Hacıqabul seçiciləri Konstitusiyaya təklif
olunan əlavə və dəyişiklikləri dəstəkləyir
“Yeni
Azərbaycan” təşviqat qrupu rayon ictimaiyyəti ilə
görüşüb
Dünən “Yeni Azərbaycan”
təşviqat qrupu Hacıqabul rayonunun Muğan qəsəbəsində,
I və II Udulu kəndlərində martın 18-də
keçiriləcək referendumla bağlı təbliğat
kampaniyası çərçivəsində seçicilərlə
görüş keçirib. Görüşdə
çıxış edən “Yeni Azərbaycan” təşviqat
qrupunun Hacıqabul şöbəsinin sədri Hafiz Bəşirov
ümumxalq partiyası olan Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən
irəli sürülən təkliflər layihəsinin olduqca
böyük əhəmiyyətə malik olduğunu deyib. Müstəqil
Azərbaycanın Konstitusiyasının 1995-ci ildə ulu
öndər Heydər Əliyevin rəhbərliyi ilə
hazırlandığını vurğulayan natiq Ana
Yasamızın özündə mütərəqqi məsələləri
əks etdirdiyini önə çəkib: “Konstitusiyaya əlavə
və dəyişikliklərlə bağlı təkliflər
layihəsində qeyd olunan müddəalar Azərbaycanın
inkişafının, dövlət müstəqilliyinin
möhkəmləndirilməsinə, qüdrətlənməsinə
xidmət edir. Azərbaycan iqtisadi-siyasi cəhətdən inkişaf
etdikcə Konstitusiyada bəzi dəyişikliklərin
olunması, müəyyən mənada, həm də zərurətə
çevrilir. Son illərdə Azərbaycanda həyata
keçirilən islahatlar, aparılan işlər ölkəmizin
dünyanın ən aparıcı iqtisadiyyatına malik
dövlətlərindən olduğunu deməyə əsas
verir. Bu səbəbdən Azərbaycan öz hüquqi sənədlərində
də müəyyən modernləşməyə imza
atmalıdır. Azərbaycan Konstitusiyası insan
hüquqlarının qorunması baxımından olduqca
mükəmməl bir sənəddir, amma ötən 14 il ərzində
Azərbaycan bir sıra beynəlxalq təşkilatların
insan hüquq və azadlıqları ilə bağlı
konvensiyalarına qoşulub. Bu isə Azərbaycan
Konstitusiyasında həmin konvensiyaların tələblərinə
uyğun qanun aktlarının qəbuluna baza yaratmağı tələb
edir. Əlavə və dəyişikliklər layihəsi bu
üzdən Azərbaycanın gələcək
inkişafına dəstək sayıla bilər”.
Hafiz Bəşirov
referenduma təqdim olunan əlavə və dəyişikliklər
layihəsində qeyd olunan müddəaların
xalqımızın sosial rifahının yüksəldilməsinə
yaxından kömək edəcəyini deyib. O,
vurğulayıb ki, Konstitusiyaya əlavə və dəyişikliklərdə
qeyd edilən insan hüquq və azadlıqları ilə
bağlı məsələlər məhz Azərbaycanın
inkişaf dinamikası ilə bağlıdır: “Hər bir
dövlət öz tarixində yeniliklər etməyə
borcludur. Sənəddə yer alan bütün müddəalar
xalqın həyat səviyyəsının yüksəldilməsinə
xidmət göstərir. Məsələn, Konstitusiyanın
12-ci maddəsinə edilən əlavədə göstərilir
ki, insan və vətəndaş hüquqlarının və
azadlıqlarının, Azərbaycan Respublikası vətəndaşlarına
layiqli həyat səviyyəsinin təmin edilməsi dövlətin
ali məqsədidir. Bu olduqca yüksək bir amaldır.
Artıq həm iqtisadi imkanları artan, həm də siyasi cəhətdən
dünya arenasında yerini möhkəmləndirmiş Azərbaycan
dövləti vətəndaşının layiqli həyat səviyyəsinin
təminatını özünün ali məqsədi
sayır. Bu müddəa birbaşa xalqımızın sosial
rifahının yüksəldilməsinə xidmət göstərir.
Qeyd etmək lazımdır ki, Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin
millətin rifahına yönəlik siyasəti bu gün
Prezidentimiz İlham Əliyev tərəfindən uğurla
davam etdirilir. Bu gün insanların sosial rifahının
yüksəldilməsinin Konstitusiya səviyyəsində təsbiti
bu uğurun nəticəsi sayıla bilər”.
