YAP İcra Katibliyində Təhsil naziri
Ceyhun Bayramov mətbuat konfransı keçirib
Ceyhun Bayramov: Azərbaycanda təhsil dövlət
siyasətinin prioritet istiqamətlərindən biridir
Oktyabrın 17-də Yeni Azərbaycan
Partiyasının (YAP) İcra Katibliyində Azərbaycan
Respublikasının Təhsil naziri Ceyhun Bayramov mətbuat
konfransı keçirib. Ceyhun Bayramov təhsil sahəsində
aparılan islahatlar nəticəsində əldə olunan
uğurlar və qarşıya qoyulan vəzifələr barədə
məlumat verib. O bildirib ki, Azərbaycanda təhsil dövlət
siyasətinin prioritet istiqamətlərindən biridir. Təhsil
siyasəti sistemli və ardıcıl şəkildə həyata
keçirilir. Nazirin sözlərinə görə, Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyev təhsili daim diqqət
mərkəzində saxlayır. Bu məqsədlə
ardıcıl olaraq Dövlət proqramları qəbul edilir, sərəncamlar,
fərmanlar imzalanır.
Ümumi təhsil sahəsində təmayülləşmə
müsbət nəticələr verir
Son bir il ərzində görülən işlər
haqqında geniş məlumat verən C.Bayramov bu dövrdə
təhsil sahəsində aparılan islahatların uğurlu nəticələr
verdiyini diqqətə çatdırıb. Onun sözlərinə
görə, ümumi təhsildə təmayülləşmənin
böyük effekt verdiyi müşahidə olunur. Eyni zamanda,
istedadlı şagirdlərin üzə
çıxarılması və onların gələcək
üçün formalaşdırılması da xüsusi diqqət
mərkəzindədir. “Biz ümumi təhsil sahəsində
təmayülləşmənin müsbət nəticələrini
hiss etdik. Ötən il 47 min şagird 10-11-ci sinifdən təmayülləşməyə
cəlb olunub”, - deyən nazir bildirib ki, 2019-2020-ci tədris
ilindən başlayaraq yalnız akademik deyil, digər təmayülləşmə
qrupları da bura daxil edilib: “Bu şəbəkənin
genişlənməsi ilə bağlı nazirlik
hazırlıq işlərinə başlayıb. 33 mindən
çox şagird ötən il fənn olimpiadalarına
qatılıb. Ötən il şagirdlərimiz dünya fənn
olimpiadalarında 1 qızıl, 17 gümüş və 22
bürünc medal əldə ediblər.
Çalışırıq ki, göstəricilərimiz 100
faiz olsun”.
Nazir deyib ki, bu il Azərbaycan təhsilində
ilkə də imza atılıb. Belə ki, növbəti ildən
regionların da STEAM layihəsində iştirakının təmin
edilməsi və şagirdlərin sayının 20 minə
çatdırılması nəzərdə tutulur. Onun
sözlərinə görə, STEAM layihəsinin tətbiq
edildiyi ümumtəhsil məktəbləri Təhsil Nazirliyi tərəfindən
3D printer, robot texnologiyalar və digər zəruri təlim
avadanlıqları ilə təmin edilib. Layihənin tətbiq
edilməsində məqsəd müasir təhsil
çağırışları əsasında inkişaf
etmiş ölkələrdə tətbiq edilən təhsil
yeniliklərinin ölkəmizdə həyata keçirilməsi
imkanlarının öyrənilməsi və tədris edilməsidir.
Qeyd olunub ki, təhsilalanların peşə
seçiminə və əmək fəaliyyətinə
hazırlanması, məşğulluğunun təmin edilməsi
məqsədilə ölkəmizdə ilk dəfə olaraq
peşə təmayüllü siniflərin yaradılmasına
da başlanılıb. Növbəti tədris ilində isə
peşə təmayüllü siniflərin sayının və
əhatə dairəsinin artırılması nəzərdə
tutulur. Nazir bildirib ki, peşə təmayülü
üzrə təhsil alan şagirdlər təhsili başa
vurduqda tam orta təhsil haqqında sənədlə
yanaşı, öyrəndikləri peşə üzrə təhsil
sənədi də əldə edəcəklər ki, bu da
onların əmək fəaliyyətinə başlamasına
imkan verəcək.
Tələbələrə verilən təqaüdlərin
məbləği orta hesabla 20 faiz artırılıb
Ali təhsil sahəsinə gəlincə, nazir
söyləyib ki, ölkəmizdə ali təhsilin əlçatanlığının
artırılması, rəqabət mühitinin
formalaşdırılması istiqamətində ardıcıl
siyasət həyata keçirilir. Ali təhsilin
və elmin inkişafına xüsusi önəm verən
ölkə rəhbərinin cari ilin fevralında
imzaladığı müvafiq sərəncamlara əsasən
dövlət hesabına maliyyələşən təqaüd
yerlərinin sayı martın 1-dən 16 min vahid
artırılıb, təqaüd alan tələbələrin
sayı cari tədris ilində 45 faizə çatdırılıb.
