Ölkəmizdə müasir yol
infrastrukturunun yaradılması istiqamətində işlər davamlı xarakter daşıyır
Regionlarda şəhər və rayonlarla yanaşı kənd yolları layihələri də uğurla icra edilir
Məlum
olduğu kimi, öz inkişafına görə regionun lider dövlətinə çevrilən, həyata keçirilən
düşünülmüş siyasət
nəticəsində bütün sahələrdə
inkişafa nail olan Azərbaycanda
əldə edilən uğurlardan
ölkənin
bütün regionlarına pay düşüb. Bu da səbəbsiz deyil. Belə ki, Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə
2004-cü ildən
etibarən həyata keçirilən regionların
sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
proqramlarının icrası bölgələrimizin hərtərəfli
inkişafını təmin
edib. Prezident İlham Əliyevin “Azərbaycan
Respublikası regionlarının 2014-2018-ci illərdə sosial-iqtisadi inkişafı
Dövlət
Proqramı”nın icrasının üçüncü ilinin
yekunlarına həsr
olunan konfransdakı nitqində
bəyan etdiyi kimi
2004-cü ildə
birinci proqramın qəbul
edilməsi tarixi
hadisə idi: “Əgər o vaxt biz
proqramı mənim
təşəbbüsümlə qəbul etməsəydik, bu gün, əlbəttə
ki, regionlarda bugünkü uğurları əldə
edə bilməzdik. Bizim
bütün bölgələrimiz, bütün
şəhərlərimiz abadlaşıb, gözəlləşib. Bakı şəhəri, bizim əsas
şəhərlərimiz - Gəncə, Sumqayıt göz
oxşayır, dünya üçün bir nümunədir. Bizim
bütün şəhərlərimizdə
abadlıq-quruculuq işləri
aparılmışdır, böyük infrastruktur layihələri icra edilmişdir. Bu, imkan verir ki, bu gün Azərbaycan dinamik inkişaf etsin. Bu, imkan verir
ki, biznes strukturları bu imkanlardan səmərəli istifadə
etsinlər”.
Beləliklə, bu proqramın reallaşması nəticəsində Azərbaycanın regionlarının
siması tamamilə dəyişib, nəinki şəhər və rayonlarda, hətta kənd və qəsəbələrdə də genişmiqyaslı abadlıq-quruculuq işləri görülüb,
infrastruktur layihələri reallaşdırılıb. Təbii ki, bu sırada yol-nəqliyyat infrastrukturunun
inkişafı istiqamətində də mühüm addımlar
atılıb. Dövlət başçısı
sözügedən konfransda həmin məqama toxunaraq bildirib ki, 2004-cü ildən bu günə qədər təxminən 11 min kilometr avtomobil yolu
tikilmişdir: “Bu, həm magistral yollara, həm də şəhərlərarası və kənd yollarına aiddir. Bu yol infrastrukturu həm insanlara rahatlıq
verir, eyni zamanda, iqtisadi inkişaf üçün də mühüm amildir.
Yol olmayan yerdə nə investisiya, nə iş yeri, nə də bir inkişaf olacaq. Ona görə yol infrastrukturuna
çox böyük diqqət
verilmişdir. Bununla bərabər,
yol tikintisində
kifayət qədər çox işçi qüvvəsi iştirak edir və beləliklə, biz məşğulluğu təmin edə bilmişik.
Müasir yol infrastrukturu yaradılıb, bu proses davam etdirilir. Bu il görüləcək işlər haqqında
danışacağıq və
qarşıya məqsəd qoyulub ki,
bütün yollarımız yüksək
səviyyədə olsun, magistral, şəhərlərarası,
kənd yolları, fərq etməz, bütün
yollar”.
