Möhtəşəm
25 il.
Yeni Azərbaycan
Partiyasının tarixi həm də böyük nailiyyətlər,
mühüm zəfərlər, sürətli inkişaf və
müstəqil dövlətçilik salnaməsidir
Tarixə qiymət vermək böyük məsuliyyət,
başlıcası isə kifayət qədər zaman məsafəsi
tələb edir. Möhtəşəm tarixi hadisələrə
qiymət verilməsi, bir qayda olaraq, tarixin özünün
hökmünə buraxılır. Hər bir xalq öz taleyində
yaşadığı hadisələrin əsl dəyərini
həyatında baş verən dəyişikliklər
prizmasından qiymətləndirir.
Azərbaycan xalqının
müasir tarixini, əslində isə taleyini təyin edən əzəmətli
hadisələr sırasında Yeni Azərbaycan Partiyasının
yaradılmasının özünə layiqli yer tutması cəmiyyətin
mütləq çoxluğu tərəfindən etiraf olunan həqiqətdir.
Yeni Azərbaycan Partiyasının dahi şəxsiyyət,
siyasətçi və dövlət adamı Heydər
Əliyev tərəfindən yaradılması faktı tamamilə
yetərlidir ki, o, ölkəmizin müasir tarixinin möhtəşəm
siyasi hadisəsi hesab olunmaq haqqı qazansın. Partiyanın
cəmiyyətin siyasi həyatına gəlməsi və
mövcudluğunun 25 ili ərzində həyatımızda
baş verən möcüzə sayıla biləcək dəyişikliklərdə
və inkişafda ən aparıcı rol oynadığı da
nəzərə alınsa, onun tarixi hadisə missiyasına hər
hansı şübhə yeri qalmaz. Təkzibolunmaz həqiqət
budur ki, Azərbaycanın müasir həyatını, cəmiyyətimizdə
baş verən qaynar ictimai-siyasi prosesləri Yeni Azərbaycan
Partiyasından ayrılıqda təsəvvür etmək
mümkün deyil.
Xalqa xilas
və xilaskar lazım idi
Tarixi missiya daşıyan bütün hadisələrin
meydana gəlmə şərtlərini və gələcək
taleyini tarixin özü müəyyən edir. Yeni Azərbaycan
Partiyasının yaranması bütün zamanlarda sınaqdan
çıxmış qeyd olunan sosioloji qanunauyğunluğu
bir daha təsdiq etmiş oldu. Azərbaycanın
müstəqilliyin ilk illərində üzləşdiyi
kütləvi böhran və real təhlükələrdən
qurtulması obyektiv zərurət olaraq ortaya
çıxmışdı. Xalqa, ölkəyə,
dövlətə xilas və onu həyata keçirməyə
qadir olan xilaskar lazım idi. Bir-birini tez-tez
əvəzləyən rəhbərlər həm ölkənin,
həm də insanların bu ehtiyacını ödəmək
imkanına sahib olmadıqlarını artıq dəfələrlə
sübuta yetirmişdilər. Nəticə
etibarilə siyasi qeyri-sabitliyə gətirib çıxaran
hakimiyyət dəyişikliklərinin yaratdığı
iqtidarların, bir növ, siyasi ideologiyasına
çevrilmiş Heydər Əliyevə qarşı
qısqanclıq, siyası motivli hücumlar artıq bumeranq
kimi onların özünü hədəfə alırdı.
Xilaskar missiyasını Heydər Əliyevdə görən
və ona dərindən inanan insanların sayı isə
sürətlə çoxalırdı və artıq
ümummilli ovqatı əks etdirən siyasi məfkurəyə
çevrilmişdi. Yeni Azərbaycan Partiyasının
yaranması həmin məfkurənin bütün cəmiyyət
miqyasında hakim mövqeyə sahib olmasını və siyasi
prosesləri yönəltmək niyyətini açıq şəkildə
sübuta yetirirdi. Bu prizmadan
yanaşdıqda Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında yeni partiyanın təsis edilməsi obyektiv tarixi zərurətin
ifadəsi hesab olunmalıdır.
Digər tərəfdən, Yeni Azərbaycan Partiyası
Heydər Əliyevin xalqın haqlı olaraq böyük
ümidlər bəslədiyi xilaskarlıq missiyasının
siyasi reallaşma forması qismində qavranılırdı. Başqa
sözlə ifadə edilsə, Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında insanların ümidlə baxdığı və
etibar etdiyi möhtəşəm siyasi təşkilatın
yaranması dahi şəxsiyyətin hakimiyyətə
qayıdışının və xilaskarlıq
missiyasının başlanğıcı kimi qəbul edilirdi.
Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranması bu
mənada xalqın Heydər Əliyevə
ünvanlanmış və milli iradənı özündə
ifadə edən çağırışı sayıla bilər.
Yeni Azərbaycan Partiyasının unikallığı
ondan ibarətdir ki, partiya yaratmaq ideyası Heydər Əliyevə
məxsus deyildi. Xalq onun ətrafında birləşir,
yeni bir hərəkat təbii xalq istəyi əsasında
formalaşırdı. Həmin hərəkata
demokratik cəmiyyət və ənənələr
baxımından legitim forma verilməsinə ehtiyac var idi və
bu forma da məhz Yeni Azərbaycan Partiyası oldu.
Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranması,
şübhəsiz, müasir tariximizin vaxtilə ən diqqətlə
izlənilən və həyəcanla gözlənilən hadisələrindən
biri olmuşdur. Bu yaranış ümidvericiliyi,
etibarlılığı və təbii ki, əzəməti
ilə özünəqədərki bütün hadisələrdən
və hərəkatlardan fərqlənirdi. Onda olan Heydər Əliyev ciddiliyi, möhtəşəmliyi
və sanballılığına kimsənin biganə
qalması mümkün deyildı. Rəqiblər belə,
nə qədər istəməsələr də, etiraf etməyə
bilmirdilər ki, Yeni Azərbaycan Partiyasının
yaranması, əvvəla, Heydər Əliyevin hamının səbirsizliklə
gözlədiyi qayıdışını, ikincisi isə, bu
qayıdışın vəd etdiyi əsaslı dəyişiklikləri
qaçılmaz etmişdir.
Yeni Azərbaycan Partiyası özünün sosial
bazasına görə xalqın istəyindən doğan siyasi
təşkilatdır. Onun yaradıcısı Heydər
Əliyev başda olmaqla bütün xalqdır desək,
düşünürəm ki, səhvə yol vermərik.
Bununla bərabər, partiyanın yaranması və
möhkəmlənməsi yolunda ayrıca fədakarlıq
göstərən insanlar da unudulmamalıdır və
unudulmur. Azərbaycanın müxtəlif
bölgələrində Heydər Əliyevi sevən, onun
siyasi hakimiyyətə qayıdışını ölkənin
müstəqilliyi və təhlükəsizliyi
baxımından alternativsiz sayan yüzlərlə, minlərlə
insan Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranması yolunda
böyük fədakarlıq, əsl qəhrəmanlıq
nümunələri göstəriblər.
Bu gün
Yeni Azərbaycan Partiyasının üzvləri ilə
yanaşı ölkəmizin misilsiz uğurlarından qürur
duyan hər bir vətəndaşı Heydər Əliyevin rəhbərliyi
altında möhtəşəm siyasi təşkilatın
yaranmasında əvəzedilməz xidmətləri olan mərhum
Ziya Bünyadovu, Xəlil Rza Ulutürkü, Fərəməz
Maqsudovu, Murtuz Ələsgərovu, Rəfael Allahverdiyevi, Sirus
Təbrizlini, Səfiyar Musayevi, Zahid Qaralovu və
başqalarını minnətdarlıqla xatırlayır, Yeni
Azərbaycan Partiyasının yaranması üçün
Heydər Əliyevə müraciət etmiş məşhur
“91”lərin hər bir nümayəndəsinin siyasi fədakarlığını
unutmur.
Qeyd etməyə dəyər ki, Yeni Azərbaycan
Partiyasının yaranmasının tarixi zərurətdən
qaynaqlandığını isbat etməyə çox zaman tələb
olunmadı. Təsis
olunmasından yarım il sonra partiyanın
yaradıcısı və sədri Heydər Əliyev
xalqın istəyi və demək olar ki, tələbi ilə
hakimiyyətə gəldi. Heydər Əliyev və
onun partiyası zamanın onların üzərinə
qoyduğu tarixi missiyanı yerinə yetirmək şansı
qazanmış oldular. Bu, yeni tarixin -
müstəqil Azərbaycanın yaradılması missiyası
idi. Zaman göstərdi ki, Heydər
Əliyev öz missiyasını layiqincə yerinə yetirdi,
müasir tariximizə müstəqil Azərbaycanın
memarı kimi daxil oldu.
Müstəqil
Azərbaycan Yeni Azərbaycan məfkurəsi üzərində
quruldu
Yeni Azərbaycan
Partiyasının tarixi missiyası
* ölkəni bürümüş total
böhrandan xilas etmək, xaos və anarxiyanı aradan
qaldırmaq, insanların təhlükəsizliyini təmin etmək;
* müstəqilliyini bəyan etmiş Azərbaycanın
bütün parametrlərə uyğun müstəqil dövlətinin
qurulmasını həyata keçirmək;
* müasir cəmiyyət formalaşdırmaq və
insanların layiqli həyatına zəmanət vermək
kimi
fundamental vəzifələrdə özünün ifadəsini
tapırdi. Mahiyyəti, xarakteri, həll edilməsi
üsulları, temperamenti və resursları baxımından kəskin
şəkildə fərqlənən bu böyük vəzifələrin
hər birinin yerinə yetirilməsi, obrazlı şəkildə
desək, ayrıca bir siyasətçi ömrü tələb
edirdi. Postsovet tarixinin ibrət dərslərinə
istinad etsək, bunun təkzibolunmaz nümunələrini tapmaq
o qədər də çətin olmaz. Kommunist
ideologiyasına əsaslanan cəmiyyətin demokratiyaya transformasiyasının
bir onillikdən çox zaman kəsiyi tələb etməsi əksər
postsovet gənc dövlətlərin təcrübəsinin
ortaya qoyduğu həqiqətdir. Azərbaycanda
isə Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsi, onun dağıntıları, siyasi xaos və
iqtisadi tənəzzül kimi amillər transformasiya prosesini
ifrat dərəcədə çətinləşdirirdi.
