Heydər Əliyev Mərkəzində
Azərbaycanın və qonşu ölkələrin
müasir incəsənətini əks
etdirən “Love Me, Love Me Not”
adlı sərgi təqdim olunacaq
Aprelin 4-dən mayın 25-dək Heydər Əliyev Mərkəzində “YARAT” Müasir İncəsənət Məkanının təşkilatçılığı və dəstəyi ilə Azərbaycanın və qonşu ölkələrin müasir incəsənətini əks etdirən “Love Me, Love Me Not” adlı sərgi təqdim olunacaq.
Sərginin kuratoru Dina Naseri-Xadividir.
“YARAT” Müasir İncəsənət
Məkanından AzərTAc-a
bildiriblər ki, “Love
Me, Love Me Not” Azərbaycanın və qonşu ölkələrin müasir
incəsənət əsərlərini
nümayiş edən
sərgidir. Sərgidə Azərbaycan, İran, Rusiya və Gürcüstanı təmsil
edən 16 rəssamın,
o cümlədən Azərbaycandan
Faiq Əhməd, Rəşad Ələkbərov,
Rəşad Babayev, Əli Həsənov, Orxan Hüseynov, Sitarə İbrahimova, Aida
Mahmudova və Fərid Rəsulovun, İrandan Əfruz Amiqi, Şoca Azəri, Mahmud Baxşi, Əli Bənisədr və Hərhad Moşirinin, Rusiyadan Taus Maxaçevanın, “Avrasiya”dan “Slavyanlar və tatarlar” qrupunun, Gürcüstandan İliko Zautaşvilinin əsərləri nümayiş
etdiriləcək.
Dina Naseri-Xadivinin dediyinə
görə, bu sərgidə nümayiş
olunan hər əsər tamaşaçılara
pavilyonda təqdim olunan ölkələrin sənətinə yeni baxış nöqtəsi
bəxş edir və əhatə olunan mövzular barədə daha dərin bilikləri paylaşmağa çalışır. Ayrıca bir
sərgidə bu cür rəssamların ərsəyə gətirdikləri
işlərin nümayişi
son nəticədə bizim
hamımızın tarixi
və coğrafiyanı
nə dərəcədə
düzgün qavradığımızı
sorğu-sual edir.
Sərgidə videoçarxlar, instalyasiyalar
və rəngkarlıq
əsərləri daxil
olmaqla, müxtəlif
materiallardan hazırlanıb
və müxtəlif mövzuları əhatə
edən işlər təqdim olunacaq. Nümayiş olunan əsərlər sırasında tarixi hadisələri əks etdirən və ya müəyyən məkanla bağlı işlər, habelə şəxsi təəssüratlar
nəticəsində yaradılan
nümunələr də
yer alacaq.
Rəssam Faiq Əhmədin yaratdığı əsərlərin
əsas mövzusu Azərbaycan xalçalarına
xas süjetlərdir. O, həmin
süjetləri, Azərbaycanın
müasirlik istiqamətində
sıçrayışını xüsusi vurğulamaqla, yeni tərzdə əsərlər yaradır.
Rəssamın 2012-ci ildə yaratdığı
“Adsız” adlı iplər instalyasiyası ənənəvi toxuma texnologiyasına olan baxışları alt-üst
edərək, vərdiş
etdiyimiz ikiölçülü
xalça müstəvisini
üçölçülü məkana çevirir.
İndiyədək yaratdığı ən iddialı əsərdə-xüsusi
sifarişlə çəkilən
filmdə-rəssam Şoca
Azəri XII əsrdə
Nizami Gəncəvinin
“Həft peykər” (“Yeddi gözəl”) romantik poemasını yaddaşda canlandırır. Poemanın əsas
mövzusu bəşəriyyətin
maarifləndirməsində istifadə olunan özünü dərketmədir.
Rəssam Əli Bənisədr sərgidə nümayiş
olunmaq üçün
özünün indiyədək
yaratdığı ən
böyük əsərini
gətirəcək. Əsər hər
mövzunu əhatə
edən, atəş və nur simvoluna
əsaslanan triptixdir.
Vaxtilə Azərbaycanda
və İranda yayılmış bu ünsürlər, habelə
fars dilində
“atəşin keşikçiləri”
mənasını verən
“Azərbaycan” sözünün
özü də zərdüştlüyün regionda
bərqərar olunması
ilə bağlı nişanələrdir. Boyalardan və
rəngkarlıq texnikasından
məharətlə istifadə
edən rəssam uşaqlıqdan xatirələrində
həkk olunan obrazları, özünəməxsus
tarixi dərk etmə üsullarını
və gündəlik həyatla bağlı müşahidələrini kətan
üzərinə köçürür.
