Regionlarda kənd
yollarının abadlaşdırılması geniş vüsət
alıb
2018-ci ildə ölkə ərazisində ən
azı 600 kəndin yolunun yenidən qurulması nəzərdə
tutulub
Son 14 ildə Azərbaycanın dövlət
siyasətinin prioritet istiqamətlərindən biri
bütün ölkə boyu infrastruktur quruculuğu ilə
bağlı olub. Respublikamızda 14 il bundan əvvəl
regionların sosial-iqtisadi inkişafına dair birinci Dövlət
Proqramının icrasına bölgələrdə zəruri
infrastruktur obyektlərinin yaradılması ilə start verilib.
Regionların infrastruktur təminatının möhkəmləndirilməsi
strateji hədəf kimi sonrakı Dövlət proqramlarında
da diqqət mərkəzində saxlanılıb.
Bəhs olunan dövrdə həyata keçirilən
layihələr sayəsində Azərbaycanın infrastruktur təminatı
dünyanın qabaqcıl ölkələrindəki səviyyəyə
yüksəlib. Bu infrastruktur bundan sonra onilliklər ərzində
xalqımıza, dövlətimizə xidmət edəcək. Həyata
keçirilən infrastruktur layihələri Azərbaycanın
ümumi inkişafına böyük təkan verib. Belə ki,
bölgələrdə iqtisadi aktivlik əhəmiyyətli dərəcədə
artıb. Dövlət vəsaiti hesabına yaradılan
infrastrukturdan bəhrələnən sahibkarlar bölgələrdə
aqrar sektorda, emal sənayesində müxtəlif layihələrin
reallaşdırılmasına məmnuniyyətlə sərmayələr
yönəldirlər.
Bölgələrdə yaradılan müasir
infrastruktur insanların həyat şəraitinin
yaxşılaşması baxımından da böyük
aktuallıq daşıyır. Müxtəlif kommunal
rahatlıqlarla təmin olunan insanlar, ələlxüsus da gənclər
öz doğma yerlərinə möhkəm tellərlə
bağlanırlar.
Rahat yolların çəkilməsi regionlarda
infrastruktur quruculuğuna yaxşı nümunədir
Bütün ölkə boyu rahat yolların
çəkilməsi regionlarda infrastruktur quruculuğuna
yaxşı nümunədir. Regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair Dövlət proqramlarında dəmir yolu,
hava, su nəqliyyatı və avtomobil yolları ilə
bağlı 64 tədbir nəzərdə tutulub. Artıq nəzərdə
tutulan layihələrin bir çoxu yüksək səviyyədə
tamamlanıb. Belə ki, 2004-cü ildən bəri
respublikamızda 12 min 300 kilometr yol çəkilib, 443
körpü tikilib. Şərq-Qərb, Şimal-Cənub nəqliyyat
dəhlizləri üzrə yol-nəqliyyat infrastrukturunun
müasir standartlar səviyyəsində yenidən qurulması
bir tərəfdən Azərbaycanın tranzit
imkanlarını əhəmiyyətli dərəcədə
genişləndirib, digər tərəfdən isə
regionlarda daxili yük və sərnişin
daşımalarının artmasına, həmçinin
rahatlığın təmin olunmasına müsbət təsir
göstərib.
Yol-nəqliyyat infrastrukturunun yenilənməsi
ilə bağlı qarşıya qoyulan mühüm hədəflərdən
biri isə kənd yollarının
abadlaşdırılması ilə bağlıdır.
İndiyədək bəhs olunan Dövlət proqramlarına
uyğun olaraq ölkə ərazisində yüzlərlə kənd
yolu abadlaşdırılıb, belə layihələrə
ayrılan vəsaitin həcmi əhəmiyyətli dərəcədə
artırılıb. Kənd yollarının
abadlaşdırılması baxımından 2017-ci il də
istisna təşkil etməyib. 2017-ci ildə respublika ərazisində
1300 kilometr yol salınması böyük uğurdur. Ötən
il ölkə miqyasında şərti “40 yol” adlanan, əslində
isə daha çox sayda kəndi əhatə edən layihə
böyük müvəffəqiyyətlə
tamamlanıb.
