Azərbaycançılıq
ideologiyası və hərbi vətənpərvərliyin təbliği
Məktəblərdə şagirdlərin milli
ruhda tərbiyə olunması onların vətənini sevən,
milli maraqları üstün tutan layiqli vətəndaş kimi
formalaşmasında böyük mənəvi təsir
gücünə malikdir
Müasir müstəqil Azərbaycan dövlətinin
ideya əsası məhz azərbaycançılıq
ideologiyasıdır. Xalqımızın
Ümummilli Lideri Heydər Əliyevin qeyd etdiyi kimi, hər bir
azərbaycanlı öz milli mənsubiyyətinə görə
qürur hissi keçirməlidir və biz azərbaycançılığı
- Azərbaycan dilini, mədəniyyətini, milli-mənəvi
dəyərlərini, adət-ənənələrini
yaşatmalıyıq. Ulu Öndər Heydər
Əliyevin bu sözləri bir daha sübut edir ki, azərbaycançılığın
ümummilli ideologiya halına gəlməsi, bütün
dünya azərbaycanlılarını birləşdirən məfkurəyə,
müstəqil Azərbaycan dövlətinin əsasına
çevrilməsi milli dövlətçiliyimizin qorunması
və Azərbaycanın qüdrətli dövlət kimi
davamlı inkişafı kontekstində strateji əhəmiyyətə
malikdir.
Heç şübhəsiz ki, azərbaycançılıq
ideologiyası mütərəqqi baxışları
özündə ehtiva edən bir sıra prinsipləri önə
çəkir. Bunlardan biri də vətənpərvərliyin
təbliği, yaxud milli ruhda tərbiyə məsələsidir.
Ümumiyyətlə, vətənpərvərlik tərbiyəsi
öz Vətəninə sevgi və məhəbbət hissinin,
vətəndaş məsuliyyətinin, hər an Vətəninin
və xalqının müdafiəsinə qalxmağa
hazırlığın formalaşması üçün
olduqca vacibdir. Yeniyetmə və gənc nəslin milli köklərimizə
bağlılıq, vətənpərvərlik, dövlətçiliyə
sədaqət ruhunda tərbiyə olunması isə hər kəsin
qarşısında duran ən ümdə vəzifələrdəndir.
Gənclərimizin milli qürur hissinə sahib olan, dövlətçiliyimizi
qoruyub saxlayan, Vətənini sevən, onun yolunda canından
keçməyə hazır olan vətəndaşlar kimi
formalaşmasında birgə fəaliyyət göstərilməlidir.
Ulu Öndər Heydər Əliyevin qeyd etdiyi kimi:
“Hamımızın ümumi vəzifəmiz xalqımızda vətənpərvərlik,
Vətən torpağına, millətə sədaqət, vətən
uğrunda şəhidliyə hazır olmaq hislərini
formalaşdırmaq, inkişaf etdirmək və təbliğ
etməkdir”.
Bu prosesdə pedaqoji kollektivin də
əməyi böyükdür. Çünki vətənpərvərlik
ruhunun təbliğ olunması və aşılanması məsələsinə
xüsusilə tədris müəssisələrində diqqət
yetirilməsi böyük əhəmiyyətə malikdir.
Ümumiyyətlə, vətənpərvərlik pedaqoji prosesdə
tədris olunan mövzunun məqsədində yer
alır. Mütəxəssislərin də qeyd etdikləri
kimi, ictimai səciyyə daşıyan vətənpərvərlik
tərbiyəsi şagirdlərin layiqli vətəndaş kimi
formalaşmasında böyük mənəvi təsir
gücünə malikdir.
Müəllimin qarşısında duran ən
mühüm vəzifələrdən biri gənc nəslə
vətənpərvərlik hissinin aşılanmasıdır
Məsələ ilə
bağlı fikirlərini bölüşən Heydər
Əliyev adına liseyin tarix müəllimi Hafiz Cabbarov qəzetimizə
açıqlamasında bildirib ki, müəllimin
qarşısında duran ən mühüm vəzifələrdən
biri gənc nəslə vətənpərvərlik hissinin
aşılanmasıdır. Hafiz Cabbarovun sözlərinə
görə, vətənpərvərlik və gələcək
nəsilin milli mənəvi ruhda yetişməsi təhsilin
qarşısında duran ən ümdə vəzifələrdən
biridir. Xüsusilə, tarix, ədəbiyyat, gənclərin
çağıraşaqədər hazırlığı, həyat
bilgisi və digər dərsliklərdə vətənpərvərlik
mövzusu əsas leytmotivi təşkil edir. “Dərsliklərdə
müxtəlif tarixi dövrlərdə xalqımızın
azadlıq və ərazi bütövlüyü uğrunda
mübarizəsi öz əksini tapıb. Bundan
başqa, məktəblərdə Milli qəhrəmanlarımız,
şanlı tariximiz və əlamətdar günlərlə
bağlı müxtəlif tədbirlərin keçirilməsi
də şagirdlərdə vətənpərvərlik
duyğusunun aşılanmasında mühüm rol oynayır.