Bir sözlə, son illər ölkəmizdə müasir avtomobil yolları çəkilib, dövlət
başçısının imzaladığı sərəncamlara, qəbul olunan Dövlət proqramlarına uyğun
olaraq, yol-nəqliyyat infrastrukturunun yeniləşməsi və beynəlxalq standartlara
uyğunlaşdırılması istiqamətində kompleks tədbirlər görülüb. Və yuxarıda da qeyd edildiyi
kimi, ölkəmizdə müasir yol infrastrukturu yaradılıb, bu proses davam
etdirilir. Elə
bu ilin arxada qalan dövründə
ayrı-ayrı rayonlarda görülən
işlər də deyilənləri təsdiqləyir. Məsələn, “Azəravtoyol”
Açıq Səhmdar
Cəmiyyətindən verilən məlumata görə, Prezident İlham Əliyevin Sərəncamı ilə
ayrılan vəsait
hesabına Hacıqabulun Qarasu-Abdulabad-Talış-Meyniman-Muğan
avtomobil yolunun tikintisinə
başlanılıb. 19 min nəfər əhalinin
yaşadığı 10 yaşayış məntəqəsini birləşdirən avtomobil yolunun
tikintisi “Azəravtoyol”
Açıq Səhmdar
Cəmiyyəti tərəfindən
həyata
keçirilir. Uzunluğu 50 kilometr olan yol
4-cü dərəcəlidir. Yolun torpaq
yatağının eni 8, asfalt-beton örtüyünün eni
6 metr, asfaltın qalınlığı isə 12 santimetr olacaq. Tikinti zamanı suötürücü qurğular və mal-qara
üçün yeraltı keçidlər
də
quraşdırılacaq. Tikintinin 2018-ci ilin
dekabr ayında başa çatdırılması nəzərdə
tutulub.
Eyni
zamanda, Ağsu rayonu ərazisində uzunluğu 29 kilometr, eni 6 metr olan 4-cü texniki dərəcəli Çaparlı-Kəndoba-Cəlayir avtomobil yolu “Azəravtoyol” ASC tərəfindən yenidən qurulur. Yenidənqurma işləri çərçivəsində yol
yatağının eni 10 metrə
qədər genişləndirilib. İki hərəkət zolaqlı olmaqla yolun hərəkət
hissəsinin eni 6
metr, hər bir
istiqamət üzrə çiyinlərin eni isə 2 metr təşkil edəcək. Hazırda
sözügedən ərazidə aparılan torpaq
işləri
yekunlaşmaq üzrədir.
Yol yatağının yararsız qruntu ərazilərdən asılı olaraq 0,5-1,5 metr dərinlikdə qazılaraq
çıxarılıb, əvəzinə yeni yol yatağının və yol əsasının tikintisi
aparılıb. Torpaq işləri tam başa çatandan sonra yola
2 qat olmaqla 12 santimetr qalınlığında yüksək keyfiyyətli asfalt-beton
örtüyünün salınması işlərinə başlanılacaq.
Ümumilikdə,
170 min kvadratmetr sahənin
asfaltlanması nəzərdə tutulub.
Sözügedən layihə çərçivəsində, eyni zamanda, avtomobil yolunun
altından suların ötürülməsi, əkin sahələrinin suvarılması
üçün 110 yerdə müxtəlif diametrli suötürücü boruların tikintisi və mövcud 3
körpünün təmir-bərpası işləri də həyata
keçirilir. Körpülərdən birinin eni 6 metr, uzunluğu 9 metr, digər 2 körpünün eni və uzunluğu isə 5 metr təşkil edir. Tikinti
işlərinin
vaxtında yekunlaşdırılması üçün əraziyə lazımi sayda
qüvvə cəlb olunub.
Məlumat üçün bildirək ki, Ağsu rayonunun 8
yaşayış məntəqəsini birləşdirən Çaparlı-Kəndoba-Cəlayir avtomobil yolunun tikintisi həmin ərazidə kənd təsərrüfatının
inkişafına gətirib çıxaracaq, həmçinin 8 min nəfər əhali rayon mərkəzinə və Bakı-Şamaxı-Yevlax
avtomobil yoluna rahat və maneəsiz şəkildə çıxış əldə edəcək.
