Günəş - Onun pərvanəsi
İslam təqvimi ilə bu gün rəbiəl-əvvəl
ayının 12-dir, yəni
İslam Peyğəmbərinin
dünyaya təşrif
buyurduğu gün. O, bu gecə sübhə doğru, Günəşdən
öncə dünyanı
nura qərq elədi və Günəşin yetişmədiyi
məkanlar da Onun nuru ilə
aydınlığa çıxmağa
başladı. O elə
bir Nurdur ki, Qiyamətə qədər çölümüzü
də, içimizi də aydınlığa qovuşduracaq, O elə bir Nurdur ki,
Günəş sadəcə
bu kainatı işıqlandırdığı halda, O, aləmləri nura boyayır və O elə bir Nurdur ki,
Süleyman Çələbinin
ifadəsi ilə desək, Günəş Onun pərvanəsidir...
Bu gün müsəlmanlar
niyə geri qalırlar? Necə olur ki, Avropa elmdə, texnoloğiyada öndə
getdiyi, bütün insanlığın müşkülünü
asanlaşdıracaq kəşflər
etdiyi halda, müsəlmanlar onları
təqlidçilikdən irəli
gedə bilmirlər?
Qərbdə təkcə insanların
deyil, heyvanların da haqqı qanunla
və həqiqətdə
qorunduğu halda, özünü müsəlman
adlandıran ölkələrdə
zülm boğaza dirənir? Sualların
sayını xeyli uzatmaq olar, amma
cavablar təxminən
eyni olacaq: ona görə ki, özünü müsəlman adlandıranlar
Quranı öz həyatından çıxarıblar;
ona görə ki, İslam Peyğəmbərini tanımırlar,
onun qoyduğu yolu (sünnəti-səniyyə)
deyil, nəfsin istədiyi yolu seçirlər.
Bill Klinton ABŞ Prezidenti olarkən Türkiyəyə
səfər etmişdi
və orada keçirdiyi bir görüşdə söylədiyi
söz heç yadımdan çıxmır:
əgər Məhəmməd
Peyğəmbər bu
gün yaşasaydı,
dünyanın ən gözəl avtomobil zavodunu qurar, xanımını da zavodun rəhbəri təyin edərdi.
Klintonun o sözü ilə razılaşsaq da, razılaşmasaq da, mənim bildiyim bir şey var
ki, o, bizim Peyğəmbərimizi bizim
çoxumuzdan daha düzgün təsəvvür
edə bilir. Biz Onu tanımağa can atmırıq,
biz Onu öyrənmirik,
Biz Onun kimi yaşamağa cəhd göstərmirik... Ən betəri,
biz Onu tanımırıq.
Onu tanısaq, hər şey yoluna düşər, çünki
Onu tanıyıb sevməmək, pərvanəsi
olmamaq, oturuş-duruşunu,
həyatını Ona
görə tənzimləməmək
mümkün deyil.
O elə bir gözəldir ki, O elə bir zirvədir
ki, bəşər bu zamana qədər
eləsini görmədi,
görməyəcək də.
Onun mürşidi Allah-Təala,
əxlaqı Quran əxlaqı
idi.
Sonradan gələn
insanlar Onu görə bilmədikləri
üçün Onu görən gözləri
öpüb təsəlli
tapıblar.
***
İstəsəydi, bəşər tarixinin
ən böyük hökmdarı, ən zəngin adamı olardı, amma dünyada, dünya malında gözü
yox idi ki.
Hamıdan üstün olsa
da, hamı kimi göründü, sadədən sadə bir ömür yaşadı. Təvazö və sadəlik onun həyat şüarı idi.
Yanına bir qadın gəlmişdi. Söylənəcək dərdi, diləyi
vardı, amma Onun ehtişamı, nuru qarşısında dil açıb danışa bilmir, həyəcandan boğulurdu.