Bu zaman o, hərəkət,
enerji və mücərrədlik kimi məziyyətləri izhar
edərək bəşəriyyətə
məxsus və bəsirət gözü ilə görünən əlamətləri canlandırır.
Əli Bənisədrin ərsəyə
gətirdiyi əsərlər
bir çox dövlət muzeylərinin,
o cümlədən Nyu-Yorkun
“Metropoliten” İncəsənət
Muzeyinin, Los Anceles Müasir İncəsənət
Muzeyinin, “Saatçi” sərgi salonunun və Londonda yerləşən Britaniya
Muzeyinin kolleksiyalarında
saxlanılır.
Azərbaycanlı rəssam Əli Həsənov gündəlik
istifadə etdiyimiz əşyalara yeni məna əta edir. Onun 2012-ci ildə yaratdığı
“Sahiblər” adlı əsərində keçmiş
sovet məkanında geniş yayılıb, təmizlik aləti olan yüzlərlə süpürgə bir-birilə
birləşdirilərək heykəltəraşlıq kompozisiyanı
təşkil edir.
Rəssam Taus Maxaçeva 2012-ci ildə Liverpul Biennalesində nümayiş
olunan və Böyük İpək Yolunda yerləşən tərk edilmiş şəhər Qamsutl haqqında eyniadlı filmi təqdim edəcək. Filmin qəhrəmanı rəqs edərək hazırda qismən tərk edilmiş şəhərin görüntülərini
tamaşaçının nəzərinə
çatdırır.
“Slavyanlar və tatarlar” rəssamlar qrupunun 2012-ci ildə təbii ölçüdə
yaratdığı “Molla
Nəsrəddin-antimodernist” adlı heykəltəraşlıq
əsəri XIII əsrdə
yaşamış məşhur
sufi filosofundan
bəhs edir. Bu sənət əsəri
həm böyüklər,
həm də uşaqlar üçün
müəyyən mənada
“oyun meydançası”
rolunu oynayır.
Tamaşaçıların iştirakını nəzərdə tutan əsəri yaratmaqla, müəlliflər sadə
yumor hisslərini işə salaraq, səxavət və iştirakçılıq kimi
məziyyətləri bir
daha vurğulamış
olurlar. Bundan əlavə, XX əsrin
əvvəllərinə aid Azərbaycanın satirik personajı Molla Nəsrəddin nəinki milli mənliyin formalaşmasına təsir
edib, həmçinin mətbuatın gücünün
nümayişinə müvəffəq
olub. Yaratdıqları “Love Me, Love Me Not” instalyasiyada müəlliflər məsələnin
ziddiyyətli mahiyyətini
aşkar etmək məqsədilə ikinci dərəcəli məqamlardan
imtina edirlər - bölgədə vaxtaşırı
özünü biruzə
verən təkamülü
izhar edən və uşaqların bir-biri ilə dalaşmasına bənzəyən
ənənələr uğrunda
döyüş bütün
nəhəng şəhərləri
əhatə edir.
Bu məsələ keçirilən sərginin
əsas mövzusunu təşkil edir.
Azərbaycanın və qonşu ölkələrin rəssamlarının
əsərlərini bir
sərgidə toplayan
“Love Me, Love Me Not” sərgisi qeyd olunan ölkələrin
müasir incəsənətinə
dair yeni baxışları təqdim
edir.
Sərginin kataloqunun redaktorları kurator Dina Naseri-Xadivi və Fərəh Rəhim İsmayıldır. Kataloqun
hazırlanmasında “Teyt
Modern” sərgi salonunun
kurator köməkçisi
Nəda Rəza, “Metropoliten” İncəsənət
Muzeyinin müasir və modern incəsənəti
üzrə kuratoru
Nikolas Kullinan, yazıçı,
“Bidoun Projects” nəşrinin
baş redaktoru Nigar Əzimi, Nyu-York Şəhər Universitetinin aspirantı
Monika Steynberq, Rusiya, Mərkəzi Asiya və Qafqaz ölkələrinin müasir
incəsənəti üzrə
mütəxəssis, yazıçı
Suad Qarayeva və “Slavyanlar və tatarlar” qrupu yaxından iştirak ediblər.
“Love Me,
Love Me Not” Azərbaycanda müasir
incəsənətin inkişafı
və dəstəklənməsi
ilə məşğul
olan, qeyri-kommersiya əsaslarında fəaliyyət
göstərən “YARAT” Müasir
İncəsənət Məkanının
layihəsidir.
Yeni Azərbaycan.-2014.- 28 fevral.- S.5.