Ümummilli Lider Heydər Əliyev
müasir müstəqil Azərbaycan dövlətinin memarı
və qurucusudur
Ulu Öndərin 1993-cü ildə xalqın təkidli
tələbi əsasında Azərbaycanın siyasi rəhbərliyinə
qayıdışı ilə respublikamızda sabitlik bərqərar
oldu, ölkə dinamik tərəqqi yoluna qədəm qoydu
Qısa müstəqillik tarixində Azərbaycan
uğurla inkişaf edərək hər cəhətdən
güclü, milli maraqlarını qətiyyətlə qoruyan
dövlətə çevrilib. Respublikamızda həyatın
bütün sahələrində bərqərar olan müsbət
reallıqlar ölkənin hər bir vətəndaşında
qürur hissi və sabaha böyük inam yaradır. Müstəqil
Azərbaycanın bugünkü dinamik inkişafının
bünövrəsini, real əsaslarını isə
xalqımızın Ümummilli Lideri Heydər Əliyev qoyub.
26 il bundan öncə - 1993-cü ilin 3
oktyabrında Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
seçilən Ulu Öndər 10 oktyabrda and içib. Qeyd edək
ki, 1993-cü il oktyabrın 3-də seçkilərdə
iştirak edənlərin 98,8 faizi Heydər Əliyevin namizədliyini
dəstəkləyib. Ulu Öndər andiçmə
mərasimində söylədiyi nitqində xalqın Ona olan
etimadını yüksək dəyərləndirərək
Azərbaycanın müstəqilliyinin möhkəmlənməsi,
milli maraqların yüksək səviyyədə təmin
olunması naminə çalışacağını
bildirib. “XX əsrin sonu dünyada köklü dəyişikliklərə
səbəb olmuş siyasi proseslərlə əlamətdardır.
Azərbaycan xalqı da bu proseslərdən kənarda
qalmamış, nəhayət, əsrlərdən bəri bəslədiyi
ümidlərinə, arzularına çatmış, öz
müstəqilliyinə nail olmuşdur. Azərbaycan
Respublikasının dövlət müstəqilliyi əldə
etməsi dünyada, keçmiş Sovetlər
İttifaqında gedən ictimai-siyasi proseslərin məntiqi nəticəsidir.
Bu, Azərbaycan xalqının milli sərvəti, milli nailiyyətidir
və bu müstəqilliyin əldə olunmasında hər
hansı qrupun, hərəkatın, qüvvənin müstəsna
xidmətləri olduğunu heç vəchlə qəbul etmək
olmaz. Eyni zamanda, Azərbaycanın müstəqilliyi respublika
qarşısında, onun vətəndaşları
qarşısında çox böyük və mürəkkəb
vəzifələr qoyubdur. Dövlət müstəqilliyini
möhkəmləndirmək, müstəqil dövlət
quruluşu yaratmaq, dövlət atributlarını yaratmaq və
inkişaf etdirmək, Azərbaycan Respublikasının ərazi
bütövlüyünü, tam suverenliyini təmin etmək,
ölkəmizi müharibə şəraitindən
çıxarmaq, respublikanın vətəndaşlarının rifahını
yaxşılaşdırmaq, onların yaşaması
üçün lazımi şərait yaratmaq - bu vəzifələr
mənim Prezident fəaliyyətimdə əsas istiqamətlər
olacaqdır və mən bunların həyata keçirilməsinə
çalışacağam”, - deyə Ulu Öndər
andiçmə mərasimində söylədiyi nitqində
vurğulayıb.
Xilaskarlıq missiyasını yerinə yetirən
Ulu Öndər xalqın Ona bəslədiyi ümidləri
yüksək səviyyədə doğruldub
Məlumdur ki, Ulu Öndər Heydər
Əliyev Azərbaycana bir-birindən fərqli qütblərdə
dayanan iki ideoloji mühitdə rəhbərlik edib. Lakin şərait, ideoloji tələblər müxtəlif
olsa da, Heydər Əliyevin milli ruhu və uzaqgörənliyi
Onun Azərbaycana rəhbərlik etdiyi hər iki dönəmdə
- istər keçmiş sovet dövründə, istərsə
də müstəqillik illərində respublikamızın
böyük uğurlar əldə etməsinə yol açıb.
