Avropa Parlamentinin Ramil Səfərovun məsələsinə dair qətnaməsi faktları təhrif edir
Azərbaycan
Respublikası Prezidenti Administrasiyasının Hüquq
mühafizə orqanları ilə iş şöbəsinin
müdiri Fuad Ələsgərov Avropa Parlamentinin Ramil Səfərovun
məsələsinə dair qətnaməsi ilə
bağlı AzərTAc-a müsahibə verib.
- Bir neçə gün əvvəl Avropa Parlamenti Ramil Səfərovun təhvil verilməsi və azad edilməsi
məsələsi ilə
bağlı qətnamə
qəbul etmişdir. Qətnaməyə görə, Avropa
Parlamenti Ramil Səfərovun əfv edilməsini onun yalnız cəzasının
25 ilini çəkəndən
sonra azad edilə biləcəyi barədə Macarıstanın
hakimiyyət orqanlarına
diplomatik təminatın
pozulması kimi qiymətləndirir. Qətnamədə ədliyyə nazirinin müavininin məktubuna istinad edilir. Həmin təminatın Macarıstan
tərəfinə bu məktub vasitəsi ilə verildiyi iddia olunur. Bu yetərincə ciddi ittihamı necə şərh edərdiniz?
- Əvvəlcə deməliyəm
ki, qətnamədə
adı çəkilən
məktub Avropa Parlamentində səsvermə
ərəfəsində yayılmışdır. Lakin Macarıstan
tərəfinin sorğusu
açıqlanmamışdır, halbuki həmin məktub bu sorğuya cavab olaraq yazılmışdı.
Deməli, Azərbaycan tərəfinin cavabı,
sadəcə, kontekstdən çıxarılıb təqdim
edilmişdir. Bununla əlaqədar, məhkum
olunmuş şəxslərin təhvil verilməsi haqqında
Konvensiyanın bəzi tələbləri barədə ətraflı
danışmaq lazımdır. Azərbaycanın
və Macarıstanın müvafiq dövlət
orqanlarının yazışması, o cümlədən
adı çəkilən məktub da məhz bu tələblərlə
əlaqədardır.
Konvensiyanın
9-cu maddəsinin 1-ci bəndinə görə, məhkum
olunmuş şəxsin təhvil verildiyi dövlət
hökmün icrasını iki yolla həyata keçirə
bilər: o, ya xarici dövlətin məhkəməsinin qərarının
yerinə yetirilməsini davam etdirə, ya da bu qərarı məhkəmə
proseduru vasitəsilə dəyişə bilər. Başqa sözlə, məhkum olunmuş təhvil
verildiyi dövlət xarici dövlətin məhkəməsinin
sübut etdiyi faktları və onun qərarında müəyyən
edilmiş cəza növünü nəzərə almaqla,
yeni məhkəmə hökmü çıxara bilər.
Konvensiyanın 9-cu maddəsinin 2-ci bəndinə əsasən,
hökmü çıxaran dövlət müvafiq sorğu
göndərdiyi halda məhkum edilmiş şəxsin təhvil
verildiyi dövlət göstərilən prosedurlardan
hansını seçdiyi barədə məlumat verməlidir. Avropa
Parlamentinin qətnaməsində sözügedən məktub
da məhz belə sorğuya cavab olaraq göndərilmişdi.
Macarıstan tərəfi öz sorğusunda
Ramil Səfərovun Azərbaycana təhvil verilməsi ilə əlaqədar
iki prosedurdan hansının seçiləcəyi barədə
məlumat verilməsini xahiş edirdi. Sorğuda
hökmün dəyişdirilməsi ilə əlaqədar
prosedurun tətbiq ediləcəyi təqdirdə, Azərbaycan
qanunvericiliyinin ömürlük həbs cəzasına məhkum
edilmiş şəxslərin şərti olaraq vaxtından əvvəl
azad edilməsinə dair maddələri barədə
Macarıstan tərəfinə məlumat vermək xahiş
olunurdu. Çünki Macarıstan məhkəməsinin
hökmündə deyilirdi ki, Ramil Səfərovun şərti
olaraq vaxtından əvvəl azad edilməsi məsələsinə
yalnız o, cəzasının 30 ilini çəkəndən
sonra məhkəmədə baxıla bilər.
Ədliyyə Nazirliyinin cavab məktubunda Macarıstan tərəfinə
Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsinin
57.3-cü maddəsinin tələbləri barədə məlumat
verilmişdir.
Həmin maddəyə əsasən,
ömürlük həbs cəzasına məhkum edilmiş
şəxs məhkəmənin qərarı ilə yalnız
cəzasının 25 ilini çəkəndən sonra şərti
olaraq vaxtından əvvəl azad edilə bilər. Eyni zamanda, cavab məktubunda deyilirdi ki, Azərbaycan tərəfi
hökmün dəyişdirilməsini nəzərdə tutan
proseduru tətbiq etmək niyyətində deyil.
Beləliklə,
görünür ki, Azərbaycan tərəfinin cavab məktubunda
Ramil Səfərovun yalnız cəzasının 25 ilini
çəkəndən sonra azad ediləcəyi barədə
heç bir “diplomatik təminat” yoxdur. Söhbət
yalnız milli qanunvericilik normalarının izahından gedir.
Özü də o normaların ki, Azərbaycanın
seçdiyi prosedur çərçivəsində tətbiq
edilməsi nəzərdə tutulmamışdır.
Eyni zamanda, qeyd etməliyik ki, Ramil Səfərov Azərbaycan
Respublikasının Prezidentinin əfv haqqında Sərəncamı
əsasında azad edilmişdir. Əfv və şərti
olaraq vaxtından əvvəl azad edilmə müxtəlif
hüquq mexanizmləridir. Macarıstan məhkəməsinin
Ramil Səfərovun cəzasının 30 ilini çəkməyincə
şərti olaraq vaxtından əvvəl azad edilməsinə
qoyduğu qadağa onun əfv edilməsinin
mümkünlüyünə əsla təsir göstərmir.
Buna görə də bir daha təkrar etmək
istəyirəm ki, Ramil Səfərovun təhvil verilməsi və
əfv olunması qüsursuz həyata keçirilmişdir.
- Qətnamənin
mətnində “diplomatik təminatların pozulması” barədə
tamamilə əsassız ittihamların yer alması nə ilə
bağlı ola bilər?
- Qətnamədə
təhrif olunmuş faktların yer almasının səbəblərindən
biri, güman ki, Avropa Parlamentinin deputatlarının məsələnin
hüquqi və digər məqamlarından xəbərsiz
olmalarıdır. Yaxud da faktlar müəyyən
siyasi məqsədlərə çatmaq üçün təhrif
edilə bilərdi. Hər iki halda bu
cür vəziyyət Avropa Parlamentinin nüfuzunun artmasına
heç də kömək etmir. Axı o,
faktiki olaraq, rəsmi sənəd vasitəsilə beynəlxalq
ictimaiyyətdə yanlış fikir yaradır. Buna görə də Avropa Parlamentinin bir sıra
siyasi qruplarının obyektivlikdən uzaq olan bu cür sənədi
dəstəkləməkdən imtina etmələri heç də
təəccüblü deyil.
Yeni Azərbaycan.- 2012.- 20 sentyabr.- S.3.