AZƏRBAYCAN MÜASİR
DÜNYADA: DEMOKRATİK İNKİŞAF YOLU VƏ
TARİXİ NAİLİYYƏTLƏR
XXI yüzillik dünyaya qloballaşma əsri kimi daxil olmuşdur. Yaşadığımız hazırkı dövr dünya ölkələri üçün radikal sosial, iqtisadi, siyasi, mədəni və mənəvi dəyişikliklərlə səciyyələnir. Dövlətlər arasındakı sərhədlərin şəffaflaşması, müxtəlif xalqların bir-birinə inteqrasiya etməsi, ikitərəfli münasibətlərin genişlənməsi və dərinləşməsi müasir dövrümüzün xarakterik cəhətlərindəndir. Çağdaş dünyanın inkişafı prosesində indiki tarixi mərhələnin başlıca meyilləri qloballaşma və iqtisadi, mədəni inteqrasiyadır. Müstəqil Azərbaycan Respublikası da ümumdünya inteqrasiya və qloballaşma cərəyanlarından kənarda qalmamışdır.
Ötən əsrin axırlarında Azərbaycan müstəqillik qazandıqdan sonra ölkə demokratik, hüquqi, dünyəvi dövlət quruculuğu yolu ilə getməyə, dünya ölkələrinə inteqrasiya olunmağa, qloballaşma prosesində fəal iştirak etməyə başladı. Lakin təəssüf ki, gənc müstəqil Azərbaycan dövlətinin istiqlalının elə ilk illərində ona “başçılıq” edən səriştəsiz rəhbərlərin “xidmətləri” sayəsində ölkəmizi bir dövlət kimi məhv olmaq təhlükəsi təhdid edirdi. Daxili və xarici düşmənlərin birgə fəaliyyəti nəticəsində Azərbaycan Respublikası idarəolunmaz vəziyyətə düşmüş, respublikanın ayrı-ayrı hissələrə parçalanması məqsədilə separat hərəkatlar genişlənmiş, cəbhədə Azərbaycan əraziləri bir-birinin ardınca itirilməyə başlamışdı.
1993-cü ildə Ümummilli lider Heydər Əliyev xalqın təkidi ilə ikinci dəfə Azərbaycanda siyasi hakimiyyətə gələrək ölkəni dünyanın siyasi xəritəsindən silinməkdən, bir dövlət olaraq parçalanmaqdan xilas etdi. Dövlətimizin bütün sahələrində əsaslı islahatlara qədəm qoyuldu və inkişafın əhəmiyyətli faktorlarından biri - daxili ictimai-siyasi sabitlik bərqərar oldu. Dahi rəhbər Heydər Əliyevin çağdaş tariximizə Milli qurtuluş günü kimi daxil olmuş 15 iyun 1993-cü ildə Azərbaycan Respublikası Milli Məclisinin sədri seçilməsi ilə respublikada demokratiyanın, qanunçuluğun, hüquqi dövlət quruculuğunun bünövrəsi qoyuldu. Heydər Əliyevin parlamentə sədr seçilməsindən sonra Milli Məclisdə verdiyi bəyanatda müstəqil dövlətçiliyin inkişaf konsepsiyası və yolları sistemli şəkildə açıqlandı. Bu istiqamətdə məqsədyönlü tədbirlərin həyata keçirilməsinə başlandı. Böyük öndər Heydər Əliyevin 1993-cü ilin iyun-oktyabr ayları və sonrakı dövrdə müstəqil Azərbaycan dövlətinin qorunması və möhkəmləndirilməsi uğrunda mübarizəsi strateji məqsəd daşıyırdı.
Ulu öndər Heydər Əliyevin ən böyük xidməti ondan ibarətdir ki, O, Azərbaycan dövlətçiliyini qoruyub saxladı. Dövlətçiliyimizin qorunub saxlanılması isə müstəqilliyimizin, azadlığımızın möhkəmlənməsi deməkdir. O vaxtdan keçən müddət ərzində Azərbaycanda həyatın bir sıra sahələrində pozitiv dəyişikliklər, köklü islahatlar aparılmış, ictimai-siyasi sabitlik təmin edilmiş, demokratiyanın inkişafı yolunda mühüm addımlar atılmışdır. Azərbaycan nüfuzlu və etibarlı tərəfdaş, perspektiv imkanları olan bir dövlət kimi dünya dövlətləri birliyinə daxil olmuş və layiqli yerini tutmuşdur.
