Ölkə boyu yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenidən qurulması 2018-ci ildə də
intensiv şəkildə davam etdirilir
Respublikamızda kənd yollarının
inşası və yenidən qurulması geniş vüsət
alıb
Bu gün öz inkişafına görə
regionun lider dövləti olan Azərbaycanda bütün sahələr
inkişaf edib. Bu inkişafdan nəinki şəhər və
rayonlara, həm də ucqar kəndlərə belə pay
düşüb. Təbii ki, bunun da kökündə dayanan
başlıca məqam son 15 il ərzində
reallaşdırılan regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair Dövlət proqramlarıdır. Məlum
olduğu kimi, ilk Dövlət Proqramının icrasına
bütün ölkə boyu zəruri infrastruktur obyektlərinin
yaradılması ilə start verilib və sonrakı illərdə
də bu strateji kurs daim diqqət mərkəzində
saxlanılıb. Həyata keçirilən layihələr sayəsində
Azərbaycanın infrastruktur təminatı dünyanın
qabaqcıl ölkələrindəki səviyyəyə
yüksəlib.
Əksər ekspertlərin də
vurğuladıqları kimi, son 15 ildə paytaxt Bakıda və
bölgələrdə rahat yolların çəkilməsi
ölkənin infrastruktur təminatının möhkəmlənməsinə
yaxşı nümunədir. Regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair Dövlət proqramlarında dəmir yolu,
hava, su nəqliyyatı və avtomobil yolları ilə
bağlı 64 tədbir nəzərdə tutulub. Artıq nəzərdə
tutulan layihələrin bir çoxu yüksək səviyyədə
tamamlanıb. Belə ki, 2004-cü ildən bəri
respublikamızda 12 min 300 kilometr yol çəkilib, 443
körpü tikilib. Şərq-Qərb, Şimal-Cənub nəqliyyat
dəhlizləri üzrə yol-nəqliyyat infrastrukturunun
müasir standartlar səviyyəsində yenidən
qurulması, qədim İpək Yolunun bərpası ilə əlaqədar
yeni layihələrin reallaşdırılması, həmçinin
Azərbaycanın liderliyi ilə inşası uğurla
başa çatdırılan və ötən il istifadəyə
verilən Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu respublikamızın
tranzit imkanlarını əhəmiyyətli dərəcədə
genişləndirib. Hazırda Azərbaycan özünün
güclü və müasir yol-nəqliyyat infrastrukturu sayəsində
regionda və qitələr arasında çox mühüm nəqliyyat-logistika
məkanına çevrilib.
Bütövlükdə yol infrastrukturunun yenilənməsi
Azərbaycanın ümumi inkişafına böyük təkan
verib. Və ölkə boyu yol-nəqliyyat infrastrukturunun yenidən
qurulması 2018-ci ildə də intensiv şəkildə davam
etdirilir.
Məsələn, verilən məlumata görə,
nəqliyyat vasitələrinin maneəsiz və rahat hərəkətini
təmin etmək məqsədilə Tərtər rayonunda 21,5
kilometr uzunluğunda yeni avtomobil yolu inşa olunur. Bu barədə
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin mətbuat
xidmətindən açıqlama verilib.
Tərtər rayonunun 7 minə
yaxın əhalisinin yaşadığı 6
yaşayış məntəqəsini birləşdirən
Buruc-Güləbatlı-Xoruzlu-Kəbirli-Bayandurlu-Qaradağlı
avtomobil yolu texnoloji ardıcıllığa uyğun olaraq 2 hərəkət
zolağı enində IV texniki dərəcəyə uyğun
inşa edilir.
Tikinti layihəsinə uyğun olaraq, yolun torpaq
yatağının bərpası üçün yararsız
qrunt müxtəlif dərinliklərdə qazılaraq
çıxarılır, əvəzinə çınqıl
qruntu tökülərək kipləşdirilir. Yolun relyefdən
aşağı olan hissələrində torpaq
yatağının qaldırılması üçün
0,8-1 metr hündürlükdə yararlı qrunt tökülərək
yayılır, yolun genişləndirilməsi işləri
aparılır. Bundan başqa, torpaq yatağı hazır olan
hissələrdə yeni yol əsası inşa edilir. Yol əsasının
alt layının tikintisi optimal qırmadaş, üst
layının tikintisi isə qum-çınqıl
qarışığı ilə aparılır. Bu işlərə
paralel olaraq çiyinlərin optimal-çınqıl
materialı ilə bərkidilməsi işləri də
görülür.
