüllülər
tədricən ehtiyata buraxılacaqdı. Özünümüdafiə
batalyonlarının komandirləri, onların müavinləri
rayonların hərbi komissarları tərəfindən
seçilir, icra hakimiyyəti başçılarının
razılığı ilə təyin edilir və Müdafiə
Nazirliyinə təqdim olunurdu. Bu
batalyonların komandirləri icra
başçılarının müdafiə məsələləri
üzrə müavinləri idilər. Bir
sözlə, özünümüdafiə batalyonlarına rəhbərlikdə
ikili tabeçilik kimi yolverilməz bir vəziyyət
yaranmışdı.
Yəni, görünən odur ki, gələcəkdə
ordunun əsasını təşkil edəcəyi
düşünülən silahlı birləşmələri
lazımi şəkildə təchiz etməkdənsə,
onlara nəzarət uğrunda gizli savaş
başlamışdı. Bu isə öz ağır nəticəsini
düşmənlə döyüşlərdə göstərirdi.
Belə ki, lazımi döyüş qabiliyyəti,
təchizatı olmayan və müdafiə taktikası
seçməyə məcbur olan bu yerli
özünümüdafiə qüvvələri xeyli dərəcədə
yaxşı silahlanmış və təlim görmüş
düşmənə qarşı, təbii ki,
döyüşə bilmir, tez-tez məğlubiyyətə
uğrayırdılar.
Belə bir şəraitdə erməni hərbi hissələri
rus əsgərlərinin köməyi ilə azərbaycanlılar
yaşayan kəndlərə hücumu genişləndirirdi. Onlar 1992-ci il
yanvarın 15-də Kərkicahan, fevralın 10-da Malıbəyli,
Quşçular kəndlərini ələ keçirdilər.
Xocalı və Şuşanın mühasirəsi
getdikcə daralırdı. Yeni yaranmağa
başlayan Azərbaycan ordusunun hissələri, xüsusi təyinatlı
polis və özünümüdafiə dəstələrinin
müqavimət tədbirləri nizamsızlıq, əlaqəsizlik,
satqınlıq üzündən baş tutmurdu. Məhz həmin ərəfədə Azərbaycan
ordusunun Şuşanın mühasirəsini Daşaltı tərəfdən
yarmaq üçün keçirdiyi əməliyyat tam
uğursuzluqla nəticələndi. Fevralın
ortalarında düşmən növbəti dəfə
Qarabağlı kəndinə güclü hücuma
başladı. Qanlı döyüşlərdə
kənd dəfələrlə əldən-ələ
keçdi. Dörd gün davam edən qeyri-bərabər
döyüşdən sonra ermənilər kəndi ələ
keçirib onun 92 nəfər müdafiəçisini, 54
sakinini vəhşicəsinə öldürərək silos
quyularına atdılar. Qalan əhali isə əsir
götürüldü. Bunun ardınca isə,
Xocalıda ümumilikdə insanlığa qarşı bəşəri
cinayətlər törədən ermənilər, şəhəri
işğal etdilər.
Bu
işğalın ardınca Ali Sovetin binası
qarşısında çoxminli izdihamlı mitinqə
toplaşmış xalqın tələbi ilə parlamentin
1992-ci il martın 5-6-da keçirilən
fövqəladə sessiyasında Ayaz Mütəllibov prezident
postundan istefa verməyə məcbur oldu. Beləliklə,
hakimiyyətdə boşluq yaranmışdı və hakimiyyəti
ələ keçirmək istəyən qüvvələr
siyasi vəziyyəti daha da gərginləşdirməyə
çalışırdılar. Parlament
spikeri Yaqub Məmmədovun prezident səlahiyyətlərini
daşıdığı dövrdə elan olunmuş prezident
seçkiləri bu mübarizəni daha da
qızışdırmışdı.