2020-2021-ci tədris ilində isə 50 faizə
çatdırılması nəzərdə tutulur. Bununla
yanaşı, tələbələrə verilən təqaüdlərin
məbləği də orta hesabla 20 faiz artırılıb.
Bu tədbirlər 110 mindən çox tələbəni əhatə
edir. Eyni zamanda, ali təhsil müəssisələrində
dövlət sifarişi yerləri 66 faiz artırılıb.
Beləliklə, ali təhsilalma imkanları genişləndirilib,
son 5 il ərzində qəbul olunan tələbələrin
sayında təxminən 21 faiz artım olub.
C.Bayramov onu da söyləyib ki, dövlət
siyasətində təhsil sisteminin maddi-texniki bazasının
müasirləşdirilməsinə və yeni şəraitin
yaradılmasına xüsusi diqqət yetirilir. Bu məqsədlə
Prezident İlham Əliyev tərəfindən çoxsaylı
proqramlar, sərəncamlar imzalanıb. 2019-cu ildə 50-si modul
tipli olmaqla 84 yeni təhsil müəssisəsinin tikintisi və
əsaslı təmiri həyata keçirilir. Nazir bildirib ki, təhsil
müəssisələrindən 43-ü sentyabr ayının
15-nə qədər təhvil verilib. Digər 41 məktəbdə
işlər ilin sonuna qədər yekunlaşacaq. C.Bayramov qeyd edib ki, təhsil sisteminin maddi-texniki
bazasının müasirləşdirilməsi və yenilənməsi
sahəsində görülən işlərdən
danışarkən Azərbaycan Respublikasının Birinci
vitse-prezidenti, Heydər Əliyev Fondunun prezidenti Mehriban
xanım Əliyevanın xüsusi xidmətləri də qeyd
olunmalıdır. Heydər Əliyev Fondunun xətti ilə
14 yeni məktəb binasının tikintisi, 8 məktəbin əsaslı
təmiri həyata keçirilir. “Eyni zamanda,
Dövlət proqramına uyğun olaraq bu il ərzində 257
məktəbdə təmir işləri görülüb.
Ümumilikdə götürdükdə 2003-2018-ci illər ərzində
ölkədə 3200-dən artıq yeni məktəb
binası tikilib və ya əsaslı təmir olunub. Nəticədə
bir milyondan çox Azərbaycan şagirdinin təlim-təhsil
şəraiti əhəmiyyətli şəkildə
yaxşılaşıb”, - deyə nazir vurğulayıb.
Daha sonra C.Bayramov jurnalistlərin suallarını
cavablandırıb.
4000
şagirdin sinifdə qalması narahatedici məqamdır
Ötən
il Azərbaycanda 4000 şagirdin sinifdə
qalmasının təhsil sistemi üçün narahatedici məqam
olduğunu deyən nazir bildirib ki, qanunvericilikdə şagirdlərin
sinifdə saxlanılmasının xüsusi meyarları var:
“Meyarlara əsasən orta ümumtəhsil məktəblərində
şagirdin il ərzində 4 və daha çox fəndən
davamiyyətsizliyi varsa, onda şagird sinifdə saxlanıla bilər.
Fənlərin sayı 4-dən azdırsa, yay
tapşırıqları verilir. Tapşırıqların
nəticəsi olaraq tədris öncəsi onların bilikləri
yenidən qiymətləndirilir və növbəti sinfə
keçirilir”.
O həmçinin
qeyd edib ki, hazırda dərsliklər üçün fərqli
istifadə müddətinin tətbiqi üzərində iş
aparılır. Nazir əlavə edib ki, hazırda məktəbdə
dərsliklərin istifadəsi 4 il
üçün nəzərdə tutulur. Şagird
sayının dəyişməsi ilə bağlı əlavə
nəşrlər də çap edilir. Hazırda dərsliklər
üçün fərqli istifadə müddətinin tətbiqi
üzərində iş aparılır: “Biz bunu çox
yaxın zamanlarda aidiyyəti dövlət qurumları ilə
razılaşdıracağıq. Hesab edirik ki, bəzi
dərsliklərin, xüsusilə ibtidai sinif şagirdləri
üçün dərsliklərin həftəlik dərs
yükü çoxdur. Elə dərsliklər var ki,
onlar daha az, elə dərsliklər var ki,
çox istifadə olunur. Sinif səviyyəsi və
dərs yükü nəzərə alınmaqla müxtəlif
müddət üçün istifadə müddəti olan dərsliklərin
çapı barədə düşünürük. Hesab edirəm ki, bu, dərsliklərin daha
yaxşı qalmasına xidmət edəcək”.
Onun sözlərinə görə, ibtidai sinif şagirdləri
üçün ehtiyat dərslik formatında bir sıra yeni dərsliklər
hazırlanaraq məktəblərə paylanılıb. Bu dərsliklər
150 məktəbdə sınaqdan keçirilir. Onlar özünü doğruldacağı təqdirdə
daha geniş şəkildə tətbiq ediləcək.