Keçmiş sovet dövrü milli respublikalar,
o cümlədən də Azərbaycan üçün bir
sıra qadağalarla səciyyələnirdi. 1969-cu ildə Azərbaycanın
rəhbərliyinə gələn Heydər Əliyev isə
rejimin buxovlarını məharətlə sındıraraq
milli dirçəlişə, gələcəkdə müstəqil
yaşamağa zəmin ola biləcək fundamental əsaslar
yaratmağa nail oldu. Heydər Əliyev qısa müddətdə
respublikamızı keçmiş ittifaqın aqrar əlavəsindən
çıxardaraq yüksək texnologiyalı sənaye
inkişafına istiqamətləndirdi.
Ümummilli Liderin zamanında məqsədyönlü
şəkildə yaratdığı zəngin irs sonralar
müstəqil Azərbaycanın iqtisadi və mədəni əsaslarına
çevrildi. Minnətdarlıq hissi ilə vurğulamaq yerinə
düşər ki, bu zəngin irsdən kənarda müstəqil
Azərbaycanın nə iqtisadiyyatını, nə də mədəniyyətini
təsəvvür etmək mümkün deyil.
Nəhayət, ötən əsrin 90-cı illərinin
əvvəllərində Azərbaycan XX yüzillikdə ikinci
dəfə müstəqilliyə qovuşdu. Tale
isə elə gətirdi ki, Azərbaycanın müstəqilliyini
qorumaq missiyası da elə Ulu Öndərin çiyinlərinə
düşdü. Bəli, Ulu Öndərin bütün
varlığı ilə bağlı olduğu xalqı və
Vətəni qarşısında ən böyük xidmətlərindən
biri də Onun xilaskarlıq missiyası yerinə yetirməsidir.
Ulu Öndər andiçmə mərasimindəki nitqində
müstəqilliyinin ilk illərində respublikamızın
qarşılaşdığı çətin vəziyyətə
diqqət çəkərək qətiyyətlə bildirib:
“Azərbaycan xalqı öz tarixinin ən mürəkkəb,
faciəli dövrünü yaşayır. Məhz
bu dövrdə mənim üzərimə qoyulan bu vəzifənin
məsuliyyətini dərindən dərk edirəm və əmin
etmək istəyirəm ki, bütün fəaliyyətimi,
bütün həyatımı bu etibarı doğrultmaq,
xalqın ümidlərini doğrultmaq işinə həsr edəcəyəm.
Belə bir yüksək və məsuliyyətli
vəzifəni öz üzərimə götürərkən,
birinci növbədə, Azərbaycan xalqının zəkasına,
müdrikliyinə, qüdrətinə güvənirəm,
arxalanıram. Azərbaycan xalqının mənə
bəslədiyi ümidlər məni bu vəzifəni üzərimə
götürməyə məcbur edibdir. Əmin etmək istəyirəm
ki, bu ümidləri doğrultmaq üçün əlimdən
gələni əsirgəməyəcəyəm”.
Xaos, iqtisadi və siyasi böhran, vətəndaş
qarşıdurması, torpaqlarımızın işğal
altına düşməsi, cəmiyyətdəki sabahkı
günə ümidsizlik müstəqilliyin ilk illərində
ölkəmizi səciyyələndirən əsas cəhətlər
idi. AXC-”Müsavat” iqtidarının səriştəsizliyi
və korporativ maraqlardan çıxış etməsi ölkədə
daha təhlükəli ikinci - daxili cəbhənin
açılmasına rəvac vermişdi. 1993-cü il iyunun əvvəlində
Gəncədə sabiq korpus komandiri Surət Hüseynov qiyam
qaldırdı. Gəncədə, həmçinin bəzi
yaxın rayonlarda silahlı qarşıdurmalar yaşandı, hətta
qardaş qanı axıdıldı. Ölkə vətəndaş
müharibəsinin astanasında dayanmışdı.