Layihədə avtomobil yolunun altından suların
ötürülməsini təmin etmək məqsədilə
mövcud boruların yeniləri ilə əvəz olunması
və zəruri yerlərdə yenilərinin inşa edilməsi
nəzərdə tutulub. Bu məqsədlə 32 yerdə 384
poqonmetr uzunluğunda müxtəlif diametrli dəmir və dəmir-beton
boruların tikintisi işləri aparılır. Növbəti
mərhələdə yolun asfaltlanması işləri
aparılacaq ki, bunun üçün 130 min kvadratmetr sahəyə
2 laydan ibarət yeni asfalt-beton örtüyü döşənəcək.
Layihə əsasında yolboyu 8 ədəd
avtobus dayanacağının, 142 ədəd yol
nişanının, 22 ədəd kilometr göstəricisinin və
840 ədəd siqnal dirəyinin quraşdırılması nəzərdə
tutulub. Bundan başqa, hərəkətin normal təşkili
üçün 54,5 kilometr uzunluğunda üfüqi
nişanlanma xətlərinin çəkilişi də
planlaşdırılır.
Yeni yolun inşası ilə yolboyu yaşayan əhalinin
rayon mərkəzinə və qonşu rayonlara rahat gediş-gəlişi
təmin olunacaq.
Eyni zamanda, Şamaxı rayonunun Dəmirçi
kəndini İsmayıllı rayonunun Lahıc qəsəbəsi
ilə birləşdirən, ümumi uzunluğu 22 kilometr olan
Dəmirçi-Lahıc avtomobil yolunun tikintisi Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən sürətlə
davam etdirilir.
Agentliyin mətbuat xidmətindən bildirilib ki,
sözügedən avtomobil yolu 3-cü texniki dərəcəyə
uyğun olaraq inşa olunur. Yolun hərəkət hissəsinin
eni 8 metr və çiyinlərin eni 2 metr olmaqla torpaq
yatağının eni 12 metr təşkil edəcək.
Hazırda yolboyu torpaq işləri
görülür, çınqıl materialı tökülərək
yeni yol yatağının inşası aparılaraq
yekunlaşdırılıb. Torpaq işləri tam olaraq bitəndən
sonra isə yolun asfaltlanması işlərinə
başlanılacaq. Bu işlərin də yolun hərəkət
hissəsi 7 metr nəzərə alınmaqla 170 min kvadratmetrdən
çox ərazidə aparılması nəzərdə
tutulub.
Yol çətin relyefə malik olan
dağlıq ərazidən keçdiyi üçün burada
müxtəlif təyinatlı mühəndis qurğuların
inşası işləri də aparılır. Bu, suların ötürülməsi
üçün küvetlərin, müxtəlif diametrli və
uzunluğu 400 poqonmetr olan 15 ədəd
suötürücü dəmir-beton boruların, 2 kilometr
uzunluğunda monolit dəmir-beton konstruksiyalı istinad
divarlarının və dəmir-beton təhlükəsizlik
çəpərlərinin tikintisidir. Artıq bu çərçivədə
xeyli iş görülüb.
Layihə üzrə yolboyu uzunluqları 7, 18 və
53 metr olan 2 ədəd 1 aşırımlı, 1 ədəd
isə 3 aşırımlı avtomobil körpülərinin
tikintisi işləri də yekunlaşmaq üzrədir. Bundan
başqa, sunizamlayıcı və sahil bərkidici dəmir-beton
istinad divarlarının inşası işləri də
görülür.