Hələ 1993-cü il oktyabr ayının 10-da Ulu öndər Heydər Əliyev Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilməsi ilə bağlı keçirilən inauqurasiya mərasimində bildirmişdi ki, respublikamızın qarşısında duran əsas vəzifələrdən biri Azərbaycanın mənafeyini dünya miqyasında müdafiə edə bilən ağıllı, səriştəli xarici siyasətin yürüdülməsidir. Bu xarici siyasət, ilk növbədə, dövlətimizin müstəqilliyini təmin etməyə yönəldilməlidir. Ona görə də Heydər Əliyev dünyanın bütün dövlətləri ilə bərabərhüquqlu, qarşılıqlı-faydalı əlaqələr yaratmağı və inkişaf etdirməyi məqsədəuyğun hesab edirdi. Bu əlaqələrdən həm Azərbaycan Respublikasının beynəlxalq mövqelərini möhkəmlətmək, həm də respublikanın iqtisadiyyatını, elmini, mədəniyyətini inkişaf etdirmək üçün səmərəli istifadə olunmalıdır (Heydər Əliyev. Müstəqilliyimiz əbədidir. Birinci kitab. Bakı: Azərnəşr, 1997, s.16).
Azərbaycan Respublikası müstəqillik qazandıqdan sonra beynəlxalq birliyin tamhüquqlu üzvü kimi ümumbəşəri dəyərlərin üstünlüyünü qəbul edərək, demokratik, hüquqi və dünyəvi dövlət quruculuğunu özünün dönməz inkişaf yolu olaraq seçmişdir. Xalqımız Azərbaycan Respublikasının demokratik inkişafı yolunda böyük tarixi nailiyyətlər qazanmışdır. Respublikamızda həyata keçirilən quruculuq işləri dünyada demokratiya şəraitində yaşayan və irəliləyən dövlətlərin keçdiyi yolun, proseslərin bir hissəsidir. Eyni zamanda, ölkə özünün coğrafi, geostrateji mövqeyi, təbii sərvətləri, əmək ehtiyatları, geosiyasi şəraiti, milli-mənəvi xüsusiyyətləri ilə özünəməxsus keyfiyyətlərə də malikdir. İftixarla qeyd etmək lazımdır ki, respublikamızda əldə edilən nailiyyətlər, uğurlar yalnız onun nəticəsində mümkün olmuşdur ki, dövlətimizin ən mürəkkəb və tarixi dönüş mərhələlərində ona Heydər Əliyev kimi dünya şöhrətli siyasi və dövlət xadimi rəhbərlik etmişdir. Bu böyük şəxsiyyətin dünya şöhrətli adı ilə tarixin elə vacib dövrləri bağlıdır ki, bu dövrləri yalnız xalqın və ölkənin inkişaf erası adlandırmaq lazımdır. Heydər Əliyevin fəaliyyəti bir-birinə zidd olan iki müxtəlif ictimai-siyasi sistemin qovuşuğundan keçmiş və bunların hər ikisindən O, bacarıqla istifadə edib respublikamızın hərtərəfli inkişafını təmin etmişdir. Milli ideologiyamızın, milli məfkurəmizin yaradılması Ümummilli lider Heydər Əliyevin tarixi xidməti idi. Onun əsası Azərbaycançılıqdır. Ulu öndər Heydər Əliyev milli ideologiyamızdan - dövlətçilik məfkurəsi olan Azərbaycançılıqdan danışarkən deyirdi: “Azərbaycan dövlətinin milli ideologiyasının özəyini, əsasını təşkil edən Azərbaycançılıqdır. Dövlətçilik, milli-mənəvi dəyərlər, ümumbəşəri dəyərlər - bunlar hamısı azərbaycançılıq anlayışının tərkib hissələridir...” (Milli ideologiya / “Xalq qəzeti”, 24 noyabr 1998-ci il)
Ulu öndər 1993-cü ildə xalqın təkidi ilə ölkənin siyasi hakimiyyətinə qayıtdıqdan sonra həyatımızın bütün sahələrində köklü və düşünülmüş islahatlara başlanıldı. Məsələn, Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə respublikada hüquqi islahat komissiyası yaradılmasının böyük əhəmiyyəti oldu. Sosial-iqtisadi islahatların həyata keçirilməsinin hüquqi bazasını təşkil edən qanunlar qəbul edildi. “Konstitusiya Məhkəməsi haqqında”, “Məhkəmələr və hakimlər haqqında”, “Vəkillər və vəkillik fəaliyyəti haqqında”, “Prokurorluq haqqında”, “Polis haqqında”, “Əməliyyat-axtarış fəaliyyəti haqqında”, “Notariat haqqında” qanunların, Ailə Məcəlləsi, Mülki, Cinayət, Mülki-prosessual, İnzibati xətalar, Cəzaların icrası, Gömrük və Vergi məcəllələrinin, “Vətəndaşların müraciətlərinə baxılması qaydası haqqında”, “Əhalinin sağlamlığının qorunması haqqında” və s. qanunların qəbul edilməsi dövlətçiliyin inkişafında, cəmiyyət həyatında hüquqi normaların bərqərar olmasında, hüquqi təminatın inkişafında həlledici əhəmiyyət daşıyır.