Həmin böhranlı günlərdə
bütün Azərbaycanın ümid dolu nəzərləri
Naxçıvana dikilmişdi. AXC-”Müsavat”
qaragüruhunun əməllərindən bezən, ölkənin
gələcəyi sarıdan böyük narahatlıq
yaşayan insanların yeganə inam yeri Naxçıvana rəhbərlik
edən və hətta blokada şəraitində belə muxtar
respublikanı ayaqda saxlamağı bacaran Ulu Öndər Heydər
Əliyev idi. Xalq sınanmış oğlunu təkidlə
Bakıya gəlib Azərbaycana rəhbərlik etməyə
çağırırdı.
Bütövlükdə Azərbaycanın
inkişaf salnaməsini yazan Ulu Öndər bu dəfə də
xalqının yanında olmağa qərar verərək
1993-cü il iyunun 9-da Bakıya gəldi və iyunun 15-də Azərbaycan
Respublikası Ali Sovetinin Sədri seçildi. Azərbaycanın
davamlı inkişaf yolunun təməli məhz bu tarixlə -
15 İyun - Qurtuluş Günü ilə qoyulub. Bir qədər sonra isə Milli Məclisin qərarı
ilə Ulu Öndər Azərbaycan Respublikası Prezidentinin səlahiyyətlərini
həyata keçirməyə başladı. Heydər
Əliyev 1993-cü il oktyabrın 3-də ümumxalq səsverməsi
nəticəsində Azərbaycan Respublikasının Prezidenti
seçildi. O, 1998-ci il oktyabrın 11-də xalqın
yüksək fəallığı şəraitində
keçirilən seçkilərdə səslərin 76,1
faizini toplayaraq yenidən Azərbaycan Respublikasının
Prezidenti seçildi.
Ulu Öndərin müstəqil Azərbaycanın
siyasi rəhbərliyinə gəlməsi çox doğru
olaraq böyük qayıdış kimi qiymətləndirilir. Ulu Öndər bu qayıdışla, ilk növbədə,
ölkəni bürüyən ümidsizliyə son qoydu,
insanların qəlbində gələcəyə inam
yaratdı. Heydər Əliyev səbri, müdrikliyi, xalqla həmrəyliyi
sayəsində qısa müddətdə vətəndaş
müharibəsi təhlükəsini sovuşdurmağa və
hadisələrin istiqamətini dəyişməyə nail
oldu. Heydər Əliyev xilaskarlıq
missiyasını yerinə yetirərək Azərbaycan dövlətinin
süqut etməsinin qarşısını aldı. Onun verdiyi
müdrik qərarlar, atdığı qəti addımlar sayəsində
cəmiyyət inkişafa, ölkənin müstəqilliyini
möhkəmlətməyə səfərbər oldu.
Ümummilli Lider Heydər Əliyev
respublikamızda müasir, demokratik, hüquqi dövlət
quruculuğuna nail olmaq üçün çox mühüm qərarlar
qəbul etdi
Ötən əsrin 90-cı illərinin əvvəllərində
respublikamızda siyasi hakimiyyətdə olan qüvvələrin,
ələlxüsus da AXC-”Müsavat” iqtidarının dövlətçilik
barədə təsəvvürləri çox
aşağı səviyyədə idi. Onlar dövlət idarəçiliyində
korporativ maraqları önə çəkirdilər. Belə
yanaşmanın nəticəsi idi ki, mühüm dövlət
vəzifələri naşı adamlara həvalə
olunmuşdu və onlar da vəzifələrinin öhdəsindən
gəlməkdə aciz idilər. Digər tərəfdən,
AXC-”Müsavat” iqtidarının yüksəkvəzifəli rəsmiləri,
nazirləri dövlət idarəçiliyini qoluzorluluqla
qarışıq salırdılar. Ümumiyyətlə,
respublikamızda hüquqi baza yox səviyyəsində idi və
müvafiq qurumların funksionallığı təmin
edilmirdi. Adam oğurluğu, jurnalistin efirdə
döyülməsi Azərbaycanda demokratiyanın yerli-dibli
olmaması, hüquq sisteminin işləməməsi
anlamına gəlirdi ki, bu da gənc dövlətimizin beynəlxalq
imicinə ağır zərbə idi.
