Prezident İlham Əliyev Azərbaycan xalqının
alternativsiz lideridir
Ümummilli lider Heydər Əliyevin
dövlətçilik irsini fərdi istedadı və liderlik
bacarığı ilə yaşadan Prezident İlham Əliyev
şəxsiyyəti modern cəmiyyətdə lider
obrazının ən mühüm xüsusiyyətlərini
özündə birləşdirir
Məlum olduğu kimi, Azərbaycan hazırda dünya miqyasında
ən sürətlə inkişaf edən ölkələr
sırasında öncül yerlərdən birini tutur. Bu
inkişafın əsasında isə uğurla
reallaşdırılan daxili və xarici siyasət kursu
dayanır. Ulu öndər Heydər
Əliyevin müəyyənləşdirdiyi strateji kursun
Prezident İlham Əliyev tərəfindən müasir
dövrün reallıqlarına, tələblərinə və
qanunauyğunluqlarına müvafiq surətdə uğurla və
qətiyyətlə davam etdirilməsi bugünkü milli
inkişafın əsasını təşkil edir.
Müxtəlif inkişaf modellərinin uğurla tətbiqi və
hədəflənən nəticələrin əldə olunması,
sosial-siyasi islahatların mütəmadi qaydada həyata
keçirilməsi, qanunvericilik bazasının zənginləşdirilməsi,
vətəndaş cəmiyyəti və hüquqi dövlətin
inkişafına maksimum əlverişli şəraitin
yaradılması, möhkəm təməllərə söykənən
ictimai-siyasi sabitliyin təmin və mühafizə olunması,
ölkəmizin beynəlxalq münasibətlər sisteminin
nüfuz və güc iyerarxiyasında sürətlə irəliləməsi
müasir Azərbaycanın gerçəklikləri kimi
çıxış edir. Heç şübhəsiz,
bütün bu nailiyyətlərin əsasında güclü
lider fenomeni dayanır.
Vurğulamaq yerinə düşər ki, Prezident
İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərlik etdiyi
2003-cü ildən bu vaxtadək olan müddət Azərbaycan
tarixinə hərtərəfli və sürətli inkişaf
dövrü kimi daxil olub. Qeyd etdiyimiz kimi,
sosial-siyasi sabitliyin qorunmasının, mövcud iqtisadi
inkişafın, hərtərəfli tərəqqinin təməlində
Ümummilli lider Heydər Əliyevin inkişaf strategiyası,
Onun müəyyənləşdirdiyi daxili və xarici siyasət
xətti dayanır. Eyni zamanda, Ulu öndərin
əsasını qoyduğu daxili və xarici siyasət kursunun
uğurla davam etdirilməsi sayəsində Azərbaycan
bugünkü yüksəlişə və inkişafa nail
olub. Gənc dövlətin əsaslarının
möhkəmliyi, həmçinin, həyata keçirilən
strategiyanın səmərəliliyi məhz Prezident İlham
Əliyevin liderlik keyfiyyətləri, üstün zəkası,
siyasi iradəsi və uzaqgörənliyi sayəsində
mümkün olub. Ümummilli lider Heydər
Əliyevin dövlətçilik irsini fərdi istedadı və
liderlik bacarığı ilə yaşadan Prezident İlham
Əliyev şəxsiyyəti modern cəmiyyətdə lider
obrazının ən mühüm xüsusiyyətlərini
özündə birləşdirir.
Prezident
İlham Əliyev iqtisadi inkişafın Azərbaycan modelini
yaradıb
Sadalananlar onu deməyə əsas verir ki, Azərbaycanın
sürətli inkişafı və əldə edilmiş
nailiyyətlər Prezident İlham Əliyevin liderliyi ilə həyata
keçirilən siyasi və iqtisadi kursun qanunauyğun nəticəsidir. Belə ki, respublikamızda
2003-cü ildən etibarən liberal iqtisadi sistemin qurulması,
sahibkarlığın inkişafına geniş şəraitin
yaradılması, zəngin təbii sərvətlərdən
və regionların potensialından səmərəli istifadə,
qeyri-neft sektorunun inkişafı, investisiya mühitinin daha da
yaxşılaşdırılması, yerli məhsulların rəqabət
qabiliyyətinin yüksəldilməsi istiqamətində
görülən tədbirlər ölkə
iqtisadiyyatının yüksələn xətlə
inkişafını təmin edib. Ötən 10 il ərzində
Azərbaycanda ümumi daxili məhsul (ÜDM) 3,4
dəfə, qeyri-neft sektoru isə 2,7 dəfə artıb. Həyata
keçirilən məqsədyönlü tədbirlər nəticəsində
əhalinin rifah halı əhəmiyyətli dərəcədə
yaxşılaşıb, vətəndaşların gəlirləri
6,1 dəfə artıb, 1,2 milyon iş yeri
açılıb. Hesabat dövründə yoxsulluğun səviyyəsi
6 faizə, işsizliyin səviyyəsi isə 5,2
faizə qədər azalıb. Müqayisə
üçün bildirək ki, 2003-cü ildə Azərbaycanda
yoxsulluq səviyyəsi 49 faiz təşkil edirdisə, 2012-ci
ildə bu rəqəm 6 faizədək azalıb ki, bu,
yoxsulluqla mübarizə sahəsində dünyada ən
yüksək göstəricilərdən biridir.
2003-2013-cü
illərdə dövlət büdcəsinin həcmi 19 dəfə
artaraq 20 milyard manata və ya 25,6 milyard
ABŞ dollarına çatıb. Bu illər ərzində
ölkə iqtisadiyyatına bütün mənbələr
hesabına 150 milyard dollardan çox sərmayə
yatırılıb. Azərbaycanın valyuta
ehtiyatları 50 milyard dollara yaxınlaşıb.
