Ümummilli Lider Heydər Əliyev
müasir müstəqil Azərbaycan dövlətinin banisidir
Ulu Öndər Heydər Əliyevin 1991-ci il
sentyabrın 3-də Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin
Sədri seçilməsi milli dövlətçilik tariximizin
ən mühüm səhifələrindən birini təşkil
edir
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin Azərbaycan
dövləti və xalqı qarşısındakı tarixi
xidmətləri Onun fəaliyyətinin bütün mərhələlərini
əhatə edir. Ulu Öndər Heydər
Əliyev fəaliyyətinin hər bir məqamı ilə
xalqın, dövlətin, cəmiyyətin və onun üzvlərinin
mənafeyinə xidmət etmiş, Azərbaycan dövlətinin
və xalqının bütövlüyü uğrunda fədakarlıqla
çalışmış, müstəqilliyimizin möhkəmləndirilməsi,
dövlətçiliyimizin inkişafı,
xalqın rifah halının daha da
yaxşılaşdırılması üçün tarixi
işlər görmüşdür. Ümumiyyətlə, Ulu
Öndərin xalqımız qarşısındakı ən
böyük xidmətlərindən biri, şübhəsiz ki,
Azərbaycan dövlətçiliyinin xilası və bunun
sayəsində ölkənin siyasi tarixində yeni bir mərhələnin
açılmasıdır.
Naxçıvan Muxtar Respublikasının
xilası və dirçəlişi Ümummilli Lider Heydər
Əliyevin adı ilə bağlıdır
Məlumdur ki, 1990-cı ildə Azərbaycan
olduqca mürəkkəb situasiya qarşısında idi. SSRİ-nin dayaqlarının sarsıldığı
bir dövrdə keçmiş İttifaq miqyasında baş
alan hərc-mərclik respublikaların daxili həyatına da
sirayət etmişdi və idarəetmə potensialı
aşağı olan respublikalarda çox mürəkkəb
siyasi-hüquqi kataklizmlər cərəyan etməkdə idi.
Eyni zamanda, həmin dövrdə Naxçıvan Muxtar
Respublikasının blokada şəraitində olması,
sosial-iqtisadi durumunun bərbadlığı, mərkəzi
hakimiyyətin muxtar qurum üzərində oynamağa
çalışdığı oyunlar Naxçıvanın vəziyyətini
olduqca mürəkkəbləşdirmişdi. Yalnız
1991-ci il sentyabrın 3-də Naxçıvan Muxtar
Respublikası Ali Məclisinin Sədri seçilən
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin gərgin fəaliyyəti
və səyləri sayəsində muxtar respublikada sabitlik təmin
edildi və Naxçıvanda sosial-iqtisadi vəziyyət
yaxşılaşdırıldı. Müharibənin davam
etdiyi, sənaye məhsullarının
çatışmadığı, elektrik enerjisinin fasilələrlə
verildiyi, sosial-iqtisadi durumun kəskin olduğu şəraitdə
Ali Məclisin Sədri seçilən Ulu Öndər Heydər
Əliyev qısa zaman ərzində həyata keçirdiyi
islahatlar, gördüyü tədbirlər və işlər
sayəsində Naxçıvanda sabitliyin, tərəqqinin
təmin olunmasına nail oldu.
Bu dövrün səciyyəvi
xüsusiyyətlərinə nəzər yetirərkən bir
sıra məqamları xüsusilə diqqətə
çatdırmaq məqsədəmüvafiqdir. İlk növbədə,
Muxtar Respublikanın dövlət rəmzlərinin bərpa
edilməsini, milliləşdirmə siyasətinin uğurla həyata
keçirilməsini vurğulamaq gərəkdir. Belə
ki, 17 noyabr 1990-cı il tarixində Naxçıvan Ali Məclisinin
I sessiyasında ilk dəfə olaraq üçrəngli
bayrağımız qaldırıldı. Milli bayraq məsələsi
ilə əlaqədar 2 bəndlik qərar qəbul edildi. Bununla yanaşı, Naxçıvan MSSR adından
“Sovet” və “Sosialist” sözləri çıxarıldı.