Müvafiq Dövlət Proqramının
icrası çərçivəsində ölkə boyu yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenidən qurulması 2018-ci ildə də davam
etdirilir. Xaçmaz rayonunun
Çarxı-Qalağan-Hacılar-Xanlıqoba-Sayad-Məmmədxanlı
avtomobil yolunun tikintisinə 10,1 milyon manat ayrılıb. Müvafiq Sərəncama uyğun olaraq dörd min nəfər
əhalinin yaşadığı 3 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən Saatlı-Dədə Qorqud-Əhmədbəyli
avtomobil yolunun tikintisi məqsədilə dövlət büdcəsinin
dövlət əsaslı vəsait qoyuluşu xərclərinin
bölgüsündə avtomobil yollarının tikintisi
və yenidən qurulması üçün nəzərdə
tutulmuş vəsaitin 700 min manatı Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyinə ayrılıb. Bu günlərdə
imzalanan başqa bir Sərəncam isə Bakı-Quba-Rusiya
Federasiyası ilə dövlət sərhədi yeni avtomobil
yolunun tikintisi ilə bağlı tədbirlər
haqqındadır. Sözügedən Sərəncama
əsasən, M-1 Bakı-Quba-Rusiya Federasiyası ilə
dövlət sərhədi yeni avtomobil yolunun H.Z.Tağıyev
qəsəbəsindən başlayaraq tikilməsi məqsədi
ilə “Azərbaycan Respublikasının 2018-ci il dövlət
büdcəsi haqqında” Azərbaycan Respublikası Qanununun tətbiqi
ilə bağlı bir sıra məsələlər barədə”
2017-ci il 25 dekabr tarixli müvafiq Fərmanın 1.14.3.3.9-cu
yarımbəndində nəzərdə tutulmuş vəsaitdən
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyinə 150
milyon manat ayrılıb.
Ümumiyyətlə, 2018-ci ildə respublika
miqyasında yol-nəqliyyat infrastrukturunun yenidən
qurulması ilə bağlı layihələrin sayı kifayət
qədər çoxdur. İl ərzində ölkə ərazisində
ən azı 600 kəndin yolunun yenidən qurulması nəzərdə
tutulub.
Şabranda 39 kilometrlik yolda yenidənqurma
işlərinə start verilib
Cari ildə Şabran rayonunda iki yol layihəsinin
reallaşdırılması nəzərdə tutulub. 39
kilometr uzunluğa malik və IV texniki dərəcəyə
uyğun yenidən qurulan
Şabran-Çayqaraqaşlı-Udulu-Hacıqaraqaşlı
avtomobil yolu bu layihələrdən biridir.
Uzun müddət istismar edilməsi və əsaslı
şəkildə təmir olunmaması yolboyu 8
yaşayış məntəqəsində yaşayan 11 mindən
çox əhalinin gediş-gəlişini xeyli çətinləşdirib.
Bu kimi amillər nəzərə alınaraq sözügedən
yolda Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən
sürətli yenidənqurma işlərinə start verilib.
Layihə çərçivəsində
hazırda yolboyu yararsız qrunt 1-3 metr dərinlikdə
qazılaraq çıxarılır, əvəzinə
yararlı material verilərək əks-dolğu işləri
aparılır və 10 metr enində yeni yol yatağı
inşa olunur. Həmçinin tikinti işləri
zamanı yolun altından əkin sahələrinin
suvarılması və əhalinin istifadəsi
üçün suların ötürülməsi məqsədilə
35 yerdə müxtəlif diametrli suötürücü
boruların tikintisi işləri də müvəffəqiyyətlə
aparılır.
