Azərbaycana qarşı çox
çirkin kampaniya aparılır
Prezident İlham
Əliyev: Erməni pulları ilə özünə həyat
quran konqresmenlər, senatorlar, deputatlar, islamofob siyasətçilər
və s. ünsürlər Azərbaycana qarşı
müharibə elan ediblər
Azərbaycan dünya miqyasında ən dinamik inkişaf tempinə malik olan ölkələr sırasında avanqard yerlərdən birini tutur. Bu inkişafın əsasında uğurla, uzaqgörənliklə reallaşdırılan praqmatik daxili və xarici siyasət kursu dayanır. Milli inkişaf modelinin uğurla tətbiqi və hədəflənən nəticələrin əldə olunması, paralel islahatların davamlı olaraq həyata keçirilməsi, qanunvericilik bazasının zənginləşdirilməsi, vətəndaş cəmiyyəti və hüquqi dövlətin inkişafına maksimum əlverişli şəraitin yaradılması, möhkəm təməllərə söykənən ictimai-siyasi sabitliyin təmin və mühafizə olunması, ölkəmizin beynəlxalq münasibətlər sisteminin nüfuz və güc iyerarxiyasında sürətlə irəliləməsi və digər nailiyyətlər müasir müstəqil Azərbaycanın gerçəkliklərini təşkil edir.
Azərbaycanın suverenliyini şərtləndirən əsas amil müstəqil siyasi iradəyə əsaslanan strateji kursun həyata keçirilməsidir
Xüsusi vurğulamaq gərəkdir ki, Azərbaycanın suverenliyini şərtləndirən əsas amil müstəqil siyasi iradə əsasında həyata keçirilən siyasətin səmərəliliyi və milli maraqlara cavab verməsidir.
Bu kontekstdə qeyd etmək lazımdır ki, sözün əsl mənasında, sabitlik adası kimi səciyyələndirilən Azərbaycan beynəlxalq miqyasda baş verən kataklizmlərə baxmayaraq, öz müstəqil inkişaf yolunda irəliləyir. Azərbaycanda mövcud olan və ardıcıl səciyyə daşıyan sabitliyin əsasında duran başlıca faktor hakimiyyətin həyata keçirdiyi siyasi kursun milli maraqlara tam cavab verməsidir. Eyni zamanda, ölkəmiz heç bir qurumdan, milli dövlətdən asılı olmayan iqtisadi siyasət yürüdür ki, bu da inkişafın fundamental komponenti kimi çıxış edir. Bunlarla yanaşı, ölkəmizdə mövcud olan xalq-iqtidar birliyi də Azərbaycanın milli gücünün artmasında təcəssüm olunur. Əminliklə qeyd etmək olar ki, bu gün dünya azərbaycanlıları qürur və iftixar hissi keçirirlər ki, onları müdafiə və himayə edən, hər bir azərbaycanlının inam və güvən yeri olan müstəqil Azərbaycan dövləti var.
Bununla yanaşı, sivilizasiyalararası dialoqa mühüm töhfələr verən Azərbaycan tolerantlıq nümunəsi kimi çıxış edir və ölkəmizdə təşəkkül tapmış multikulturalizmin təcrübəsi dünya üçün nümunə olaraq xarakterizə edilir. Bu gün dünyaya “demokratik” dəyərlər təqdim etdiyini söyləyən Avropa ölkələrinin dini, milli və bəşəri müstəvidə ciddi böhranlar yaşadığı bir şəraitdə Azərbaycan sülh, sabitlik, tolerantlıq mühiti ilə xüsusi olaraq təqdir edilir. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin sədrliyi ilə keçirilən Nazirlər Kabinetinin 2015-ci ilin birinci yarısının sosial-iqtisadi inkişafının yekunlarına və qarşıda duran vəzifələrə həsr olunan iclasında dövlətimizin başçısı vurğulayıb ki, Azərbaycan artıq uzun illərdir çalışır ki, bölgədə multikulturalizm dəyərləri üstünlük təşkil etsin: “Bölgədə sülh, əmin-amanlıq, mehriban qonşuluq meyilləri güclənsin və bildiyiniz kimi, Azərbaycan tərəfindən bu istiqamətdə həm ölkə daxilində, həm də beynəlxalq müstəvidə çox önəmli addımlar atılır. Ancaq bununla bərabər, biz bəzi Avropa ölkələrində tam başqa mənzərəni görürük və bu, bizi narahat edir.