Təbii ki, idarəetmə sahəsində zəngin
təcrübəyə malik müdrik dövlət xadimi Heydər
Əliyev belə vəziyyətlə barışa bilməzdi.
Ulu Öndər Öz təcrübəsinə əsasən
yaxşı bilirdi ki, qanunlarla işləyən funksional
dövlət qurmadan respublikanın qarşısında duran vəzifələri
həll etmək mümkün olmayacaq. Bu xüsusda fikirlərini
ifadə edən Ulu Öndər deyib: “Müstəqil Azərbaycan
Respublikasının qarşısında duran əsas vəzifələrdən
biri respublikanın dövlət quruculuğunu təşkil etməkdir.
Bizim yolumuz aydındır, bunu dəfələrlə bəyan
etmişik. Yolumuz demokratiya yoludur. Müstəqil Azərbaycanda
demokratik, hüquqi dövlət qurulmalıdır. Azərbaycan dövləti demokratik prinsiplər əsasında
fəaliyyət göstərməlidir, öz tarixi ənənələrindən,
milli ənənələrindən bəhrələnərək,
dünya demokratiyasından, ümumbəşəri dəyərlərdən
səmərəli istifadə edərək demokratik dövlət
quruculuğu yolu ilə getməlidir. Bizim yolumuz bu yoldur və
mən sizə bir daha söz verirəm ki, biz məhz bu yolla
gedəcəyik”.
Bu məqamda qeyd edək ki, Ulu
Öndər müstəqil Azərbaycanın dövlət
quruculuğunun əsaslarını hələ
Naxçıvana rəhbərlik etdiyi dövrdə
yaratmağa başlamışdı. Tam cəsarətlə demək
mümkündür ki, bəhs olunan dövrdə Azərbaycanın
müstəqilliyə gedən yolunun, qurtuluş tarixinin əsası
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin səyləri və cəsarəti
sayəsində məhz qədim diyarda - Naxçıvanda
qoyulub. Məlumdur ki, keçmiş ittifaq rəhbərliyinin
getdikcə artan təzyiqləri ilə üzləşən
Ulu Öndər Heydər Əliyev 1990-cı ildə Moskvadan
Bakıya qayıtmaq məcburiyyətində qaldı. Lakin
imperiya nökərləri - bəhs olunan dövrdə Azərbaycanın
rəhbərliyində təmsil olunan şəxslər Heydər
Əliyevin Bakıya qayıdışını
kresloları üçün təhlükə hesab edərək
Onun paytaxtda qalmasını əngəllədilər. Ulu Öndər
doğulduğu Naxçıvana üz tutdu və burada insanlar
Onu böyük sayğı ilə qarşıladılar. Həmin
ilin payızında Heydər Əliyev Babək rayonunun Nehrəm
kəndindən Azərbaycan Respublikasının Ali Sovetinə
deputat seçildi. Ulu Öndər, eyni zamanda, Naxçıvan
Ali Sovetinə də deputat seçilmişdi. Muxtar
Respublikanın Ali Sovetinin seçkilərdən bir qədər
sonra - 17 noyabr 1990-cı il tarixində
çağırılan sessiyasına Sədrlik Heydər
Əliyevə həvalə olundu. Həmin sessiyada Heydər
Əliyevin cəsarəti, milli təəssübkeşliyi,
xalqına bağlılığı bütün cəhətləri
ilə bir daha özünü büruzə verdi. Sessiyada Ulu Öndərin təşəbbüsü
ilə Naxçıvan Ali Sovetinin adı dəyişdirilərək
onun Naxçıvan Respublikasının Ali Məclisi
adlandırılması haqqında qərar
çıxarıldı, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin
o vaxtlar çoxlarının tanımadığı
üçrəngli bayrağı Naxçıvan Ali Məclisində
qaldırıldı.