“Kreslo savaşı”nın
növbəti qurbanı-Şuşa
Məhz
bu “kreslo savaşı”nın, xaos və
anarxiyanın fonunda ictimai bazası zəif olan, lakin cəbhələrdə
vəziyyətə əsaslı təsir etmək imkanına
malik silahlı dəstələrə arxalanan qüvvələrin
çəkişməsinin növbəti qurbanı
Şuşa və Laçın oldu. Əslində,
həmin vaxt hər kəsə bəlli idi ki, Şuşaya
güclü hücum gözlənilir. Vəziyyət
1992-ci ilin martında Müdafiə Şurasında müzakirə
olunmuşdu. Lakin əməli iş,
demək olar ki, görülmürdü. Şəhər
uzun müddət mühasirədə qalmışdı.
Lazımi silah və sursatlarla təmin olunmurdu.
Rusların 336-cı polkunun 180 hərbi mütəxəssisinin
ağır texnika ilə birlikdə ermənilər tərəfə
keçməsi məlum idi. Şuşanın
müdafiəsində isə cəmi 24 ağır texnika
dururdu. Düşünülmüş
müdafiə planı yox idi.
Daxili və xarici maraqların
uzlaşması və ya Şuşa niyə müdafiəsiz
qaldı?..
1992-ci ilin martında müdafiə naziri vəzifəsini
ələ keçirmiş, xarici qüvvələrin əlində
oyuncaq olan Rəhim Qazıyev siyasi vəziyyəti daha da gərginləşdirmək
məqsədilə burada vahid komandanlığın
yaranmasına mane olurdu. Bununla yanaşı, ordu zabitlərinin çoxunun
hazırlıqsız, nizam-intizamsız olması da
uğursuzluqlarda az rol
oynamamışdı. Hərbi rabitə bərbad
vəziyyətdə idi. Şuşaya
hücum ərəfəsində xeyli
döyüşçü qısamüddətli məzuniyyətə
buraxılmışdı. Məlumatlara görə, Şuşa batalyonunda ştatda 1500-ə
yaxın döyüşçü olduğu halda şəhərdə
cəmi 500 döyüşçü vardı. Mayın
7-dən 8-nə keçən gecə düşmən şəhəri
güclü artilleriya atəşinə tutdu. Bu hücumda düşmənin 80-ə yaxın T-72
tankı, 6000-ə yaxın döyüşçüsü
iştirak edirdi. Ermənilərin tərəfində
xaricdən muzdla tutulmuş döyüşçülər də
vuruşurdu. Qəribə burasıdır
ki, ermənilərin hücumundan bir qədər əvvəl
Azərbaycana məxsus hərbi texnika Şuşadan
çıxarılmış, xüsusi polis dəstəsinin
döyüşçüləri şəhəri tərk
etmişdilər. Minalanmış sahələr
zərərsizləşdirilmişdi. Bununla
belə ön mövqelərdə duran əsgərlər
düşmənə qarşı qəhrəmanlıqla
vuruşurdular. Lakin şəhərin
müdafiəçilərinə köməklik göstərilmədi.
Beləliklə, dövlət başçısının məlum
Sərəncamında da qeyd olunduğu kimi, könüllü
özünümüdafiə batalyonlarının qəhrəmancasına
döyüşmələrinə və layiqli müqavimət
göstərmələrinə baxmayaraq, təpədən
dırnağadək silahlanmış Ermənistan silahlı
qüvvələri 1992-ci il mayın 8-də
Şuşa şəhərini işğal edir.
Bir
sözlə, görünən odur ki, həmin dövrdə Azərbaycana
“rəhbərlik edən” siyasətbazların, həmçinin,
hakimiyyətə can atan qrupların tutduqları mövqe və
sərgilədikləri fəaliyyət məhz
Şuşanın işğalına yol açan faktor kimi
çıxış etdi.