Bu gün döyüş meydanında zəfər tarixi yazan
müzəffər Azərbaycan əsgərinin qələbəsini
təmin edən amillərdən biri də məhz onların vətənpərvərlik
ruhuna malik olmasıdır. Bu da bugünün şagirdlərinin
sabahın layiqli vətəndaşı kimi yetişməsinə
təsir göstərəcəkdir. Son illərdə Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin təşəbbüsü
ilə keçirilən “Ölkəmizi tanıyaq” maarifləndirici
tur-aksiyası da bu baxımdan müstəsna əhəmiyyət
daşıyır. Vətənimizin hər bir guşəsini
görən şagirdlər onu tanımaqla daha çox sevə
bilərlər”,-deyə o qeyd edib.
Vətəni qorumaq nə qədər müqəddəsdirsə,
ölkənin tərəqqisi üçün faydalı olmaq
da o qədər önəmlidir
Hafiz Cabbarov bildirib ki, Vətəni qorumaq nə
qədər müqəddəsdirsə, ölkənin tərəqqisi
üçün faydalı olmaq da o qədər önəmlidir.
Ona görə də bu istiqamətdə işlər davam
etdirilməlidir: “Vətənpərvərlik yalnız ön cəbhədə
vuruşmaq deyil, həm də ölkənin inkişafı
üçün müasir dövrün tələblərinə
uyğun bilik və bacarıqlara yiyələnməkdir. “Azərbaycan Respublikasında təhsilin
inkişafı üzrə Dövlət Strategiyası”nda
ölkəmiz üçün müasir düşüncəli
və rəqabət qabiliyyətli insan kapitalının
formalaşdırılmasında ümumi təhsilin xüsusi əhəmiyyətə
malik olduğu vurğulanıb. Ona görə
də ümumi təhsilin keyfiyyətinin yüksəldilməsi,
şagirdlərin dövrün
çağırışlarına uyğun keyfiyyətli təhsillə
əhatə olunması, onların cəmiyyətdə şəxsiyyət,
vətənpərvər ruhlu yetkin vətəndaş kimi tərbiyəsi
daim diqqət mərkəzində olan vəzifədir.
Qlobal dünyanın məktəbin qarşısında
qoyduğu vəzifələr də gənc nəslin vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyəsini aktuallaşdırıb”.
Hafiz Cabbarov onu da bildirib ki, məktəbdə
tədris olunan fənlər təhsilalanlara elmi biliklər verməklə
yanaşı, həm də gənc nəslin milli-mənəvi
keyfiyyətlər, xüsusən də vətənpərvərlik
ruhunda böyüməsinə xidmət edir. Bu
baxımdan, tarix fənninin üzərinə daha böyük
məsuliyyət düşür. Daha doğrusu, cəmiyyətə
yararlı, geniş dünyagörüşünə malik vətəndaşların
yetişdirilməsi, eyni zamanda, tarix fənninin, tarix müəllimlərinin
vəzifəsidir: “Bunları nəzərə
alaraq, tarix fənnini tədris etdiyim bütün siniflərdə
yaş səviyyəsinə uyğun olaraq şagirdlərə
tarixi keçmişimizi öyrətməklə yanaşı,
vətən, vətəndaş, vətəndaşlıq, vətənpərvərlik
anlayışları haqqında mütəmadi məlumatlar
verirəm. Ümumiyyətlə, tarix
müəlliminin qarşısında duran ən mühüm vəzifələrdən
biri gənc nəsilə vətənin nə olduğunu, onun
haradan başladığını aşılamaqdır.
Çünki vətənpərvərlik tərbiyəsi məhz
vətən anlayışını şagirdlərin nə dərəcədə
dərk etməsi, vətəni necə sevməsi ilə
birbaşa bağlıdır”.
“Gənclərimizdə vətənpərvərlik,
hərb peşəsinə sevgi, orduya rəğbət
çox yüksəkdir”
Səbail rayonu, Badamdar qəsəbəsindəki
şəhid Tofiq Məmmədov adına 239 nömrəli tam
orta məktəbin hərbi hazırlıq müəllimi,
ehtiyatda olan zabit, müharibə veteranı Nizaməddin Məsmalıyev də
qeyd edib ki, gənc nəslin hərbi vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyə olunması ən vacib vəzifələrdən
biridir: “Pedaqoji kollektiv olaraq tədris olunan fənlərlə
yanaşı, şagirdlərdə Vətənə məhəbbət
hissini daha da qüvvətləndirmək, vətənpərvərliyin
məzmununu onlara düzgün çatdırmaq əsas vəzifələrimizdəndir.