Yolboyu 24 metr uzunluqlara malik 2 avtomobil
körpüsünün və 1 dördbucaqlı su
keçidinin inşası da nəzərdə tutulub. Texnoloji
ardıcıllığa uyğun olaraq növbəti mərhələdə
optimal-qırmadaş və qum-çınqıl
qarışığından ibarət yol əsasının
inşası, ardınca asfaltlanma işlərinin
aparılması planlaşdırılır. Yeni asfalt-beton
örtük 2 laydan ibarət olmaqla və yolun hərəkət
hissəsinin eni 6 metr nəzərə alınmaqla ümumilikdə
230 min kvadratmetrdən çox sahəyə döşənəcək.
Azərbaycan Avtomobil Yolları
Dövlət Agentliyi tikinti işlərindən sonra yolboyu
avtonəqliyyat vasitələrinin normal hərəkətinin təşkili
məqsədilə zəruri yol nişanlarının və məlumatverici
lövhələrinin quraşdırılmasını,
yol-cizgi və yolgöstərici xətlərinin çəkilişi
işlərini aparacaq.
39 kilometrlik Şabran-Çayqaraqaşlı-Udulu-Hacıqaraqaşlı
avtomobil yolunda tam müasir yol infrastrukturunun yaradılması
yük və sərnişindaşımanı
asanlaşdıracaq, vətəndaşların Şabran rayon mərkəzinə,
buradan isə M1 Bakı-Quba-Rusiya Federasiyası ilə dövlət
sərhədi avtomobil yoluna rahat çıxış əldə
etməklə yetişdirdikləri kənd təsərrüfatı
məhsullarını tez bir zamanda və xarab olmadan istər
qonşu rayonların, istərsə də paytaxt Bakının
bazarlarına daşınmalarına imkan yaradacaq.
Biləsuvarın Zəhmətabad-Bəydili-Xırmandalı-Əliabad
avtomobil yolu yenidən qurulur
Hazırda regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair müvafiq Dövlət proqramı çərçivəsində
Biləsuvarın Zəhmətabad, Bəydili, Xırmandalı
və Əliabad kəndlərindən keçən avtomobil yolu
yenidən qurulur. Tikinti işləri Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən
aparılır. Sözügedən yolun uzunluğu 15,4 km təşkil
edir və III- IV texniki dərəcəyə uyğun olaraq
çəkilir.
Yenidənqurma işləri
çərçivəsində yatağının eni
müvafiq olaraq 12 və 10 metr olan yolun yararsız qruntu
qazılaraq çıxarılır, əvəzinə
yararlı çınqıl materialı tökülərək
əks-dolğu və kipləşdirmə işləri
aparılır və yeni yol yatağı hazırlanır.
Yola asfalt örtüyü 2 laydan ibarət olmaqla 100 min
kvadratmetrə yaxın sahədə salınacaq.
Qeyd edək ki, bəhs edilən
yol uzun illər ərzində heç bir təmir işi
aparılmadan istismar olunub. 7 kilometrlik məsafədə yolun hərəkət
hissəsində dağılmalar və deformasiyalar
yaranmışdı. Yolun qalan 8 kilometrlik hissəsi isə
ümumiyyətlə torpaq və çınqıl
örtüklü idi. Yol sarıdan əziyyət çəkən
4 yaşayış məntəqəsinin 20 mindən çox əhalisi
10-15 dəqiqəlik məsafəni əlavə vaxt itirərək
gedib-gəlmək məcburiyyətində qalırdılar.