Bu gün Heydər Əliyevin o dövrdə
atdığı bu kimi cəsarətli addımları kimlərə
isə adi görünə bilər. Lakin bu, belə deyil. Bəhs
olunan dövr çox ziddiyyətli idi, hadisələrin necə
inkişaf edəcəyini proqnozlaşdırmaq çətin
idi, hələ Sovet İttifaqı, Kommunist Partiyası fəaliyyət
göstərirdi. Heydər Əliyev isə təhdidlərdən,
Özü və ailəsi üçün yarana biləcək
təhlükələrdən çəkinməyərək
respublikamızın gələcək taleyi baxımından
müstəsna əhəmiyyət daşıyan qərarların
qəbul olunmasına nail oldu. Bir qədər sonra -
1991-ci il fevralın 5-də Azərbaycan Respublikasının
Ali Soveti Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin vəsatətinə
baxaraq üçrəngli bayrağın Azərbaycanın
dövlət bayrağı kimi qəbul edilməsi haqqında
qərar verdi.
Ulu Öndər 1993-cü ilin
oktyabrında xalqın etimadını qazanaraq Prezident
seçildikdən sonra müstəqilliyin möhkəmləndirilməsi,
dövlət quruculuğunun təmin edilməsi, bunun
üçün hüquqi əsaslar yaradılması, ölkənin
demokratiya yolu ilə inkişaf etdirilməsi istiqamətində
səylərini, yorulmaz fəaliyyətini davam etdirdi. Onun
siyasi iradəsi ilə respublikada ilk parlament seçkiləri
keçirildi. Ulu Öndərin rəhbərliyi ilə
hazırlanaraq 1995-ci il noyabrın 12-də ümumxalq səsverməsi
yolu ilə qəbul olunan Konstitusiyamız Azərbaycanda
hüquqi dövlət quruculuğu üçün bu gün
də fundamental baza rolunu oynayır. Ulu Öndərin
imzaladığı sənədlər əsasında kütləvi
informasiya vasitələri üzərində senzura aradan
qaldırıldı, ölüm hökmü ləğv
edildi. Məhkəmə islahatlarının həyata
keçirilməsi, Konstitusiya Məhkəməsinin, Ombudsman təsisatının
və digər mühüm institutların yaradılması
ölkədə demokratikləşmə prosesinin irəliyə
aparılmasında mühüm rol oynadı.
Bütövlükdə, Ulu Öndərin müstəqil Azərbaycana
rəhbərlik etdiyi 1993-2003-cü illərdəki fəaliyyəti
dövlət quruculuğunun bütün istiqamətlərini əhatə
edirdi. Ulu Öndər inamla vurğulayırdı ki, Azərbaycan
Respublikası bundan sonra heç vaxt başqa bir dövlətin
tərkibinə daxil olmayacaq, başqa bir dövlətin
tabeliyinə düşməyəcək, öz müstəqilliyini
daim qoruyacaqdır.
Müharibə vəziyyətində olan
respublikamızda nizami ordunun yaradılması Ulu Öndərin
müstəsna xidmətidir
Ulu Öndərin andiçmə mərasimində
söylədiyi nitqində diqqət mərkəzinə gətirdiyi
mühüm məsələlərdən biri də vahid komandanlığa
tabe olan nizami ordunun yaradılması ilə bağlı idi.
Müharibə şəraitində ölkədə
ayrı-ayrı siyasi qüvvələrin təsiri altında fəaliyyət
göstərən silahlı dəstələrin
mövcudluğunun yolverilməz olduğunu vurğulayan Ulu
Öndər bildirib: “Güman edirəm ki, bütün
partiyalar, hərəkatlar, ictimai-siyasi təşkilatlar öz
silahlı dəstələrindən imtina edəcəklər.
Cəmiyyətimizdə bir silahlı dəstə ola bilər,
o da dövlətin silahlı qüvvələridir. Biz
hamımız birlikdə qeyri-qanuni silahlı dəstələrin
ləğv olmasına çalışmalıyıq və bu
da respublikamızda daxili ictimai-siyasi sabitlik yaranması
üçün əsas şərtdir”.
Ulu Öndərin respublikamızda vahid
komandanlıq altında nizami ordunun yaradılmasının zəruriliyini
gündəmə gətirməsi isə təsadüfi deyildi.
