Azərbaycan Beynəlxalq Turizm Səyahətlər sərgisi on səkkizinci dəfə qapılarını ziyarətçilərin üzünə açıb

 

Aprelin 4-də Bakı Ekspo Mərkəzində 18-ci Azərbaycan BeynəlxalqTurizm Səyahətlər” (“AITF 2019”) sərgisi qapılarını ziyarətçilərin üzünə açıb.

AZƏRTAC xəbər verir ki, bu il “AITF” sərgisi Dövlət Turizm Agentliyi Milli Turizm Təbliğat Bürosunun fəal dəstəyi iştirakı ilə keçirilir. Sərgi Azərbaycan Turizm Assosiasiyası, Azərbaycan Respublikası Sahibkarlar (İşəgötürənlər) Təşkilatları Milli Konfederasiyası (ASK), Azərbaycanda İxracın İnvestisiyaların Təşviqi Fondu, Azərbaycan Respublikasının Kiçik Orta Biznesin İnkişafı Agentliyi, BMT-nin Dünya Turizm Təşkilatı (ÜTT) Asiya-Sakit Okean Turizm Assosiasiyası (ASOTA) kimi beynəlxalq strukturlar tərəfindən dəstəklənir. Sərginin təşkilatçıları qismindəIteca Caspianşirkəti çıxış edir.

Açılış mərasimində çıxış edən sərginin regional direktoru Edvard Stroon bildirib ki, builki sərgini fərqləndirən cəhət onun artıq Qafqaz Beynəlxalq Mehmanxana, Restoran Supermarketlər üçün Avadanlıq Ləvazimatlar “HOREX Caucasussərgisi ilə eyni platformada keçirilməməsidir. Marketinq araşdırmaları apararaq eksponentlərin müraciətlərini nəzərə alaraq sərgi təşkilatçıları “HOREX Caucasussərgisini qida qablaşdırma mövzusuna həsr olunmuş sərgilər ilə paralel keçirmək qərarına gəliblər. Beləliklə, bundan belə sırf turizm tədbiri formatında keçiriləcək “AITF” sərgisi bütün diqqəti gediş gəliş turizminə, eləcə işgüzar turizm - MICE sənayesinin inkişafına yönəldəcək. Ölkəyə gələn turist axınının artması, Azərbaycanda müxtəlif irimiqyaslı beynəlxalq tədbirlərin keçirilməsi beynəlxalq əlaqələrin inkişafı fonunda bu mövzunun aktuallığı heç bir şübhə doğurmur. MICE sektorunun aparıcı mexanizmlərindən biri olan sərgi turizm agentlikləri, aviaşirkətlər, eləcə son istehlakçılar arasında əlaqə yaradır. Sərgi yerli xarici mütəxəssislərin, o cümlədən dövlət strukturlarının görüş yeridir.

Qeyd edilib ki, “Bütün dünya. Bir sərgibu şüar altında keçirilən “AITF 2019” sərgisində dünyanın 17 ölkəsindən 189 şirkət təşkilat iştirak edir. Belarus, Bolqarıstan, Çex, Çin, Dominikan, Gürcüstan, İtaliya, Mərakeş, Tailand Türkiyənin milli qrupları öz ölkələrinin milli turizm büroları səfirlikləri tərəfindən göstərilən dəstək sayəsində sərgidə iştirak edir.

Milli regional stendlərdə kurort sanatoriyalar, turizm şirkətləri mehmanxana şəbəkələrinin nümayəndələri çalışacaqlar.

Bu il Dominikan Respublikası Turizm Nazirliyi iştirakçı ölkələr arasında seçilmək öz turizm istiqamətini daha parlaq şəkildə təqdim etmək məqsədilə “AITF 2019” sərgisinin sponsoru qismində çıxış edir.

Dövlət Turizm Agentliyinin sədri Fuad Nağıyev “AITF” sərgisinin 18 ildir turizm sənayesi üzrə beynəlxalq görüş platformasına çevrildiyini vurğulayıb. Turizmin ölkə iqtisadiyyatının ən prioritet sahələrindən biri olduğunu deyən F.Nağıyev ötən ilin sonundan etibarən Azərbaycanın 6 ölkədə - Almaniyanın Frankfurt, BƏƏ-nin Dubay, Səudiyyə Ərəbistanın Ər-Riyad, Çinin Pekin, Hindistanın Mumbay, Rusiyanın Moskva şəhərlərində daimi turizm nümayəndəliyinin fəaliyyətə başladığını xatırladıb. Diqqətə çatdırıb ki, eyni zamanda Böyük Britaniya, Fransa, İran Koreya Respublikasında da daimi turizm nümayəndəliyinin açılması nəzərdə tutulub.