Sakinlər yolda yenidənqurma işlərinin
sürətlə və yüksək keyfiyyətlə
aparılmasından razılıqlarını bildirirlər. Sakinləri razı salan həm də o məqamdır
ki, təmir olunan yolun ayrı-ayrı hissələrində
müxtəlif diametrli dəmir-beton suötürücü
borular inşa olunur. Ümumilikdə 20-dən artıq nöqtədə
232 paqon-metr uzunluğunda yeni suötürücü boruların
tikintisi nəzərdə tutulub. Bu qurğular yol boyunca
yerləşən əkin sahələrinə suvarma suyunun
ötürülməsini təmin edəcək. Biləsuvar
böyük kənd təsərrüfatı rayonlarından
biridir. Burada ixrac yönümlü məhsulların
istehsalı üstünlük təşkil edir. Belə ki, rayonda
taxıl və pambıq, bostan və tərəvəz məhsullarının
istehsalı ildən-ilə artır. Zəhmətabad-Bəydili-Xırmandalı-Əliabad
avtomobil yolu əsaslı şəkildə bərpa edilərək
istifadəyə verildikdən sonra magistral boyunca yerləşən
kəndlərin əhalisinin öz pay torpaqlarında
yetişdirdikləri məhsulları bazarlara rahat və xarab
olmadan qısa zamanda çıxartmalarına imkan yaranacaq. Zəhmətabad-Bəydili-Xırmandalı-Əliabad
avtomobil yolu vasitəsilə əhali nəinki rayon mərkəzinə,
həmçinin Ələt-Astara-İran İslam
respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yoluna
rahat çıxış əldə edəcək.
Goranboyda yenidən qurulan 14 kilometrlik avtomobil
yolu 5 yaşayış məntəqəsini əhatə edir
Cari ildə Goranboy rayonunda ümumi uzunluğu
34 kilometr olan və 26,5 min əhalinin yaşadığı 20
yaşayış məntəqəsini əhatə edən 2
avtomobil yolunun yenidən qurulması nəzərdə tutulub.
Bu yollardan biri Dəliməmmədli-Quşçular-Fəxralı-Qurbanzadə-Alpout
avtomobil yoludur. Hazırda uzunluğu 14 kilometr olan yol Azərbaycan
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən IV
texniki dərəcəyə uyğun bərpa edilir. Yolun hərəkət hissəsində çökmələr,
sürüşmə xarakterli deformasiyalar əmələ gəldiyindən
burada gediş-gəliş üçün ciddi çətinliklər
yaranırdı. Yolun əsaslı şəkildə bərpasına
ciddi ehtiyac yaranmışdı. Buna görə yolun yenidən
qurulmasına başlanılması 5 yaşayış məntəqəsinin
12 minə yaxın sakininin böyük sevincinə səbəb
olub.
Hazırda layihəyə uyğun 10 metr enində
yeni yol yatağının tikintisi aparılır ki, bunun
üçün kənardan xüsusi çınqıl
material daşınır. Yolun altından əkin sahələrinin
suvarılması və əhalinin istifadəsi
üçün suların ötürülməsi məqsədilə
10 yerdə müxtəlif diametrli suötürücü
boruların tikintisi işləri də müvəffəqiyyətlə
icra olunur.
Texnoloji ardıcıllıqla həyata
keçirilən işlərin davamı olaraq
qum-çınqıl qarışığından ibarət
yol əsasının tikintisindən sonra 2 laydan ibarət
asfalt-beton örtüyünün salınması işləri
aparılacaq. Sözügedən yolun yenidən
qurulması ilə yolboyu yaşayan insanların Goranboy rayonunun
Dəliməmmədli şəhərinə rahat gediş-gəlişi
təmin olunacaq, həmçinin Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan
Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yolu
vasitəsilə respublikanın istənilən istiqamətinə
hərəkət etmək imkanı yaranacaq.
Goranboy rayonunun Hazırəhmədli,
Göynüyən və Qarasuçu kəndlərində
yaşayan 3 mindən çox əhalisi də sevinc içərisindədir.
Çünki bu kəndlərə gedən və 3,5 kilometr
uzunluğa malik olan avtomobil yolu da uzun müddətdən sonra
təmir olunur. Təmir işləri zamanı köhnə
yol əsası qazılaraq çıxarılır və
qum-çınqıl qarışığından ibarət
yeni yol əsası salınır. Yol əsası hazır olan
hissələrə isə yüksəkkeyfiyyətli asfalt-beton
örtük döşənir.
