Azərbaycanın
regionlarında yol infrastrukturunun yenidən qurulması intensiv
şəkildə davam etdirilir
2017-ci ildə ölkə ərazisində 1300
kilometr yol salınıb, cari ildə isə ən azı 600 kəndin
yolunun yenidən qurulması nəzərdə tutulub
Ölkəmizdə 2004-cü ildən etibarən
uğurla reallaşdırılan regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair müvafiq Dövlət proqramlarında
yüksək standartlar səviyyəsində rahat yolların
çəkilməsi prioritet istiqamətlərdən biri kimi
müəyyənləşdirilib. Xatırladaq ki, bəhs
olunan Dövlət proqramlarında dəmir yolu, hava, su nəqliyyatı
və avtomobil yolları ilə bağlı 64 tədbir nəzərdə
tutulub. Artıq nəzərdə tutulan layihələrin bir
çoxu yüksək səviyyədə tamamlanıb. Belə ki, 2004-cü ildən bu günədək
respublikamızda 12 min 300 kilometr yol çəkilib, 443
körpü tikilib. 2017-ci ildə respublikada şərti “40
yol” adlanan, əslində isə daha çox sayda kəndi əhatə
edən layihə böyük müvəffəqiyyətlə
tamamlanıb və ölkə ərazisində 1300 kilometr yol
salınıb.
Respublikanın regionlarında yol infrastrukturunun
yenilənməsi ilə bağlı layihələr 2018-ci ilin
əvvəlindən də intensiv şəkildə davam
etdirilir. Bütövlükdə cari ildə ən azı 600 kəndin
yolunun yenidən qurulması proqnozlaşdırılıb.
Gədəbəydə 3 istiqamət üzrə
29 kilometr yol yenidən qurulur
Sənayenin, aqrar sektorun, turizmin inkişafı
baxımından böyük əhəmiyyət daşıyan
yol infrastrukturunun yenilənməsi respublikamızın dilbər
guşələrindən olan Gədəbəy rayonunu da əhatə
edir. Hazırda rayonda uzunluğu 29 km olan 3 istiqamət üzrə
avtomobil yolları əsaslı şəkildə yenidən
qurulur. Rayon ərazisində yenidən qurulan yollar respublika əhəmiyyətli
Şəmkir-Gədəbəy avtomobil yolunun 30-cu km-dən
ayrılan və 20 km uzunluğa malik yerli əhəmiyyətli
Slavyanka-Qoşabulaq-Pərizamanlı, həmçinin 6,1 km-lik
Çanaqçı-Haçaqaya və 2,9 km-lik
Qoşabulaq-Sarıtala avtomobil yollarıdır.
Slavyanka-Qoşabulaq-Pərizamanlı
avtomobil yolu uzun müddət əsaslı təmir edilmədiyinə
görə burada gediş-gəliş üçün çətinliklər
yaranırdı. Yolun əsası, torpaq yatağı sel
sularının təsirinə məruz qalmışdı.
Yolun hərəkət hissəsində qabarmalar, çalalar əmələ
gəlmişdi. Hazırda aparılan yenidənqurma
işləri sayəsində sadalanan problemlər aradan
qaldırılır.
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyindən verilən məlumata görə, IV texniki dərəcəyə
uyğun səviyyədə yenidən qurulan yolun eni 6-7 metrdən
10 metrə qədər genişləndirilir. Yolun
normativ eninin alınması üçün 17,5-20-ci km-lik hissələrdə
sol tərəfdə qaya tipli süxurların mexanizmlə kəsilməsi,
həmçinin yolun torpaq yatağının bərpası
üçün yararsız qruntun qazılması və
çınqıl materialı ilə yolun genişləndirilməsi
işləri aparılır.
Layihə çərçivəsində
yol boyu 19 yerdə uzunluğu 223 paqonmetr olan müxtəlif
diametrli dəmir-beton boruların quraşdırılması,
yolun 6, 7, 8 və 10-cu km-də yerləşən
düzbucaqlı formalı suötürücü boruların
başlıqlarının dəmir-betonla əvəzlənməsi
nəzərdə tutulub. Həmçinin
yolun 1-ci km-də uzunluğu 6 metr, eni isə 8 metr olan
körpünün hər iki tərəfdən 1,2 metr
genişləndirilməsi, Çanaqçı kəndi ərazisində
250 metr uzunluğunda “U” şəkilli dəmir-beton küvetlərin
quraşdırılması və avtoqreyderlə tələb
olunan yerlərdə küvetlərin açılması
işləri də yenidənqurma işləri zamanı həyata
keçiriləcək. Yol yatağı hazır olan hissələrdə
yol əsasının optimal qum-çınqıl materialı
ilə inşası işləri aparılacaq, eyni materialla
çiyinlər bərkidiləcək. Daha sonra əlaqələndirici
bitum səpilməklə yol örtüyünün alt və
üst qatlarının asfalt-beton qarışığı ilə
tikintisi işləri aparılacaq.
