Masallıda “Azərbaycan kino
incəsənəti” mövzusunda
mühazirə keçirilib
Aprelin 20-də Masallı şəhərindəki
“ASAN həyat” kompleksinin
nəzdindəki Heydər
Əliyev İncəsənət
Məktəbində “Azərbaycan
kino incəsənəti”
mövzusunda keçirilən
mühazirə maraqla qarşılanıb.
AZƏRTAC-ın
bölgə müxbiri
xəbər verir ki, Heydər Əliyev Mərkəzi, Regional İnkişaf İctimai Birliyinin birgə təşkilatçılığı
ilə keçirilən
tədbirdə Azərbaycan
Dövlət Mədəniyyət
və İncəsənət
Universitetinin Kino-televiziya
sənətləri kafedrasının
professoru, sənətşünaslıq üzrə
fəlsəfə doktoru,
Əməkdar İncəsənət
Xadimi Rafiq Quliyevin mövzu ilə bağlı mühazirəsi dinlənilib.
Milli kinonun yaranmasının,
onun tərəqqisinin
ölkələrin inkişaf
tarixi ilə sıx bağlı olduğunu vurğulayan R.Quliyev bu sənətin
Azərbaycanda XIX əsrin
sonu və XX əsrin əvvəllərində
sürətli iqtisadi,
sosial-mədəni yüksəliş
dövründə meydana
gəldiyini diqqətə
çatdırıb.
Qeyd olunub ki, ilk Bakı fotoqraflar
dərnəyinin yaradıcısı
Aleksand Mişonun
1898-ci ildə çəkdiyi
və həmin ilin avqust ayının
2-də nümayiş etdirilən
“Bibiheybət neft mədənlərində yanğın”,
“Şəhər bağında
xalq gəzintisi”, “Bazar küçəsində
sübh çağı”
və digər sənədli, eləcə də “İlişdin” adlı bədii süjetlərlə
fəaliyyətə başlayan
Azərbaycan kinosu qısa müddətdə
milli mədəniyyətin,
sosial həyatın ayrılmaz tərkib hissəsinə çevrildi.
Həmin dövrdə “Bismillah”dan
“Almaz”a qədər səssiz filmlərin çəkilişi Azərbaycanın
kino incəsənətində
realist üslubun göstəricisi idi. 1925-1936-cı
illərdə lentə
alınmış “Bismillah”,
“Sevil”, “Gilan qızı”, “İsmət”,
“Lətif”, “Almaz” və digər səssiz filmlərin, Azərbaycanın ilk peşəkar kinorejissoru
Səməd Mərdanovun
kinoya gəlişi,
1939-cu ildə çəkilən
“Kəndlilər” filminin
uğur qazanması məhz bu amillə
bağlıdır.
Mühazirədə bildirilib ki,
İkinci Dünya müharibəsində çəkilən
filmlərin azlığına
baxmayaraq, Azərbaycan
kinosunda sənədli
filmlərin çəkilişinə
daha çox yer verilirdi. 1940-1960-cı illərdə “Arşın
mal alan”, “Fətəli xan”, “O olmasın, bu olsun”, “Ögey ana”, “Əhməd hardadır?”, “Qızmar
günəş altında”,
“Telefonçu qız”,
“Romeo mənim qonşumdur” bədii filmləri ekranlara çıxdı. Ötən
əsrin 60-70-ci illərində
Azərbaycan kinosuna yeni nəslin gəlməsi ilə bu sənət sahəsinin yeni inkişaf dövrü başlandı.
Diqqətə çatdırılıb ki, keçən əsrin 90-cı illərində
SSRİ dağılsa da,
dövlətin himayə
etdiyi kinematoqrafiya fəaliyyətini davam etdirdi. “Özgə vaxt”, “Yarasa”, “Hər şey yaxşılığa doğru”,
“Nabat”, “Çölçü”,
“Çövkən” və
digər filmlər beynəlxalq festivallarda uğurlar qazanaraq kinomuzun müasir görkəmini dünya
tamaşaçısına sərgilədi və Azərbaycanı bütün
dünyaya tanıtdı.
Mühazirə dinlənildikdən sonra “Çövkən” sənədli
filmi nümayiş etdirilib. “Salnamə” kinostudiyasında lentə alınmış filmin ssenari müəllifi və rejissoru Əməkdar İncəsənət
Xadimi Rafiq Quliyevdir. Sonra iştirakçıları maraqlandıran
suallar cavablandırılıb.
Yeni Azərbaycan.-
2018.- 24 aprel.- S.5.