Gəndob-Xaçmaz-Yalama avtomobil yolunun 24
kilometrlik hissəsi bərpa olunur
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyinin ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsindən
verilən məlumata görə, yenidənqurulmasına start
verilən yollardan bir neçəsi Xaçmaz rayonunda yerləşir.
Bura M1 Bakı-Quba-Rusiya Federasiyası ilə dövlət sərhədi,
həmçinin respublika əhəmiyyətli R1 Gəndob-Xaçmaz-Yalama
avtomobil yollarının bir hissəsi və 1 kəndlərarası
avtomobil yolu daxildir. Sadalanan bu yolların ümumi uzunluqları
152,2 kilometrdir. Sözügedən yollar 118 min əhalinin
yaşadığı 125 yaşayış məntəqəsini
əhatə edir.
Sözsüz ki, bu yolların yenidən
qurulması vətəndaşların rahat gediş-gəlişini
təmin edəcək, həm də sənayenin, kənd təsərrüfatının
və turizmin inkişafına səbəb olacaq.
R1 Gəndob-Xaçmaz-Yalama avtomobil yolunun
Xaçmaz-Xudat hissəsi III texniki dərəcəyə
uyğun bərpa olunur. Tikinti layihəsinə
uyğun yolun köhnə asfalt-beton örtüyünün
üst qatı frezlənərək kənara daşınır,
zəruri olan yerlərdə yol yatağı bərkidilir, həmçinin
çiyin hissələrin də xüsusi material verilərək
bərkidilməsi işləri aparılır. Yolun hərəkət
hissəsi hazır olan ərazilərdə isə artıq
asfaltlanma işlərinə başlanılıb. Bu işlər
yolun hərəkət hissəsi 7,5 metr enində nəzərə
alınmaqla və 3 layın döşənməsi işləri
aparılmaqla 180 min kvadratmetr sahəni əhatə edəcək.
Yolun Xaçmaz şəhərindən
keçən hissəsində yağıntılar zamanı
yaranan gölməçə probleminin aradan
qaldırılması üçün təqribən 5 kilometr
uzunluğunda yeni yağış-kanalizasiya sistemi qurulur, yol kənarlarına
yağış barmaqlıqları düzülür. Bundan
başqa, mövcud piyada səkilərinin bərpası işləri
də aparılaraq kənarlarına yeni səki daşları
düzülür. Layihəyə uyğun yolboyu zəruri olan
yerlərdə yolun altından suların ötürülməsi
üçün müxtəlif diametrli dəmir-beton
boruların quraşdırılması işləri də
aparılır.
Texnoloji ardıcıllığa riayət
olunmaqla aparılan bərpa işləri yolboyu yerləşən
59 yaşayış məntəqəsinin 54 min nəfər əhalisinin
gediş-gəlişini asanlaşdıracaq. Rahat yollar həmçinin
qonaqların və turistlərin mənzil başına rahat
çatmasını təmin edəcək.
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyindən bildirilib ki, işlər qısa müddətdə
tamamlanacaq. Bunun üçün əraziyə lazımi sayda
canlı qüvvə və texnika cəlb olunub.
Cari ildə Hacıqabulda 3 yol layihəsinin
reallaşdırılması nəzərdə tutulub
Cari ildə Hacıqabul rayonunda 3 yol layihəsinin
reallaşdırılması nəzərdə tutulub. Bəhs
olunan layihələr 100 mindən çox əhalinin
yaşadığı 27 yaşayış məntəqəsini
əhatə edir. Yenidən qurulacaq yolların ümumi
uzunluğu 108,7 kilometrdir.