Tikinti işləri çərçivəsində,
sonuncu mərhələdə yolboyu zəruri olan yerlərdə
avtobus dayanacaqlarının inşası, 254 ədəd
müxtəlif yol nişanları və göstərici
lövhələrin quraşdırılması, həmçinin
56 kilometr uzunluğunda üfüqi nişanlanma xətlərinin
çəkilişi işləri də nəzərdə
tutulub.
Sözügedən avtomobil yolunun
tikintisi İsmayıllı rayonunun Lahıc qəsəbəsini
Şamaxı rayonunun Dəmirçi kəndi ilə birləşdirməklə,
yolboyu yaşayan vətəndaşların rahat gediş-gəlişini
təmin edəcək, yük və sərnişin
daşımasını xeyli asanlaşdıracaq. Həmçinin yolun tikintisi turistlərin hər iki
rayonun turizm bölgələrinə daha qısa və rahat
yolla gediş-gəlişini təmin etmiş olacaq ki, bu da
öz növbəsində turizmin inkişafına, həmçinin
yeni turizm marşrutlarının yaranmasına səbəb
olacaq.
Dəmirçi-Lahıc avtomobil yolunun bu ilin yay
aylarında istifadəyə verilməsi nəzərdə
tutulub.
Ağdaş rayonunda isə 12 minə yaxın əhalinin
yol istifadəsi asanlaşdırılır. Azərbaycan
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinin ictimaiyyətlə əlaqələr
şöbəsindən bildirilib ki, regionların sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramına uyğun olaraq, agentlik
tərəfindən yol infrastrukturunun daha da müasirləşdirilməsi
istiqamətində mühüm tədbirlər həyata
keçirilir. Hazırda respublikamızda kənd
yollarının inşası və yenidən qurulması
geniş vüsət alıb. Təbii ki, əsas məqsəd
hər bir vətəndaşın sosial rifah halına müsbət
təsir göstərən sənaye, turizm və kənd təsərrüfatının
inkişafıdır.
Bu layihələr çərçivəsində
Ağdaş rayonunda bu il reallaşdırılan 2 avtomobil
yolundan daha biri Qolqəti-Dəhnəxəlil-Qoşaqovaq-Ərəbocağı
avtomobil yoludur. Yolun uzunluğu 33 kilometrdir və 2 hərəkət
zolaqlı olmaqla IV texniki dərəcəyə uyğun olaraq
yenidən qurulur.
Avtomobil yolu uzun illər istismar olunduğundan və
təmir olunmadığından torpaq yatağı deformasiyaya
uğrayıb, yol geyimində çökmələr əmələ
gəlib, istismar üçün yararsız vəziyyətə
düşüb. Bu isə avtonəqliyyat vasitələrinin hərəkətində
çətinliklərə səbəb olub. Yolboyu yenidənqurma
işlərinə qısa müddətdir ki, başlanılmasına
baxmayaraq, artıq sadalanan problemlər aradan
qaldırılıb.
Yolun 7 kilometrlik hissəsinə 2 qat olmaqla, yəni
laylararası əlaqələndirici bitum səpilməklə,
yol örtüyünün alt layının iridənəli,
üst layının isə xırdadənəli asfalt-beton
qarışığı ilə tikintisi işləri
aparılıb. Yolun 12 kilometrlik hissəsində isə yol
yatağının və yol əsasının tikintisi
yekunlaşdırılaraq asfaltlanması üçün
hazırlıq işləri görülür.
Layihəyə uyğun olaraq,
yolun qalan hissəsində mövcud örtüyün
sökülməsi, yolun deformasiyaya uğramış hissələrinin
qazılaraq kənara daşınması, əvəzinə
karxana çınqılı tökülərək kipləşdirilməsi
və yeni yol yatağının inşası, daha sonra yol əsasının
alt layının karxana çınqılı, üst
layının isə optimal qum-çınqıl
qarışığı ilə tikintisi, həmçinin yol
çiyinlərinin bərkidilməsi işləri
aparılır.