Ümummilli liderimizin alternativi olmayan düşünülmüş daxili və xarici siyasəti bu gün Onun siyasi varisi, Heydər Əliyev siyasi məktəbinin ən layiqli yetirməsi və davamçısı Azərbaycan Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilir. Dövlətimizin əsaslarının möhkəmlənməsi və həyata keçirilən strategiyanın səmərəliliyi məhz İlham Əliyevin varislik keyfiyyətləri, müdrikliyi, siyasi iradəsi və uzaqgörənliyi, ümumilikdə, rasional davranış modeli sayəsində mümkün olmuşdur. Dövlət başçısı varislik, novatorluq və dinamizm prinsiplərinə sadiqdir. Varisliyin dövlət idarəçiliyində prioritet təşkil etməsi ilə bağlı akademik Ramiz Mehdiyev haqlı olaraq qeyd edir ki, “Cəmiyyətimiz sürətlə qlobal dünyanın bir hissəsinə çevrilir. Bu, sovet dövrünün totalitarizmindən inkişafın demokratik, açıq modelinə keçidin qanunauyğun nəticəsidir. Vətəndaşın hüquq və azadlıqlarının dərəcəsi və səviyyəsi dinamik şəkildə yüksəlir, çünki insan hüquqları sahəsində fəaliyyət iqtisadi, siyasi və digər islahatları demokratikləşdirmək prosesinin, ictimai inkişafın keyfiyyətcə daha yüksək pilləsinə doğru irəliləyişin mühüm tərkib hissəsidir. Şəxsiyyətin hüquq və azadlıqları konsepsiyası təsərrüfat münasibətlərində, sosial və hüquq təsisatlarını demokratikləşdirmək proseslərinin dərinləşdirilməsində, cəmiyyətdə özünüidarənin və özünütənzimləmənin genişləndirilməsində, cəmiyyətin əxlaqi-mənəvi mühitinin təzələnməsində, siyasi mədəniyyətin və hüquq mədəniyyətinin yüksəldilməsində yeni prinsiplərin bərqərar olmasının geniş perspektivləri nəzərə alınmaqla inkişaf edir. Tədricən hakimiyyətin və dövlət idarəçiliyinin varisliyi prioriteti yaranır. Qərb demokratiyası ölkələrinin təcrübəsi sübut edir ki, dövlətçiliyin yeni demokratiya dövlətləri üçün ən məqbul və səmərəli forması hakimiyyətin və dövlət idarəçiliyinin varisliyindədir. Azərbaycanın tərəqqisini və inkişafını yalnız səmərəli dövlətçilik quruluşunun müasir xəttinə varislik təmin edə bilər” (Ramiz Mehdiyev. XXI əsrdə milli dövlətçilik. Bakı: “XXI” - Yeni Nəşrlər Evi, 2003., s.65). Ümummilli lider Heydər Əliyevin alternativi olmayan siyasətinin, strateji və siyasi xəttinin görkəmli şəxsiyyət, dövlət başçısı İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilməsi nəticəsində bu gün Azərbaycan dinamik inkişaf edən ölkəyə çevrilmiş, beynəlxalq aləmdə etibarlı tərəfdaş imici qazanmışdır. Ölkə Prezidenti İlham Əliyevin elmi cəhətdən əsaslandırılmış inkişaf strategiyası nəticəsində Azərbaycan Cənubi Qafqaz regionunun sürətli inkişafa malik güclü dövlətinə çevrilmişdir. Tariximizin bu axırıncı mərhələsində son onillik haqlı olaraq İlham Əliyev dövrünün yüksək səviyyəli fəaliyyəti və böyük nailiyyət illəri kimi qəbul olunmuşdur. Böyük öndər Heydər Əliyevin müdrik siyasətindən və zəngin təcrübəsindən bəhrələnməklə Azərbaycanı inkişaf etdirmək, Azərbaycan vətəndaşlarının rifah halını qaldırmaq və ölkəni yalnız irəli aparmaq - Prezident İlham Əliyevin strateji hədəfi budur. Prezident İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərlik etdiyi 2003-cü ildən bu vaxtadək olan müddət Azərbaycanın şanlı tarixinə hərtərəfli və sürətli inkişaf dövrü kimi daxil olmuşdur. Ölkə hakimiyyətinin ali məqsədi Azərbaycanda demokratik cəmiyyətin, hüquqi dövlətin yaranmasıdır. Ölkədə demokratiyanın inkişafı, vətəndaş cəmiyyətinin bərqərar olması, əsas insan hüquq və azadlıqlarının qorunması, siyasi plüralizmin, söz və ifadə, dini etiqad və vicdan azadlıqlarının təmin olunması İlham Əliyevin çoxtərəfli fəaliyyətinin başlıca prioritetlərini təşkil edir.