Şuşanın işğalı
strateji məğlubiyyət idi
Şuşanın işğal edilməsi Ermənistanın
Azərbaycana qarşı həyata keçirdiyi təcavüzkar
siyasətin növbəti cizgilərindən birini təşkil
etməklə yanaşı, həm də ölkəmizin
müharibə çərçivəsində strateji itkisinə
dəlalət edirdi. Belə ki, Azərbaycanın Dağlıq
Qarabağdakı ən böyük yaşayış məntəqəsi
olan, 92 faizini azərbaycanlılar təşkil edən Şuşa şəhərinin
işğalı ermənilərin Dağlıq Qarabağa nəzarəti
tamamilə ələ keçirmələrini şərtləndirmiş
oldu. Eyni zamanda, Şuşanın ilhaq
olunması digər bir sıra rayonların da
işğalına yol açdı ki, bu da ölkəmiz
üçün ciddi strateji itki mənasına gəlirdi.
Belə ki, Şuşanın işğalından sonra 18 may
1992-ci il tarixində Ermənistan silahlı
qüvvələri mayın 15-dən davam edən güclü
hücumlardan sonra ərazisi 1835 kvadrat kilometr, əhalisi isə
63 min nəfər olan Laçın rayonunu işğal etdilər.
Bu isə müharibə çərçivəsində
ölkəmiz üçün ciddi strateji dezavantaj oldu və
sonrakı uğursuzluqlara təkan verdi.
Bütün bunların da qanunauyğun nəticəsi kimi, Ermənistan
silahlı qüvvələri Şuşa və
Laçının işğalından sonra Azərbaycanın
bütün sərhədboyu yaşayış məntəqələrinə
hücumları genişləndirdilər. Bu isə
hücumlar çərçivəsində çox ciddi itkilərə
məruz qalmağımıza səbəb oldu. Ermənistan silahlı qüvvələri Xocavənd
rayonunu tamamilə işğal etdilər. 1993-cü il
aprelin 2-də isə coğrafi mövqeyinə görə Ermənistan
və Dağlıq Qarabağ arasında sədd olan, sahəsi
174 min hektara çatan, 52 min nəfər əhalinin
yaşadığı Kəlbəcər rayonu düşmən
qüvvələri tərəfindən işğal edildi. Kəlbəcərin süqutu Dağlıq
Qarabağın Ermənistana birləşdirilməsinə, Azərbaycanın
ayrılmaz, əzəli torpağı olan Dağlıq
Qarabağ və onun ətrafındakı digər rayonların
Ermənistan silahlı qüvvələri tərəfindən
zəbt olunmasına şərait yaratdı.
Bir daha qeyd edək ki, strateji nöqteyi-nəzərdən
çox mühüm əhəmiyyət kəsb edən
Şuşanın işğal edilməsi ölkəmiz
üçün, sözün əsl mənasında, strateji məğlubiyyət
idi və müharibə çərçivəsində
ardıcıl itkiləri şərtləndirmiş oldu. Sonradan hadisəni dəyərləndirən
Ulu öndər Heydər Əliyev demişdir: “... Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünü, sərhədlərini
qorumaq və Ermənistanın ölkəmizə qarşı
torpaq iddiasının qarşısını almaq
baxımından Laçın və Şuşa çox
böyük strateji əhəmiyyətə malik olan
rayonlardır, heç də təsadüfi deyildir ki, Ermənistan
silahlı qüvvələri, bizə düşmən olan
qüvvələr məhz bu rayonların işğal
olunmasına bütün səylərini cəlb ediblər. Mən böyük ürək ağrısı,
ürək acısı ilə bir daha deyirəm ki, bu, Azərbaycanın
başında duran adamların xəyanətinin,
satqınlığının nəticəsidir.
Nə
Laçın, nə də Şuşa
rayonları fəth oluna bilməzdi. Yenə də
tarixə qayıdıram. Keçmişdə
Şuşaya nə qədər hücumlar olubdur. O vaxt
vahid Azərbaycan dövləti də yox idi. Amma
Şuşanı məhz onun tutduğu strateji mövqeyə
görə fəth edə bilmədilər. Eləcə də Laçın. Bugünkü
çıxışlar da bunu bir daha təsdiq etdi ki,
Şuşa, Laçın, ancaq və ancaq Azərbaycanın o
vaxt rəhbərliyində olan adamlar, həm də onları
yıxıb hakimiyyətə özləri gəlmək istəyən
adamlar tərəfindən qəsdən erməni
işğalçılarına təslim olunub”.