Mənəvi böhran, iqtisadi böhran bu gün artıq Avropada reallıqdır və əlbəttə ki, bu, bizi düşünməyə vadar edir və bu amilləri gələcək fəaliyyətimizdə mütləq nəzərə alacağıq. Azərbaycan Avropa qurumlarına nə dərəcədə inteqrasiya etməlidir? İnteqrasiya etməlidir, yoxsa etməməlidir? Yoxsa biz əməkdaşlıq formatına üstünlük verməliyik? Bu barədə mən şəxsən artıq neçə vaxtdır düşünürəm və hesab edirəm ki, gələcək aylarda yeni əməkdaşlıq mexanizmi, formatı və konsepsiyası hazırlanmalıdır”.
Prezident İlham Əliyev onu da əlavə edib ki, əslində, bu barədə biz artıq önəmli addımlar atmışıq: “Bildiyiniz kimi, Azərbaycan Avropa İttifaqı ilə Assosiasiya Sazişinə qoşulmamışdır. Ona görə ki, bu saziş bizim maraqlarımıza uyğun gəlmir. Orada, sadəcə olaraq, bir mexanizm təklif olunurdu ki, bu, ikitərəfli əməkdaşlıqdan çox birtərəfli əməkdaşlığa bənzəyirdi və elə bil ki, o saziş bir göstəriş vərəqəsi idi. Bizə isə bu, əlbəttə ki, yaramır. Çünki Azərbaycan bütün ölkələrlə, bütün beynəlxalq təşkilatlarla bərabərhüquqlu münasibətlər qurur və biz fəaliyyətimizi bu prinsip üzərində davam etdiririk.
Digər məqamlar var idi ki, bizi qane etmirdi. Ona görə
biz Avropa İttifaqına əməkdaşlıq təkliflərini
irəli sürmüşük. Bu, tərəfdaşlıq
müqaviləsi, strateji tərəfdaşlıq müqaviləsi
ola bilər. Sadəcə olaraq, əməkdaşlıq,
yaxud da ki, tərəfdaşlıq müqaviləsi ola bilər. Ancaq bu, bərabərhüquqludur
və Azərbaycanın milli maraqları o sazişdə
maksimum dərəcədə təmin olunmalıdır və
dəyərlərimiz də, əlbəttə ki, bizim
üçün ən önəmli yerdədir”.
Nəticə etibarilə, Azərbaycan özünün
milli inkişaf modeli, eyni zamanda, ictimai-siyasi sabitlik və
iqtisadi tərəqqisi, dünyaya təqdim etdiyi mütərəqqi
dəyərlər ilə milli dövlətlər
üçün pozitiv nümunə - örnək qismində
çıxış edir. Bu zamana qədər əldə
edilən nailiyyətlər isə beynəlxalq şəraitdən
asılı olmayaraq, qarşıdakı dövrün də
uğurlu olacağını deməyə əsas verir.
Azərbaycanın
xarici siyasəti müstəqillik və suverenlik prinsiplərinə
əsaslanır
Beləliklə, Azərbaycanın sürətli
inkişafı, daxili və xarici siyasət sahəsində əldə
edilmiş nailiyyətlər, ilk növbədə, Prezident
İlham Əliyevin liderliyi ilə həyata keçirilən
siyasətin qanunauyğun nəticəsidir. Xüsusilə
də, həyata keçirilən səmərəli xarici siyasət
kursu dövlətimizin qüdrətini artıran əhəmiyyətli
faktor kimi çıxış edir. Ümumiyyətlə,
müstəqil xarici siyasət kursuna malik olan Azərbaycan
müasir beynəlxalq münasibətlər sistemində
etibarlı strateji tərəfdaş və nüfuzlu aktor kimi
tanınmaqdadır. Cənubi Qafqaz geosiyasi məkanında
lider dövlət kimi çıxış edən ölkəmiz
özünün çoxvektorlu və
balanslaşdırılmış xarici siyasət
strategiyası ilə həm ikitərəfli münasibətlər
kontekstində, həm də çoxşaxəli əlaqələr
fonunda yerləşdiyi regionun geosiyasi və geoiqtisadi, bir
sözlə, geostrateji təhlükəsizliyinə fundamental
töhfələr verməkdə və regional miqyaslı,
qlobal xarakterli əməkdaşlıqlar platformasının mərkəzi
oyunçusu rolunu oynamaqdadır.