Bu gün Azərbaycanın sürətli inkişafı yeni-yeni istiqamətləri əhatə edir və ölkəmizin regionda lider dövlət olduğunu bir daha təsdiqləyir. Son 11 il ərzində Azərbaycan dünya miqyasında iqtisadi və sosial baxımdan ən sürətlə inkişaf edən ölkə olmuşdur. Bütün statistik göstəricilər bunu bir daha əyani şəkildə təsdiq edir. Ötən il bütün dünyada neftin qiyməti kəskin şəkildə aşağı düşsə də, Azərbaycan iqtisadiyyatı təxminən 3 faiz artmışdır. Qeyri-neft sektorunda isə artım 7 faizdir. Qeyri-neft sektorunun inkişafı ölkə iqtisadiyyatını çoxşaxəli şəkildə inkişaf etdirməyə və inkişafın dayanıqlılığını təmin etməyə imkan verir. Davos Dünya İqtisadi Forumu ölkəmizi iqtisadi sahədə rəqabətqabiliyyətliliyinə görə 144 ölkə arasında 38-ci yerə layiq görmüşdür. Azərbaycan iqtisadiyyatı dünyanın rəqabət qabiliyyətli 40 iqtisadiyyatı arasındadır. Bu göstəriciyə görə Azərbaycan MDB ölkələri arasında isə birincidir.
Hazırda düşünülmüş və məqsədyönlü iqtisadi və sosial siyasət nəticəsində əhalinin pul gəlirləri ilbəil artır, ötən il bu gəlirlər 4,8 faiz yüksəlmişdir. Bu isə o deməkdir ki, vətəndaşlarımızın gəlirləri inflyasiyadan 3 dəfə çox olmuş, onların alıcılıq qabiliyyətləri azalmamış, əksinə artmışdır. İnsanların maddi gəlirlərinin artması onların rifah halının yaxşılaşması istiqamətində əhəmiyyətli amildir. İnvestisiyalara gəlincə, 2014-cü ildə ölkə iqtisadiyyatına 27 milyard dollar investisiya qoyulmuşdur. Onlardan 16 milyardı daxili sərmayə, 11 milyardı isə xarici sərmayədir. Son illər daxili investisiyalar daha da çoxalmışdır. 2009-cu ildə investisiya qoyuluşu 9,2 milyard dollar idi ki, bunun da 7,3 milyard dollarını daxili sərmayələr təşkil edirdi. Göründüyü kimi, cəmi beş il ərzində investisiyalar demək olar ki, 3 dəfə - 18 milyard dollar artmışdır ki, bu da çox böyük göstəricidir.
Azərbaycanın son illər ərzində nail
olduğu yüksək və sürətli inkişafı əks
etdirən bəzi faktoloji rəqəmləri də qeyd etməyi
məqsədəuyğun hesab edirəm. Son 10 ildə Azərbaycan
iqtisadiyyatı dünyada ən sürətlə inkişaf edən
iqtisadiyyat olmuşdur. İlham Əliyevin ölkəyə rəhbərlik
etdiyi dövrdən - 2004-cü ildən bu günə qədər
ümumi daxili məhsulumuz 3,4 dəfə artmışdır.
Bu, dünya miqyasında rekord göstəricidir. Sənaye
istehsalı 2,7 dəfə artmışdır. 2004-cü ildə
Azərbaycan iqtisadiyyatı Cənubi Qafqaz
iqtisadiyyatının 50 faizini təşkil edirdisə, bu
gün ölkəmizin payı 75 faizə qədər yüksəlmişdir.
On bir il
ərzində Azərbaycan iqtisadiyyatına 180 milyard dollar
investisiya qoyulmuşdur. Etiraf etmək
lazımdır ki, bu, çox böyük göstəricidir və
ölkədə dayanıqlı siyasi və iqtisadi sabitliyin
mövcudluğunun sübutudur. 2004-cü ildə ölkənin
valyuta ehtiyatları 1,8 milyard dollar idisə,
2009-cu ildə bu ehtiyatlar artaraq 20,4 milyard dollara
çatmışdı. Lakin bu gün isə
çox sevindirici haldır ki, valyuta ehtiyatlarımız
artıq 50 milyard dollardan çoxdur. Qeyd
etməyi lazım bilirəm ki, bu, kifayət qədər
böyük ehtiyatdır. Onu da nəzərə
almalıyıq ki, artım tendensiyası
düşünülmüş siyasət sayəsində davam
edir və növbəti illərdə bizi daha böyük
uğurlar gözləyir.