Müstəqil dövlət quruculuğu və müasir
cəmiyyətin formalaşdırılması kimi fundamental vəzifələrin
icrası ilk növbədə ölkənin xaos və
anarxiyanın yaratdığı siyasi, iqtisadi, mənəvi
tullantılardan təmizlənməsini tələb edirdi. Əvvəlcədən məlum
idi ki, müstəqil Azərbaycanın qurulması
üçün lazım olan siyasi və təşkilati səylərdən
heç də az olmayan səylərin həqiqi
müstəqilliyə aparan yolun yuxarıda qeyd etdiyimiz
tör-töküntülərdən təmizlənməsinə
sərf edilməsi qaçılmazdır. Ötən
əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində ölkədə
mövcud vəziyyətin ətraflı təhlili və mənzərəsinin
təsviri bu yazının mövzusuna birbaşa aid
olmadığından onun haqqında geniş
danışmağa ehtiyac və imkan yoxdur.
Lakin Azərbaycanın
müstəqilliyinə real təhlükə səviyyəsinə
yüksəlmiş xaos, anarxiya, hərtərəfli tənəzzül,
erməni təcavüzünün ölkənin dərinliklərinə
doğru irəliləməsi, separatçılıq meyillərinin
açıq mərkəzdənqaçma hərəkatına
çevrilməsi və sair ciddi problemlər zamanında
öz həllini tapmasaydı, ölkənin taleyinin qorxulu
ssenari üzrə cərəyan etməsinin qarşısı
alına bilməzdi və biz bu gün Azərbaycanın fərqli
tarixi barədə danışmalı olardıq. Yalnız Heydər Əliyevin qayıdışı,
yuxarıda sadaladığımız təhlükələrin
cilovlanması, sabitliyin təmin edilməsi müstəqil Azərbaycan
dövlətinin quruculuğuna imkan yaratdı.
Qeyd etmək yerinə düşər ki, Heydər
Əliyev müstəqil Azərbaycan dövlətinin
quruculuğu missiyasına praktik surətdə başlayanda onun
strategiyası artıq hazır idi. Bu strategiya Yeni Azərbaycan
Partiyasının Heydər Əliyev tərəfindən
işlənib hazırlanmış siyasi platformasında öz
ifadəsini tapırdı. Bu mənada
müstəqil Azərbaycan dövlətinin Yeni Azərbaycan məfkurəsi
zəminində qurulduğunu vurğulamağa bütün əsaslar
var. Onu dərk etmək partiyamızın hər bir üzvünə
xüsusi qürur və məmnunluq bəxş edir.
Yeni Azərbaycan məfkurəsinə istinadən müstəqil
Azərbaycan dövlətinin qurulması, hər şeydən əvvəl,
fərdin vətəndaşa çevrilməsi anlamına gəlir. Vətəndaşlıq
dövlətin özünüdərkinin, özünüifadəsinin
və qüdrətinin ən etibarlı fundamentidir. Heydər Əliyev məhz bu vəzifənin həllini
dövlət quruculuğu strategiyasının məhək
daşı sayırdı.
Müstəqil dövlət quruculuğunun digər
istinad nöqtəsi əhalinin siyasi fenomen kimi xalqa (millətə)
çevrilməsi ilə əlaqədardır. Heydər
Əliyevin azərbaycançılıq məfkurəsi
haqqında söhbət gedən tarixi şəraitdə qeyd
olunan vəzifənin böyük müdrikliklə
reallaşmasına zəmanət verə bildi. Mövcudluğundan qürur duyduğumuz müstəqil
Azərbaycan dövlətinin əsasını, başlıca
dayağını Azərbaycan xalqı təşkil edir.
Müstəqil Azərbaycan dövlətinin
quruculuğunda istinad olunan başqa bir dəyər isə
işçinin sahibkar kimi formalaşması sayıla bilər. Sahibkarlıq
psixologiyasının formalaşması milli, dövlət
maraqları ilə şəxsi maraqların üzvi surətdə
əlaqələndirilməsi mexanizmi vasitəsilə dövləti
daha güclü, daha qüdrətli edir.
Beləliklə, Yeni Azərbaycan məfkurəsinin
üç təməl prinsipi - fərdin vətəndaşa,
əhalinin xalqa (millətə), işçinin sahibkara
transformasiyası əsasında müstəqil Azərbaycan
dövləti bərqərar oldu. Tam məsuliyyətlə
deyə bilərik ki, XX əsrin son onilliyində müstəqilliyinə
qovuşmuş gənc dövlətlərin ən uğurlusu
sayılan Azərbaycanın əldə etdiyi nailiyyətlər
əhəmiyyətli dərəcədə yuxarıda sadalanan
təməl prinsiplərinə əsaslanır.