Əlbəttə, SSRİ-nin mövcud olduğu bir dövrdə
belə bir qərarın qəbul və icra edilməsi olduqca
yüksək siyasi səriştə və cəsarət tələb
edirdi ki, Ulu Öndər Heydər Əliyev bunu
nümayiş etdirdi. Eyni zamanda,
Naxçıvanda Kommunist Partiyasının fəaliyyəti
dayandırıldı və Sovet ordusu, əsgəri birlikləri
Naxçıvan MR ərazisindən çıxarıldı.
Ulu Öndər Heydər Əliyevin qətiyyəti sayəsində
1990-cı il 20 Yanvar hadisələrinə siyasi-hüquqi qiymət
verilməsi haqqında Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali
Məclisinin qəbul etdiyi Qərar da müstəsna əhəmiyyətə
malikdir. Həmin Qərarda 20 Yanvar hadisələrinin mahiyyəti,
siyasi və hüquqi əsasları əks olunmuşdu. Bununla
yanaşı, 31 dekabrın Dünya Azərbaycanlılarının
Həmrəyliyi Günü elan edilməsi barədə də
tarixi qərar qəbul olundu.
Digər tərəfdən, Ulu
Öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
Naxçıvan MR-də sosial-iqtisadi vəziyyətin
yaxşılaşdırılması və tərəqqinin əldə
olunması üçün əhəmiyyətli tədbirlər
görüldü, eyni zamanda, aqrar islahatlar
reallaşdırıldı, infrastrukturun inkişafı
yönündə xüsusi işlər həyata
keçirildi. Bunlarla yanaşı, blokada şəraitində
olan Muxtar Respublikanın inkişafı və sabitliyinin davamlılığını
təmin etmək üçün regional və beynəlxalq əlaqələrin
formalaşdırılması, eləcə də
inkişafı yönündə mühüm addımlar
atıldı. Xüsusilə də Türkiyə və
İranla qarşılıqlı əməkdaşlığa
və tərəfdaşlığa əsaslanan rəsmi təmaslar
sıxlaşdırıldı. 24 mart 1992-ci il tarixində
Ankarada Naxçıvan MR-lə Türkiyə Cümhuriyyəti
arasında işbirliyi protokolunun imzalanması bu baxımdan
müstəsna əhəmiyyətə malikdir.
Beləliklə, Ulu Öndər
Heydər Əliyevin 1991-ci il sentyabrın 3-də
Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məclisinin Sədri
seçilməsi müasir müstəqil Azərbaycanın
dövlətçilik tarixinin ən mühüm səhifələrindən
birini təşkil edir. Siyasi fəaliyyətinin
Naxçıvan dövründə Ulu Öndər Heydər
Əliyev gördüyü işlər, atdığı
tarixi əhəmiyyətli addımlarla Muxtar Respublikanın
qurtuluşunu, dirçəlişini və həmrəyliyini təmin
etmiş oldu.
Həmin dövrdə ölkədəki
ictimai-siyasi vəziyyətdən bəhs edərkən
mühüm bir məqama da nəzər salmaq məqsədəmüvafiqdir.
Belə ki, ölkəmizdə hökm sürən
mürəkkəb situasiyanın fonunda 1992-ci il oktyabr
ayının 16-da 91 nəfər ziyalı Ulu Öndər Heydər
Əliyevə yeni bir partiyanın yaradılması və həmin
partiyaya rəhbərlik etməsi ilə bağlı müraciət
etdi. Ümummilli Lider Heydər Əliyev ziyalılara
göndərdiyi 24 oktyabr 1992-ci il tarixli cavab məktubunda Yeni
Azərbaycan Partiyasının (YAP) yaradılmasına və
ona rəhbərlik etməyə razılıq verdi. Beləliklə,
1992-ci il noyabrın 21-də Naxçıvanda keçirilən
təsis konfransında Yeni Azərbaycan Partiyası təsis
edildi və Ulu Öndər Heydər Əliyev partiyanın Sədri
seçildi. YAP-ın yaranması tarixi zərurət idi. Xalqın Ümummilli Lider Heydər Əliyevə olan
inamı isə tez bir zamanda siyasi səhnədə parlayan Yeni
Azərbaycan Partiyasının tarixi məsuliyyəti öz
üzərinə götürməsinə imkan verdi.
