Azərbaycançılıq
ideologiyasının təbliği rəssamlarımızın
yaradıcılığında da özünəməxsus yer
tutub
Bir çox rəsm əsərlərində azərbaycançılığın
təməl prinsipləri öz əksini tapıb
Müasir müstəqil Azərbaycan dövlətinin
banisi, xalqımızın Ümummilli Lideri Heydər
Əliyevin zəngin irsi indiki və gələcək nəsillər
üçün əvəzsiz sərvət, böyük
qürur və iftixar mənbəyidir. O cümlədən Ulu
Öndər Heydər Əliyevin azərbaycançılıq
ideyası milli həmrəyliyi, bütövlüyü təmin
edən, milli təəssübkeşlik və vətənpərvərlik
hissini gücləndirən məfkurədir. Qeyd
edək ki, 1993-cü ilin iyunundan bu günə kimi üzləşdiyimiz
ağır sınaqlardan uğurla
çıxmağımızın, o cümlədən 44
günlük Vətən müharibəsində şanlı Zəfərə
imza atmağımızın kökündə duran əsas məqamlardan
biri də məhz xalqımızın azərbaycançılıq
ideologiyası ətrafında sıx birləşməsidir.
Əksər ekspertlərin
vurğuladıqları kimi, bu ideologiyanın təbliği
istiqamətində dövlət qurumları ilə
yanaşı, qeyri-hökumət təşkilatlarının,
həmçinin şair, yazıçı, dramaturq, rejissor və
rəsssamların da üzərinə mühüm vəzifə
düşür. Biz ötən yazılarımızda ədəbiyyat
və mədəniyyətin bir sıra sahələrində azərbaycançılıq
ideologiyasının təbliği istiqamətində
görülən işlərədən bəhs etmişdik.
Bu dəfə isə rəssamlıqda azərbaycançılığın
təbliği məsələsinə işıq salmağa
çalışacağıq.
Azərbaycançılıq ideologiyası rəsm
əsərlərində necə əks olunur?
Vurğulamaq yerinə düşər
ki, ümumiyyətlə, Azərbaycan təsviri sənəti,
eləcə də təsviri incəsənəti azərbaycançılıq
ruhunda köklənib. Öz növbəsində, son illər ərzində
də bu istiqamətdə çox böyük işlər
görülür. Aparıcı dövlətlərdə
Azərbaycan sərgiləri keçirilir, Azərbaycanın
incəsənət xadimlərinin əl işləri sərgilənir.
Eləcə də Azərbaycanın
regionlarında rəsm qalereyaları açılır, orada
yerli rəssamların, digər incəsənət xadimlərinin
əsərləri nümayiş etdirilir ki, bu sənət əsərləri
də öz gücünü azərbaycançılıq
ideologiyasının prinsiplərindən alır. Daha dəqiq desək, sənətkarların son illər
ərsəyə gətirdiyi rəsm əsərlərinin
leytmotivini azərbaycançılıq, dövlətçilik,
Azərbaycanın müstəqilliyinin tərənnümü,
Qarabağ ağrısı, milli faciələrimizlə
bağlı mövzular təşkil edib.
Bir sözlə, azərbaycançılıq məfkurəsinə
bağlı olan sənətkarlar böyük əsərlər
yaradır və bu əsərlərdə xalqın taleyi,
düşüncəsi, əqidə və inamı əks
etdirilir. Beləliklə, azərbaycançılıq məfkurəsinin
təbliği hər zaman olduğu kimi, bu gün də rəssamların
yaradıcılığında özünəməxsus yer
tutur.
