Müasir Azərbaycanın müstəqil
dövlət kimi
inkişafının əsasında
Qurtuluş məfkurəsi və Ulu
Öndər Heydər
Əliyevin xilaskarlıq missiyası dayanır
Dünya tarixindən bəlli
olduğu kimi, bir çox ölkələr tarixlərinin
müəyyən dönəmlərində bu və ya digər
səbəblərdən siyasi xəritədən birdəfəlik
silinmək təhlükəsi ilə üzləşiblər.
Sonradan öz liderlərinin zəkasına və zamanı
qabaqlayan ideyalarına sığınan, milli güc və həmrəylik
ortaya qoyan xalqlar və dövlətlər kritik məqamları
geridə qoyaraq inkişafa istiqamətləniblər. Birmənalı
şəkildə deyə bilərik ki, Azərbaycan
üçün belə hallardan - məhv olmaq, parçalanmaq
təhlükəsindən xilas olmaq, siyasi və iqtisadi tənəzzüldən
dönüş məqamı 1993-cü il iyunun 15-də
yaşanan tarixi hadisə - bir neçə onillik ərzində
uzaqgörənliyi, parlaq zəkası, ölçüyəgəlməz
milli təəssübkeşliyi və fədakar fəaliyyəti
sayəsində Azərbaycanın inkişafı
üçün bütün sahələrdə fundamental əsaslar
yaradan ulu öndər Heydər Əliyevin respublikamızda
xalqın təkidli tələbi ilə siyasi hakimiyyətə
qayıdışı ilə bağlıdır. Həmin
tarixdən etibarən ulu öndər Heydər Əliyev
xilaskarlıq missiyasını yerinə yetirərək Azərbaycanın
XX yüzillikdə ikinci dəfə qazandığı
müstəqilliyinin itirilməsi təhlükəsini aradan
qaldırdı, bütün sahələrdə ölkəmizin
inamlı inkişafının əsaslarını qoydu.
Hər
il respublikamızda iyunun 15-i Milli Qurtuluş Günü kimi
qeyd olunur. Cəmiyyətin bütün təbəqələrinin
nümayəndələri müasir Azərbaycanda sabitliyin,
iqtisadi inkişafın, sosial rifahın, milli həmrəyliyin əsasının
qoyulduğu Qurtuluş Gününü fərəh və məmnunluq,
həmçinin minnətdarlıq hissi ilə qeyd edir.
Lider faktoru: dövlətin
nüfuzunu və gücünü
müəyyənləşdirən
fundamental amil kimi
Hər
bir ölkənin və xalqın inkişaf səviyyəsini, həmçinin
dövlətin nüfuzunu və gücünü müəyyənləşdirən
bir sıra fundamental amillər mövcuddur. Bunların
sırasında lider amilinin önəmini xüsusi qeyd edə
bilərik. Tarixi təcrübədən də bəllidir ki,
liderin müəyyənləşdirdiyi mütərəqqi
inkişaf strategiyası dövlətin imkanlarını vahid məqsədlər
naminə səfərbər edir, onun sosial-iqtisadi, mənəvi
və intellektual tərəqqisi üçün etibarlı zəmin
formalaşdırır. Bəşər tarixinin böyük
şəxsiyyətlərinin qurub-yaratdıqları, miras
qoyduqları irs xalqların gələcəyinə
işıq salır, sonrakı tarixini, dünyadakı yerini
müəyyənləşdirir. Məhz buna görə də
belə xarizmatik şəxsiyyətlər tarixdə
böyük öndər, ümummilli lider kimi öz layiqli yerlərini
tutublar.
Tarixə
nəzər salsaq, görərik ki, ayrı-ayrı ölkələr
taleyüklü məqamlarda düzgün yol seçmələrinə,
bugünkü yüksək inkişaf səviyyəsinə
çatmalarına görə məhz parlaq zəkaları ilə
zamanı qabaqlayan şəxsiyyət-liderlərə
borcludurlar. Müstəqil Azərbaycan üçün belə
əvəzolunmaz şəxsiyyət-lider böyük dövlət
xadimi Heydər Əliyevdir. Çünki bəşəriyyətin
milli liderlər salnaməsində xüsusi yeri olan Heydər
Əliyev bir çox siyasi xadimlərin edə bilmədiklərini
gerçəkləşdirib və fəaliyyəti ilə ən
yeni tariximizin parlaq səhifələrini yaradıb.