Qeyd etmək
lazımdır ki, ölkəmizin ümumi iqtisadi, sosial
inkişafını şərtləndirən əsas amillər
arasında mütləq şəkildə regionların,
Bakı və Bakıətrafı qəsəbələrin
sosial-iqtisadi inkişafını nəzərdə tutan konkret
proqram və layihələrin rolu əvəzsiz olduğu kimi,
öz növbəsində respublikamızın ümumi iqtisadi
inkişafı bölgələrimizin tərəqqisini əsaslandıran
böyükhəcmli proqramların icrasına da şərait
yaradır. Bunun nəticəsidir ki, ötən
illərdə dünyada baş verən qlobal böhran fonunda
Azərbaycan iqtisadiyyatının davamlı inkişafına,
bütün sosial proqramların tam həcmdə və
vaxtında yerinə yetirilməsinə nail olunub.
Qeyd etmək
lazımdır ki, 2009-2012-ci illər ərzində
regionların inkişafına ümumilikdə 14,5
milyard manat dövlət investisiyaları yönəldilib. Cari
il isə əsaslı vəsait qoyuluşlarının 77 faizi
və ya 5,3 milyard manat regionlar
üçün ayrılıb.
Azərbaycanda həyata keçirilən çevik
iqtisadi siyasət dövlət büdcəsinə, onun gəlir
və xərclərinin dinamikasına və strukturuna, eyni
zamanda, bank sektoruna da öz müsbət təsirini göstərib. Aparılan məqsədyönlü
islahatlar və ardıcıl iqtisadi siyasət nəticəsində
dövlət büdcəsinin gəlir və xərclərinin
ÜDM-ə nisbəti davamlı surətdə müsbət
istiqamətdə dəyişib. Büdcə-vergi,
eyni zamanda, bank siyasəti əsasən makroiqtisadi sabitliyin
möhkəmləndirilməsinə, iqtisadi inkişafın
sürətlənməsinə, əhalinin sosial vəziyyətinin
daha da yaxşılaşmasına və büdcə kəsirinin
minimuma endirilməsinə yönəldilib. Ümumilikdə,
ötən 10 il ərzində Azərbaycanda
büdcə gəlirlərinin dəfələrlə
artmasını dövlətin əsas iqtisadi nailiyyətlərindən
biri kimi xarakterizə etsək, yanılmarıq. Belə ki,
2003-cü ildə Azərbaycanın dövlət büdcəsinin
gəlirləri 1 milyard 220 milyon manat (manatın
denominasiyası nəzərə alınmaqla), xərcləri
isə 1 milyard 266 milyon manat idisə, 2013-cü ildə gəlirlər
19,159 milyard manat, xərclər 19,850 milyard manata
çatdırılıb. İcmal büdcənin gəlirləri
20,729 milyard manat, xərclər 24,5 milyard
manat təşkil edib.
2014-cü
il üçün dövlət büdcəsinin gəlirləri
isə ÜDM-nin 31,4 faizi həcmində
olmaqla 18 milyard 384 milyon manat nəzərdə tutulub. İcmal
büdcənin gəlirləri 21 milyard 986 milyon manat, xərcləri
isə 24 milyard 444 milyon manat nəzərdə tutulub.
Qeyd etmək lazımdır ki, hazırda Azərbaycanın
dövlət büdcəsi artıq dünya bazarlarında
neftin qiymətinin dəyişməsindən asılı deyil. Belə ki,
qeyri-neft sektorunun inkişafı, artan valyuta ehtiyatları
fonunda neftin qiymətinin azalması ölkəmizin maliyyə
imkanlarına mənfi təsir edə bilməz. Bu fakta təsir edən mühüm amillərdən
biri də Azərbaycan Dövlət Neft Fondu tərəfindən
(maliyyə imkanlarını sabit saxlamaq üçün)
qızılın və ya daşınmaz əmlakın
alınması istiqamətində əhəmiyyətli
addımların atılmasıdır.
Onu da vurğulayaq ki, ölkəmizdə qeyri-neft
sektorunda müşahidə olunan dinamizm iqtisadiyyatın
diversifikasiyası ilə bağlı həyata keçirilən
siyasətin mühüm nəticəsidir. Məsələn, təkcə
2013-cü ilin 11 ayı ərzində istehsal edilən
ÜDM-in həcmi əvvəlki ilin eyni dövrünə nisbətən
5,7 faiz artaraq 52,1 milyard manata çatıb.
Bu dövrdə iqtisadiyyatın neft-qaz sektorunda istehsal olunan
ÜDM-in həcmi əvvəlki ilin eyni dövrü ilə
müqayisədə 1,3 faiz, qeyri-neft
sektorunda isə 9,5 faiz artıb. Qeyri-neft ümumi daxili məhsulunun
xüsusi çəkisi 56,0 faiz təşkil
edib.
Hazırda Azərbaycanda da iqtisadiyyatın yeni
sektorlarına fəal qaydada sərmayə yatırılır. Məsələn,
informasiya və kommunikasiya texnologiyaları sahəsi prioritet
sektorlardan biri kimi müəyyənləşdirilib. Cari ilin fevralında “Azərspace-1” ilk Azərbaycan
peyki fəzaya buraxılıb, ölkəmizdə kosmos sənayesinin
inkişaf etdirilməsi istiqamətində işlər
aparılır.
Sözsüz ki, Azərbaycan iqtisadiyyatında inkişaf
göstəriciləri arasında sənayenin çəkisi də
artmaqdadır.
Bütövlükdə, respublikanın müxtəlif bölgələrində,
Bakıda sənayeləşmə proqramının uğurlu
icrası nəticəsində yeni böyük, kiçik
istehsal və emal sənayesi müəssisələri fəaliyyətə
başlayıb, yeni iş yerləri açılıb. Təkcə 2012-ci ildə ölkədə 60-dan
çox sənaye müəssisəsi istifadəyə verilib.