Ulu
öndər Heydər Əliyev Şuşanın
işğalının Azərbaycan üçün
böyük zərbə olduğunu təəssüf hissi ilə
qeyd edirdi: “Şuşanın, Laçının
işğalı görün Azərbaycana nə qədər
böyük zərbələr vurubdur. Şuşanın
və Laçının Ermənistan silahlı qüvvələri
tərəfindən işğalı Azərbaycanın
başqa bölgələrinin işğal olunması
üçün qapı, yol açıbdır və onlar
üçün böyük imkanlar yaradıbdır”.
Ulu öndər Heydər Əliyevin səyləri
nəticəsində torpaqlarımızın işğalı
dayandırıldı və ordu quruculuğu prosesinə start
verildi
Yuxarıda
da qeyd etdiyimiz kimi, 1991-1993-cü illərdə baş verən
neqativ hallar, eyni zamanda, hakimiyyətdə olan irrasional, səriştəsiz
qüvvələrin, həmçinin, nə yolla olursa-olsun
hakimiyyəti ələ keçirmək istəyən
qrupların xainlikləri müharibə çərçivəsində
ölkəmizin tənəzzülünü şərtləndirdi,
ciddi itkilərə səbəb oldu. Məhz belə bir ərəfədə
1993-cü ildə ikinci dəfə hakimiyyətə gələn
Ulu öndər Heydər Əliyev rasional təfəkkürü
və praqmatik fəaliyyət mexanizminin fonunda tətbiq etdiyi
strategiya ilə Azərbaycanı dərin xaos və kəskin
kataklizm meyillərindən xilas etmək, eləcə də,
torpaqlarımızın işğalının
dayandırılmasına nail olmaq üçün əhəmiyyətli
nəticələr əldə etdi. Məlum
olduğu kimi, həmin dövrdə Ermənistanın
işğalının miqyası genişlənmişdi və
torpaqlarımızın ilhaq olunmasının
dayandırılması üçün ilk növbədə
atəşkəsə nail olmaq lazım idi. Bütün
bu zərurətləri dərindən dərk edən
Ümummilli lider Heydər Əliyevin tətbiq etdiyi strategiya
sayəsində müəyyən uğurlu əməliyyatlar
keçirildi, ən əsası, 1994-cü il
mayın 12-də atəşkəs haqqında saziş
imzalandı. Bu isə ordu quruculu istiqamətində
ardıcıl və sistematik tədbirlərin görülməsinə
əhəmiyyətli imkan və şərait yaratmış oldu.
Ulu öndər Heydər Əliyevin istinad etdiyi strateji tədbirlər
sayəsində qısa zaman kəsiyində bir mərkəzdən
idarə edilən, vahid komandanlığa tabe olan silahlı
birləşmələr formalaşdırıldı. Bunun ardınca Milli ordunun
güclənməsi istiqamətində zəruri və təxirəsalınmaz
tədbirlər görüldü, həyata keçirilən tədbirlər
sayəsində Silahlı Qüvvələrin maddi-texniki təminatı
yaxşılaşdırıldı, şəxsi heyətin mənəvi-psixoloji
hazırlığının artırılmasına,
döyüş ruhunun yüksəldilməsinə xüsusi
diqqət yetirildi.
Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev Silahlı
Qüvvələrin yaradılmasının 90 illik yubileyi
münasibətilə Bakıda keçirilən təntənəli
hərbi paraddakı nitqində o dövrü səciyyələndirərkən
demişdir ki, 1991-ci ildə Sovet İttifaqının
dağılması nəticəsində Azərbaycan öz
dövlət müstəqilliyini bərpa etdikdən sonra, əlbəttə
ki, Milli ordunun yaranması çox vacib məsələ idi: “Əfsuslar
olsun ki, müstəqilliyimizin ilk illərində Azərbaycanda
nizami ordu yarana bilmədi. Azərbaycanda ordu
quruculuğu lazımi səviyyədə aparılmırdı.
