Azərbaycanın regionlarında yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenilənməsi həm iqtisadi, həm də
sosial əhəmiyyət daşıyır
Son 15 ildə ölkə üzrə təxminən
15 min kilometr avtomobil yolu tikilib, 443 körpü istifadəyə
verilib
Azərbaycanda 2004-cü ildən bəri
uğurla reallaşdırılan regionların sosial-iqtisadi
inkişafına dair müvafiq Dövlət proqramları
çərçivəsində bütün ölkə
boyunca çoxlu sayda müxtəlif təyinatlı infrastruktur
obyektləri tikilərək istifadəyə verilib. Dövlət
əsaslı vəsait qoyuluşu hesabına
reallaşdırılan layihələrin nəticəsidir ki,
hazırda Azərbaycan infrastruktur təminatı
baxımından dünyanın qabaqcıl ölkələri
sırasında yer alır.
Bəhs olunan Dövlət proqramları çərçivəsində
həmçinin respublikanın bölgələrində yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenilənməsi istiqamətində böyük
iş həcmi yerinə yetirilib. Belə ki, son 15 ildə
respublikamızda təxminən 15 min kilometr avtomobil yolu tikilib,
443 körpü istifadəyə verilib.
Azərbaycanın dövlət
siyasətində bütün ölkə boyunca müasir yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yaradılmasına böyük diqqət göstərilməsi
bir sıra amillərlə şərtlənir. Ölkənin
bütün bölgələrində Prezident İlham
Əliyevin siyasi iradəsinə uyğun olaraq yüksək səviyyəli
yol infrastrukturu quruculuğunun hədəflənməsi, əlbəttə
ki, ilk növbədə respublika daxilində iqtisadi aktivliyin
artırılmasına münbit şərait yaradılması
kimi vacib məqsədə xidmət edir. Xalqımıza məxsus
məşhur bir deyim var: Abad el yollarından bəlli olar.
Mövcud yolların əsaslı şəkildə yenidən
qurulması, həmçinin yeni müasir yolların
salınması Azərbaycanın ümumi inkişafına
böyük təkan verir. Təsadüfi deyil ki, son illərdə
respublikanın bölgələrində iqtisadi aktivlik əhəmiyyətli
dərəcədə artıb. Dövlət vəsaiti
hesabına yaradılan yol infrastrukturundan bəhrələnən
sahibkarlar bölgələrdə aqrar sektorda, emal sənayesində
müxtəlif layihələrin reallaşdırılmasına
məmnuniyyətlə sərmayələr yönəldirlər.
Ölkə üzrə yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenilənməsi, eyni zamanda, ciddi sosial mahiyyət
daşıyır. Müasir yollar insanların həyatına
rahatlıq gətirir, onlarda məmnunluq hissi yaradır. Bu məqamda
belə bir amili də vurğulamaq yerinə düşər
ki, son illərdə respublikamızda insanların regionlardan
paytaxt Bakıya, digər iri şəhərlərə
miqrasiyası dayanıb və hətta əks proses
müşahidə edilməkdədir. Respublikamızda yüksək
səviyyəli müasir infrastruktur quruculuğu sayəsində
paytaxt Bakı ilə regionlar arasındakı fərq, demək
olar ki, tam aradan qalxıb. Bölgələrdə
hər cür kommunal rahatlıqlarla, o cümlədən də
yüksək səviyyəli yollarla təmin olunan sakinlər
öz həyatlarını yaşadıqları yerlərdə
qurmağa üstünlük verirlər ki, bu da Azərbaycanın
müsbət reallıqlarından biridir.
Respublikamızda yol-nəqliyyat infrastrukturunun
yenilənməsi perspektivdə də diqqət mərkəzində
saxlanılacaq. Prezident İlham Əliyevin 29
yanvar 2019-cu il tarixində imzaladığı müvafiq Fərmanla
təsdiqlənən “Azərbaycan Respublikası
regionlarının 2019-2023-cü illərdə sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət Proqramı”nda bölgələrdə
magistral və kənd yollarının əsaslı şəkildə
yenidən qurulması ilə bağlı çox sayda tədbirlər
nəzərdə tutulub. Deyilənlərin təsdiqi
olaraq vurğulamaq yerinə düşər ki, hazırda
respublikanın ayrı-ayrı bölgələrində yol-nəqliyyat
infrastrukturunun yenilənməsi ilə bağlı layihələr
uğurla icra edilir.
Bəhrəmtəpə-Biləsuvar avtomobil
yolunun bərpası layihəsinin icrasına
başlanılıb
Bir qədər bundan əvvəl
“Azərbaycan Respublikası regionlarının 2019-2023-cü
illərdə sosial-iqtisadi inkişafı Dövlət
Proqramı” çərçivəsində Azərbaycan
Avtomobil Yolları Dövlət Agentliyi tərəfindən
xüsusi əhəmiyyətə malik Bəhrəmtəpə-Biləsuvar
avtomobil yolunun bərpası layihəsinin icrasına başlanılıb.