Bu gün Azərbaycanda iqtisadiyyatın qeyri-neft sektorunda
böyük çəkiyə malik olan kənd təsərrüfatı
da sürətlə inkişaf edir. Dövlət tərəfindən
aqrar sahədə infrastruktur layihələrinin
davamlılığı, kənd təsərrüfatı sahəsinə
dövlətin qayğısının artırılması
aqrar sahənin inkişafına müsbət təsirini göstərib.
Aqrar sahənin inkişafı isə öz
növbəsində mühüm olan ərzaq təhlükəsizliyinin
təminatının qarantı kimi çıxış edir.
Ərzaq təhlükəsizliyinin təminatı
həm də daxili istehsal və emal sahələrinin
inkişafını sürətləndirməklə
yanaşı, rəqabət qabiliyyətli məhsulların
istehsalını stimullaşdırır. Qarşıda
duran vəzifələrdən biri isə rəqabət qabiliyyətli
məhsulların istehsalını artırmaqdır.
Azərbaycanın artan iqtisadi imkanları müdafiə sənayesi
sektoruna da müsbət təsir göstərir. Belə ki,
respublikamızın maliyyə imkanlarının genişlənməsi
müdafiə sənayesi bölməsinə hökumət tərəfindən
ayrılan vəsaitlərin həcminin artırılmasına
imkan verir. Respublikamız aviasiya, naviqasiya,
cihazqayırma və digər istiqamətlər üzrə
dünyanın inkişaf etmiş bir sıra dövlətinin
firma və şirkətləri ilə sıx əməkdaşlıq
təmaslarına malikdir. Bütün bunlar
deməyə əsas verir ki, hərbi sənaye
potensialını möhkəmləndirən Azərbaycan bir
neçə ildən sonra regionda və xarici bazarlarda həm də
hərbi təyinatlı məhsulların
ixracatçısına çevriləcək.
Azərbaycan turizm sənayesinin inkişafı
üçün də çox zəngin və əvəzsiz
ehtiyatlara malikdir. Bu, hər şeydən əvvəl,
çox əlverişli siyasi-coğrafi mövqedir. Azərbaycan
Qərb-Şərq qovuşuğunda, Transqafqaz nəqliyyat dəhlizinin
mərkəzində yerləşir, bütün infrastruktur -
Avropanı Qafqaz və Mərkəzi Asiya ölkələri ilə
birləşdirən hava, magistral avtomobil və dəmir
yolları burada cəmləşib. Son zamanlar Azərbaycanda
turizmin inkişafı üçün bir çox tədbirlər
həyata keçirilir ki, bu da ölkəmizdə turizm sahəsinə
olan diqqəti özündə əks etdirir. Turizm
iqtisadiyyatının inkişafı üçün
aparılan işlərə bir çox turizm obyektlərinin,
pansionatların, restoranların, ulduzlu hotellərin və s.
tikilməsi misal ola bilər. Həm də respublikanın əksər
regionlarında tikilmiş və tikilməkdə olan olimpiya
kompleksləri də ölkə iqtisadiyyatına müəyyən
miqdarda təsir göstərir. Ümumilikdə
son 2 ildə ölkəyə gələn turistlərin
sayı 41 faiz yüksəlib. Bu rəqəm
Dünya Turizm Təşkilatı tərəfindən də
qeyd olunub.
Beləliklə,
demək olar ki, Azərbaycandakı iqtisadi sistem qlobal maliyyə
böhranından əziyyət çəkən bir sıra
dövlətlər üçün nümunə ola bilər.
Azərbaycanın
seçdiyi strateji istiqamət demokratik inkişaf yoludur
Prezident İlham Əliyevin rasional daxili siyasət kursunun
effektiv nəticələrindən birini də Azərbaycanın
demokratiya yolunda inamla irəliləməsi təşkil edir. Ümumiyyətlə,
demokratik dəyərlərin və təsisatların təşəkkül
tapması, mütəmadi surətdə yenilənərək
inkişaf etdirilməsi, insan və vətəndaş hüquq
və azadlıqlarının təmin və müdafiə
edilməsi kimi təməl strateji istiqamətlər müstəqil
Azərbaycan dövlətinin milli siyasət kursunun əsasını
təşkil etməkdədir. Odur ki,
bütün bunların fonunda bu gün Azərbaycan demokratik
inkişaf yolunda irəliləyən avanqard ölkələr
sırasında yer almaqdadır. Ölkəmizdə
demokratiya və onun başlıca atributları olan vətəndaş
cəmiyyəti və hüquqi dövlətin mütləq
komponentlərinin təşəkkül tapması və
inkişafını təmin edən başlıca amil qismində
isə mütəmadi islahatların həyata keçirilməsi
çıxış edir.
Dövlətimizin başçısının rəhbərliyi
ilə həyata keçirilən rasional siyasi-strateji kursun
fonunda insan və vətəndaş hüquq və
azadlıqlarının təminatının daha da gücləndirilməsi,
qanunvericilik bazasının zənginləşdirilməsi,
ictimai-siyasi təsisatların fəaliyyət mexanizminin
artırılmasına yardım edən hüquqi
islahatların həyata keçirilməsi və digər bu
kimi tədbirlər demokratikləşmə prosesinin daha da
sürətlənməsini şərtləndirib. Nəticə
etibarilə, Azərbaycan demokratiya yolunda intensiv irəliləyişini
inamla davam etdirir.
