Yeri boş
qalanlar - Hacı Şahinsiz 1 il
Bu gün - martın 2-də tanınmış ilahiyyatçı
və ictimai xadim Hacı Şahinin vəfatından
1 il ötür. Bəllidir
ki, onun dəfn mərasimi görünməmiş
izdihamla yadda qalıb.
Ən yadda qalan isə şəhid analarının Hacı Şahin Həsənlinin məzarını ziyarət
etdikdən sonra oğullarının fotosunu
Hacının məzarına
asmaları olmuşdu.
Bu da əbəs deyildi,
çünki Hacı
Şahin ölümündən
əvvəl şəhidlərin
dəfnində iştirak
edər, tez-tez ailələri ilə görüşərdi.
Bəs bu şəxsə böyük sayğı-rəğbətin
başqa səbəbləri
nə idi? Onu təkcə dini cameəyə deyil, daha geniş
kütləyə sevdirən
hansı xüsusiyyətləri
idi? Hacı Şahinin yerinin boş qaldığını
söyləmək olarmı?
Araşdırmaçı jurnalist, dini sahə üzrə mütəxəssis
Rəsul Mirhəşimli
Hacı Şahinlə
bağlı “Yeni Müsavat”a bu fikirləri bölüşdü:
“Vəfatının ildönümündə
Hacı Şahini rəhmətlə anır,
ruhunun şad, məkanının Cənnət
olmasını Allahdan
diləyirəm. Hacı
Şahin Azərbaycanda
seçilən və
sevilən mükəmməl
din adamı, əxlaq sahibi idi. Həyatını
İslam əxlaqı ilə
yaşadı. İslam əxlaqının
qaynağı Qurani-Kərimdir.
Hacı Şahin də bu dünyada
qısa sürən ömrünü Quran əxlaqının
nuru ilə boyadı. Ölkəmizdə
uzun zamandan bəri gözlənilən
milli və dini kimliyini bir arada
tutmağı bacaran
din adamlarına ehtiyac
var idi. Bu kimlik Hacı Şahinin timsalında ortaya çıxmışdı. Bu kimlik
inanc, ibadət və əxlaqın cuğlaşması ilə
zühur edən, ölkə vətəndaşlarının
dərdini öz dərdi, sevincini öz sevinci bilən həqiqi müsəlman olmağı
gərəkli edir. Bu keyfiyyətlər Hacı Şahinin yaşamında,
dinimizin təbliğində
özünəməxsusluğunda özünü göstərirdi.
İnsanın anlatdıqları o zaman təsirli olur ki, anlatdıqlarını
özü də yaşasın. Hacı Şahin Allahı, Peyğəmbərini və
Əhli-Beytini sevən
mömin, bu sevgini də insanlara aşılamağı
bacaran əqidə sahibi idi. Bundan
əlavə, o, Azərbaycan
dindarlığının heç
bir kənar təsiri olmadan təbliğinin ən gözəl təbliğatçılarından
idi. Müsəlman olmağın və İslamı yaşamağın
göstəricilərindən biri də sadə
olmaqdı. Bu sadəliyin
ən gözəl nümunəsi Hacı Şahin idi, desək, yanılmarıq.
Hacı
Şahin illər əvvəldən ölkədə
çox yaxşı tanınan din xadimi idi. Azərbaycan xalqı Hacı Şahini 44 günlük Vətən müharibəsi
zamanı yenidən kəşf etdi. Şəhidlərimizin dəfn
mərasimlərində, şəhid
ailələrinin yanında
görürdük onu.
Yorulmadan, usanmadan bu ailələrə təskinlik verir, onların dərdləri ilə dərdlənir, oğul itkisi yaşayan ailələrin dərdlərini bir anlıq da azaltmağa
çalışmaq üçün
əlindən gələni
edirdi.
Hacı Şahin
Kərbəla məktəbinin
təbliğatçısı və Hz.Hüseyn (ə) və əqidədaşlarının
şəhidliyə yürüməsinin
fəlsəfəsini azərbaycanlılara
sevgi ilə öyrədən, bu fəlsəfəni öz həyatında yaşadan mükəmməl müəllim
idi.
Müdriklər deyir ki, müsəlman
olduğunu göstərmə,
müsəlman olaraq yaşa. Hacı Şahinin həyatı və fəaliyyəti də müsəlman olmağın müasir zamanımızda ən gözəl nümunəsi
idi. Bu gözəllikləri
də Hacı Şahin Allah Rəsulu Hz.Məhəmməd
(s), onun Əhli-Beytinin
(ə) əxlaqından öyrənib
öz həyatına tətbiq etməklə üzə çıxmışdı.