Bundan başqa, avtomobil yolunun
müxtəlif hissələrində yerləşən
suötürücü borular uzun illər istismar
olunduğundan sukeçiricilik qabiliyyəti aşağı
düşüb, borularda və boru başlıqlarında
sınma və çatlama halları yaranıb, istismar
üçün yararsız vəziyyətə
düşüb. Bu üzdən yolboyu
istismara yararsız vəziyyətdə olan boruların
sökülməsi, əvəzinə və zəruri olan yerlərə
670 poqonmetr uzunluğunda müxtəlif diametrli yeni dəmir-beton
boruların quraşdırılması işləri
aparılıb, başlıqları dəmir-betonla inşa
edilib.
Aparılan yenidənqurma işləri
çərçivəsində zəruri olan yerlərdə vətəndaşların
avtomobil yolunun kənarı ilə rahat və təhlükəsiz
hərəkətini təmin etmək məqsədi ilə 1,4
kilometr uzunluğunda yeni piyada səkiləri inşa edilir, kənarlarına
səki daşları düzülür. Həmçinin
yolboyu istismara yararsız körpü məhəccərləri
kəsilərək əvəzinə yeniləri
quraşdırılır.
Tikinti işlərinin sonuncu mərhələsində
hərəkətin normal təşkili üçün yolboyu
220 ədəd yol nişanı və məlumatverici lövhə,
450 ədəd isə siqnal dirəkləri
quraşdırılacaq, 97 kilometr uzunluğunda yol-cizgi və
yolgöstərici xətlər çəkiləcək.
Azərbaycan Avtomobil Yolları
Dövlət Agentliyinin rəhbərliyinin nəzarəti
altında mövcud tikinti norma və qaydalarına uyğun
şəkildə yüksək keyfiyyətlə aparılan
yenidənqurma işləri nəticəsində 10
yaşayış məntəqəsinin 12 minə yaxın əhalisi
Ağdaş rayon mərkəzinə, oradan da M4 Bakı-Şamaxı-Yevlax avtomobil yoluna rahat
çıxış əldə edəcək, yük və sərnişindaşıması
asanlaşacaq, yetişdirilən məhsulun tez bir zamanda
istehsalçıdan istehlakçıya
çatdırılmasına hərtərəfli şərait
yaradılmaqla kənd təsərrüfatı inkişaf edəcək.
Hazırda respublikanın yol infrastrukturunun yenidən
qurulması istiqamətində həyata keçirilən layihələrdən
biri də Daşkəsən-Əmirvar-Qabaqtəpə avtomobil
yoludur. Bu barədə Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyinin mətbuat xidmətindən bildirilib.
Məlumatda deyilir ki, Daşkəsən-Əmirvar-Qabaqtəpə
avtomobil yolunun uzunluğu 24,5 kilometr, torpaq və
çınqıl örtüklü olmaqla yolun eni isə 4-5
metrdir.
Sözügedən avtomobil yolu IV texniki dərəcəli
və 2 hərəkət zolaqlı olmaqla yenidən qurulur.
Yolun hərəkət hissəsi 6 metr olacaq, odur ki, hazırda
aparılan torpaq işləri bitəndən sonra 150 min
kvadratmetrə yaxın sahəyə 2 laydan ibarət yeni
asfalt-beton örtük döşənəcək.
Tikinti layihəsinə uyğun
olaraq, hazırda yol boyu 10 metr enində yeni yol yatağı
inşa olunur, zəruri olan yerlərdə yararsız qrunt
qazılaraq çıxarılır, yolun relyefdən
aşağı olan hissələrində torpaq
yatağının qaldırılması üçün tələb
olunan qalınlıqda yararlı qrunt tökülərək
yayılır və kipləşdirilir.
Bundan başqa, yolun normativ eninin alınması
üçün müəyyən hissələrdə qaya
tipli süxurların mexanizmlə kəsilməsi və yolun
genişləndirilməsi işləri aparılır. Bunun
ardınca isə yol əsasının alt layının
tikintisi optimal qırmadaş, üst layının tikintisi isə
qum-çınqıl qarışığı ilə
aparılacaq, çiyinlərin bərkidilməsi işləri
görüləcək.
Avtomobil yolu üzərində hər birinin
uzunluğu 12 metr olan 2 yeni avtomobil körpüsünün
inşası və zəruri nöqtələrdə 40 ədəd
yeni suötürücü dəmir-beton boruların tikintisi nəzərdə
tutulub.