Ümummilli Liderimizin nüfuzu, Azərbaycan xalqının Ona
göstərdiyi yüksək etimad Yeni Azərbaycan
Partiyasının qısa müddət ərzində
təşkilatlanmasına, ölkənin bütün
regionlarında özəklərini yaratmasına və
1993-cü ildə hakimiyyətə gəlməsinə şərait
yaratdı. Yeni Azərbaycan Partiyası dünyada analoqu olmayan
bir siyasi təşkilat kimi yarandığı müddətdən
6 ay sonra siyasi hakimiyyətə gəldi. Yeni Azərbaycan
Partiyasının yaranması ilə Azərbaycanın siyasi
tarixində mühüm bir səhifə açıldı.
Ulu Öndər Heydər Əliyev Azərbaycan
xalqının və dövlətinin xilaskarıdır
Bəlli olduğu kimi, müstəqilliyin ilk illərində
Azərbaycan vətəndaş müharibəsi və
parçalanmaq təhlükəsinin astanasında idi. Belə
bir şəraitdə xalqımız dövlətimizi xilas etmək
üçün Ümummilli Lider Heydər Əliyevə
üz tutdu. Beləliklə, 1993-cü il iyunun 9-da Ulu Öndər
Heydər Əliyevin Naxçıvandan Bakıya gəlişi
Azərbaycanın taleyi ilə bağlı narahatlıqlara son
qoydu. Bu qayıdış xalqımızı fəlakətdən
xilas etdi. Ümummilli Liderin Bakıya gəlməsi xəbəri
xalq tərəfindən sevinclə qarşılandı.
1993-cü il iyunun 15-də isə Ümummilli Lider Heydər
Əliyev Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin Sədri
seçildi. Tariximizə Milli Qurtuluş Günü kimi daxil
olan 1993-cü il iyunun 15-də Ümummilli Lider Heydər
Əliyevin Azərbaycan Respublikası Ali Sovetinin Sədri
seçilməsi ölkəmizin siyasi tarixində keyfiyyətcə
yeni bir mərhələnin başlanğıcı oldu. Azərbaycanın
mürəkkəb kataklizmlərlə müşayiət edilən
daxili siyasi böhrandan qurtulması məhz bundan sonra
mümkün oldu.
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin Azərbaycana
rəhbərlik etdiyi illər ölkəmizdə sabitlik və
inkişaf dövrü kimi tarixə düşüb
Böyük dövlət xadimi
Heydər Əliyev Azərbaycanı vətəndaş
müharibəsindən - qarşıdurmadan, tənəzzül
və məhv olmaq təhlükəsindən xilas edərək
dirçəliş yoluna çıxardı və Azərbaycanı
parçalamaq, forposta çevirmək, korporativ maraqlar əsasında
idarə etmək istəyənlər öz niyyətlərinə
çata bilmədilər. Bütün
bunların qanunauyğun nəticəsi kimi, 1993-cü il oktyabr
ayının 3-də keçirilən prezident seçkilərinin
nəticələrinə müvafiq olaraq xalqın yüksək
etimadı ilə Azərbaycan Prezidenti seçilən
Ümummilli Lider Heydər Əliyev milli maraqlara əsaslanan əvəzsiz
fəaliyyəti ilə ölkədə milli həmrəyliyi
və inkişafı təmin etdi. Asayiş və
qayda-qanun bərqərar edildi, soyğunçuluğa, vətəndaşların
əmlakının qəsb olunmasına son qoyuldu. Ən əsası,
nizami ordu yaradıldı, Ermənistan-Azərbaycan
Dağlıq Qarabağ müharibəsində atəşkəs
əldə edildi, münaqişənin dinc yolla nizama
salınmasına dair danışıqlara başlandı.
Qanunsuz silahlı qruplaşmaların dövlət
çevrilişləri cəhdlərinə son verilməsi, ilk
parlament seçkilərinin keçirilməsi, referendum yolu ilə
Konstitusiyanın qəbul edilməsi, idarəetmə sisteminin
formalaşdırılması, neft müqavilələrinin
imzalanması, Azərbaycanın iqtisadi dirçəlişinin
əsasının qoyulması, respublikamızın beynəlxalq
əlaqələrinin formalaşdırılması, ölkənin
dünya birliyinə inteqrasiyası prosesinə
başlanması dövlətimizin tərəqqi yolunda inamla irəliləməsini
təmin etdi.