Anoloji işlər Qoşabulaq-Sarıtala və
Çanaqçı-Haçaqaya avtomobil yollarında da həyata
keçirilir. Sözügedən yollarda torpaq
yatağının IV texniki dərəcəyə uyğun 10
metr təşkil edən normativ eninin alınması
üçün zəruri olan yerlərdə yararsız qrunt
qazılır, ora karxana çınqılı tökülərək
genişləndirilir və kipləşdirilir, avtoqreyderlə
profilə salınır, çiyinlər bərkidilir.
Bundan başqa, yollar boyunca 6 yerdə uzunluğu 82 paqonmetr olan
müxtəlif diametrli dəmir-beton boruların
quraşdırılması və digər işlərin
görülməsi nəzərdə tutulub. Tikinti
işlərinin sonuncu mərhələsində hərəkətin
normal təşkili üçün yollar boyu 96 ədəd
yol nişanı, 830 ədəd siqnal dirəkləri, həmçinin
yolun təhlükəli hissələrində və
körpülərə yanaşmalarda 1280 paqonmetr əyrixətli
dəmir tirlər quraşdırılacaq, 40 km yolun
üfüqi nişanlanma xətləri çəkiləcək.
Qeyd edək ki, Slavyanka-Qoşabulaq-Pərizamanlı,
Çanaqçı-Haçaqaya və Qoşabulaq-Sarıtala
avtomobil yollarının yenidən qurulması nəticəsində
11,5 min nəfər əhalinin yaşadığı 8
yaşayış məntəqəsinin bir-biri ilə nəqliyyat
əlaqəsi yaxşılaşacaq, sakinlər rayon mərkəzinə
və qonşu rayonlara rahat çıxış əldə
edəcək, yük və sərnişin daşıması
asanlaşacaq.
Muğanlı-Körpüsındıran
avtomobil yolunun yenidənqurulması işlərinin 40 faizi
tamamlanıb
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyi tərəfindən Bərdə rayonunda 13,5 min nəfər
əhalinin yaşadığı 9 yaşayış məntəqəsini
birləşdirən Muğanlı-Körpüsındıran
avtomobil yolu yenidən qurulur. Uzunluğu 17,5 kilometr olan avtomobil
yolu IV texniki dərəcəyə uyğun inşa edilir.
Artıq işlərin 40 faizi yekunlaşıb. Belə ki,
tikinti çərçivəsində müxtəlif həcmdə
yol yatağının və əsasının genişləndirilməsi
işləri aparılıb. Zəif qrunt olan hissələr
qazılaraq, yeri çınqıl materialı ilə
doldurulub. Yolun ümumi eni 10 metrə
çatdırılıb. İki hərəkət zolaqlı
olan yola 6 metr enində hərəkət hissə və hər
bir istiqamət üzrə 2 metr enində çiyinlər
daxildir. Qaz, elektrik, su və telefon xətləri yoldan kənara
köçürülüb, müxtəlif yerlərdə su
keçidi üçün 43 boru qoyulub. Ümumilikdə, yola
2 qat olmaqla, 12 santimetr qalınlığında asfalt-beton
örtüyü döşənəcək.
Hazırda yol əsasının bərkidilməsi
əməliyyatları ilə paralel yeni asfalt-beton
örtüyünün döşənməsi işləri də
aparılır. Artıq 3 kilometrdə birinci qat asfalt
örtüyün döşənməsi həyata
keçirilib. Bundan başqa, yol boyu 15 yerdə avtodayanacaq
qoyulacaq. Zəruri yerlərdə 227 yol nişanı və məlumatverici
lövhə quraşdırılacaq, yol-cizgi və yolgöstərici
xətlərin çəkilişi aparılacaq.
Muğanlı-Körpüsındıran
avtomobil yolunun yenidən qurulması sakinlərin sevincinə səbəb
olub. Muğanlı kənd sakini Rəsul Ağayev minnətdarlıq
hissini ifadə edərək deyib: “Uzun illər idi ki, yol
sarıdan çətinlik çəkirdik. Xüsusən
payız-qış aylarında istər avtonəqliyyat vasitələrinin,
istərsə də vətəndaşların hərəkətində
problemlər yaranırdı. Bərdə şəhərinə
və qonşu kəndlərə gedərkən həm
avtomobilimiz sıradan çıxır, həm də hədər
vaxt itirirdik. İndi isə yollarımız yüksək
keyfiyyətlə yenidən qurulur. Bunun üçün
dövlətimizə minnətdarlığımı bildirirəm”.