Görkəmli
dövlət xadimi və dahi siyasətçi kimi dünyada
geniş şöhrət qazanmış Heydər Əliyevin
ümummilli liderlik zirvəsini fəth etməsi Onun ən
çətin və mürəkkəb məqamlarda ölkənin
və xalqın taleyində həlledici rol oynamasının,
xilaskarlıq missiyasını qətiyyətlə həyata
keçirməsinin, bütün hallarda dövlətini və
millətini irəli aparmağı bacarmasının məntiqi
nəticəsidir. Xalqımızın böyük oğlu Heydər
Əliyev həm Sovetlər Birliyi dövrünün
özünəməxsus siyasi-ideoloji çətinlikləri,
həm də Azərbaycanda müstəqillik mərhələsinin
başlanğıc illərinin ziddiyyətləri şəraitində
hər zaman liderlik funksiyasını yüksək səviyyədə
həyata keçirməyi bacarmışdır. Beləliklə,
fenomenal şəxsiyyət olan Heydər Əliyev Azərbaycan
xalqının ümummilli lideri kimi ümumxalq ehtiramı və
məhəbbəti qazanmışdır.
Ümumiyyətlə,
ulu öndər Heydər Əliyevin inkişaf
strategiyasının əsası Onun Azərbaycanda ikinci dəfə
hakimiyyətə qayıdışından - qurtuluş
tariximizdən xeyli əvvəl, konkret desək, 1969-cu ildə
respublika rəhbərliyinə gəlməsi ilə qoyulub. Həmin
il iyulun 14-də keçirilən tarixi plenumda Heydər
Əliyev Azərbaycan Kommunist Partiyası Mərkəzi Komitəsinin
birinci katibi seçilib və bununla da ölkəmizin
sosial-iqtisadi inkişafında yeni epoxa başlayıb. Bu
dövrədək zəngin iqtisadi potensialının və təbii
sərvətlərinin olmasına baxmayaraq, Azərbaycan
keçmiş İttifaq respublikaları arasında
bütün göstəricilərə və
yaşayış səviyyəsinə görə
axırıncı yerlərdən birini tuturdu. Ulu Öndərin
o zaman respublikanın siyasi rəhbərliyinə gəlməsi
Azərbaycanda bütün sahələrdə hərtərəfli
tərəqqiyə yol açdı. Tarixi anlamda qısa zaman kəsiyini
əhatə edən 1969-1982-ci illərdə Ulu Öndərin
dahiyanə zəkası, titanik əməyi və
çoxşaxəli fəaliyyəti nəticəsində Azərbaycan
inkişaf etmiş iqtisadiyyata malik respublika kimi İttifaq tərkibində
öncül sıralara yüksəldi.
Ulu
Öndərin keçmiş sovet dönəmində Azərbaycana
rəhbərlik etdiyi illərdə dərin özüllər,
neft emalı və maşınqayırma zavodları kimi gələcəyə
hesablanmış 250-dən çox strateji obyekt istifadəyə
verildi və bununla da Azərbaycanda əvvəlki 50 ildə
mövcud olmuş 735 iri sənaye müəssisəsinin
sayı 1982-ci ilədək 1048-ə çatdırıldı,
respublikada buraxılan 350 adda sənaye məhsulu
dünyanın 65 ölkəsinə ixrac edildi.
Bütövlükdə, 14 il ərzində respublikada əvvəlki
yarım əsrdəki qədər sənaye məhsulu istehsal
olundu, sənaye istehsalı 2,7 dəfə artdı və
1969-cu ilə qədər aqrar respublika hesab olunan Azərbaycanın
ümumi daxili məhsulunda sənayenin payı 66 faizə
yüksəldi.1969-1982-ci illərdə milli gəlir 2,6 dəfə
artdı və Azərbaycan iqtisadiyyatının
inkişafına əvvəlki 50 ildəkindən 4,5 dəfə
çox kapital qoyuldu. Artıq 1982-ci ildə bu rəqəm 1952-ci
ildəkini 30 dəfə üstələyirdi.