Məsələ ilə
bağlı fikirlərini bölüşən Xalq rəssamı
Sakit Məmmədov qəzetimizə açıqlamasında
bildirib ki, biz həm bir sənətçi, həm də vətəndaş
kimi azərbaycançılıq ideologiyasının
inkişafında iştirak etməliyik: “Hər birimizin əsas
vəzifəsi, işimiz azərbaycançılıq
ideologiyasına xidmət etməkdən ibarət
olmalıdır. Təbii ki, şüarlarla deyil, işimizlə,
əməlimizlə, davranışımızla, millətimizə,
dövlətimizə xidmətimizlə vətənpərvər
olmalıyıq. Mədəniyyət, ədəbiyyat,
musiqi, rəsm, kino sahəsində gördüyümüz
bütün işlərlə özümüzü, yəni
xalqımızı təqdim eləməyi bacarmalıyıq.
Şəxsən mənim üçün bu ideologiya mənsub
olduğum bu xalqı, doğulduğum bu torpağı sevməkdir,
onun milli-mənəvi dəyərlərini yaşatmaq və
təbliğ etməkdir. Biz bu ölkənin daim var
olmasını, bu mədəniyyətin yaşamasını
istəyiriksə, hamımız birmənalı şəkildə
azərbaycançılıq ideologiyasının təbliğatçısı
olmalıyıq”.
Xalq rəssamı onu da bildirib ki, vətənpərvərlik
mövzularının təbliği gənclərimizin vətənpərvər
ruhda yetişməsində və formalaşmasında
böyük rol oynayır: “Biz də rəssamlar olaraq üzərimizə
düşən missiyanın yerinə yetirilməsi
üçün əlimizdən gələni edirik və
bundan sonra da edəcəyik. Keçdiyimiz yol, əldə
etdiyimiz uğurlar, Vətən müharibəsində
qazandığımız şanlı qələbə onu deməyə
əsas verir ki, azərbaycançılıq ideologiyası
öz müsbət nəticələrini verməkdədir”.
Bu məqamda qeyd edək ki, dünya şöhrətli
rəssam öz əsərlərində azərbaycançılıq
ideologiyasının hər zaman təbliğinə önəm
verib. Buna misal olaraq Qarabağa həsr olunmuş “Cıdır
düzü” əsərini nümunə göstərmək
olar. Sənət əsərində ölkəmizlə
bağlı bir neçə rəmz birləşdirilib. Belə
ki, sənət əsərində xarı bülbül,
Qarabağ atlıları və bülbülləri,
çövkən, ağ atın üzərində oturmuş
Xan qızı və uzaqda qürurla dalğalanan Azərbaycan
bayrağı təsvir edilib. Bu əsər II Elizabetə təqdim
edilib. Sakit Məmmədov Londonda səfərdə
olan zaman əsərdə Cıdır düzü, milli adət-ənənələrimiz,
at cinslərimiz, musiqi alətlərimiz, Şuşanın
xarı bülbülü və çövkən oyununun təsvir
olunması barədə kraliçaya şəxsən məlumat
verib. Onu da vurğulayaq ki, sözügedən əsər
Aprel döyüşləri zəfərindən sonra çəkilmişdi.
Qələbənin tablosu “Qarabağnamə” və
yaxud 44 günlük müharibənin rəng çalarları
Qeyd etmək yerinə düşər
ki, Xalq rəssamı qələbə münasibətilə
“Qarabağnamə” əsərini yaradıb. 6 aydır ki, əsərin
üzərində çalışdığını deyən
rəssamın sözlərinə görə, bu ideya 30 ildir onun
ürəyində nisgil olaraq qalmışdı. Bu gün bu
arzusunu həyata keçirməyin sevincini yaşayır:
“Qarabağnamə”ni 44 günlük müharibədən sonra
qazandığımız qələbəyə həsr
etmişəm. Bu sənət əsərində 30 ilin nisgili
var. Həyata keçirmək istədiyim arzular var. Bu günü
mən uzun zamandır gözləyirdim. Nəhayət ki, bu
arzum çin oldu. Bu əsəri çəkmədən
öncə gecə-gündüz tarixi faktları
araşdırdım, qarabağlılarla söhbətləşib
onların xatirələrini dinlədim. Nəhayət, əsər
hazır olmaq üzrədir. Çalışacağam ki,
mayın 28-nə kimi əsəri tamamlayım. Əsərin təqdimat
mərasimini də keçirməyi planlaşdırıram. Qələbə
tablosu nəinki Azərbaycanda, hətta bütün dünyada
səs salacaq. 5 metrlik rəsmdə
Qarabağa aid hər bir ornament, atribut təsvir olunub. Bu əsər əsl azərbaycançılıq və
vətənpərvərlik ruhunu özündə əks
etdirir”.
