“Mənim rənglər
dünyamda payızın öz
yeri var”
Azərbaycan Rəssamlar
İttifaqının Vəcihə Səmədova adına Sərgi
Salonunda rəssam Hafiz Kərimovun ilk fərdi sərgisi
açılıb. Mədəniyyət və Turizm Nazirliyinin,
Rəssamlar İttifaqının təşkilatçılığı
ilə keçirilən sərgidə rəssamın 60-a
yaxın əsəri nümayiş olunur.
Bəri başdan qeyd edək ki, rəssam
ölkəmizin gözəl təbiət mənzərələrini
kətan parça üzərinə yağlı və sulu
boyalarla məharətlə köçürüb. Belə ki,
rəssamın əsərlərində ölkəmizin təbiətinin
əsl poetik çalarlarını görmək
mümkündür. O, tablolarında təbiətin
şaxtalı qışını, güllü
baharını və həzin xəzan günlərini dərin
bir həssaslıqla əks etdirib. Bu mənzərə motivlərindəki
gözəllik, incə şeriyyət qəlbləri
ovsunlayır.
Sərgi
ilə tanış olarkən Hafiz Kərimovun ən çox təbiət
mövzusuna üstünlük verdiyini, elə əsərlərini
də təbiət qoynunda fırçaya
aldığını duymamaq mümkün deyil. Bu səbəbdən
onun çəkdiyi mənzərələr tamaşa edənlərə
xüsusi zövq verir.
Sərgidə
rəssamın Naxçıvanla bağlı tabloları (“Kəndimiz”,
“Əlincə çayı”, “Batabat”, “İlanlı dağ” və
sairə) üstünlük təşkil edir. Həmin
tablolarda bu qədim diyarın ürəkaçan mənzərələri
adamı ovsunlayır desək, yanılmarıq. Bu mənada
Ramiz Kərimovu Naxçıvanın tərənnümçüsü
də adlandırmaq olar. Payızla bağlı mənzərələr
isə rəssamın bu fəslə xüsusi rəğbətindən
xəbər verir. Elə rəssam bizimlə söhbətində
də bunu gizlətmədi: “Hər fəslin öz gözəlliyi
var. Amma mən payızı çox sevirəm. Bilirsinizmi,
payız sakit bir fəsildir. Bir də unutmayaq ki, kənd yerlərində
xeyir işləri, bir qayda olaraq, payızda həyata
keçirirlər. Elə bu kimi səbəblərdən mənim
rəssam dünyamda payızın öz yeri var və həmişə
də olacaq”.
Rəssamın
“Qızıl payız”ında sanki bir şeriyyət oxunur. Bu əsərdə
həm də Naxçıvan təbiətinin ən səciyyəvi
cəhətləri ümumiləşdirilib. Külək
yarpaqları narıncı-qızılı rəng
almış ağacları yerindən oynadır. Ətrafda
hakim olan qızılı rənglə çayın tünd
göy boyaları təzad təşkil edir. Buna baxmayaraq, mənzərə
insanda gümrahlıq oyadır. Bir sözlə, onun “Payız”
və “Külək” əsərlərində adama elə gəlir
ki, tablolardan külək əsir. Onlara baxarkən fransız rəssamı
Klod Monenin “Sərv ağacları” tablosuna tamaşa edən həmkarı
Edqar Deqanın yarızarafat, yarıgerçək dediyi bu
sözlər yadıma düşdü: “Bağışla,
dostum, mən gedim, külək çox bərk əsir,
soyuqlamaqdan qorxuram”. Rəssamın “Əshabi-Kəhvə gedən
yol” isə unudulmaz rəssamımız
Səttar Bəhlulzadənin “Qızbənövşəyə
gedən yol” tablosunu xatırladır. Rəssamın Səttar
irsindən bəhrələnməsi “Lalələr”də də
özünü göstərir. “İlanlı dağ” tablosu isə
qeyri-adi gözəlliyə malik əsər təsiri
bağışlayır. Bu əsər də o qədər təbiidir
ki, ona baxanda inana bilmirsən ki, gördüklərinin
arxasında təbiətin özü yox, kətan dayanır.
Hafiz Kərimovun əsərlərində rənglər güclü bədi təsir qüvvəsinə malikdir. O, müxtəlif rəngləri bir-birinə incə münasibətdə elə qovuşdurur ki, daş da, yarpaq da cazibədar görünür. Bu mənada onun “Köhnə arx” tablosu daha unudulmazdır. Rəssamla söhbət zamanı o, belə bir fərdi sərgini Naxçıvanda da sərgiləmək niyyətində olduğunu bildirdi. Hafiz Kərimov Dövlət Neft Şirkətinin “Azərneftyağ” Neft Emalı Zavodunun 9 saylı sexində çalışır. Hafiz müəllimin necə neftçi olduğunu deyə bilmərəm, amma sərgisi ilə tanışlıqdan sonra onun haqqında yalnız belə demək mümkündür: “O, əsl rəssamdır”.
Məlumat üçün bildirək ki, Naxçıvanın Şahbuz rayonunun Mahmudoba kəndində dünyaya göz açan, 2005-ci ildən Rəssamlar İttifaqının üzvü olan Hafiz Kərimov Əzim Əzimzadə adına Azərbaycan Dövlət Rəssamlıq Məktəbini bitirib. O, ölkəmizdə və onun hüdudlarından kənarda bir çox sərgilərin iştirakçısı olub. Novruz bayramına, Xocalı soyqırımına həsr edilmiş sərgilərdə Hafizin əsərləri xüsusi maraq doğurub.
QVAMI MƏHƏBBƏTOĞLU
Zaman.- 2011.- 8-9 sentyabr.- S. 8.