Tikinti norma və qaydalarına
uyğun olaraq, texnoloji ardıcıllıqla və yüksək
keyfiyyətlə aparılan tikinti işlərinin sonuncu mərhələsində
yol nişanları və məlumatverici lövhələrin,
siqnal dirəklərinin quraşdırılması, yolun
üfüqi nişanlanma xətlərinin çəkilməsi
işləri aparılacaq.
Daşkəsən-Əmirvar-Qabaqtəpə
avtomobil yolunun tikintisi ilə vətəndaşların
gediş-gəlişi xeyli rahatlaşacaq, yük və sərnişindaşınması
asanlaşacaq, yol boyu 9 yaşayış məntəqəsində
yaşayan 3 mindən artıq vətəndaşın həyat
şəraitinin yaxşılaşmasına birbaşa təsir
edən kənd təsərrüfatı inkişaf edəcək.
Bununla yanaşı, yeni tikilən avtomobil yolu bölgədə
turizmin inkişafına da geniş imkanlar yaradacaq.
Hazırda həmçinin Yevlax
rayonunda Qoyunbinəsi-Hacımahmudlu-Nuralılar-Qaramanlı-Nəmərli
marşrutu üzrə yaşayış məntəqələrini
birləşdirən yeni avtomobil yolu inşa edilir. 9,7 kilometr
uzunluğa malik Qoyunbinəsi-Hacımahmudlu-Nuralılar-Qaramanlı-Nəmərli
avtomobil yolu IV texniki dərəcəyə uyğun inşa
olunur.
Yolun ensiz olması yol yatağının
genişləndirilməsinə zərurət yaradıb. Bu məqsədlə
əraziyə xüsusi qrunt gətirilərək yol genişləndirilir.
Bu işlər yolun 10 min kvadratmetrdən çox hissəsində
aparılır. Bundan başqa, 5 min kubmetrdən çox həcmdə
yolun deformasiyaya uğramış hissələrinin
qazılaraq çıxarılması, əvəzinə
yararlı material tökülərək kipləşdirilməsi
və yeni yol yatağının inşası işləri
görülür.
Yol yatağı hazır olan hissələrdə
qum-çınqıl qarışığından ibarət əsasın
alt layının tikintisi işləri də aparılır.
Bunun ardınca isə optimal-qırmadaş
qarışığından istifadə edilərək
lazımi qalınlıqda əsasın üst layının
inşası nəzərdə tutulub.
Ümumilikdə, sözügedən torpaq
işləri 100 min kvadratmetrdən çox ərazini əhatə
edəcək. Həmçinin 40 min kvadratmetrə yaxın sahədə
çiyin hissələr lazımi materialla bərkidilir.
Layihə çərçivəsində yeni
suötürücü boruların inşası işləri
də həyata keçirilir. Belə ki, borular istismara yararsız
olduğundan yenisi ilə əvəz olunmasına ehtiyac var idi.
Bu məqsədlə 144 poqonmetr uzunluğunda 12 ədəd
metal borunun və müxtəlif diametrli 36 poqonmetr
uzunluğunda 3 ədəd dəmir-beton borunun
quraşdırılması, boru başlıqlarının dəmir-betonla
inşası aparılır.
Torpaq işləri bitəndən sonra texnoloji
ardıcıllığa uyğun olaraq iri və xırda dənəli
asfalt-beton qarışığından istifadə edilərək
örtüyün alt və üst layı 12 santimetr
qalınlıqda asfaltlanacaq. Tikinti işlərinin
sonuncu mərhələsində 5 nöqtədə avtobus dayanacağı,
34 ədəd yol nişanı və göstəricinin, 460 ədəd
isə siqnal dirəyi quraşdırılacaq, 29 kilometr
uzunluğunda yolun xətlənməsi işləri
görüləcək.