Daha sonra irəli
sürülən təkliflərin bəziləri ilə
bağlı məlumat verən H.Bəşirov Referendum
Aktında əsasən insanlarımızın
hüquqlarının artırılması istiqamətində
müddəaların genişləndirildiyini önə çəkib:
“Konstitusiyaya təqdim olunan əlavə və dəyişikliklərdə
yer alan müddəalar əsasən vətəndaşlarımızın
hüquq və azadlıqlarının artırılmasına
xidmət göstərir. Burada yer alan müddəalar gələcəkdə
insan hüquq və azadlıqları kontekstində olduqca genişmiqyaslı
qanunların hazırlanmasına yol açacaq. İnanıram
ki, xalqımız bu dəyişiklikləri dəstəkləyəcək.
Mən bütün Hacıqabul seçicilərini martın
18-də keçiriləcək referendumda aktiv iştiraka səsləyir
və irəli sürülən əlavə və dəyişikliklərə
səs verməyə çağırıram”.
Çıxış edən
“Yeni Azərbaycan” qəzetinin baş redaktoru Hikmət
Babaoğlu Azərbaycan xalqının mühüm tarixi hadisə
ilə qarşı-qarşıya olduğunu bildirib. Dövlət
institutlarında, qanunvericiliklərdə vaxtaşırı təkmilləşdirmələrin
aparılmasını inkişaf xəttinin əsas meyarı
sayan H.Babaoğlu Azərbaycan dövlətinin son illərdə
böyük inkişaf yolu keçdiyini qeyd edib. Bu, inkişaf
nəticəsində ortaya çıxan yeni münasibətlərin
tələbindən irəli gələn hüquq sistemində
də müəyyən əlavə və dəyişikliklərə
ehtiyac yaradır: “Xalqdan gələn təkliflər
ümumxalq partiyası olan Yeni Azərbaycan Partiyası tərəfindən
Milli Məclisdə səsləndirilib və parlamentimiz bu
yeniliklər layihəsinin ümumxalq səsverməsinə
çıxarılmasına səs verib. Hazırda reallaşan
görüşlər, təşviqat kampaniyası da məhz
bu əlavə və dəyişikliklərin izahı,
xalqın bu yeniliklərlə daha yaxından tanış edilməsi
xarakteri daşıyır. Həyata keçiriləcək əlavə
və dəyişikliklər ölkəmizdə yeni hüquqi
münasibətlərin əsasını qoyacaq və
qanunlarımızın daha da təkmilləşməsinə
stimul verəcək. Hər bir dövlətin idarə
olunmasında qanunlar əsas rola malikdir. Bu qanunların qəbulunun,
işlənib hazırlanmasının əsasında isə
Konstitusiya dayanır. Müasir, müstəqil ölkəmizin
siyasi iradəsindən doğan Azərbaycan Konstitusiyası
1995-ci ildə ulu öndərimiz Heydər Əliyevin rəhbərliyi
ilə işlənib hazırlanıb. Bu gün ulu öndərimizin
siyasi xəttini davam etdirən Azərbaycan
Respublikasının Prezidenti İlham Əliyevin fəaliyyəti
nəticəsində ölkəmiz son on ildə olduqca sürətli
bir yol keçib. Məhz bu inkişaf Azərbaycanı yeniləşməyə,
Avropaya inteqrasiya yolunda qətiyyətlə daşıyıb. Bu
gün Konstitusiyaya irəli sürülən əlavə və
dəyişikliklər məhz bu qətiyyətin, davamlı
siyasətin göstəricisidir”.