Bütövlükdə, Ümummilli Lider Heydər
Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən
uğurlu daxili və xarici siyasət sayəsində Azərbaycan
güclü - qüdrətli və nüfuzlu dövlətə
çevrildi. Vurğuladığımız
kimi, müstəqil Azərbaycan Respublikasının
Konstitusiyasının qəbul edilməsi, qarışıq
seçki sistemi əsasında parlament seçkilərinin
keçirilməsi, dövlətin hüquqi əsaslarının
gücləndirilməsi, başqa sözlə, müasir
dövlətçilik sisteminin bərqərar edilməsi
üçün möhkəm hüquqi baza yaradıldı.
Kütləvi informasiya vasitələri üzərində
senzura aradan qaldırıldı, insan və vətəndaş
hüquq və azadlıqları yüksək səviyyədə
təmin edildi. Bunlar isə öz növbəsində
siyasi sosiallaşmaya və siyasi mədəniyyətin
inkişafına, ümumilikdə, sosial-siyasi institutların səmərəli
fəaliyyətinə yol açdı. Öz fəaliyyətini
Azərbaycanın hərtərəfli inkişafına həsr
edən Ulu Öndər, eyni zamanda, dövlətin hüquqi
bazasının möhkəmləndirilməsi
istiqamətində növbəti addımlarını atdı.
Məhkəmə islahatlarının həyata keçirilməsi,
Konstitusiya Məhkəməsinin, Ombudsman təsisatının
və digər mühüm institutların yaradılması,
ölüm hökmünün ləğv edilməsi kimi
islahat xarakterli addımlar ölkədə
demokratikləşmə prosesinin irəliyə aparılmasında
mühüm rol oynadı. Milli ideologiyanın yaradılması
da Ulu Öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
həyata keçirilən dövlət quruculuğu siyasətinin
mühüm tərkib hissəsindən biridir. Məlum olduğu kimi, Azərbaycan xalqının
Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin müəllifi olduğu
azərbaycançılıq ideologiyası təkcə bu
dövlətin ərazisində yaşayan şəxsləri
yox, eyni zamanda, bütün dünyada məskunlaşan azərbaycanlıları
əhatə edən, dünya azərbaycanlılarını
vahid mərkəzdə birləşdirən milli məfkurəyə
çevrildi. Bu illər ərzində Ulu Öndər Heydər
Əliyev məhv olmaq təhlükəsi ilə üz-üzə
olan Azərbaycanı, sözün əsl mənasında, azad
və müstəqil, inkişaf edən ölkəyə
çevirdi.
O da vurğulanmalıdır ki,
Ulu Öndər Heydər Əliyevin müəyyənləşdirdiyi
və həyata keçirdiyi rasional, praqmatik xarici siyasət
kursu sayəsində beynəlxalq münasibətlərin aktoru
kimi çıxış edən milli dövlətlərlə
milli maraqlara müvafiq surətdə müxtəlif sahələrdə
qarşılıqlı faydalı əməkdaşlığa
əsaslanan tərəfdaşlıq münasibətləri
formalaşdırıldı və Azərbaycan etibarlı tərəfdaş
kimi tanınmağa başladı. “Əsrin müqaviləsi”nin
imzalanmasından sonra Azərbaycan iqtisadiyyatında
dönüş yarandı və böyük işlərə
başlandı. Daha sonra Azərbaycan neftinin dünya
bazarlarına nəqli istiqamətində müstəsna əhəmiyyət
kəsb edən tədbirlər görüldü və
mühüm əməkdaşlıq layihələri gerçəkləşdirildi.