Agentliyin İctimaiyyətlə əlaqələr
şöbəsindən bildirilib ki, respublika əhəmiyyətli
Bəhrəmtəpə-Biləsuvar avtomobil yolunun uzunluğu
60 kilometrdir. Layihə üzrə yolun II texniki dərəcəyə
uyğun təkmilləşdirilməsi işləri
aparılır. Yolun ümumi eni 15 metr olmaqla, buraya 7,5 metr enində
hərəkət hissə və hər bir istiqamət üzrə
3,75 metr enində çiyinlər daxildir.
Layihə çərçivəsində yeni
yol yatağı inşa olunur. Torpaq işlərinin ardınca
yol əsasının inşasına başlanılacaq.
“İnşaat Norma və Qaydaları”nın tələblərinə
əsasən, 60 kilometrlik yolboyu 3 avtomobil
körpüsünün inşası nəzərdə tutulur.
Körpülər yolun 1,8-ci kilometrində (Qızıl arx
kanalı), 3,1-ci kilometrində (Əzizbəyov kanalı) və
38,8-ci kilometrində inşa olunacaq. Körpülərin
uzunluqları müvafiq olaraq 29 və 37 metr təşkil edəcək.
Yol üzərində yerləşən 1 avtomobil
körpüsünün isə təmir olunaraq gücləndirilməsi
nəzərdə tutulur.
Bundan başqa, yolboyu müxtəlif diametrlərə
malik 256 borunun inşası nəzərdə tutulur ki, bunlardan
14-ü düzbucaqlı su keçidləridir. Artıq bir
neçə ərazidə suötürücü boruların
inşası işlərinə də başlanılıb.
Layihəyə uyğun olaraq, yolboyu 7 yeraltı keçidin
inşası, 28 avtobus dayanacağının da
quraşdırılması nəzərdə tutulur. Vurğulamaq yerinə düşər ki, Bəhrəmtəpə-Biləsuvar
avtomobil yolu respublikamızın regionları, o cümlədən
İmişli və Biləsuvar rayonları arasında iqtisadi əlaqələrin,
həmçinin kənd təsərrüfatının və
regionların sosial-iqtisadi inkişafı, nəqliyyat xərclərinin
azaldılması baxımından mühüm əhəmiyyətə
malikdir.
İmişlidə yenidən qurulan yol 50 min
sakinin həyat şəraitinin yaxşılaşmasını
təmin edəcək
İmişli rayonu ərazisində Bəhrəmtəpə-Göbəktala-Məhəmmədli-İmişli-Cəfərli-Oruclu-Ağaməmmədli
avtomobil yolu 2 istiqamət üzrə yenidən qurulur. Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyinin İctimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin
məlumatına əsasən, bu, sözügedən yolun
uzunluğu 14,3 kilometr olan III texniki dərəcəli Bəhrəmtəpə-İmişli,
həmçinin 21,7 kilometrlik IV texniki dərəcəli Cəfərli-Oruclu-Asğaməmmədli
hissələridir.
Avtomobil yolu 2 hərəkət zolaqlı olmaqla
3-cü və 4-cü texniki dərəcəyə uyğun
olaraq bərpa olunur. Yolun hərəkət hissəsinin eni
müvafiq olaraq 7-6 metr, çiyinlərin eni 2-2,5 metr olmaqla
yolun ümumi eni 12-10 metr təşkil edəcək. Layihə
çərçivəsində yeni yol yatağı inşa
olunub. Bundan başqa, yolboyu müxtəlif diametrlərə
malik 398 poqonmetr uzunluğunda yeni dəmir-beton borular
quraşdırılıb və izolyasiya olunub.
Hazırda yeni yol əsasının alt və
üst layının tikintisi işləri aparılır. Yol əsası
hazır olan hissələrdə isə artıq 2 laydan ibarət
asfalt-beton örtüyünün döşənməsi
işlərinə də başlanılıb. Tikinti
işlərinin sonuncu mərhələsində hərəkətin
normal təşkili üçün yolboyu 190 yol
nişanı, kilometr göstəriciləri, 1372 siqnal dirəkləri
quraşdırılacaq, üfüqi nişanlanma xətləri
və piyada zolaqları çəkiləcək, həmçinin
8 ədəd avtobus dayanacağı inşa ediləcək.