Ermənistanın işğalı nəticəsində
ölkəmizin ərazi bütövlüyü pozulmuş,
torpaqlarımızın 20 faizi işğal altına
düşmüşdü. Bu işğal nəticəsində
bir milyondan artıq soydaşımız doğma
yurd-yuvalarını tərk edərək
qaçqınlıq, məcburi köçkünlük
taleyi ilə üzləşmişdi. Belə vəziyyətdə
bütün qüvvələri düşmənə
qarşı mübarizəyə səfərbər etmək,
ümumiyyətlə, ölkəni müharibə vəziyyətindən
çıxartmaq lazım idi. Respublikada müxtəlif siyasi
partiyaların təsiri altında silahlı dəstələrin
mövcudluğu isə buna imkan vermirdi. Siyasi partiyalar,
ayrı-ayrı “liderlər” tabeliklərindəki silahlı dəstələr
vasitəsilə özlərinin ambisiyalarını,
cılız maraqlarını təmin etmək istəyirdilər.
Xalqın təkidli tələbi
ilə müstəqil Azərbaycanın siyasi rəhbərliyinə
qayıdan Ulu Öndər ölkədə yerli
özünümüdafiə və könüllü
batalyonlar adı altında fəaliyyət göstərən
silahlı birləşmələri ləğv edərək
vahid komandanlığa tabe olan nizami ordu quruculuğuna
başladı. Onun 2 noyabr 1993-cü il tarixində xalqa
müraciəti bu yöndə atılan çox mühüm
addım oldu. Heydər Əliyevin 2 noyabr 1993-cü il tarixli
müraciəti yeni ordu quruculuğunun nəzəri əsaslarını
müəyyənləşdirən konseptual bir sənəd
olmaqla bərabər, həm də xalqa edilən bir
çağırış idi. Ulu Öndər
bu müraciətlə bütün xalqı, siyasi mənsubiyyətindən
asılı olmayaraq, bütün cəmiyyəti Vətənin
müdafiəsi kimi müqəddəs bir vəzifə ətrafında
birləşməyə çağırdı və Onun bu
çağırışı cəmiyyətdə və xalq
arasında böyük əks-səda doğurdu. Ali Baş Komandanın ön xəttə səfər
edərək döyüşçülərimizlə səngərdə
görüşməsi və onları döyüşə
ruhlandırması öz real bəhrəsini verdi. Çox
keçmədi ki, 1994-cü ilin əvvəllərində
Füzuli rayonunun Horadiz qəsəbəsi istiqamətində
düşmənə qarşı uğurlu hərbi əməliyyat
həyata keçirildi. 1994-cü il mayın 12-də elan olunan
atəşkəsdən sonra Azərbaycanda nizami, müasir səviyyəli
ordunun qurulması prosesinə böyük inamla start verildi.
İslahatlar və bazar iqtisadiyyatına
keçidin təmin olunması müstəqil
respublikamızın qarşısında geniş inkişaf
perspektivləri açdı
Ölkədəki xaos, siyasi çəkişmələr
milli iqtisadiyyata çox böyük ziyan vurmuşdu.
İqtisadiyyatda təchizat-satış mexanizmi pozulmuşdu,
idarəetmə yeni dövrün tələblərinə cavab
vermirdi. Yaranmış vəziyyətlə barışmayan Ulu
Öndər andiçmə mərasimindəki nitqində qətiyyətlə
vurğulayıb ki, yeni iqtisadi islahatlar aparmaq yolu ilə bazar
iqtisadiyyatına keçmək istiqamətində hərəkət
etməliyik. “Azərbaycan Respublikasının ağır
böhran vəziyyətindən çıxması
üçün sosial-iqtisadi sahədə böyük işlər
görülməlidir. Təsəvvür edin ki, müstəqilliyimizin
əldə edilməsi bizim üçün tarixi bir hadisədirsə,
iqtisadiyyatımızın belə vəziyyətdə
olması ağır və çətin bir haldır. Təəssüf ki, son illərdə respublikanın
böhran vəziyyətində olması iqtisadiyyatın
bütün sahələrinə mənfi təsir göstərmişdir.