Müstəqil Azərbaycan dövlətinin quruculuğunda
Yeni Azərbaycan Partiyasının iştirak payının
haqqında yuxarıda söhbət
açdığımız təməl prinsiplərinin cəmiyyətə
təqdim edilməsi ilə kifayətləndiyini
düşünmək yanlış olardı. Yeni cəmiyyət
quruculuğunda Heydər Əliyevə xalqın inamı, onun
ideyalarının qətiyyətlə dəstəklənməsi
kimi amillərin rolu diqqətdən kənarda saxlanıla bilməz.
Bu amillər isə öz növbəsində
Yeni Azərbaycan Partiyasının həm güc mənbələri,
həm də güc və qüdrətinin ifadələridir.
Yeni Azərbaycan Partiyasının yaranması,
formalaşması və inkişafı Heydər Əliyevə
möhtəşəm xalq inamı və dəstəyinin bariz
təcəssümüdür.
İdeya
varisliyindən siyasi varisliyə: möhtəşəm
inkişafın etibarlı əsası
Yeni Azərbaycan Partiyasının təməl prinsipləri
sırasında varislik xüsusi yer tutur. O, partiyanın Azərbaycanın
tarixi, siyasi, mənəvi və dövlətçilik ənənələrinə
söykəndiyini və onlara sadiqliyini təsdiq və təcəssüm
etdirir.
Hər bir cəmiyyətin, toplumun, hətta qurumların
mövcudluğundan tutmuş onun səmərəli fəaliyyətində,
qarşısında duran vəzifələrin keyfiyyətlə
yerinə yetirilməsində ənənələrə sədaqət,
onların qorunub saxlanılması mühüm əhəmiyyət
kəsb edir. Siyasi proseslərə şamil edildikdə ənənələrə
sədaqət və onun sistemli ifadə forması sayılan
varislik müəyyən mənada mühafizəkarlıq cərəyanının
bir qolu kimi qəbul edilə bilər. Yeni
Azərbaycan Partiyasının varislik prinsipi onun milli köklərə
bağlılığını ifadə etməklə siyasi
baxışlarının mahiyyətini və əsas istiqamətini
göstərir. Azadlığını
elan etmiş və qarşısında müstəqil dövlət
qurmaq kimi məsuliyyətli vəzifə dayanan cəmiyyətlərin
milli köklərə bağlılıq kimi prinsipi bəyan
etməsi başa düşülən olmaqla yanaşı, həm
də uğura aparan ən doğru yol sayılmalıdır.
Dahi siyasətçi
və müdrik dövlət adamı olan Heydər Əliyev
müstəqil Azərbaycan dövlətinin quruculuğu
prosesində malik olduğumuz dövlətçilik ənənələrinə,
tarixin ayrı-ayrı mərhələlərində
yaradılan maddi və mənəvi sərvətlərə
istinad etməklə daim Yeni Azərbaycan Partiyasının məramnaməsində
bəyan etdiyi varislik prinsipinə sadiq olduğunu
nümayiş etdirmiş, ondan hər zaman faydalanmağa
çalışmışdır. Müstəqil
Azərbaycan dövləti Azərbaycan xalqının qədim
tarixindən bu günümüzə qədər davam edən
dəyərlərə və ənənələrə
söykənir, özünün mövcudluğu ilə
onları yaşadır və inkişaf etdirir.
İdeya varisliyinin real siyasətdə təcəssümü
siyasi varislikdir. Siyasi varislik ənənə və dəyərlərin
qorunub saxlanılması ilə yanaşı, inkişafın
ardıcıllığı və
davamlılığının ən etibarlı təminatlarından
sayılır. İdeya varisliyinə istinad
edən Yeni Azərbaycan Partiyası əsası qoyulmuş
möhtəşəm inkişafın
ardıcıllığı və
davamlılığının təmin edilməsi naminə
siyasi varisliyin alternativsizliyini zamanında düzgün qiymətləndirə
bildi. 2003-cü ildə növbəti
prezident seçkilərində İlham Əliyevin namizədliyinin
irəli sürülməsini mən siyasi müdrikliyin və
uzaqgörənliyin ən gözəl nümunələrindən
hesab edirəm. İdeya varisliyini
özünün əsas prinsiplərindən biri sayan
partiyanın siyasi varisliyə üstünlük verməsi tamamilə
məntiqə uyğundur. Belə bir
seçimin əsas motivlərini sıralamağa
çalışsaq ilk növbədə partiyanın varislik
prinsipinə real praktikada sadiq olduğunu vurğulamaq lazım
gələr.
Lakin seçimin yalnız varislik prinsipinə sədaqət
nümayiş etdirmək naminə edildiyini düşünmək
düzgün olmazdı. Bu seçim ona görə unikal sayıla
biləcək dərəcədə uğurlu oldu ki, burada
varislik prinsipi layiqlilik prinsipi ilə üzvi vəhdət təşkil
edirdi. İlham Əliyev bir çox
parametrlərinə görə Heydər Əliyevin ən
layiqli siyasi varisi sayılırdı. O, eyni zamanda
prezidentliyə ən layiqli namizəd hesab edilirdi və bu iki
vacib keyfiyyəti özündə birləşdirməklə
Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən növbəti
prezidentliyə namizəd irəli sürülmək haqqına
tam sahib idi. Zaman həm bu seçimin, həm də
varislik prinsipinə istinadın doğruluğunu və
faydasını tam sübuta yetirdi.