Ölkə
başçısı 2003-cü ildə keçirilən
prezident seçkiləri ərəfəsində 600 min yeni
iş yerinin yaradılması ilə bağlı verdiyi vədə
sadiq qalmış, digər vədləri kimi onu da
artıqlaması ilə yerinə yetirmişdir. Belə ki,
ötən müddət ərzində Azərbaycanda 1 milyon
360 min yeni iş yeri yaradılmışdır. Onlardan 1 milyonu
daimi iş yeridir. Görülən tədbirlər
nəticəsində işsizlik 5 faizə
düşmüşdür, işsizlik kimi ciddi problemin
böyük hissəsi, demək olar ki, öz həllini
tapmışdır. Yoxsulluq da 5 faiz səviyyəsindədir.
Halbuki, 2003-cü ildə ölkə vətəndaşlarının
50 faizə qədəri yoxsulluq səviyyəsində
yaşayırdı. 2009-cu ilə qədər
bu göstərici 11 faizə qədər aşağı
düşmüşdü. Bu gün isə yoxsulluq 5 il öncəyə nisbətən 2 dəfədən
də çox azalmışdır. Bütün dünyada
iqtisadi böhranın dərinləşdiyi və kəskin hal
aldığı son illərdə belə, Azərbaycanda
aparılan və xalqa istiqamətlənən sosial siyasət
insanlarımızın rifah halının ilbəil yüksəlməsinə
şərait yaratmışdır və bu proses bu gün də
əzmlə davam edir.
Ölkədə əməkhaqları və
pensiyaların mütəmadi olaraq artırılması ənənəsi
də uğurla davam etdirilir. 2004-cü ildə Azərbaycanda
orta aylıq əməkhaqqı 100 dollar idisə, hazırda
bu, 565 dollardır. On bir il əvvəl
orta aylıq pensiya cəmi 24 dollar təşkil edirdi,
hazırda isə 221 dollardır. Müvafiq
strukturlar tərəfindən 400 min insana ünvanlı sosial
yardım verilir. Əhalinin əmanətləri
11 faiz artaraq 7 milyard dollar səviyyəsini keçmişdir.
Adambaşına əmanətlərin məbləği
təxminən 1000 ABŞ dollarına yaxındır.
Lakin 11 il bundan əvvəl bu göstərici
cəmi 50 dollar təşkil edirdi.
Daha bir qürurverici fakt - Azərbaycanın inkişaf
etmiş gələcəyinə və bu gününə
hesablanmış mükəmməl enerji siyasətinin
gerçəkləşdirilməsi nəticəsində
respublika elektrik enerjisi idxal edən ölkədən ixrac edən
ölkəyə çevrilmişdir. Son 11 il ərzində
23 elektrik stansiyası tikilmişdir ki, onların gücü
2400 meqavatdır. Ölkəmizin ümumi enerji
potensialı 6300 meqavatdır. 2400 meqavat son
11 ildə yaradılmışdır.
Ölkə rəhbərinin dəfələrlə bəyan
etdiyi kimi, neft sektoru ilə yanaşı, Azərbaycanda
qeyri-neft sektorunun da inkişafı prioritet istiqamət
sayılır.
“Biz iqtisadi siyasətimizi elə qurmalıyıq
ki, sanki Azərbaycanda neft yoxdur, sanki Azərbaycan neft ölkəsi
deyildir. Qeyri-neft sektorunun inkişafı,
yeni texnologiyaların tətbiq olunması, müasir
yanaşmanın həyatda öz əksini tapması bizim gələcək
uğurlarımızın əsasını qoyacaqdır”
(İlham Əliyev. İqtibaslar və təhlil.
Bakı: “Azərbaycan”, 2006, s. 43).
Ölkəmizin hərbi büdcəsi 2003-cü ildən
bəri 20 dəfədən çox artmışdır. Bundan
başqa, güclü hərbi sənaye kompleksi
yaradılmış, vətəni layiqincə qorumağa qadir
olan qüdrətli ordu formalaşdırılmışdır.
Dünyada gedən qloballaşma prosesinin sivilizasiyalararası
dialoqu zərurətə çevirdiyi bir vaxtda Ermənistan
beynəlxalq hüququn əsas norma və
prinsiplərinə etinasızlıq göstərir,
işğalçılıq və terror siyasətinə davam
etməklə özünü strateji layihələrdən kənarda
saxlayır. Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin Cənubi
Qafqazın ən ciddi problemi kimi indiyə qədər həllini
tapmaması bütövlükdə Xəzər hövzəsi
regionunda sülhə, sabitliyə və iqtisadi əməkdaşlığa
potensial təhdiddir.