Digər tərəfdən, Ulu Öndər Heydər
Əliyevin rəhbərliyi ilə həyata keçirilən
xarici siyasət kursunun mühüm prioritetlərindən birini
Ermənistan-Azərbaycan, Dağlıq Qarabağ
münaqişəsinin beynəlxalq hüquq normaları əsasında,
yəni ölkəmizin ərazi bütövlüyü çərçivəsində
həll edilməsi təşkil edirdi. Məhz
Ümummilli Lider Heydər Əliyevin gərgin əməyi və
ardıcıl səyləri nəticəsində bu problemin həllinə
yönəlik məqsədyönlü, sistemli və
davamlı addımlar atıldı, məsələnin mahiyyəti
dünya ictimaiyyətinin diqqətinə
çatdırıldı. Ulu Öndər Heydər Əliyev
bir çox dünya dövlətləri ilə
bu mövzuda danışıqlar apararaq beynəlxalq tədbirlərdə,
o cümlədən sammitlərdə Azərbaycanın ərazi
bütövlüyünün dəstəkləndiyi və Ermənistanın
işğalçılıq siyasətinin pisləndiyi qətnamələrin
və bəyanatların qəbul olunmasına nail oldu.
Bütövlükdə, Ümummilli Lider Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu praqmatik xarici siyasət kursu nəticəsində Azərbaycanın
beynəlxalq əlaqələri genişlənməyə
başladı, ölkəmizin beynəlxalq mövqeyi möhkəmləndi.
Çoxəsrlik tarixində Azərbaycan
heç vaxt indiki qədər güclü
olmamışdır
Xüsusi vurğulamaq gərəkdir ki, Ulu
Öndər Heydər Əliyevin əsasını qoyduğu
daxili və xarici siyasət kursunun Prezident İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilməsi sayəsində Azərbaycan
bugünkü yüksəlişə və inkişafa nail
olub. Prezident İlham Əliyevin ölkəni
idarə etdiyi dövrdə bir zamanlar yalnız xəyal kimi
görünən nəhəng enerji layihələri, ölkənin
hər yerində abadlaşma, müasirləşmə, Azərbaycanın
beynəlxalq mövqeyinin möhkəmlənməsi və milli
maraqlara xidmət edən çoxsaylı digər məqsədlər
artıq gerçəkliyə çevrilib. Dövlətimizin
başçısının qeyd etdiyi kimi, bu gün Azərbaycan
inkişafdadır. “Bu gün müstəqil dövlətimiz
özünün ən uğurlu dövrünü
yaşayır. Çoxəsrlik tarixində Azərbaycan
heç vaxt indiki qədər güclü
olmamışdır. Bu gün Azərbaycanda aparılan
islahatlar xalqımızın gələcək
inkişafını təmin edir”, - deyə Prezident İlham
Əliyev vurğulayıb.
Şübhəsiz ki, milli
inkişaf modelinin uğurla tətbiq edilməsi və hədəflənən
nəticələrin əldə olunması, sosial-iqtisadi və
institusional islahatların uğurla həyata keçirilməsi,
qanunvericilik bazasının zənginləşdirilməsi,
möhkəm təməllərə söykənən
ictimai-siyasi sabitliyin qorunması, ölkəmizin beynəlxalq münasibətlər sisteminin
nüfuz və güc iyerarxiyasında sürətlə irəliləməsi
və digər nailiyyətlər müasir müstəqil Azərbaycanın
gerçəkliklərini təşkil edir. Ümumiyyətlə,
müstəqil Azərbaycanın müasir mənzərəsini
səciyyələndirərkən bir sıra məqamları
xüsusi olaraq diqqətə çatdırmaq məqsədəmüvafiqdir.