Elə bütün bunların məntiqi nəticəsidir
ki, Qərbin aparıcı demokratik dövlətləri və
təşkilatları Azərbaycanın demokratiya yoluna sadiq
qaldığını və demokratikləşmə prosesini
sürətləndirdiyini bəyan etməkdədirlər. Cari ilin oktyabr
ayının 9-da keçirilən prezident seçkilərinin
nəticələri də beynəlxalq ictimaiyyət tərəfindən
Azərbaycanın demokratik dəyərlər və ənənələrə
sadiq olması kimi qiymətləndirilir.
Prezident
İlham Əliyev gənclərin dostu və hamisidir
Qeyd edək ki, 2003-2013-cü illər Azərbaycanda gənclər
siyasətinin də uğurları ilə yadda qalıb. Bildiyimiz kimi,
gənclər siyasəti ölkədə həyata
keçirilən inkişaf strategiyasının mühüm tərkib
hissəsidir. Hər bir ölkənin gələcəyi
gənc nəslin təhsil, fiziki və mənəvi
sağlamlıq səviyyəsindən xeyli dərəcədə
asılıdır. Heç şübhəsiz,
Azərbaycan gəncliyinin parlaq gələcəyinin təmin
edilməsi, gənclərimizin istedadının, potensial
imkanlarının aşkara çıxarılması və
genişləndirilməsi, onların şəxsiyyət kimi
formalaşmasına lazım olan hər bir şəraitin
yaradılması strateji məsələdir. Bu baxımdan, Prezident İlham Əliyevin gənclərin
potensialının gerçəkləşməsinə,
onların vətənpərvər, savadlı kadr kimi
yetişməsinə, gənc ailələrin sosial təminatına
yönələn tədbirləri dövlətin uzaqgörən
siyasətinin göstəricisi kimi qiymətləndirilməlidir.
Davamlı surətdə təkmilləşdirilən
gənclər siyasəti gənc nəslin ictimai-siyasi həyatdakı
rolunun artmasına, ölkənin aparıcı qüvvəsinə
çevrilməsinə şərait yaradıb.
Prezident İlham Əliyev tərəfindən “Azərbaycan
Gəncliyi Dövlət Proqramı” və “Azərbaycan gəncliyi
2011-2015-ci illərdə Dövlət Proqram”ının
imzalanması gənclərin inkişafına göstərilən
diqqət və qayğının təzahürüdür. Həmin proqramlara uyğun
olaraq gənclər arasında hüquq pozuntularının,
narkomaniyanın və digər zərərli vərdişlərin
profilaktikası sahəsində tədbirlərin həyata
keçirilməsi, gənclərin
sağlamlığının qorunması sahəsində tədbirlərin
həyata keçirilməsi, kütləvi bədən tərbiyəsinin
və idmanın inkişaf etdirilməsi, ölkənin
ictimai-siyasi həyatında gənclərin fəal
iştirakı, uşaq və gənclər üzrə təşkilatların
formalaşması və inkişafı üçün şəraitin
yaradılması istiqamətində tədbirlər
görülüb. Bundan başqa, perspektivdə də gənclərin
təhsil, iş şəraitinin
yaxşılaşdırılması, peşəkar gənc
kadrların hazırlanması, gənc sahibkarların dəstəklənməsi,
ailə institutunun möhkəmləndirilməsi, gənclərin
inkişafına yönəlmiş infrastrukturun
yaradılması və digər bir çox vəzifələrin
həyata keçirilməsi qarşıya məqsəd kimi
qoyulub.
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata
keçirilən gənclər siyasətinin fonunda Azərbaycan
həm də dünya miqyasında idman ölkəsi kimi
tanınmaqda və ölkəmizdə idmanın
inkişafı mütəmadi səciyyə
daşımaqdadır. Əlbəttə ki, idmana dövlət səviyyəsində
xüsusi diqqət və qayğının göstərilməsi
həm cəmiyyətimizdə gənc nəslin sağlam
yetişməsinə, həm də Azərbaycanın beynəlxalq
miqyasda idman ölkəsi kimi tanınaraq nüfuzunun
artmasına xüsusi töhfələr verir.
Dövlət tərəfindən idmana göstərilən
xüsusi diqqət və qayğının məntiqi nəticəsidir
ki, Azərbaycanın beynəlxalq idman yarışlarında əldə
etdiyi göstəricilər ildən-ilə daha da
yaxşılaşır. Beləliklə, Azərbaycanın idman
müstəvisində beynəlxalq nüfuzu güclənməkdə
və bu istiqamətdə beynəlxalq aləmdə ölkəmizin
uğurları artmaqdadır. Bütün
bunların nəticəsi kimi, bir sıra mötəbər
idman yarışlarının təşkil olunması Azərbaycana
etibar edilir. Ölkəmizin Avropa Olimpiya Oyunları kimi
planetin bir nömrəli idman yarışına ev
sahibliyi etmək iddiasını ortaya qoyması və namizədliyini
rəsmi şəkildə irəli sürməsinin
arxasında da məhz Azərbaycanın inkişafı,
müasir infrastrukturu və təhlükəsiz ölkə
olması amili dayanır. Bu gün dünyada
qısa müddətdə güclü idman infrastrukturu
yaratmağın, Olimpiya Hərəkatının öncül
ölkələrindən birinə çevrilməyin sayəsində
bu kontekstdə inkişafın Azərbaycan modeli
formalaşdırılıb. Ümumilikdə
isə, Azərbaycan Avropanın müasir infrastruktura malik lider
idman ölkələrindən biridir və aparılan dövlət
siyasəti sayəsində ölkəmiz bu mövqeyini bundan
sonra da qoruyacaq.
Azərbaycan
yeni geostrateji statusa - regional güc mərkəzindən qlobal
strateji tərəfdaşa doğru
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, Prezident İlham
Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən
çoxtərəfli və balanslaşdırılmış
xarici siyasət nəticəsində Azərbaycan regionun ən
güclü və suveren aktoruna, eləcə də yüksək
beynəlxalq nüfuza malik olan aktora çevrilib. Başqa
sözlə, Azərbaycanın beynəlxalq münasibətlər
sistemində mövqeyi getdikcə güclənməkdədir.