Vurğulanması vacib olan əsərlərdən biri də
“14 gözəl” əsəridir. Sənətkarın da
qeyd etdiyi kimi, rəsm əsərində dünyanın ən
nüfuzlu 14 ölkəsi sırasında Azərbaycan da yer
alıb. Belə ki, Yaponiyadan İngiltərəyə
qədər sıralanmanın tən ortasında Azərbaycan
çəkilib. Azərbaycanla bağlı hissədə
Bakının neft buruqları, Nizami məqbərəsi, qaval,
tar və kamança, xonça, səməni, şəkərbura,
paxlava, Şirvanşahlar sarayı, o cümlədən Heydər
Əliyev Mərkəzi və s.əks olunub. Bir
sözlə, ölkəmizin gözəlliklərini rənglərin
dili ilə vəsf edən sənətkar kətana
köçürdüyü işləri ilə Azərbaycanın
adını daha da zirvələrə ucaldır. Eyni zamanda, xalqımıza xas xüsusiyyətləri
fırçanın gücü ilə nümayiş etdirir.
Gənclərin
vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə edilməsində
rəssamlar da öz sözlərini deyirlər
“Azərbaycan gəncinin üzərinə düşən
başlıca vəzifə müstəqil dövlətin
layiqli vətəndaşı olmaq və ölkənin
ümumi inkişafına töhfə verməkdir. Azərbaycanın
parlaq gələcəyinin təminatçısı olan gənclər
ölkəmizin daha da inkişafı və güclənməsi
üçün səylə çalışırlar”.
Bu fikirləri isə qəzetimizə
açıqlamasında rəssam Aygün İsgəndərova
deyib.
Onun
sözlərinə görə, bu gün ölkəmizdə gənclər
siyasəti mahiyyət və keyfiyyətcə yeni mərhələsini
yaşayır: “Bu gün ölkəmiz yeni inkişaf mərhələsinə
qədəm qoyub və əvvəlki illərdə olduğu
kimi, bundan sonra da azərbaycançılıq
ideologiyasının təbliği işinə diqqət
yetirilməlidir. Yəni ideologiyanı gənc nəsil
arasında daha da möhkəmləndirmək üçün
hər kəs əlindən gələni etməlidir. Ümumiyyətlə, harada yaşamasından
asılı olmayaraq, hər bir azərbaycanlı Azərbaycan
sevgisi ilə yaşamalı, dövlətin mənafelərini
qorumalı, azərbaycançılıq ideologiyasının
prinsiplərini üstün tutmalıdır”.
Qeyd olunub
ki, vətənpərvərliklə və Azərbaycan sevgisi
ilə yanaşı, azərbaycançılıq həm də
dünyəvilik, tolerantlıq və humanizmi təbliğ edir:
“Gənclərin vətənpərvərlik ruhunda tərbiyə
edilməsi xüsusi əhəmiyyət daşıyır. Təbii ki, gənclərin vətənpərvərlik
ruhunda tərbiyə edilməsində rəssamlar da öz
sözünü deyir”.