“Azəravtoyol” ASC-nin mətbuat xidmətindən verilən məlumatda o da qeyd edilib ki, Göyçay rayonu
Bığır-Cırqurd-Şəkər-Veysəlli-Alıkənd-Mırtı avtomobil yolunun
“Azəravtoyol”
ASC tərəfindən yenidən qurulması işlərinə başlanılıb. 4-cü texniki
dərəcəyə
uyğun yenidən
qurulan yolun ümumi uzunluğu 17 kilometrdir. Salınacaq yolun 2 hərəkət zolaqlı olmaqla hərəkət
hissəsinin eni 6
metr, hər bir
istiqamət üzrə yolun çiyinlərinin eni isə 2 metr təşkil edəcək. Yenidənqurma işləri zamanı
sözügedən
yol 6-7 metrdən 10
metrə qədər genişləndiriləcək.
Hazırda yol boyu torpaq işləri görülür, yol
yatağı və yol əsası inşa edilir. Torpaq işləri bitdikdən sonra yola ikiqat
asfalt-beton örtüyünün döşənməsi
işləri
aparılacaq. Ümumilikdə 12 santimetr olmaqla yolun 100 min
kvadratmetrdən
çox hissəsinin
asfaltlanması nəzərdə tutulub.
Layihə çərçivəsində suların ötürülməsi üçün 55 yerdə müxtəlif diametrli
suötürücü borular quraşdırılacaq, mövcud
avtomobil körpüsü isə əsaslı şəkildə bərpa ediləcək. Tikinti işləri bitdikdən sonra isə yolda avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkətinin normal təşkili
üçün zəruri
olan yerlərdə 37 ədəd yol nişanı qoyulacaq, yolun
üfüqi nişanlama xətlərinin çəkilişi işləri aparılacaq.
Vurğulamaq
yerinə düşər ki, Göyçay rayonu Bığır-Cırqurd-Şəkər-Veysəlli-Alıkənd-Mırtı avtomobil yolunun
yenidən qurulması 6 yaşayış məntəqəsinin sakinlərinin
Bakı-Şamaxı-Yevlax avtomobil yoluna rahat, maneəsiz və təhlükəsiz şəkildə
çıxışını təmin etməklə, yük və sərnişin
daşımasını xeyli asanlaşdıracaq.
Yol infrastrukturunun inkişafı istiqamətində Naxçıvan Muxtar
Respublikasında da mühüm addımlar atılıb. KİV-in məlumatına əsasən, Naxçıvan
Muxtar Respublikasında aparılan genişmiqyaslı quruculuq işləri zamanı yol
tikintisinə
xüsusi diqqət
yetirilir. Son illər
muxtar respublikada müasir standartlara uyğun avtomobil yolları
salınıb, mövcud yol-nəqliyyat
kompleksi təkmilləşdirilib, yeni
körpülər
tikilib. Muxtar respublikada müasir
avadanlıqlarla təmin
olunmuş yeni asfalt-beton zavodları, qum-çınqıl
karxanaları və
bitum anbarları istifadəyə verilib, yol təsərrüfatının yenidən qurulmasında əsas amil olan keyfiyyətli asfalt
istehsalına nail olunub. Son illər Naxçıvan
Muxtar Respublikası Avtomobil Yolları Dövlət Şirkəti və onun tabeliyində olan yol-istismar idarələrinin maddi-texniki bazası da xeyli
möhkəmləndirilib. Bu sahədə həyata keçirilən tədbirlər muxtar respublikada yol
tikintisinin səmərəli təşkilinə şərait yaradıb,
müasir mühəndis-texniki
tələblərə
cavab verən
avtomobil yolları inşa olunub.
Naxçıvan Muxtar Respublikası Avtomobil Yolları
Dövlət Şirkətindən AZƏRTAC-a verilən məlumata görə, son illər muxtar respublikanın qonşu ölkələrlə iqtisadi əlaqələrinin daha da genişləndirilməsində, beynəlxalq yük və sərnişin
daşımalarında əhəmiyyətli rol oynayan magistral yollar yenidən qurulub. Belə ki, 87 kilometr uzunluğunda
Naxçıvan-Sədərək, 34 kilometrlik Naxçıvan-Culfa və 88,8 kilometrlik
Naxçıvan-Şahbuz-Batabat magistral avtomobil yolları yenidən qurularaq istifadəyə verilib. Ötən müddətdə dövlətimizin
başçısının müvafiq sərəncamlarına
uyğun olaraq, Təzəkənd-Çalxanqala-Qıvraq dairəvi, Çeşməbasar-Boyəhməd, Hacıvar-Vayxır-Sirab və Şəkərabad-Babək
qəsəbə-Nehrəm-Arazkənd dairəvi avtomobil yolları
yenidən qurulub.