Elə bu baxımdan da Hacı Şahinin dünyasını dəyişməsi
ilə dinin təbliği sahəsində
boşluqlar yarandığının
şahidi olduq. İnanıram ki, Hacı Şahinin təbliğindən, onun həyat tərzindən öyrənənlər İslama
layiq şəkildə
yaşamağa çalışacaq,
Azərbaycanda bu yolun yolçuluğunda yeni müəllimlər ortaya çıxacaq. O zaman da bu
təbliğ metodlarının
bir çoxunun Hacı Şahindən qaynaqlandığını görə
biləcəyik".
Dini mövzularda ixtisaslaşan jurnalist, dini sahə
üzrə
mütəxəssis Kənan Rövşənoğlu da Hacı Şahinin xatirəsini hörmətlə andığını bildirdi və
onun dinə
ənənəvi baxışdan fərqli bir yol izləməsindən söz açdı: “Hacı Şahin müstəqillikdən sonra Azərbaycanda yetişmiş ən nüfuzlu din xadimlərindən biri, hətta birincisi idi demək olar.
Ənənəvi ruhanilərdən
fərqli olaraq o, mədrəsədə və
ya ilahiyyat fakültəsindən çıxıb
məscidə gəlməmişdi.
O elə dindarlarin içindən, sıravi bir müsəlman, dindar biri kimi
başlayıb nəhayətdə
ölkənin ən sevilən din xadimi dərəcəsinə yüksəldi.
90-cı illərdə məhəllə
gəncləri ilə
başlayıb, gənclər
təşkilatı yaradıb,
dini fəaliyyətlə
yanaşı ictimai, mədəni fəaliyyətlər
həyata keçirib.
Eyni zamanda öz üzərində çalışıb, dini
təhsilini kamilləşdirib.
"İkmal" gənclər
təşkilatı ilə
başlayan yol daha sonra "Məşədi Dadaş"
məscidində və
Mənəvi Dünya
İctimai Birliyi ilə davam edib. Əlbəttə, dindar insanlar, xüsusilə də gənclər arasında Hacı Şahinin məşhurlaşmasının səbəbi onun fəsahəti, bəlağəti
ilə yanaşı, dinə ənənəvi baxışdan fərqli bir yol izləməsi
idi. O, İslamı gənclərə sevdirə
bilirdi, dinin insanların həyatını
xoşbəxt etməyə
xidmət etdiyini təlqin edirdi, izah edirdi ki, insan elə bu dünyada dindən ləzzət ala,
xoşbəxt ola bilər.
Səadət yalnız
axirətdə deyil. Yəni ənənəvi ruhaniliyin metodundan fərqli bir yol izləyirdi. Təbii ki, bu səbəblərdən onu
dindarlar sevir və dinləmək üçün hər cümə günü
"Məşədi Dadaş"
məscidinə axın
edirdilər. Amma eyni zamanda qeyd etdiyiniz
kimi, Hacının həm də dindar olmayan insanlar arasında da nüfuzu var idi. Bu da onun sadəliyi, səmimiliyi ilə bağlı idi. Mən bunu yazmışdım.
Təkcə mənim özümdən onun telefon nömrəsini istəyən çox sayda həmkarım olub, bəzilərinin müsahibəsini şəxsən
danışmısam, amma
heç zaman onun kimisə “əliboş” qaytardığının şahidi
olmamışam. Günün
hansı saatında şəxsən özüm
yazıb nə isə soruşmuşam, heç zaman imtina etməyib, suallara cavab verib, dini
mövzuda yazıları
yazanda çətinlik
çəkdiyim mövzuda
məsləhət və
köməyini əsirgəməyib.
Biz bunu onun vəfatından sonra deyilən, yazılan xatirələrdə də
gördük. Hacı
ona müraciət edən heç kimə qarşı laqeyd qalmayıb. Bizim üçün dini-mənəvi ustad, əziz insan idi. Əlbəttə, belə bir insanın
qəfil bizi tərk etməsi çox amansız hadisə oldu. Hələ də onun yeri, yaratdığı
boşluq qalır və adamı incidir. Əlbəttə, hər insan özəldir, amma Hacı Şahin bu ölkə, xalq üçün əvəzolunmaz insandır,
onun yerini dolduracaq, əvəz edəcək kimsə yoxdur. Ən azı bu gün
yoxdur, gələcəkdə
olub-olmayacağı isə
böyük sual altındadır. Dini mövzuların
ildən-ilə daha da
həssas olduğu, narahat ölkəmizdə
din və milli kimlik anlayışlarını bir
araya gətirə bilən, vətənpərvər
dindar nəsil yetişdirməkdə böyük
xidmətləri olan Hacı Şahinin yeri hər zaman hiss olunacaq".
Afaq MİRAYİQ
Yeni Müsavat.- 2024.- 2-4 mart, ¹41.- S.12.