“Azərbaycan
multikulturalizmi” fənninin tədrisi
Texniki Universitetdə
Əyyub Kərimov:
Tələbələrin
çoxu Azərbaycan multikulturalizmi modeli ilə
bağlı araşdırmalar
aparmaq arzusundadırlar
Bakı Beynəlxalq
Multikulturalizm Mərkəzinin (BBMM) “Azərbaycan multikulturalizmi” fənninin xarici və
ölkə
universitetlərində tədrisi
layihəsi
uğurla davam edir. Hal-hazırda sözügedən
layihə
çərçivəsində respublikamızın 40, dünyanın
15 aparıcı universitetində “Azərbaycan
multikulturalizmi” fənni tədris
edilir. BBMM-in mətbuat
xidməti
ölkədə və
xaricdə
“Azərbaycan
multikulturalizmi” fənnini tədris
edən
mütəxəssislərlə silsilə müsahibələri oxuculara təqdim etməyi planlaşdırır. Bu istiqamətdə ilk həmsöhbətimiz adıçəkilən fənni
Azərbaycan
Texniki Universitetində tədris
edən
dosent Əyyub Kərimovdur.
Müsahibimiz ölkəmizdəki multikultural əhvalın kökləri, multikulturalizmin fəlsəfi əsasları ilə bağlı fikirlərini bölüşüb: “Torpağımız
ta qədimdən ən müxtəlif
xalqların və mədəniyyətlərin vətəni olub. Azərbaycan dövlətinə, dövlətçiliyinə, ərazi
bütövlüyünə
və
tarixinə
onların sadiqliyi bütün dünya üçün açıq
olan mənəvi-mədəni dəyərlərimizin
mahiyyətindən irəli
gəlir.
Azərbaycanın və
“azərbaycançılığın”
əzəməti bu müqəddəs diyarı öz vətəni hesab edən
və
onun adı ilə
adlanmaqdan qürur duyan bütün insanların maddi və
mənəvi gücündə,
qüdrətindədir. Multikulturalizmin fəlsəfi əsası
irqindən,
cinsindən
və
dinindən
asılı olmayaraq bütün insanların mənşəyinin həm
mövcud təbii-elmi, həm
də
dini nəzəriyyələrdə
eyni kökdən olmasındadır. Bu isə
“bəşəriyyət doğma bir ailədir”
məntiqi
nəticəsini verir. Deməli, milli, dini, irqi, etnik və s. ayrı-seçkiliklər,
“ikili standartlar” yalnız müxtəlif maraqlardan, o cümlədən siyasi maraqlardan qaynaqlanır.
Qeyd etdiklərimiz kontekstində Azərbaycan
Respublikasının millətlərarası, multikulturalizm
və
dini məsələlər üzrə Dövlət
müşaviri, akademik
Kamal Abdullayevin bəyan
etdiyi kimi, bu gün dünyada
multikulturalizm sahəsində İngiltərənin baş naziri Devid Kameronun başçılıq etdiyi
“multikulturalizm iflasa uğramışdır” pessimist və
ziddiyyətlərə rəvac verən
mövqeyə
qarşı Prezident İlham Əliyevin dünya
nizamını, onun rəngarəngliyini qoruyub saxlamağa və inkişafa,
sülhə
və
əmin-amanlığa, multikulturalizmin bütün
dünyada Azərbaycan nümunəsində bərqərar olmasına çağıran
optimist mövqeyi dayanır.
Möhtərəm Prezidentimizin IV Bakı Beynəlxalq
Humanitar Forumunda vurğuladığı aşağıdakı
dərin
strateji məna yüklü
fikirlər
qeyd etdiklərimizi tam təsdiq edir: “Azərbaycan
həm
Avropa Şurasının,
eyni zamanda, İslam Əməkdaşlıq Təşkilatının
üzvü kimi multikulturalizmi bir missiya kimi öz
üzərinə götürmüşdür. Biz
hesab edirik ki, multikulturalizmin müasir dünyada alternativi yoxdur. Multikulturalizmin alternativi yalniz ayrı-seçkilik,
irqçilik, ksenofobiya,
islamofobiya və antisemitizm ola
bilər.
Bütün bu qeyd etdiklərim
kontekstində
“Multikulturalizmə
giriş” və “Azərbaycan
multikulturalizmi” fənlərinin tədrisi nəinki
tələbələrimizin
dünyagörüşünün yüksəldilməsi baxımından, həmçinin dünyada bu sahədə baş verənlərə nəzərən mühüm
əhəmiyyət daşımaqla yanaşı
müasir dövrün
məntiqindən doğan zərurətdir.
Azərbaycan Texniki Universitetində magistratura səviyyəsində “Azərbaycan
multikulturalizmi”, bakalavr
səviyyəsində isə
“Multikulturalizmə
giriş” fənni 2015-ci ildən
tədris
olunur. Universitetimizdə “Azərbaycan
multikulturalizmi” fənni birinci kurs magistrlərinin bütün ixtisaslarına
tədris
olunur. Bakalavr səviyyəsində isə
“Multikulturalizmə
giriş” fənni seçmə
fənn
blokuna daxil olmaqla hər
fakültədən (cəmi
səkkiz
fakültə)
bir qrup olmaqla ikinci kursun ikinci semestrində tədris
olunur. “Xüsusi
texnika və texnologiya”
fakültəsinin
bütün ikinci kurs tələbələri
“Multikulturalizmə
giriş” fənnini seçdikləri
üçün onların
hamısına bu fənn
tədris
olunur. Bakalavr səviyyəsində mühazirədə auditoriyada təxminən
70-75 tələbə iştirak
edir”.
Alim qeyd edib ki,
adıçəkilən fənlərin tədrisi
tələbələrimizdə vətənpərvərlik,
humanizm, milli-mənəvi dəyərlərimizə sevgi, başqa dinlərə və
irqlərə, milli-etnik qruplara tolerant münasibət,
milli birlik və
ümumbəşəri həmrəylik hissləri
tərbiyə edir, cari hadisələrin fövqünə qalxmağı, həyata böyük ideallar mövqeyindən
yanaşmağı öyrədir.
Yeni Azərbaycan.- 2017.- 4 aprel.-
S.7.