Kəndlərin yol infrastrukturunun
tamamilə
müasirləşdirilməsi yaşayış
məntəqələri
arasında avtomobillərin
təhlükəsiz və rahat hərəkətinin,
eləcə də kəndlərin turizm
potensialının artmasına və
iqtisadiyyatın inkişafına səbəb olub.
Muxtar respublikada qış aylarında yolların qar və buzdan təmizlənməsi üçün istifadə olunan texnikaların saz vəziyyətə gətirilməsi, ehtiyat hissələri ilə təminat magistral və ucqar kəndlərə hərəkətin fasiləsizliyini təmin edib. Həyata keçirilən kompleks tədbirlər öz bəhrəsini verib, muxtar respublikada
mövcud olan 274 kilometr dövlət əhəmiyyətli və 1199 kilometr yerli əhəmiyyətli avtomobil yollarında
qarlı-çovğunlu günlərdə belə hərəkətin intensivliyi tam təmin olunub.
Yeri gəlmişkən, regionlarla yanaşı paytaxt Bakıda da yol nəqliyyat infrastrukturunun yenidən qurulması və inkişafı istiqamətində ardıcıl tədbirlər həyata keçirilir. Daha dəqiq desək, paytaxt Bakıda
avtonəqliyyat vasitələrinin rahat və
maneəsiz şəkildə hərəkətini təmin etməklə sıxlığın aradan
qaldırılması istiqamətində Prezident İlham Əliyevin
tövsiyə
və
tapşırıqlarına əsasən, “Azəravtoyol” ASC tərəfindən
kompleks tədbirlər həyata keçirilir.
Kompleks tədbirlər Yusif Səfərov küçəsi və
ətraf ərazilərdə aparılır. Tədbirlər çərçivəsində yeni yolların
salınması, mövcud yolların yenidən qurulması və genişləndirilməsi işləri
görülür.
Verilən məlumata əsasən, bu ərazilərdə aparılan işlərin əsas məqsədi istər şəhərin mərkəzindən Heydər Əliyev və Babək prospektlərinə doğru
çıxışda, istərsə prospektlərdən şəhər mərkəzinə doğru girişdə Yusif Səfərov küçəsinə düşən nəqliyyat yükünü
azaltmaqla avtomobillərin rahat və maneəsiz hərəkətini təşkil etməkdir. Həmin
istiqamətdə işlərə ilkin olaraq Yusif Səfərov
küçəsindən
başlanılıb. Küçə bir neçə hərəkət zolağı enində genişləndirilir. Bu məqsədlə küçənin 28 May küçəsi ilə kəsişməsindən Üzeyir Hacıbəyli küçəsi ilə kəsişməsinədək olan hissəsində yolayrıcında
söküntü və
tikinti işləri
aparılır. Həmin
hissədə yolun hər iki istiqamət üzrə 3 hərəkət
zolağından 6 hərəkət zolağına qədər genişləndirilməsi nəzərdə
tutulub.
Genişləndirmə işlərinin küçəboyu davam etdirilməsi nəzərdə tutulub.
Belə
ki, mövcud yolayrıcının eninin azaldılması ilə hər bir istiqamət
üzrə daha 1 hərəkət
zolağı yaradılacaq. Bununla da
küçənin
Heydər Əliyev
prospektinə qədər olan hissəsi
5 hərəkət zolağından 6, bəzi hissələrdə
7 hərəkət zolağına qədər genişləndiriləcək.