Əlbəttə, müstəqil iqtisadi siyasət
yürütməsi, sivilizasiyalararası dialoqa mühüm
töhfələr verməsi, regional və beynəlxalq təhlükəsizliyin
təmin olunmasında strateji tərəfdaş qismində
mühüm rol oynaması Azərbaycanın beynəlxalq
nüfuzunu artıran əhəmiyyətli faktorlar qismində
çıxış edir. Təsadüfi deyil ki,
ötən müddət ərzində həyata keçirilən
rasional və praqmatik xarici siyasət kursunun fonunda Azərbaycanın
beynəlxalq münasibətlər sistemində bir sıra əhəmiyyətli
uğurlar əldə etməsi də ölkəmizin beynəlxalq
nüfuzunun artmasına və xarici əlaqələrinin əhatə
dairəsinin genişlənməsinə təkan verən
mühüm faktor olub. Azərbaycanın
inkişafı onu siyasi, iqtisadi və mədəni cəhətdən
nəinki regional, hətta qlobal mərkəzə çevirməkdədir.
Ölkəmiz beynəlxalq birliyin müstəqil
və tamhüquqlu subyekti kimi öz milli mənafelərini
qarşılıqlı hörmət prinsipi çərçivəsində
həyata keçirir. Bu isə Azərbaycanın
müstəqil inkişafını təmin etməklə
yanaşı, ölkəmizə olan etimadı daha da
artırır. Nəticə etibarilə, əldə
edilən nailiyyətlər Azərbaycanın beynəlxalq
mövqeyinin möhkəmlənməsinə, əməkdaşlığa
əsaslanan tərəfdaşlıq münasibətlərinin
inkişafına təkan verir, eyni zamanda, perspektiv nailiyyətlər
üçün strateji zəmin rolunu oynayır.
Bir sözlə, Azərbaycanın xarici siyasəti
müstəqillik və suverenlik prinsiplərinə əsaslanır. Respublikamız
xarici siyasi əlaqələrini, siyasi, iqtisadi, hərbi,
humanitar və digər sahələrdə müttəfiqlərini,
əməkdaşlıq etdiyi ölkə və beynəlxalq təşkilatları
özü seçir. Azərbaycan müxtəlif
sahələri əhatə edən əməkdaşlıq əlaqələrini
dövlət maraqları və qarşılıqlı
faydalılıq prinsipləri əsasında
reallaşdırır. Vurğuladığımız
kimi, ikitərəfli və çoxşaxəli münasibətlərin
əsasında duran strateji amil məhz ölkəmizin milli
maraqlarıdır. Azərbaycan
reallaşdırılan bütün strateji əhəmiyyətli
lahiyələrdə öz müstəqil siyasi iradəsi əsasında
- milli mənafelerə müvafiq olaraq təmsil olunur və
ölkəmizlə əməkdaşlıq etmək istəyən
dövlətlər mütləq mənada Azərbaycanın
maraqlarını nəzərə alırlar. Yeri gəlmişkən,
Azərbaycan Prezidentinin bildirdiyi kimi, bizim siyasətimiz Azərbaycan
maraqları üzərində qurulubdur: “Heç bir kənar
qüvvə bizim siyasətimizə təsir edə bilməz”.
Azərbaycana
qarşı təzyiq mexanizmi formalaşdırmaq cəhdləri
heç bir nəticə verməyəcək!