Cəmiyyət
2003-cü il prezident seçkilərindən
sonra yaşadığımız dövrü Heydər
Əliyev siyasətinin yeni tarixi şəraitdə
ardıcıl surətdə davam etdirilməsi mərhələsi
kimi qavramaqdadır. Eyni zamanda vurğulanmalıdır ki, ulu
öndərin yaratdlğl strategiya, inkişaf konsepsiyası son
14 il ərzində daha da inkişaf
etdirilib, zənginləşdirilib, təkmilləşdirilib. Bu gün qürur və iftixar hissi ilə etiraf
etdiyimiz möhtəşəm inkişaf varislik prinsipi əsasında
Heydər Əliyev siyasətinin məhz İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilməsi ilə əlaqədardır. Həyat Yeni Azərbaycan Partiyasının və
bütün xalqın seçimi timsalında varislik prinsiplərinin
qüdrətli inkişaf amili olduğunu bir daha sübuta
yetirdi.
Təxminən
14 il ərzində ölkəmiz misli
görünməmiş yüksəlişə nail oldu,
dünyanın ən dinamik inkişaf edən iqtisadiyyatı
kimi özünü təsdiqlədi. Azərbaycanın
həyatında baş verən dəyişikliklər, onu əks
etdirən statistikaya qısa baxış dediklərimizin əyani
təcəssümü sayıla bilər. Sözügedən
illər ərzində iqtisadiyyat 3,5 dəfədən
çox artmış, 1,6 milyondan çox yeni iş yeri
açılmışdır. Yoxsulluq səviyyəsinin
10 dəfəyə qədər azalması kimi unikal sosial
inkişaf qeydə alınmışdır. Yoxsulluğun
səviyyəsinin azalması sahəsində Azərbaycanın
əldə etdiyi nəticəni digər, hətta yüksək
dinamika nümunələri nümayiş etdirən ölkələr
20-30 il ərzində qazana bilmirlər. Bu sahədə ölkəmizin təcrübəsi
dünya miqyasında sosial tərəqqinin ən gözəl
nümunəsi sayılmağa tam layiqdir.
Azərbaycan
tarixinin son 14 ili sözün əsl mənasında
hərtərəfli inkişaf kimi qavranılır. İqtisadi inkişaf, yoxsulluq səviyyəsinin
haqqında söhbət açdığımız
azalması ilə yanaşı, ölkənin simasının
dəyişdirilməsi, müasirləşməsi sahəsində
möhtəşəm layihələr həyata
keçirilmişdir. Paytaxt Bakı şəhəri
ilə yanaşı, regionlar da inkişaf etdirilmiş,
insanların yaşamaq və işləmək şəraiti
kökündən
yaxşılaşdırılmışdır.
Azərbaycanın beynəlxalq nüfuzunun və
mövqelərinin gücləndirilməsi ölkənin
ümumi inkişafının xüsusi təzahür
forması olaraq ayrıca qeyd olunmağa layiqdir. İnsan
hüquq və azadlıqlarına sayğı, tarixi mədəni
rəngarəngliyə və tolerantlığa
bağlılıq, dünya birliyinin prioritet saydığı
siyasi və mənəvi dəyərlərə sədaqət
Azərbaycanı müasir və cazibədar dövlət kimi
qəbul etmək üçün bütün əsasları
yaratmışdır.
2012-ci ildə
Azərbaycanın BMT Təhlükəsizlik Şurasına
qeyri-daimi üzv seçilməsi, Avropanın ilk idman
oyunlarına və mahnı müsabiqəsinə evsahibliyi etməsi,
bütün dünyada multikulturalizm mərkəzi kimi ad
qazanması, bir sıra beynəlxalq və humanitar təşəbbüslərin,
iqtisadi potensialımızı artırmaqla yanaşı,
bölgəmizin geosiyasi mənzərəsini kökündən
dəyişən möhtəşəm enerji və nəqliyyat
layihələrinin müəllifi kimi çıxış etməsi
ölkənin artan beynəlxalq nüfuzunu göstərən əlamətlərin
tam olmayan siyahısıdır.
Azərbaycan dövlətinin qüdrətinin artması,
istimai-siyasi sabitliyin daha da möhkəmləndirilməsi,
ordunun döyüş qabiliyyətinin yüksəlməsi də
son onilliyin ən əlamətdar nailiyyətləri
sırasında layiqli yer tutur. Ermənistanla
müharibə vəziyyətində olmasına baxmayaraq, Azərbaycanın
dünyada ən təhlükəsiz, sabit ölkələrdən
biri olması hamılıqla etiraf olunur.
2003-cü ildə prezident seçkiləri ərəfəsində
xalqa müraciət edən ümummilli lider Heydər Əliyev
böyük uzaqgörənliklə qeyd edirdi ki, onun yerinə
yetirə bilmədiyi işləri İlham Əliyev Yeni Azərbaycan
Partiyası ilə birlikdə axıra çatdıracaq. Heydər
Əliyevin bu vəsiyyətinin layiqincə yerinə yetirilməsi
bizi ürəkdən sevindirir.