Sözügedən ərazidə
yeni və müasir yol infrastrukturu yaradılmaqla avtonəqliyyat
vasitələrinin normal hərəkəti təmin olunacaq, 7
yaşayış məntəqəsinin 7 minə yaxın əhalisinin
respublika əhəmiyyətli Mingəçevir-Bəhramtəpə
avtomobil yolunun 36-cı kilometrinə rahat çıxış
əldə etməklə gediş-gəlişi asanlaşacaq.
Yol layihəsinin icrası
avtomobillərin hərəkətinin təhlükəsizliyinə
zəmin yaratmaqla, həm də kənd təsərrüfatının
inkişafına təkan verəcək, məhsulun tez bir
zamanda istehsalçıdan istehlakçıya
çatdırılmasına hərtərəfli şərait
yaradacaq.
Hacıqabul rayonunda 19 min nəfər əhalinin
yaşadığı 10 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən Qarasu-Abdulabad-Talış-Meyniman-Muğan
avtomobil yolu da Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyi tərəfindən yenidən qurulur. Agentliyin mətbuat
xidmətindən bildirilib ki, uzunluğu 51,5 kilometr olan yol
4-cü texniki dərəcəyə uyğun inşa olunur.
Layihəyə görə, yolun çiyinlərinin
eni hər bir istiqamət üzrə 2 metr, 2 hərəkət
zolaqlı olmaqla yolun hərəkət hissəsinin eni isə
6 metr nəzərdə tutulub.
Layihə çərçivəsində
hazırda sözügedən avtomobil yolunda torpaq işləri
aparılır, yeni yol yatağı və yol əsası
inşası yekunlaşmaq üzrədir. Torpaq işləri
zamanı zəruri olan yerlərdə yol yatağının
yararsız qruntu qazılaraq çıxarılır, bunun əvəzinə
xüsusi material tökülərək yenidən kipləşdirmə
işləri görülür.
Torpaq işlərinə paralel olaraq, hazır
olan hissələrə isə 2 qat asfalt-beton örtüyü
döşənir. Artıq yolun 30 kilometrə yaxın hissəsində
asfaltlanma işləri yekunlaşıb.
Ümumilikdə isə 300 min kvadratmetr ərazinin
asfaltlanması işləri aparılacaq. Asfalt döşənən
ərazilərdə çiyin hissələrin bərkidilməsi
işləri də görülür. Eyni zamanda, suların
ötürülməsi üçün 15 yerdə ümumi
uzunluğu 300 poqonmetr müxtəlif diametrli dəmir-beton
borular da quraşdırılır.
Yolun tikintisi yekunlaşandan sonra hərəkətin
normal təşkili üçün zəruri olan yerlərdə
təhlükəsizlik dirəkləri, yol nişanı və
məlumatverici lövhələr quraşdırılacaq, xətlənmə
işləri aparılacaq.
Regionların sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramına uyğun olaraq Azərbaycanda
yol infrastrukturunun daha da təkmilləşdirilməsi və
müasirləşdirilməsi, yeni körpülərin və
yolayrıcılarının tikilməsi, magistral yolların
salınması kimi sosial yönlü tədbirlərin
icrası Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyi tərəfindən uğurla icra olunur. Kürdəmir
rayonunda bu çərçivədə 2 yol infrastrukturu layihəsinin
icrası nəzərdə tutulub. Artıq onlardan birinə,
Karrar-Bağman-Böyük Kəngərli avtomobil yolunun
inşasına start verilib.
Kürdəmir rayonunda bu il nəzərdə
tutulan yol layihələri 15 minə yaxın vətəndaşın
yaşadığı 10 yaşayış məntəqəsini
əhatə edən 71,2 kilometr uzunluğunda avtomobil
yollarıdır. Karrar-Bağman-Böyük Kəngərli
avtomobil yolunun əhatə etdiyi yaşayış məntəqələri
6 mindən artıq əhalinin yaşadığı 7 kənddir.
Bu kəndlər arasında nəqliyyat əlaqəsi çox
pis vəziyyətdə olub. Çünki torpaq və
dağılmış qara örtük əsaslı yolla
gediş-gəliş çox çətin olub.