Aparılan yenidənqurma işləri çərçivəsində piyadaların rahat və təhlükəsiz şəkildə hərəkətinin təmin edilməsi istiqamətində də addımlar atılacaq. Belə ki, küçənin Kamandar Əhmədov küçəsi ilə kəsişməsinin
yaxınlığında vətəndaşların
avtomobil yolunu daha təhlükəsiz şəkildə keçməsi üçün
piyada keçidinin inşası planlaşdırılır.
Bundan
başqa, avtonəqliyyat vasitələrinin Yusif Səfərov küçəsinə daxil olmadan Heydər Əliyev prospektindən Kövkəb Səfərəliyeva küçəsinə, oradan da Dilarə Əliyeva küçəsi ilə şəhərin mərkəzinə doğru hərəkətini təmin etmək üçün Yusif Səfərov küçəsinə paralel 1,1 kilometr
uzunluğunda yeni yol salınır. Layihəyə uyğun olaraq, hazırda yolboyu
maneələrin sökülməsi, kommunikasiya xətlərinin köçürülməsi, buna paralel olaraq
yararsız qruntun qazılaraq çıxarılması və karbonat materialı
tökülərək yenidən kipləşdirilməsi, bununla da yeni yol
yatağının inşası işləri həyata
keçirilir. Yolun ümumi eni 12 metr olmaqla
2 hərəkət zolaqlıdır. Buraya 9 metr
enində hərəkət hissəsi və yolboyu piyadaların təhlükəsiz şəkildə hərəkətini təmin etmək məqsədilə hər iki istiqamət üzrə 1,5 metr
enində səkilər daxildir.
Daha bir yeni yol hissəsi Sergey Senyuşkin küçəsinin davamı olaraq
salınır.
Uzunluğu 265 metr, hərəkət hissəsinin eni 10 metr olacaq yol inşa edildikdən sonra Xocalı prospektindən avtonəqliyyat vasitələrinin Yusif Səfərov küçəsinə daxil olmadan Sergey Senyuşkin
küçəsindən birbaşa Heydər Əliyev və Babək prospektlərinə doğru rahat çıxışı təmin olunacaq. Qeyd
edək ki, Sergey
Senyuşkin küçəsinin
hazırda mövcud 365 metr uzunluğunda olan hissəsi tam təmir olunub. Təmir
işləri
zamanı küçəyə yeni asfalt-beton
örtük döşənib,
mövcud səkilər bərpa olunub və yenilərinin tikintisi istiqamətində işlər aparılıb.
Bundan öncə isə Yusif Səfərov və Fəzail Bayramov küçələri arasında yeni yolun inşası
yüksək keyfiyyətlə aparılaraq başa çatdırılıb. Uzunluğu 260
metr olan yeni yol 4 hərəkət zolağından ibarətdir. Layihəyə əsasən,
1 metr enində
ayırıcı zolaqla birlikdə
yeni küçənin
eni 16 metr təşkil
edib. Yeni yolun kənarı
ilə vətəndaşların normal və təhlükəsiz
hərəkətini təmin
etmək məqsədilə
eni 2-3 metr olan piyada səkiləri də inşa olunub.
Bununla da Yusif Səfərov küçəsindən Fəzail Bayramov
küçəsinə hərəkət məsafəsi xeyli
qısaldılaraq rahatlaşdırılıb.
Təbii ki, Yusif Səfərov küçəsinin yenidən qurulması, bundan başqa hər iki istiqamət üzrə paralel yolların çəkilişi həmin ərazidə sıxlığın
azalmasına, şəhər mərkəzinə doğru və əksinə, bu istiqamətdən giriş-çıxışının
rahatlaşdırılmasına şərait yaradacaq.
Məlumatda bildirilib ki, görülən bütün işlər “Azəravtoyol” ASC-nin rəhbərliyinin nəzarəti altında texnoloji
ardıcıllığa riayət olunmaqla və yüksək keyfiyyətlə aparılır. Bunun
üçün əraziyə lazımi sayda
canlı qüvvə
və texnika cəlb olunub. Yenidənqurma
işlərinin
qısa müddətdə və ümumi hərəkətə
maksimum dərəcədə
mane olmamaq şərti
ilə aparılaraq
yekunlaşdırılması planlaşdırılır.