Heydər
Əliyevin uzaqgörənliklə əsasını qoyduğu
ən dəyərli ənənələr sırasında gərəkli
ixtisaslara yiyələnmək üçün azərbaycanlı
gənclərin o vaxtkı İttifaqın Moskva, Leninqrad, Kiyev
kimi şəhərlərindəki qabaqcıl elm və təhsil
mərkəzlərinə göndərilməsi təcrübəsi
xüsusi yer tutur. Əgər 1969-cu ildə keçmiş
İttifaqın digər şəhərlərində təhsil
alanların sayı cəmi 67 nəfər idisə, artıq
80-ci illərin əvvəllərində hər il 1000-1400 nəfər
respublikadan kənarda təhsil almağa göndərilirdi.
Bütövlükdə, həmin dövrdə Azərbaycandan
kənarda 15 mindən çox yüksək ixtisaslı gənc
mütəxəssis yetişdirilmişdir. Azərbaycanlı hərbi
kadrların hazırlanması üçün Bakıda
C.Naxçıvanski adına hərbi məktəbin
açılması ilə yanaşı, 1982-ci ildə 1000 nəfərdən
çox gənc sovetlər birliyinin qabaqcıl ali hərbi məktəblərinə
göndərilmişdir.
Ulu
Öndər elmimizi və mədəniyyətimizi yaradan, onu
inkişaf etdirən insanların əməyini daim yüksək
qiymətləndirirdi. Təsadüfi deyil ki, Azərbaycanın
onlarla böyük alimi, görkəmli yazıçısı,
tanınmış incəsənət xadimi və sənətkarı
sovet dövründə məhz Onun qayğısı sayəsində
Sovetlər Birliyinin Sosialist Əməyi Qəhrəmanı
kimi ən yüksək fəxri adına və dövlət
mükafatlarına layiq görülmüşlər.
Ulu
Öndərin İttifaq dönəmində respublikaya rəhbərliyi
illərində ən böyük xidmətlərindən biri
də xalqımızın milli, mənəvi, mədəni dəyərlərinin
qorunub saxlanılması ilə yanaşı, azərbaycançılıq
ideologiyasının formalaşması üçün
möhkəm zəmin yaratması idi. Bunun bariz nümunəsi
1978-ci ildə qəbul olunmuş Azərbaycan SSR-nin
Konstitusiyasında İttifaqın digər müttəfiq
respublikalarından fərqli olaraq Azərbaycan dilinin dövlət
dili kimi təsbit edilməsi idi.
Təbii
ki, sovetlər birliyi dönəmində Heydər Əliyevin rəhbərliyi
ilə Azərbaycanın əldə etdiyi uğurlar diqqətdən
yayına bilməzdi. Keçmiş SSRİ kimi nəhəng
fövqəldövlətin tarixində ilk müsəlman
kadrı kimi ölkə rəhbərliyinə dəvət
olunması, Sovet İttifaqı Kommunist Partiyası Mərkəzi
Komitəsinin Siyasi Bürosunun üzvü və Nazirlər
Soveti Sədrinin birinci müavini vəzifəsində
çalışdığı 1982-1987-ci illərdə Ulu
Öndərin dünya siyasətində önəmli yer
tutmasını şərtləndirdi.
Qurtuluşa gedən yol: Ulu Öndər
Naxçıvanda
müstəqillik ideyalarına
sarsılmaz inam yaratdı
Tale
elə gətirdi ki, Azərbaycanın XX yüzillikdə ikinci
dəfə qazandığı müstəqilliyin qorunması
və möhkəmləndirilməsi kimi müstəsna əhəmiyyət
daşıyan missiya da hələ Sovet dönəmində
respublikamızın gələcək inkişafı
üçün fundamental əsaslar yaradan Ulu Öndərin
üzərinə düşdü. Heydər Əliyev
xilaskarlıq missiyasına Naxçıvandan başladı.
Ulu
öndər Heydər Əliyev bütün varlığı
ilə xalqına və Vətəninə bağlı olan bir
insan idi. Buna görə də O, keçmiş İttifaqda
tutduğu vəzifələrdən istefa verdikdən sonra
Bakıya gəlməyi qərarlaşdırdı. Lakin bəhs
olunan dövrdə Azərbaycanın rəhbərliyində təmsil
olunan şəxslər Heydər Əliyevin Bakıya
qayıdışını kresloları üçün təhlükə
hesab edərək Onun paytaxtda qalmasını əngəllədilər.