“Onu da deyim ki, bacım Elnurə İsgəndərova da rəssamlıqla
məşğul olur. Biz bütün əsərlərimizdə
azərbaycançılığı əks etdirməyə
çalışırıq. 10 illik fəaliyyətimiz
ərzində bütün tədbirlərimizi azərbaycançılıq
ideologiyasına həsr etmişik. Bu ərəfədə
Ümumilli Liderimizə həsr olunmuş müsabiqələrin,
sərgi-tədbirlərin həm münsif heyəti, həm
iştirakçısı, həm də bir neçəsində
ölkə daxili və ölkədən kənarda qalibləri
olmuşuq. Biz bir çox səfirliklərlə,
dövlət qurumları ilə birgə
çalışırıq. “Azərbaycanın
xilaskarı”, “Vətənə həsr olunmuş ömür”
adlı rəsm müsabiqələri və “Unudulmaz dərdimiz
- Qarabağ”, “İslam sivilizasiya və mədəniyyətinin
vəhdəti”, “Formula-1 yarışları multikulturalizmin mənbəyi
olan Azərbaycanda”, eləcə də Azərbaycanın
böyük şairi İmadəddin Nəsiminin 650 illik
yubileyinə həsr olunmuş “Gövhəri-laməkan”
adlı sərgilərə imza atmışıq”, - deyə
A.İsgəndərova əlavə edib.
Elnurə
İsgəndərova isə bildirib ki, Azərbaycan gəncliyi
hər zaman dövlətin qayğısını hiss edir: “Gənclik
cəmiyyətdə böyük qüvvədir. Azərbaycanda gənclər siyasətinin
başlıca prinsipləri gənc nəslin vətənpərvərlik,
azərbaycançılıq, dövlətçilik, dünyəvilik
prinsipləri əsasında, xalqımızın tarixinə, mədəni
irsinə, adət-ənənələrinə, dövlət
dilinə və rəmzlərinə, milli-mənəvi və
ümumbəşəri dəyərlərə hörmət
ruhunda tərbiyə olunmasıdır. Vurğulamaq
istəyirəm ki, dövlət gənclər siyasətinin
prioritet istiqamətlərindən biri istedadlı gənclərə
dövlət qayğısıdır. Bu sahədə
görülən iş yaradıcı və istedadlı gənclərin
aşkar edilməsi, onların yaradıcılıq qabiliyyətlərinin
inkişaf etdirilməsi üçün əlverişli
mühitin formalaşdırılmasından ibarətdir”.
Doğma
torpaqlarına qayıdışın həyəcanını
yaşayan Elnurə məcburi köçkün
düşdükləri Ağdamda da bir-birindən zəngin
işlərə imza atacaqlarını deyib: “Ağdam rayonundan
məcburi köçkün düşmüşük. Vətən həsrəti ilə
alışıb-yanırdıq. Bunu öz
işlərimizdə də əks etdirməyə
çalışırdıq. Şükürlər
olsun ki, Azərbaycan Ordusu Müzəffər Ali Baş Komandan
İlham Əliyevin rəhbərliyi ilə möhtəşəm
zəfər əldə etdi. 44
günlük Vətən müharibəsində
torpaqlarımızı işğaldan azad etdik. Qələbədən sonra, şübhəsiz ki,
çoxlu sayda yaradıcılıq işləri ərsəyə
gələcək. Bizim də sırf məqsədimiz
rəssam olaraq öz sahəmizdə azərbaycançılıq
ideologiyasına söykənərək yeniyetmə və gənclərimizi
qəhrəmanlığa, ana Vətəni göz bəbəyi
kimi qorumağa, sevməyə çağırmaqdır”.
Beləliklə, göründüyü kimi, milli dövlətçiliyimizin
inkişafında mühüm rola malik olan azərbaycançılığın
təbliği istiqamətində rəssaqmlar da önəmli
addımlar atır. Daha doğrusu, azərbaycançılıq
ideologiyasının təbliği rəssamlarımızın
yaradıcılığında da özünəməxsus yer
tutub.
Müşfiqə
BAYRAMLI
Yeni Azərbaycan.-
2021.- 20 aprel.- S.8.