Rəsulullah onun bu halını sezdi və qiyamətə
qədər bütün
insanlara örnək sayılacaq təvazö ilə səsləndi:
- Xanım, mən quru çörək yeyən bir qadının oğluyam.
Halbuki, O, “Mən
aləmlərə Allahın
mərhəməti olaraq
göndərilmişəm, insanların ən üstünü, ən gözəliyəm, peyğəmbərlərin
sonuncusu və ən üstünüyəm”
desəydi, yenə də haqlı idi. Amma elə demədi,
bu təvazö qarşısında qırx
yerindən bükülməyi
gəlir könül əhlinin.
***
Həzrəti Peyğəmbər aləmlərə
rəhmət olaraq göndərildi, əbədi
həyata aparan yolları göstərdi. O, heç
kimin qəlbinə toxunmamış, heç kimə alçaldıcı
nəzərlərlə baxmamışdır.
Hamıya Allah qarşısında müti qul, bəşər qarşısında
ədalətli və dürüst olmağı
öyrətdi. Hidayət, nur,
rəhmət və fəzilət dolu təmiz bir həyatdan sonra əbədiyyət aləminə
köçdü. Arxasında
dünya malı
deyil, Qurani-Kərim kimi sarsılmaz rəhbər, yaddaşlara
köçürdüyü misilsiz bir həyat
və bir də insanları hər zaman doğru yola dəvət edən xeyirli bir nəsil
miras buraxdı.
Ona, əhli-beytinə, əshabına
Allahın salamı olsun!
***
Yəmənə vali göndərdiyi
Muaz bin Cəbəl ayağını üzəngiyə
qoyanda Rəsulullah ona belə öyüd
verir: “Ey Muaz, insanlara qarşı əxlaqını
gözəlləşdir”.
Rəsulullah buyurmuşdur:
- Ən xeyirliniz
əxlaqca ən gözəl olanlarınızdır.
-Yaxşılıq gözəl
xasiyyətdir. Günah
isə vicdanı rahatsız edən, adam içində
gizlədiyi və insanların xəbər tutmasını istəmədiyi
şeydir.
- Su buzu əritdiyi kimi, gözəl əxlaq da günahları
əridir. Sirkə balı çürütdüyü
kimi, pis əxlaq da yaxşı
əməli çürüdür.
- Mənim yanımda ən sevimliniz əxlaqca ən gözəl olan və ətrafdakılarla xoş davranandır ki, o, ətrafdakıları
sevər, ətrafdakılar
da onu sevər.
Mənim
yanımda ən az sevilənləriniz isə çuğulçuluq
edən, dostların arasını vuran və təmiz şəxslərdə qüsur
axtaranlardır”.
- İmanca möminlərin
ən kamili əxlaqı ən gözəl olub, ailə üzvlərinə
qarşı ən yumşaq və lütfkar davranandır”.
- Allahım, təfriqə
və aravuruculuqdan, ikiüzlülük və
pis əxlaqdan sənə sığınıram”.
***
Bir nəfər Peyğəmbərimizlə
üzbəüz gələrək,
Ondan soruşur:
- Ya Rəsulullah,
hansı əməl daha fəzilətlidir?”
- Gözəl əxlaq, - buyurdu.
Adam sağ tərəfdən,
sol tərəfdən və
arxa tərəfdən
gələrək yenə
eyni sualı sordu və Peyğəmbərimiz
hər dəfə eyni cavabı verdi və
axırıncı dəfə
belə cavab verdi:
- Niyə anlamırsan, gözəl əxlaqdır,
o da gücün çatarsa, hirslənməməkdir.