Bundan başqa, Bakı şəhərində avtonəqliyyat vasitələrinin və piyadaların rahat, maneəsiz və təhlükəsiz şəkildə hərəkətini təmin etmək istiqamətində “Azəravtoyol” ASC tərəfindən aparılan kompleks tədbirlər çərçivəsində Binəqədi rayonu Cəfər Xəndan küçəsinin daha bir hissəsində təmir işləri aparılır. Təmir işləri Cəfər Xəndan
küçəsinin
İbrahimpaşa Dadaşov küçəsi və
Azadlıq prospekti arasında yerləşən 550 metrlik hissəsində aparılır.
Burada da köhnə
asfalt-beton örtük ikiqat olmaqla yenisi ilə əvəz olunur. Bu səbəbdən küçənin sözügedən hissəsində avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkəti qısa müddətlik məhdudlaşdırılıb.
Sözügedən küçədə yeni yeraltı kommunikasiya xətləri çəkilib, yolun hərəkət hissəsindən səth sularının normal kənarlaşdırılmasını
təmin etmək məqsədilə mövcud
yağış-kanalizasiya xətləri işlək vəziyyətə salınıb, zəruri olan yerlərdə yeniləri çəkilərək yağış
barmaqlıqları qoyulub. Aparılmış
kompleks işlər
yolun hərəkət hissələrinin tez bir zamanda
sıradan çıxmasını sığortalamış
olacaq. Həmçinin
piyadaların rahat və
təhlükəsiz şəkildə hərəkətini təmin etmək məqsədilə
mövcud piyada səkiləri bərpa olunaraq
asfaltlanıb, kənarlarına
1100 poqonmetr yeni səki
daşları düzülüb. Təmir işləri Cəfər Xəndan
və Nəcəf Nərimanov
küçələrində yekunlaşdıqdan
sonra hərəkətin normal təşkili
üçün zəruri
yol nişanları, yol-cizgi və
yolgöstərici xətlərlə
təmin edilərək vətəndaşların
istifadəsinə verilib.
Məlumat üçün bildirək ki, bundan öncə Cəfər Xəndan küçəsinin Azadlıq prospekti ilə Qəzənfər Musabəyov küçəsi arasında yerləşən 700 metrlik, həmçinin Əhməd Rəcəbli və İbrahimpaşa Dadaşov
küçələri arasında yerləşən 1100 metrlik hissələrində təmir işləri yekunlaşdırılıb.
Yeri gəlmişkən, “Azərbaycan Respublikası regionlarının 2014-2018-ci illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət Proqramı”nın icrasının üçüncü ilinin yekunlarına həsr olunan konfransdakı nitqində Prezident İlham Əliyev 2017-ci il ərzində bütün sahələrdə görüləcək işlərlə bağlı da müvafiq tapşırıq verib. Konkret olaraq, yol nəqliyyat infrastrukturunun inkişafı istiqamətində görülməli olan işlərə gəlincə dövlət başçısı bildirib ki, “Azəravtoyol” bu il şəhərlərarası yollarla, eyni zamanda, magistral yollarla bağlı öz layihələrini icra edəcək: “Bununla bərabər, 40 kənd yolu layihəsi də icra edilməlidir. Bu layihələrin icrası yüzlərlə kəndin yol təsərrüfatını yaxşılaşdıracaq və əlbəttə ki, həm insanlara rahatlıq verəcək, eyni zamanda, iqtisadi inkişaf üçün də bunun böyük müsbət təsiri olacaq. Keçən il də kənd yolları layihələri uğurla icra edilmişdir. Bu il bu proses davam etdiriləcək. Əminəm ki, yaxın gələcəkdə bir dənə də olsun təmirsiz kənd yolu qalmayacaq”.