Yalnız Azərbaycan xalqının tələbi
ilə Ümummilli lider, Ulu öndər Heydər Əliyev
1993-cü ildə Azərbaycan rəhbərliyinə
qayıtdıqdan sonra ölkədə ordu quruculuğu prosesi
başlanmışdır. Əslində,
Azərbaycanda dövlət quruculuğu prosesi
başlanmışdır və müstəqil ölkəmizin
qurucusu Heydər Əliyevin səyləri nəticəsində,
müstəsna xidmətləri nəticəsində Azərbaycanda
ordu quruculuğu prosesi çox sürətlə
aparılırdı. Qısa müddət ərzində
nizami ordunun yaranması mümkün olmuşdur və bu
gün ordunun güclənməsi üçün
bütün lazımi tədbirlər görülür,
peşəkarlıq artır. Mən
çox şadam ki, bu gün Azərbaycan ordusu ən yüksək
standartlara cavab verir”.
Azərbaycan həqiqətlərinin
dünyaya çatdırılması sahəsində
Ümummilli liderin əsasını qoyduğu strategiyaya
Prezident İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam
etdirilir
Azərbaycan həqiqətlərinin dünyaya
çatdırılması sahəsində görülən
işlər Ümummilli liderin irsinə, əsasını
qoyduğu strategiyaya sadiq qalan Prezident İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilir. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycanın
xarici siyasətində Ermənistanın
işğalçı və təcavüzkar simasının
ifşa olunması, Dağlıq Qarabağın və yeddi ətraf
rayonun işğaldan azad edilməsi üçün
bütün imkanlardan istifadə edilməsi məsələsi
başlıca yer tutur. Bu məqsədlə, Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyev iştirak etdiyi demək olar ki,
bütün beynəlxalq tədbirlərdə, keçirdiyi
görüşlərdə Azərbaycan ərazisinin 20 faizinin
işğal altında olmasını, bir milyondan artıq
qaçqın və məcburi köçkün problemini
dünya ictimaiyyətinin diqqətinə çatdırır. BMT Təhlükəsizlik Şurasının
qeyri-daimi üzvü, hazırda qurumun sədri olması isə,
Azərbaycanın beynəlxalq mövqelərinə olduqca
müsbət təsir göstərən vacib faktordur. Digər tərəfdən, Azərbaycanın regionda
lider dövlətə çevrilməsi, beynəlxalq miqyasda
siyasi nüfuzunun güclənməsi dünya birliyinin
işğal haqqında həqiqətləri, azərbaycanlılara
qarşı erməni vəhşiliyini daha sürətlə qəbul
etməsinə zəmin yaradır.
Artıq erməni təbliğat maşınını
sıradan çıxaran Azərbaycan bu sahədə bir
çox diplomatik uğurlara da imza atıb. Məlum
olduğu kimi, Azərbaycan həqiqətlərinin təbliği
sahəsində Xocalı soyqırımının dünyada
tanıdılması üçün çox böyük
işlər görülür. Faciənin
20-ci ildönümü ilə əlaqədar Dövlət
başısının 2012-ci ilin yanvarında
imzaladığı Sərəncamla soyqırımı
qurbanları dünyanın bir çox ölkələrində
çoxsaylı tədbirlər və aksiyalar keçirməklə
bir daha anıldı, ermənilərin Xocalıda törətdikləri
vəhşiliklər haqqında faktlar ölkələrin
sakinlərinin diqqətinə çatdırıldı.
Eyni
zamanda, Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti, İƏT Gənclər
Forumunun Mədəniyyətlərarası Dialoq üzrə
Baş Koordinatoru Leyla xanım Əliyeva tərəfindən
2008-ci il may ayının 8-də irəli sürülən
“Xocalıya ədalət” şüarı altında
keçirilən beynəlxalq kampaniya genosid həqiqətlərinin
dünyada yayılmasında aparıcı rol oynayır. İƏT ölkələri ilə yanaşı,
Avropa məkanında, ABŞ-da, Rusiyada bu deviz altında
keçirilən tədbirlər kampaniyanın miqyasından xəbər
verir.