37,2 kilometr uzunluğa malik avtomobil yolunun 29,2
kilometrlik hissəsi deformasiyaya uğramış qara
örtük olduğu üçün həmin hissədə
yol yatağı qazılaraq çıxarılır, 10 metr
enində yeni yol yatağının inşası istiqamətində
addımlar atılır. Yol yatağı hazır olan hissələrdə
yol əsasının alt layının tikintisi işləri 20
santimetr qalınlıqda qum-çınqıl
qarışığı ilə aparılır. Daha sonra yol əsasının
üst layının 12 santimetr qalınlıqda
optimal-qırmadaş qarışığı ilə
aparılması nəzərdə tutulub.
Yolun 8 kilometrlik hissəsi isə torpaq
örtüklü olduğu üçün bu ərazidə
tikinti norma və qaydalarına uyğun olaraq yeni yolun
inşası işləri aparılır. Hazırda ərazidə
yolun profilə salınması, bitki qatının təmizlənməsi
və xüsusi çınqıl materialı ilə yeni yol
yatağının inşası işləri aparılır.
Texnoloji ardıcıllıqla aparılan tikinti işlərinin
növbəti mərhələsində yol əsasının
inşası işlərinə start veriləcək.
Layihə çərçivəsində
yolboyu yararsız vəziyyətdə olan
suötürücü boruların yeniləri ilə əvəz
edilməsi və yenilərinin quraşdırılması
işləri də görülür. Bunun üçün 72
poqonmetr müxtəlif diametrli dairəvi dəmir-beton borulardan
istifadə olunur. Bundan başqa, yolda yerləşən 2 və
4 aşırımlı 2 avtomobil körpüsünün əsaslı
şəkildə bərpası, yararsız körpü məhəccərlərinin
dəyişdirilməsi də görüləcək işlərin
siyahısındadır.
Torpaq işləri bitəndən
sonra yol əsasına əlaqələndirici bitum səpilməklə
yol örtüyünün alt layının 7 santimetr
qalınlıqda iri dənəli, üst layının isə
5 santimetr qalınlıqda xırda dənəli asfalt-beton
örtüyü ilə tikintisi işləri aparılacaq.
Yolboyu avtonəqliyyat vasitələrinin
normal hərəkətini təmin etmək məqsədilə
8 avtobus dayanacağının tikilməsi, 120 yol
nişanının, 37 kilometr göstəricisinin və 95 məlumatverici
lövhənin, həmçinin 1480 siqnal dirəyinin
quraşdırılması, 100 kilometrdən çox ağ və
sarı xəttin çəkilməsi işləri
aparılacaq.
Qeyd edək ki, Karrar-Bağman-Böyük
Kəngərli avtomobil yolunun yenidən qurulması yolboyu
yaşayan vətəndaşların Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan
ilə dövlət sərhədi avtomobil yoluna asan
çıxış əldə etməklə, istər rayon
mərkəzinə, istərsə də digər rayonlara rahat
gediş-gəlişini təmin edəcək, yük və
sərnişindaşımasına müsbət təsir etməklə,
ərazidə kənd təsərrüfatının
inkişafına səbəb olacaq.
Regionların sosial-iqtisadi inkişafına dair
üçüncü Dövlət Proqramında müəyyən
edilmiş tədbirlərə müvafiq olaraq Astarada
üç kəndi birləşdirən Ojəkəran-Tüləgüvan-Təngərüd
avtomobil yolunun tikintisinə başlanılıb.
Uzunluğu 11 kilometr olan avtomobil yolu IV texniki dərəcəyə
uyğun salınır. Layihəyə uyğun olaraq yol iki hərəkət
zolaqlı olmaqla, eni 8 metrdir.
Hazırda yolda torpaq işləri
görülür, yol yatağının inşası
aparılır. Torpaq işləri yekunlaşdıqdan sonra yol əsasının
tikintisi işlərinə başlanılacaq. Yol əsasının
inşası qum-çınqıl və optimal qırmadaş
qarışığından aparılacaq. Daha sonra yola ikiqat
olmaqla, yeni asfalt-beton örtüyünün döşənməsi
planlaşdırılır.
Nadir
AZƏRİ
Yeni Azərbaycan.-
2018.- 13 aprel.- S.7.