Samuxda iki avtomobil yolunun yenidən qurulması
sayəsində 10 min nəfər əhalinin gediş-gəlişi
yaxşılaşacaq
Kənd və qəsəbələrarası
yolların yenidən qurulması layihələri çərçivəsində
Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən
Samux rayonunda uzunluğu 30,9 km olan iki avtomobil yolunun yenidən
qurulması işlərinə start verilib. Bunlar 18,2 km-lik
Çobanabdallı-Lək-Əlibayramlı və 12,7 km-lik
Yenikənd-Lüksemburq-Qırmızı Samux avtomobil
yollarıdır. Avtomobil yollarının hər biri 3
yaşayış məntəqələrini əhatə etməklə
10 min nəfər əhalinin gediş-gəlişini
yaxşılaşdıracaq.
Layihə çərçivəsində
Çobanabdallı-Lək-Əlibayramlı avtomobil yolunun 4,3
km-lik hissəsi III texniki dərəcəyə, 13,9 km-lik hissəsi
isə IV texniki dərəcəyə uyğun yenidən
qurulur. Müvafiq olaraq yolun hərəkət hissəsinin eni
4,3 km-lik hissədə 7 m, 13,9 km-lik hissədə isə 6 m təşkil
edəcək. Yenikənd-Lüksemburq-Qırmızı Samux
avtomobil yolu da IV texniki dərəcəyə uyğun yenidən
qurulur. Müvafiq olaraq yolun hərəkət hissəsinin eni 6
m təşkil edəcək.
Yenidənqurma işlərinə
uyğun olaraq yol boyu mövcud asfalt-beton
örtüyünün üst qatı frezlənərək kənara
daşınır, zəruri olan yerlərdə yol
yatağının yararsız qruntu müxtəlif dərinliklərdə
qazılaraq çıxarılır, əvəzinə
yararlı çınqıl materialı tökülərək
kipləşdirmə işləri aparılır. Bundan
başqa, yolun ayrı-ayrı hissələrində torpaq
yatağının səviyyəsinin qaldırılması məqsədilə
yararlı qrunt tökülərək yayılır və kipləşdırılır.
Yeni yol yatağı işlənən ərazilərdə
optimal-qırmadaş və qum-çınqıl
qarışıqlarından ibarət müxtəlif
qalınlıqlarda yol əsasının tikintisi və bərpası,
yolun çiyinlərinin optimal-çınqıl materialı
ilə bərkidilməsi işləri aparılır. Bu işlərə paralel olaraq yolun altından
suların ötürülməsi üçün mövcud
suötürücü borular bərpa olunur, zəruri olan yerlərdə
yeniləri qurulur. Çobanabdallı-Lək-Əlibayramlı
avtomobil yolu boyunca müxtəlif diametrli 14 ədəd
mövcud suötürücü dəmir-beton boruların
başlıqlarının dəmir-betonla tikilməsi və
izolyasiyası, həmçinin 5 ədəd müxtəlif
diametrli yeni dəmir-beton boruların
quraşdırılması və izolyasiyası işləri
aparılacaq, zəruri olan yerlərdə dəmir-beton
küvetlər tikiləcək.
Tikinti layihəsinə uyğun
olaraq yolun 5,3-cü km-də “Şəmkir maşın
kanalı” üzərində yerləşən körpüyə
yanaşmalarda torpaq yatağı 3 metr enində genişləndiriləcək,
istismara yararsız məhəccərlər kəsilərək
yeniləri ilə əvəz olunacaq, yeni əyrixətli tirlər
və dirəklər quraşdırılacaq. Daha sonra yol
boyu əlaqələndirici bitum səpilməklə 110 min
kv.m-dən çox sahəyə 2 laydan ibarət yeni
asfalt-beton örtüyünün döşənməsi
işləri aparılacaq.
Analoji işlər Yenikənd-Lüksemburq-Qırmızı
Samux avtomobil yolunda da həyata keçirilir. Bu
yolda da 12 ədəd müxtəlif diametrli mövcud
suötürücü dəmir-beton boruların
başlıqlarının dəmir-betonla tikilməsi və
izolyasiyası və bir o qədər də müxtəlif
diametrli yeni dəmir-beton boruların
quraşdırılması işləri aparılacaq.
Layihə çərçivəsində yolun
11-ci km-də “Qanlı Qobu” adlanan ərazidə uzunluğu 24
metr, eni isə 10 metr olan yeni körpünün tikintisi nəzərdə
tutulub. Tikinti işlərinin sonuncu mərhələsində
yol boyu əlaqələndirici bitum səpilməklə 70 min
kv.m-dən çox sahəyə 2 laydan ibarət yeni
asfalt-beton örtüyü döşənəcək.
Mübariz
ABDULLAYEV
Yeni Azərbaycan.-
2018..- 14 mart.- S.7.