Prezident İlham Əliyev ötən müddət ərzində
işğal altında olan torpaqlarımızın sülh yolu
ilə qaytarılması istiqamətində mühüm fəaliyyətini
davam etdirmişdir. 2013-cü ildə prezident seçkilərində
çox böyük səs çoxluğu ilə qələbə
qazandıqdan sonra təntənəli andiçmə mərasimində
bu məsələyə bir daha toxunan dövlət
başçısı, Ali Baş Komandan İlham Əliyev
demişdir: “Bizim əzəli torpağımız olan
Dağlıq Qarabağ bu gün siyasi və hüquqi cəhətdən
də Azərbaycanın ayrılmaz hissəsidir. Ərazi bütövlüyü məsələlərində
heç bir güzəştdən söhbət gedə bilməz.
Heç vaxt Azərbaycan öz ərazisində
ikinci qondarma erməni dövlətinin yaradılmasına imkan
verməyəcək, icazə verməyəcəkdir. Bizim birmənalı mövqeyimiz, bir daha demək istəyirəm
ki, tarixi ədalətə və beynəlxalq hüquq
normalarına söykənir. Eyni zamanda, son 10 il ərzində münaqişənin həlli
üçün atılan addımlar, beynəlxalq təşkilatlarda
qəbul edilmiş qərarlar, təbii ki, bizim mövqeyimizi
daha da möhkəmləndirir. Son 10 il ərzində
bir neçə mötəbər təşkilat Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin həlli ilə
bağlı ədaləti əks etdirən qətnamələr
qəbul etmişdir. Onların arasında
İslam Əməkdaşlıq Təşkilatı, Avropa
Parlamenti, Avropa Şurası, Qoşulmama Hərəkatı və
digər təşkilatlar vardır. Hesab edirəm ki,
bizim bu istiqamətdə səylərimiz davam etdiriləcəkdir”
(Azərbaycan Respublikasının Prezidenti seçilmiş
İlham Əliyevin təntənəli andiçmə mərasimi
keçirilmişdir// http://www.president.az/articles/9667).
Dövlət başçısı İlham Əliyev bu
gün müstəqil Azərbaycan dövlətinin qarantı
missiyasını daşıyır və bu göstərici Azərbaycanın
qısa müddət ərzində iqtisadi inkişaf sürətinə
görə bütün dünyada liderə çevrilməsi
faktıdır. Akademik Ramiz Mehdiyev “Azərbaycan: qloballaşma
dövrünün tələbləri” əsərində
Prezident İlham Əliyevin liderlik keyfiyyətlərinin daha dolğun
və obyektiv təsvirini yaratmışdır: “Faktlardan
qaçmaq olmaz və onlar sübut edir ki, İlham Əliyev
yeni dövrün siyasətçisidir və özünün
də dəfələrlə vurğuladığı kimi, hər
bir azərbaycanlının Prezidenti olmaq, tarixin hələ
tezliklə başa çatmayacaq mürəkkəb
dövründə ölkəyə rəhbərlik etmək
üçün bütün zəruri liderlik keyfiyyətlərinə
malikdir. İlham Əliyevin dövlət və
onun inkişafı barədə baxışları məlumdur.
Onun başlıca arzu və istəkləri Azərbaycan
dövlətini modernləşdirmək və ölkəni
dünyamiqyaslı mühüm qərarlar qəbul edən
sayıseçmə ölkələr birliyinə daxil etməkdir.
O, fəaliyyətində ardıcıl və praqmatik, rasional və
səmimidir. Onu fərqləndirən cəhət
budur ki, O, fəaliyyət dairəsi məhdud olan məmur
deyil, geniş baxışlara malik siyasətçidir. Azərbaycana məhz belə siyasətçi -
amerikalıların işgüzarlığını,
britaniyalıların ehtiyatlılığını,
almanların dəqiqliyini, habelə məsuliyyətliliyini, azərbaycanlıların
açıqlığı, səmimiliyi və
tolerantlığını özündə birləşdirən
siyasətçi lazımdır” (Ramiz Mehdiyev. Azərbaycan:
Qloballaşma dövrünün tələbləri. Bakı:
XXI - Yeni nəşrlər Evi, 2005,464 s.).