Konstitusiyaya 2002-ci ildə
dəyişikliklərin edildiyini xatırladan natiq hazırki əlavə
və dəyişikliklərin ümumilikdə 29 maddənin əhatə
etdiyini diqqətə çatdırıb və təklif olunan
müddəalar üzrə geniş məlumat verib: “Bu dəyişikliklərin
hamısı Azərbaycan vətəndaşlarının
hüquq və azadlıqlarının genişlənməsinə,
onun sosial rifahının yaxşılaşmasına, vətəndaş-dövlət
münasibətlərinin daha da təkmilləşməsinə,
eyni zamanda, insanların dini-vicdani azadlıqlarının təmin
olunmasına xidmət edəcək yeniliklərdir. Əgər
bu əlavə və dəyişiklikləri
qruplaşdırmağa çalışsaq, burada həm bizim
sosial həyatımızı, həm siyasi sferanı, həm
dini-əxlaqi meyarları, həm də idarəetmə sistemini
əhatə edən maddələrin yer aldığını
görə bilərik. Məsələn, Konstitusiyanın 18-ci
və 48-ci maddələrinə nəzərdə tutulan əlavə
və dəyişikliklər din və dövlət münasibətlərini,
o cümlədən insanların vicdan azadlıqlarını
özündə ehtiva edir. Bu iki məsələ bir-biri ilə
sıx əlaqədardır. Düzdür, bizim
Konstitusiyamıza görə, Azərbaycan müasir, dünyəvi
dövlətdir. Eyni zamanda, bu gün Azərbaycanda münasibətlərin
formalaşmasında din amili olduqca böyük rola malikdir. O
baxımdan, bu gün Azərbaycanda dini ritualların nə qədər
sərbəst, tolerantcasına həyata keçirildiyi göz
önündədir. Təəssüf ki, bəzən bundan fərqli
istiqamətlərdə istifadə etməyə cəhd
göstərmək arzusunda olanlar da tapılır. 1995-ci ildə
qəbul olunan Konstitusiyada dinlərin sərbəst təbliğinə
icazə verilirdi, amma 18-ci maddədə insan ləyaqətini
alçaldan və ya insanpərvərlik prinsiplərinə
zidd olan dinlərin yayılması qadağan olunurdu. Yeni əlavədə
bu tip dini cərəyanların da təbliği qadağan
edilir. Bu dini cərəyanlar, hətta yarandığı
dövlətlərdə qadağan edilir. Bu cür hallara
qarşı mübarizə aparmaq üçün
Konstitusiyamızda belə bir qadağanın olması vacibdir. 48-ci
maddədə göstərilən vicdan azadlığı məsələsi
də tolerantlığı nəzərdə tutan,
insanların azad şəkildə yaşamasını
özündə ehtiva edən başlıca amillərdəndir.
Bu maddəyə olunan əlavədə insanların hansısa
dini rituallara məcbur edilməsi qadağan olunur. Bu insan hüquq
və azadlıqlarının
artırılmasına xidmət
edir”.
Digər maddələrdə
Azərbaycan xalqının sosial təminatı, insan hüquq
və azadlıqlarının artırılması ilə
bağlı müddəaların yer aldığını
diqqətə çatdıran H.Babaoğlu Konstitusiyanın
101-ci maddəsinin beşinci bəndinə təklif olunan
düzəlişi də Azərbaycan vətandaşlarının
hüquqlarının artırılması istiqamətində
atılan addım kimi dəyərləndirib. Onun sözlərinə
görə, referenduma təqdim olunan əlavə və dəyişikliklərin
hamısı vacib xarakterə malikdir, amma 101-ci maddənin
beşinci bəndi xüsusi əhəmiyyət
daşıyır: “Təklif olunan əlavə və dəyişikliklərdə
bir şəxsin iki dəfədən artıq prezident
seçilməsinə qoyulan məhdudiyyətin aradan
qaldırılması nəzərdə tutulur. Bu bir sıra
Avropa ölkələrinin də təcrübəsində var.
Bu gün İtaliyada, Kiprdə, Maltada və başqa ölkələrdə
də bu cür qadağalar yoxdur. Hətta ali icraedici
orqanın başında baş nazir dayanan dövlətlərdə
hökumət rəhbəri xalqın dəstəyini nə qədər
qazansa, o qədər də hökumət
başçısı olur. Belə olan halda, Azərbaycanda ali
icraedici orqanın başında dayanan prezidentlik institutuna tətbiq
olunan səlahiyyət limitinin aradan qaldırılmasında təəccüblü
hal yoxdur. Digər tərəfdən, bu maddə, sadəcə,
bir şəxsin Azərbaycan prezidentliyinə
üçüncü dəfə namizəd olmasına şərait
yaradır. Son qərar hər zaman xadqındır. Eyni zamanda,
fövqəladə hallarda, müharibə vəziyyətində
prezidentin və parlamentin səlahiyyət müddətinin
uzadılması olduqca əhəmiyyətli bir məsələdir.
Biz belə bir acı hadisə ilə
rastlaşmışıq. Şuşa şəhəri ermənilər
tərəfindən işğal olunan zaman bir tərəfdən
Azərbaycan müharibə aparır, digər tərəfdən
seçkilərə hazırlaşırdı. Bu isə
anormallıq yaradır. Bu səbəbdən müharibə
şəraitində həm ali qanunverici, həm də ali
icraedici orqanın səlahiyyətlərinin
artırılması mühüm bir məsələdir”.
Bütün seçiciləri referendumda aktiv iştirak etməyə
çağıran Hikmət Babaoğlu bildirib ki, bu dəyişikliklər
millətimizin və dövlətimizin daha da güclənməsinə
rəvac verəcək.
Pərviz SADAYOĞLU
Yeni Azərbaycan.- 2009.- 28 fevral.- S.5.