Nəsimi festivalı:
“Şamaxı antologiyası”
əlyazmasına dair sərginin təqdimatı
olub
Heydər Əliyev Fondunun
və Mədəniyyət
Nazirliyinin təşkilatçılığı
ilə keçirilən
ikinci Nəsimi - şeir, incəsənət
və mənəviyyat
Festivalı çərçivəsində
sentyabrın 29-da Şamaxı
tarix-diyarşünaslıq muzeyində “Şamaxı antologiyası” əlyazmasına
dair sərginin təqdimatı olub.
AZƏRTAC-ın
bölgə müxbiri
xəbər verir ki, Türkiyə, Çin, Rusiya, Əfqanıstan, İndoneziya,
Fransa, İngiltərə
və digər ölkələrdən olan
150 nəfərdən çox
festival iştirakçısının
qatıldığı təqdimat
mərasimini Şamaxı
Rayon İcra Hakimiyyətinin başçısı
Tahir Məmmədov açaraq qonaqları Nəsimi yurdunda salamlamaqdan şərəf duyduğunu
bildirib.
Mərasimdə çıxış edən Heydər Əliyev Fondunun icraçı direktoru Anar Ələkbərov Azərbaycan xalqının
ümumbəşər mədəniyyətinə
bəxş etdiyi qüdrətli söz ustalarından olan İmadəddin Nəsimi və onun kimi
mütəfəkkirlərin yaradıcılığının tədqiqi və təbliği sahəsində
Fondun həyata keçirdiyi layihələrdən
danışıb. Vurğulayıb ki, böyük Azərbaycan şairi İmadəddin Nəsiminin
650 illik yubileyinin qeyd edilməsi haqqında Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
İlham Əliyevin
2018-ci il 15 noyabr tarixli Sərəncamı,
2019-cu ilin “Nəsimi ili” elan edilməsi
ölkəmizdə tarixən
məşhur, dünya
şöhrətli insanların
irsinin axtarılıb üzə çıxarılmasına, tanıdılmasına
göstərilən böyük
diqqətin nəticəsidir.
Təbriz İslam Sənət
Universitetinin professoru Kərim Mirzay çıxışında miniatür
sənətinin incəliklərindən,
Təbrizdə, o cümlədən
Şamaxıda ədəbiyyat
və incəsənətin,
xüsusilə də miniatür rəssamlıq
və xəttatlıq
sənətinin inkişafından
danışıb. Miniatür
sənətinin incəliklərinə
toxunan professor bu sənətin bir nəfərin deyil, xəttatın və ümumən bir qrupun işi
olduğunu vurğulayıb.
Qeyd edək
ki, əlyazma 1468-ci ilə aiddir və hazırda Londondakı “Britaniya” kitabxanasında saxlanılır.
Əlyazmada 12 farsdilli
şairin seçilmiş
əsərləri toplanılıb.
Onlardan bizə yalnız Kamal Xocəndi, Hafiz Şirazi, Əbdürrəhman
Cami, Əmir Xosrov Dəhləvi, Şahi Sibzavari məlumdur. Əlyazma gözəl nəstəliq
xətti ilə hər birində üç qəzəl olmaqla iki sütuna
köçürülüb.
Əlyazma bir
ədəd iki səhifəlik və yeddi tək miniatürdən ibarətdir.
O, iki səhifəlik
miniatür (diptix) sifarişçiyə həsr
olunan ənənəvi
ithafla açılır.
Üfüqi şəkildə
yerləşmiş, Herat
diptixlərin xatırladan
iki səhifəlik bu kompozisiya janrın bütün elementlərini özündə
birləşdirir: xalçanın
mərkəzində sağ
hissədə nökərlər
və saray xidmətçiləri, arxada
bağ, ön planda naxışlı daşlarla döşənmiş
həyət təsvir
edilib. Təsvirdə hovuz ətrafında
musiqiçilər və
ziyafətə gələn
qonaqlar əyləşib.
Ön planda sol tərəfdə şahzadə, onun xidmətçisi və eşikağası (mərasimi
idarə edən şəxs), yuxarı hissədə isə iki atla mehtər,
əlində şahin
tutmuş ovçu və həyətə daxil olan qonaqlar
təsvir olunub.
Bir qayda olaraq, ilkin diptixlər təcrübəli və yaşlı ustalara həvalə edilirdi. Əlyazmada istifadə olunan kağız yaxşı cilalanıb və iri qızılı
ləkələrlə zəngin
şəkildə bəzədilmiş
çəhrayı, bənövşəyi
və sarı-yaşıl
rənglərin müxtəlif
çalarları ilə
rənglənib. Teymurilər Çin
kağızını yüksək
qiymətləndirirdi və
onlar rəngli boyalardan istifadəni və qızılla bəzədilməsini dəbə
salmışdı. Bu
cür çəkmək
daha yaxşı hesab olunurdu, çünki azca tonlaşdırılmış kağız
gözləri sakitləşdirir,
tünd rənglər
isə rəngli mürəkkəbləri
tamamlayırdı.
Açılış mərasimində Əfqanıstanın
“Detache” və Azərbaycanın “İnci”
ansambllarının birgə
çıxışları festival iştirakçılarında
xoş ovqat yaradıb. Sonra iştirakçılar Meysəri
kəndində böyük
istehsal müəssisəsinin
həyətində Nəsimi
heykəl installyasiyasının
açılışına gediblər.
Yeni Azərbaycan.-
2019.- 1 oktyabr.- S.4