Azərbaycanın
möhtəşəm siyasi gücü
İyirmi
beş ildir Yeni Azərbaycan Partiyası
ölkəmizin tarixində ən möhtəşəm siyasi
təşkilat missiyasını qurur, şərəf və
uğurla həyata keçirir. Onun
sıralarında 700 mindən çox vətəndaş Heydər
Əliyev ideyaları ətrafında sıx birləşib.
Azərbaycan tarixində öz sıralarında
bu qədər insanı, belə möhtəşəm siyasi
gücü birləşdirən partiya heç zaman olmayıb
və təsəvvür oluna bilən gələcəkdə
yaranacağı inandırıcı görünmür. 18 yaşdan yuxarı ölkə əhalisinin 12
faizindən çoxu bizim partiyanın üzvləridir. Mahiyyət etibarilə, miqyasına görə Yeni Azərbaycan
Partiyası möhtəşəm xalq hərəkatını
xatırladır.
Əhalinin sayına nisbətdə belə möhtəşəmliyə
az-az ölkələrin nümunəsində rast gəlmək
mümkündür. Demokratik cəmiyyətdə
könüllü surətdə yüz minlərlə fəal
insanın bir partiya sıralarında birləşməsi
çox vacib məqamlardan xəbər verir. Bunlardan birincisi, onların seçdiyi partiyanın
ideyalarına, prinsiplərinə dərindən
bağlılığıdır. İkincisi,
partiyanın amalları və fəaliyyətinin doğru və
milli maraqlara faydalı olduğuna inamıdır. Üçüncüsü, özünün həmin
təşkilatla eyni maraq və dəyər
daşıyıcısı olduğunu dərk etməsidir.
Dördüncüsü, partiyanın siyası
prinsiplərini aydın şəkildə dərk edə bilməsidir.
Deməli, partiyamızın özündə
ehtiva etdiyi möhtəşəm güc təkcə onun
sayının çoxluğunda deyil, həm də siyasi dəyərləri
və keyfiyyətlərində ifadə olunur.
Yeni Azərbaycan Partiyası şərəfli və hadisələrlə
zəngin inkişaf yolu keçməsi ilə fəxr edə
bilər. Onun tarixində üç başlıca mərhələ
qeyd oluna bilər. Birinci mərhələ
Yeni Azərbaycan Partiyasının müxalifətdə
olduğu 1992-ci ilin noyabrından 1993-cü ilin iyun ayına qədər
olan dövrüdür. Bu dövrdə əsasən
formalaşmaqda olan təşkilat konstruktiv müxalifət
missiyasını həyata keçirərək sözün əsl
mənasında siyasi ləyaqət nümunəsi
nümayiş etdirə bildi. Hesab edirəm
ki, ölkəmizin siyasi tarixində konstruktiv müxalifət
anlayışı və ənənəsi məhz Yeni Azərbaycan
Partiyasının timsalında formalaşmışdır.
Partiyanın həyatında ikinci mərhələ
1993-cü ilin iyun ayından, 2003-cü ilin oktyabr ayına qədər
olan dövrü əhatə edir. Bu mərhələdə
partiya öz ideyalarını, baxışlarını və
dəyərlərini cəmiyyətə təqdim etmək,
hakim partiya rolunu qəbul edərək Prezident Heydər
Əliyevin rəhbərliyi altında xalqın onlardan
başlıca gözləntilərini doğrultmaq
missiyasını həyata keçirmək istiqamətində
fəaliyyət göstərmişdir. Bu gözləntilər,
qeyd edildiyi kimi, ilk növbədə xaos və anarxiyanın,
kütləvi tənəzzülün aradan
qaldırılması, cəmiyyətin ağrısız
transformasiyasının təmin edilməsi və nəticə
etibarilə müstəqil dövlət quruculuğunun
uğurla həyata keçirilməsi ilə əlaqədar
idi. Sadalanan vəzifələrin uğurla
həyata keçirilməsi müasir tariximizin hamıya
yaxşı məlum olan və bu səbəbdən hər
hansı isbata ehtiyacı olmayan həqiqətlərdir.
Partiyanın həyatında üçüncü mərhələ
2003-cü ildən başlayaraq bu günə qədər davam
edir.
Özündən əvvəlki iki mərhələ kimi zəngin
hadisələrlə səciyyələnən növbəti mərhələdə
Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi altında Yeni Azərbaycan
Partiyası ölkəmizin qeyri-adi yüksəlişinə
nail ola bilmiş, qüdrətli, əzəmətli,
dinamik və müasir Azərbaycanın quruculuğuna layiqli
töhfə vermişdir.