Həyata keçirilən praqmatik xarici siyasət
strategiyası ölkəmizi dünya siyasətinin təmsilçisi
qismində çıxış edən və müstəqil
xarici siyasət yürüdən milli dövlətlərin
etibarlı strateji tərəfdaşına çevirib.
O da
vurğulanmalıdır ki, hazırda Azərbaycan sahib
olduğu zəngin enerji ehtiyatlarından səmərəli
şəkildə istifadə etməklə, beynəlxalq
miqyasda enerji təhlükəsizliyinin təmin edilməsində
mühüm rol oynayan başlıca aktorlardan biri kimi
çıxış edir. Ölkəmiz milli
dövlətçilik prinsiplərinə müvafiq olaraq həyata
keçirilən praqmatik və rasional siyasət nəticəsində
miqyasına görə regional, əhəmiyyətinə
görə isə qlobal xarakterli transmilli layihələrin mərkəzi
oyunçusu qismində çıxış etməkdədir.
Təsadüfi deyil ki, Xəzər dənizinə
xarici sərmayədarları ilk dəfə dəvət etməklə,
uzunmüddətli qarşılıqlı faydalı əməkdaşlığın
sağlam təməlini atan Azərbaycanın iştirakı
olmadan bu gün regionda heç bir strateji layihə gerçəkləşdirilə
bilməz. Bu da lokomotiv milli aktor olmaq
etibarilə Azərbaycanın dünya dövlətlərinin
strateji əməkdaşlıqlar perspektivində kəsb etdiyi
önəmi aydın şəkildə əks etdirir. Bu
kontekstdə son olaraq dekabrın 17-də Bakıda Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin
iştirakı ilə “Şahdəniz-2” üzrə yekun
investisiya qərarının imzalanması mərasimi baş
tutub. Avropada yeni enerji xəritəsi
formalaşdıracaq bu layihə enerji təhlükəsizliyi
kontekstində regional və beynəlxalq təhlükəsizliyə
mühüm strateji töhfədir. Təkcə
layihənin əhəmiyyətinə nəzər yetirmək
bunu deməyə əsas verir. Məlumdur ki, “Şahdəniz-2”
layihəsi Azərbaycan və Gürcüstan ərazisi boyunca
Cənubi Qafqaz boru kəmərinin genişləndirilməsinə
xidmət etməklə, Trans-Anadolu və Trans-Adriatik qaz boru kəmərlərinin
tikintisi ilə bağlı planların reallaşmasına təkan
verəcək, Avropaya yeni qaz dəhlizi açacaq. Layihə çərçivəsində 26
sualtı quyunun qazılması, həmçinin, körpü
ilə birləşdiriləcək iki platformanın tikintisi, Səngəçalda
isə yeni texniki emal və kompressor qurğularının
inşası nəzərdə tutulur. 3500
kilometr məsafədə nəql olunacaq qaz Gürcüstan,
Türkiyə, Yunanıstan, Bolqarıstan, İtaliya və digər
ölkələrdə milyonlarla istehlakçını təmin
edəcək. İlk qazın Avropaya 2019-cu
ildə çatdırılması
planlaşdırılır.
Azərbaycan
həqiqətlərinin dünyaya çatdırılması
dövlətimizin beynəlxalq nüfuzunun artmasına xidmət
edir
Prezident İlham Əliyevin Azərbaycana rəhbərlik
etdiyi dövrü səciyyələndirən cəhətlərdən
biri də ölkəmizin qlobal informasiya məkanında
mövqeyini möhkəmləndirməsi, erməni diasporunun,
lobbisinin, Ermənistan dövlətinin və onun
havadarlarının ölkəmizə qarşı
apardığı informasiya müharibəsinə fəal
şəkildə müqavimət göstərməsi, hətta
son dövrlərdə üstünlüyü ələ
almasıdır. Ölkəmizin beynəlxalq nüfuzunun
artması Azərbaycan həqiqətlərinin dünya ictimaiyyətinə
çatdırılmasına əlavə imkanlar yaradır.
Bildiyimiz kimi, Azərbaycanın xarici siyasət sahəsində
qarşıya qoyduğu başlıca məsələ Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinə dair həqiqətlərin
dünyaya çatdırılması, Ermənistanın
işğal siyasətinin ifşa edilməsi,
işğalçı dövlətə beynəlxalq təzyiqin
gücləndirilməsi, son nəticədə isə zəbt
olunmuş ərazilərin geri qaytarılmasıdır. Bu məqsədlə, Azərbaycan beynəlxalq təşkilatlardakı
mövqeyindən və ikitərəfli əlaqələrindən
uğurla istifadə edir. 2011-ci ildə BMT Təhlükəsizlik
Şurasına qeyri-daimi üzv seçilən Azərbaycan Ermənistan
dövlətinin işğalçı və terrorçu
siyasətini ən yüksək kürsüdən dünyaya
çatdırmaq imkanını əldən vermədi, 2012-ci
ilin mayında Şuranın Azərbaycan Prezidentinin Sədrliyi
ilə keçirilən toplantısında bu məsələlər
TŞ üzvlərinin diqqətinə
çatdırıldı.