Bütün bunlara baxmayaraq, son vaxtlar bəzi ölkələrin
siyasi dairələri cidd-cəhdlə müstəqil Azərbaycanın
inamla və ləyaqətlə həyata keçirdiyi daxili və
xarici siyasət kursuna müdaxilə etməyə
çalışırlar. Bu baxımdan,
özünü büruzə verən əsas tendensiya Azərbaycanın
yürütdüyü müstəqil siyasət kursunu məhdudlaşdırmaq,
öz milli maraqlarının müdafiəsinə xidmət edən
manevr imkanlarını azaltmaqdır. Hər
hansı bir güc mərkəzindən asılı olmayan,
milli mənafelərin təminatını əsas prinsip olaraq
qəbul edən Azərbaycan dövlətinin suveren siyasi iradəsi
onu tələb edir ki, ölkələrarası münasibətlər
sırf bərabərhüquqlu tərəfdaşlıq,
qarşılıqlı hörmət əsasında davam və
inkişaf etdirilsin. Yəni istər yerləşdiyi Cənubi
Qafqaz regionunda, istərsə də Avrasiya məkanında cərəyan
edən hadisələr Azərbaycanın öz siyasətini
beynəlxalq hüquq normaları əsasında davam etdirdiyini,
həm də regional və qlobal təhlükəsizliyin təmin
olunmasında xüsusi rol oynadığını sübuta
yetirir.
Qeyd etdiyimiz kimi, Azərbaycanın müasir dünya siyasəti
və beynəlxalq münasibətlər sistemindəki
mövqeyinin davamlı surətdə möhkəmlənməsindən
narahatlıq keçirən bəzi xarici dairələr
ölkəmizə qarşı təzyiq mexanizmi
formalaşdırmağa çalışırlar. Xüsusilə
də, mötəbər beynəlxalq tədbirlər ərəfəsində
ölkəmizin imicinə - nüfuzuna zərbə vurmaq istəyən
qüvvələr “qara piar” kampaniyasına istinad edirlər.
Biz bunu ilk Avropa Oyunları ərəfəsində
də müşahidə etdik. Ancaq o da bəlli
oldu ki, bu cür təzyiq mexanizmi formalaşdırmaq cəhdləri
və “qara piar” kampaniyası iflasa məhkumdur, heç bir nəticə
verməyəcək. Ümumiyyətlə,
proseslərin gedişatı göstərdi ki, kampaniyanın
arxasında islamofob, ermənipərəst və anti-Azərbaycan
dairələr, o cümlədən, erməni lobbisi durur.
Dövlətimizin başçısı sözügedən
iclasda vurğulayıb: “Onu da deməliyəm ki, - Azərbaycan
ictimaiyyəti də bilir, - bizə qarşı çox
çirkin kampaniya aparılır. Bu kampaniya dayanmır, önəmli
beynəlxalq tədbirlər ərəfəsində daha da
alovlanır, güclənir, əgər belə demək
mümkündürsə, ondan sonra bir az səngiyir.
Ancaq bu, daimi bir kampaniyadır, səbəbləri də
aydındır...”
Bununla yanaşı, Avropadakı müəyyən dairələr
Azərbaycana qarşı “qara piar” və təzyiq
kampaniyasında xüsusi fəallıq nümayiş etdirirlər. “Demokratiya”,
“insan hüquqları” kimi məfhumları istismar mexanizminə
çevirən həmin qüvvələr müstəqil siyasət
həyata keçirən Azərbaycanın suveren mövqeyini,
davamlı nailiyyətlərini həzm edə bilmirlər.
Onlar müxtəlif anti-Azərbaycan dairələrlə sinxron
hərəkət etməklə yanaşı, “beşinci kolon”un da xidmətlərindən istifadə etməyə
çalışırlar. Prezident İlham Əliyevin qeyd
etdiyi kimi, ilk növbədə, dünya erməniliyi, erməni
lobbisi bizi hədəf seçib, onların himayəsində
olan riyakar, rüşvətxor siyasətçilər bu
işlərə qoşulublar: “Xüsusilə, bu, Qərb siyasətçilərinə
aiddir. Erməni pulları ilə özünə
həyat quran konqresmenlər, senatorlar, deputatlar, islamofob siyasətçilər
və s. ünsürlər Azərbaycana qarşı
müharibə elan ediblər. Əfsuslar
olsun ki, bu gün Avropada faşizm, irqçilik, islamofobiya,
ksenofobiya, antisemitizm baş qaldırır. Yəni, bu hərəkət təkcə müsəlmanlara
qarşı deyil. Əlbəttə ki,
onlar müsəlman ölkəsinin bu qədər inkişaf
etməsini istəməyən qüvvələrdir. Onlar, eyni zamanda, Azərbaycanda “beşinci kolon”un
qalıqlarının himayədarları ilə birləşib
bizə qarşı hücuma keçiblər”.