Avtomobil yolunun yenidən
qurulmasında məqsəd yolboyu yaşayan 50 min sakinin həyat
şəraitinin yaxşılaşdırılması,
onların istər rayon mərkəzinə, istərsə də
digər magistrallara, o cümlədən də Ağsu-Kürdəmir-İmişli
avtomobil yolu vasitəsi ilə Bakı-Ələt-Qazax-Gürcüstan
ilə dövlət sərhədi və
Bakı-Şamaxı-Yevlax magistral avtomobil yollarına rahat
çıxışını təmin etmək, yük və
sərnişin daşımasını asanlaşdırmaqla kənd
təsərrüfatı və ümumilikdə
iqtisadiyyatın inkişafına təkan verməkdir.
Yenidənqurmadan sonra Biləsuvar rayonunun
Çaylı-Bağbanlar-Aranlı-Zəhmətabad yolu ilə
yük və sərnişin daşıması asanlaşacaq
Biləsuvar rayonunun Çaylı, Bağbanlar,
Aranlı və Zəhmətabad kəndlərindən keçən
avtomobil yolları Prezident İlham Əliyevin müvafiq Fərmanı
ilə təsdiqlənən regionların sosial-iqtisadi
inkişafı Dövlət proqramı çərçivəsində
yenidən qurulur. Uzunluğu 13,2 kilometr təşkil edən
yol IV texniki dərəcəyə uyğun olaraq bərpa
edilir. Layihə çərçivəsində yolun 1-5 və
12-13-cü kilometrlik hissələrində torpaq
yatağının genişləndirilməsi işləri
görülür və ortalama 0,8 metr qaldırılaraq
normativ hündürlüyə çatdırılır. Tikinti
zamanı mövcud suötürücü borular bərpa
edilir, həmçinin müxtəlif diametrli yeni dəmir-beton
suötürücü borular inşa olunur. Ümumilikdə
286 poqonmetr uzunluğunda yeni suötürücü
boruların tikintisi işləri aparılır.
Çaylı-Bağbanlar-Aranlı-Zəhmətabad
avtomobil yolu vasitəsilə əhali nəinki rayon mərkəzinə,
həmçinin Ələt-Astara-İran İslam
Respublikası ilə dövlət sərhədi avtomobil yoluna
rahat çıxış əldə edəcək,
respublikanın bütün istiqamətlərinə yük və
sərnişin daşıması asanlaşacaq.
Lənkəran-Lerik avtomobil yolunun yenidən
qurulması bölgədə kənd təsərrüfatı
və turizmin inkişafına təkan verəcək
Respublika əhəmiyyətli Lənkəran-Lerik
avtomobil yolunda Azərbaycan Avtomobil Yolları Dövlət
Agentliyi tərəfindən yenidənqurma işləri davam
etdirilir. Yol 2 hərəkət zolaqlı olmaqla III texniki dərəcəyə
uyğun olaraq yenidən qurulur. Hər bir hərəkət
zolağının eni 3,5 metr, çiyinlərin eni isə 2,5
metr olmaqla yolun ümumi eni 12 metr təşkil edir.
Yenidənqurma işləri çərçivəsində
yol profilə salınır və yeni yol yatağı inşa
edilir. Avtomobil yolunun bir neçə hissəsində
sürüşmə əraziləri mövcud olduğu
üçün burada yol yatağının əlavə bərkidilməsi
işləri də aparılır, dəmir-beton küvetlər
inşa edilir. Bundan başqa, bu və digər ərazilərdə
istinad divarı inşa edilir, dəmir-beton svaylar vurulur, drenaj
xətləri çəkilir və yeni
suötürücü borular quraşdırılır. Torpaq
işləri yekunlaşan ərazilərdə asfaltlanma işləri
görülür. Layihəyə uyğun olaraq, yolda olan
mövcud körpülərin təmiri və genişləndirilməsi
işləri aparılır.
İşlərin tərtib olunmuş qrafikə
uyğun bu ilin sonu, gələn ilin əvvəli
yekunlaşdırılması nəzərdə tutulub.
Bütün işlər vətəndaşların hərəkətinə
və təhlükəsizliyinə maneə yaratmadan
aparılır. Bunun üçün ərazilər boyu
müvəqqəti yol hissələri salınmaqla əlavə
təhlükəsizlik tədbirləri görülüb. Yenidənqurma
işlərinin sonuncu mərhələsində yolboyu 6 avtobus
dayanacağı, hərəkətin normal təşkili
üçün yolboyu zəruri olan yerlərdə yol
nişanı, məlumatverici lövhə, siqnal dirəkləri
və kilometr göstəriciləri quraşdırılacaq. Lənkəran-Lerik
avtomobil yolunun yenidən qurulması avtomobillərin hərəkətinin
təhlükəsizliyinə, nəqliyyat xərclərinin
azalmasına zəmin yaratmaqla, kənd təsərrüfatı
və turizmin inkişafına təkan verəcək.
(davamı növbəti sayımızda)
Mübariz ABDULLAYEV
Yeni Azərbaycan.-
2019.- 29 iyun.- S.7