Eyni zamanda, yüksək beynəlxalq nüfuza malik olan Azərbaycanın
Xocalı soyqırımı haqqında həqiqətlərin
beynəlxalq miqyasda tanınması istiqamətindəki fəaliyyətini
xeyli intensivləşdirməsi də mühüm nəticələrin
əldə olunmasını şərtləndirib. Bu işdə Azərbaycan
dövləti, müxtəlif ölkələrdəki səfirliklərimiz,
Diasporla İş üzrə Dövlət Komitəsi, Heydər
Əliyev Fondu, ölkə daxilindəki ictimai qurumlar,
dünyanın dörd bir yanındakı diaspor təşkilatlarımız,
ölkədə və xaricdə yaşayan
soydaşlarımız qısası, Azərbaycanı sevən
və bu ölkə üçün çalışan hər
bir kəs birlik nümayiş etdirərək prosesə
qoşulub. 2008-ci ildən bu vaxtadək 60-dək
ölkədə həyata keçirilən “Xocalıya ədalət”
kampaniyası olduqca səmərəlidir.
Təsadüfi deyil ki, artıq beynəlxalq ictimaiyyət
Azərbaycan xalqının başına gətirilən bu faciəyə
münasibətini ortaya qoyur. Azərbaycan ərazilərinin
işğaldan azad edilməsini tələb edən, Ermənistanı
təcavüzkar dövlət kimi tanıyan çoxsaylı qətnamələr
qəbul edən İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı
Xocalı soyqırımını tanıyan ilk beynəlxalq təşkilatdır.
Təşkilatın Parlamentlər
İttifaqının builki sessiyasında Xocalı
soyqırımı ilə bağlı daha bir qətnamə qəbul
olunub. Eyni zamanda, ABŞ-ın Xocalı soyqırımını
tanıyan və bu cinayəti pisləyən
ştatlarının sayı durmadan artmaqdadır. Belə
ki, artıq Massaçusets, Texas, Nyu Cersi, Corciya və Meynin
ardınca bu il Nyu-Meksiko və Arkanzas
ştatları Xocalı qırğınını
tanıyıblar. Bundan əlavə,
ABŞ-ın Kaliforniya ştatı Dağlıq
Qarabağı Azərbaycanın tərkib hissəsi kimi
tanıyan qətnamə və proklamasiyalar qəbul edib.
Azərbaycanın yüksək beynəlxalq nüfuzunun və
beynəlxalq münasibətlər sistemində rasional
iştirakçılğının qanunauyğun nəticəsidir
ki, Xocalı soyqırımı ayrı-ayrı dövlətlər
səviyyəsində də tanınır. Yəni 2011-ci
ilin dekabr ayında Meksika, 2012-ci ilin fevral ayında Pakistan,
aprelində isə Kolumbiya Xocalı soyqırımını rəsmən
tanıyıb. Eyni zamanda, Çexiya
Respublikası Avropa İttifaqının üzvləri
arasında Ermənistanı dinc Xocalı sakinlərinin qətliamına
görə rəsmən pisləyən və bu hərəkətləri
insanlığa qarşı cinayət kimi tanıyan ilk
dövlətə çevrilib. Fevral
ayının 26-da isə Bosniya və Hersoqovina parlamenti
Xocalı faciəsini tanıyan qətnamə qəbul edib.
Bu və digər faktlar beynəlxalq ictimaiyyətin Azərbaycan
həqiqətlərinə verdiyi qiymətin göstəricisi
olmaqla yanaşı, ölkəmizin informasiya sahəsində qələbəsi,
eləcə də, diaspor siyasətinin uğurudur. Bu, o deməkdir
ki, artıq beynəlxalq ictimaiyyət ermənilərin Azərbaycan
xalqına qarşı törətdiyi soyqırımı və
digər vəhşiliklərlə bağlı daha
yaxşı məlumatlanıb və bu cinayətlərə
öz münasibətini ortaya qoyur. Beynəlxalq
ictimaiyyətin həqiqətləri bilməsi və təsdiqləməsi
isə tarixi təhrif edən yalan məlumatların sürətlə
yayılmasının və möhkəmlənməsinin
qarşısını alır.
Azərbaycan
Silahlı Qüvvələri regionun ən güclü ordusuna
çevrilib
Bildiyimiz kimi, hər bir sahədə Ümummilli liderin
kursunu uğurla davam etdirən Prezident İlham Əliyev eyni
zamanda Azərbaycanda müasir ordu quruculuğu siyasətini də
həyata keçirir. Müharibə şəraitində
yaşayan bir ölkə kimi Azərbaycanın güclü
orduya, təkmilləşmiş hərbi sistemə, inkişaf
etmiş müdafiə sənayesinə malik olması ölkənin
və əhalinin təhlükəsizliyi baxımından
böyük önəm kəsb edir. Milli təhlükəsizlik
strategiyasının ayrılmaz tərkib hissəsini təşkil
edən hərbi təhlükəsizliyin möhkəmləndirilməsi
milli ordunun maddi-texniki və mənəvi-psixoloji
hazırlıq səviyyəsinin yüksəldilməsindən
xeyli dərəcədə asılıdır. Son illər ərzində bu sahədə həyata
keçirilən köklü islahatlar nəticəsində Azərbaycan
Silahlı Qüvvələri regionun ən güclü ordusuna
çevrilib.
Belə
ki, son 10 ildə ölkənin müdafiə qabiliyyətinin
yüksəldilməsi məqsədi ilə hərbi
qulluqçuların sosial-hüquqi müdafiəsi, Silahlı
Qüvvələr və qanunvericilikdə nəzərdə
tutulan silahlı birləşmələrin fəaliyyətini tənzimləyən
qanunvericilik aktlarının təkmilləşdirilməsi,
maddi-texniki bazanın möhkəmləndirilməsi və hərbi-sənaye
potensialının inkişaf etdirilməsi sahəsində
intensiv işlər aparılıb, ordumuzun həm xaricdən
alınan, həm də ölkəmizdə istehsal olunan hərbi
məhsullar hesabına müasir döyüş sistemləri,
silah və sursatlarla təchiz edilməsinə nail olunub.