Məsələ kontekstində
onu da vurğulamaq lazımdır ki, ilk Avropa Oyunları ərəfəsində
Avropada bir sıra təşkilatların, müxtəlif
dövlət qurumlarının “qara piar” məqsədilə təşkil
etdikləri şou-aksiyalar iflasa uğramaqla yanaşı, “qoca
qitə”dəki qüvvələrin gerçək simasını,
Azərbaycana qarşı qərəzli münasibətini
ortaya qoymuş oldu. Amma həmin dairələr nəzərə
almadılar ki, Azərbaycana qarşı təzyiq mexanizmi
formalaşdırmaq əvəzinə, ölkəmizlə əməkdaşlıq
əlaqələrini qarşılıqlı hörmət əsasında
davam etdirmək daha məqsədəmüvafiqdir. Azərbaycan
Prezidenti İlham Əliyevin vurğuladığı kimi:
“Avropa Oyunları ərəfəsində və Oyunlar
zamanı bizə qarşı informasiya müharibəsi ən
şiddətli mərhələyə qədəm qoymuşdu.
Ancaq bu informasiya müharibəsində Azərbaycan xalqı və
dövləti qalib gəlib. Çünki bu kampaniya və bu
kampaniyanın son mərhələsi bir daha göstərib ki,
heç bir kənar qüvvə bizim iradəmizə təsir
edə bilməz. Ancaq görün və Azərbaycan xalqı
bir daha görsün ki, nə qədər bunlar şərəfsiz
hərəkətlər edirlər. Avropa Oyunlarının
açılışına iki gün qalmış Avropa
Parlamenti anti-Azərbaycan qətnaməsini müzakirəyə
çıxarıb və çalışıb ki, bu qətnamə
qəbul edilsin. Baxmayaraq ki, Avropa Parlamentinin sədri
Şults, onun müavini Lunaçek və onların əlaltıları
qatı anti-Azərbaycan mövqeyindədirlər və Azərbaycanı
düşmən seçiblər, ancaq bu qətnamə
keçmədi, 136 deputat lehinə, 136 deputat əleyhinə səs
verdi. Əslində, bu, Şultsun, Lunaçekin və onlar
kimilərinin siyasi iflası idi. Əgər bunlarda bir balaca vicdan
varsa, ondan sonra istefa verməli idilər. Gördülər
ki, bu keçmir, bəs nə etməli? Almaniya
Bundestaqı Oyunların açılışı
günündə - iyunun 12-də yığışır, qətnamə
qəbul edir. Bu qətnamənin mövzusu
anti-Azərbaycan və yalan üzərində qurulubdur. Sual olunur, Almaniya Bundestaqının bizimlə nə
işi var və Almaniya Bundestaqı özünü nə zənn
edir? Dünyanın
ağasıdırmı? Dünyaya
hakimdirmi? Hamı onlara tabe
olmalıdırmı? Görünür ki,
onlar pis öyrəşiblər. Amma bizi
başqaları ilə müqayisə etməsinlər. Bizim onlarla münasibətlərimiz distansiya səviyyəsindədir.
Bizim onlardan heç bir istəyimiz yoxdur, əksinə,
bizim təbii qazımız, kontraktlarımız, neftimiz, bu ərazidə,
bu coğrafiyada fəaliyyətimiz onlara lazımdır. Biz isə onlardan texnologiya alırıq. Onlardan almasaq, başqa yerdən alarıq. Onlardan heç bir asılılığımız
yoxdur. Ona görə, Almaniya Bundestaqı
kimdir ki, anti-Azərbaycan qətnamə qəbul etsin?! Getsin öz işi ilə məşğul olsun.
Bəsdirin başqa ölkələrin daxili
işlərinə müdaxilə etdiniz, biz buna imkan vermərik.
Ancaq mən nəyi demək istəyirəm, bax,
budur yanaşma. Nəyə görə?
Çünki boğulur, partlayır,
barışa bilmir ki, Azərbaycan uğurla inkişaf edir,
dünyada müsəlman ölkəsi - Azərbaycan bu gün
Avropa Oyunlarını hansı səviyyədə keçirir.