İqtisadiyyat, demək olar, tamamilə dağılmış
və bu da respublika vətəndaşlarının rifahının
aşağı düşməsinə gətirib
çıxarmışdır. Eyni zamanda, qeyd etmək
istəyirəm ki, respublikanın böyük iqtisadi-sosial,
elmi-texniki potensialı vardır. Azərbaycanın
coğrafi-siyasi vəziyyəti, onun təbii sərvətləri,
uzun illər boyu yaranmış əsas fondları respublikanı
bu ağır böhrandan çıxarmağa imkan verir. Bu baxımdan biz gələcək işimizdə bir
tərəfdən yaranmış potensialdan səmərəli
istifadə etmək, digər tərəfdən isə yeni
iqtisadi islahatlar aparmaq yolu ilə bazar iqtisadiyyatına
keçmək istiqamətində hərəkət etməliyik”,
- deyə Ulu Öndər qeyd edib.
Ulu Öndərin böyük
uzaqgörənliklə müəyyənləşdirdiyi milli
iqtisadiyyatın inkişaf strategiyasından söhbət
açarkən Onun çox böyük səyləri
hesabına 1994-cü il sentyabrın 20-də Azərbaycanla
transmilli neft şirkətləri arasında imzalanan “Əsrin
müqaviləsi”nin önəmini ayrıca vurğulamaq
lazımdır. Uzaqgörən siyasətçi
olan Heydər Əliyev bəhs olunan müqavilə və ondan
sonra imzalanan yeni sazişlərlə ölkəmizə
böyük həcmlərdə investisiyalar yönəltməyə
nail oldu. “Əsrin müqaviləsi” çərçivəsində
Azərbaycana gələn böyük həcmlərdə
maliyyə vəsaiti sonrakı mərhələdə məqsədyönlü
şəkildə sosial-iqtisadi layihələrin
reallaşdırılmasına yönəldildi və
iqtisadiyyatın şaxələndirilməsi təmin edildi.
Heydər Əliyev iqtisadiyyatın dirçəlməsinə
yönələn müdrik qərarlar qəbul etdi, o cümlədən
100-dən çox Fərman və Sərəncam imzaladı.
Ulu Öndərin təşəbbüsü əsasında
parlamentdə yeni qanunlar qəbul edildi. Azərbaycan
Respublikası Prezidentinin 10 yanvar 1997-ci il tarixində
imzaladığı “Aqrar islahatların həyata keçirilməsini
təmin edən bəzi normativ-hüquqi aktların təsdiq
edilməsi barədə” müvafiq Fərmanla respublikamızda
geniş torpaq islahatı həyata keçirildi.
Ümummilli Lider Heydər
Əliyevin müəyyənləşdirdiyi strateji kursun
uğurla reallaşdırılması sayəsində ölkədə
iqtisadi fəallıq artdı, iqtisadiyyatın müxtəlif
sahələrinin investisiya təminatı gücləndi, tələbata
işləyən geniş müəssisələr şəbəkəsi
yarandı, fəal insanların məşğulluğu
təmin olundu və bu əsasda əhalinin sosial vəziyyəti
yaxşılaşdı. 1995-ci ildən milli
iqtisadiyyatımızda bərpa, 1996-cı ildən isə
artım dövrü başladı. Bütövlükdə,
1995-2003-cü illər ərzində respublikamızda ümumi
daxili məhsul 1,7 dəfə, dövlət büdcəsinin gəlirləri 3,9 dəfə, sənaye məhsulunun həcmi
23,3 faiz, kənd təsərrüfatı istehsalı 53,8 faiz,
xarici ticarət dövriyyəsi 4 dəfə artdı. Bəhs
olunan dövrdə iqtisadiyyata bütün maliyyə mənbələri
hesabına 20 milyard dollar həcmində sərmayə yönəldildi.
Bütün bunlar müstəqil Azərbaycanın gələcək
güclü inkişafını təmin edən möhkəm
əsaslar demək idi.
Mübariz ABDULLAYEV
Yeni Azərbaycan.- 2019
10 oktyabr.- S.3