Ulu Öndər doğulduğu Naxçıvana üz tutdu və
burada insanlar Onu böyük sayğı ilə
qarşıladılar. Naxçıvana qayıdan Heydər
Əliyev Babək rayonunun Nehrəm kəndindən Azərbaycan
Respublikasının Ali Sovetinə deputat seçildi. Ulu
Öndər, eyni zamanda, Naxçıvan Ali Sovetinə də
deputat seçilmişdi. Muxtar Respublikanın Ali Sovetinin
seçkilərdən bir qədər sonra-17 noyabr 1990-cı
il tarixində çağırılan sessiyasına sədrlik
Heydər Əliyevə həvalə olundu. Həmin sessiyada
Heydər Əliyevin cəsarəti, milli təəssübkeşliyi,
xalqına bağlılığı bütün cəhətləri
ilə bir daha özünü büruzə verdi. Sessiyada Ulu
Öndərin təşəbbüsü ilə
Naxçıvan Ali Sovetinin adı dəyişdirilərək
onun Naxçıvan Respublikasının Ali Məclisi
adlandırılması haqqında qərar
çıxarıldı, Azərbaycan Xalq Cümhuriyyətinin
o vaxtlar çoxlarının tanımadığı
üçrəngli bayrağı Naxçıvan Ali Məclisində
qaldırıldı.
Xüsusi
vurğulamaq gərəkdir ki, bəhs olunan dövr çox
ziddiyyətli idi, hadisələrin necə inkişaf edəcəyini
proqnozlaşdırmaq çətin idi, hələ də Sovet
İttifaqı mövcud idi. Heydər Əliyev isə təhdidlərdən,
Öz həyatı üçün yarana biləcək təhlükələrdən
çəkinməyərək respublikamızın gələcək
taleyi baxımından müstəsna əhəmiyyət
daşıyan qərarların qəbul olunmasına nail oldu.
Bir qədər sonra-1991-ci il fevralın 5-də Azərbaycan
Respublikasının Ali Soveti Naxçıvan Muxtar
Respublikası Ali Məclisinin vəsatətinə baxaraq
üçrəngli bayrağın Azərbaycanın dövlət
bayrağı kimi qəbul edilməsi haqqında qərar verdi.
1991-ci
il sentyabrın 3-də Naxçıvan Ali Məclisinin Sədri
seçilən Heydər Əliyev xalqda müstəqillik
uğrunda mübarizə əzmini möhkəmləndirməyə
çalışırdı. Onun
çağırışı ilə Naxçıvanın
1991-ci il martın 17-də keçmiş sovet
ittifaqının saxlanması ilə bağlı keçirilən
referenduma qatılmaması Azərbaycan xalqının müstəqillik
ideyalarına inamını artırdı, insanlarda
böyük mübarizə əzmi yaratdı. Halbuki
respublikanın o vaxtkı rəhbərliyinin təhriki ilə
həmin saxta referenduma Azərbaycan da qoşulmuşdu. Zaman
Heydər Əliyevin uzaqgörənliyini bir daha təsdiqlədi.
Referendumdan cəmi bir neçə ay sonra-avqustun 19-da
keçmiş SSRİ-də “QKÇP” adını alan
dövlət çevrilişinə cəhd oldu. Bundan sonra
hadisələr dönməz xarakter aldı, keçmiş
ittifaq, onunla bərabər də kommunist partiyası
dağıldı.
Ümummilli lider Heydər Əliyev
müasir
müstəqil Azərbaycan dövlətinin
banisidir
Ümummilli
lider Heydər Əliyevin ötən əsrin 90-cı illərinin
əvvəllərində fəaliyyəti yalnız bunlarla məhdudlaşmadı.
O, eyni zamanda, ölkəmizdə xilaskarlıq
missiyasını yerinə yetirdi. Dövlət müstəqilliyinə
nail olmaq hər bir xalqın müqayisəyəgəlməz
tarixi nailiyyətidir. Azərbaycan da keçmiş ittifaq məkanında
gedən məlum proseslər nəticəsində 1991-ci ildə
XX əsrdə ikinci dəfə müstəqillik qazanmağa
müvəffəq oldu. Ancaq müstəqilliyimizin ilk illərində
xalqımız bir sıra məhrumiyyətlərə
qatlaşmaq məcburiyyətində qaldı. 1992-ci il may
ayının 14-də hakimiyyəti zorla ələ keçirən
AXC-Müsavat iqtidarının səriştəsizliyi
ucbatından müstəqilliyimiz və bütövlükdə
ölkənin taleyi üçün çox ciddi təhdidlər
yaranmışdı. Bütün hakimiyyət pillələrinə
sirayət edən özbaşınalıq, xaos, hərc-mərclik,
vəzifə sahiblərinin ambisiyaları o dövrü
xarakterizə edən əsas cəhətlər idi.