1993-cü ildən etibarən keçirilən
bütün seçkilərin qalibi olması
partiyamızın şanlı tarixinin ən yaddaqalan səhifələridir. Qürur hissi
ilə deyə bilərəm ki, nə bu gün, nə də gələcəkdə
ölkənin siyasi həyatını və perspektivlərini
Yeni Azərbaycan Partiyasından ayrı təsəvvür etmək
mümkün deyil. Onun siyasi çəkisi,
nüfuzu, sanbalı, dövlətçiliyə və Heydər
Əliyev ideyalarına dərin sədaqəti ciddi və
heç zaman dəyişməyən siyasi mövqe kimi
formalaşıb. Prezident İlham Əliyevə ürəkdən
bağlı olan, ona dərin sədaqət bəsləyən
Yeni Azərbaycan Partiyasının 700 minlik üzvləri hər
an liderinin yolunda fədakarlıq göstərməyə
hazırdır. Hörmətli Prezidentimiz inana və
qürur duya bilər ki, onun sıralarında 700 min fədakarı
birləşdirən əzəmətli və sədaqətli
siyasi ordusu var.
Yeni Azərbaycan Partiyası cəmiyyətin bütün
təbəqələrini, zümrələrini və demoqrafik
qruplarını təmsil edir. Ləyaqətli Azərbaycan
qadınlarının onun sıralarında böyük sayda təmsil
olunması bizi sevindirir. Təşkilatımızın
qadınların siyasi fəallıq məktəbi olduğuna
inanıram. Onun sıralarından cəmiyyətimizdə
böyük siyasi karyera qurmuş qadınların
çıxması qürurvericidir. Azərbaycanın
Birinci vitse-prezidenti, Yeni Azərbaycan Partiyasının sədr
müavini Mehriban xanım Əliyevanın ictimai və siyasi fəaliyyəti
partiyanın qadınları üçün nümunə və
həyat məktəbi sayılır. Etiraf
etmək istəyirəm ki, tək bizim partiyada deyil,
bütünlükdə ölkədə qadın fəallığı
seqmentinin yüksəlişində Mehriban Əliyeva amili əhəmiyyətli
rol oynayır.
Yeni Azərbaycan Partiyası gənc üzvləri ilə
fəxr edir və partiyanın gələcəyini onlarda
görür.
Sevindirici haldır ki, təşkilatın
sıralarında gənclərin xüsusi çəkisi
yüksək dinamika ilə artmaqdadır. Milli
məfkurəli, yüksək bilikli, sağlam iddiaları olan
fəal gənclərin Yeni Azərbaycan Partiyasını
seçməsi onun təkcə düzgün siyasətindən
deyil, həm də aydın və parlaq gələcəyindən
xəbər verir. Əminəm ki,
partiyamızın sıralarında gənclər özlərini
çox rahat və inamlı hiss edir. Gənclər
üçün onun cazibədarlığı həm də
bununla əlaqədardır.
Yeni Azərbaycan Partiyası ölkənin ictimai-siyasi həyatında
yüksək fəallığı ilə yanaşı,
geniş beynəlxalq əlaqələrə də malikdir. Əməkdaşlıq
etdiyimiz çoxsaylı xarici ölkə partiyaları vasitəsilə
biz Azərbaycan həqiqətlərini olduğu kimi
dostlarımıza çatdırmaq imkanı əldə etmişik.
Əminəm ki, Yeni Azərbaycan Partiyası Azərbaycanı
xaricdə ən layiqli şəkildə təqdim edə bilir.
Qarşıda
əzəmətli vəzifələr durur
Şərəfli yubileyini misilsiz uğurlarla qeyd edən
Yeni Azərbaycan Partiyasının gələcəklə
bağlı böyük planlarının olması heç
kimi təəccübləndirməməlidir. İşgüzar
əhvali-ruhiyyə, sabaha nikbin baxış partiyamızın
siyasi davranış tərzinin fərqləndirici cəhətləridir.
Azərbaycanı qüdrətli dövlətə
çevirmiş uğurlar, onların əzəməti daha
böyük, daha möhtəşəm qələbələrə
həvəsləndirir. Liderimiz Prezident
İlham Əliyevin bəyan etdiyi dərin islahatlar
strategiyası qarşıdakı illərdə partiyanın
çoxminli üzvlərini səfərbərliyə səsləyən
əsas çağırışdır.
Azərbaycan inkişaf və transformasiyanın yeni mərhələsinə
qədəm qoymaqdadır. Ötən illərin uğurları
və nailiyyətləri yeni mərhələnin
qarşıya qoyduğu vəzifələrin layiqincə yerinə
yetirilməsinə etibarlı zəmin yaradıb. Lakin bu, inkişafın keyfiyyətcə yeni mərhələsinə
yüksəlməyin məsuliyyətini əsla azaltmır, bəlkə
də daha böyük səriştə, peşəkarlıq
və fədakarlıq tələb edir. Yeni
Azərbaycan Partiyası olaraq biz növbəti illərin əsas
hədəflərini, onların xüsusiyyətlərini dəqiqliyi
ilə təhlil edib, ən düzgün qərarları qəbul
etmək və onları uğurla yerinə yetirmək
zorundayıq. Əvvəlki illərdə
nümayiş etdirilən inkişaf sayəsində Azərbaycan
iqtisadi gerilik, yoxsulluq, kütləvi işsizlik kimi bəlalarla
vidalaşdı. İqtisadi və sosial
infrastruktur bütünlüklə yeniləşdi və
müasirləşdi, insanların həyat səviyyəsi
xeyli yüksəldi, həyatımızda yeni standartlar tətbiq
olunmağa başladı.