Müqayisə
üçün qeyd edək ki, 2003-cü ildə hərbi sahəyə
büdcədən 135 milyon dollar ayrıldığı halda,
2013-cü ildə bu məbləğ 3,7 milyard dollar həcmində
təşkil edib. Nəticədə, bu gün
Azərbaycanın təkcə müdafiəyə ayrılan vəsaiti
Ermənistanın ümumi dövlət büdcəsini 2 dəfə
üstələyir.
Əlbəttə
ki, ölkənin hərbi gücünün
artırılmasına göstərilən yüksək diqqət
Azərbaycan ərazisinin 20 faizinin Ermənistanın
işğalı altında saxlanması faktoru ilə
bağlıdır və Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli Azərbaycanın
xarici siyasətində prioritet məsələ olaraq qalır.
2013-cü il noyabrın 19-da Azərbaycan və
Ermənistan prezidentlərinin Vyanada baş tutan
görüşü Ermənistanın işğal siyasətindən
əl çəkməyə hazır olmadığını
bir daha göstərdi. Buna baxmayaraq, Azərbaycan
hərbi gücünü artırmaq və torpaqlarını
silah gücü ilə azad etmək hüququnu öz əlində
saxlamaqla, münaqişənin sülh yolu ilə həlli
imkanlarının tükənmədiyini nəzərə
alaraq danışıqlar prosesini davam etdirir.
Tarixi həqiqət, haqq-ədalət Azərbaycanın tərəfindədir. Bunun təsdiqi
olaraq, beynəlxalq ictimaiyyət Dağlıq Qarabağı və
Ermənistanın işğalı altında olan digər əraziləri
Azərbaycanın sərhədləri içərisində
görür və ölkəmizin ərazi
bütövlüyünü tanıyır. Beynəlxalq
hüququn prinsipləri və BMT Təhlükəsizlik
Şurasının məlum 4 qətnaməsi, həmçinin,
İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının,
Avropa Parlamentinin, Avropa Şurasının, Qoşulmama Hərəkatının
son 10 ildə qəbul etdiyi qərar və qətnamələr
problemin ədalətli həlli üçün müəyyən
hüquqi zəmin yaradıb.
Bir sözlə, Azərbaycan özünün qətiyyətli
mövqeyini ortaya qoyaraq, Ermənistanın destruktiv siyasətini
ifşa edir. Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
müxtəlif sferalarda və səviyyələrdə həyata
keçirilən hücum diplomatiyası Ermənistanın və
erməni lobbisinin beynəlxalq mövqelərinə ciddi zərbə
vurub. Bəzi aparıcı dövlətlərin
münaqişəyə ikili yanaşmasını
sürdürdüyü bir vaxtda Azərbaycan istər diplomatik,
istərsə də iqtisadi vasitələrlə
işğalçı Ermənistana qarşı təzyiq
siyasətini həyata keçirməkdədir.
Əlbəttə ki, ərazi
bütövlüyünün bərpası yönündə
fəaliyyət təkcə qeyd olunan addımlarla məhdudlaşmır. Azərbaycan həm də bu
illər ərzində özünün sosial-iqtisadi və hərbi
qüdrətini dəfələrlə artıraraq düşmən
üzərində hərtərəfli üstünlüyə
nail olub. Prezident İlham Əliyevin inauqurasiya mərasimindəki
nitqində də qeyd etdiyi kimi, “bu gün Azərbaycan büdcəsi
Ermənistan büdcəsindən 10 dəfə
böyükdür, hərbi xərclər 10 dəfə
çoxdur, əhali isə beş dəfə
artıqdır”.
Bununla Azərbaycan istər Ermənistana, istərsə də
onun havadarlarına göstərir ki, ərazi
bütövlüyü məsələlərində heç
bir güzəştdən söhbət gedə bilməz və
Azərbaycan heç vaxt öz ərazisində ikinci qondarma erməni
dövlətinin yaradılmasına imkan verməyəcək.
Prezident İlham Əliyevin son nitqlərindən də
göründüyü kimi, növbəti 5 ildə də ərazi
bütövlüyünün bərpası prioritet məsələ
olacaqdır. Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli
üçün hücum diplomatiyası və ardıcıl siyasət
davam etdiriləcək. Eyni zamanda, Azərbaycan
özünün hərbi, siyasi, iqtisadi gücünü
artırmaqda davam edəcək, paralel olaraq, Ermənistanın
sosial, iqtisadi tənəzzülünün,
depopulyasiyasının daha da dərinləşməsi istiqamətində
səylər artırılacaq.
Məqsəd isə Azərbaycan Respublikasının ərazi
bütövlüyünün bərpa edilməsi, həmçinin,
azərbaycanlıların bütün tarixi
torpaqlarımıza qayıtmasını təmin etmək və
ədaləti bərpa etməkdir.
Beləliklə, Azərbaycan ilə Ermənistan
arasındakı qüvvələr fərqi, regionda gedən
proseslər onu göstərir ki, ölkəmiz öz ərazi
bütövlüyünü mütləq bərpa edəcək. Yəni,
xalqımızın daim bu inamla yaşaması, üzərindən
20 ildən artıq vaxtın keçməsinə baxmayaraq, cəmiyyətimizin
işğalla barışmaması, vətənpərvər gənc
nəslin yetişməsi və mövcud xalq-iqtidar birliyi Azərbaycanın
ərazi bütövlüyünün bərpasını daha
da sürətləndirəcək.