Xalq
ölkədə tüğyan edən hərc-mərclikdən,
AXC-Müsavat iqtidarının yarıtmaz siyasətindən,
yumşaq desək, cana doymuşdu. Xalqımızın
sağlam qüvvələri və ziyalılar Heydər
Əliyevə müraciət edərək Onu
xalqımızı düçar ola biləcəyi bəlalardan
xilas etməyə çağırdılar. 1992-ci il
oktyabrın 24-də ziyalıların müraciətinə
cavab məktubunda Ulu Öndər mövcud reallıqları dərindən
təhlil edərək bu partiyanın yaradılmasına
razılıq verdi. Lakin ozamankı hakimiyyət nümayəndələri
partiyanın təsis konfransını Bakıda keçirməyə
imkan vermədilər və konfrans Naxçıvanda baş
tutdu. Beləliklə, noyabrın 21-də Naxçıvanda
Yeni Azərbaycan Partiyasının təsis konfransı
keçirildi və Azərbaycanın siyasi, ictimai, dövlət
həyatında yeni dövrün başlanğıcı
qoyuldu.
Ulu
öndər Heydər Əliyev Ona ünvanlanan
çoxsaylı müraciətləri, xalqın
çağırışını cavabsız qoymadı,
iyunun 9-da Bakıya gəldi və dahiyanə bir zəka,
möhkəm iradə ilə xilaskarlıq missiyasını
yerinə yetirdi. Ulu Öndər 13 iyunda parlamentdə
çıxış etdi, Gəncəyə gedib oradakı vəziyyətlə
tanış oldu. 15 iyunda isə ulu öndər Heydər Əliyev
Azərbaycan Ali Sovetinin Sədri seçildi. Beləliklə,
respublikamız müstəqilliyi itirmək təhlükəsindən
qurtuldu. Azərbaycanın sabitlik və inkişafla səciyyələnən
qurtuluş tarixi başladı. Xalqın böyük
etimadı əsasında ulu öndər Heydər Əliyev ilk
dəfə 1993-cü il oktyabrın 3-də, ikinci dəfə
isə 1998-ci il oktyabrın 11-də Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti seçildi. Ulu Öndər
qısa müddətdə siyasi sabitliyi bərqərar etdi,
dövlət çevrilişi cəhdlərinin
qarşısını aldı, cəbhədə atəşkəsə
nail olundu, Azərbaycanın beynəlxalq əlaqələri
inkişaf etməyə başladı. Ümummilli Lider
iqtisadiyyatda ciddi dönüşə nail olmaq
üçün respublikanın Xəzər dənizi hövzəsində
malik olduğu zəngin karbohidrogen ehtiyatlarından səmərəli
istifadəni vacib sayırdı. 1994-cü il sentyabr
ayının 20-də dünyanın 8 aparıcı ölkəsinin
13 transmilli neft şirkəti ilə “Əsrin müqaviləsi”
adını almış möhtəşəm layihə
imzalandı. Bununla da Ulu Öndər Azərbaycanın
bugünkü və gələcək uğurlarının
möhkəm bünövrəsini qoydu.
Ümummilli
Liderimizin rəhbərliyi ilə müstəqil Azərbaycanın
ilk Konstitusiyasının hazırlanması və 1995-ci il
noyabrın 12-də ümumxalq səsverməsi yolu ilə qəbul
olunması tarixi hadisə idi. Müstəqil Azərbaycanın
ilk Konstitusiyası ölkənin gələcək
inkişafının hüquqi əsaslarını müəyyən
etməklə yanaşı, insan hüquq və
azadlıqlarının təminatını dövlətin ali
məqsədi kimi ön plana çıxardı.
Konstitusiyanın 158 maddəsindən 48-nin, yəni
üçdə birinin sırf insan hüquq və
azadlıqları ilə bağlı olması Ulu Öndərin
demokratik dəyərlərə sadiqliyini bir daha təsdiqlədi.