Bu kontekstdə əvvəla qeyd edək ki, Cənubi
Qafqaz regionunun lider dövləti olan, spesifik inkişaf modeli ilə
fərqlənən Azərbaycanda bütün sahələri əhatə
edən çoxşaxəli və paralel islahatlar həyata
keçirilir. Ölkəmizdə uğurla və inamla davam
etdirilən islahatlar dinamik tərəqqini sürətləndirməklə
yanaşı, yeni inkişaf perspektivləri
formalaşdırıb. Şübhəsiz ki, çoxşaxəli
islahatların reallaşdırılması davamlı xarakter
daşıyır. Dərin iqtisadi və institusional
islahatların davamı kimi hüquqi islahatların
aparılması da bu kontekstdə mühüm əhəmiyyətə
malikdir. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycanda həyata
keçirilən çoxşaxəli islahatlar beynəlxalq səviyyədə,
nüfuzlu reytinq agentlikləri tərəfindən də
yüksək qiymətləndirilir. Bununla yanaşı, bu
gün Azərbaycan, sözün əsl mənasında,
sabitlik adası kimi xarakterizə olunur. Başqa sözlə,
ölkəmizin milli gücünü artıran əhəmiyyətli
amillərdən biri də möhkəm təməllərə
söykənən ictimai-siyasi sabitlikdir. Bu məsələdə
yerli və xarici ekspertlərin ümumi rəyi odur ki, Azərbaycanda
mövcud olan sabitliyin əsasında duran başlıca faktor
hakimiyyətin həyata keçirdiyi siyasi kursun milli maraqlara
tam cavab verməsidir. Bütövlükdə, Azərbaycan
vətəndaşlarının layiqli həyat şəraitinin
təmin edilməsində, sosial rifahın
yaxşılaşdırılmasında, inkişafın
davamlı olmasında mühüm rol oynayan amillərdən
biri etibarlı təhlükəsizlik və sabitlik
mühitidir. Təsadüfi deyil ki, beynəlxalq reytinq
agentliklərinin hesabatlarında da ölkəmizdə hökm
sürən etibarlı sabitlik, təhlükəsizlik
mühiti öz əksini tapır və yüksək qiymətləndirilir.
Bunlarla yanaşı, Azərbaycan
müasir beynəlxalq münasibətlər sistemində
etibarlı tərəfdaş kimi tanınır və
dünyada böyük etimad qazanıb, strateji tərəfdaşlıq
əlaqələri güclənir, dostlarının və tərəfdaşlarının
sayı artır. Ölkəmiz xarici siyasətində milli maraqlar və beynəlxalq hüquq normaları ilə
yanaşı, sülh, sabitlik, inkişaf,
qarşılıqlı faydalı əməkdaşlıq kimi
meyarları da əsas götürür, beynəlxalq
münasibətlər sisteminə yeni və daha mütərəqqi
dəyərlər təqdim edir. Sadalananların
fonunda ayrı-ayrı milli dövlətlər, o cümlədən
dünya siyasətinin güc mərkəzləri kimi
çıxış edən ölkələr Azərbaycanın
beynəlxalq münasibətlər sistemində fəal rolunu,
praqmatik xarici siyasət kursunu yüksək qiymətləndirirlər.
Eyni zamanda, respublikamızla müxtəlif sahələri əhatə
edən əlaqələrin inkişafına xüsusi əhəmiyyət
verilir. Regional güc mərkəzi olan ölkəmizin
təşəbbüsü və liderliyi ilə gerçəkləşdirilən
geostrateji layihələr regional, beynəlxalq əməkdaşlığa
və təhlükəsizliyə fundamental töhfələr
verir. Ümumiyyətlə, Azərbaycan nəinki yerləşdiyi
regionda, həm də bütövlükdə Avrasiya geosiyasi məkanında
işbirliyinə, təhlükəsizliyə xidmət edən
strateji əhəmiyyətli layihələrin
reallaşdırılmasında aparıcı rola malikdir. Təsadüfi
deyil ki, açıq dənizə çıxışı
olmayan Azərbaycan Avrasiyada nəqliyyat mərkəzinə
çevrilib. Bunun qanunauyğun nəticəsidir ki, Azərbaycan
hazırda regionda sülhün və təhlükəsizliyin təmin
olunması üçün dayaq nöqtəsi, ən
perspektivli tərəfdaş hesab edilir.
Bütövlükdə, bu
gün Azərbaycan dünyada qüdrətli ölkə,
yüksək nüfuza malik olan dövlət kimi
tanınır. Ümummilli Lider Heydər Əliyevin əsasını
qoyduğu siyasətin Prezident İlham Əliyev tərəfindən
uğurla davam etdirilməsi nəticəsində ölkəmiz
dinamik inkişaf yolunda əmin addımlarla irəliləyir.
Başqa sözlə, Azərbaycan Prezident İlham Əliyevin
rəhbərliyi ilə möhtəşəm nailiyyətlər
qazanaraq yeni zirvələr fəth edir.
Nurlan
QƏLƏNDƏRLİ
Yeni Azərbaycan.-
2019.3 sentyabr.- S.-3