***
Şairlər Onun gözəlliyini vəsf ediblər. İstər
tirkdilli olsun, istər fars dilli, istər ərəbdilli, klassik ədəbiyatda bütün
mənzum əsərlər
münacatla, yəni
Allah-Təalaya həmd-səna
ilə başlayıb,
nətlə, yəni Peyğəmbərimizin gözəlliklərinin
vəsfi ilə davam edib, sonra
zamanın hökmdarından
bəhs edilib və mövzuya girilib. Könül əhli olan
şairlər deyiblər
ki, bizim Rəsulullahı öyməyimiz
Ona bir şey
qazandırmaz, amma Onun adı bizim
əsərimizə xeyir-bərəkətin,
şərəfin gəlməsinə
səbəb olar.
Füzuli
məşhur “Su” qəsidəsində
Onun mübarək çöhrəsini bütün
güllərdən daha
gözəl bir gülə bənzədir
və dünyanın bundan sonra bir
daha o cür gözəlliyə şahid
ola bilməyəcəyini
belə ifadə edir:
Suya versin bağban, bihudə zəhmət şəkməsin.
Bir gül açılmaz üzün
tək, versə min gülzarə su.
Süleyman Çələbinin məşhur
“Mövlud”u Rəsulullah
(s.ə.s) haqqında,
Onun gəlişi ilə dünyaya şərəf qazandırması
haqda yazılmış
misilsiz ədəbi nümunə həsab olunur. Şair deyir ki, kainatda hər şey Günəşin ətrafında dövr edir, ancaq Günəş
də bütün ətrafındakılarla birlikdə
Rəsulullahın nurunun
pərvanəsidir.
Sən Əhmədü Mahmudu Muhammmədsən, Əfəndim!
Haqdan bizə Sultani-müəyyədsən,
Əfəndim - deyən
könül ərbabı
şair, Həzrəti-Məhəmmədin
Allah-Təala tərəfindən
bizlər üçün
seçilmiş Rəhbər,
Sultan olduğunu böyük
bir coşqu ilə, sevgi ilə duyan könüllərə elan
edir.
Mehmet Akif Ersoy “O gecə”
şeirində bəşər
övladının Rəsulullaha
olan borcunu belə ifadə edir:
Dünya nəyə sahibsə, Onun vergisidir həp.
Mədyun Ona cəmiyyəti, mədyun Ona fərdi.
Mədyundur O Məsuma bütöv bir bəşəriyyət.
- Ya Rəbb, bizi
məhşərdə bu
iqrar ilə həşr et. (Mədyun-borcu deməkdir.)
Onun haqqında
yazılanları bir kitabxana tutmaz, amma nə yazıq
ki, bu günün
insanı Onu tanımaqda və sevməkdə lazım olan qeyrəti göstərmir. Onu tanımaq Onu
sevmək deməkdir, çünki Onu tanıyıb sevməmək
imkansız.
***
Peyğəmbərimizin
adı çəkiləndə Ona səlat və salam oxumaq
bizə Allahın əmridir. Quran buyurur ki, Allaha
inandığını iddia edən Onun Peyğəmbərinin
yolunu tutsun ki, Allah da onun imanını qəbul eləsin. Ona
görə də istər danışanda, istərsə də
yazanda Onun mübarək adı gələrkən səllallahu
aleyhi vəssəlam və ya səlatu vəssalam və ya
öz dilimizdə Ona səlatu salam olsun! deyirik, yazırıq.
Onun
yolu qurtuluş yoludur, Onun yolunu tutan dünyada könül
rahatlığı, axirətdə isə cənnət
içində yaşar. O, bizim rəhbərimiz, öndərimiz,
qiyamət günü şəfaətçimizdir. Allah-Təala
(cəllə cəlalühü) bizi Öz mərhəmətindən,
Peyğəmbərinin şəfaətindən məhrum
buraxmasın!
Salam olsun Sənə, ey Allahın Rəsulu!
Salam olsun sənə, ey Allahın Həbibi
Salam olsun sənə, ey aləmlərə rəhmət olaraq göndərilmiş Uca Zat, salam
olsun, salam olsun!
Çərkəzoğlu Əli
Zaman.-2012.-4-6 fevral.- S.12.