9 oktyabr qələbəsi
xalqın ölkə Prezidentinə dərin rəğbət və
etimadının ifadəsidir
Azərbaycanda müşahidə edilən inkişaf
prosesinə, görülən işlərə nəzər
saldıqda ölkə ictimaiyyətində dövlət
başçımıza olan yüksək rəğbətin
heç də təsadüfi olmadığı bir daha
aydın görünür. Təbii olaraq, Azərbaycan
xalqı həyata keçirilən uğurlu sosial-iqtisadi
inkişaf strategiyasının, milli maraqlara cavab verən daxili
və xarici siyasətin davam etdirilməsini istəyir. Bu
baxımdan, 2013-cü il 9 oktyabr prezident
seçkilərinin nəticələri xalqın iradəsini əks
etdirdi və məlum olduğu kimi, Prezident İlham Əliyev
növbəti dəfə böyük üstünlüklə
qalib gəldi. Bu qalibiyyət,
bütövlükdə Azərbaycan xalqının qələbəsidir.
Bu ondan xəbər verir ki, ölkədə tam
sosial-siyasi sabitlik mövcuddur, əhali dövlətin siyasətindən
razıdır.
Ümumilikdə,
son 10 il müddətində bütün
sahələrdə görülən işlər, qazanılan
uğurlar onu göstərir ki, Azərbaycan doğru yolda irəliləyir,
Azərbaycan xalqı düzgün seçim edib. Bu yol Ulu öndər Heydər Əliyevin yoludur.
Ümummilli liderin əsasını qoyduğu
inkişaf xətti Azərbaycan Respublikasının
güclü dövlətə çevrilməsinə və əbədi
mövcudluğuna, Azərbaycan xalqının rifahına,
firavan yaşayışına və inkişafına görə
dünya xalqları içərisində ön sıralarda
dayanmasına hesablanıb. Ulu öndərin
müəyyənləşdirdiyi yol aydındır və
xalqımız bu yolun ölkəni hansı gələcəyə
apardığını yaxşı bilir. 9
oktyabr qələbəsi bir daha təsdiq etdi ki, xalqın
Prezident İlham Əliyevə göstərdiyi etimad
özünü doğruldub və Azərbaycan vətəndaşları
öz gələcəklərini, ölkənin gələcəyini
yenidən dövlət başçımıza həvalə
edirlər. Onu da qeyd etmək
lazımdır ki, cənab İlham Əliyevin möhtəşəm
qələbə qazanaraq yenidən ölkə Prezidenti
seçilməsini şərtləndirən amillərdən
biri Azərbaycan vətəndaşlarının mərkəzində
dayandığı uğurlu sosial siyasətin həyata
keçirilməsidir.
Eyni zamanda, xalqın bu cür dərin inam və
etimadını qazanması, şübhəsiz ki, müdrik
siyasətçi olan Prezident İlham Əliyevin liderlik keyfiyyətindən
də xəbər verir. Xalqın lideri, insanları ümumi ideya,
prinsip, məqsəd ətrafında birləşdirməyi
bacarır. Ulu öndər Heydər Əliyevin yetkin bir məfkurə
kimi xalqımıza təqdim etdiyi azərbaycançılıq
ideologiyasının əsasını təşkil edən
dövlətçilik, vətənpərvərlik, ənənələrə
bağlılıq prinsiplərinə sadiqliyini qoruyub saxlayan
Prezident İlham Əliyev Öz fəaliyyəti ilə Heydər
Əliyev ideyalarının layiqli davamçısı
olduğunu göstərməklə yanaşı, innovasiyalara
tez uyğunlaşmaq bacarığı, dəyişən
qlobal və regional reallıqlar şəraitində ölkənin
stabil milli maraqlarını qoruya bilmək qabiliyyəti ilə
Özünün əsl siyasi lider olduğunu isbatlayıb.
Dövlət
başçısının liderlik xüsusiyyətləri,
siyasi iradəsi, möhkəm dövlət-xalq birliyi, vətəndaşların
Prezidentin ətrafında sıx birləşməsi və
ümumi gücün vahid məqsədə yönləndirilməsi
nəticəsində formalaşan milli iradə sayəsində
xalqımız bütün sınaqlardan uğurla
çıxıb. Prezident İlham Əliyevin
ölkəni idarə etdiyi dövrdə, bir zamanlar yalnız xəyal
kimi görünən nəhəng enerji layihələri,
ölkənin hər yerində abadlaşma, müasirləşmə,
Azərbaycanın dünyada tanınması və milli maraqlara
xidmət edən çoxsaylı digər məqsədlər
artıq gerçəkliyə çevrilib. Beləliklə, Prezident İlham Əliyevin liderliyi
ilə Azərbaycan qarşıya qoyduğu bir çox
mühüm məqsədlərinə nail olub.
Bu səbəbdən, təsadüfi deyil ki, cənab
İlham Əliyevin prezident seçkilərində
böyük üstünlüklə qalib gəlməsinin əsasında
da xalqın iradəsi, inamı və seçimi dayanır. Yuxarıda da
vurğuladığımız kimi, Azərbaycan xalqı bir
daha təsdiq etdi ki, ölkəmiz doğru yolda irəliləyir.
Azərbaycan seçicisi bundan sonra da Heydər
Əliyev yolunun davam etdirilməsi istəyini ortaya qoydu. Siyasi plüralizm, şəffaf, ədalətli,
demokratik şəraitdə baş tutan seçkilərin nəticəsi
xalqın öz gələcəyini güclü, müstəqil,
hərtərəfli inkişafa malik rifah dövlətinin
yaradılmasının qarantına - Prezident İlham Əliyevə
etibar etdiyini göstərdi. Azərbaycanda
formalaşan hazırkı möhkəm xalq-iqtidar birliyinə əsaslanaraq
əminliklə söyləmək olar ki, növbəti 5 ildə
Azərbaycan daha yüksək inkişafa və beynəlxalq
uğurlara nail olacaq.
Yeni Azərbaycan.-2013.-
24 dekabr.- S.6-7.