Avropa Oyunları Olimpiya Oyunları səviyyəsində
keçirilib. Onlardan fərqli olaraq buraya gələn
qonaqlar, Avropanın dəyərli nümayəndələri,
adi insanlar, idmançılar Azərbaycana heyran qaldılar,
valeh oldular, sevdilər, getmək istəmirdilər. Mənə deyirlər ki, bəzi idmançılar
yarışları başa çatandan sonra getmək istəmirdilər,
axıra qədər qalmaq istəyirdilər. Bax budur Azərbaycan və budur normal Avropa vətəndaşları.
Biz qabağa getmək istədik, gördük
ki, bizi qəbul etmirlər, müsəlman olduğumuza görə,
onlara baş əymədiyimiz üçün, başqa səbəblərə
görə. Ona görə biz
dayanmışıq. İstəyərlər,
onlar bizə tərəf gələrlər. Bundestaqdan sonra Oyunlar zamanı Avropa Şurası
Parlament Assambleyası anti-Azərbaycan qətnaməsi qəbul
edir. Yəni, bu nə deməkdir, bu nə
düşmənçilikdir və siz kiminlə düşmənçilik
edirsiniz, Azərbaycanla?! Biz düşmənçilik
edə bilərik, kim bundan zərər çəkər, onu
onlar yaxşı düşünsünlər”.
Avropadakı
dairələr nəzərə almalıdırlar ki...
Avropadakı müəyyən dairələr nəzərə
almalıdırlar ki, Azərbaycanın öz inkişaf yolu var
və ölkəmiz hər hansı bir qurum və ya ölkədən
asılı deyil, müstəqil siyasi iradə əsasında
daxili və xarici strateji kursunu davam etdirir. “Qoca qitə”nin
müxtəlif təşkilatlarında ölkəmiz əleyhinə
qərəzli dinləmələrin keçirilməsi,
müxtəlif bəyanatların verilməsi kimi cılız
vasitələr isə təsir qüvvəsinə malik deyil.
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev bu məsələlərə
toxunaraq deyib: “Mən bəzi hallarda dövlət məmurlarından,
deputatlardan, ictimai xadimlərdən eşidirəm ki, biz
Avropaya inteqrasiya etməliyik. Siz bunu deyəndə
bir düşünün. Birincisi,
Prezidentin mövqeyini bilməlisiniz. İkincisi,
siz necə inteqrasiya edəcəksiniz, hansı formada inteqrasiya
edəcəksiniz? Bu inteqrasiya sizə
lazımdırmı, yoxsa yox? Hansı
simada Azərbaycanı orada qəbul etmək istəyirlər?
İkinci dərəcəli üzv kimi, assosiativ
üzv kimi, yaxud da kənardan sanki yapışan bir ölkə
kimi? Bu format bizə lazım deyil. Biz hara lazımdırsa inteqrasiya etmişik. O
illərdə etmişik ki, o vaxt Avropada vəziyyət fərqli
idi. Mən hesab edirəm ki, əgər bu
gün biz bu vəziyyəti nəzərə alaraq seçim
etməli olsaydıq, bəlkə də, Avropa Şurasına
da üzv olmazdıq. Azərbaycanı nə
qədər təhqir etmək olar? Bizi nə
qədər alçaltmaq cəhdləri göstərilə
bilər? Artıq bizim hövsələmiz
tükənib. Biz Avropa Şurasız da
yaxşı yaşaya bilərik, yaşamışıq da.
2001-ci ilə qədər
yaşamışıq. O vaxt Azərbaycanda vətəndaş
müharibəsi, erməni işğalı, siyasi böhran,
iqtisadi tənəzzül yaşanırdı. Yaşamışıq,
ölməmişik”.
Bütün hallarda Azərbaycan öz inkişaf yolunda irəliləyir
və anti-Azərbaycan dairələrin bu cür neqativ cəhdləri
iflasa məhkumdur. Eyni zamanda, belə manipulyasiyalarla ölkəmizdə
ictimai rəyə neqativ təsir etmək və Azərbaycanın
beynəlxalq nüfuzuna xələl gətirmək
mümkün deyil. Bu səylər nə Azərbaycanın
beynəlxalq mövqeyinə, nə də uğurlu xarici siyasətinə
təsir edə bilər.
Nurlan
QƏLƏNDƏRLİ
Yeni Azərbaycan.-2015.-
15 iyul.- S. 3.