Məktəbin rəhbərliyi tərəfindən hərbi-vətənpərvərliyin
tərbiyəsi ilə bağlı məsələlərə
çox yüksək səviyyədə diqqət yetirilir. Məktəbimizin
şəhid Tofiq Məmmədovun adını
daşıması elə onu göstərir ki, şagirdlərimiz
şəhidin adını daşıyan məktəbdə təhsil
almağın məsuliyyətini dərk edirlər. Qəhrəmanlıq
nümunəsi götürürlər. Parta arxasında əyləşən
hər bir şagirdimiz yaxşı anlayır ki, hərbi xidmət
keçmək, Vətəni müdafiə etmək onların
borcudur. Biz də şagirdlərimizi Vətənimizin fəal
müdafiəsinə hazırlayır, ilkin hərbi vərdişləri
öyrədirik. Dərslərimiz Dövlət Himni ilə
başlayır. Dərs prosesi zamanı şagirdlərlə
mütəmadi olaraq ordu quruculuğundan danışır, qəhrəmanlarımızdan
nümunə gətirir, bu istiqamətdə söhbətlər
aparırıq. Onlarla peşə seçimləri haqqında
söhbətlərimiz də olur. Gənclərimizdə vətənpərvərlik,
hərb peşəsinə sevgi, orduya rəğbət
çox yüksəkdir. Sevindirici haldır ki, oğlanlarla
yanaşı, qızlarımız da hərbçi olmaq
arzusundadırlar”.
Nizaməddin Məsmalıyev vurğulayıb
ki, vətənpərvərlik, milli-mənəvi dəyərlərin
təbliği və aşılanması məsələsi
daim diqqət mərkəzində saxlanılır: “Məktəbimizdə
ənənəvi olaraq şəhidin anım tədbirlərini
keçiririk. Bundan başqa, hər anım günündə
Şəhidlər Xiyabanını, “Ana harayı” abidəsini,
Milli Qəhrəmanımız Mübariz İbrahimovun məzarını,
eləcə də Fəxri xiyabanda Ulu Öndərin məzarını
ziyarət edirik. Eyni zamanda, məktəblilərimiz
hərbi düşərgələrdə iştirak edir, hərbi
hissələrə əsgərlərin andiçmə mərasimlərini
izləməyə gedirlər. Əsgərlərə öz təbrik
şeirlərini deyir və onlarla söhbət etmək
imkanı əldə edirlər. Bu görüşlərdən
ruhlanıb bizə gəlcəkdə hərbçi olmaq istədiklərini
deyənlər az deyil. Peşə seçimi zamanı gənclərin
böyük qisminin hərbçi peşəsinə yiyələnmək
arzusunda olması bir zabit kimi məni qürurlandırır.
Düzdür, hər peşə şərəflidir, lakin hərbçi
olmaq, torpaqlarımızı, xalqımızı
yağılardan qorumaq olduqca şərəflidir”.
Şagirdlərin orta məktəbdə müəyyən
hərbi biliklərə yiyələnməsi olduqca vacibdir
“Daxili Qoşunlarla bizim məktəbin sıx əlaqələri
var. Belə ki, Daxili Qoşunlar bizim məktəbin şagirdləri
üçün hərbi geyimlər verib. Uşaqlar hər dəfə
tədbirlərdə bu formanı böyük qürur hissi ilə
geyinirlər. O cümlədən Daxili Qoşunlar tərəfindən
2008-ci ildə məktəbimizdə mini kazarma və hərbi
otaq yaradılaraq şagirdlərimizin ixtiyarına verilib.
Bakı şəhərində ilk dəfə bizim məktəbdə
latın qrafikalı əlifba ilə yazılmış məlumatların
əks olunduğu hərbi kabinet düzəldilib. Kabinetlər
arasında keçirilən yarışlarda dəfələrlə
qaliblər sırasında yer almışıq. Bundan
başqa, dəfələrlə hərbi yarışlarda rayon
birincisi olmuşuq. Onu da deyim ki, məktəbimizdə
könüllülərdən ibarət hərbi vətənpərvərlik
qrupu yaratmışıq. Məlumat üçün bildirim
ki, məzunlarımız sırasında Aprel döyüşlərində
və ikinci Qarabağ döyüşlərində qəhrəmancasına
iştirak edən zabit və hərbçilərimiz var. Bir
sözlə, bu gün təlim-tərbiyə verdiyimiz
şagirdlər sabahın Vətən müdafiəçiləridir.
Danılmaz faktdır ki, şagirdlərin orta məktəbdə
müəyyən hərbi biliklərə yiyələnməsi
olduqca vacibdir. Çünki bu, sonradan onların peşəkar
hərbçilər kimi formalaşmasında vacib rol
oynayır”, - deyə Nizaməddin Məsmalıyev söyləyib.
Müşfiqə
BAYRAMLI
Yeni Azərbaycan.- 2020.- 31 oktyabr.-
S.7.