Ümumiyyətlə, Ulu Öndərin təşəbbüsü
ilə qəbul olunmuş qanunlar Azərbaycanın milli iqtisadi
inkişaf modelinin formalaşmasına və iqtisadi
islahatların vətəndaşların mənafeyinə
uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə
etibarlı zəmin yaratdı. 1995-2003-cü illərdə qəbul
edilmiş 1715 qanundan 975-i məhz Ümummilli Liderin
qanunvericilik təşəbbüsü əsasında parlamentə
təqdim olunmuşdu. Ümumilikdə, Azərbaycan dünya
iqtisadi sistemində öz layiqli yerini tutdu, beynəlxalq təşkilatlarda
uğurla təmsil olundu, dünyada etibarlı tərəfdaş
kimi tanındı, ikitərəfli və çoxtərəfli
münasibətlərini uğurla inkişaf etdirdi.
Siyasi varisliyin təmin olunması
Azərbaycanın
inkişafının və yüksəlişinin
təməlində dayanan strateji
faktor kimi
Bu
gün müasir müstəqil Azərbaycan ümummilli lider Heydər
Əliyevin ideyaları əsasında uğurla inkişaf edir.
Ümumiyyətlə, ölkəmizin hər birimizdə
qürur doğuran reallıqları ilk növbədə siyasi
varisliyin təmin edilməsi ilə bağlıdır. Biz
ayrı-ayrı ölkələrin timsalında siyasi kursun
vaxtaşırı dəyişməsinin fəsadlarını
dəfələrlə müşahidə etmişik - belə
hallar anarxiyaya, iqtisadi tənəzzülə, sosial vəziyyətin
ağırlaşmasına və bu kimi digər mənfi meyillərə
yol aça bilir. Azərbaycanın xoşbəxtliyi ondadır
ki, ölkəmizdə Ulu Öndərin əsasını
qoyduğu siyasi kurs son 16 ildə Prezident İlham Əliyev tərəfindən
eyni ardıcıllıqla davam etdirilib. Prezident İlham
Əliyev hələ ilk dəfə dövlət
başçısı seçilərkən bəyan
etmişdi ki, Onun əsas vəzifəsi Heydər Əliyev
siyasi kursunu davam etdirmək olacaq. Son 16 ilin təcrübəsi,
qazanılan uğurlar onu təsdiqləyir ki, dövlətimizin
başçısı Ulu Öndərin siyasi kursunu zamanın
dəyişən tələblərinə uyğun daha da zənginləşdirərək
inamla davam etdirir.
Bu
gün ölkəmizin hər bir vətəndaşı
güclü Azərbaycanla qürur duyur. Son illərdə
dünyada ən yaxşı iqtisadi inkişaf göstəricilərindən
biri məhz Azərbaycanda qeydə alınıb. Qlobal reytinq
agentlikləri, o cümlədən Davos İqtisadi Forumu,
Dünya Bankı milli iqtisadiyyatımızın durumu və
perspektivləri ilə bağlı müsbət rəylər
ifadə ediblər. Respublikamızın iqtisadi, maliyyə
potensialının genişlənməsi ilə paralel şəkildə,
beynəlxalq nüfuzu da əhəmiyyətli dərəcədə
artıb. Qısa müstəqillik tarixində Azərbaycan
dünyanın 155 ölkəsinin dəstəyini qazanaraq
2012-2013-cü illərdə BMT TŞ-nın qeyri-daimi
üzvü seçilib. Hazırda respublikamız Türk
Şurasına, sıralarında 120 dövləti birləşdirən
Qoşulmama Hərəkatına inamla sədrlik edir ki, bu da
ölkəmizə beynəlxalq miqyasda böyük inam bəslənildiyinin
təsdiqidir. Bu gün Azərbaycan yeni neft
strategiyasının uğurla reallaşdırılması sayəsində
bölgənin enerji xəritəsini tamamilə dəyişməyə
nail olub, həmçinin Avropanın enerji təhlükəsizliyində
böyük çəkiyə malik bir ölkəyə
çevrilib. Zəruri infrastrukturun yaradılması sayəsində
Azərbaycanın istər Şimal-Cənub, istərsə də
Şərq-Qərb nəqliyyat dəhlizində strateji məntəqə
kimi rolu əhəmiyyətli dərəcədə artıb.
Bütövlükdə,
müasir müstəqil Azərbaycan ulu öndər Heydər
Əliyevin davamçısı olan Prezident İlham
Əliyevin rəhbərliyi ilə uğurla inkişaf edir,
ardıcıl nailiyyətlər qazanaraq yeni zirvələr fəth
edir.
Ağalar Vəliyev
Yeni Azərbaycan.-
2020.- 11 iyun.- S.4.