Sözügedən layihələr çərçivəsində
artıq 2 qəsəbə və 3 kəndi əhatə edən
ümumi uzunluğu 12,2 kilometr olan yolların əsaslı
şəkildə yenidən qurulması işlərinə
start verilib. Bu, M2 Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan
Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yolunun
84-cü kilometrindən ayrılan və uzunluğu 2,1 kilometr
olan Atbulaq kəndinin, magistralın 87-ci kilometrindən
ayrılan və uzunluğu 2,5 kilometr olan Qızılburun kəndinin
və magistralın 103-cü kilometrindən ayrılan ümumi
uzunluqları 7,6 kilometr olan Nəvahi və Pirsaat qəsəbələrinin,
həmçinin Rəncbər kəndinin avtomobil
yollarıdır.
Sözügedən yolların hər biri IV
texniki dərəcəyə uyğun olaraq yenidən qurulur. Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən
yüksək keyfiyyətlə və sürətlə
aparılan bu işlər 5 yaşayış məntəqəsinin
11 min nəfər əhalisinin M2 Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan
Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yoluna
rahat çıxış əldə etməklə
respublikanın bütün istiqamətlərinə hərəkət
etməsini xeyli dərəcədə asanlaşdıracaq.
Tikinti layihəsinə uyğun olaraq hazırda
yollar boyu torpaq yatağının yararsız qruntu qazılaraq
çıxarılır, əvəzinə yararlı material
tökülərək kipləşdirmə işləri
aparılır və yeni yol yatağı inşa olunur. Bu
işlərə paralel olaraq suların ötürülməsi
üçün 18 yerdə müxtəlif diametrlərə
malik dəmir-beton boruların tikintisi işləri də
aparılır.
Torpaq yatağının tikintisindən sonra
optimal-qırmadaş və qum-çınqıl
qarışığından ibarət yol əsasının və
2 laydan ibarət yeni asfalt-beton örtüyünün
döşənməsi işləri aparılacaq. Qeyd olunan
işlər ümumilikdə yolların 70 min kvadratmetrdən
çox sahəsində aparılacaq. Bundan başqa, layihə
çərçivəsində Qızılburun və Rəncbər
kəndlərinə gedən yolların üzərində yerləşən
mövcud 12 metr uzunluğa malik körpülərin də əsaslı
şəkildə təmiri nəzərdə tutulub.
Lənkəranda sel sularının
dağıtdığı körpü yenidən inşa
edilib
Lənkəran rayonunun Əşlə kəndində
sel nəticəsində dağılan körpü yenidən
tikilərək istifadəyə verilib. Azərbaycan Avtomobil
Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən yüksək
keyfiyyətlə inşa olunan körpü R-48 Lənkəran-Lerik
avtomobil yolunun 14-cü kilometrliyindən ayrılan və
Əşlə kəndinə gedən yolun 1-ci kilometrində,
Lənkərançay üzərində yerləşir.
Uzunluğu 42 metr, eni 4,5 metr və 3
aşırımlı olan dəmir-beton konstruksiyalı
körpü 2 aya inşa edilib. Tikinti işləri çərçivəsində
körpünün altında, çay məcrasında
monolit-beton bünövrə tökülüb. Bünövrəyə
əlavə dəmir borular qoyulmaqla yeni dayaqlar inşa olunub və
körpünün altından aşırım tirlərinə
bərkidilib. Bu işlər bünövrənin sel
daşqınları zamanı sıradan
çıxmasının qarşısını almağa
hesablanıb. Betonlama işləri yekunlaşandan sonra
körpünün üstü asfaltlanıb.
Xatırladaq ki, sözügedən körpü
ötən il oktyabrın əvvəllərində intensiv
yağıntılardan sonra dağılmışdı. Nəticədə
rayon mərkəzi ilə 15 kilometrlik məsafəsi olan kəndin
birbaşa əlaqəsi kəsilmişdi. Sakinlər alternativ
yol kimi Siyabili kəndindən keçən yoldan istifadə
edirdilər. Yeni tikilmiş körpü 2 minə yaxın əhalisi
olan 4 yaşayış məntəqəsini - Mollakənd,
Siyobili, Rvo və Əşlə kəndlərini birləşdirməklə
yanaşı, həm də yerli sakinlərin Lənkəran-Lerik
avtomobil yoluna çıxışını təmin edir.