Həyat isə inkişaf edir, daim yeni tələblər
meydana gəlir. Eyni zamanda insanların özünüqiymətləndirmə
meyarları da dəyişir və yüksəlir. Bütün bunlar iqtisadiyyatın inkişaf etdirilməsi
qarşısında yeni vəzifələr qoyur, sosial
inkişaf yeni tələbatlara uyğunlaşmaq zərurəti
ilə üzləşir. Sadə dildə
desək, insanlar daha yaxşı yaşamaq arzularını
açıq şəkildə ifadə edirlər. Mən bunu tamamilə təbii, hətta faydalı
hesab edirəm. Tələbatların
inkişafı və onların layiqincə ödənilməsi
istiqamətində hökumətin səylərinin artırılması
istənilən tərəqqinin başlıca
motivasiyasıdır. Vaxtilə sovet
ideologiyasının qızğın tənqid atəşinə
tutduğu qərb ölkələrindəki istehlak cəmiyyəti
konsepsiyası, əslində, haqqında yuxarıda qeyd
etdiyimiz motivasiyanı hərəkətə gətirmək məqsədi
güdürdü. İstehsalın
inkişafına istehlakın artması qədər təkan
verəcək amil düşünmək mümkün deyil.
Səbəb-nəticə məntiqi isə tamamilə
aydındır: istehlak olmadan istehsal mənasını və
başlıcası isə qida mənbəyini
bütünlüklə itirmiş olur. Bu mənada
qarşımızda duran ən ümdə vəzifə yeni
formada və keyfiyyət halında istehsal və istehlak
qarşılıqlı münasibətlərinin tənzimlənməsi
hesab edilir. Həmin tandemdə birinci hədəf
istehsalın inkişafı, ikinci hədəf isə
istehlakın səviyyəsinin yüksəldilməsidir.
Mahiyyət etibarilə dərin islahatlar
strategiyasının Azərbaycanda istehlak cəmiyyəti
konsepsiyasının milli modelinin formalaşmasına gətirib
çıxaracağına şübhə etmirəm. Bu, o Azərbaycan
olacaqdır ki, orada:
* yüksək texnologiyalara əsaslanan şaxələnmiş
iqtisadiyyat yaradılıb;
* əməyin xarakteri köklü surətdə
dəyişib, əmək məhsuldarlığı əhəmiyyətli
dərəcədə artıb;
* işsizlik problemi inkişaf etmiş ölkələrin
modelinə uyğun şəkildə həll olunub;
* əhalinin həyat səviyyəsi yeni, daha
yüksək standartlara uyğunlaşıb;
* sosial motivasiya mexanizmi səmərəli şəkildə
fəaliyyət göstərir.
Qarşımızda duran digər vəzifə
optimallaşdırma və qabaqcıl idarəçilik
metodları əsasında idarəetmə sistemində zəruri
islahatların həyata keçirilməsi, mövcud olan və
bizi narahat edən bəzi neqativ halların kökünün kəsilməsi,
ədalətli cəmiyyət modelinin daha da təkmilləşdirilməsidir. Məqsəd
ondan ibarətdir ki, Azərbaycan hər bir vətəndaşı
üçün onun arzuladığı, istəklərinin
reallaşmasına imkan yaradan ölkə olsun. Güman edirəm ki, qədəm qoyduğumuz yeni
inkişaf mərhələsində tərəqqinin və
sosial rifahın başlıca motivasiyası kimi Azərbaycan
arzusu konsepsiyası formalaşacaq və tətbiq ediləcək.
Azərbaycanın milli maraqlarının qorunması Yeni
Azərbaycan Partiyasının siyasi platformasının
heç zaman dəyişməyən prioritetidir. Ermənistan-Azərbaycan,
Dağlıq Qarabağ münaqişəsinin nəticələrinin
aradan qaldırılması, ölkəmizin ərazi
bütövlüyünün təmin edilməsi daim
partiyamızın sədri Prezident İlham Əliyevin diqqət
mərkəzində olub. Ordumuzun müasir
döyüş qüdrəti və əzəməti dəfələrlə
öz təsdiqini tapıb. Bu, bizim qələbəyə
inamımızı artıran əsas amildir. Qarşıdakı illərin fəaliyyət gündəliyində
yenə də ilk sırada Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünün təmin edilməsi dayanır.
Yeni Azərbaycan Partiyası yaranmasının 25-ci
ildönümünü möhtəşəm qələbələr,
uğurlar, nailiyyətlər tarixi kimi qeyd edir. Bundan
sonrakı tariximizin də uğurlu, yeni-yeni qələbələrlə
zəngin olacağına inanırıq.
Xalqımızın Yeni Azərbaycan Partiyasından, onun lideri
Prezident İlham Əliyevdən bundan sonra da böyük
gözləntiləri var. Bu bizi yeni qələbələrə
səsləyir. İnanıram ki, böyük
ideallar, milli maraqlar naminə partiyamızın hər bir
üzvü yeni fədakarlıqlara hazırdır.
Əli
ƏHMƏDOV
Yeni Azərbaycan.- 2017.- 4 noyabr.- S.5.