Öz növbəsində, “Azəravtoyol” ASC Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin 2017-ci il 13 yanvar tarixli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş 2017-ci il dövlət büdcəsi dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya) xərcləri hesabına Ağdaş rayonunun Qolqəti-Dəhnəxəlil-Qoşaqovaq-Ərəbocağı avtomobil yolunun yenidən qurulması işlərinə start verib. Yenidənqurma işlərinin aparıldığı Qolqəti-Dəhnəxəlil-Qoşaqovaq-Ərəbocağı avtomobil yolunun ümumi uzunluğu 34 kilometrdir. Tikinti işləri çərçivəsində yolun eni mövcud 6-7 metrdən 10 metrə qədər genişləndirilir. Yol əsası hazır olandan sonra yola ikiqat olmaqla 12 santimetr qalınlığında asfalt-beton örtüyü döşənəcək. Ümumilikdə 200 min kvadratmetrdən çox sahənin asfaltlanması nəzərdə tutulur.
Layihə çərçivəsində yolun hər bir istiqamət üzrə çiyinlərinin eni iki metr, hərəkət hissəsi isə altı metr olacaq. Bir gediş və bir gəliş olmaqla iki hərəkət zolağından ibarət olacaq yol dördüncü texniki dərəcəyə uyğun olaraq tikilir.
Bundan başqa, tikinti işləri zamanı avtomobil yolunun altından suların ötürülməsi, əkin sahələrinin suvarılması üçün 120 müxtəlif diametrli suötürücü boruların quraşdırılması işləri də aparılacaq.
Avtomobil yolunun əsaslı şəkildə bərpası dörd yaşayış məntəqəsinin sakinlərinin gediş-gəlişini xeyli yaxşılaşdıracaq, yük və sərnişin daşınması asanlaşacaq.
Tikinti işləri bitdikdən sonra yolda avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkətinin normal təşkili üçün zəruri olan yerlərdə yol nişanları quraşdırılacaq, yolcizgi və yolgöstərici xətlərinin çəkilişi işləri aparılacaq.
“Azəravtoyol” ASC həmçinin Ucar-Gəraybəyli-Rəstəcə kəndlərarası avtomobil yolunun tikintisinə başlayıb. Azərbaycan Prezidenti İlham Əliyevin 2017-ci il 13 yanvar tarixli Sərəncamı ilə təsdiq edilmiş 2017-ci il dövlət büdcəsi dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu (investisiya) xərcləri hesabına yenidən qurulan avtomobil yolunun ümumi uzunluğu 7, 5 km, mövcud eni isə 6-7 metr arası dəyişir. Tikinti işləri zamanı yolun eni 10 metrə qədər, 3-4 metr enində genişləndirilir. Hazırda yol yatağının yararsız qruntunun qazılaraq çıxarılması, əvəzinə isə yeni yol yatağının və yol əsasının tikintisi işləri aparılır. 3 yaşayış məntəqəsini birləşdirəcək yol 2 hərəkət zolağından ibarət olacaq, yəni hərəkət hissəsinin eni 6 metr təşkil edəcək. Layihə üzrə yol çiyinlərinin eni isə 2 metr olacaq. Torpaq işləri bitdikdən sonra 2 qat olmaqla yolun 45 min m2 ərazisinin asfaltlanması nəzərdə tutulub.
Eyni zamanda, əsaslı tikinti işləri çərçivəsində avtomobil yolunun altından suların ötürülməsi, əkin sahələrinin suvarılması üçün 30 ədəd suötürücü borunun quraşdırılması işləri də aparılır. Tikinti işləri bitdikdən sonra avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkətinin normal təşkili üçün yol boyu zəruri olan yerlərdə yol nişanları quraşdırılacaq, yola üfüqi nişanlama xətləri çəkiləcək.
4-cü texniki dərəcəyə uyğun olaraq yenidən qurulan Ucar-Gəraybəyli-Rəstəcə avtomobil yolu boyunca yerləşən yaşayış məntəqələrinin sakinlərinin rayon mərkəzinə rahat çıxışı təmin olunmaqla, onların yetişdirdikləri kənd təsərrüfatı məhsullarının qısa vaxt ərzində və xarab olmadan bazara daşınması mümkün olacaq.
Nadir AZƏRİ
Yeni Azəebaycan.- 2017.- 13 mart.- S.5.