Bərdədə uzunluğu 17,5 kilometr olan
avtomobil yolu 4-cü texniki dərəcəyə uyğun
inşa olunur
Regionlarda icra edilən yol layihələrindən
biri də Bərdə rayonunda 13,5 min nəfər əhalinin
yaşadığı 9 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən Muğanlı-Körpüsındıran
avtomobil yoludur. Burda işlər yüksək keyfiyyətlə
və sürətlə aparılır. Uzunluğu 17,5 kilometr
olan avtomobil yolu IV texniki dərəcəyə uyğun
inşa olunur.
Tikinti işləri çərçivəsində
müxtəlif həcmlərdə yol yatağının və
əsasının genişləndirilməsi işləri
aparılır. O cümlədən qazma-dolma işləri
görülür, zəruri olan yerlərə xüsusi material
tökülərək kipləşdirmə işləri
aparılır, kommunikasiya xətləri yoldan kənara
köçürülür. Genişləndirilmə işləri
zamanı yolun ümumi eni 10 metrə
çatdırılır. 2 hərəkət zolaqlı olan
yola 6 metr enində hərəkət hissə və hər bir
istiqamət üzrə 2 metr enində çiyinlər daxildir.
Daha sonra tikinti norma və
qaydalarına əsasən optimal-qırmadaş və
qum-çınqıl qarışığından ibarət
yol əsasının tikintisi və yeni asfalt-beton
örtüyünün döşənməsi işləri də
aparılacaq. Ümumilikdə yola 2 qat olmaqla 10 santimetr
qalınlığında 100 min kvadratmetr yeni asfalt-beton
örtüyü döşənəcək. Layihə
çərçivəsində əkin sahələrinin
suvarılması üçün 34 yerdə müxtəlif
diametrlərdə olan dəmir və beton boruların tikintisi,
həmçinin mövcud suötürücü boruların bərpası
işləri görülür.
Ağcabədidə 18 kilometrlik yolun yenidən
qurulması 8 min əhalinin böyük sevincinə səbəb
olub
Yerli əhəmiyyətli yolların yenidən
qurulması layihələri çərçivəsində
Ağcabədi rayonunda Hacıbədəlli-Pərioğulları-Təzəkənd
avtomobil yolu əsaslı şəkildə yenidən qurulur.
Uzunluğu 18 kilometr olan yol respublika əhəmiyyətli R33
Ağdam-Hindarx-Ağcabədi və R18 Mingəçevir-Bəhrəmtəpə
yolları ilə birləşir. Məhz buna görə yolun əsaslı
şəkildə bərpası yolboyu 3 yaşayış məntəqəsində
yaşayan 8 min əhalinin böyük sevincinə səbəb
olub.
Layihəyə uyğun olaraq yol V texniki dərəcədən
IV texniki dərəcəyə uyğun təkmilləşdirilir.
Bu işlər çərçivəsində
yolun 6 metr hərəkət hissəsi nəzərə
alınmaqla 100 min kvadratmetr sahəsinə 2 laydan ibarət
asfalt-beton örtüyünün döşənməsi, zəruri
yol nişanları, təhlükəsizlik dirəklərinin
quraşdırılması və xətlənməsi ilə
müasir yol infrastrukturunun yaradılması nəzərdə
tutulub. Hazırda layihəyə uyğun olaraq yol əsasının
salınması işləri aparılır. Əraziyə
lazımi miqdarda xüsusi çınqıl materialı, həmçinin
optimal-qırmadaş qarışığı
daşınır. Paralel şəkildə suların
ötürülməsi üçün 36 ədəd
müxtəlif diametrli dəmir-beton boruların tikintisi işləri
də görülür. Yaxın günlərdə isə 16
metr uzunluğunda daha bir suötürücü keçidin
inşası işlərinə start veriləcək.
Mübariz ABDULLAYEV
Yeni Azərbaycan.-
2018.- 22 fevral.- S.7.