Ali məktəblərdə
hazırlıq qruplarının təşkil edilməsinə
gəlincə, nazir hesab edir ki, bunun üçün ali təhsil müəssisələrinə
müraciət olunmalıdır. C.Bayramov deyib ki, Nazirlər
Kabinetinin qərarına əsasən, normativlərə
uyğun olaraq ali təhsil müəssisələri
hazırlıq qruplarını təşkil edə bilərlər:
“Qanunvericiliyə əsasən hazırlıq qrupları səviyyəsində
təhsil alan oğlanların hərbi möhlət
hüququnun olmasına dair hər hansı bir norma yoxdur. Ali təhsil üçün bakalavriat və
magistraturaya qəbul olan oğlanlar hərbi möhlət
hüququ qazanırlar”.
Hazırlıq
qrupları ilə bağlı təhsil haqqı məsələsinə
gəldikdə isə, nazir bildirib ki, bu məsələ
dövlət tərəfindən tənzimlənmir:
“Çünki burada dövlət sifarişi hazırlıq
qrupu ilə bağlı deyil. Deməli bu, ödənişli
əsasla həyata keçirilir. Ödənişli
əsasla da həyata keçirildiyi üçün bu, təhsil
müəssisələri tərəfindən müəyyən
edilir”.
Nazir onu da diqqətə çatdırıb ki, Azərbaycanda
mövcud olan dövlət standartlarına əsasən məktəblərdə
dinin tədrisi nəzərdə tutulmur. Onun sözlərinə
görə, orta məktəblərdə “Həyat bilgisi” fənni
keçirilir: “Bu fənn və bir sıra fənlərdə
müxtəlif dinlər, onların tarixi, dini maarifləndirmə
haqda məlumatlar var. Yeni dərsliklər hazırlanan zaman eyni
standartlar tətbiq olunacaq”.
2020-ci ildən
Azərbaycanda müəllimlərin mərhələli şəkildə
sertifikasiyasına başlanılacaq
C.Bayramov, həmçinin ölkədə
şagirdlərin elektron yerdəyişməsi sisteminin tətbiqinin
də əhəmiyyətli olduğunu söyləyib. O, fəaliyyətində
nöqsanlara yol verən bəzi rayon təhsil şöbəsinin
rəhbərlərinin və məktəb direktorlarının
vəzifədən azad olunduğunu söyləyib.
Nazir bildirib ki, hazırda ali təhsil müəssisələrində
ödənişli təhsil alan tələbələr
üçün əlavə dəstək mexanizmlərinin
hazırlanması üzərində iş aparılır. Onun
sözlərinə görə, təhsil kreditlərinin verilməsi
əlavə dəstək mexanizmlərindən yalnız
biridir: “Amma bu, ödənişli təhsil alan tələbələr
üçün yeganə dəstək mexanizmi deyil.
Hazırda əlavə dəstək mexanizmləri üzərində
iş gedir. Konkret olaraq hansı formada dəstək mexanizmlərinin
olacağı barədə növbəti aylarda daha geniş məlumat
veriləcək”.
C.Bayramov qeyd edib ki, Təhsil Nazirliyi ali məktəblərə
təhsil haqqının dərs ili başlayan zaman birdəfəyə
deyil, hissə-hissə ödənilməsinə baxmağı
tövsiyə edib. Əksər ali məktəblər məhz
bu formada iş qurublar.
Nazir onu da bildirib ki, 2020-ci ildən Azərbaycanda
müəllimlərin mərhələli şəkildə
sertifikasiyasına başlanılacaq. Onun sözlərinə
görə, “Təhsil haqqında” qanunda məktəblərdə
fəaliyyət göstərən müəllimlərin
sertifikasiyasının 5 ildən bir keçirilməsi nəzərdə
tutulub: “Sertifikasiya prosesinə
başlanılması üçün hökumət tərəfindən
sertifikasiyanın hansı prinsip və ardıcıllıqla
keçirilməsini, qiymətləndirilmənin
aparılmasını və digər məsələləri
özündə əks etdirən sənəd təsdiq edilməlidir.
Yalnız bundan sonra müəllimlərin sertifikasiyası
keçirilə bilər”.
C.Bayramov ölkədə inklüziv təhsil
istiqamətində də tədbirlərin davam etdiyini diqqətə
çatdırıb. Bu sahədə müvafiq beynəlxalq təşkilatlarla
əməkdaşlıq edilir. Onun sözlərinə görə,
sağlamlıq imkanları məhdud olan uşaqların
inklüziv təhsilə cəlb edilməsi onların cəmiyyətə
adaptasiyası baxımından önəmlidir. Hazırda
Bakı şəhərində 4 məktəbdə inklüziv
təhsil tətbiq olunur. Növbəti illərdə belə məktəblərin
sayının artırılması nəzərdə tutulur.
Nardar BAYRAMLI
Yeni Azərbaycan.-
2019.- 18 oktyabr.- S.6