Ölkənin yeni turizm brendi ilə yanaşı, aparılan marketinq tədbirləri öz bəhrəsini verəcək. Ötən il ölkəmizi ziyarət edən xarici vətəndaşların sayı 2017-ci illə müqayisədə 153 min nəfər, yəni 6 faiz artaraq 2,8 milyona çatıb. Bu ilin 2 ayı ərzində 364 min xarici ziyarətçi ölkəmizə gəlib. Turistlərin sayının ildən-ilə artırılması turist məmnunluğunun yaradılması da əsas məqsədlərimiz sırasındadır”, - deyə Dövlət Turizm Agentliyinin sədri vurğulayıb.

Kiçik Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin İdarə Heyətinin sədri Orxan Məmmədov bildirib ki, ənənəvi olaraq keçirilən bu sərgi turizm sənayesində mövcud çağırışların öyrənilməsi baxımından əlverişli platforma rolunu oynayır: “İqtisadiyyatın bütün sektorlarında rəqabət qaydaları əvvəlki dövrlərə nisbətən fərqlənir. Bu gün ölkələr turist axını cəlb edilməsi uğrunda ciddi mübarizə aparır. Bu baxımdan ölkəmizdə turizm sektoruna mühüm diqqət ayrılır. Prezident İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə əldə olunmuş sosial-iqtisadi tərəqqi bu sahənin hərtərəfli inkişafına yeni imkanlar açır. Ölkəmizin turizm potensialının beynəlxalq aləmdə təbliği, turistlərin ölkəmizə cəlb edilməsi, müasir turizm infrastrukturunun yaradılması viza rejiminin sadələşdirilməsi istiqamətində məqsədyönlü işlər aparılır. Biznes sahəsində sahibkarlığın inkişaf etdirilməsi, Kiçik Orta Biznesin İnkişafı Agentliyinin fəaliyyət dairəsinə daxil olan istiqamətlərdən biri hesab olunur”.

Azərbaycan Otelləri Assosiasiyasının prezidenti Martin Kleymann təmsil etdiyi qurum barədə məlumat verib. Bildirib ki, Otellər Assosiasiyasının əsas məqsədi kiçik böyük mehmanxanaların maraqlarını müdafiə etmək onları dünyada tanıtmaqdır.

Çıxışlarda diqqətə çatdırılıb ki, Azərbaycanın cəlbedici turizm destinasiyası kimi təqdim olunmasında “AITF” sərgisinin daşıdığı əhəmiyyət danılmazdır. Bu il tədbirdə debüt edən Azərbaycan Turizm Bürosu Azərbaycanın yenilənmiş turizm brendini öz stendində təqdim edəcək. Azərbaycanın turizm şirkətlərini, eləcə otel sanatoriyalarını öz stendində bir araya gətirən Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (AZTA) ekspozisiyası isə həm Azərbaycanda, həm xaricdə turizm üzrə geniş təkliflər silsiləsini nümayiş etdirəcək. “AITF 2019” sərgisinin iştirakçıları üç gün ərzində öz təklifləri ilə yay qış turizm mövsümlərini əhatə etməklə, turizm xidmətlərinin bütün spektrini görə biləcəklər.

Vurğulanıb ki, əvvəlki illərdə olduğu kimi, bu il “AITF” sərgisində təhsil turizmi, idman turizmi, turizm sahəsində informasiya texnologiyaları, ov balıqçılıq bir sıra digər sektorlar təqdim olunacaq. Xüsusi sektor olanTibbi Sağlamlıq Turizmiçərçivəsində Belarus, Bolqarıstanı, Çex, Sloveniyanı Rusiyanı təmsil edən sanatoriyalar, sağlamlıq SPA mərkəzləri iştirak edirlər.

Qeyd edilib ki, “AITF” sərgisi həm geniş işgüzar proqramdır. Belə ki, sərginin keçirildiyi günlər ərzində müxtəlif görüşlər, seminarlar təqdimatlar təşkil ediləcək. 2019-cu il AzərbaycandaNəsimi ilielan edilib. Azərbaycan poeziyasının ilk incilərinin müəllifi olan İmadəddin Nəsimi Azərbaycan ədəbiyyatının formalaşmasında mühüm rol oynayıb. Nəsimi Azərbaycan divan poeziyasının atası Azərbaycan ədəbi dilinin banisi hesab edilir. Bu münasibətlə sərginin üç günü ərzində qonaqlaraNəsimi tarixi yaradıcılığına səyahətetmək bununla da dahi şairin əziz xatirəsini yad edərək Azərbaycanın zəngin mədəniyyəti ilə tanış olmaq imkanı yaradılacaq.

Tədbirdə Dövlət Turizm Agentliyinin şöbə müdiri Cəmilə Talıbzadə Dünya Turizm Təşkilatının baş katibi Zurab Pololikaşvilinin sərgi iştirakçılarına məktubunu oxuyub.

Sonra iştirakçılar sərginin informasiya tərəfdaşlarından olan AZƏRTAC-ın stendinin yer aldığı sərgi ilə tanış olublar.

Qeyd edək ki, sərgi aprelin 6-dək davam edəcək

Yeni Azərbaycan.- 2019.- 5 aprel.- S.7.