Ölkə rəhbəri İlham Əliyevin müvəffəqiyyətlə
həyata keçirdiyi məqsədyönlü siyasət
ölkəmizin birinci xanımı, UNESCO və İSESCO-nun
xoşməramlı səfiri, Milli Məclisin deputatı
Mehriban Əliyevanın işgüzar fəaliyyəti sayəsində
daha da dolğunlaşır. Prezident və Onun
xanımı Azərbaycanın nəinki Qafqaz regionunda, eləcə
də bütün dünyada aparıcı mövqeyə sahib
olması, dünya birliyində layiqli yerini tutması, qüdrətli,
inkişaf etmiş dövlətə çevrilməsi
üçün yorulmadan çalışırlar. Heydər
Əliyev məfkurəsinin həmişəyaşar səciyyəsini
əks etdirmək zərurətindən, qloballaşan
dünyada Heydər Əliyevin azərbaycançılıq fəlsəfəsinin
ölkəmiz üçün əhəmiyyətini
vurğulamaq niyyəti və Heydər Əliyevin
yaratdığı milli dövlətçilik
ideyalarını yeni nəsillərə daim aşılamaq
amalı ilə yaradılan Heydər Əliyev Fondu ölkənin
ictimai həyatında mühüm rol oynayan quruma
çevrilmişdir. Mehriban xanım Əliyevanın rəhbərlik
etdiyi Heydər Əliyev Fondu sülhün bərqərar
olmasında, Azərbaycan mədəni irsinin dünya ictimaiyyətinə
çatdırılmasında, ərazi
bütövlüyünün bərpasına istiqamətlənmiş
fəal xarici siyasət strategiyasının
formalaşdırılmasında, mədəniyyətlərarası
dialoqun təşkili və inkişafında, idmanın
inkişaf etdirilərək Azərbaycanı beynəlxalq səviyyədə
yüksək kürsülərdə tanıtmasında, Ulu
öndərin banisi olduğu Azərbaycançılıq məfkurəsinin
qorunması və təbliğində, Azərbaycan diaspor təşkilatlarının
fəaliyyətlərinin gücləndirilməsində və
Azərbaycan lobbisinin səmərəli fəaliyyətinin təşkilində
fəal iştirak edir. Fond adını
daşıdığı Ulu öndərin ideyalarını həyata
keçirməklə Onun siyasi kursunu davam etdirir. Həm
Azərbaycanda, həm də ölkənin hüdudlarından kənarda
hörmət, inam və etimad qazanan Heydər Əliyev Fondu Azərbaycan
Respublikasının iqtisadi qüdrətinin
artırılmasına xidmət edən layihələrin
gerçəkləşdirilməsində iştirak edir, əhalinin
rifahının yüksəlməsi istiqamətində proqram və
tədbirlərə dəstək verir, ölkədə elm, təhsil,
mədəniyyət, səhiyyə və idmanın
inkişafını təmin edən layihələrə yardımçı
olur.
Heydər Əliyev Fondu uşaq və gənclərin
sağlam, milli-mənəvi dəyərlərə sadiq, hərtərəfli
biliklərə malik vətəndaş kimi yetişdirilməsi
uğrunda çalışmağı, Azərbaycanın beynəlxalq
nüfuzunun artırılması ilə bağlı tədbirlərin
həyata keçirilməsinə yardım etmək kimi əhəmiyyətli
işləri də öz fəaliyyət dairəsinə daxil
etmişdir.
Hazırda xarici ölkələrdə erməni təcavüzkarlarının
bəşəriyyət əleyhinə cinayətləri
haqqında dəqiq informasiyanın yayılması Azərbaycanın
birinci xanımı, UNESCO-nun və İSESCO-nun xoşməramlı
səfiri Mehriban Əliyevanın və “Xocalıya ədalət!”
beynəlxalq kampaniyasının təşəbbüskarı
Leyla xanım Əliyevanın fəaliyyətinin prioritet xəttidir.
Heydər Əliyev Fondunun vitse-prezidenti, İDEA
İctimai Birliyinin təsisçisi və rəhbəri Leyla
Əliyeva fəal vətəndaş mövqeyindən
çıxış edərək, “Xocalıya ədalət!”
beynəlxalq kampaniyası çərçivəsində 50-dən
çox ölkəni əhatə edən irimiqyaslı fəaliyyəti
ilə böyük işlər görmüşdür. Belə ki, bütün dünyada artıq bir milyondan
çox insan bu faciənin soyqırımı aktı kimi tanınması
çağırışı altında öz
imzasını qoymuşdur. Bu istiqamətdə iş
davam etdirilir və bəşəriyyətə qarşı
cinayətə mənəvi-hüquqi qiymət verilməsi tələbi
ilə Azərbaycanın ədalətli mövqeyinin dünya
birliyinə çatdırılması coğrafiyası
genişlənməkdədir.
Bu il Bakıda ilk Avropa Olimpiya Oyunları
keçiriləcəkdir. Fərəhli haldır ki, Azərbaycan
bu möhtəşəm idman tədbirinə ev
sahibliyi edəcəkdir. Təşkilat Komitəsinin
sədri Mehriban xanım Əliyeva bildirmişdir ki, I Avropa
Oyunlarının Bakıda keçirilməsi ölkəmiz
üçün, ümumiyyətlə, bütün Avropa
Olimpiya hərəkatı üçün tarixi hadisədir.