Azərbaycan xalqı və ölkə
rəhbərliyi nəinki Şuşanın, bir qarış
torpağımızın belə işğalı ilə
heç zaman barışa bilməz
Xocalı kimi, Şuşanın işğalı da
müstəqil Azərbaycan tarixinə ən kədərli və
faciəli hadisələrdən biri kimi daxil olub. Yuxarıda da qeyd etdiyimiz
kimi Azərbaycanın əzəli torpağı olan
Şuşanın işğalının bu il
20-ci ildönümü tamam olur. Azərbaycanın
qədim mədəniyyət mərkəzi olan
Şuşanın işğalı, buradakı tarixi mədəni
abidələrimizin, məscidlərin, qəbiristanlıqların
dağıdılması, şəhərin talan edilməsi
gerçəkliyi erməni vandalizminin danılmaz sübutudur.
Azərbaycan xalqı və ölkə rəhbərliyi
nəinki Şuşanın, bir qarış
torpağımızın belə işğalı ilə
heç zaman barışa bilməz. Məhz
Prezident İlham Əliyevin 2012-ci ilin 9 aprel tarixində
imzaladığı “Şuşa şəhərinin Ermənistan
silahlı qüvvələri tərəfindən
işğalının iyirminci ildönümü haqqında”
Sərəncam da bunun təsdiqidir. Sərəncamda Azərbaycanda
və ölkənin hüdudlarından kənarda Şuşa şəhərinin Ermənistan
Silahlı Qüvvələri tərəfindən
işğalının 20-ci ildönümü ilə əlaqədar
müvafiq anma mərasimlər keçirilməsi nəzərdə
tutulub. Eyni zamanda, sənəddə Azərbaycan Prezident
Administrasiyasına Şuşa şəhərinin
Ermənistan Silahlı Qüvvələri tərəfindən
işğalının 20-ci ildönümü ilə
bağlı tədbirlər planı hazırlayaraq həyata
keçirilməsi tapşırılıb.
Bu isə
o deməkdir ki, bu il Şuşanın
işğalı ildönümü ilə əlaqədar
ölkədə və xaricdə keçirilən tədbirlər
daha geniş miqyas alacaq, minlərlə başqa ölkə vətəndaşı
Ermənistanın işğal siyasəti ilə, Azərbaycan
xalqının başına gətirilən faciələrlə
daha yaxşı məlumatlanacaq. Sözsüz
ki, Azərbaycanın bu sahədə artan fəallığı,
ölkəmizin informasiya müharibəsində erməni
diasporunun və lobbisinin fəaliyyətini geridə qoyması,
işğalçı Ermənistanın təşviş və
narahatlığını da artırmaqdadır.
Çünki, işğaldan keçən illər ərzində
Azərbaycan xalqı baş verənləri nəinki unutmur, əksinə,
Qarabağsız böyüyən yeni nəsil
torpaqlarımızın azad olması uğrunda hər bir sahədə-siyasi,
ideoloji, hərbi sferalarda əlindən gələni etmək
üçün daha böyük səy göstərir. Bütün bunlar isə təbliğat
maşınını işə salaraq yalan dolu
informasiyaları bütün dünyaya yaymaqla,
özünü məzlum xalq kimi təqdim etməyə
çalışan ermənilərin planlarını
alt-üst edir. Şuşanın
işğalının 20-ci ildönümü ilə əlaqədar
müxtəlif ölkələrdə keçirilən
kütləvi silsilə tədbirlər isə heç
şübhəsiz, ermənilərin informasiya müharibəsindəki
məğlubiyyətini daha da dərinləşdirəcək.
“Yeni Azərbaycan”ın Analitik Qrupu
Yeni Azərbaycan.-
2012.- 8 may.- S.6.