Regionun lider dövlətinə çevrilən
Azərbaycanın sürətli inkişafı, dünya
birliyində tutduğu mövqe, mövcud ictimai-siyasi sabitlik
beynəlxalq ictimaiyyətdə əminlik yaradıb ki, ölkəmiz
bu mötəbər tədbiri yüksək səviyyədə
keçirə biləcəkdir. Bu qərarın qəbul
edilməsi respublikamızda çoxsaylı idman
yarışlarının, Avropa və dünya
çempionatlarının yüksək səviyyədə
keçirilməsinə, idmançılarımızın
beynəlxalq yarışlarda əldə etdikləri nailiyyətlərə,
ümumilikdə Azərbaycanda idman sahəsində
görülmüş işlərə beynəlxalq ictimaiyyət
və Avropa Olimpiya Komitəsi tərəfindən verilən
yüksək qiymətdir.
Prezident İlham Əliyevin bildirdiyi kimi, biz Avropa
Oyunlarını Yay Olimpiya Oyunlarının səviyyəsində
keçirmək əzmindəyik. Bu Oyunlar bir Avropa
bayramına çevrilməlidir. Azərbaycan
burada yenə də liderlik keyfiyyətlərini göstərir.
Çünki Avropa Oyunlarının
standartları əslində Bakıda qoyulacaq. Azərbaycanın rolunun getdikcə
artdığını bəyan edən dövlət
başçısı ölkəmizdə mövcud olan
ictimai-siyasi vəziyyətin, multikulturalizmin, dini-milli
dözümlülüyün, dünyaya açıq
olmağımızın - bütün bu amillərin bu gün
Avropa üçün, dünya üçün
lazımlılığını qeyd edib.
Bu gün Azərbaycan Respublikası beynəlxalq mədəniyyətlərarası
forumların keçirildiyi ənənəvi məkanlardan
birinə çevrilmişdir. 2008-ci ildə
bütün qitələri əhatə edən beynəlxalq
qadın konfransı keçirilmiş və mədəniyyətlərarası
dialoqda qadınların roluna dair Bakı Bəyannaməsi qəbul
edilmişdir. 2009-cu ildə Bakı
İslam Mədəniyyətinin Paytaxtı elan olunmuşdur.
2018-ci ildə isə Naxçıvanın
İslam Mədəniyyətinin paytaxtı elan olunması qərara
alınmışdır. 2009-cu ildə
Bakıda İslam Konfransı Təşkilatına üzv olan
ölkələrin və həm də Avropa dövlətlərinin
mədəniyyət nazirlərinin toplantısı keçirilmişdir.
Məlum olduğu kimi, Azərbaycan müstəqilliyini bərpa
etdikdən sonra ölkəmizdə dinlər və etnik qruplar
arasında münasibətlər Ümummilli liderimiz Heydər
Əliyevin dövlətçilik konsepsiyasına uyğun
olaraq daha da möhkəmlənib, bu sahə dövlət siyasətinin
prioritet istiqamətlərindən birinə çevrilib. Ümummilli
lider Heydər Əliyevin siyasi kursunu uğurla davam etdirən
Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyev hazırda ölkədə
dini etiqad azadlığının və multimədəni
harmoniyanın təminatçısı və himayəçisidir.
“Mədəniyyətlərarası dialoq: mədəniyyət
və din arasında qarşılıqlı əlaqə”
mövzusunda 2014-cü il mədəniyyətlərarası
dialoqun dini ölçüsü üzrə Avropa
Şurasının mübadilə görüşündə
qeyd olunmuşdur ki, mədəniyyətlərin nüvəsini
təşkil edən dinlər universal dəyərlər
sisteminin başlanğıc nöqtəsi və ilkin
formasıdır.
Dövlət başçısı İlham Əliyevin
gərgin əməyi, səyləri, qətiyyəti və Ulu
öndərin daxili və xarici siyasətinə əsaslanması
nəticəsində bu gün Azərbaycanın sosial-iqtisadi
inkişafı davamlı, dinamik xarakter almışdır. Bütün həyatını
Azərbaycan xalqına sədaqətlə xidmətə sərf
etmiş Ulu öndər, xalqımızın Ümummilli lideri
Heydər Əliyev tərəfindən əsasları
yaradılmış və möhkəmləndirilmiş Azərbaycan
dövləti getdikcə qüdrətli dövlətə
çevrilməkdədir. Tam əminliklə
deyə bilərik ki, dövlət və cəmiyyətin həyatında
bütün sahələr qabaqcıl dünya standartlarına
uyğunlaşdırılır. Ölkədə ən ali dəyərlər - demokratik dəyərlər,
əsas insan hüquq və azadlıqları təmin olunur. Bu gün Prezident İlham Əliyev Azərbaycan
xalqının böyük inamına və etibarına
arxalanaraq, dövlətimizin möhkəmləndirilməsi və
gücləndirilməsinin, xalqımızın xoşbəxt
həyatının və firavanlığının
keşiyində duran qüdrətli şəxsiyyətdir.
İradə
Hüseynova
YAP Siyasi
Şurasının üzvü
Yeni
Azərbaycan.-2015.- 1 may.- S. 4.